Automobil Norra AB

Snittbetyg
4.7
Ring 0171-66 52 74 Dela

Om företaget

Välkommen till oss på Automobil Norra! Hos oss hittar du ett stort utbud av bilar i lager, med blandade märken och prisnivåer. Vi kan hjälpa dig både om du ska sälja din bil eller köpa en ny. Vi vet vikten av effektiv hantering vid en bilaffär. Därför samarbetar vi med Svensk Bilgaranti och Auto Concept, men även med banker...

315 omdömen om Automobil Norra AB

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 315 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Tihomir A
Skrev om Automobil Norra AB

Hej, fantastisk upplevelse. Hrac hjälpte mig med alla frågor jag hade på kortast möjliga tid. Jag är supernöjd! Tack

Svar från Automobil Norra AB

Tack själv för en super smidig affär! Vi önskar dig många glada mil! Du är varmt välkommen att återkomma.

Daniel J
Skrev om Automobil Norra AB

Köpte en begagnad bil som jag upptäckte via en annons på blocket. Säljaren jag hade kontakt med var väldigt hjälpsam och trevlig.

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroendet och omdömen! Vi önskar dig många glada mil med pärlan:)

Sten Gunnar H
Skrev om Automobil Norra AB

Bra bemötande trevlig och kunnig personal.

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar så mycket för omdömet och önskar dig många glada mil med din fina S80:)

Magnus F
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket trevlig o hjälpsam personal. Åtgärder på bilen vi köpte som inte var enligt överenskommelse löstes snabbt och de t.o.m levererade bilen hem trots 25 mils resa utan extra kostnad efter åtgärder.... mycket bra

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för omdömen Magnus! Det var så lite så:) Lycka till med pärlan:)

Patric S
Skrev om Automobil Norra AB

Ett bra korrekt bemötande av en kunnig personal

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar så mycket för din feedback. Ni är alltid varmt välkomna.

Magnus H
Skrev om Automobil Norra AB

Bra kommunikation, snabb kundservice. Rekommenderas varmt.

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för tilliten och 5 stjärnor:) Lycka till med fina pärlan:)

Ida S
Skrev om Automobil Norra AB

Bra, var tekniska strul som ni hjälte med

Abdirabi H
Skrev om Automobil Norra AB

Bästa säljer Johan lindgen jag är nöjd

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för din feedback och 5 stjärnor och önskar dig många glada mil!

Yousef Bahko C
Skrev om Automobil Norra AB

På ett mycket professionellt sätt

Ingrid R
Skrev om Automobil Norra AB

Herr Johan hjälpte mig med alla frågor. Han var till och med tillgänglig på helgerna. Jag är otroligt glad att jag köpte min bil där.. Tack så mycket. Hälsningar, Ingrid

Svar från Automobil Norra AB

Tack för finna feedbacken! Du är alltid varmt välkommen. Vi önskar många glada mil med din bil

Laitila Timo K
Skrev om Automobil Norra AB

Trevlig personal och smidig affär

Svar från Automobil Norra AB

Stort tack för din 5 stjärnor Timo. Vi önskar dig många trevliga mil med din snygga hoj:)

Johanna M
Skrev om Automobil Norra AB

Jätte trevliga och tillmötesgående. Köpte en toyota chr smidigt och enkelt. Kan varmt rekommendera dessa.

Svar från Automobil Norra AB

Tack Johanna till din feedback. Lycka till med din fin C-HR önskar dig många glada mil:)

Torbjörn J
Skrev om Automobil Norra AB

Vi köpte en begagnad Fiat 500x och är väldigt nöjda med hur proffsigt vi blev bemötta. Nivån av service och omtanke överträffade våra förväntningar. Vi ville göra ett tryggt bilköp och det hjälpte säljaren och företaget oss att göra. Hlsn Maria och Tobbe

Svar från Automobil Norra AB

Vi tackar för den positiva feedbacken och vill passa på önska er många glada mil med er fina Fiat 500x. Vi hörs på hösten när det dags för vinterhjul:)

Jörgen D
Skrev om Automobil Norra AB

Från första kontakt via mejl till köp av vår Mercedes SLK350 så har bemötandet varit intresserat, engagerat och kompetent. Det märks att det finns ett stort intresse för bilar och att de säljare vi mött tycker att det är kul att jobba med bilar. Ett nöje från början till slut!

Svar från Automobil Norra AB

Tack för din feedback, och vi på Automobil Norra önskar dig många glada mil:)

Peensaar Rein T
Skrev om Automobil Norra AB

Vänligt och kunnigt och hjälpsamt bemötande från dem

Svar från Automobil Norra AB

Tack för förtroende och affären! Vi önskar dig många glada mil med din fina pärla:)

Seyed Mohammad Reza H
Skrev om Automobil Norra AB

Trevlig och hjälpsam personal.

Mats A
Skrev om Automobil Norra AB

Firman var bra. Men kundundersökningen var inte bra, måste skriva minst 30 tecken, korkat!

Marita Å
Skrev om Automobil Norra AB

Jag har just köpt en bil av Automobil Norra AB. Jag blev mycket trevlig bemött av kunnig personal.

Daniel R
Skrev om Automobil Norra AB

Trevligt och bra bemötande vid köp av mc

Patrik Sten Christer S

Sålde min bil till er, Snabbt och smidigt! Trevligt att göra affär med Willy

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Katarina H
Skrev om Automobil Norra AB

Snabb affär , mycket trevlig och tillmötesgående man som hjälpte oss! Jag köpte en Ford Kuga👍😊

Paul N
Skrev om Automobil Norra AB

Fantastisk kille Kevin. Trevligt bemötande och proffsig hantering av mitt kanske lite krävande ärende. Fem stjärnor. /Paul Kristianstad

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Automobil Norra AB

Hej Paul! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med oss och vår medarbetare Kevin ! Du är varmt välkommen åter :)

Anneli H
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket trevligt bemötande! Jag blev hämtad utanför min bostad, och provkörde bilen till företaget för att skriva papper samt hämta däcken. Lite svårt att få kredit men det löste sig till slut! Tacksam!

Svar från Automobil Norra AB

Hej Anneli! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med affären hos oss! Du är varmt välkommen åter :)

Guracha Milkyas T
Skrev om Automobil Norra AB

Det var smidigt och trivsam inköp 👌!!!

Svar från Automobil Norra AB

Hej! Vad glada blir att höra att du är nöjd ! Välkommen åter :)

Niklas L
Skrev om Automobil Norra AB

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Automobil Norra AB

Hej Niklas, Tusen tack för din recension! Välkommen åter :)

Simon H
Skrev om Automobil Norra AB

Otroligt fin och professionell service. Jag hade förväntningarna av en bra bilaffär och det blev en väldigt bra bilaffär. Rena Fräscha lokaler, professionell och personal, jag köpte en beg. Mazda 6.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Simon! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med affären hos oss och vår personal! Du är varmt välkommen åter :) AIK!!

Dragan B
Skrev om Automobil Norra AB

Bra bemötande och smidig affär. Rekommenderas

Svar från Automobil Norra AB

Hej , tack för din recension! Du är varmt välkommen åter

Malin K

Trevligt och professionellt bemötande

Svar från Automobil Norra AB

Hej Malin! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med affären hos oss! Välkommen åter :)

Anneli S
Skrev om Automobil Norra AB

Vänlig personal som visade stor flexibilitet Hjälpte oss mycket

Svar från Automobil Norra AB

Hej Anneli, tack för din recension! Välkommen åter :)

Nils Rickard M
Skrev om Automobil Norra AB

Köpte en bil osett via telefon. När jag en vecka senare hämtade bilen så var den i betydligt bättre skick än vad försäljaren Kevin hade uppgett. Mycket proffsigt. Rekommenderas!!!/ Rickard Luleå

Svar från Automobil Norra AB

Hej Rickard! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med affären hos oss och vår medarbetare Kevin! Välkommen åter :)

Tobias N
Skrev om Automobil Norra AB

Supersmidigt från första kontakt till leverans. Kevin var superproffsig. Återkommer gärna.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Tobias! Vad glada blir att höra att du är nöjd ! Välkommen åter :)

Korawin K
Skrev om Automobil Norra AB

Rekommenderar Automobil Norra! Vilken service! En av säljarna Kevin hade full koll på vad han pratade om.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Korawin! Vad glada vi blir att höra att du är nöjd med både service och säljare! Välkommen åter och grattis till bilen :)

Ali A

Bra

Svar från Automobil Norra AB

Hej Ali, tack för din recension!

Marika K
Skrev om Automobil Norra AB

Har bara gott att säga om hela upplevelsen, grymt bra bemötande lyssnade på vad jag ville ha och va riktigt duktig på sitt jobb. Byter jag bil går jag tillbaka.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Marika! Tack så mycket för din väldigt fina recension! Hoppas vi ses i framtiden och grattis till din nya bil :)

Börje Arvid E
Skrev om Automobil Norra AB

Superfin service från provkörning till avslutat köp. Rekommenderas!

Svar från Automobil Norra AB

Hej Börje! Vad glada blir att höra att du är nöjd med affären hos oss! Välkommen åter :)

Niklas L
Skrev om Automobil Norra AB

Bra bemötande och tillmötesgående säljare..

Svar från Automobil Norra AB

Tack så mycket för din recension! Hoppas du kommer bli nöjd med din nya bil!:)

Peter A
Skrev om Automobil Norra AB

Trevliga och bilen motsvarade våra förväntningar //Peter

Svar från Automobil Norra AB

Hej! Tusen tack Peter för din recension! Kul att höra att du är nöjd mes oss :) Välkommen åter!

Jesper T
Skrev om Automobil Norra AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande med bra möjligheter att testa på och prova bilar och ställa frågor. Rekommenderas!

Svar från Automobil Norra AB

Hej Jesper! Tack för en fin recension. Önskar dig all lycka till med din bil, varmt välkommen åter! :-)

Öhman M
Skrev om Automobil Norra AB

De tog väl hand om mig, förklarade saker på bra sätt, bra bemötande..

Svar från Automobil Norra AB

Hej! Tack för din recension och vad kul att du är nöjd med vår service. Välkommen åter :)

Christer W
Skrev om Automobil Norra AB

Bra och proffsigt bemötande. Över mina förväntningar.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Christer. Tack för din recension! Kul att höra att du är nöjd mes oss :) Välkommen åter!

Erik B
Skrev om Automobil Norra AB

Hej Så proffsigt bemötande vänliga och servicen helt fantastiskt. Det så fort från att skriva alla papper till dom kunde leverera bilen att jag kunde komma och hämta den. Måste ge toppen betyg till säljaren

Svar från Automobil Norra AB

Hej Erik. Vi blir så glada av att höra att du är nöjd med vår service :) Grattis till nya bilen!

marie b
Skrev om Automobil Norra AB

Dom bemötte mig direkt när jag klev in i lokalen vilket var väldigt proffesionellt gjort. Försämrade mig svar på mina frågor och fick alla svar jag behövde. Bra upplevelse det gick snabbt och smidigt. Allt gick precis som jag ville vilket var mycket trevligt.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Marie! Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service och bilköpet, det gläds vi åt! Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

Mikael J
Skrev om Automobil Norra AB

Trevlig säljare (Melvin). Ringde och bokade provkörning, provade bilen och tog den sen med hem samma dag. Smidigt och inga konstigheter. Mycket nöjd.

Svar från Automobil Norra AB

Hej Mikael Tack för din recension. Kontakta oss gärna på info@automobilnorra.se och berätta vad vi kunnat göra bättre för att full pott på betyget. Grattis till bilen och ha en trevlig helg :)

Katarina P
Skrev om Automobil Norra AB

Bra säljare som var lyhörd och flexibel Snabb affär

Svar från Automobil Norra AB

Hej Katarina! Tack för din recension, vi blir glada av att höra att du är nöjd med affären. Välkommen åter :)

Anders L
Skrev om Automobil Norra AB

Inget att klaga på. Bra bemötande och snabb service.

Anette L
Skrev om Automobil Norra AB

Personlig, förtroendeingivande och tillitsfull säljare som hade både tålamod, flexibilitet och hög service. Trots att butiken hann stänga för dagen så fick vi fortsätta provköra bilar och ändra oss flera gånger. Är väldigt nöjd med servicen samt köpet.

Garnvall G
Skrev om Automobil Norra AB

Trevligt bemötande. Smidig kommunikation med snabba svar på fråga. Inbyte och köp klart på ett par timmar. Inga konstigheter. Bilen helt ok som beskrivits på hemsidan./GregerG

Sten E
Skrev om Automobil Norra AB

Vänligt bemött. Hade inga speciella förväntningar mer än att mitt köp av bil skulle bli bra. Enkel trevlig och pratsam affär plus en trevlig överraskning med en liten prespresent på slutet.

Peter B
Skrev om Automobil Norra AB

Köpte en äldre begad Volvo av Kevin. Snabb på att svarar direkt, rak och bra kommunikation. Transparent med bilens kondition samt servad, genomgången och besiktigad före försäljning. Bra och seriöst företag som jag kände jag kunde lita på. Rekommenderas 👍

Lars S
Skrev om Automobil Norra AB

tak for en super god handel :-) Lars. Horsens Autocenter Danmark.

Filtrera omdömen