Autoperformance Sweden

Autoperformance Sweden

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige.

Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje gång!

Vi har bilar på lager, men hittar du inget som faller dig i smaken kan du alltid skicka in ett önskemål så kan vi hjälpa dig hitta drömbilen.

Strax söder om Malmö, i Vellinge, finner du oss. Så kom förbi och kolla på de bilar vi har i lager eller ring oss för att boka en privat tid.

Välkommen till oss på AutoPerformance!

Läs vad 187 kunder tycker om Autoperformance Sweden 2

2021-05-06
    Köpte bil, affären sköttes på ett proffesionellt sätt av Kristoffer. Så här långt är jag mycket nöjd.
    Kenny
    Hej Kenny, Vad roligt att du är nöjd med affären och din nya bil :) Vi önskar dig många härliga sommarmil i din cab! Mvh Autoperformance Autoperformance Sweden
    2021-05-05
    Köpte en bil. Affären gick lite fort och det var svårt att följa med i säljarens tempo. Bilen och själva affären motsvarade i sin helhet priset förutom tillbehören som var under all kritik. Vid fråga så fick jag nekande information precis som att det var ointressant. Vid leverans av tillbehören så var kvaliteten och skicket väldigt dåligt. Vid påstötning så har jag blivit lovad en lösning. Positiv upplevelse när det gäller bilen men minus för säljarens tempo och kvalitet på tillbehör drar ner betyget.
    2021-05-05
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Snabb handläggning. Rekommenderas varmt!
    2021-05-04
    Jag sålde min bil bemötandet var väldigt professionellt jag tycker företaget är riktigt bra samt att kontakterna var på ett professionellt sätt jag är riktigt nöjd har rekommenderat företaget till alla mina vänner o bekanta⭐️⭐️⭐️
    Hej Ali, Tack för ditt trevliga omdöme, det är bara att återkomma när det är dags att sälja nästa BMW :) Mvh Autoperformance Autoperformance Sweden
  • Ümer A
    2021-04-03
    Fantastiskt bemötande och supersevice!
    Kommer definitivt att göra fler bilaffärer med Kristoffer som alltid levererar på topp👍🏻
    2021-04-02
    Snabb affär med ackuratess! Extremt bra service!
  • Kristian J
    2021-04-01
    Otroligt kompetenta säljare, snabba. Känner sig verkligen välkommen och i focus.
    Hej Kristian, Tack för att du tog dig tid att skriva om hur du upplevde vår affär, otroligt kul att få leverera din fantastiskt snygga MB SL :) Mvh Autoperformance Autoperformance Sweden
    2021-04-01
    Ett proffsigt bemötande med stor kunskap och klara besked!
  • 2021-03-02
    Jag åkte till Vellinge för att titta på en Audi RS5 och jag kan inte nog uttrycka hur bra bemötande och service jag fick. TOPP!
    2021-03-02
    Super bra service, smidig handel allt fixat på 30 min. Då fick man ny bil igen. :)
  • Michael F
    2021-03-01
    Kristoffer är båda trevlig, seriös och mycket professionell. Kan varmt rekommendera Auto Performance och specifikt Kristoffer när där skal handlas fordon. 5/5
    2021-03-01
    Trevligt och professionellt bemötanden med snabb och bra affär :) Väldigt nöjd!
    2021-03-01
    Rekommenderar starkt. Proffsigt bemötande och bättre service!
    2021-02-05
    Jag köpte en fin bil!
    Ett mycket trevligt bemötande
    Välkomnande
    Hade positiva förväntningar pga Vänners erfarenheter av köp på företaget!
    En behaglig affärsuppgörelse utan paranteser!
    2021-02-03
    Köpte en bil. Blev trevligt bemött av säljaren. Säljaren levde upp till mina förväntningar, bla finansieringen av bilen löstes på ett bra sätt.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    2021-02-02
    Jag köpte en Range Rover Velar. Jag blev helt enkelt bra bemött. Förväntningarna för en halv miljoners bil blev bra . Man växer ju in i den. Mvh/Tommy
    2021-02-01
    Autoperformance har åt oss förmedlat tre försäljningar effektivt och engagerat med trevligt bemötande. Mer än nöjd.
    2021-02-01
    Fantastisk service, otroligt engegemang och fantastisk personal!
  • Peter J
    2021-02-01
    Kristoffer är urtrendigt, professionell , kunnig och snabb. Lokalerna är kanon.
  • Mattias Ronny P
    2021-01-30
    Otroligt dåligt, första dagen när jag hade bestämt tid att kolla på bilen var inte bilen ens där så fick åka dit en andra gång dagen efter. Då hade dom lovat att det inte fanns mer än några få stenskott på bilen, när jag kommer igen dagen efter så är bilen inte bara bulig på flera ställen utan också repig och extremt skadad i lacken överallt på hela bilen. Alltså så ljög försäljaren för mig helt om hur bilen såg ut därför får dessa 1 av 5 riktigt uselt.
  • Jonas K
    2021-01-04
    Köper min andra Porsche av Kristoffer och är mycket nöjd med affären. En snabb och smidig affär med proffsig hemleverans uppskattas. Bilen var i utmärkt skick och inga konstigheter. Mycket tillmötesgående i första affären när jag hade kosmetiska uppgraderingar av bilen som gjordes av dem utan kostnad. Kommer utan att tveka handla fler bilar av Autoperformance när man får en sådan service och rekommndera dem vidare till vänner och familj.
  • Jörgen R
    2020-12-03
    Bilköp kan inte bli enklare, smidigare och roligare än vad det blir på Autoperformance. Alltid ett glatt och proffesionellt mottagande samt personlig och superbra service.
    2020-12-03
    Köp av bil, mycket bra bemötande och hantering av affären.
    2020-12-01
    Professionella samt ger en mycket trygghets intryck på första ögon blicken
    2020-12-01
    Köpte en GLC Coupe, Mercedes. fick väldigt bra hjälp av Kristoffer och en hög servicenivå. Inbyte och leverans har direkt dagen efter.
    5 stjärnor *****
    Håkan
    2020-12-01
    Kristoffer Barcklind är okomplicerad, professionell och på alla sätt mycket duktig.
    Mina varmaste rekommendationer till Autoperformance i Vellinge
  • Kajsa P
    2020-11-03
    Fantastiskt bemötande, exceptionell service!
    2020-10-01
    100% kundfokus och trevligt bemötande och omhändertagande. Rekommenderas starkt
    Strålande!

Trevliga & lättsamma försäljare som dessutom var vänliga att köra hem min bil som jag kom dit med vid mitt bilköp. Jag har haft min nya bil ett tag nu och den är precis så som försäljaren informerade mig om.

Kan varmt rekommendera denna firma.
    2020-09-03
    Jag bytade in min BMW mot en Audi.
    Jag är nöjd med bytet. Försäljaren kom med bra alternativ till avbetalning. Han var positiv, glad och professionell. Jag är nöjd med hela affären.
    2020-09-03
    Bil.snabbt och enkelt.trevligt och rakt bemötande
    2020-09-01
    Har köpt sålt bilar hos AP i 16 år. Supernöjd.
    2020-08-29
    Precis bytt in två bilar och köpte mig en ny! Hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt och Christoffer har haft ett väldigt proffesionellt bemötande mot mig som kund! Rekommenderar och kommer säkerligen åkterkomma som kund i framtiden👍
  • Davor S
    2020-08-12
    Jeg købte en bil hos autoperformance. Det var en fantastisk oplevelse og jeg blev virkeligt taget godt imod af Kristoffer som undersøgte alt for mig, mht. forsikring og alt det praktiske.
    Samtidigt har jeg været i kontakt med Kristoffer efterfølgende, da bilen skal serviceres og tjekkes for evt. noget mindre fejl, og han har været utrolig hjælpsom og forstående og har allerede booket mig ind om nogle dage hvor jeg får en lånebil imens de kigger på min. Hvis man kunne give 6 stjerner, havde jeg givet det.
    Alt i alt har hele oplevelsen været langt over mine forventninger og det er absolut ikke sidste gang jeg køber bil der, for jeg er en bilentusiast og de har har udvalg som dækker alle behov man kan have hvad angår biler, service og rådgivning.
    2020-08-11
    På grund av rådande pandemi gjorde jag en distansaffär på en bil. Företaget tog min bil som inbyte, och själva affären/bytet gjordes upp på en plats enligt överenskommelse.
    Mycket trevligt bemötande från både försäljning och leverans personalen på Autoperfomance Sweden, och samtidigt ett jättebra sätt att följa Folkhälsorådet rekommendationer.
    2020-07-07
    Köpte en Mercedes X 250D! Bra service och ett bra bemötande! Dock var bilen väldigt dåligt rekondad!
  • Annelie J
    2020-07-05
    Jag köpte en Fiat 500.
    Bra bemötande.
    Säljaren var engagerad och trevlig på en ett bra sätt .
    2020-07-03
    I was looking for help in selling my 2 cars, and I have to say it was an absolut pleasure to deal with Auto performance, the guys there was very helpfull and fair in their way of dealing & helping me with my sale of my cars, I have to admit it actually went better than I had expected due to their knowledge, service etc. so I was very pleased with everything.

I would definitely recommend Auto Performance for any car deals.

Again many thanks for assisting me with my sale.

Best regards

Bo Weber
    2020-06-03
    Sålde min bil via Autoperformance och det hela blev en väldigt smidig och snabb affär. Kristoffer var lätt att ha att göra med och bemödandet seriöst och trevligt. Rekommenderas!
  • Niels-erik H
    2020-06-03
    Från Audi A4 till min Mercedes Benz har det endast varit med perfekt service från AutoPerformance.
    Både i butiken och på verkstäderna.
    Tusen tack från en väldigt nöjd kund
    2020-05-06
    Köpte en Bentley Continental GTC. Blev mycket bra bemött, enligt mina förväntningar.
    Bilen levererades som utlovat, några mindre fel på bilen som jag rapporterat nu. Dessa säger man sig vilja åtgärda.
    Helhetsintryck mycket gott!
    2020-04-08
    Riktigt trevligt bemötande och positiv service.
    Enda negativa var en mindre väl genomförd rengörning av bilen innan leverans. Det fixades dock omdelbart med ett positivt sätt.
    Jag rekommenderar gärna Autoperformance.
    2020-04-03
    Tesla model S D90.
    Mycket proffsigt. Gav ett gott förtroende i köpprocessen vilket jag uppskattar. Världsklass!
    2020-04-03
    Bilköp och service.
    Fantastiskt kundbemötande och stort kunnande. Det är många branschaktörer som kan lära sig av Autoperformance.
    Aldrig problem, bara möjligheter.
    2020-03-05
    To problemfrie bilkøb og efterfølgende servicering. Fine biler og helt i overensstemmelse med det lovede. Tillidsfulde, meget servicemindede og imødekommende
    2020-03-03
    Køpte begagnad bil. Bra - god kundkontakt från sæljare och serviceminded. Hoppas det fortsætter i framtiden också och att det inte bara var att sælja bilar.
    Tveksam till att bilen inte var rengjord inuti eller servad nær jag provkørde den men sæljaren var snabb att erbjuda rekon och service och det skall den få næste vecka.
    Mkt bra intryck av dem.
    2020-01-29
    Bytade in en begagnad bil. Blev trevligt bemött och kom överens snabbt & lätt.
    Kommer absolut att göra fler affärer här om bilarna passar mig i smaken.
    Bara positivt .
    2020-01-10
    Verdens klasse service, bedste behandling
    Jeg har handlet med dem i 10 år
    2020-01-08
    Köpte bil - fantastiskt bemötande och kändes tryggt!
  • Eva S
    2019-12-06
    Stor skillnad från när vi köpte vår bil där för 4 år sedan. Tyvärr mot det negativa. Den personliga servicen samt känslan är borta.