Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka AutoParken AB

AutoParken AB

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om AutoParken AB

• Fredrik B
    Fredrik B skrev om AutoParken AB
    Proffsigt och seriöst hanterat från första samtal till affären på bilen var klar. Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om AutoParken AB
    Jaguar F-type. Mycket bra, profsig och trevligt bemötande Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om AutoParken AB
    Bra service och bra bemötande.
    Allt kändes proffsigt. Läs mer
  • David Ö
    David Ö skrev om AutoParken AB
    Köpt en bil. God service och väldigt trevligt och professionellt bemötande. Affären gjordes smidigt upp och jag rullade iväg med min nya bil samma dag. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-12 AutoParken AB svarar David Ö
    Stort tack David för din recension. Vi önskar dig många härliga mil med din nya bil och tackar för en riktigt trevlig affär.
  • Laden K
    Laden K skrev om AutoParken AB
    Blev väl bemött , fick den info vi behövde .
    Fick fundera på vårt köp utan påtryckning.
    Kommer absolut att kontakta de igen när det är dax att byta bil Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Laden K
    Stort tack för din recension Laden. Vi hoppas ni blir supernöjda med Maseratin och tackar för en väldigt trevlig affär! Ni är varmt välkomna tillbaka. Mvh Nima
  • Per F
    Per F skrev om AutoParken AB
    Inbyte av bil och köp av bil. Hela affären från början har varit väldigt proffesionellt utfört från Autoparken. Kontakten med företaget har från första minuten kännts tryggt och ärligt. Väldigt personligt och vänligt bemötande från samtliga anställda på Autoparken. Kommer varmt att rekommendera vänner och bekanta att vända sig till detta företag vid inköp av bil. Man kan bara önska att ALLA bilhandlare tar efter Autoparkens sätt att sköta affärer! Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Per F
    Stort tack Per för din recension! Riktigt roligt att du är nöjd med affären. Vi tackar även för en väldigt trevlig och smidig affär. Ni är varmt välkomna tillbaka! Mvh Nima
  • Marcus N
    Marcus N skrev om AutoParken AB
    Ett enkelt och tryggt bilköp med ett trevligt bemötande.
    Kan absolut rekommendera denna bilhandlare. Läs mer
    2018-04-23 AutoParken AB svarar Marcus N
    Ett stort tack för din recension Marcus. Hoppas du blir nöjd med din nya bil och vi tackar dig för en trevlig affär!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om AutoParken AB
    Väl bemött från första stund,
    marknadsmässig rättvis värdering, snabbt såld. Mer än nöjd!!!!!

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-03 AutoParken AB svarar Daniel K
    Stort tack för din recension Daniel! Kul att du är nöjd med försäljningsuppdraget.
  • Shaban B
    Shaban B skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande,jätte nöjd med köpet! Läs mer
    2018-03-19 AutoParken AB svarar Shaban B
    Tack för din recension Shaban! Önskar dig många härliga mil med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden! Mvh Nima - AutoParken AB
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om AutoParken AB
    Jag brukar byta bilar ofta och har mött massa olika säljare, men Michael och Nima är över förväntan sån service och ärlighet hittar man inte nuförtiden hos bilsäljare. Rekommenderas starkt!! Är super nöjd med min nya Panamera Gts!! Läs mer
    2018-03-14 AutoParken AB svarar Gabriel S
    Tusen tack för din recension Gabriel. Vi hoppas du njuter ordentligt av din fina Panamera GTS och tackar för en riktigt trevlig affär. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänlig hälsning
    Nima - AutoParken AB
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om AutoParken AB
    Jag har upplevt ett proffsigt bemötande och förhållningssätt till mig som kund från första till sista kontakt.

Rekommenderar starkt Autoparken för andra att kunna köpa och sälja sin bil med trygghet och säkerhet.

Tack
    Fredrik Läs mer
    2018-02-26 AutoParken AB svarar Fredrik E
    Stort tack för din recension Fredrik. Vi är glada att du är nöjd och tackar ödmjukast för förtroendet! Hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei - AutoParken AB
  • Niels M
    Niels M skrev om AutoParken AB
    I have bought a beautiful Porsche 911 at AutoParken and the people at AutoParken are exceeding all expectations that ohne can have in you buy luxury with history.
    I can recommend anyone to visit their shop and buy! Läs mer
    2018-02-13 AutoParken AB svarar Niels M
    Thank you for your kind words Niels. We are glad to have such nice customers as you. We hope you enjoy your new 911 for many years and we hope to see you guys again in the future! //Nima & Michael
  • Jonni I
    Jonni I skrev om AutoParken AB
    Automatiken köpte min bil. Trevlig kontakt genom hela köpet och väldigt seriöst med korrekta papper etc. rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-02-06 AutoParken AB svarar Jonni I
    Stort tack för din recension Jonni. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden.
    Mvh Nima
  • Asger T
    Asger T skrev om AutoParken AB
    I have had a very positive experience dealing with AutoParken.
    Straight forward, very responsive, service and customer focused
    I can only give my highest recommendation. Läs mer
    2018-01-10 AutoParken AB svarar Asger T
    Thank you very much Asger for your kind words. It was our pleasure meeting you. Wish you lots of joy with your Boxster GTS and we hope that our paths cross again.

Best wishes
    Nima
  • Adam B
    Adam B skrev om AutoParken AB
    Fantastiskt vänligt och professionellt bemötande. Vi är otroligt nöjda med våran nya bil och bemötandet från Michael och Nima som verkligen fick oss att känna oss trygga med vårt köp.
    Tack AutoParken!
    Hälsningar Adam och Linnea Läs mer
    2018-01-08 AutoParken AB svarar Adam B
    Stort tack för Er recension Adam och Linnea. Vi är glada över att få ha så trevliga kunder som Er!
    Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Göran W
    Göran W skrev om AutoParken AB
    Mycket proffsiga o trevliga människor. Enkla och hjälpsamma att göra affärer med. Läs mer
    2018-01-08 AutoParken AB svarar Göran W
    Tack för din recension Göran. Vi hoppas ni njuter ordentligt av Jaguaren så fort solen tittar fram samt hoppas på ett återseende i framtiden! Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Ali S
    Ali S skrev om AutoParken AB
    Mycket, Mycket trevlig och kompetent personal, Nåt att verkligen Rekommendera 😎 Läs mer
    2017-12-12 AutoParken AB svarar Ali S
    Stort tack för din rekommendation Ali. Vi på AutoParken tackar ödmjukast för en trevlig och smidig affär och hoppas på återseende.
    Med vänlig hälsning
    Nima
  • Per Göran H
    Per Göran H skrev om AutoParken AB
    Ett utomordentligt trevligt bemötande med stor vilja att vara behjälplig gjorde upplevelsen i förvärvet av ny bil till en bra affär, trots att köpa bil är de sämsta affärer jag gör.

PG Läs mer
    2017-11-28 AutoParken AB svarar Per Göran H
    Tack så hjärtligt PG! Nöjet var helt på vår sida. Önskar dig många sköna mil med bilen och hoppas på återseende. Stort tack igen för den fina och välsmakande champagneflaskan!

Mvh /Nima
  • Gulam D
    Gulam D skrev om AutoParken AB
    Hej
    Vi var så nöjda med företaget.
    Far och Son var så trevliga bemötade och hämtade oss från Landvette flygplatsen.
    Vi kom från Stockholm och köpte från Företaget Toyota Prius .
    Vi skulle jätte gärna rekomendera till andra männinskor och enormt bra bil service .
    Jag skulle rekomendera andra släkt och vänner. Läs mer
    2017-11-20 AutoParken AB svarar Gulam D
    Hej Gulam och stort tack för din recension. Vi hoppas ni njuter av er nya bil och ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss ifall ni vill byta bil i framtiden. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Roger S
    Roger S skrev om AutoParken AB
    Jättentrevliga säljare , beskrivningen
    Av fordonet var korrekt och allt var som det skulle.
    Kunnig personal och bra service Läs mer
    2017-10-31 AutoParken AB svarar Roger S
    Stort tack för din recension Roger. Gratulerar till en riktigt fin bil! Vi tackar för förtroendet och hoppas på ett återseende i framtiden. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om AutoParken AB
    Autoparken hjälpte mig med försäljning av min bil och jag är så himla nöjd med hur de skötte allt. Proffsigt, elegant och framförallt bra service rakt igenom hela processen. Läs mer
    2017-10-30 AutoParken AB svarar Marcus H
    Stort tack för din recension Marcus. Vi är glada att du är nöjd med försäljningsuppdraget och tackar ödmjukast för förtroendet. Med vänlig hälsning Nima
  • Ali S
    Ali S skrev om AutoParken AB
    Hej!
    Har fått en bra förklaring kring bilens historia, bra.
    Bemötandet var perfekt, känns bekvämt och prata med. Läs mer
    2017-10-21 AutoParken AB svarar Ali S
    Stort tack för din recension Ali. Vi hoppas du blir nöjd med din Volvo och tackar för en trevlig affär. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Johan W
    Johan W skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, väldigt fin bil och service i toppklass. Läs mer
    2017-10-19 AutoParken AB svarar Johan W
    Tack för din recension Johan. Vi tackar för en trevlig affär och önskar dig många härliga mil med din fina Cayenne S! Med vänlig hälsning Nima & Michael
  • Martin K
    Martin K skrev om AutoParken AB
    Kunniga, proffsiga och kundfokuserade killar som verkligen vill kundens bästa.
    Kan varmt och kommer varmt rekommendera Autoparken till våra vänner.
    Kommer mer än gärna tillbaka inför vårt nästa bilköp.
    Tack igen Nima och Michael för vår fina Porsche!
    //Martin och Emma Läs mer
    2017-10-16 AutoParken AB svarar Martin K
    Stort tack Martin och Emma. Alltid trevligt att göra affär med så trevliga kunder som er! Vi tackar för förtroendet och hoppas på återseende. Med vänlig hälsning Nima & Michael.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om AutoParken AB
    Proffsiga och mycket trevligt bemötande. Det handlar inte om att ha många bilar, utan dom bästa bilarna😊 Läs mer
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Caroline K
    Tack för din recension och för en riktigt trevlig affär! Mvh Nima & Michael.
  • Allan M
    Allan M skrev om AutoParken AB
    På Autoparken fick jag en riktigt grym och smidig service när de skulle hjälpa mig och sälja min bil! Ett väldigt tillmötesgående mottagande och fick en väldig trygg känsla när jag skulle lämna över bilen till de!
    Tack för hjälpen ! Läs mer
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Allan M
    Stort tack för din recension Allan. Du är välkommen till oss när det är dax för något nytt :). Mvh Nima
  • Emilie A
    Emilie A skrev om AutoParken AB
    Mycket nöjd med bemötandet jag fick när jag köpte min bil. Trevlig, kunnig och serviceminded personal. Skulle varmt rekommendera vänner ett besök. Läs mer
    2017-09-30 AutoParken AB svarar Emilie A
    Stort tack för din recension Emelie. Vi hoppas du är nöjd med bilen och vi tackar för en mycket trevlig affär! Välkommen åter. Mvh Michael & Nima.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Hjärtliga och trevliga människor som tålmodigt väntade när beskedet från banken dröjde dessutom en fantastisk bilpark Läs mer
    2017-09-12 AutoParken AB svarar Stefan H
    Vi tackar för en trevlig affär och för din recension Stefan. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil igen. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Henrik J
    Henrik J skrev om AutoParken AB
    Jag fick mycket bra intryck av både Nima och Michael.Allt gick väldigt smidigt.Kan varmt rekommendera andra att ta kontakt med killarna vid nästa bilköp.
    Hälsningar en väldigt nöjd Volvo v40 ägare. Läs mer
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Henrik J
    Stort tack för din recension Henrik. Nöjet var helt på vår sida. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Autoparken anstränger sig hårt för att sälja högkvalitativa bilar och få nöjda kunder. Och det lyckad man bra med.
    Stefan Läs mer
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Stefan H
    Tack Stefan, vi är glada att få ha och göra med så trevliga kunder som dig. Önskar dig många härliga mil med Panameran. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Hampus J
    Hampus J skrev om AutoParken AB
    Bra p trevliga försäljare som välkomnar en fint o trevligt. Grym service och lätta att ha att göra med! Tummen upp! Läs mer
    2017-07-09 AutoParken AB svarar Hampus J
    Stort tack för din recension Hampus. Alltid lika kul med trevliga kunder som dig. Önskar dig all lycka med din nya bil! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Jesper A
    Jesper A skrev om AutoParken AB
    köpte en XC70 av Autoparken, genom hela processen var de tillmötesgående och flexibla. Detta gjorde affären enkel och smidig. Läs mer
    2017-07-04 AutoParken AB svarar Jesper A
    Stort tack för din recension Jesper. Vi hoppas ni är nöjda med bilen och tackar Er för en mycket trevlig affär. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Viktor J
    Viktor J skrev om AutoParken AB
    Bra service och bra kundmottagning! Löser det mesta! Läs mer
    2017-07-01 AutoParken AB svarar Viktor J
    Tack för din recension Viktor. Vi hoppas ni blir riktigt nöjda med A4:an och tackar för en riktigt trevlig affär. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Ahmad H
    Ahmad H skrev om AutoParken AB
    Välkomnar kunden på ett bra sätt!förklarar alla detaljer.bryr sig om kunden ska bli nöjd! O jag är riktigt nöjd. Autoparken rekommendera jag till alla bilköpare :) Läs mer
    2017-07-01 AutoParken AB svarar Ahmad H
    Stort tack för din vänliga recension Ahmad. Tack även för en riktigt trevlig affär! Vi önskar dig många års glädje med din fina M2:a. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Johan B
    Johan B skrev om AutoParken AB
    Trevligt bemötande. Bra service. Läs mer
    2017-06-26 AutoParken AB svarar Johan B
    Stort tack Johan. Nöjet var helt på vår sida. Tack än en gång för en trevlig affär och hoppas på återseende. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Christoffer O
    Christoffer O skrev om AutoParken AB
    Fantastiskt bemötande och proffsig service Läs mer
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Christoffer O
    Tack för förtroendet Christoffer. Vi önskar dig många härliga mil med din nya pärla. Med vänlig hälsning Nima & Michael.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om AutoParken AB
    Hej, det var ett utmärkt bemötande, jag är helt nöjd. Läs mer
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Håkan K
    Tack för din recension Håkan. Vi hoppas du får många härliga mil med din nya Prius och tackar dig för en trevlig affär. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Robert H
    Robert H skrev om AutoParken AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Robert H
    Tack för en smidig och trevlig affär. Hoppas ni är nöjda mer Er nya Volvo och vi hoppas på ett återseende i framtiden! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Joakim F
    Joakim F skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, oerhört hjälpsamma och ställer upp, svarar snabbt på frågor och är genuint ärliga. Kan bara rekommendera Autoparken till alla som är ute efter ny bil Läs mer
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Joakim F
    Stort tack för din recension Joakim. Alltid lika trevligt att göra affär med en riktigt bilentusiast som dig. Hoppas du blir nöjd med din Porsche Macan! Vi hoppas på återseende. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Per L
    Per L skrev om AutoParken AB
    Smidigt och enkelt, inga konstigheter alls. Trevligt bemötande! //Pelle Läs mer
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Per L
    Tack för din recension samt en smidig och trevlig affär! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Hans L
    Hans L skrev om AutoParken AB
    Trevlig och bra service, rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Hans L
    Tack för din recension Hans. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Anders J
    Anders J skrev om AutoParken AB
    Mycket proffsigt och bra bemötande
    Kan rekomendera detta för andra köpare Läs mer
    2017-05-31 AutoParken AB svarar Anders J
    Tack för recensionen Anders. All lycka med nya bilen och vi tackar för en trevlig affär! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Karl Tobias W
    Karl Tobias W skrev om AutoParken AB
    Bra och trevlig kontakt från första samtal. Man håller vad man lovar och är professionella. Snabbt och smidigt! Läs mer
    2017-05-22 AutoParken AB svarar Karl Tobias W
    Tack för din recension Tobias. Riktigt trevligt att göra affär med dig. Hoppas vi ses igen framöver! Med vänliga hälsningar// Nima & Michael
  • Karl-Erik E
    Karl-Erik E skrev om AutoParken AB
    Härliga bilintresserade människor, hög servicenivå och proffsigt bemötande.

Rekommenderas ! Läs mer
    2017-05-10 AutoParken AB svarar Karl-Erik E
    Tack för din recension Karl-Erik! Önskar dig och familjen all lycka med bilen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Alireza A
    Alireza A skrev om AutoParken AB
    Seriös bilhandlare med förstklassig service! Deras extremt tillförlitliga och trevliga tillvägagångssätt samt bemötande talar sitt tydliga språk.
    Dem vill kundens bästa. Vi kände oss trygga under hela arbetsprocessen och åkte därifrån som nöjda kunder!
    Rekommenderas starkt, vi återkommer vid nästa bilköp/inbyte.
    Stort tack! Läs mer
    2017-05-10 AutoParken AB svarar Alireza A
    Stort tack själv Alireza. Hoppas du är nöjd med bilen. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för något nytt! Mvh Nima Rafiei
  • Bahaa K
    Bahaa K skrev om AutoParken AB
    Mycket trevlig bilhandlara och har fina bilar . Med vänlig hälsning, Iron Wheels AB Läs mer
    2017-05-01 AutoParken AB svarar Bahaa K
    Tack för din recension Bahaa. Vi önskar dig all lycka med nya bilen, du är välkommen tillbaka till oss när det är dax att byta igen. Vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Elina A
    Elina A skrev om AutoParken AB
    Väldigt hjälpsamma, trevliga o tillmötesgående! Läs mer
    2017-05-01 AutoParken AB svarar Elina A
    Tack för recensionen Elina. Nöjet var på vår sida. Vi önskar att du får många härliga mil med nya bilen. Vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Mikael K
    Mikael K skrev om AutoParken AB
    Tack för en härlig bil och extremt trevligt och förtroendefullt bemötande! Det gjorde allt så mycket lättare, under de lite speciella förhållandena. Om jag mot förmodan skulle behöva en bil igen så garanterat kollar jag med er först. Stort Tack AutoParken! Läs mer
    2017-04-28 AutoParken AB svarar Mikael K
    Stort tack själv Mikael. Riktigt trevligt att göra affär med dig. Vi är glada att du är nöjd med vårt bemötande samt hoppas på att vi ses framöver igen. Mycket nöje med bilen! Med vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Jan R
    Jan R skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, kunnig personal ,fin bilhall Läs mer
    2017-03-24 AutoParken AB svarar Jan R
    Tack för din recension Jan. Lycka till med eran fina Volvo! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Ingvar O
    Ingvar O skrev om AutoParken AB
    Kunnig personal, snygg lokal samt ett trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera autoparken i Kungsbacka. Läs mer
    2017-03-10 AutoParken AB svarar Ingvar O
    Tack för ett trevligt möte och dom fina orden! Med vänlig hälsning Nima Rafiei