Alla kategorier Bilförsäljning Halland Kungsbacka AutoParken AB

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!
Öppet just nu
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om AutoParken AB

• 2019-06-13

Peeter S skrev om AutoParken AB
    Köpte en fin svart sportbil hos Autoparken.
    Kunnigt och professionellt bemötande.
    Bra kommunikation och service.
    Ger mina varmaste rekommendationer till Autoparken!
    Köper gärna bil av Michael och Nima igen! Läs mer
  • Peeter S

2019-06-12

Peeter S skrev om AutoParken AB
    Köpte en fin svart sportbil hos Autoparken.
    Kunnigt och professionellt bemötande.
    Bra kommunikation och service.
    Ger mina varmaste rekommendationer till Autoparken!
    Köper gärna bil igen från dom! Läs mer
  • 2019-06-11

Stefan B skrev om AutoParken AB
    Bytes affär. Köpte Porsche 911. Snabbt enkelt och proffsigt.
    Trots lite strul med Transportstyrelsen, pga. röda dagar gjorde
    Michael och Nima det "lilla extra". Rekommenderas.
    Stefan B. Läs mer
  • 2019-06-03

Björn G skrev om AutoParken AB
    Sålde min 997:a till Michael och Nima.

En trygg affär utan krångel.

Kommer definitivt att ta en till hos AutoParken när det är dags för nästa sportbil. Läs mer
  • 2019-06-02

Anders N skrev om AutoParken AB
    Väldigt trevlig och seriöst bemötande - smidig och problemfri affär!

Kan starkt rekommenderas! Läs mer
  • Viktor P

2019-05-22

Viktor P skrev om AutoParken AB
    Köpte min senaste bil hos AutoParken.
    Högst professionellt och förtroendeingivande bemötande.
    Inget påtryckande säljsnack, tagit sig god tid att svara på mina frågor.

5/5. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-18

Fredrik J skrev om AutoParken AB
    Extremt kunniga och duktiga på Porsche, mycket trevlig personal. Läs mer
    2019-05-20 AutoParken AB svarar Fredrik J
    Stort tack för din recension Fredrik och grattis till en mycket fin Cayman S! Vi önskar dig många härliga mil med nya bilen.

• Magnus B

2019-05-02

Magnus B skrev om AutoParken AB
    Mycket bra service och bemötande! Hade extra öppet då vi åkte från Linköping. Kan varmt rekommendera denna bilhandlare. Helt öppen med bilarnas historik och är mån om att man ska vara nöjd med affären. Läs mer
    2019-05-20 AutoParken AB svarar Magnus B
    Stort tack för din recension Magnus! Härligt att höra att ni är nöjda med bilköpet. Vi hoppas på återseende i framtiden.

• 2019-04-23

Hassan A skrev om AutoParken AB
    Seriös bilfirma. Mycket trevliga och kunniga. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-20 AutoParken AB svarar Hassan A
    Stort tack för din recension Hassan! Önskar dig många härliga mil med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden.

• Nils-olov A

2019-04-05

Nils-olov A skrev om AutoParken AB
    Proffsigt, förtroendeingivande, uppriktighet samt gott kundbemötande. Värt att åka 80 mil för att byta bil. Läs mer
    2019-04-06 AutoParken AB svarar Nils-olov A
    Stort tack för recensionen. Vi tackar även för en smidig och trevlig affär. Önskar er många härliga mil med nya bilen!

Med vänlig hälsning,
  • 2019-03-25

Johan O skrev om AutoParken AB
    Mycket affärsmässigt och trevligt. Ja rekommenderar dom varmt Läs mer
    2019-04-02 AutoParken AB svarar Johan O
    Tack för din recension och för en trevlig affär!
  • 2019-03-01

Anders J skrev om AutoParken AB
    Kunniga ärliga och mån om mig som kund. Köpt bilar i 20 år och this is the best.. Läs mer
    2019-04-02 AutoParken AB svarar Anders J
    Stort tack för din recension Anders! Vi tackar även för en väldigt trevlig kontakt och önskar dig många härliga mil med nya pärlan. Hälsningar Nima & Michael
  • Lars T

2019-02-25

Lars T skrev om AutoParken AB
    Seriöst o väl mött företag.
    En för mig riktig bilfirma
    Raka rör från start till mål.
    Ser inga negativa saker.
    Mvh Lars Läs mer
    2019-03-01 AutoParken AB svarar Lars T
    Tusen tack för din recension Lars. Tack även för en mycket trevlig affär. Hoppas att våra vägar korsas igen.
  • 2019-02-22

Patrik F skrev om AutoParken AB
    Så proffsionellt skött. Tog hand om allt från bilder till förhandling med köpare.
    Supernöjd rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-22 AutoParken AB svarar Patrik F
    Tack för din recension Patrik. Härligt att du är nöjd! Vi tackar för förtroendet och hoppas på återseende i framtiden.
  • Arian I

2019-02-07

Arian I skrev om AutoParken AB
    Byte in min bil. Supernöjd. Fantastisk service. Ingen tjafs, enkelt att göra affärer.
    Önskar de hade lite större utbud. Läs mer
    2019-02-09 AutoParken AB svarar Arian I
    Stort tack för din recension Arian, härligt att du är nöjd! Tack även för en trevlig och smidig affär.

• 2019-01-23

Niclas H skrev om AutoParken AB
    Michael o Nima har agerat väldigt proffesionellt under hela affären.
    En väldigt seriös bilhandlare. Läs mer
    2019-02-09 AutoParken AB svarar Niclas H
    Tack för din recension Niclas. Trevligt att göra affär med dig! Hoppas på återseende i framtiden.

• Anders E

2019-01-22

Anders E skrev om AutoParken AB
    En seriös bilfirma där man får ett mycket trevligt bemötande och en tillmötesgående säljare. Kan helt klart rekommenderas. / Claes-Eric Läs mer
    2019-02-09 AutoParken AB svarar Anders E
    Stort tack Claes-Eric för din recension. Hoppas ni blir supernöjda med Volvon. Ni är välkomna tillbaka när det är dax för en ny bil :)

• Housam E

2019-01-19

Housam E skrev om AutoParken AB
    Jag köpte en Mercedes C220 d 4 matic.
    Michael är bäst, otrolig trevlig och han bryr sig mest om att kunderna bli nöjda. Läs mer
    2019-02-09 AutoParken AB svarar Housam E
    Hej Housam. Stort tack för din recension. Härligt att du är nöjd! Du är varmt välkommen tillbaka igen när du vill byta bil.

Mvh Michael
  • Zhongxia H

2019-01-17

Zhongxia H skrev om AutoParken AB
    I traded in a high mil Porsche into a low mileage Panamera. Autoparken is really professional and their customer centered minded gives me exceptional experience. They have nice sort of collections of high-end cars with decent price. I would defiantly come back several years later when I need to change new cars!! Läs mer
    2019-02-09 AutoParken AB svarar Zhongxia H
    Thank you for the review Zhongxia. Happy to hear that you are satisfied with our service. You are welcome back when it´s time for a new car!

Best regards
  • 2018-12-11

Zoher K skrev om AutoParken AB
    Michael var rak och ärlig från vårt första samtal i telefon. Det attraherade mig att komma till hans bilfirma och gjorde en fantastisk affär.
    Både Michael och hans son Nima inger förtroende och ärlighet.

Det blev en Lexus NX300 Hybrid som har varit min dröm jeep sedan tidigare, och inte minst nu när man vill värna om miljön.

Önskar Autopark all lycka med tanke på sin kompetenta ägare.

Zoher Khoury
    VD Khoury & Co AB Läs mer
    2018-12-17 AutoParken AB svarar Zoher K
    Stort tack för din recension Zoher! Tack även för en mycket trevlig och smidig affär. Varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil igen!

• 2018-12-06

Jan S skrev om AutoParken AB
    Jag skulle sälja min fina bil på Blocket - en upplevelse som många gånger har visat sig vara ganska omtumlande med alla konstiga och halvsuspekta erbjudanden man får. När jag då fick kontakt med Autoparken i Kungsbacka ändrades allt. Vilka trevliga och genomseriösa personer som står bakom denna firma. De köpte min bil för ett pris som jag var nöjd med och genomförde köpet på ett sätt som gjorde att jag kände mig helt trygg och säker genom hela säljprocessen. Jag kan verkligen varmt rekommendera Autoparken i Kungsbacka. Glöm dock inte bort att du själv också skall uppträda på ett seriöst vis.
    Jan S Läs mer
    2018-12-07 AutoParken AB svarar Jan S
    Stort tack för din recension Jan. Vi är också jättenöjda med allt från bemötande till bilens skick. Vi hoppas verkligen att våra vägar korsas framöver igen!

Varma hälsningar
  • Edison D

2018-11-22

Edison D skrev om AutoParken AB
    Ett perfekt bemötande och suverän service från personalen !! Läs mer
    2018-12-04 AutoParken AB svarar Edison D
    Stort tack för din recension Edison! Tackar även för en mycket trevlig affär och önskar er många härliga mil med nya Cayennen :).

• 2018-11-22

Anna M skrev om AutoParken AB
    Är så glad att jag hittade er och fick köpa en bil utav er.
    Snällaste och trevligaste personal, tack för all hjälp och stöd jag fick.
    Ska i fortsättningen kontakta bara er och köpa/ byta min bil bara hos er. Läs mer
    2018-12-04 AutoParken AB svarar Anna M
    Stort tack för din recension Anna. Du är alltid välkommen till oss när det är dax att byta bil. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden!

• Michael  G

2018-11-17

Michael G skrev om AutoParken AB
    Bilentusiaster, noggranna, transparenta. Allt vad man söker hos en bil handlare. Läs mer
    2018-11-25 AutoParken AB svarar Michael G
    Stort tack för din recension Michael. Härligt att du är nöjd med bilköpet. Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende!
    Mvh Nima Rafiei
  • 2018-10-13

Sven L skrev om AutoParken AB
    Korrekt och professionellt bemötande
    Seriöst företag Läs mer
    2018-10-31 AutoParken AB svarar Sven L
    Tack för din recension Sven. Trevligt att göra affär med dig. Vi hoppas på återseende i framtiden!

• 2018-10-01

Tor H skrev om AutoParken AB
    Sökte efter att byta bil, autoparken hade en annons på blocket. När vi kom dit var inte helt tydligt att det var öppet och var ingången var, men en av de anställda var på utsidan och visade oss in. De var avslappnade och tillmötesgående, erbjöd oss provkörning och att hålla öppet extra för att vi skulle få god tid på oss. De gav ett rättvist pris för inbyte direkt, hade svar på alla frågor och det slutade med genomförd affär. Väldigt gott och tydligt bemötande. Läs mer
    2018-10-02 AutoParken AB svarar Tor H
    Stort tack för din recension Tor. Härligt och höra att ni är nöjda med bilköpet. Vi hoppas ni blir supernöjda med bilen samt tackar för en mycket trevlig affär.
  • 2018-09-17

Annette L skrev om AutoParken AB
    Utmärkt service och bra bemötande. Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Annette L
    Stort tack Annette! Vi hoppas ni är nöjda med nya bilen och tackar för en väldigt trevlig affär.
  • Sofie R

2018-09-16

Sofie R skrev om AutoParken AB
    Tusen tack till Nima och Michael för hjälpen med försäljningen av vår V70. Ni gav oss ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande, samt många goda råd, och försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Sofie R
    Stort tack för din recension Sofie. Härligt och höra att ni är nöjda med försäljningen!
  • 2018-09-11

Johan S skrev om AutoParken AB
    Köpte en Volvo v70. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Johan S
    Stort tack för din recension Johan. Vi hoppas på återseende i framtiden!
  • 2018-09-09

Peter B skrev om AutoParken AB
    Mycket trevligt bemötande, köpte en Honda crv. Kan absolut rekommenderas Läs mer
    2018-09-17 AutoParken AB svarar Peter B
    Stort tack för en väldigt trevlig och smidig affär Peter. Önskar er lycka till med nya bilen och vi hoppas att hemresan gick bra.
  • 2018-09-07

Peter R skrev om AutoParken AB
    Underbart vänligt och trevligt bemötande och trevligt på alla vis. Läs mer
    2018-09-09 AutoParken AB svarar Peter R
    Stort tack för recensionen och för en trevlig affär Peter! Vi hoppas att du är riktigt nöjd med bilen.
  • Rikard W

2018-09-02

Rikard W skrev om AutoParken AB
    Supertevligt bemötande och proffsighet hela vägen! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-09 AutoParken AB svarar Rikard W
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Rikard. Lycka till med nya bilen och välkommen åter.
  • Jonas E

2018-09-01

Jonas E skrev om AutoParken AB
    Snabbt och smidigt bilköp. De var toppenhyggliga och höll på bilen vi ville titta på trots att de hade en annan intressent mycket närmare. Det uppskattade vi mycket. Beskrivningen av bilen stämde väl överens med verkligheten så vi slapp otrevliga överraskningar. Läs mer
    2018-09-08 AutoParken AB svarar Jonas E
    Stort tack för din recension Jonas. Vi hoppas ni är nöjda med bilen och hoppas på återseende i framtiden!
  • 2018-08-09

Fredrik G skrev om AutoParken AB
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Väldigt nöjd med nya bilen.
    Rekommenderas varmt!

/Fredrik Läs mer
    2018-08-16 AutoParken AB svarar Fredrik G
    Stort tack för din recension Fredrik. Härligt att höra att ni är nöjda med bilen. Vi hoppas på återseende i framtiden!
  • Ömer G

2018-08-06

Ömer G skrev om AutoParken AB
    Köpte en bil på en snabb och smidigt set av två trävliga herrar .
    Allt gick jättebra mycket nöjd .stort tack Läs mer
    2018-08-16 AutoParken AB svarar Ömer G
    Stort tack för en trevlig affär Ömer. Hoppas ni är nöjda med bilen. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags för ny bil.
  • 2018-07-19

Johan A skrev om AutoParken AB
    Trevliga och seriösa bilhandlare. Läs mer
    2018-07-19 AutoParken AB svarar Johan A
    Tack för din recension Johan. Vi önskar dig många härliga mil med nya bilen och tackar även för en trevlig och smidig affär.
  • Thomas P

2018-07-17

Thomas P skrev om AutoParken AB
    Ett mycket trevligt och kompetent bemötande. Bilen beskrevs och presenterades på ett ärligt sätt. Vi blev mycket väl omhändertagna. Läs mer
    2018-07-19 AutoParken AB svarar Thomas P
    Sort tack för din recension samt för en trevlig affär Thomas! Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas på återseende.
  • 2018-07-05

Patric H skrev om AutoParken AB
    Ett mycket trevligt bemötande av kompetent och kunnig personal. Ärliga bilfirmor är svåra att finna men AutoParken kan definitivt rekommenderas! Läs mer
    2018-07-06 AutoParken AB svarar Patric H
    Tack för din recension Patric. Jättetrevligt att göra affär med dig och vi hoppas att du får många härliga mil med din nya bil.
  • 2018-06-19

Christian skrev om AutoParken AB
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Dessutom serviceinriktade och det kändes tryggt genom hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera AutoParken. Läs mer
    2018-07-06 AutoParken AB svarar Christian
    Stort tack för din recension samt en trevlig affär Christian. Nöjet var helt på vår sida och vi hoppas våra vägar korsas i framtiden igen!
  • 2018-06-12

Frank S skrev om AutoParken AB
    Snabb och bra affär. Trevliga att ha att göra med. Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Frank S
    Stort tack för din recension Frank. Vi hoppas du njuter ordentligt av din nya Jaguar i detta strålande väder! Tack för en trevlig affär och du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax att byta bil.
    Mvh Nima & Michael
  • Peter R

2018-06-11

Peter R skrev om AutoParken AB
    Trevligt och professionellt bemötande och god produktkännedom.
    Kan varmt rekommenderas.
    Peter R Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Peter R
    Stort tack för recensionen Peter. Vi hoppas ni blir supernöjda med nya Panameran och tackar för en riktigt trevlig affär!
  • 2018-06-05

Mårten L skrev om AutoParken AB
    Idag var jag och hade en av de bästa "köpa bilupplevelse" jag haft. Då har jag ägt över 20 bilar, så lite har man upplevt. Fick kontakt med Michael via min annons. Han är väldigt trevlig och korrekt. Vi kom överens in i det sista och vi mailade fram till 23.15. Det är inte många bilhandlare som svarar en så sent på kvällen. Väl framme på plats träffar jag även Michael son, oerhört trevligt och genuint intresserad av bilar. Fick en rundvandring i bland väldigt fina bilar och fick även lyssna på några underbara motorljud. Nu till den lilla slutdetaljen, bilen. Jag kom nästan av mig i själva bilköpet eftersom jag hade en trevlig totalupplevelse. Bilen var kanonfin och exakt som dom berättat för mig innan jag kom på plats.

Kan varmt rekommendera Autoparken i Kungsbacka. De vill göra bilaffärer på korrekt sätt. Båda skall vara nöjda i slutändan.

Tack Michael och Nima för en väldigt trevlig affär.

//Mårten Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Mårten L
    Tackar och bugar för din recension Mårten, otroligt roligt att läsa om din positiva upplevelse! Vi är glada att få göra affär med så trevliga och bilintresserade kunder som dig. Vi önskar dig lycka till med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden!
    Mvh Nima & Michael
  • 2018-06-05

Christian W skrev om AutoParken AB
    Proffsiga och förtroendeingivande samt ett utmärkt och kunnigt bemötande vid köp av porsche. Läs mer
    2018-06-13 AutoParken AB svarar Christian W
    Tack för din recension Christian! Vi hoppas på återseende i framtiden och önskar dig många härliga mil med nya Porschen.
    Mvh Nima Rafiei
  • Niklas P

2018-06-02

Niklas P skrev om AutoParken AB
    Vi var ute efter att byta bort vår Lexus RC 200t och ville ha en Porsche Cayenne av nyaare modell. Vår inbytesbil med ett relativt dyrt inbyte var en utmaning.
    Inga problem, vi hittar ett bra helhetsupplägg som pasar dig var beskedet från Michael.
    Efter någon vecka hade Michael fått tag i en perfekt bil till oss till och gav ett attraktivt bytesförslag
    Allt fungerade helt enligt det som var uppgjort!
    Michael och Nima gjorde vår bilbyte till en härlig upplevelse.
    Niklas Pettersson
    Falköping Läs mer
    2018-06-02 AutoParken AB svarar Niklas P
    Tack så hjärtligt för dina fina ord Niklas. Tack även för en riktigt trevlig kontakt. Önskar er många sköna mil med er Porsche Cayenne och hoppas att våra vägar korsas igen.
    Med bästa hälsningar
    Michael & Nima
  • 2018-05-22

Fredrik B skrev om AutoParken AB
    Proffsigt och seriöst hanterat från första samtal till affären på bilen var klar. Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Fredrik B
    Stort tack för recensionen Fredrik. Vi tackar även för en väldigt smidig och framförallt trevlig affär! Hoppas våra vägar korsas i framtiden igen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • 2018-05-20

Jan R skrev om AutoParken AB
    Jaguar F-type. Mycket bra, profsig och trevligt bemötande Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Jan R
    Tack för din recension Jan. Vi hoppas ni njuter ordentligt av F-typen och tackar för en trevlig affär! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • 2018-05-19

Johan F skrev om AutoParken AB
    Bra service och bra bemötande.
    Allt kändes proffsigt. Läs mer
    2018-05-28 AutoParken AB svarar Johan F
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Johan! Du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax för en ny bil.

• 2018-05-12

David Ö skrev om AutoParken AB
    Köpt en bil. God service och väldigt trevligt och professionellt bemötande. Affären gjordes smidigt upp och jag rullade iväg med min nya bil samma dag. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-12 AutoParken AB svarar David Ö
    Stort tack David för din recension. Vi önskar dig många härliga mil med din nya bil och tackar för en riktigt trevlig affär.
  • Laden K

2018-05-10

Laden K skrev om AutoParken AB
    Blev väl bemött , fick den info vi behövde .
    Fick fundera på vårt köp utan påtryckning.
    Kommer absolut att kontakta de igen när det är dax att byta bil Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Laden K
    Stort tack för din recension Laden. Vi hoppas ni blir supernöjda med Maseratin och tackar för en väldigt trevlig affär! Ni är varmt välkomna tillbaka. Mvh Nima
  • Per F

2018-05-10

Per F skrev om AutoParken AB
    Inbyte av bil och köp av bil. Hela affären från början har varit väldigt proffesionellt utfört från Autoparken. Kontakten med företaget har från första minuten kännts tryggt och ärligt. Väldigt personligt och vänligt bemötande från samtliga anställda på Autoparken. Kommer varmt att rekommendera vänner och bekanta att vända sig till detta företag vid inköp av bil. Man kan bara önska att ALLA bilhandlare tar efter Autoparkens sätt att sköta affärer! Läs mer
    2018-05-10 AutoParken AB svarar Per F
    Stort tack Per för din recension! Riktigt roligt att du är nöjd med affären. Vi tackar även för en väldigt trevlig och smidig affär. Ni är varmt välkomna tillbaka! Mvh Nima

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka