Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka AutoParken AB

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 80 kunder tycker om AutoParken AB

• Annette L
    Annette L skrev om AutoParken AB
    Utmärkt service och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Annette L
    Stort tack Annette! Vi hoppas ni är nöjda med nya bilen och tackar för en väldigt trevlig affär.
  • Sofie R
    Sofie R skrev om AutoParken AB
    Tusen tack till Nima och Michael för hjälpen med försäljningen av vår V70. Ni gav oss ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande, samt många goda råd, och försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Sofie R
    Stort tack för din recension Sofie. Härligt och höra att ni är nöjda med försäljningen!
    Nima & Michael
  • Johan S
    Johan S skrev om AutoParken AB
    Köpte en Volvo v70. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Johan S
    Stort tack för din recension Johan. Vi hoppas på återseende i framtiden!
  • Peter B
    Peter B skrev om AutoParken AB
    Mycket trevligt bemötande, köpte en Honda crv. Kan absolut rekommenderas Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Peter B
    Stort tack för en väldigt trevlig och smidig affär Peter. Önskar er lycka till med nya bilen och vi hoppas att hemresan gick bra.
  • Peter R
    Peter R skrev om AutoParken AB
    Underbart vänligt och trevligt bemötande och trevligt på alla vis. Läs mer
    2018-09-09 AutoParken AB svarar Peter R
    Stort tack för recensionen och för en trevlig affär Peter! Vi hoppas att du är riktigt nöjd med bilen.
  • Rikard W
    Rikard W skrev om AutoParken AB
    Supertevligt bemötande och proffsighet hela vägen! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-09 AutoParken AB svarar Rikard W
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Rikard. Lycka till med nya bilen och välkommen åter.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om AutoParken AB
    Snabbt och smidigt bilköp. De var toppenhyggliga och höll på bilen vi ville titta på trots att de hade en annan intressent mycket närmare. Det uppskattade vi mycket. Beskrivningen av bilen stämde väl överens med verkligheten så vi slapp otrevliga överraskningar. Läs mer
    2018-09-08 AutoParken AB svarar Jonas E
    Stort tack för din recension Jonas. Vi hoppas ni är nöjda med bilen och hoppas på återseende i framtiden!
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om AutoParken AB
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Väldigt nöjd med nya bilen.
    Rekommenderas varmt!

/Fredrik Läs mer
    2018-08-16 AutoParken AB svarar Fredrik G
    Stort tack för din recension Fredrik. Härligt att höra att ni är nöjda med bilen. Vi hoppas på återseende i framtiden!
  • Ömer G
    Ömer G skrev om AutoParken AB
    Köpte en bil på en snabb och smidigt set av två trävliga herrar .
    Allt gick jättebra mycket nöjd .stort tack Läs mer
    2018-08-16 AutoParken AB svarar Ömer G
    Stort tack för en trevlig affär Ömer. Hoppas ni är nöjda med bilen. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags för ny bil.
  • Johan A
    Johan A skrev om AutoParken AB
    Trevliga och seriösa bilhandlare. Läs mer
    2018-07-19 AutoParken AB svarar Johan A
    Tack för din recension Johan. Vi önskar dig många härliga mil med nya bilen och tackar även för en trevlig och smidig affär.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om AutoParken AB
    Ett mycket trevligt och kompetent bemötande. Bilen beskrevs och presenterades på ett ärligt sätt. Vi blev mycket väl omhändertagna. Läs mer
    2018-07-19 AutoParken AB svarar Thomas P
    Sort tack för din recension samt för en trevlig affär Thomas! Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas på återseende.
  • Patric H
    Patric H skrev om AutoParken AB
    Ett mycket trevligt bemötande av kompetent och kunnig personal. Ärliga bilfirmor är svåra att finna men AutoParken kan definitivt rekommenderas! Läs mer
    2018-07-06 AutoParken AB svarar Patric H
    Tack för din recension Patric. Jättetrevligt att göra affär med dig och vi hoppas att du får många härliga mil med din nya bil.
  • Christian
    Christian skrev om AutoParken AB
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Dessutom serviceinriktade och det kändes tryggt genom hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera AutoParken. Läs mer
    2018-07-06 AutoParken AB svarar Christian
    Stort tack för din recension samt en trevlig affär Christian. Nöjet var helt på vår sida och vi hoppas våra vägar korsas i framtiden igen!
  • Frank S
    Frank S skrev om AutoParken AB
    Snabb och bra affär. Trevliga att ha att göra med. Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Frank S
    Stort tack för din recension Frank. Vi hoppas du njuter ordentligt av din nya Jaguar i detta strålande väder! Tack för en trevlig affär och du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax att byta bil.
    Mvh Nima & Michael
  • Peter R
    Peter R skrev om AutoParken AB
    Trevligt och professionellt bemötande och god produktkännedom.
    Kan varmt rekommenderas.
    Peter R Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Peter R
    Stort tack för recensionen Peter. Vi hoppas ni blir supernöjda med nya Panameran och tackar för en riktigt trevlig affär!
  • Mårten L
    Mårten L skrev om AutoParken AB
    Idag var jag och hade en av de bästa "köpa bilupplevelse" jag haft. Då har jag ägt över 20 bilar, så lite har man upplevt. Fick kontakt med Michael via min annons. Han är väldigt trevlig och korrekt. Vi kom överens in i det sista och vi mailade fram till 23.15. Det är inte många bilhandlare som svarar en så sent på kvällen. Väl framme på plats träffar jag även Michael son, oerhört trevligt och genuint intresserad av bilar. Fick en rundvandring i bland väldigt fina bilar och fick även lyssna på några underbara motorljud. Nu till den lilla slutdetaljen, bilen. Jag kom nästan av mig i själva bilköpet eftersom jag hade en trevlig totalupplevelse. Bilen var kanonfin och exakt som dom berättat för mig innan jag kom på plats.

Kan varmt rekommendera Autoparken i Kungsbacka. De vill göra bilaffärer på korrekt sätt. Båda skall vara nöjda i slutändan.

Tack Michael och Nima för en väldigt trevlig affär.

//Mårten Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Mårten L
    Tackar och bugar för din recension Mårten, otroligt roligt att läsa om din positiva upplevelse! Vi är glada att få göra affär med så trevliga och bilintresserade kunder som dig. Vi önskar dig lycka till med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden!
    Mvh Nima & Michael
  • Christian W
    Christian W skrev om AutoParken AB
    Proffsiga och förtroendeingivande samt ett utmärkt och kunnigt bemötande vid köp av porsche. Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Christian W
    Tack för din recension Christian! Vi hoppas på återseende i framtiden och önskar dig många härliga mil med nya Porschen.
    Mvh Nima Rafiei
  • Niklas P
    Niklas P skrev om AutoParken AB
    Vi var ute efter att byta bort vår Lexus RC 200t och ville ha en Porsche Cayenne av nyaare modell. Vår inbytesbil med ett relativt dyrt inbyte var en utmaning.
    Inga problem, vi hittar ett bra helhetsupplägg som pasar dig var beskedet från Michael.
    Efter någon vecka hade Michael fått tag i en perfekt bil till oss till och gav ett attraktivt bytesförslag
    Allt fungerade helt enligt det som var uppgjort!
    Michael och Nima gjorde vår bilbyte till en härlig upplevelse.
    Niklas Pettersson
    Falköping Läs mer
    2018-06-02 AutoParken AB svarar Niklas P
    Tack så hjärtligt för dina fina ord Niklas. Tack även för en riktigt trevlig kontakt. Önskar er många sköna mil med er Porsche Cayenne och hoppas att våra vägar korsas igen.
    Med bästa hälsningar
    Michael & Nima
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om AutoParken AB
    Proffsigt och seriöst hanterat från första samtal till affären på bilen var klar. Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Fredrik B
    Stort tack för recensionen Fredrik. Vi tackar även för en väldigt smidig och framförallt trevlig affär! Hoppas våra vägar korsas i framtiden igen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Jan R
    Jan R skrev om AutoParken AB
    Jaguar F-type. Mycket bra, profsig och trevligt bemötande Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Jan R
    Tack för din recension Jan. Vi hoppas ni njuter ordentligt av F-typen och tackar för en trevlig affär! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Johan F
    Johan F skrev om AutoParken AB
    Bra service och bra bemötande.
    Allt kändes proffsigt. Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Johan F
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Johan! Du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax för en ny bil.

• David Ö
    David Ö skrev om AutoParken AB
    Köpt en bil. God service och väldigt trevligt och professionellt bemötande. Affären gjordes smidigt upp och jag rullade iväg med min nya bil samma dag. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-12 AutoParken AB svarar David Ö
    Stort tack David för din recension. Vi önskar dig många härliga mil med din nya bil och tackar för en riktigt trevlig affär.
  • Laden K
    Laden K skrev om AutoParken AB
    Blev väl bemött , fick den info vi behövde .
    Fick fundera på vårt köp utan påtryckning.
    Kommer absolut att kontakta de igen när det är dax att byta bil Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Laden K
    Stort tack för din recension Laden. Vi hoppas ni blir supernöjda med Maseratin och tackar för en väldigt trevlig affär! Ni är varmt välkomna tillbaka. Mvh Nima
  • Per F
    Per F skrev om AutoParken AB
    Inbyte av bil och köp av bil. Hela affären från början har varit väldigt proffesionellt utfört från Autoparken. Kontakten med företaget har från första minuten kännts tryggt och ärligt. Väldigt personligt och vänligt bemötande från samtliga anställda på Autoparken. Kommer varmt att rekommendera vänner och bekanta att vända sig till detta företag vid inköp av bil. Man kan bara önska att ALLA bilhandlare tar efter Autoparkens sätt att sköta affärer! Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Per F
    Stort tack Per för din recension! Riktigt roligt att du är nöjd med affären. Vi tackar även för en väldigt trevlig och smidig affär. Ni är varmt välkomna tillbaka! Mvh Nima
  • Marcus N
    Marcus N skrev om AutoParken AB
    Ett enkelt och tryggt bilköp med ett trevligt bemötande.
    Kan absolut rekommendera denna bilhandlare. Läs mer
    2018-04-23 AutoParken AB svarar Marcus N
    Ett stort tack för din recension Marcus. Hoppas du blir nöjd med din nya bil och vi tackar dig för en trevlig affär!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om AutoParken AB
    Väl bemött från första stund,
    marknadsmässig rättvis värdering, snabbt såld. Mer än nöjd!!!!!

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-03 AutoParken AB svarar Daniel K
    Stort tack för din recension Daniel! Kul att du är nöjd med försäljningsuppdraget.
  • Shaban B
    Shaban B skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande,jätte nöjd med köpet! Läs mer
    2018-03-19 AutoParken AB svarar Shaban B
    Tack för din recension Shaban! Önskar dig många härliga mil med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden! Mvh Nima - AutoParken AB
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om AutoParken AB
    Jag brukar byta bilar ofta och har mött massa olika säljare, men Michael och Nima är över förväntan sån service och ärlighet hittar man inte nuförtiden hos bilsäljare. Rekommenderas starkt!! Är super nöjd med min nya Panamera Gts!! Läs mer
    2018-03-14 AutoParken AB svarar Gabriel S
    Tusen tack för din recension Gabriel. Vi hoppas du njuter ordentligt av din fina Panamera GTS och tackar för en riktigt trevlig affär. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänlig hälsning
    Nima - AutoParken AB
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om AutoParken AB
    Jag har upplevt ett proffsigt bemötande och förhållningssätt till mig som kund från första till sista kontakt.

Rekommenderar starkt Autoparken för andra att kunna köpa och sälja sin bil med trygghet och säkerhet.

Tack
    Fredrik Läs mer
    2018-02-26 AutoParken AB svarar Fredrik E
    Stort tack för din recension Fredrik. Vi är glada att du är nöjd och tackar ödmjukast för förtroendet! Hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei - AutoParken AB
  • Niels M
    Niels M skrev om AutoParken AB
    I have bought a beautiful Porsche 911 at AutoParken and the people at AutoParken are exceeding all expectations that ohne can have in you buy luxury with history.
    I can recommend anyone to visit their shop and buy! Läs mer
    2018-02-13 AutoParken AB svarar Niels M
    Thank you for your kind words Niels. We are glad to have such nice customers as you. We hope you enjoy your new 911 for many years and we hope to see you guys again in the future! //Nima & Michael
  • Jonni I
    Jonni I skrev om AutoParken AB
    Automatiken köpte min bil. Trevlig kontakt genom hela köpet och väldigt seriöst med korrekta papper etc. rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-02-06 AutoParken AB svarar Jonni I
    Stort tack för din recension Jonni. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden.
  • Asger T
    Asger T skrev om AutoParken AB
    I have had a very positive experience dealing with AutoParken.
    Straight forward, very responsive, service and customer focused
    I can only give my highest recommendation. Läs mer
    2018-01-10 AutoParken AB svarar Asger T
    Thank you very much Asger for your kind words. It was our pleasure meeting you. Wish you lots of joy with your Boxster GTS and we hope that our paths cross again.

Best wishes
    Nima
  • Adam B
    Adam B skrev om AutoParken AB
    Fantastiskt vänligt och professionellt bemötande. Vi är otroligt nöjda med våran nya bil och bemötandet från Michael och Nima som verkligen fick oss att känna oss trygga med vårt köp.
    Tack AutoParken!
    Hälsningar Adam och Linnea Läs mer
    2018-01-08 AutoParken AB svarar Adam B
    Stort tack för Er recension Adam och Linnea. Vi är glada över att få ha så trevliga kunder som Er!
    Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Göran W
    Göran W skrev om AutoParken AB
    Mycket proffsiga o trevliga människor. Enkla och hjälpsamma att göra affärer med. Läs mer
    2018-01-08 AutoParken AB svarar Göran W
    Tack för din recension Göran. Vi hoppas ni njuter ordentligt av Jaguaren så fort solen tittar fram samt hoppas på ett återseende i framtiden! Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Ali S
    Ali S skrev om AutoParken AB
    Mycket, Mycket trevlig och kompetent personal, Nåt att verkligen Rekommendera 😎 Läs mer
    2017-12-12 AutoParken AB svarar Ali S
    Stort tack för din rekommendation Ali. Vi på AutoParken tackar ödmjukast för en trevlig och smidig affär och hoppas på återseende.
    Nima
  • Per Göran H
    Per Göran H skrev om AutoParken AB
    Ett utomordentligt trevligt bemötande med stor vilja att vara behjälplig gjorde upplevelsen i förvärvet av ny bil till en bra affär, trots att köpa bil är de sämsta affärer jag gör.

PG Läs mer
    2017-11-28 AutoParken AB svarar Per Göran H
    Tack så hjärtligt PG! Nöjet var helt på vår sida. Önskar dig många sköna mil med bilen och hoppas på återseende. Stort tack igen för den fina och välsmakande champagneflaskan!

Mvh /Nima
  • Gulam D
    Gulam D skrev om AutoParken AB
    Hej
    Vi var så nöjda med företaget.
    Far och Son var så trevliga bemötade och hämtade oss från Landvette flygplatsen.
    Vi kom från Stockholm och köpte från Företaget Toyota Prius .
    Vi skulle jätte gärna rekomendera till andra männinskor och enormt bra bil service .
    Jag skulle rekomendera andra släkt och vänner. Läs mer
    2017-11-20 AutoParken AB svarar Gulam D
    Hej Gulam och stort tack för din recension. Vi hoppas ni njuter av er nya bil och ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss ifall ni vill byta bil i framtiden. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Roger S
    Roger S skrev om AutoParken AB
    Jättentrevliga säljare , beskrivningen
    Av fordonet var korrekt och allt var som det skulle.
    Kunnig personal och bra service Läs mer
    2017-10-31 AutoParken AB svarar Roger S
    Stort tack för din recension Roger. Gratulerar till en riktigt fin bil! Vi tackar för förtroendet och hoppas på ett återseende i framtiden. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om AutoParken AB
    Autoparken hjälpte mig med försäljning av min bil och jag är så himla nöjd med hur de skötte allt. Proffsigt, elegant och framförallt bra service rakt igenom hela processen. Läs mer
    2017-10-30 AutoParken AB svarar Marcus H
    Stort tack för din recension Marcus. Vi är glada att du är nöjd med försäljningsuppdraget och tackar ödmjukast för förtroendet. Med vänlig hälsning Nima
  • Ali S
    Ali S skrev om AutoParken AB
    Hej!
    Har fått en bra förklaring kring bilens historia, bra.
    Bemötandet var perfekt, känns bekvämt och prata med. Läs mer
    2017-10-21 AutoParken AB svarar Ali S
    Stort tack för din recension Ali. Vi hoppas du blir nöjd med din Volvo och tackar för en trevlig affär. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Johan W
    Johan W skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, väldigt fin bil och service i toppklass. Läs mer
    2017-10-19 AutoParken AB svarar Johan W
    Tack för din recension Johan. Vi tackar för en trevlig affär och önskar dig många härliga mil med din fina Cayenne S! Med vänlig hälsning Nima & Michael
  • Martin K
    Martin K skrev om AutoParken AB
    Kunniga, proffsiga och kundfokuserade killar som verkligen vill kundens bästa.
    Kan varmt och kommer varmt rekommendera Autoparken till våra vänner.
    Kommer mer än gärna tillbaka inför vårt nästa bilköp.
    Tack igen Nima och Michael för vår fina Porsche!
    //Martin och Emma Läs mer
    2017-10-16 AutoParken AB svarar Martin K
    Stort tack Martin och Emma. Alltid trevligt att göra affär med så trevliga kunder som er! Vi tackar för förtroendet och hoppas på återseende. Med vänlig hälsning Nima & Michael.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om AutoParken AB
    Proffsiga och mycket trevligt bemötande. Det handlar inte om att ha många bilar, utan dom bästa bilarna😊 Läs mer
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Caroline K
    Tack för din recension och för en riktigt trevlig affär! Mvh Nima & Michael.
  • Allan M
    Allan M skrev om AutoParken AB
    På Autoparken fick jag en riktigt grym och smidig service när de skulle hjälpa mig och sälja min bil! Ett väldigt tillmötesgående mottagande och fick en väldig trygg känsla när jag skulle lämna över bilen till de!
    Tack för hjälpen ! Läs mer
    2017-10-14 AutoParken AB svarar Allan M
    Stort tack för din recension Allan. Du är välkommen till oss när det är dax för något nytt :). Mvh Nima
  • Emilie A
    Emilie A skrev om AutoParken AB
    Mycket nöjd med bemötandet jag fick när jag köpte min bil. Trevlig, kunnig och serviceminded personal. Skulle varmt rekommendera vänner ett besök. Läs mer
    2017-09-30 AutoParken AB svarar Emilie A
    Stort tack för din recension Emelie. Vi hoppas du är nöjd med bilen och vi tackar för en mycket trevlig affär! Välkommen åter. Mvh Michael & Nima.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Hjärtliga och trevliga människor som tålmodigt väntade när beskedet från banken dröjde dessutom en fantastisk bilpark Läs mer
    2017-09-12 AutoParken AB svarar Stefan H
    Vi tackar för en trevlig affär och för din recension Stefan. Du är hjärtligt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil igen. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Henrik J
    Henrik J skrev om AutoParken AB
    Jag fick mycket bra intryck av både Nima och Michael.Allt gick väldigt smidigt.Kan varmt rekommendera andra att ta kontakt med killarna vid nästa bilköp.
    Hälsningar en väldigt nöjd Volvo v40 ägare. Läs mer
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Henrik J
    Stort tack för din recension Henrik. Nöjet var helt på vår sida. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om AutoParken AB
    Autoparken anstränger sig hårt för att sälja högkvalitativa bilar och få nöjda kunder. Och det lyckad man bra med.
    Stefan Läs mer
    2017-09-08 AutoParken AB svarar Stefan H
    Tack Stefan, vi är glada att få ha och göra med så trevliga kunder som dig. Önskar dig många härliga mil med Panameran. Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Hampus J
    Hampus J skrev om AutoParken AB
    Bra p trevliga försäljare som välkomnar en fint o trevligt. Grym service och lätta att ha att göra med! Tummen upp! Läs mer
    2017-07-09 AutoParken AB svarar Hampus J
    Stort tack för din recension Hampus. Alltid lika kul med trevliga kunder som dig. Önskar dig all lycka med din nya bil! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Jesper A
    Jesper A skrev om AutoParken AB
    köpte en XC70 av Autoparken, genom hela processen var de tillmötesgående och flexibla. Detta gjorde affären enkel och smidig. Läs mer
    2017-07-04 AutoParken AB svarar Jesper A
    Stort tack för din recension Jesper. Vi hoppas ni är nöjda med bilen och tackar Er för en mycket trevlig affär. Med vänlig hälsning Nima Rafiei

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka