Enkelt och informativt! Precis som man vill ha det!
Automartin AB
Om företaget
Välkommen till Autoexperten AutoMartin AB – din Autoexperten Bilverkstad i Upplands Väsby! Vi är din lokala bilverkstad och tar emot alla bilar oavsett märke, modell och drivlina. Vår verkstad är specialiserad på VW, Audi, Skoda, BMW, Volvo, transportbilar och husbilar. Vi erbjuder allt från service enligt tillverkarens föreskrifter...
185 omdömen om Automartin AB
Sedan starten hos Reco 2025
Allt fungerade utmärkt. Bra råd och bra service. Utmärkt med lånebil.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fantastiskt bra jobbat tack för jobbet och personal bemötande.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Jag varit många bilmekaniker men dom är bästa bilmekaniker 👍
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Mycket bra service bra pris trevlig personal
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Jag behövde en bilverkstad lite akut och fick ett tipps av en kollega! Automartin löd tipset. Har inte ångrat en enda gång att jag provade Automartin, mycket kunniga och trevliga mekaniker! Löste alla mina bilrelaterade problem.
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Bra och professionella! Volkswagen verkar dom ha stenkoll på vilket känns tryggt att kunna lämna in och få den bästa hjälp & råd ifrån!
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Jag är mycket nöjd med servicen. Trevligt bemötande, professionellt arbete och bilen blev klar enligt överenskommelse. Rekommenderas varmt
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Snabbt och bra. Inget att klaga på
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Har i ett antal år nu lämnat bilen till dom. Alltid lika nöjd med servicen både jag och bilen:-) Kan varmt rekommendera dom.
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Bra och snabb kommunikation. Tydligt vad som gick och inte gick göra givet förutsättningarna. Bra resultat och prisvärt.
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Min upplevelse är att hos Automartin får jag alltid ett trevligt bemötande där man lösningsorienterat kommer med en tydlig prisbild och leveranstid. Har alltid varit nöjd efter mina besök där. Och kan varmt rekommendera dom
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
De som jobbar Automarti är kunniga ducktiga och snälla. Jag upplever väl och respektfull bemötande i Automartin. Jag känner mig trygg när lämna min bil hos dem.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Kunnig och väl bemötande och ansvarsfullt
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Alltid bästa service, alltid trevligast personal, alltid bra priser! Rekommenderas!
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Gänget på Automartin är väldig proffsiga och ärliga. Man får alltid konkurrenskraftiga priser för deras tjänster och lite till. Sen är de väldigt trevliga och flrxibla och sätter alltid kunden först. Jag har gått till de i minst 6 år och kommer fortsätta att göra det.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid jättetrevliga! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra snabb hjälp, vid problem. Trevlig personal som gjorde ett bra jobb. Känns pålitliga.
Din recension gjorde vår dag – tack för att du valde oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags för bilservice.
Trevligt personal och åtgärdat srbete skyndsamt
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Professionella och kunniga! Utmärkt kundservice
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra service och bemötande trevlig personal
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Kunnig personal, bra och tydlig information från receptionen, kändes tryggt att hämta ut sin bil efter reparation hos Automartin. Jag rekommenderar denna verkstad starkt. Jan-Olof
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Teknikern la ner en massa tid utan att konstatera vad det riktiga problemet var Lämnade en den till en annan verkstad som löste problemet
Vi är ledsna att det inte levde upp till dina förväntningar, prata med verkstaden för ytterligare hjälp.
Riktigt nöjd med Automartin. Erik i receptionen utmärker sig!
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Bra service och bemötande när bilen fick ombesiktning och de fixade allt, snabbt och bra!
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
En liten verkstad som får de stora biljättarna att skämmas när det gäller service bemötande och kunskap.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Snabbare än planerat. Lätta att prata med. Återkopplar som utlovat.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Hej! Jag gjort redan! De är jätte duktiga, punktlig och snabbt. Jag är nöjd med dem!
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bästa verkstaden, rekommenderas!
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Oooooooooooooooooooooooooooooppo
Vi uppskattar ditt omdöme. Välkommen tillbaka.
Dom är grymma. Snabba, effektiva och vet vad dom gör.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Professionella och trevligt bemötande.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra service och trevligt bemötande. Allt blev klart inom utlovad tidsram
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Som vanligt fint bemötande och snabb hjälp.
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Skicka inte mer sms..................
Hos Automartin blir man alltid trevligt bemött och får en god service. Viktigast av allt är att det är en verkstad jag känner förtroende för. Både att jobbet blir professionellt utfört men också till ett bra pris.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Var tvungen lämna bilen igen för samma fel.
Ditt omdöme visar att vi har mer att göra. Vi tar det på allvar och hoppas att kunna välkomna dig tillbaka till oss när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bästa verkstaden hjälper alltid till
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Trevligt bemötande vid tidsbokning.
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Alltid utmärkt service, mycket bra bilverkstad
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Perfekt service och bra pris! Rekommenderas
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Det var mycket nice alltså …..
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Snabbt och bra service tack och ha en trevlig sommar
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Vänlighet tillsammans med kunskap är alltid trevligt.
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande, informativt, bra att rådgöra om olika alternativ vid en stor reparation.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Proffsigt, tydligt, serviceinriktat, personligt.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Mycket hjälpsamma då problem uppstod samt bra utfört arbete. Mycket nöjd
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Fantastisk service och kunskapsnivå på allt jag har behövt hjälp med
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Bra verkstad med trevlig och omtänksam personal.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Mycket trevligt bemötande. Servicen toppenbra. T.o.m besiktningen fixade Automartin. Nu har dom en stadig kund. Kändes pålitligt.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.