Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!

214 omdömen om AutoParken AB

Sedan starten hos Reco 2016
  • 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Autoparken. Snabb och otroligt smidig affär med trevligt samt professionellt bemötande av Nima och Michael.
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Very professional and easy communication, and throughout the entire process, everything worked out very well. I can only share my warmest recomennendations.
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande från början till slut. Kändes som en trygg affär där säljaren hade koll på det mesta. Köpte en bil.
    2022-10-09 Insamlad av företaget
    Autoparken är mkt proffsiga, hjälpsamma och engagerade i alla delar runt bilaffären. Har både köpt och sålt via Autoparken och alltid tryggt, enkelt och ärligt. Rekommenderas varmt.
  • 2022-09-24 Insamlad av företaget
    Jag sålde min bil via Autoparken och fick otroligt bra bemötande av båda Nima och Michael. De var otroligt kunniga, levererade högsta möjliga service och hjälpte mig igenom processen på ett väldigt smidigt sätt. Kan varmt rekommendera Autoparken till alla!
    2022-09-23 Insamlad av företaget
    Mycket positivt bemötande i bilaffären. Säljaren (Nima R.) är sakkunnig och vänlig. Trevligt även att ha möjlighet att kolla bilen själv utan jäkt och stress. Köpte bilen som jag besökte affären för. Bilen har funkat fint, är jättenöjd.
    Absolut fem stjärnor från mig!
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Köpte en bil genom en mycket smidig affär.
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande snabb och smidig affär
    2022-08-22 Insamlad av företaget
    Allt man kan önska av en bilfirma. Personliga och helt underbart trevliga, Tack för allt
    2022-08-13 Insamlad av företaget
    Efter mycket vånda beslutade jag mig för att sälja min pärla BMW M-Roadster. Fick kontakt med AutoParken och fick genast en mycket bra känsla för ett seriöst företag där kunden kommer i centrum. Samtliga kontakter med personalen har varit mycket bra och vi gjorde en smidig affär.
  • 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Personal som kändes trygg, bra kundupplevelse.
  • 2022-07-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande - kan verkligen rekommendera Autoparken när du skall köpa bil!
  • 2022-07-20 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande o perfekt service vid försäljning och leverans av begagnad bil.
  • 2022-06-28 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande, trevliga och hjälpsamma personal🙌
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, seriös o transparent hantering när jag sålde min 996:a. Jag är nöjd och rekommenderar gärna företaget till andra!
  • 2022-06-04 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande av trevlig och kompetent personal! Inget krångel och vi fick våran drömbil. En Mercedes e220d. Rekomenderar!
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Superbra service och verkligen trevligt och proffsigt bemötande. Exakt vad jag förväntar mig när jag köper en bil!
  • 2022-05-27 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande och mycket trevlig personal! Kan varmt rekommendera dem!
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med att sälja genom AutoParken. Pålitligt, snabbt och smidigt!
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Proffesionellt bemötande med personlig service.
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Nima och hans pappa är helt fantastiska att ha och göra med från att hitta bil till köp! Kan bara rekommendera dem starkt! Fantastisk service! Stort tack!
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, vänliga och fin bemötande fick vi av personalen! Levde upp till alla förväntningar. Vi blev bjudna på dricka samt hjälp med att hitta lämplig plats för att byta på sonen.
    Vi är supernöjda med bilen vi köpt och rekommenderar företaget starkt! Fick även hjälp med små ändringar några dagar efter köpet.
  • 2022-04-24 Insamlad av företaget
    Supernöjd på alla vis.trevligt bemötande bra service o en grym produkt
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Kunde inte har varit mera nöjd som kund! Mycket trevligt bemötandet, professionell hantering och väldigt hjälpsamma.

Absolut bästa bilköpet genom tiderna:))

//Björn
    Stort tack för din recension och en mycket trevlig affär Björn. Nöjet var helt på vår sida.
    Ví ses säkert framöver igen :)

• 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Jag sålde till dem.
    Bra kontakt i princip hela dygnet runt. Snabba och lätta att ha och göra med. Finns ingenting negativt att anmärka på.
    Stort tack Sebastian. Vi ses framöver :)

2022-03-13 Insamlad av företaget
    Trevligt möte. Kom bra överens. Jag är mycket nöjd. Bytte in min bil mot en av deras.
    Tack för en trevlig affär Per. Hoppas på återseende!

• 2022-03-13 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande vid vårt bilköp. Bilförsäljning, när det är som det ska vara. Känns tryggt 👍
    Tack för din recension samt för en trevlig affär Helene. Önskar er stort nöje med nya Corvetten!

• 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig firma och bemötande.
    Ägaren suverän och även hans far
    Tack så mycket Niklas. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende!

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Enkel, smidigt och trevligt bemötande.
    Tack Carina. Önskar dig många härliga mil med nya Range Rovern.

• 2022-02-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt från första kontakt. Michael ingav stort förtroende och tryckte på säkerheten direkt. Nima kom och hämtade upp bilen samtidigt som vi gjorde klart affären. Mycket bra bemötande. Högsta betyg och jag rekommenderar AutoParken till alla.
    Stort tack Joakim. Tack för en trevlig affär och fin bil.

2022-02-11 Insamlad av företaget
    Mina bästa rekommendationer till Nima och Mikael på Autoparken. Jag blev mycket trevligt och seriöst bemött. Bilen var mycket bra beskriven och allt stämde när jag fick se den i verkligheten. Mycket nöjd
    Tack så mycket för recensionen Mats.
    Hoppas på återseende!

2022-01-26 Insamlad av företaget
    Köpte en fin Porsche 911. Fick utmärkt service och jättetrevligt bemötande.
    Tack för recensionen och en trevlig affär Johan. Önskar dig och familjen många härliga mil med 911:an :)

2022-01-26 Insamlad av företaget
    Autoparken uppträdde på ett mycket professionellt sätt. Kunniga, vänliga. Ett företag som inte drar sig för att gå ”the extra mile”.
    Inget problem ( vi skulle sälja en bil) var för jobbigt eller utanför affären. Heders åt Autopark , och en extra eloge för tanken på barncancerfonden! Rekommenderar varmt AutoParken ! Tack 🙏 för all hjälp 🙋‍♀️
    Stort tack för recensionen Eva och tack även för förtroendet att få sälja eran fina 911:a.

• 2022-01-24 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga OH rejäla personer bar massor ++++++
    Tack för din recension och för en trevlig affär Kenneth!

• 2021-12-29 Insamlad av företaget
    Oerhört trevliga och hjälpsamma med vårt bilköp.
  • 2021-10-23 Spontant omdöme
    Har vid två tillfällen haft affärer med detta företag, Autoparken har en väldigt kundorienterad servicekänsla, en sann förebild inom bilhandel.
    Stort tack Slavko! Vi ses framöver :)

• 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande, hjälpsamma och serösa! Vi återkommer gärna!
  • 2021-09-12 Spontant omdöme
    Tack för en mycket smidig affär och en bil som motsvarar förväntningarna. Mycket trevligt och proffsig bemötande.
  • 2021-09-07 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Autoparken. Trevligt bemötande och
    allt klaffade perfekt
    Stort tack själva för en mycket trevlig affär Jesper! Hoppas på återseende i framtiden,

• 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service
    Stort tack för din recension Hans Olof. Lycka till med din nya fina BMW.

• 2021-08-30 Insamlad av företaget
    Friendly, knowledgable and reliable. The cars are all clearly respected and well-presented by Michael and Nima.
    Thank you Steven. It was our pleasure to deliver this 996 GT3.

Best regards,
  • 2021-08-13 Insamlad av företaget
    Trevliga, personliga och kunniga. Kommer gärna köpa bil av dem igen.
    Stort tack för din recension Christer! Hoppas ni är fortsatt nöjda med bilen.

2021-07-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och seriöst beteende och kunniga på bilar.
    Tack för en trevlig kontakt och affär Benny.

• 2021-07-02 Insamlad av företaget
    Bra hjälp! God service! Trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med mitt köp och leverans av bil. Köpte den osedd men är inte besviken.
    Stort tack för din recension samt förtroendet Rickard. Kul att ni är nöjda med nya bilen.
    Hoppas på återseende i framtiden!

• 2021-06-28 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Kände mig mycket trygg med bilköpet från början till avslut.
    Stort tack Helena för din recension. Vi hoppas du får många härliga mil med nya TT:n :)

2021-06-16 Insamlad av företaget
    Sålde Kia till er.
    Tack för trevligt bemötande.
    Vi är så nöjda
    Tack för din recension Allan. Hoppas du är nöjd med Teslan :)

Michael
    2021-06-11 Insamlad av företaget
    Mycket seriöst och trevligt bemötande. Kan varmt rekomendera Autoparken.
    Tack för din recension samt för en trevlig affär Peter! Hoppas på återseende i framtiden.

• 2021-05-28 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga, serviceminded och håller vad dom lovar!
    Tack för en trevlig affär Alexander. Lycka till med nya bilen. Ni är välkomna åter 👍.

• 2021-05-22 Insamlad av företaget
    Intresserade av bilar på riktigt. Något man sällan stöter på när det gäller bilförsäljare. I övrigt mycket trevliga att ha att göra med.
    Stort tack för din recension Michael. Lycka till med nya bilen. Kom gärna förbi och visa oss bilen när du är klar med den :)

2021-05-17 Insamlad av företaget
    bra mottagande lugna o harmoniska tittade på bilen i lugn o ro
    Pär i råda
    Stort tack för din recension Pär! Ett nöje att göra affär med er. Grattis till en mycket fin Porsche. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil.