Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Håbo Automobil Norra AB

Automobil Norra AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på Automobil Norra!

Hos oss hittar du ett stort utbud av bilar i lager, med blandade märken och prisnivåer. Vi kan hjälpa dig både om du ska sälja din bil eller köpa en ny.

Vi vet vikten av effektiv hantering vid en bilaffär. Därför samarbetar vi med Svensk Bilgaranti och Auto Concept, men även med banker och försäkringsbolag. Garantin är utformad på bästa möjliga sätt för just den bil du väljer och ersätter både arbete och delar.

Kom förbi oss på Sköldvägen 9 i Bålsta så berättar vi mer!
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 91 kunder tycker om Automobil Norra AB

• Peo J
    Peo J skrev om Automobil Norra AB
    Mailade med de om en bil och ville veta skicket på lack osv. Får till svar att de inte finns några lack skador eller nåt. Bra mail kontakt som de upplevs . Åkte 15 mil för bilen får se den lortig ute men litar på dem men sen kommer man hem och hittar mass lack släpp de målat i. Då när jag påpekar detta kommer ingen respons alls .
    Stank blöt hund i bilen får dessutom lov rekonda den då säljaren sa att de rekondar alltid bilar men denna stank blöt hund Läs mer
    2018-12-03 paulo G svarar Peo J
    Hej Peo!
    Anledningen till bristen på respons var att mellan att vi fick ditt mail för två timmar sedan och detta omdöme så befann jag mig inte vid datorn.

Det var knappast ett medvetet val att visa bilen smutsig då den stått ute en längre tid i svenskt höstväder, plus varit på tidigare provkörningar.
    Jag hänvisar till min kollegas svar på din fråga om skick i ett tidigare mail " Bilen är i ett gott skick med tanke på ålder och mil antal." På en bil som gått närmare 18000 mil och nästan 12 år på nacken så är det att förvänta sig att det finns skavanker, ibland till och med omfattande sådana. Bilen ÄR i gott skick för sina miltal och ålder, och dessutom påbättrad med ifyllning av färg.
    För en bil som kostar under 30.000 så kan man inte förvänta sig en ny och fläckfri bil.

Har inte personligen märkt någon lukt i bilen, och inte heller påpekades någon lukt vid köpetillfället. Självklart rekondar vi alla våra bilar, och har speciella metoder vid rök/djur-lukt.

Andreas
    2018-12-03 Peo J svarar paulo G
    Åker man långt och frågar om skick så vill man veta att den är målad .
    Och jo vi anmärkte på lukt .
    Och bilen hade inte vart ute på prov körning då ni fick starta upp den med laddare den dagen . Den hade Stått länge.
    2018-12-03 Peo J svarar paulo G
    Åker man långt och frågar om skick så vill man veta att den är målad .
    Och jo vi anmärkte på lukt .
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • ARNE E skrev om Automobil Norra AB
    Köpte OCB 905 av Automobil Norra.
    En mycket trevlig försäljare tog emot mig. Han heter Ramear Galiano.
    Heder till honom.
    Mvh Arne Edgar. Läs mer
  • Håkan N skrev om Automobil Norra AB
    Ett proffsigt och bra kundbemötande. Lugn och saklig genomgång av köp, köpekontrakt och andra förutsättningar. Läs mer
  • Marko H skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt, vänligt och snabbt. Köpte Subaru Xv i November - 18 kollade omdömen innan köpet och det mesta var positivt.. Kan bara instämma! :) Läs mer
  • Erik S skrev om Automobil Norra AB
    Bytte min gamla bil mot en lite större. Väldigt bra service och mycket trevligt bemötande.
    Bästa betyg. Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Automobil Norra AB
    Bra och kompetenta säljare. Sätter kunden i fokus. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Paulina L skrev om Automobil Norra AB
    Jag kan skriva bara att jag rekommenderar det företag från hela mitt hjärta! Läs mer
  • Anja S skrev om Automobil Norra AB
    Trevligt bemötande. Köpte bil.
    De tog min i inbyte. Läs mer
  • Rolle P
    Rolle P skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevligt bemötande o affären gick smidigt o snabbt . Mycket kunnig säljare och bilarna som säljs e mycket fräscha o prisvärda . Läs mer
  • Warveen Z skrev om Automobil Norra AB
    Ett gott bemöyande och service. Läs mer
  • ALVARO N skrev om Automobil Norra AB
    Köpt en bil. Fick ett trevligt och mkt väl bemötande. Läs mer
  • SONY S skrev om Automobil Norra AB
    Köpte bil och blev jätte bra bemött ! Mvh Läs mer
  • ANNELIE H
    ANNELIE H skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil.
    Mycket trevligt bemötande!
    De levde verkligen upp till mina förväntningar! Bra service, kunnig personal om bilen, känns väldigt seriösa och vill kunden det bästa! Håller sitt ord!
    Tack! Läs mer
  • Adam B skrev om Automobil Norra AB
    Toppen service !
    Rekomenderar Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevligt bemötande av säljaren. Köpte en begagnad Skoda Yeti - 13 Som är i riktigt bra skick. Läs mer
  • Mikael P skrev om Automobil Norra AB
    Mkt trevligt bemötande & bra guidad genomgång av köpekontrakt,försäkring samt bilgaranti.
    Bilen vi köpte var i det närmaste som den beskrevs på telefon sånär som på en grövre repa.

Skulle absolut kunna göra affär här igen! Läs mer
  • Jonatan A skrev om Automobil Norra AB
    Utmärkt bemötande hela vägen, från första samtal till att affären var genomförd. Läs mer
  • Hanchen Birgitta R skrev om Automobil Norra AB
    Allt funkade väldigt bra fick fin hjälp med allt fint bemötande story tack Läs mer
  • Karin Inga-Lill Ö skrev om Automobil Norra AB
    Vi träffade en srviceinriktad, vänlig, lugn, noggrann, tydlig säljare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Camilla S skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en XC90 hos Automobil Norra och kunde inte vara mer nöjd. Professionella, noggranna med toppenbra bemötande. Särskilt tack till Paulo. Väl värt att åka till, kommer absolut komma till er när det blir dags igen! Läs mer
  • Toni V
    Toni V skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil och blev väldigt bra bemött. Väldigt trevlig och hjälpsam personal också :) Läs mer
  • TOMASZ S skrev om Automobil Norra AB
    #Tiguan
    #Blocket
    #Toppen
    #👍 Läs mer
  • Olga N
    Olga N skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en bil och fick en bra bemötande samt saklig information. Läs mer
  • Liselotte H skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en årlig bilservice
    Mkt nöjd ned kundbemötande och själva servicen Läs mer
  • Christina E skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en begagnad Volvo och bytte in min Suzuki. Jag fick ett bud på min bil som jag inte accepterade. Efter diskussion kom vi överens och båda parter blev nöjda. Volvon var i bra skick; ren och fräsch. Läs mer
  • Karin E skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en bil. Väldigt trevlig försäljare, personlig service och väldigt hjälpsam. Förväntningarna infriades och sammanfattningsvis skulle jag rekommendera dem som företag och köper gärna nästa bil hos dem. Läs mer
  • Roger Ö skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en skoda yeti. Blev väl bemött av trevliga och duktiga försäljare. Klart värt resan från Jämtland. Rekommenderas Läs mer
  • Alexandra L skrev om Automobil Norra AB
    Land Rover evoque. Jätte trevlig personal. Hjälpsamma och kunniga! Läs mer
  • Karen A skrev om Automobil Norra AB
    En av dem bästa. rekomenderar varmt. Läs mer
  • Doni N
    Doni N skrev om Automobil Norra AB
    Åkte 70 mil för att köpa en bil av Automobil Norra.
    Mina förväntningar var inte höga innan jag kom dit, men när jag väl var på plats var det något helt annat.
    Oerhört bra bemött! Ärliga till punkt och pricka. Hjälpsamma med mer eller mindre allt.
    Bilen vi köpte var exceptionell, precis som jag fick det förklarat per telefon.
    Säljaren som vi köpte bilen av heter Ramear.
    Han förtjänar verkligen ett stort
    (+) i kanten för hans goda och hjälpsamma bemötande.

Det jag verkligen uppskattar extra mycket är att dem gärna hjälper till även efter köpet, om något skulle vara oklart eller om man har funderingar på vilken försäkring man skall välja osv (villket jag hade). Läs mer
  • Eva J skrev om Automobil Norra AB
    Köpte ny bil. Bra bemött men alla fel påtalade på min gamla bil. Har aldrig varit med om det vid tidigare bilburen. Dåligt erbjudande på mellanskillnaden. Läs mer
  • Sara S skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service och hjälp, lugn och väldigt tillmötesgående. Ett ärligt intryck och vi kände oss trygga genom hela affären :) Läs mer
  • Linda S skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga och serviceinriktade säljare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter L skrev om Automobil Norra AB
    Bilköp
    Blev mycket bra bemött...mycket trevlig
    Försäljare.
    Tog hand om alla papper och förklarade allt på ett bra sätt...blir ju en hel del papper.
    Var före i sthlm och tittade på bil före men blev inget för den försäljaren hade inget bra bemötande så jag skippade det
    Köper gärna bil där i framtiden igen.
    ..ocj rekommenderar det med. Läs mer
  • Simon S skrev om Automobil Norra AB
    Vänligt och proffsigt bemötande gör detta bilköp till ett av de bättre. Man blir som sugen att köpa fler.
    Mvh Simon Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Automobil Norra AB
    Förtroendeingivande och inte sliskigt säljiga. Snabba och proffsiga. Läs mer
  • Jon N skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra bemötande och trevlig personal. Läs mer
  • Carl Johan B skrev om Automobil Norra AB
    Lite väl många säljare som var inblandade i mitt köp av bilen. Men på det hela taget ett bra bemötande. Läs mer
  • Jonas A skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra trevligt bemötandet.
    Köpt en gammal volvo👍 Läs mer
  • Jan R skrev om Automobil Norra AB
    Jag upplever att jag blev väldigt väl bemött. Min säljare var väldigt saklig och kunnig och han var noga med att jag som kund skulle vara nöjd. Det upplever jag som positivt. Läs mer
  • Viktor E skrev om Automobil Norra AB
    Bemötande var suveränt har absolut inget att klaga på. Fick även provköra två gånger så jag verkligen fick känna på ordentligt så allt var i sin ordning. Enklaste stället jag gjort en affär på. Tack för mig. Läs mer
  • Elisabeth G skrev om Automobil Norra AB
    Jättetrevligt bemötande. Köpte nyare begagnad bil och tycker verkligen vi fick den hjälp vi behövde. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Mustafa C skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt, trevligt bemötande från början till slut. Kunnande, lyhörd och tillmötesgående - så ska bra kundservice se ut!
    Paul och Norra Automobil förtjänar högsta betyg! Läs mer
  • Henry M skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en mazda CX-5 tycker jag blev mycket bra bemötande mycket 😊 Läs mer
  • Lars-Göran A skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande från Paulo, trevlig, gick bra o byta bil med han Läs mer
  • Kristian Å skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga killar som jobbar här.
    känns väldigt måna om att hitta det kunden vill ha, utan att pusha dig till ett köpa. Läs mer
  • Mickael M skrev om Automobil Norra AB
    Bästa service och köpte den bästa bilen och som passar oss bäst 😀 kommer alltid rekommendera dom för alla Läs mer
  • Ulrika E skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Väldigt nöjd med bilköpet
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil,snabbt och smidigt, utmärkt tillmötesgående bra service och vänlighet. Läs mer
  • Mats B skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt bemötande, och lever upp till förväntningarna.
    Har köpt 2 bilar på 3 månader och det kommer bli fler! Läs mer

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta