Auktionshuset i Gistad

Auktionshuset i Gistad

www.auktionshuset.nu
1.0

Köper och säljer hela hem eller delar därav. Sterbhus och dödsbon auktioneras eller köpes kontant. Utför värdering, packning, transport, magasinering, röjning och städning.

8 omdömen om Auktionshuset i Gistad

Madde F
Skrev om Auktionshuset i Gistad

Lurendrejeri! !!!!!!!!!! Obs!!!! Lämnade saker, fick inga pengar. Sa att det har gått i konkurs.

Maria
Skrev om Auktionshuset i Gistad

Vi anlitade dem, och det var framförallt städningen som var problemet. Den blev framskjuten flera ggr och när det sedan gjordes var det inte ordentligt. Enligt företaget hade deras bästa städare varit där, men det låter konstigt då det inte var helt rent någonstans. Vi var tvungna att anlita ett annat städföretag efteråt.

Jörgen
Skrev om Auktionshuset i Gistad

VARNING! Mycket oseriöst "företag" som har lurat andra på pengar och förmodligen kommer att göra det många gånger igen. Skulle vilja se det försvinna helt från marknaden.

Håkan G
Skrev om Auktionshuset i Gistad

Uppenbarligen kriminella bedragare. Underligt eftersom de rekommenderades mig av Röda Korset. Har inte fått redovisning efter ett halvår. Jag kommer att polisanmäla dem.

Anki A
Skrev om Auktionshuset i Gistad

För ett år sedan fick han uppdraget att ta hand om dödsboet efter min mor... De fixade packning, städning osv... och det var ju bra, men... ännu efter ett år(!) har vi inte fått varken räkning på utfört arbete eller någon redovisning av det som såldes på auktion. Jag har vid flera tillfällen varit i telefonkontakt med företaget (endast en gång har jag fått prata med ägaren)- alltid fått beskedet att nu är det på gång, nu är det på gång... vilket förstås inte alls var med sanningen överensstämmande. Har mailat honom flera...

Am P
Skrev om Auktionshuset i Gistad

Mitt råd till de som vill lämna in grejer till försäljning: 1) Var med på auktionen. 2) Ta med ett par trovärdiga vittnen. 3) Skriv ned slutbudet för varje objekt; låt dina vittnen göra detsamma. 4) Räkna själv igenom försäljningslistan du får. 5) Kan du inte uppfylla ovan nämnda punkter eller inte vill vänta flera månader på pengarna – vänd dig då till någon annan auktionsfirma!

Jens L
Skrev om Auktionshuset i Gistad

ja den mannen är en stor BLUFF, skulle sälja saker ifrån min mamma han kom och hämtade saker från lägenheten, av nyfiken åkte jag på auktionen och prickade av min avlidne mors saker och det blev runt 30000 kr, detta var två år sedan....har ringt men har blivit kallad allt från lögnare osv av mannen i fråga. fått mig sagt att jag skulle vara glad att han tog emot "skiten" konstigt när han nu själv fick 30000 kr för något som inte ens är hans, kallas inte det stöld ? borde ta kontakt med polisen men har inte ork med en process,...

Joakim L
Skrev om Auktionshuset i Gistad

arrogant och ej kundvänligt på gränsen till bedrägligt bara löften som ej blev verklighet

Jens L gillar detta