AutoParken AB

AutoParken AB

Välkommen till Autoparken!

Här hos oss i Kungsbacka kan du köpa, sälja eller byta in din bil. Vi köper även leasingbilar från företag och jämfört med en stor märkeshandlare betalar vi t.o.m. mer för ert bolags bilar!

Alla våra bilar är kontrollerade, provkörda och rekonditionerade. Ägarbyte sker online genom oss, så du får bilen levererad direkt!

Vi tycker att relationen med våra kunder är otroligt viktig och vi vill att du ska känna dig trygg när du gör din bilaffär genom oss. Du ska vara nöjd med din affär och den ska flyta problemfritt - det är vårt mål.

För att hålla en god kontakt redan från start är vi snabba på att svara på förfrågningar, så tveka inte att höra av dig till oss via telefon eller mejl!

Läs vad 165 kunder tycker om AutoParken AB 2

2021-05-17
    bra mottagande lugna o harmoniska tittade på bilen i lugn o ro
    Pär i råda
    Stort tack för din recension Pär! Ett nöje att göra affär med er. Grattis till en mycket fin Porsche. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil. Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-05-05
    Trevliga säljare, bil enligt angivet skick.

Rekommenderas!
  • 2021-05-02
    Bra bemötande och service. Kan varmt rekommendera.
  • 2021-04-27
    Trevliga och otroligt serviceminded personal med mycket kunskap om Porsche
    2021-04-21
    Fantastiskt fin och personlig kontakt. Skönt att träffa genuint ärligt folk i denna bransch!
  • 2021-04-12
    Otroligt bra bemötande och service, fick bilen levererad till ytterdörren. Kommer absolut köpa bil där igen i framtiden.
    2021-04-10
    Otroligt proffsiga och vänliga. Överträffade alla förväntningar.
    Tack för din recension Emil. Vi hoppas på återseende i framtiden :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-04-09
    Köpte en volkswagen sportcombi. Fick bra hjälp av säljaren som var väldigt förtroendeingivande och hjälpsam.
    Tack för din recension Daniella. Vi hoppas på återseende i framtiden :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-04-08
    Kunniga på Porsche, trevligt och proffsigt bemötande.
    Stort tack för din recension Anders samt för en trevlig kontakt. Lycka till med din fina Gt3:a. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2021-04-06
    Väldigt bra bemött!
    Seriös bilförsäljare!
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Ionela för din recension. Lycka till med eran nya fina Mercedes :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
    2021-03-30
    Superbra och snabb service , och trevligt bemötande. Och en bil i toppskick 👍😃
    Tack för din recension Sofie. Kul att ni är nöjda med den fina Volvon. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-03-28
    En lång resa från Värmland som slutade i en väldigt trevlig och smidig affär där kan jag tänks mig och köpa fler bilar tack för en smidig snabb äffär
    Tack för din recension Björn. Kul att ni är nöjda med den fina Volvon. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax att byta bil :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-03-27
    Köpt och sålt bil.
    Trevligt bemötande. Inget krångel.
    Tack för din recension Christer. Önskar er många härliga mil med nya bilen! Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
    2021-03-21
    Mycket nöjd med bemötandet vid mitt bilköp!
    Tack för din recension Linda. Önskar dig många härliga mil med din nya Mercedes C klass :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-03-17
    Kunnig och trevlig hjälp hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack för din recension Christian. Vi hoppas på återseende i framtiden :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
  • 2021-03-13
    I had the pleasure of buying a beautiful car from AutoParken. They were extremely helpful and easy to deal with and very professional! They clearly know what they do!!
    They are very transparent and open to deal with
    Thank you for the kind words Frederik. We are happy to hear that you had a good experience with us and we are grateful that you gave us the trust to deliver your new Jaguar. Best regards, Nima & Michael AutoParken AB
  • 2021-03-12
    Köpte en fin entusiastbil som normalt kräver lite förkunskaper eller utbildning och diagnos av historik och skick innan köpet. Fick väldigt bra bemötande och en hög grad av service genom hela affären av båda ägarna. Mecket glad och nöjd såklart och kan rekommendera företaget utan förbehåll.
    Stort tack för din recension Alexander. Vi önskar dig all lycka med din nya fina GT3:a. Med vänlig hälsning Nima & Michael AutoParken AB
  • 2021-01-29
    Väldigt serviceminded, kan verkligen rekommendera.
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Joakim! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil. Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
    2021-01-28
    Jag är otroligt nöjd med mitt nya bilköp ifrån Autoparken!
    Trevligt och ett väldigt professionellt bemötande av Nima och Michael som ordnade en bra och trygg finansiering av min nya bil.
    Jag kommer i fortsättningen att bara köpa bil ifrån Autoparken.
    Stort tack!
    Stort tack för din recension Johan. Kul att du är nöjd. Vi tackar för en trevlig affär och du är varmt välkommen tillbaka när det är dax för en ny bil. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2021-01-06
    Mkt trevlig säljare där jag köpte min bil osedd och den höll vad de lovade.
    Ordnade hämtning vid station samt gjorde ett exemplariskt överlämnande.
    Tack för din recension samt för en trevlig affär Richard! Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
    2020-12-21
    Köpt en Dodge bil och blev väldigt bra mottagen med korrekt information.
    Stort tack för din recension Lars och grattis till Kungsbackas snyggaste Dodge RAM :) Med vänlig hälsning Nima AutoParken AB
    2020-12-12
    Super trevliga och kunniga.
    Köper gärna nästa bil av dom också, men det dröjer nog många år innan det är aktuellt ;)
    Stort tack för din recension Johan. Du är varmt välkommen till oss när det är dax för nästa bil :) Vi tackar för denna gången och hoppas vi ses på vägarna i sommar! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-11-07
    Väldigt bra bemött! Seriös bilförsäljare, mån om att kunden skall bli nöjd. En ärlig dialog gällande affären.
    Höll allt de lovade!
    Mycket nöjd och kan varmt rekommendera om du planerar bilköp!
    Ps. Var ett par månader sedan jag köpte, och är fortfarande nöjd!
    Stort tack för din recension samt en mycket trevlig kontakt Thomas! Ni är varmt välkommna åter när det är dax för nästa bil. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-09-05
    Vi köpte en Kia Optima laddhybrid och blev, från första telefonsamtalet, mycket trevligt, kunnigt och omsorgsfullt bemötta. Vi är mycket nöjda med köpet och jag trodde aldrig att ett bilköp kunde vara en så bra upplevelse. Vi kan varmt rekommendera Autoparken i Kungsbacka!
    Stort tack för dina recension Lars. Vi tackar för förtroendet och hoppas ni är fortsatt nöjda med den fina Kian. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax för en ny bil. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-09-04
    Hjälpsamt, smidigt och kunnigt!!!
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Susanna! Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dax för en ny bil. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-08-27
    Byte av BMW I3, hela affären sköttes via telefon och Mail. Bilen stämmer med beskrivning och bilder. Snyggt smidigt och trevligt bemötande
    Tack för din recension Per-Anders. Vi tackar dig och din son för en mycket trevlig affär och önskar er många härliga mil med nya i3:an. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-08-19
    Smidig affär och väldigt bra bemötande! Rekommenderas starkt, då dem tar väldigt bra hand om sina kunder!
    Stort tack för en trevlig och smidig affär Lukas! Lycka till med Nya X6:an, vi hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-08-05
    Väldigt professionellt och trevlig bemötande.Mycket sympatiska människor,som vill att det ska bli så bra som möjligt för kunden.
    Rekommenderar stark att besöka Autoparken AB
    Stort tack för din recension Daniel. Vi tackar för en trevlig affär och önskar dig många härliga mil med nya bilen! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-08-05
    Köpte min nya bil via Autoparken och allt gick väldigt smidigt, jag är supernöjd.

/Christian
    Stort tack för din recension samt en trevlig affär Christian. Önskar er många härliga mil med nya bilen! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-08-04
    Bra, vänliga, väldigt flexibla och tillmötesgående.
    Stort tack för din recension Markus. Kul att höra att du är nöjd med affären! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-08-02
    Jag köpte en otroligt fin corvette grand sport.
    Bilen är precis som ny.
    Väldigt väl bemött av säljaren med ett stort kunnande om bilen.
    Rekomenderar stort atoparken till fler köpare.
    Tack för din recension Arne. Kul att höra att du är nöjd med nya bilen! Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-07-21
    Enormt trevligt bemötande, trygg och smidig affär samt enormt bra service rekomnderar starkt att handla bil hos Autoparken.
    Stort tack för din recension Per samt grattis till en av Sveriges finaste 997:or :) Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-07-21
    Varmaste rekommendationer till Autoparken. Trevligt bemötande och hög service nivå.
    Stort tack för din recension samt för en trevlig affär Peter! Hoppas på återseende i framtiden :) AutoParken AB
  • Johan E
    skrev om AutoParken AB
    2020-07-11
    Så otroligt grym service, finns ingen bättre bilhandlare i norra Europa ✌️

Otroligt tillmötesgående på alla punkter
    Tusen tack för din recension Johan. Var ett nöje att göra affär med dig. På återseende! Mvh Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-07-01
    Ett kundbemötande utöver det normala! Fantastiskt nöjd med affären som helhet - kan varmt rekommendera AutoParken!
    Stort tack Edward för recensionen. Vi tackar för förtroendet samt för en mycket trevlig affär! Önskar er många härliga mil med nya pärlan :) Mvh Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-06-20
    Bra service och höll vad de lovade
    Snabba på att svara
    Stort tack för din recension Gustav. Tack även för förtroendet samt för en smidig och trevlig affär. Hoppas ni blir riktigt nöjda med nya Porsche cabben :) Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-06-18
    Köpte en fin Range aRiver och fick toppen service med information, transport etc.
    Stort tack för recensionen Anders. Vi tackar för förtroendet och hoppas du blir supernöjd med nya Range Rovern. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-05-23
    Köpt Porsche 911 997

Märkeskunniga, Engagerade och trevliga
    Stort tack för din recension Hans. Vi tackar även för en trevlig affär och hoppas att ni får många härliga mil med nya Porschen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-04-19
    Jag köpte en Porsche 997 4S
    Vi fick och har ett gemytligt och trevligt atmosfär när vi träffas.
    Tack för din recension Lars. Nöjet var på vår sida. Vi tackar för förtroendet! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-03-21
    Seriöst, trevligt och professionellt bemötande.
    Stort tack för din recension Tim. Vi hoppas att du njuter av Porschen i sommarvärmen :) Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-03-11
    Vi Köpte en mkt fin Tiguan hos Autoparken AB , och blev fantastiskt bra bemötta ,, bra ordning på allt och stor kunskap när det gäller beg bilar , ex vad man ska tänka på samt all historik om objektet , bra råd när det gäller finansiering
    Vi kan varmt rekommendera AutoParken AB och vi lär handla där igen
    Stort tack för din recension Patrik. Riktigt kul att ni är nöjda med affären. Vi tackar för förtroendet samt för en mycket trevlig affär. Ni är varmt välkomna åter! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-02-29
    Jag bytte till mig en nyare Tiguan, ett fantastiskt trevligt bemötande i telefonen, och lika trevligt bemötande när jag träffade dem ,kan rekommendera det företaget. Per
    Trevligt att ha dig som kund hos oss Per. Vi tackar för förtroendet och hoppas ni är nöjda med nya Tiguanen! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
    2020-02-23
    det var väldigt bra bemötande, snabbt affär och trevliga personal
    Tack för recensionen Nyar! Vi tackar för en trevlig och smidig affär. Hoppas ni blir supernöjda med nya bilen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-01-30
    Väldigt trevlig personal. Köpte en Volvo och blev nöjd. Rekommenderas! 👍🏽
    Tack för din recension Cristian! Hoppas ni är nöjda med Volvon och önskar dig och familjen många härliga mil med nya bilen. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2020-01-13
    Köpte en Bmw M2.
    Snabba svar, trevliga och tillmötesgående. Faktiskt första bilhandlaren som jag köpt något av trots många bilaffärer, men eftersom det var lätt att komma överens så blev det affär.
    Gick smidigt att hämta bilen och bra genomgång.
    Tack!

Väldigt nöjd!
    Mvh Marcus
    Tack för recensionen Marcus. Vi tackar för en trevlig och smidigt genomförd affär. Önskar dig många härliga mil med nya M2:an. Vi hoppas på återseende i framtiden! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2019-12-24
    Toppklass från första samtalet till affären av avslutad. Varmt rekommenderas.
    Stort tack för din recension Krunoslav. Vi tackar dig för en smidig och trevlig affär. Önskar dig många härliga mil med nya bilen! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2019-12-16
    Den bästa serviceupplevelsen jag upplevt! Mailade intresse för en bil på söndagen och hämtade på tisdagen. Kunde ställa alla mina frågor per mail och blev utmärkt bemött. Väl på plats gick allt smidigt och vi blev väl omhändertagna. Har generellt dåliga upplevelser av bilhandlare men skulle inte tveka en sekund att göra afgär med AutoParken igen. Tack Nima och Michael. Är också supernöjd med bilen!
    Hej Gustav, stort tack för din recension. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med affären. Alltid roligt att göra affär med så trevliga kunder som er. Vi hoppas ni är supernöjda med bilen och att vi ses i framtiden igen! Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2019-12-04
    Trevligt bemötande och hjälpsamma.

Hängde dock upp mig på att bilen skulle ställas av innan ägarbytet för att ägaren (privatperson som lämnat in bilen för förmedling) skulle få tillbaka på skatten, en struntsumma på 0,2% av bilens pris, detta påtalades inte när jag ringde på bilen och frågade om den var skattad och fick som svar att den var skattad. Småsummor i det hela men det är principen.
    Kvittades delvis efter att jag hittat en repa som inte berättats om.

Annars väldigt noggranna med att fota de få defekter som fanns, ordning och reda på allt så totalt 5 av 5 i betyg
    Stort tack för din recension Jimmie. Härligt att höra att du är nöjd med affären trots vår missuppfattning gällande skatten. Vi önskar er många härliga mil med nya bilen och hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2019-11-02
    Fantastiskt bemötande, snabba återkopplingar och ett otroligt egagemang.

Tack Michael och tack till din son.

Kan bara starkt rekomendera er...

Mvh/Anders Strandh
    Tack Anders. Härligt att du är nöjd! Vi tackar för en mycket trevlig affär och hoppas på återseende i framtiden. Med vänlig hälsning Nima Rafiei AutoParken AB
  • 2019-10-23
    Mycket bra kontakt från början till slut. Michael var snabb att svara mig och kunde ge mig all information jag önskade. Väl på plats för att göra affär stämde allt enligt beskrivningen och affären gick smidigt och snabbt. Rekommenderas!
    Tack för din recension och en trevlig affär Thomas. Önskar dig mycket nöje med den nya bilen! Med vänlig hälsning Michael AutoParken AB