Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Håbo Automobil Norra AB

Automobil Norra AB

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på Automobil Norra!

Hos oss hittar du ett stort utbud av bilar i lager, med blandade märken och prisnivåer. Vi kan hjälpa dig både om du ska sälja din bil eller köpa en ny.

Vi vet vikten av effektiv hantering vid en bilaffär. Därför samarbetar vi med Svensk Bilgaranti och Auto Concept, men även med banker och försäkringsbolag. Garantin är utformad på bästa möjliga sätt för just den bil du väljer och ersätter både arbete och delar.

Kom förbi oss på Sköldvägen 9 i Bålsta så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör: 09:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Automobil Norra AB

• Lars-Göran A
    Lars-Göran A skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande från Paulo, trevlig, gick bra o byta bil med han Läs mer
  • Kristian Å
    Kristian Å skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga killar som jobbar här.
    känns väldigt måna om att hitta det kunden vill ha, utan att pusha dig till ett köpa. Läs mer
  • Mickael M
    Mickael M skrev om Automobil Norra AB
    Bästa service och köpte den bästa bilen och som passar oss bäst 😀 kommer alltid rekommendera dom för alla Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande.
    Väldigt nöjd med bilköpet
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en bil,snabbt och smidigt, utmärkt tillmötesgående bra service och vänlighet. Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt bemötande, och lever upp till förväntningarna.
    Har köpt 2 bilar på 3 månader och det kommer bli fler! Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Automobil Norra AB
    Tack för ett mycket bra bemötande och hjälp, särskilt m tanke på att jag efter köpet behövde byta tillbaka till en nyare modell p.g.a Senegalesiska importeringsregler, här köper jag gärna nästa bil också om det vill sig väl, vänligen Mats Läs mer
  • Nuri M
    Nuri M skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service bra bemötande och mycket hjälpsamma Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Automobil Norra AB
    Jag köpte en begagnad Subaru Outback.
    Säljare var Ramear. Proffsigt och trevligt bemötande från första stund. Jag skulle gärna köpa bil där igen.
    Tack! Läs mer
  • Mikaael B
    Mikaael B skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande och service både vid inbyte av min gamla bil samt köp av nya Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Automobil Norra AB
    Köpt en bil. Bra bemötande. Ville hämta bilen på en söndag vilket inte gick. Minus för det tyvärr men bra på det stora hela. Fräscha bilar och hall. Läs mer
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Automobil Norra AB
    En bra dag.
    Köpte det jag skulle ha.
    Trevligt och bra bemötande och
    kunniga.
    Tack. Rolf Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Automobil Norra AB
    Fantastiskt bemötande, trevlig och hjälpsam personal! Lätt att hitta dit, fina lokaler och snygga bilar! Smidig affär och jag är väldigt nöjd.

Sen att jag rullade ut med min drömbil, är ännu ett plus i kanten! Läs mer
  • Milan D
    Milan D skrev om Automobil Norra AB
    Ja, det var ok... inget speciellt! Läs mer
  • Dusan M
    Dusan M skrev om Automobil Norra AB
    Varmt rekommenderas Norra Automobil när det gäller köp av bilen. Otroligt bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Lena s
    Lena s skrev om Automobil Norra AB
    Bra och seriöst bemötande. Jag hade dock önskat lite mer praktisk genomgång av bilens funktioner. Läs mer
  • Gun Barbro Marianne L
    Gun Barbro Marianne L skrev om Automobil Norra AB
    Köpt en begagnad bil, som fungerar utmärkt. Trevligt och kunnigt bemötande! Läs mer
  • Micke R
    Micke R skrev om Automobil Norra AB
    Jag kom in spontant i bilhallen, där jag för övrigt varit en gång tidigare (dock inget inköp den gången). Blev som första gången väldigt bra bemött av ytterst trevlig personal. Mitt första intryck av försäljarna var att dom inte var påstridiga men istället hjälpsamma vid rätt tillfällen, som det ska vara enligt mig. Mycket bra jobbat! Mitt ärende (trots mitt spontana besök) blev dock väldigt snabbt en affär på en Volkswagen Golf 1.2 TSI årsmodell 2014. Detta då jag inte längre var i behov av min dieselbil (Audi A5 Coupe). Paul som skötte min affär gjorde ett kanonjobb som både gick fort, smidigt och som kändes mycket personlig för mig som kund. Fick även garantier man verkligen inte kan göra annat än att känna sig trygg med länge. I mitt tycke levererade Automobil Norra ett helt paket, dvs så som man som kund verkligen önskar sig. Detta är utan tvekan den bästa bilaffär jag gjort på en bilfirma ur ett helhetsperspektiv. Automobil Norra rekommenderas mycket starkt av mig till alla kunder... Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Automobil Norra AB
    Hela köpet gick lätt och enkelt. La handpenning på bilen. Dock sa personen jag bokade bilen av att det enbart var en mikroskopisk lackskada bak på bilen. Detta stämde på plats när jag tittade på den. När jag därefter tvättade bilen så dök det upp massor av rätt kraftiga lackskador som dolts under puts..
    När jag kontaktar företaget tycker dem jag borde kollat efter detta vid köp. Läs mer
    2017-10-26 Automobil N svarar Mikael S
    Hej Mikael!

Hoppas allt är bra med dig!?
    Tråkigt att du tycker på detta viset. Vi vill självklart förklara från vår sida också. Jag som säljare gick igenom bilen ärligt och fann en liten repa som jag berättade om.
    Jag har 5 år som rekondare i bakgrunden, bl.a jobbat på ditec och kan konstatera att repor ej kan döljas av en polering, snarare förbättras.då man fördelar utjämnhet av lacken med hjälp av en polermaskin. Vill konstatera att bilen var tvättad när du hämtade den så där har vi ännu en faktor som talar för sig själv.
    Ha en bra kväll!
    Allt var bra 👍
    Allt var bra 👍 Läs mer
  • Didz S
    Didz S skrev om Automobil Norra AB
    Ska man köpa bil och samtidigt vilja göra en bra affär med bra bilfirma så ska man absolut välja Automobil Norra. Proffsiga försäljare och seriösa. Känn er trygga för det gör jag. Läs mer
  • Adel B
    Adel B skrev om Automobil Norra AB
    Upplevde service i högsta klass med denna bilfirma. Allt från bemötande till att känna sig trygg i sin bilaffär. Säljaren var väldigt trevlig och tydlig. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • Evert A
    Evert A skrev om Automobil Norra AB
    Hej.tack för ett bra bemötande av er när jag köpte min Mazda 3 av er i aug-17.blev lovad 4 nya sommardäck och fick dom hemskickad med postbil.är otroligt nöjd med bilen och ert bemötande.mvh.gun-britt i Hudiksvall. .högsta betyget. Läs mer
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Automobil Norra AB
    Hej var där o köpte en bil jättebra bemötande trevlig personal o allt gick så smidigt. Läs mer
  • Emme M
    Emme M skrev om Automobil Norra AB
    Säljaren kändes lite sur och inte helt nöjd från början till slut. Men bilen var fin, vi fick bra hjälp med att få till det vi behövde hjälp med och på det stora hela var det ett väldigt lyckat köp. Läs mer
    2017-09-29 Automobil N svarar Emme M
    Hej Emme.

Jag hade och har kvar nackspärr som gör ont vid minsta rörelse :) ber om ursäkt att det kändes att jag va sur :)
  • Karl E
    Karl E skrev om Automobil Norra AB
    Trevlig säljare, smidig affär!! Läs mer
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra bemötande och service ifrån alla på plats. Kände ett bra förtroende på en gång. Läs mer
  • Kim L
    Kim L skrev om Automobil Norra AB
    Mycket trevliga försäljare. Verkligen inte på väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Automobil Norra AB
    Proffsigt och trevligt bemötande vid vårat bilköp. Har bara gott att säga om hela affären från första kontakt tills affären var genomförd. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Automobil Norra AB
    Trevligt bemötande . snabba åtgärder av saker på bilen skulle fixas.Bra resultat.
    Dock slarv tvätt i kupén när man lyft på gummimattorna.
    Det bör bli bättre!!!!!!!
    Vår kontaktperson får annars toppbetyg. Läs mer
  • Mohamad A
    Mohamad A skrev om Automobil Norra AB
    Bemötandet var bra
    Jag fick problem med bilen men tycker att jag fick den hjälp som jag behövde av Automobil Läs mer
  • Josef F
    Josef F skrev om Automobil Norra AB
    Mycket väl bemötande
    Gick in för att titta på en bil, det slutade med att jag bytte in min bil aamt att jag åkte hem med en fin bil för mina behov. Läs mer
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Automobil Norra AB
    Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Automobil Norra AB
    Köpt 3 bilar hittills och alltid varit jättenöjd med både bemötande och bilarna och jag kommer givetvist köpa flera bilar där... Har handlat i prisklass från 60 tusen till 230 tusen...

Xc60 D5 awd R design 2012.
    Passat tdi 170 4motion 2011.
    Volvo v70 D5 awd 2007. Läs mer
  • Ingemar T
    Ingemar T skrev om Automobil Norra AB
    Enkel hantering, trevligt bemötande, schysst deal. Läs mer
  • Roger B
    Roger B skrev om Automobil Norra AB
    Jag fick hjälp att köpa en bil som passade mina behov. De är trevliga kompetenta ärliga och gav bra råd. Läs mer
  • David D
    David D skrev om Automobil Norra AB
    Köpte en Mercedes C220 CDI hos Automobil Norra för drygt ett år sedan. Bilen går som den ska och uppfyllde mina önskemål gällande ekonomi och komfort. Bra bil för pengarna, och jag är väldigt nöjd med mitt köp. Kollar gärna bland ert utbud nästa gång jag köper bil! Läs mer
  • Sune N
    Sune N skrev om Automobil Norra AB
    Säljarna är mycket kompetenta trevliga har bara Gott att säga. Läs mer
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Automobil Norra AB
    Vi fick bra bemötande när vi köpte våran c5 citroen. Och än så länge är vi väldigt nöjd med bilen. 😃 Läs mer
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Automobil Norra AB
    Ett proffsigt bemötande med sakkunnig personal och ett stort utbud av bilar ger ett intryck av ett väletablerat företagande.
    Handlade en bil av model Volvo XC70 och är väldigt nöjd med köpet!
    Skulle varmt rekomendera Automobil Norra! Läs mer
  • Vivanne M
    Vivanne M skrev om Automobil Norra AB
    Upplevde ärlighet och God service hos säljaren, samt fick ett bra erbjudande med ett garantikit som är perfekt för en okunnig inom bilar.
    Rekommenderar varmt denna bilfirma!! Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Automobil Norra AB
    Vi upplevde ett genuint engagemang från säljarna i att presentera en produkt de kunde stå för. De visade också jättebra goodwill och ansvar efter köp då bilen direkt började ropa på service. Vi är ännu efter ett par månader mycket nöjda med bil och det bemötande vi fick vid Automobil norra. Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Automobil Norra AB
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Masoud E
    Masoud E skrev om Automobil Norra AB
    Smidig och enkelt. Bra bemötande och korrekt beteende. Läs mer
  • Hans P
    Hans P skrev om Automobil Norra AB
    Lurad vid köp av en Ford Focus. Bilen saknar servicebok, trots att det sades att den finnas och att den var korrekt ifylld. Betyget blir därför: -5. Läs mer
    2017-09-16 Automobil N svarar Hans P
    Hej Hans.

Jätte tråkigt att du tycker på detta viset.
    Våran säljare som tog hand om dig och din fru berättar följande; "jag satt med Hans och hans fru, vi gick igenom serviceboken tillsammans, dem hade en del frågor som dem fick svar på. Bilen skulle de köpa till sin son. Dem åkte hem och sedan kom tillbaka för att få bilen levererad så jag gav frun servicebok och extranyckel i hand. hade kunden inte fått serviceboken så hade kunden inte fått extranyckeln heller då dessa ligger tillsammans. Hans ringde mig och frågade efter serviceboken och jag berättade för honom att jag överlämnat detta till hans fru med extranyckel"
    kan inte tänka mig annat än missförstånd.

Ha en underbar fortsatt helg.

Mvh // Automobil norra

Sköldvägen 9, 746 50 Bålsta