Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka AutoParken AB

AutoParken AB

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om AutoParken AB

• Ali S
    Ali S skrev om AutoParken AB
    Hej!
    Har fått en bra förklaring kring bilens historia, bra.
    Bemötandet var perfekt, känns bekvämt och prata med.
    2017-10-21 AutoParken AB svarar Ali S
    Stort tack för din recension Ali. Vi hoppas du blir nöjd med din Volvo och tackar för en trevlig affär. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Johan W
    Johan W skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, väldigt fin bil och service i toppklass.
    2017-10-19 AutoParken AB svarar Johan W
    Tack för din recension Johan. Vi tackar för en trevlig affär och önskar dig många härliga mil med din fina Cayenne S! Med vänlig hälsning Nima & Michael
  • Martin K
    Martin K skrev om AutoParken AB
    Kunniga, proffsiga och kundfokuserade killar som verkligen vill kundens bästa.
    Kan varmt och kommer varmt rekommendera Autoparken till våra vänner.
    Kommer mer än gärna tillbaka inför vårt nästa bilköp.
    Tack igen Nima och Michael för vår fina Porsche!
    //Martin och Emma
    2017-10-16 AutoParken AB svarar Martin K
    Stort tack Martin och Emma. Alltid trevligt att göra affär med så trevliga kunder som er! Vi tackar för förtroendet och hoppas på återseende. Med vänlig hälsning Nima & Michael.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om AutoParken AB
    Proffsiga och mycket trevligt bemötande. Det handlar inte om att ha många bilar, utan dom bästa bilarna😊
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Caroline K
    Tack för din recension och för en riktigt trevlig affär! Mvh Nima & Michael.
  • Allan M
    Allan M skrev om AutoParken AB
    På Autoparken fick jag en riktigt grym och smidig service när de skulle hjälpa mig och sälja min bil! Ett väldigt tillmötesgående mottagande och fick en väldig trygg känsla när jag skulle lämna över bilen till de!
    Tack för hjälpen !
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Allan M
    Stort tack för din recension Allan. Du är välkommen till oss när det är dax för något nytt :). Mvh Nima
  • Emilie A
    Emilie A skrev om AutoParken AB
    Mycket nöjd med bemötandet jag fick när jag köpte min bil. Trevlig, kunnig och serviceminded personal. Skulle varmt rekommendera vänner ett besök.
    2017-09-30 AutoParken AB svarar Emilie A
    Stort tack för din recension Emelie. Vi hoppas du är nöjd med bilen och vi tackar för en mycket trevlig affär! Välkommen åter. Mvh Michael & Nima.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Hjärtliga och trevliga människor som tålmodigt väntade när beskedet från banken dröjde dessutom en fantastisk bilpark
    2017-09-12 AutoParken AB svarar Stefan H
    Vi tackar för en trevlig affär och för din recension Stefan. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil igen. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Henrik J
    Henrik J skrev om AutoParken AB
    Jag fick mycket bra intryck av både Nima och Michael.Allt gick väldigt smidigt.Kan varmt rekommendera andra att ta kontakt med killarna vid nästa bilköp.
    Hälsningar en väldigt nöjd Volvo v40 ägare.
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Henrik J
    Stort tack för din recension Henrik. Nöjet var helt på vår sida. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Autoparken anstränger sig hårt för att sälja högkvalitativa bilar och få nöjda kunder. Och det lyckad man bra med.
    Stefan
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Stefan H
    Tack Stefan, vi är glada att få ha och göra med så trevliga kunder som dig. Önskar dig många härliga mil med Panameran. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Hampus J
    Hampus J skrev om AutoParken AB
    Bra p trevliga försäljare som välkomnar en fint o trevligt. Grym service och lätta att ha att göra med! Tummen upp!
    2017-07-09 AutoParken AB svarar Hampus J
    Stort tack för din recension Hampus. Alltid lika kul med trevliga kunder som dig. Önskar dig all lycka med din nya bil! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Jesper A
    Jesper A skrev om AutoParken AB
    köpte en XC70 av Autoparken, genom hela processen var de tillmötesgående och flexibla. Detta gjorde affären enkel och smidig.
    2017-07-04 AutoParken AB svarar Jesper A
    Stort tack för din recension Jesper. Vi hoppas ni är nöjda med bilen och tackar Er för en mycket trevlig affär. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Viktor J
    Viktor J skrev om AutoParken AB
    Bra service och bra kundmottagning! Löser det mesta!
    2017-07-01 AutoParken AB svarar Viktor J
    Tack för din recension Viktor. Vi hoppas ni blir riktigt nöjda med A4:an och tackar för en riktigt trevlig affär. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Ahmad H
    Ahmad H skrev om AutoParken AB
    Välkomnar kunden på ett bra sätt!förklarar alla detaljer.bryr sig om kunden ska bli nöjd! O jag är riktigt nöjd. Autoparken rekommendera jag till alla bilköpare :)
    2017-07-01 AutoParken AB svarar Ahmad H
    Stort tack för din vänliga recension Ahmad. Tack även för en riktigt trevlig affär! Vi önskar dig många års glädje med din fina M2:a. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Johan B
    Johan B skrev om AutoParken AB
    Trevligt bemötande. Bra service.
    2017-06-26 AutoParken AB svarar Johan B
    Stort tack Johan. Nöjet var helt på vår sida. Tack än en gång för en trevlig affär och hoppas på återseende. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Christoffer O
    Christoffer O skrev om AutoParken AB
    Fantastiskt bemötande och proffsig service
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Christoffer O
    Tack för förtroendet Christoffer. Vi önskar dig många härliga mil med din nya pärla. Med vänlig hälsning Nima & Michael.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om AutoParken AB
    Hej, det var ett utmärkt bemötande, jag är helt nöjd.
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Håkan K
    Tack för din recension Håkan. Vi hoppas du får många härliga mil med din nya Prius och tackar dig för en trevlig affär. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Robert H
    Robert H skrev om AutoParken AB
    Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Robert H
    Tack för en smidig och trevlig affär. Hoppas ni är nöjda mer Er nya Volvo och vi hoppas på ett återseende i framtiden! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Joakim F
    Joakim F skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, oerhört hjälpsamma och ställer upp, svarar snabbt på frågor och är genuint ärliga. Kan bara rekommendera Autoparken till alla som är ute efter ny bil
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Joakim F
    Stort tack för din recension Joakim. Alltid lika trevligt att göra affär med en riktigt bilentusiast som dig. Hoppas du blir nöjd med din Porsche Macan! Vi hoppas på återseende. Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Per L
    Per L skrev om AutoParken AB
    Smidigt och enkelt, inga konstigheter alls. Trevligt bemötande! //Pelle
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Per L
    Tack för din recension samt en smidig och trevlig affär! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Hans L
    Hans L skrev om AutoParken AB
    Trevlig och bra service, rekommenderas varmt!
    2017-06-20 AutoParken AB svarar Hans L
    Tack för din recension Hans. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende! Med vänlig hälsning AutoParken AB
  • Anders J
    Anders J skrev om AutoParken AB
    Mycket proffsigt och bra bemötande
    Kan rekomendera detta för andra köpare
    2017-05-31 AutoParken AB svarar Anders J
    Tack för recensionen Anders. All lycka med nya bilen och vi tackar för en trevlig affär! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Karl Tobias W
    Karl Tobias W skrev om AutoParken AB
    Bra och trevlig kontakt från första samtal. Man håller vad man lovar och är professionella. Snabbt och smidigt!
    2017-05-22 AutoParken AB svarar Karl Tobias W
    Tack för din recension Tobias. Riktigt trevligt att göra affär med dig. Hoppas vi ses igen framöver! Med vänliga hälsningar// Nima & Michael
  • Karl-Erik E
    Karl-Erik E skrev om AutoParken AB
    Härliga bilintresserade människor, hög servicenivå och proffsigt bemötande.

Rekommenderas !
    2017-05-10 AutoParken AB svarar Karl-Erik E
    Tack för din recension Karl-Erik! Önskar dig och familjen all lycka med bilen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Alireza A
    Alireza A skrev om AutoParken AB
    Seriös bilhandlare med förstklassig service! Deras extremt tillförlitliga och trevliga tillvägagångssätt samt bemötande talar sitt tydliga språk.
    Dem vill kundens bästa. Vi kände oss trygga under hela arbetsprocessen och åkte därifrån som nöjda kunder!
    Rekommenderas starkt, vi återkommer vid nästa bilköp/inbyte.
    Stort tack!
    2017-05-10 AutoParken AB svarar Alireza A
    Stort tack själv Alireza. Hoppas du är nöjd med bilen. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för något nytt! Mvh Nima Rafiei
  • Bahaa K
    Bahaa K skrev om AutoParken AB
    Mycket trevlig bilhandlara och har fina bilar . Med vänlig hälsning, Iron Wheels AB
    2017-05-01 AutoParken AB svarar Bahaa K
    Tack för din recension Bahaa. Vi önskar dig all lycka med nya bilen, du är välkommen tillbaka till oss när det är dax att byta igen. Vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Elina A
    Elina A skrev om AutoParken AB
    Väldigt hjälpsamma, trevliga o tillmötesgående!
    2017-05-01 AutoParken AB svarar Elina A
    Tack för recensionen Elina. Nöjet var på vår sida. Vi önskar att du får många härliga mil med nya bilen. Vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Mikael K
    Mikael K skrev om AutoParken AB
    Tack för en härlig bil och extremt trevligt och förtroendefullt bemötande! Det gjorde allt så mycket lättare, under de lite speciella förhållandena. Om jag mot förmodan skulle behöva en bil igen så garanterat kollar jag med er först. Stort Tack AutoParken!
    2017-04-28 AutoParken AB svarar Mikael K
    Stort tack själv Mikael. Riktigt trevligt att göra affär med dig. Vi är glada att du är nöjd med vårt bemötande samt hoppas på att vi ses framöver igen. Mycket nöje med bilen! Med vänliga hälsningar Nima Rafiei
  • Jan R
    Jan R skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, kunnig personal ,fin bilhall
    2017-03-24 AutoParken AB svarar Jan R
    Tack för din recension Jan. Lycka till med eran fina Volvo! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Ingvar O
    Ingvar O skrev om AutoParken AB
    Kunnig personal, snygg lokal samt ett trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera autoparken i Kungsbacka.
    2017-03-10 AutoParken AB svarar Ingvar O
    Tack för ett trevligt möte och dom fina orden! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Darioush B
    Darioush B skrev om AutoParken AB
    Jag är mycket nöjd med AutoParken. Personalen är vänliga och mycket professionella. Väldigt bra och rimliga priser på deras bilar. Värmt rekommenderas.
    2017-03-07 AutoParken AB svarar Darioush B
    Tack så mycket Darioush för din recension. Alltid lika roligt med trevliga kunder som Er. Vi hoppas att hemresan gick bra samt önskar er många härliga mil med eran nya Lexus! Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Anders N
    Anders N skrev om AutoParken AB
    Seriösa handlare med transparens i handläggandet. Kan rekommenderas.
    Anders
    2017-03-06 AutoParken AB svarar Anders N
    Tack så mycket Anders. Nöjet var helt på vår sida. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Christian O
    Christian O skrev om AutoParken AB
    Mycket bra och professionellt kundbemötande. Perfekt att ni kunde ställa upp på söndagen trots att ni egentligen inte hade öppet. Tack från en mycket nöjd bilköpare.
    2017-02-22 AutoParken AB svarar Christian O
    Tack själva Christian. Vi hoppas att ni trivs bra med bilen och önskar er många härliga mil med eran fina Golf GTI. Ni är välkomna tillbaka när det är dax för något nytt ;) Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Mikael B
    Mikael B skrev om AutoParken AB
    Serviceminded och trevliga. Levererade helt enligt överenskommelse.
    2017-02-22 AutoParken AB svarar Mikael B
    Stort tack Mikael. Vi hoppas du är nöjd med bilen och tackar dig för ditt förtroende! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Alexander B
    Alexander B skrev om AutoParken AB
    Riktigt bra och proffsiga rekommenderar starkt att ert nästa bil köp ska vara på Autoparken AB
    2017-03-07 AutoParken AB svarar Alexander B
    Stort tack för din recension Alexander. Vi hoppas du är nöjd med förmedlingsuppdraget, du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax att köpa något nytt! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Chawan M
    Chawan M skrev om AutoParken AB
    serviceinriktade och väldigt trevliga! Fick väldigt bra upplysning med bilen som jag köpte hos AutoParken!

Rekommenderar dem starkt!
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Chawan M
    Tack Chawan. Vi hoppas ni blir nöjda med bilen. Ni är välkomna tillbaka när det är dax för ny bil!
    Mvh Nima Rafiei
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om AutoParken AB
    Jag har varit hos många bilhandlare men har sällan blivit så bra bemött som hos Autoparken. Proffsig och personlig service med kundens bästa i fokus under hela samtalet. Nästa bilköp sker utan tvekan hos Autoparken!
    2017-01-27 AutoParken AB svarar Fredrik E
    Tack Fredrik, alltid kul att göra affärer med så trevliga människor som dig.
    Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax att handla nästa bil.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om AutoParken AB
    Fick fantastisk hjälp i samband med byte av bil. Kan varmt rekommendera AutoParken!
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Jacob B
    Tack Jacob, alltid kul att ha och göra med trevliga människor som dig. Du är välkommen tillbaka till oss när det är dax att köpa en ny bil. Mvh Nima Rafiei
  • Tomas K
    Tomas K skrev om AutoParken AB
    Trevligt att få görs en bilaffär med.
    2017-01-27 AutoParken AB svarar Tomas K
    Tack för förtroendet Tomas. Vi önskar er många härliga mil med eran fina Volvo! Med vänlig hälsning
    /Nima Rafiei
  • Susanne S
    Susanne S skrev om AutoParken AB
    First class service, very helpful and friendly, would recommend them any time.
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Susanne S
    Thank you Susanne, we hope you are happy with your new car and thank you for your trust. Regards Nima Rafiei
  • Richard J
    Richard J skrev om AutoParken AB
    Hej, jag kände mig nöjd med hela affären. Vi kom överens om ett pris över telefon och det var det dom gällde. Trevlig o professionell personal.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om AutoParken AB
    Mycket bra och seriöst bemötande, snabb och smidig affär.

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka