Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Vellinge Autoperformance Sweden

Autoperformance Sweden

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge — Visa karta

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige.

Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje gång!

Vi har bilar på lager, men hittar du inget som faller dig i smaken kan du alltid skicka in ett önskemål så kan vi hjälpa dig hitta drömbilen.

Strax söder om Malmö, i Vellinge, finner du oss. Så kom förbi och kolla på de bilar vi har i lager eller ring oss för att boka en privat tid.

Välkommen till oss på AutoPerformance!
13:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Autoperformance Sweden

• Dragan C
    Dragan C skrev om Autoperformance Sweden
    Proffs på allt!!
    kommer att anlita dom igen Läs mer
  • Tomas T
    Tomas T skrev om Autoperformance Sweden
    Köpte Porsche 997 Carrera 4S. Mkt proffsiga och fantastik kvalitet rakt igenom. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Autoperformance Sweden
    Autoperformance erbjuder en mycket hög grad av service och engagemang med en stor integritet och seriositet. Finns inte din bil i lager är det inga problem att leta upp ett lämpligt objekt i förslagsvis Tyskland och få hjälp med att få hem den till Sverige. Autoperformance ordnar det på ett mycket prisvärt och praktiskt sätt för kunden. Autoperfomance samarbetar med de bästa underleverantörerna för lack, däck fälg, service m.m, allt väl samordnat för kundens service. Bästa rekommendationerna. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Autoperformance Sweden
    Trevliga, bra service och snabba svar. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Autoperformance Sweden
    Bilköp på Sveriges bästa bilfirma!
    Fantastisk service utan att vara påträngande.
    Välkomnande, omhändertagande, kvalitet. Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Autoperformance Sweden
    Bil
    Det blev en bra upplevelse men smådetaljer drog ner upplevelsen Läs mer
  • Ulf v
    Ulf v skrev om Autoperformance Sweden
    Vi fick ett mycket bra o kunnigt bemötande när vi besökte Autoperformenc första gången,vårt besök var att vi skulle titta på Tesla och när vi fått riktigt bra förklaringar och provkörningar så inhandlade vi först 2 st Tesla S men igentligen var vi intresserade av en Tesla X oxå och efter 14 dagar hade Autoperformenc löst detta oxå till oss på ett ytterst smidigt sätt. Utöver dessa har det blivit en Landrover oxå . Vi hade helt säkert inte köpt alla bilarna på samma ställe om inte vi fått ett sådant bra intryck av företaget.
    Vi fick problem med vår Tesla X efter några veckor och tyvärr har vi varit med om att det tar tid och mycket diskussioner när man varit på andra bilföretag men oj vad smidigt o lätt detta löstes vi fick låna bil under tiden utan problem och det ända personalen på Autoperformenc sa var att " kom hit direkt med bilen så fixar vi detta bums o vi har bil till er under tiden" precis så vill man bli bemött som kund.
    Vi kan inte vara mer nöjda med vår upplevelse och våra bilar som vi nu njuter av varje dag.
    Vi vill rikta ett stort tack till Autoperformenc och vi återkommer inom kort.
    /Fam: van Houten Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Autoperformance Sweden
    Bra och trevlig personal
    Bra och korrekt information och bemötande
    Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Autoperformance Sweden
    Bra och seriöst företag, aldrig några problem! Köpt massor av sportbilar av dom, rekommenderas! Läs mer
    Andreas J gillar detta
  • Leif O
    Leif O skrev om Autoperformance Sweden
    Har fått hjälp med ett bilköp. Fick ett bra bemötande redan från början med både tillräcklig egentid med bilen samt tid för att ställa frågor. Dedikerad personal med kunden i fokus. Nu är allt levererat och jag är helnöjd. Läs mer
  • Axel S
    Axel S skrev om Autoperformance Sweden
    Ett fantastiskt bemötande och utmärkt service.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marko K
    Marko K skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket proffesionellt, underbart bemötande. Så som en bilfirma skall vara, topp betyg Läs mer
  • Ivan D
    Ivan D skrev om Autoperformance Sweden
    Bästa service i braschen . . Hitter altid en lösning vh en nöjd kund Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Autoperformance Sweden
    Ett trevligt bemötande i en trevlig och snygg lokal. Dock blev jag lite besviken vid leverans , småsaker men ändå.Jag fick odubbade däck fast jag bad om dubbade!Nummerskyltsbelysningen trasig, En ostämplad Service bok med ej dokumenterad serviceplan dock ordnade firman det med förra ägaren men det bidrog till irritation och onödigt körande. Lampan bytte vi själv det gick snabbast så. Jag kör odubbat så länge.

Sammanfattningsvis så är upplevelsen positiv hade man haft koll på allt så hade den varit toppen!

Patrik Hedlund Läs mer
  • Tonny V
    Tonny V skrev om Autoperformance Sweden
    Dom e grymma! Bästa bilhandlarna jag varit med om Läs mer
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om Autoperformance Sweden
    Trevligt bemötande från första stund.
    Seriösa, kunniga, rekommenderar fler att välja AP.

Med vänlig hälsning,
    Håkan Läs mer
  • Carl T
    Carl T skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra,har köpt flertalet bilar som alltid varit till belåtenhet.
    Kommer defenitivt att kontakta Autoperformance igen. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Autoperformance Sweden
    Bytt in och köpt en bil!
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Autoperformance Sweden
    Hjälpsamma, tillmötesgående och snabba. Läs mer
  • May B
    May B skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt trevligt bemötande, men det är de flesta skåningar😎
    Nästa gång vi köper ny bil kommer vi helt klart återkomma till Autoperformance Sweden i Vellinge.
    Hälsningar
    Nöjd Porsche kund Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Autoperformance Sweden
    Autoperformance har sålt två Teslor åt oss. De är super kundorienterade, positiva och snabba. Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Autoperformance Sweden
    Alttid trevligt bemötande och hjälpsamma. Personalen är kunniga och agerar väldigt professionellt & håller vad de lovar. Jag har anlitat Autoperformance sedan flera år tillbaka och med ett flertal bilaffärer och jag ger dem mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Tom S
    Tom S skrev om Autoperformance Sweden
    Wow! Sjukt nöjd med Kristoffer Barcklind och min 458 spider som han sålde till mig! Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Autoperformance Sweden
    Jag köpte en förmedlingstjänst.
    Jag upplevde Autoperformance som mycket kunniga om marknaden. Jag fick ett bra bemötande och de levererade resultat snabbt och efter förväntan. Läs mer
  • Dan S
    Dan S skrev om Autoperformance Sweden
    Otroligt bra bemötande både när jag köpt nya bilar och när jag har haft behov av annan hjälp. Läs mer
  • Mashamsheh A
    Mashamsheh A skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket trevlig personal,Kristofer är den bäste Försäljare jag någonsin gjorde en affär med, seriös, proffs,ärlig och grym👍🏿

Köpt min Range Rover sport hos han förra veckan. MYCKET nöjd med pris och bilen.
    Min nästa bil ska jag köpa hos han OCKSÅ.

Jag rekommenderar Autoperformance.
    Tack Kristofer och vi ses snart . Läs mer
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service som inte slutar direkt efter du fått nycklarna och gått ut genom dörren utan Autoperformance är verkligen måna om att ha nöjda kunder. Kunnig och väldigt trevlig personal. Tryggaste bilköp jag någonsin gjort. Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Autoperformance Sweden
    Kundvänliga och fokuserade på att få helheten att fungera. I mitt fall både försäljning av befintlig sportbil och köp av ny. Ett mycket seriöst företag som sätter kunden och kundens upplevelse i första rummet. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra. Fin service, trevligt bemötande och snabba svar. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Autoperformance Sweden
    Jag är helnöjd. Skulle bara kolla vad som fanns och fick en bil levererad 30 mil bort från företaget några dagar senare. Det lilla strul med nya bilen löste de galant Läs mer
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket kunnig och hjälpsam personal. Snabb respons vid frågor och önskemål. Ser alltid lösningar framför problem. Jobbar snabbt. Generellt väldigt bra service. Kan starkt rekommendera Autoperformance.

Med vänlig hälsning,

Mattias Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Autoperformance Sweden
    Klockren försäljning!

Kristoffer hjälpte mig med försäljning av min Jaguar.
    Stort kundfokus, hjälpvillig inför försäljningen, hantering av pappersexercis, bra uppföljning och ett resultat som vad mer än vad jag förväntade mig.

Sammanfattningsvis en rakt igenom seriös bilfirma med positiv inställning till sina kunder, fulla rekommendationer från mig, jag kommer tillbaka vid nästa köp eller försäljning. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Autoperformance Sweden
    Otroligt proffsigt kundmöte och hög service.
    Var i kontakt med säljaren Kristoffer Barcklind från första kontakten till köp. Måste ge honom en enorm eloge, hans sätt att ta hand om mig som kund och se mina intressen är av absolut högsta klass. Ta vara på honom, kommer definitivt köpa och sälja mina framtida bilar via er sålänge han finns kvar i bolaget. Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Autoperformance Sweden
    Bra service och bemötande genom hela bilaffären Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Autoperformance Sweden
    Vill tacka för bra och proffsig hjälp vid försäljningen av min bil. Inte bara att jag fick utlovat pris, det blev till och med mer än det överenskomna priset..

Utmärkt hanterat! Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om Autoperformance Sweden
    Toppservice från första bemötande till sista. Jag har köpt både bil och lämnat in bil för rekond. Snabba svar på både mejl och telefon. Hjälper en att lösa små som stora problem.
    Supertrevliga säljare! Läs mer
  • Dejan P
    Dejan P skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt proffsiga samt trevliga. Tack för en bra affärr Christopher... Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service, bra bemötande och hjälpsamma. Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Autoperformance Sweden
    Kristoffer Barcklind på Autoperformance hjälpte mig att sälja min bil vilket gick över förväntan! Detta gjorde han inte bara snabbt och smidigt utan till ett riktigt bra pris dessutom. Kan verkligen själv rekommendera företaget och då framförallt Kristoffer oavsett om man ska sälja eller köpa! Servicen de erbjuder är verkligen bra:) Läs mer
  • Christer W
    Christer W skrev om Autoperformance Sweden
    När vi skulle åter skaffa bil efter en hel del år utomlands tog vi kontakt med flera alternative runt om I Sverige och besökte samtliga.

Jag måste ärligt saga att det bemötande som vi fick av Andreas på Autoperformance stack ut och var i särklass det bästa.

Ingen konstig säljartaktik utan han satte sig ner I lugn och ro med oss och frågade vad vi skulle ha bilen till med mera.

Dessutom var vi inte nöjda med den gråa och svarta Maseratin han hade hos sig så på eget initiative leta han fram en röd till oss och även hämtade den.

Jag kommer framöver när folk frågar mig var jag köpt denna varmt rekommendera Andreas och Autoperformance. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt bra och kunnig personal som har service utöver det vanliga extrapolis med deras nya lokaler som är underbara allt från interiören till deras skyltar Läs mer
  • Filip A
    Filip A skrev om Autoperformance Sweden
    Snabb och bra service. Fick låna bilen vi var intresserade av över dagen. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Autoperformance Sweden
    I stort väldigt bra! Lite senare leverans än överenskommits. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Autoperformance Sweden
    Absolut mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Autoperformance Sweden
    Kanon andra bilen vi köper av Kristoffer annars hade vi inte kommit tillbaka Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra och trevligt bemötande samt att det som utlovats stämde och en mycket annorlunda detalj var att säljaren ringde upp mig efter en vecka och frågade om jag var nöjd och om allt funkade som det var tänkt. Läs mer
  • Nils G
    Nils G skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastic service från det att jag först kontaktade dom fram tills affären va i land. Sällan stött på en mer hjälpsam och tillmötesgående säljer än Kristoffer på Autoperformance. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Autoperformance Sweden
    Trevlig och effektiv service, kunniga, trovärdiga. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Autoperformance Sweden
    Köpt en BMW740d och den säljare som jag haft (och har) kontakt med är Kristoffer Barcklind.

Jag har alltid fått ett mycket trevligt och sakligt bemötande. Det var enkelt att göra affär och jag känner att dealen var fair. Jag hade dessutom olyckan att uppleva ett problem med bilen (relaterat till bagageluckan), vilket Kristoffer snarast avhjälpte, samt stod för kostnaden. Jag har en positiv upplevelse av Autoperformance/Kristoffer så här långt! Faktum är att jag hade vissa betänkelser för att göra affär med en icke-auktoriserad (i det här fallet BMW) bilhandlare, men den oron har visat sig vara obefogad.

I korthet känner jag att Autoperformance genom Kristoffer är engagerade i mig så långt jag kan förvänta genom den affär vi har (en delleverans kvarstår) genomfört.

Som jag känner nu kommer jag även vända mig till Autoperformance i Vellinge när jag skall byta bil nästa gg (om ca 3 år). Läs mer
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Autoperformance Sweden
    Toppen bemötande vid bilköp. Företaget är mycket professionella och håller hög klass. Kommer helt klart handla där mer. Läs mer

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge