Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!

Läs vad 180 kunder tycker om AutoParken AB 2

• 2021-12-29 Insamlad av företaget
    Oerhört trevliga och hjälpsamma med vårt bilköp.
  • 2021-10-23 Spontant omdöme
    Har vid två tillfällen haft affärer med detta företag, Autoparken har en väldigt kundorienterad servicekänsla, en sann förebild inom bilhandel.
  • 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande, hjälpsamma och serösa! Vi återkommer gärna!
  • 2021-09-12 Spontant omdöme
    Tack för en mycket smidig affär och en bil som motsvarar förväntningarna. Mycket trevligt och proffsig bemötande.
  • 2021-09-07 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Autoparken. Trevligt bemötande och
    allt klaffade perfekt
    Stort tack själva för en mycket trevlig affär Jesper! Hoppas på återseende i framtiden,

• 2021-09-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service
    Stort tack för din recension Hans Olof. Lycka till med din nya fina BMW.

• 2021-08-30 Insamlad av företaget
    Friendly, knowledgable and reliable. The cars are all clearly respected and well-presented by Michael and Nima.
    Thank you Steven. It was our pleasure to deliver this 996 GT3.

Best regards,
  • 2021-08-13 Insamlad av företaget
    Trevliga, personliga och kunniga. Kommer gärna köpa bil av dem igen.
    Stort tack för din recension Christer! Hoppas ni är fortsatt nöjda med bilen.

2021-07-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och seriöst beteende och kunniga på bilar.
    Tack för en trevlig kontakt och affär Benny.

• 2021-07-02 Insamlad av företaget
    Bra hjälp! God service! Trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med mitt köp och leverans av bil. Köpte den osedd men är inte besviken.
    Stort tack för din recension samt förtroendet Rickard. Kul att ni är nöjda med nya bilen.
    Hoppas på återseende i framtiden!

• 2021-06-28 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Kände mig mycket trygg med bilköpet från början till avslut.
    Stort tack Helena för din recension. Vi hoppas du får många härliga mil med nya TT:n :)

2021-06-16 Insamlad av företaget
    Sålde Kia till er.
    Tack för trevligt bemötande.
    Vi är så nöjda
    Tack för din recension Allan. Hoppas du är nöjd med Teslan :)

Michael
    2021-06-11 Insamlad av företaget
    Mycket seriöst och trevligt bemötande. Kan varmt rekomendera Autoparken.
    Tack för din recension samt för en trevlig affär Peter! Hoppas på återseende i framtiden.

• 2021-05-28 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga, serviceminded och håller vad dom lovar!
    Tack för en trevlig affär Alexander. Lycka till med nya bilen. Ni är välkomna åter 👍.

• 2021-05-22 Insamlad av företaget
    Intresserade av bilar på riktigt. Något man sällan stöter på när det gäller bilförsäljare. I övrigt mycket trevliga att ha att göra med.
    Stort tack för din recension Michael. Lycka till med nya bilen. Kom gärna förbi och visa oss bilen när du är klar med den :)

2021-05-17 Insamlad av företaget
    bra mottagande lugna o harmoniska tittade på bilen i lugn o ro
    Pär i råda
    Stort tack för din recension Pär! Ett nöje att göra affär med er. Grattis till en mycket fin Porsche. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil.

• 2021-05-05 Insamlad av företaget
    Trevliga säljare, bil enligt angivet skick.

Rekommenderas!
    Tack för din recension Christofer. Mycket nöje med er nya XC60! Vi hoppas på återseende i framtiden.

• 2021-05-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och service. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack för recensionen samt för en trevlig affär Joakim. Hoppas på återseende i framtiden.

• 2021-04-27 Insamlad av företaget
    Trevliga och otroligt serviceminded personal med mycket kunskap om Porsche
    Stort tack för din recension Martin! Önskar er mycket glädje med den fina Porschen :)

2021-04-21 Insamlad av företaget
    Fantastiskt fin och personlig kontakt. Skönt att träffa genuint ärligt folk i denna bransch!
  • 2021-04-12 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande och service, fick bilen levererad till ytterdörren. Kommer absolut köpa bil där igen i framtiden.
    2021-04-10 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsiga och vänliga. Överträffade alla förväntningar.
    Tack för din recension Emil. Vi hoppas på återseende i framtiden :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-04-09 Insamlad av företaget
    Köpte en volkswagen sportcombi. Fick bra hjälp av säljaren som var väldigt förtroendeingivande och hjälpsam.
    Tack för din recension Daniella. Vi hoppas på återseende i framtiden :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-04-08 Insamlad av företaget
    Kunniga på Porsche, trevligt och proffsigt bemötande.
    Stort tack för din recension Anders samt för en trevlig kontakt. Lycka till med din fina Gt3:a.

• 2021-04-06 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemött!
    Seriös bilförsäljare!
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Ionela för din recension. Lycka till med eran nya fina Mercedes :)

2021-03-30 Insamlad av företaget
    Superbra och snabb service , och trevligt bemötande. Och en bil i toppskick 👍😃
    Tack för din recension Sofie. Kul att ni är nöjda med den fina Volvon. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil :)

• 2021-03-28 Insamlad av företaget
    En lång resa från Värmland som slutade i en väldigt trevlig och smidig affär där kan jag tänks mig och köpa fler bilar tack för en smidig snabb äffär
    Tack för din recension Björn. Kul att ni är nöjda med den fina Volvon. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil :)

• 2021-03-27 Insamlad av företaget
    Köpt och sålt bil.
    Trevligt bemötande. Inget krångel.
    Tack för din recension Christer. Önskar er många härliga mil med nya bilen!

2021-03-21 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med bemötandet vid mitt bilköp!
    Tack för din recension Linda. Önskar dig många härliga mil med din nya Mercedes C klass :)

• 2021-03-17 Insamlad av företaget
    Kunnig och trevlig hjälp hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack för din recension Christian. Vi hoppas på återseende i framtiden :)

• 2021-03-13 Insamlad av företaget
    I had the pleasure of buying a beautiful car from AutoParken. They were extremely helpful and easy to deal with and very professional! They clearly know what they do!!
    They are very transparent and open to deal with
    Thank you for the kind words Frederik. We are happy to hear that you had a good experience with us and we are grateful that you gave us the trust to deliver your new Jaguar.

Best regards,
    Nima & Michael
  • 2021-03-12 Insamlad av företaget
    Köpte en fin entusiastbil som normalt kräver lite förkunskaper eller utbildning och diagnos av historik och skick innan köpet. Fick väldigt bra bemötande och en hög grad av service genom hela affären av båda ägarna. Mecket glad och nöjd såklart och kan rekommendera företaget utan förbehåll.
    Stort tack för din recension Alexander. Vi önskar dig all lycka med din nya fina GT3:a.

Nima & Michael
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    Väldigt serviceminded, kan verkligen rekommendera.
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Joakim! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil.

2021-01-28 Insamlad av företaget
    Jag är otroligt nöjd med mitt nya bilköp ifrån Autoparken!
    Trevligt och ett väldigt professionellt bemötande av Nima och Michael som ordnade en bra och trygg finansiering av min nya bil.
    Jag kommer i fortsättningen att bara köpa bil ifrån Autoparken.
    Stort tack!
    Stort tack för din recension Johan. Kul att du är nöjd. Vi tackar för en trevlig affär och du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil.

• 2021-01-06 Insamlad av företaget
    Mkt trevlig säljare där jag köpte min bil osedd och den höll vad de lovade.
    Ordnade hämtning vid station samt gjorde ett exemplariskt överlämnande.
    Tack för din recension samt för en trevlig affär Richard!

2020-12-21 Insamlad av företaget
    Köpt en Dodge bil och blev väldigt bra mottagen med korrekt information.
    Stort tack för din recension Lars och grattis till Kungsbackas snyggaste Dodge RAM :)

2020-12-12 Insamlad av företaget
    Super trevliga och kunniga.
    Köper gärna nästa bil av dom också, men det dröjer nog många år innan det är aktuellt ;)
    Stort tack för din recension Johan. Du är varmt välkommen till oss när det är dax för nästa bil :)

Vi tackar för denna gången och hoppas vi ses på vägarna i sommar!

• 2020-11-07 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemött! Seriös bilförsäljare, mån om att kunden skall bli nöjd. En ärlig dialog gällande affären.
    Höll allt de lovade!
    Mycket nöjd och kan varmt rekommendera om du planerar bilköp!
    Ps. Var ett par månader sedan jag köpte, och är fortfarande nöjd!
    Stort tack för din recension samt en mycket trevlig kontakt Thomas!
    Ni är varmt välkommna åter när det är dax för nästa bil.

2020-09-05 Insamlad av företaget
    Vi köpte en Kia Optima laddhybrid och blev, från första telefonsamtalet, mycket trevligt, kunnigt och omsorgsfullt bemötta. Vi är mycket nöjda med köpet och jag trodde aldrig att ett bilköp kunde vara en så bra upplevelse. Vi kan varmt rekommendera Autoparken i Kungsbacka!
    Stort tack för dina recension Lars.
    Vi tackar för förtroendet och hoppas ni är fortsatt nöjda med den fina Kian.

Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax för en ny bil.

• 2020-09-04 Insamlad av företaget
    Hjälpsamt, smidigt och kunnigt!!!
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Susanna!

Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax för en ny bil.

• 2020-08-27 Insamlad av företaget
    Byte av BMW I3, hela affären sköttes via telefon och Mail. Bilen stämmer med beskrivning och bilder. Snyggt smidigt och trevligt bemötande
    Tack för din recension Per-Anders. Vi tackar dig och din son för en mycket trevlig affär och önskar er många härliga mil med nya i3:an.

2020-08-19 Insamlad av företaget
    Smidig affär och väldigt bra bemötande! Rekommenderas starkt, då dem tar väldigt bra hand om sina kunder!
    Stort tack för en trevlig och smidig affär Lukas! Lycka till med Nya X6:an, vi hoppas på återseende i framtiden.

• 2020-08-05 Insamlad av företaget
    Väldigt professionellt och trevlig bemötande.Mycket sympatiska människor,som vill att det ska bli så bra som möjligt för kunden.
    Rekommenderar stark att besöka Autoparken AB
    Stort tack för din recension Daniel. Vi tackar för en trevlig affär och önskar dig många härliga mil med nya bilen!

• 2020-08-05 Insamlad av företaget
    Köpte min nya bil via Autoparken och allt gick väldigt smidigt, jag är supernöjd.

/Christian
    Stort tack för din recension samt en trevlig affär Christian. Önskar er många härliga mil med nya bilen!

• 2020-08-04 Insamlad av företaget
    Bra, vänliga, väldigt flexibla och tillmötesgående.
    Stort tack för din recension Markus. Kul att höra att du är nöjd med affären!

2020-08-02 Insamlad av företaget
    Jag köpte en otroligt fin corvette grand sport.
    Bilen är precis som ny.
    Väldigt väl bemött av säljaren med ett stort kunnande om bilen.
    Rekomenderar stort atoparken till fler köpare.
    Tack för din recension Arne. Kul att höra att du är nöjd med nya bilen! Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden.

2020-07-21 Insamlad av företaget
    Enormt trevligt bemötande, trygg och smidig affär samt enormt bra service rekomnderar starkt att handla bil hos Autoparken.
    Stort tack för din recension Per samt grattis till en av Sveriges finaste 997:or :)

2020-07-21 Insamlad av företaget
    Varmaste rekommendationer till Autoparken. Trevligt bemötande och hög service nivå.
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Peter! Hoppas på återseende i framtiden :) AutoParken AB
  • Johan E
    skrev om AutoParken AB
    2020-07-11 Insamlad av företaget
    Så otroligt grym service, finns ingen bättre bilhandlare i norra Europa ✌️

Otroligt tillmötesgående på alla punkter
    Tusen tack för din recension Johan. Var ett nöje att göra affär med dig. På återseende!
    Mvh Nima Rafiei
  • 2020-07-01 Insamlad av företaget
    Ett kundbemötande utöver det normala! Fantastiskt nöjd med affären som helhet - kan varmt rekommendera AutoParken!
    Stort tack Edward för recensionen. Vi tackar för förtroendet samt för en mycket trevlig affär!
    Önskar er många härliga mil med nya pärlan :)
    Mvh Nima Rafiei