Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Håbo Automobil Norra AB

Automobil Norra AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på Automobil Norra!

Hos oss hittar du ett stort utbud av bilar i lager, med blandade märken och prisnivåer. Vi kan hjälpa dig både om du ska sälja din bil eller köpa en ny.

Vi vet vikten av effektiv hantering vid en bilaffär. Därför samarbetar vi med Svensk Bilgaranti och Auto Concept, men även med banker och försäkringsbolag. Garantin är utformad på bästa möjliga sätt för just den bil du väljer och ersätter både arbete och delar.

Kom förbi oss på Sköldvägen 9 i Bålsta så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Automobil Norra AB

• Catrin K
    Catrin K skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil! Trevligt bemötande! Nöjd kund!
  • Mats L
    Mats L skrev om Automobil Norra AB
    Trevligt bemötande .bra service .
  • Ivar P
    Ivar P skrev om Automobil Norra AB
  • Didz S
    Didz S skrev om Automobil Norra AB
    Ska man köpa bil och samtidigt vilja göra en bra affär med bra bilfirma så ska man absolut välja Automobil Norra. Proffsiga försäljare och seriösa. Känn er trygga för det gör jag.
  • Adel B
    Adel B skrev om Automobil Norra AB
    Upplevde service i högsta klass med denna bilfirma. Allt från bemötande till att känna sig trygg i sin bilaffär. Säljaren var väldigt trevlig och tydlig. Stort tack för hjälpen.
  • Evert A
    Evert A skrev om Automobil Norra AB
    Hej.tack för ett bra bemötande av er när jag köpte min Mazda 3 av er i aug-17.blev lovad 4 nya sommardäck och fick dom hemskickad med postbil.är otroligt nöjd med bilen och ert bemötande.mvh.gun-britt i Hudiksvall. .högsta betyget.
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Automobil Norra AB
    Hej var där o köpte en bil jättebra bemötande trevlig personal o allt gick så smidigt.
  • Emme M
    Emme M skrev om Automobil Norra AB
    Säljaren kändes lite sur och inte helt nöjd från början till slut. Men bilen var fin, vi fick bra hjälp med att få till det vi behövde hjälp med och på det stora hela var det ett väldigt lyckat köp.
    2017-09-29 Automobil N svarar Emme M
    Hej Emme.

Jag hade och har kvar nackspärr som gör ont vid minsta rörelse :) ber om ursäkt att det kändes att jag va sur :)
  • Karl E
    Karl E skrev om Automobil Norra AB
    Trevlig säljare, smidig affär!!
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra bemötande och service ifrån alla på plats. Kände ett bra förtroende på en gång.
  • Kim L
    Kim L skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga försäljare. Verkligen inte på väldigt tillmötesgående.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt och trevligt bemötande vid vårat bilköp. Har bara gott att säga om hela affären från första kontakt tills affären var genomförd.
  • Jan B
    Jan B skrev om Automobil Norra AB
    Trevligt bemötande . snabba åtgärder av saker på bilen skulle fixas.Bra resultat.
    Dock slarv tvätt i kupén när man lyft på gummimattorna.
    Det bör bli bättre!!!!!!!
    Vår kontaktperson får annars toppbetyg.
  • Mohamad A
    Mohamad A skrev om Automobil Norra AB
    Bemötandet var bra
    Jag fick problem med bilen men tycker att jag fick den hjälp som jag behövde av Automobil
  • Josef F
    Josef F skrev om Automobil Norra AB
    Mycket väl bemötande
    Gick in för att titta på en bil, det slutade med att jag bytte in min bil aamt att jag åkte hem med en fin bil för mina behov.
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service och bemötande!
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Automobil Norra AB
    Köpt 3 bilar hittills och alltid varit jättenöjd med både bemötande och bilarna och jag kommer givetvist köpa flera bilar där... Har handlat i prisklass från 60 tusen till 230 tusen...

Xc60 D5 awd R design 2012.
    Passat tdi 170 4motion 2011.
    Volvo v70 D5 awd 2007.
  • Ingemar T
    Ingemar T skrev om Automobil Norra AB
    Enkel hantering, trevligt bemötande, schysst deal.
  • Roger B
    Roger B skrev om Automobil Norra AB
    Jag fick hjälp att köpa en bil som passade mina behov. De är trevliga kompetenta ärliga och gav bra råd.
  • David D
    David D skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en Mercedes C220 CDI hos Automobil Norra för drygt ett år sedan. Bilen går som den ska och uppfyllde mina önskemål gällande ekonomi och komfort. Bra bil för pengarna, och jag är väldigt nöjd med mitt köp. Kollar gärna bland ert utbud nästa gång jag köper bil!
  • Sune N
    Sune N skrev om Automobil Norra AB
    Säljarna är mycket kompetenta trevliga har bara Gott att säga.
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Automobil Norra AB
    Vi fick bra bemötande när vi köpte våran c5 citroen. Och än så länge är vi väldigt nöjd med bilen. 😃
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Automobil Norra AB
    Ett proffsigt bemötande med sakkunnig personal och ett stort utbud av bilar ger ett intryck av ett väletablerat företagande.
    Handlade en bil av model Volvo XC70 och är väldigt nöjd med köpet!
    Skulle varmt rekomendera Automobil Norra!
  • Vivanne M
    Vivanne M skrev om Automobil Norra AB
    Upplevde ärlighet och God service hos säljaren, samt fick ett bra erbjudande med ett garantikit som är perfekt för en okunnig inom bilar.
    Rekommenderar varmt denna bilfirma!!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Automobil Norra AB
    Vi upplevde ett genuint engagemang från säljarna i att presentera en produkt de kunde stå för. De visade också jättebra goodwill och ansvar efter köp då bilen direkt började ropa på service. Vi är ännu efter ett par månader mycket nöjda med bil och det bemötande vi fick vid Automobil norra.
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid frågor.
  • Masoud E
    Masoud E skrev om Automobil Norra AB
    Smidig och enkelt. Bra bemötande och korrekt beteende.
  • Hans P
    Hans P skrev om Automobil Norra AB
    Lurad vid köp av en Ford Focus. Bilen saknar servicebok, trots att det sades att den finnas och att den var korrekt ifylld. Betyget blir därför: -5.
    2017-09-16 Automobil N svarar Hans P
    Hej Hans.

Jätte tråkigt att du tycker på detta viset.
    Våran säljare som tog hand om dig och din fru berättar följande; "jag satt med Hans och hans fru, vi gick igenom serviceboken tillsammans, dem hade en del frågor som dem fick svar på. Bilen skulle de köpa till sin son. Dem åkte hem och sedan kom tillbaka för att få bilen levererad så jag gav frun servicebok och extranyckel i hand. hade kunden inte fått serviceboken så hade kunden inte fått extranyckeln heller då dessa ligger tillsammans. Hans ringde mig och frågade efter serviceboken och jag berättade för honom att jag överlämnat detta till hans fru med extranyckel"
    kan inte tänka mig annat än missförstånd.

Ha en underbar fortsatt helg.

Mvh // Automobil norra

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta