Alla kategorier Begagnade bilar Halland Kungsbacka AutoParken AB

AutoParken AB

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om AutoParken AB

• Jan R
    Jan R skrev om AutoParken AB
    Bra bemötande, kunnig personal ,fin bilhall
    2017-03-24 AutoParken AB svarar Jan R
    Tack för din recension Jan. Lycka till med eran fina Volvo! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Ingvar O
    Ingvar O skrev om AutoParken AB
    Kunnig personal, snygg lokal samt ett trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera autoparken i Kungsbacka.
    2017-03-10 AutoParken AB svarar Ingvar O
    Tack för ett trevligt möte och dom fina orden! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Darioush B
    Darioush B skrev om AutoParken AB
    Jag är mycket nöjd med AutoParken. Personalen är vänliga och mycket professionella. Väldigt bra och rimliga priser på deras bilar. Värmt rekommenderas.
    2017-03-07 AutoParken AB svarar Darioush B
    Tack så mycket Darioush för din recension. Alltid lika roligt med trevliga kunder som Er. Vi hoppas att hemresan gick bra samt önskar er många härliga mil med eran nya Lexus! Med vänliga hälsningar Nima & Michael.
  • Anders N
    Anders N skrev om AutoParken AB
    Seriösa handlare med transparens i handläggandet. Kan rekommenderas.
    Anders
    2017-03-06 AutoParken AB svarar Anders N
    Tack så mycket Anders. Nöjet var helt på vår sida. Med vänliga hälsningar Nima & Michael
  • Christian O
    Christian O skrev om AutoParken AB
    Mycket bra och professionellt kundbemötande. Perfekt att ni kunde ställa upp på söndagen trots att ni egentligen inte hade öppet. Tack från en mycket nöjd bilköpare.
    2017-02-22 AutoParken AB svarar Christian O
    Tack själva Christian. Vi hoppas att ni trivs bra med bilen och önskar er många härliga mil med eran fina Golf GTI. Ni är välkomna tillbaka när det är dax för något nytt ;) Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Mikael B
    Mikael B skrev om AutoParken AB
    Serviceminded och trevliga. Levererade helt enligt överenskommelse.
    2017-02-22 AutoParken AB svarar Mikael B
    Stort tack Mikael. Vi hoppas du är nöjd med bilen och tackar dig för ditt förtroende! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Alexander B
    Alexander B skrev om AutoParken AB
    Riktigt bra och proffsiga rekommenderar starkt att ert nästa bil köp ska vara på Autoparken AB
    2017-03-07 AutoParken AB svarar Alexander B
    Stort tack för din recension Alexander. Vi hoppas du är nöjd med förmedlingsuppdraget, du är varmt välkommen tillbaka till oss när det är dax att köpa något nytt! Med vänlig hälsning Nima Rafiei
  • Chawan M
    Chawan M skrev om AutoParken AB
    serviceinriktade och väldigt trevliga! Fick väldigt bra upplysning med bilen som jag köpte hos AutoParken!

Rekommenderar dem starkt!
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Chawan M
    Tack Chawan. Vi hoppas ni blir nöjda med bilen. Ni är välkomna tillbaka när det är dax för ny bil!
    Mvh Nima Rafiei
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om AutoParken AB
    Jag har varit hos många bilhandlare men har sällan blivit så bra bemött som hos Autoparken. Proffsig och personlig service med kundens bästa i fokus under hela samtalet. Nästa bilköp sker utan tvekan hos Autoparken!
    2017-01-27 AutoParken AB svarar Fredrik E
    Tack Fredrik, alltid kul att göra affärer med så trevliga människor som dig.
    Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax att handla nästa bil.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om AutoParken AB
    Fick fantastisk hjälp i samband med byte av bil. Kan varmt rekommendera AutoParken!
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Jacob B
    Tack Jacob, alltid kul att ha och göra med trevliga människor som dig. Du är välkommen tillbaka till oss när det är dax att köpa en ny bil. Mvh Nima Rafiei
  • Tomas K
    Tomas K skrev om AutoParken AB
    Trevligt att få görs en bilaffär med.
    2017-01-27 AutoParken AB svarar Tomas K
    Tack för förtroendet Tomas. Vi önskar er många härliga mil med eran fina Volvo! Med vänlig hälsning
    /Nima Rafiei
  • Susanne S
    Susanne S skrev om AutoParken AB
    First class service, very helpful and friendly, would recommend them any time.
    2017-01-29 AutoParken AB svarar Susanne S
    Thank you Susanne, we hope you are happy with your new car and thank you for your trust. Regards Nima Rafiei
  • Richard J
    Richard J skrev om AutoParken AB
    Hej, jag kände mig nöjd med hela affären. Vi kom överens om ett pris över telefon och det var det dom gällde. Trevlig o professionell personal.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om AutoParken AB
    Mycket bra och seriöst bemötande, snabb och smidig affär.

Kabelgatan 2M, 434 37 Kungsbacka