Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Håbo Automobil Norra AB

Automobil Norra AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på Automobil Norra!

Hos oss hittar du ett stort utbud av bilar i lager, med blandade märken och prisnivåer. Vi kan hjälpa dig både om du ska sälja din bil eller köpa en ny.

Vi vet vikten av effektiv hantering vid en bilaffär. Därför samarbetar vi med Svensk Bilgaranti och Auto Concept, men även med banker och försäkringsbolag. Garantin är utformad på bästa möjliga sätt för just den bil du väljer och ersätter både arbete och delar.

Kom förbi oss på Sköldvägen 9 i Bålsta så berättar vi mer!
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 72 kunder tycker om Automobil Norra AB

• Toni V
    Toni V skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil och blev väldigt bra bemött. Väldigt trevlig och hjälpsam personal också :) Läs mer
  • TOMASZ S
    TOMASZ S skrev om Automobil Norra AB
    #Tiguan
    #Blocket
    #Toppen
    #👍 Läs mer
  • Olga N
    Olga N skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en bil och fick en bra bemötande samt saklig information. Läs mer
  • Liselotte H
    Liselotte H skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en årlig bilservice
    Mkt nöjd ned kundbemötande och själva servicen Läs mer
  • Val R
    Val R skrev om Automobil Norra AB
    Dåligaste bilfirman i Sverige, de bara sminkar bilar i utsidan annars dom är skit med massa fel.Akta från dom!!! Läs mer
    2018-06-05 Automobil N svarar Val R
    Hej Val.
    Jätte tråkigt att du tycker på detta viset. Vi gör utförliga kontroller på alla våra bilar innan vi kör in dem i våra hallar. Som alla vet så säljer vi begagnade bilar som även alla vet kan få uppkommande fel och speciellt om bilen är äldre och har lite längre mil på nacken. Vi uppmärksammar alltid våra kunder att kika på bilarna i lugn och ro samt provköra bilen utförligt och om fel uppkommer så ser vi till att detta åtgärdas.
    Vi önskar dig all lycka!
    Med vänliga hälsningar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en begagnad Volvo och bytte in min Suzuki. Jag fick ett bud på min bil som jag inte accepterade. Efter diskussion kom vi överens och båda parter blev nöjda. Volvon var i bra skick; ren och fräsch. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en bil. Väldigt trevlig försäljare, personlig service och väldigt hjälpsam. Förväntningarna infriades och sammanfattningsvis skulle jag rekommendera dem som företag och köper gärna nästa bil hos dem. Läs mer
  • Roger Ö
    Roger Ö skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en skoda yeti. Blev väl bemött av trevliga och duktiga försäljare. Klart värt resan från Jämtland. Rekommenderas Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Automobil Norra AB
    Land Rover evoque. Jätte trevlig personal. Hjälpsamma och kunniga! Läs mer
  • Karen A
    Karen A skrev om Automobil Norra AB
    En av dem bästa. rekomenderar varmt. Läs mer
  • Doni N
    Doni N skrev om Automobil Norra AB
    Åkte 70 mil för att köpa en bil av Automobil Norra.
    Mina förväntningar var inte höga innan jag kom dit, men när jag väl var på plats var det något helt annat.
    Oerhört bra bemött! Ärliga till punkt och pricka. Hjälpsamma med mer eller mindre allt.
    Bilen vi köpte var exceptionell, precis som jag fick det förklarat per telefon.
    Säljaren som vi köpte bilen av heter Ramear.
    Han förtjänar verkligen ett stort
    (+) i kanten för hans goda och hjälpsamma bemötande.

Det jag verkligen uppskattar extra mycket är att dem gärna hjälper till även efter köpet, om något skulle vara oklart eller om man har funderingar på vilken försäkring man skall välja osv (villket jag hade). Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Automobil Norra AB
    Köpte ny bil. Bra bemött men alla fel påtalade på min gamla bil. Har aldrig varit med om det vid tidigare bilburen. Dåligt erbjudande på mellanskillnaden. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service och hjälp, lugn och väldigt tillmötesgående. Ett ärligt intryck och vi kände oss trygga genom hela affären :) Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga och serviceinriktade säljare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Automobil Norra AB
    Bilköp
    Blev mycket bra bemött...mycket trevlig
    Försäljare.
    Tog hand om alla papper och förklarade allt på ett bra sätt...blir ju en hel del papper.
    Var före i sthlm och tittade på bil före men blev inget för den försäljaren hade inget bra bemötande så jag skippade det
    Köper gärna bil där i framtiden igen.
    ..ocj rekommenderar det med. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Automobil Norra AB
    Vänligt och proffsigt bemötande gör detta bilköp till ett av de bättre. Man blir som sugen att köpa fler.
    Mvh Simon Läs mer
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Automobil Norra AB
    Förtroendeingivande och inte sliskigt säljiga. Snabba och proffsiga. Läs mer
  • Jon N
    Jon N skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra bemötande och trevlig personal. Läs mer
  • Carl Johan B
    Carl Johan B skrev om Automobil Norra AB
    Lite väl många säljare som var inblandade i mitt köp av bilen. Men på det hela taget ett bra bemötande. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra trevligt bemötandet.
    Köpt en gammal volvo👍 Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Automobil Norra AB
    Jag upplever att jag blev väldigt väl bemött. Min säljare var väldigt saklig och kunnig och han var noga med att jag som kund skulle vara nöjd. Det upplever jag som positivt. Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Automobil Norra AB
    Bemötande var suveränt har absolut inget att klaga på. Fick även provköra två gånger så jag verkligen fick känna på ordentligt så allt var i sin ordning. Enklaste stället jag gjort en affär på. Tack för mig. Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Automobil Norra AB
    Jättetrevligt bemötande. Köpte nyare begagnad bil och tycker verkligen vi fick den hjälp vi behövde. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Mustafa C
    Mustafa C skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt, trevligt bemötande från början till slut. Kunnande, lyhörd och tillmötesgående - så ska bra kundservice se ut!
    Paul och Norra Automobil förtjänar högsta betyg! Läs mer
  • Henry M
    Henry M skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en mazda CX-5 tycker jag blev mycket bra bemötande mycket 😊 Läs mer
  • Lars-Göran A
    Lars-Göran A skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande från Paulo, trevlig, gick bra o byta bil med han Läs mer
  • Kristian Å
    Kristian Å skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga killar som jobbar här.
    känns väldigt måna om att hitta det kunden vill ha, utan att pusha dig till ett köpa. Läs mer
  • Mickael M
    Mickael M skrev om Automobil Norra AB
    Bästa service och köpte den bästa bilen och som passar oss bäst 😀 kommer alltid rekommendera dom för alla Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Väldigt nöjd med bilköpet
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil,snabbt och smidigt, utmärkt tillmötesgående bra service och vänlighet. Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt bemötande, och lever upp till förväntningarna.
    Har köpt 2 bilar på 3 månader och det kommer bli fler! Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Automobil Norra AB
    Tack för ett mycket bra bemötande och hjälp, särskilt m tanke på att jag efter köpet behövde byta tillbaka till en nyare modell p.g.a Senegalesiska importeringsregler, här köper jag gärna nästa bil också om det vill sig väl, vänligen Mats Läs mer
  • Nuri M
    Nuri M skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service bra bemötande och mycket hjälpsamma Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en begagnad Subaru Outback.
    Säljare var Ramear. Proffsigt och trevligt bemötande från första stund. Jag skulle gärna köpa bil där igen.
    Tack! Läs mer
  • Mikaael B
    Mikaael B skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande och service både vid inbyte av min gamla bil samt köp av nya Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Automobil Norra AB
    Köpt en bil. Bra bemötande. Ville hämta bilen på en söndag vilket inte gick. Minus för det tyvärr men bra på det stora hela. Fräscha bilar och hall. Läs mer
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Automobil Norra AB
    En bra dag.
    Köpte det jag skulle ha.
    Trevligt och bra bemötande och
    kunniga.
    Tack. Rolf Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Automobil Norra AB
    Fantastiskt bemötande, trevlig och hjälpsam personal! Lätt att hitta dit, fina lokaler och snygga bilar! Smidig affär och jag är väldigt nöjd.

Sen att jag rullade ut med min drömbil, är ännu ett plus i kanten! Läs mer
  • Milan D
    Milan D skrev om Automobil Norra AB
    Ja, det var ok... inget speciellt! Läs mer
  • Dusan M
    Dusan M skrev om Automobil Norra AB
    Varmt rekommenderas Norra Automobil när det gäller köp av bilen. Otroligt bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Lena s
    Lena s skrev om Automobil Norra AB
    Bra och seriöst bemötande. Jag hade dock önskat lite mer praktisk genomgång av bilens funktioner. Läs mer
  • Gun Barbro Marianne L
    Gun Barbro Marianne L skrev om Automobil Norra AB
    Köpt en begagnad bil, som fungerar utmärkt. Trevligt och kunnigt bemötande! Läs mer
  • Micke R
    Micke R skrev om Automobil Norra AB
    Jag kom in spontant i bilhallen, där jag för övrigt varit en gång tidigare (dock inget inköp den gången). Blev som första gången väldigt bra bemött av ytterst trevlig personal. Mitt första intryck av försäljarna var att dom inte var påstridiga men istället hjälpsamma vid rätt tillfällen, som det ska vara enligt mig. Mycket bra jobbat! Mitt ärende (trots mitt spontana besök) blev dock väldigt snabbt en affär på en Volkswagen Golf 1.2 TSI årsmodell 2014. Detta då jag inte längre var i behov av min dieselbil (Audi A5 Coupe). Paul som skötte min affär gjorde ett kanonjobb som både gick fort, smidigt och som kändes mycket personlig för mig som kund. Fick även garantier man verkligen inte kan göra annat än att känna sig trygg med länge. I mitt tycke levererade Automobil Norra ett helt paket, dvs så som man som kund verkligen önskar sig. Detta är utan tvekan den bästa bilaffär jag gjort på en bilfirma ur ett helhetsperspektiv. Automobil Norra rekommenderas mycket starkt av mig till alla kunder... Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Automobil Norra AB
    Hela köpet gick lätt och enkelt. La handpenning på bilen. Dock sa personen jag bokade bilen av att det enbart var en mikroskopisk lackskada bak på bilen. Detta stämde på plats när jag tittade på den. När jag därefter tvättade bilen så dök det upp massor av rätt kraftiga lackskador som dolts under puts..
    När jag kontaktar företaget tycker dem jag borde kollat efter detta vid köp. Läs mer
    2017-10-26 Automobil N svarar Mikael S
    Hej Mikael!

Hoppas allt är bra med dig!?
    Tråkigt att du tycker på detta viset. Vi vill självklart förklara från vår sida också. Jag som säljare gick igenom bilen ärligt och fann en liten repa som jag berättade om.
    Jag har 5 år som rekondare i bakgrunden, bl.a jobbat på ditec och kan konstatera att repor ej kan döljas av en polering, snarare förbättras.då man fördelar utjämnhet av lacken med hjälp av en polermaskin. Vill konstatera att bilen var tvättad när du hämtade den så där har vi ännu en faktor som talar för sig själv.
    Ha en bra kväll!
    Allt var bra 👍
    Allt var bra 👍 Läs mer
  • Didz S
    Didz S skrev om Automobil Norra AB
    Ska man köpa bil och samtidigt vilja göra en bra affär med bra bilfirma så ska man absolut välja Automobil Norra. Proffsiga försäljare och seriösa. Känn er trygga för det gör jag. Läs mer
  • Adel B
    Adel B skrev om Automobil Norra AB
    Upplevde service i högsta klass med denna bilfirma. Allt från bemötande till att känna sig trygg i sin bilaffär. Säljaren var väldigt trevlig och tydlig. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • Evert A
    Evert A skrev om Automobil Norra AB
    Hej.tack för ett bra bemötande av er när jag köpte min Mazda 3 av er i aug-17.blev lovad 4 nya sommardäck och fick dom hemskickad med postbil.är otroligt nöjd med bilen och ert bemötande.mvh.gun-britt i Hudiksvall. .högsta betyget. Läs mer

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta