Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Vellinge Autoperformance Sweden

Autoperformance Sweden

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge — Visa karta

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige.

Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje gång!

Vi har bilar på lager, men hittar du inget som faller dig i smaken kan du alltid skicka in ett önskemål så kan vi hjälpa dig hitta drömbilen.

Strax söder om Malmö, i Vellinge, finner du oss. Så kom förbi och kolla på de bilar vi har i lager eller ring oss för att boka en privat tid.

Välkommen till oss på AutoPerformance!
Öppet just nu
13:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Autoperformance Sweden

• Madeleine L
    Madeleine L skrev om Autoperformance Sweden
    Autoperformance har sålt två Teslor åt oss. De är super kundorienterade, positiva och snabba.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Autoperformance Sweden
    Alttid trevligt bemötande och hjälpsamma. Personalen är kunniga och agerar väldigt professionellt & håller vad de lovar. Jag har anlitat Autoperformance sedan flera år tillbaka och med ett flertal bilaffärer och jag ger dem mina bästa rekommendationer.
  • Tom S
    Tom S skrev om Autoperformance Sweden
    Wow! Sjukt nöjd med Kristoffer Barcklind och min 458 spider som han sålde till mig!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Autoperformance Sweden
    Jag köpte en förmedlingstjänst.
    Jag upplevde Autoperformance som mycket kunniga om marknaden. Jag fick ett bra bemötande och de levererade resultat snabbt och efter förväntan.
  • Dan S
    Dan S skrev om Autoperformance Sweden
    Otroligt bra bemötande både när jag köpt nya bilar och när jag har haft behov av annan hjälp.
  • Mashamsheh A
    Mashamsheh A skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket trevlig personal,Kristofer är den bäste Försäljare jag någonsin gjorde en affär med, seriös, proffs,ärlig och grym👍🏿

Köpt min Range Rover sport hos han förra veckan. MYCKET nöjd med pris och bilen.
    Min nästa bil ska jag köpa hos han OCKSÅ.

Jag rekommenderar Autoperformance.
    Tack Kristofer och vi ses snart .
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service som inte slutar direkt efter du fått nycklarna och gått ut genom dörren utan Autoperformance är verkligen måna om att ha nöjda kunder. Kunnig och väldigt trevlig personal. Tryggaste bilköp jag någonsin gjort.
  • Michael J
    Michael J skrev om Autoperformance Sweden
    Kundvänliga och fokuserade på att få helheten att fungera. I mitt fall både försäljning av befintlig sportbil och köp av ny. Ett mycket seriöst företag som sätter kunden och kundens upplevelse i första rummet.
  • Lars N
    Lars N skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra. Fin service, trevligt bemötande och snabba svar.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Autoperformance Sweden
    Jag är helnöjd. Skulle bara kolla vad som fanns och fick en bil levererad 30 mil bort från företaget några dagar senare. Det lilla strul med nya bilen löste de galant
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket kunnig och hjälpsam personal. Snabb respons vid frågor och önskemål. Ser alltid lösningar framför problem. Jobbar snabbt. Generellt väldigt bra service. Kan starkt rekommendera Autoperformance.

Med vänlig hälsning,

Mattias
  • Philip S
    Philip S skrev om Autoperformance Sweden
    Klockren försäljning!

Kristoffer hjälpte mig med försäljning av min Jaguar.
    Stort kundfokus, hjälpvillig inför försäljningen, hantering av pappersexercis, bra uppföljning och ett resultat som vad mer än vad jag förväntade mig.

Sammanfattningsvis en rakt igenom seriös bilfirma med positiv inställning till sina kunder, fulla rekommendationer från mig, jag kommer tillbaka vid nästa köp eller försäljning.
  • Martin J
    Martin J skrev om Autoperformance Sweden
    Otroligt proffsigt kundmöte och hög service.
    Var i kontakt med säljaren Kristoffer Barcklind från första kontakten till köp. Måste ge honom en enorm eloge, hans sätt att ta hand om mig som kund och se mina intressen är av absolut högsta klass. Ta vara på honom, kommer definitivt köpa och sälja mina framtida bilar via er sålänge han finns kvar i bolaget.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Autoperformance Sweden
    Bra service och bemötande genom hela bilaffären
  • Martin L
    Martin L skrev om Autoperformance Sweden
    Vill tacka för bra och proffsig hjälp vid försäljningen av min bil. Inte bara att jag fick utlovat pris, det blev till och med mer än det överenskomna priset..

Utmärkt hanterat!
  • Ida B
    Ida B skrev om Autoperformance Sweden
    Toppservice från första bemötande till sista. Jag har köpt både bil och lämnat in bil för rekond. Snabba svar på både mejl och telefon. Hjälper en att lösa små som stora problem.
    Supertrevliga säljare!
  • Dejan P
    Dejan P skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt proffsiga samt trevliga. Tack för en bra affärr Christopher...
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service, bra bemötande och hjälpsamma.
  • Malin T
    Malin T skrev om Autoperformance Sweden
    Kristoffer Barcklind på Autoperformance hjälpte mig att sälja min bil vilket gick över förväntan! Detta gjorde han inte bara snabbt och smidigt utan till ett riktigt bra pris dessutom. Kan verkligen själv rekommendera företaget och då framförallt Kristoffer oavsett om man ska sälja eller köpa! Servicen de erbjuder är verkligen bra:)
  • Christer W
    Christer W skrev om Autoperformance Sweden
    När vi skulle åter skaffa bil efter en hel del år utomlands tog vi kontakt med flera alternative runt om I Sverige och besökte samtliga.

Jag måste ärligt saga att det bemötande som vi fick av Andreas på Autoperformance stack ut och var i särklass det bästa.

Ingen konstig säljartaktik utan han satte sig ner I lugn och ro med oss och frågade vad vi skulle ha bilen till med mera.

Dessutom var vi inte nöjda med den gråa och svarta Maseratin han hade hos sig så på eget initiative leta han fram en röd till oss och även hämtade den.

Jag kommer framöver när folk frågar mig var jag köpt denna varmt rekommendera Andreas och Autoperformance.
  • Richard L
    Richard L skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt bra och kunnig personal som har service utöver det vanliga extrapolis med deras nya lokaler som är underbara allt från interiören till deras skyltar
  • Filip A
    Filip A skrev om Autoperformance Sweden
    Snabb och bra service. Fick låna bilen vi var intresserade av över dagen.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Autoperformance Sweden
    I stort väldigt bra! Lite senare leverans än överenskommits.
  • Roger F
    Roger F skrev om Autoperformance Sweden
    Absolut mycket trevligt bemötande!
  • Per J
    Per J skrev om Autoperformance Sweden
    Kanon andra bilen vi köper av Kristoffer annars hade vi inte kommit tillbaka
  • Johan N
    Johan N skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra och trevligt bemötande samt att det som utlovats stämde och en mycket annorlunda detalj var att säljaren ringde upp mig efter en vecka och frågade om jag var nöjd och om allt funkade som det var tänkt.
  • Nils G
    Nils G skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastic service från det att jag först kontaktade dom fram tills affären va i land. Sällan stött på en mer hjälpsam och tillmötesgående säljer än Kristoffer på Autoperformance. Rekommenderas varmt!
  • Per B
    Per B skrev om Autoperformance Sweden
    Trevlig och effektiv service, kunniga, trovärdiga.
  • Johan C
    Johan C skrev om Autoperformance Sweden
    Köpt en BMW740d och den säljare som jag haft (och har) kontakt med är Kristoffer Barcklind.

Jag har alltid fått ett mycket trevligt och sakligt bemötande. Det var enkelt att göra affär och jag känner att dealen var fair. Jag hade dessutom olyckan att uppleva ett problem med bilen (relaterat till bagageluckan), vilket Kristoffer snarast avhjälpte, samt stod för kostnaden. Jag har en positiv upplevelse av Autoperformance/Kristoffer så här långt! Faktum är att jag hade vissa betänkelser för att göra affär med en icke-auktoriserad (i det här fallet BMW) bilhandlare, men den oron har visat sig vara obefogad.

I korthet känner jag att Autoperformance genom Kristoffer är engagerade i mig så långt jag kan förvänta genom den affär vi har (en delleverans kvarstår) genomfört.

Som jag känner nu kommer jag även vända mig till Autoperformance i Vellinge när jag skall byta bil nästa gg (om ca 3 år).
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Autoperformance Sweden
    Toppen bemötande vid bilköp. Företaget är mycket professionella och håller hög klass. Kommer helt klart handla där mer.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Autoperformance Sweden
    En fantastisk service og super kompetent forløb i forbindelse med mit køb.
  • Robin P
    Robin P skrev om Autoperformance Sweden
    Bra magkänsla när man kommer in i bilhallen. Fick all önskad hjälp och service av säljaren Kristoffer på Autoperformance. Proffsigt bemötande och service i toppklass!
  • Martin T
    Martin T skrev om Autoperformance Sweden
    Seriøs og oprigtig bilaktør som yder en fantastisk service med aftaler der altid overholdes. Anbefales!
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Autoperformance Sweden
    Alltid trevligt bemötande och oslagbar service!
    Svergies bästa handlare för premiumbilar!
  • Robert P
    Robert P skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt positivt bemötande. Bra information och snabb respons.

Köpte en bil.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Autoperformance Sweden
    Hej!

Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid köp av personbil.
    Kan varmt rekommendera detta företag till mina vänner.

//Tommy
  • Claes B
    Claes B skrev om Autoperformance Sweden
    riktigt nöjd med servicenivån ifrån Autoperformance! Kan klart rekommendera Autoperformance.
  • Tobbe S
    Tobbe S skrev om Autoperformance Sweden
    Ett mycket seriöst och trevligt bil företag.
    Jag rekommenderar verkligen Autoperformance vid ditt nästa bilbyte.
  • Martin R
    Martin R skrev om Autoperformance Sweden
    Trevligt och proffsigt bemötande!

Totallösning med hjälp med allt runt inköp av Tesla från Tyskland, där bilen blev förstagångsbesiktigad i Sverige.
  • Gun E
    Gun E skrev om Autoperformance Sweden
    Andreas är en otroligt duktig försäljare, kunnig och entusiastisk. Vi gick dit för att fråga vad en Tesla var och två dagar senare hade vi köpt en. Det hade vi inte trott i vår vildaste fantasi. Än så länge har vi blivit väldigt väl bemötta.
  • Scandinavia Försäkringsmäkleri A
    Scandinavia Försäkringsmäkleri A skrev om Autoperformance Sweden
    Kreativt och lyhört företag som löser problem
  • Christian L
    Christian L skrev om Autoperformance Sweden
    Jag köpte en ferrari california jag är mycket nöjd med köpet mycket bra personal o bemötande
  • Marie G
    Marie G skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket nöjd med kundservicen. Bilen vi köpte fick tas in för service/reparation under flera veckor (hos generalagenten) och under tiden fick vi tillgång till en ersättningsbil. Kan varmt rekommendera firman till alla vi känner.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Autoperformance Sweden
    Som kund blev jag informerad och uppdaterad på de frågor jag hade om den bil jag var intresserad av. Ett hjälpsamt, vänligt bemötande under hela affären.

Ett stort tack, vi hör säkert igen!

MVH
  • Asger M
    Asger M skrev om Autoperformance Sweden
    Købt bil. Alt lever op til forventningerne og lidt til. Autoperformance var og er fortsat meget hjælpsomme.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt trevligt och vänligt kundbemötande och måna om kundrelationen.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Autoperformance Sweden
    Köpt bil.
    Mycket bra och framförallt snabbt bemötande!
  • Familjen C
    Familjen C skrev om Autoperformance Sweden
    Bra kundservice, fina bilar med dokumentation, inga problem att fixa tillbehör eller andra önskemål som jag hade.
  • Anders S
    Anders S skrev om Autoperformance Sweden
    Allt fungerade bra, så jag kan klart rekommendera dem till andra.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Autoperformance Sweden
    Professionella, Informativa och hjälpsamma utan att "pusha"
    En korrekt bilhandlare som värdesätter "repeat" sales och som ger lite tips och ideer på traven.
    Jag gillar dem och kommer troligtvis att köpa även nästa bil där ifall jag har budget till det. / Tomas

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge