Autoperformance Sweden

Terminalgatan 5, 235 39 Vellinge — Visa karta

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige.

Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje gång!

Vi har bilar på lager, men hittar du inget som faller dig i smaken kan du alltid skicka in ett önskemål så kan vi hjälpa dig hitta drömbilen.

Strax söder om Malmö, i Vellinge, finner du oss. Så kom förbi och kolla på de bilar vi har i lager eller ring oss för att boka en privat tid.

Välkommen till oss på AutoPerformance!
13:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 160 kunder tycker om Autoperformance Sweden

• 2020-10-01

Petter S skrev om Autoperformance Sweden
    100% kundfokus och trevligt bemötande och omhändertagande. Rekommenderas starkt Läs mer

Matthias S skrev om Autoperformance Sweden
    Strålande!

Trevliga & lättsamma försäljare som dessutom var vänliga att köra hem min bil som jag kom dit med vid mitt bilköp. Jag har haft min nya bil ett tag nu och den är precis så som försäljaren informerade mig om.

Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer

Marie A skrev om Autoperformance Sweden
    Jag bytade in min BMW mot en Audi.
    Jag är nöjd med bytet. Försäljaren kom med bra alternativ till avbetalning. Han var positiv, glad och professionell. Jag är nöjd med hela affären. Läs mer

Håkan R skrev om Autoperformance Sweden
    Bil.snabbt och enkelt.trevligt och rakt bemötande Läs mer
  • 2020-09-01

Bo L skrev om Autoperformance Sweden
    Har köpt sålt bilar hos AP i 16 år. Supernöjd. Läs mer
  • 2020-08-29

Per Johan Niclas N skrev om Autoperformance Sweden
    Precis bytt in två bilar och köpte mig en ny! Hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt och Christoffer har haft ett väldigt proffesionellt bemötande mot mig som kund! Rekommenderar och kommer säkerligen åkterkomma som kund i framtiden👍 Läs mer
  • Davor S

2020-08-12

Davor S skrev om Autoperformance Sweden
    Jeg købte en bil hos autoperformance. Det var en fantastisk oplevelse og jeg blev virkeligt taget godt imod af Kristoffer som undersøgte alt for mig, mht. forsikring og alt det praktiske.
    Samtidigt har jeg været i kontakt med Kristoffer efterfølgende, da bilen skal serviceres og tjekkes for evt. noget mindre fejl, og han har været utrolig hjælpsom og forstående og har allerede booket mig ind om nogle dage hvor jeg får en lånebil imens de kigger på min. Hvis man kunne give 6 stjerner, havde jeg givet det.
    Alt i alt har hele oplevelsen været langt over mine forventninger og det er absolut ikke sidste gang jeg køber bil der, for jeg er en bilentusiast og de har har udvalg som dækker alle behov man kan have hvad angår biler, service og rådgivning. Läs mer
  • 2020-08-11

Pasi K skrev om Autoperformance Sweden
    På grund av rådande pandemi gjorde jag en distansaffär på en bil. Företaget tog min bil som inbyte, och själva affären/bytet gjordes upp på en plats enligt överenskommelse.
    Mycket trevligt bemötande från både försäljning och leverans personalen på Autoperfomance Sweden, och samtidigt ett jättebra sätt att följa Folkhälsorådet rekommendationer. Läs mer
  • 2020-07-07

Kristoffer B skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte en Mercedes X 250D! Bra service och ett bra bemötande! Dock var bilen väldigt dåligt rekondad! Läs mer
  • Annelie J

2020-07-05

Annelie J skrev om Autoperformance Sweden
    Jag köpte en Fiat 500.
    Bra bemötande.
    Säljaren var engagerad och trevlig på en ett bra sätt . Läs mer
  • 2020-07-03

Bo P skrev om Autoperformance Sweden
    I was looking for help in selling my 2 cars, and I have to say it was an absolut pleasure to deal with Auto performance, the guys there was very helpfull and fair in their way of dealing & helping me with my sale of my cars, I have to admit it actually went better than I had expected due to their knowledge, service etc. so I was very pleased with everything.

I would definitely recommend Auto Performance for any car deals.

Again many thanks for assisting me with my sale.

Best regards

Bo Weber Läs mer
  • 2020-06-03

David R skrev om Autoperformance Sweden
    Sålde min bil via Autoperformance och det hela blev en väldigt smidig och snabb affär. Kristoffer var lätt att ha att göra med och bemödandet seriöst och trevligt. Rekommenderas! Läs mer
  • Niels-erik H

2020-06-03

Niels-erik H skrev om Autoperformance Sweden
    Från Audi A4 till min Mercedes Benz har det endast varit med perfekt service från AutoPerformance.
    Både i butiken och på verkstäderna.
    Tusen tack från en väldigt nöjd kund Läs mer
  • 2020-05-06

Mats S skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte en Bentley Continental GTC. Blev mycket bra bemött, enligt mina förväntningar.
    Bilen levererades som utlovat, några mindre fel på bilen som jag rapporterat nu. Dessa säger man sig vilja åtgärda.
    Helhetsintryck mycket gott! Läs mer
  • 2020-04-08

Claes S skrev om Autoperformance Sweden
    Riktigt trevligt bemötande och positiv service.
    Enda negativa var en mindre väl genomförd rengörning av bilen innan leverans. Det fixades dock omdelbart med ett positivt sätt.
    Jag rekommenderar gärna Autoperformance. Läs mer
  • 2020-04-03

Magnus L skrev om Autoperformance Sweden
    Tesla model S D90.
    Mycket proffsigt. Gav ett gott förtroende i köpprocessen vilket jag uppskattar. Världsklass! Läs mer
  • 2020-04-03

Jörgen R skrev om Autoperformance Sweden
    Bilköp och service.
    Fantastiskt kundbemötande och stort kunnande. Det är många branschaktörer som kan lära sig av Autoperformance.
    Aldrig problem, bara möjligheter. Läs mer
  • 2020-03-05

Steffen T skrev om Autoperformance Sweden
    To problemfrie bilkøb og efterfølgende servicering. Fine biler og helt i overensstemmelse med det lovede. Tillidsfulde, meget servicemindede og imødekommende Läs mer
  • 2020-03-03

Tobias B skrev om Autoperformance Sweden
    Køpte begagnad bil. Bra - god kundkontakt från sæljare och serviceminded. Hoppas det fortsætter i framtiden också och att det inte bara var att sælja bilar.
    Tveksam till att bilen inte var rengjord inuti eller servad nær jag provkørde den men sæljaren var snabb att erbjuda rekon och service och det skall den få næste vecka.
    Mkt bra intryck av dem. Läs mer
  • 2020-01-29

Joacim W skrev om Autoperformance Sweden
    Bytade in en begagnad bil. Blev trevligt bemött och kom överens snabbt & lätt.
    Kommer absolut att göra fler affärer här om bilarna passar mig i smaken.
    Bara positivt . Läs mer
  • 2020-01-10

Kristoffer B skrev om Autoperformance Sweden
    Verdens klasse service, bedste behandling
    Jeg har handlet med dem i 10 år Läs mer
  • 2020-01-08

Henrik V skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte bil - fantastiskt bemötande och kändes tryggt! Läs mer
  • Eva S

2019-12-06

Eva S skrev om Autoperformance Sweden
    Stor skillnad från när vi köpte vår bil där för 4 år sedan. Tyvärr mot det negativa. Den personliga servicen samt känslan är borta. Läs mer
  • 2019-12-04

Claes A skrev om Autoperformance Sweden
    Jag fick ett test utfört på en bil jag avsåg att köpa och sålde även min BMW X5 till AP. Bemötandet från Kristoffer var i alla delar mycket professionellt och levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-01

Emma B skrev om Autoperformance Sweden
    Vi är så otroligt nöjda med nya bilen och bemötandet från er! Fantastisk service 👌 Läs mer
  • 2019-11-01

Johan R skrev om Autoperformance Sweden
    Snabb och enkel affär! Hjälpte mig enormt mycket i en utsatt situation.
    Proffsigt och positivt bemötande av personen som hjälpte mig.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2019-10-01

Joachim W skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte en Maserati GT.Trevligt,ej påstridande bemötande.Lätta och trevliga att ha och göra med från början till slut! Läs mer
  • 2019-09-04

Hördur G skrev om Autoperformance Sweden
    Bil, mycket bra bemött, bra säljare allt jättebra, bra företag Läs mer
  • 2019-09-04

Jörgen A skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte en nyare beg bil.
    Superbra service o bemötande.
    Alla förväntningar infriade och mina högsta rekommendationer! Läs mer
  • 2019-09-02

Vannia K skrev om Autoperformance Sweden
    Kristoffer gav oss proffsig hjälp och fixade allt enkelt och snabbt. Sonen är lycklig och skiner som en sol bara man nämner hans bil Läs mer
  • 2019-09-02

Christer N skrev om Autoperformance Sweden
    Jag har handlat många bilar av Autoperformance genom åren och de har ett fantastiskt bra bemötande och löser alltid våra behov. Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med dem för att diskutera din nästa bilaffär. Läs mer
  • 2019-08-20

Stefan B skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket vänligt och tillmötesgående. Hade dock önskat en större kännedom om bilen jag var intresserad av - upplevde att det inte riktigt fanns eller att man ville ta sig den tiden. Läs mer
  • Anders W

2019-07-02

Anders W skrev om Autoperformance Sweden
    Såg min drömbil en Mustang GT på en annons på nätet .. problemet för mig var avståndet! Hur ska kunna göra en affär bara via telefon!
    Men jag möttes ett otroligt bemötande och förtroende som gjorde att jag vågade ta beslutet att köpa bilen utan att sätt den live!
    Jag fick den hemkörd ändå fram till dörren!
    Det kallar jag topp service.
    Tack Läs mer
  • 2019-07-02

Jan-ove H skrev om Autoperformance Sweden
    Bra utbud av bilar i mitt intresseområde

Snabb, effektiv hjälp och enkel köpprocess

Skönt att bli mött av entreprenör i st för horder av "hallvärdar" och liknande konstigheter.......... Läs mer
  • 2019-06-05

Sven A skrev om Autoperformance Sweden
    Bra och personlig service även om det dröjde mycket länge innan vi kom till ett avslut. Läs mer
  • Ted S

2019-06-03

Ted S skrev om Autoperformance Sweden
    Klockren service! Ett vänligt & respektfullt bemötande. Fick direkt kontakt med en säljare. Som man snabbt fick en god relation med. Och Autoperformance var väldigt smidiga och tillmötesgående med alla detaljer kring affären.

Bästa bilhandlaren jag varit i kontakt med. Läs mer
  • 2019-06-03

Jonas J skrev om Autoperformance Sweden
    Fick inte mina 2 nycklar, någon pinkod var borta, förra ägaren hade den. Dåligt rekondad och inte helt städad samt låg grejer kvar i bilen. Glasrutan var det hål i och baksätes nackstödet var ett stort tryck inpräntat. Läs mer
  • 2019-05-04

Ivan D skrev om Autoperformance Sweden
    Outstanding service. De hittar alltid den bästa lösningen oavsett om man är köpare eller säljare Läs mer
  • 2019-05-03

Kurt R skrev om Autoperformance Sweden
    Enastående service!
    Köpte en Mercedec Läs mer
  • 2019-05-03

Oscar H skrev om Autoperformance Sweden
    Jag har fått hjälp med att sälja bilar som jag inte haft lust att sälja privat. Bemötandet har varit utmärkt från dag ett, och tjänsten som levererats har varit felfri alla gånger.
    Jag är absolut en återkommande kund, och jag kommer även att vara det när det gäller service av bilar. Läs mer
  • 2019-04-01

Anders N skrev om Autoperformance Sweden
    Sålde bilar, proffsigt och snabbt bemötande. Trevliga och kundvänliga. Mycket bra! Läs mer
  • Patrik W

2019-04-01

Patrik W skrev om Autoperformance Sweden
    Seriösa killar, sjukt nöjd kan verkligen rekommendera Autoperformance till andra.

Patrik Westbergen Läs mer
  • Henrik B

2019-04-01

Henrik B skrev om Autoperformance Sweden
    Mottagande och service i toppklass.
    levererat och rent och snyggt som utlovat.
    Mkt trevlig personal.

rekommeneras Läs mer
  • 2019-03-12

Axel S skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastiskt bemötande och Familjekänsla Läs mer
  • Martin L

2019-03-01

Martin L skrev om Autoperformance Sweden
    Åter igen ett bilköp som fungerade smidigt. Läs mer
  • Per L

2019-02-27

Per L skrev om Autoperformance Sweden
    Har köpt ett stort antal bilar (6 st) de senaste 10 åren från Autoperformance. Ett trevligt sätt från Andreas och Kristoffer kombinerat med stort kunnande och lyhördhet för kundens behov och önskemål gör att Atutoperformance ständigt levererar och ofta även överträffar högt ställda förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Autoperformance som din bilpartner. Läs mer
  • Shahin K

2019-02-27

Shahin K skrev om Autoperformance Sweden
    Har köpt/bytt många bilar från Autoperformance genom åren och alltid blivit bemött på ett proffesionellt och på ett mycket trevligt sätt!

Vet precis vilka fantastiska människor man har att göra med och därför gjort så många affärer tillsammans:)

Fantastiska människor att ha med och göra och extrem professionella i sitt jobb!
    Rekomenderar starkt!

Mvh Shahin Läs mer
  • 2019-01-04

Roger S skrev om Autoperformance Sweden
    Bra service, bra bilar,
    Trevligt bemötande kunniga bilgörsäljare. Läs mer
  • 2019-01-02

Hans L skrev om Autoperformance Sweden
    Snabb och bra service. Korrekt beskrivning av bilen. Läs mer
  • 2019-01-02

Marie Å skrev om Autoperformance Sweden
    Har varit kund hos hos Autoperformance under många år; finns ingen som ger den service, vänlighet och framför allt trygghet som Autoperformance ger: top of the Top! Läs mer

Terminalgatan 5, 235 39 Vellinge