Autoperformance Sweden

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige.

Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje gång!

Vi har bilar på lager, men hittar du inget som faller dig i smaken kan du alltid skicka in ett önskemål så kan vi hjälpa dig hitta drömbilen.

Strax söder om Malmö, i Vellinge, finner du oss. Så kom förbi och kolla på de bilar vi har i lager eller ring oss för att boka en privat tid.

Välkommen till oss på AutoPerformance!

Läs vad 207 kunder tycker om Autoperformance Sweden 2

2021-10-07
    Snabbt, enkelt och proffsigt. Köpte Jaguar med inbyte
    2021-10-05
    Bra bemötande god service ännu så länge Leasat bil av dem fungerat bra
    2021-10-05
    Alltid lika trevligt att besöka, bänligt o proffesionellt bemötande. Har både köpt o sålt bilar via dem, toppklass !
    Hej Mats,

Tack för ditt trevliga omdöme, du är alltid välkommen förbi på en kopp eller två :)

2021-09-08
    Ta emot kunden på vänlig sätt och hjälper kunden att vara nöjd
    2021-09-01
    Allmänt super bra blev bra bemöt och väldigt snabb service och trevlig
  • Magnus M
    2021-08-04
    Att lämna bilen till försäljning hos Autoperformance var enkelt, tydligt med stor ordning och reda vilket jag uppskattar. Autoperformance har god kunskap om bilmarknaden med ett stort nätverk av kunder. Arvodet för försäljningen kändes tilltaget men tjänsten utfördes.
    2021-08-03
    Proffsigt bemötande alltid tidm att besvara eventuella frågor
    De lämnar alltid den bästa services man kan förvänta ovh man blir alltid uppringd om man har kontaktat dem.
    Hej Rune,

Vad härligt att du är nöjd med oss och din nya Tesla, du vet vart kaffet finns om du kommer på fler frågor ;)

Dem är profesionala,snaba,efektivt,bra jobbat
    2021-08-03
    Ett genomgående engagerat och professionellt bemötande.
    2021-07-07
    Måste säga att allt motsvarande mina förväntningar trevlig personal fantastiskt bemötande och bilen levererad fram till bron fantastiskt.
    2021-07-02
    Köpte en helt fantastisk Ferrari F430 av herrarna på AutoPerformance i Vellinge!
    Grymt trevlig och seriös bilhandlare!
    Kan starkt rekommendera AutoPerformance!
    Hej Vladimir,
    Stort tack för ditt fina omdöme :) Hoppas att du får många härliga sommarmil i ditt röda monster ;)

2021-07-01
    Ett otroligt proffesionellt bemötande. Raka puckar! Helt i min stil.
    2021-06-30
    Jag hade mycket bra upplevelse hos detta företag att göra en två bilaffärer med honom. Jag både köpte och sålde bil till honom. Seriös, hjälpsam och genelman, som hans bilar Exclusive.
    2021-06-30
    Mycket bra bemötsnde och professionellt omhändertagande från början till slut.
    Hej Mats,

Tack för att vi fick sälja dina fina samlarbil, den har hamnat i en ny samlares klor som lovar att vårda den lika fint som dig :)
    Mvh autoperformance
    Hjärtligt
    trevligt och lätt att göra affär
    2021-06-23
    Blev mycket trevligt bemött av säljare Kristoffer Barcklind, först genom telefonsamtal och senare vid personlig kontakt.

Hade ca 1 1/2 tim bilfärd ner till Vellinge och Kristoffer lovade att inte sälja bilen förrän jag kommit för att titta och provköra den.
    Mycket generöst med tanke på att jag var tvungen att invänta min sambos hemkomst först.

Är en mycket nöjd kund som blev ägare till en BMW X3!
    (Detta mail hamnade i min skräppost. Därför sent svar)
    Hej Bo-Anders,

Vad kul att du och Eva är nöjda med oss och er nya bil! Ha en riktigt härlig sommar!
    2021-06-03
    Köpte en bil och fick ett utmärkt bemötande. God och professionell service från början till slut.

Tryggt, kunniga och Korrekt.
    2021-06-03
    Tillgänglighet och kunskap! Bara bra.
    2021-06-01
    Hej,

Jag blev otroligt väl bemött av proffsig kunnig personal som hjälpte oss både sälja och köpa väldigt fina bilar.

Kan varmt rekommendera dem till alla!
    Hej Peter,

Vad härligt att du tyckte att både sälja & att köpa bil hos oss gick smidigt, tack för dina återkommande affärer :)
  • 2021-05-08
    Mycket bra service,Bilen i exakt beskrivet skick.
    mkt nöjd köpare.
    2021-05-06
    Köpte bil, affären sköttes på ett proffesionellt sätt av Kristoffer. Så här långt är jag mycket nöjd.
    Kenny
    Hej Kenny,

Vad roligt att du är nöjd med affären och din nya bil :)
    Vi önskar dig många härliga sommarmil i din cab!

2021-05-05
    Köpte en bil. Affären gick lite fort och det var svårt att följa med i säljarens tempo. Bilen och själva affären motsvarade i sin helhet priset förutom tillbehören som var under all kritik. Vid fråga så fick jag nekande information precis som att det var ointressant. Vid leverans av tillbehören så var kvaliteten och skicket väldigt dåligt. Vid påstötning så har jag blivit lovad en lösning. Positiv upplevelse när det gäller bilen men minus för säljarens tempo och kvalitet på tillbehör drar ner betyget.
    Hej Patrik,

Vi tar till oss av kritiken och lovar att bättra oss till nästa gång du förhoppningsvis besöker oss för bilbyte.

Enligt mina kolleger ska vi ha återkopplat med en lösning gällande det du ansåg var felaktigt vid leverans av din BMW.

Vi önskar dig många härliga sommarmil i din nya bil :)
    2021-05-05
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Snabb handläggning. Rekommenderas varmt!
    2021-05-04
    Jag sålde min bil bemötandet var väldigt professionellt jag tycker företaget är riktigt bra samt att kontakterna var på ett professionellt sätt jag är riktigt nöjd har rekommenderat företaget till alla mina vänner o bekanta⭐️⭐️⭐️
    Hej Ali,

Tack för ditt trevliga omdöme, det är bara att återkomma när det är dags att sälja nästa BMW :)

• Ümer A
    2021-04-03
    Fantastiskt bemötande och supersevice!
    Kommer definitivt att göra fler bilaffärer med Kristoffer som alltid levererar på topp👍🏻
    2021-04-02
    Snabb affär med ackuratess! Extremt bra service!
  • Kristian J
    2021-04-01
    Otroligt kompetenta säljare, snabba. Känner sig verkligen välkommen och i focus.
    Hej Kristian,

Tack för att du tog dig tid att skriva om hur du upplevde vår affär, otroligt kul att få leverera din fantastiskt snygga MB SL :)

2021-04-01
    Ett proffsigt bemötande med stor kunskap och klara besked!
  • 2021-03-02
    Jag åkte till Vellinge för att titta på en Audi RS5 och jag kan inte nog uttrycka hur bra bemötande och service jag fick. TOPP!
    2021-03-02
    Super bra service, smidig handel allt fixat på 30 min. Då fick man ny bil igen. :)
  • Michael F
    2021-03-01
    Kristoffer är båda trevlig, seriös och mycket professionell. Kan varmt rekommendera Auto Performance och specifikt Kristoffer när där skal handlas fordon. 5/5
    2021-03-01
    Trevligt och professionellt bemötanden med snabb och bra affär :) Väldigt nöjd!
    2021-03-01
    Rekommenderar starkt. Proffsigt bemötande och bättre service!
    2021-02-05
    Jag köpte en fin bil!
    Ett mycket trevligt bemötande
    Välkomnande
    Hade positiva förväntningar pga Vänners erfarenheter av köp på företaget!
    En behaglig affärsuppgörelse utan paranteser!
    2021-02-03
    Köpte en bil. Blev trevligt bemött av säljaren. Säljaren levde upp till mina förväntningar, bla finansieringen av bilen löstes på ett bra sätt.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    2021-02-02
    Jag köpte en Range Rover Velar. Jag blev helt enkelt bra bemött. Förväntningarna för en halv miljoners bil blev bra . Man växer ju in i den. Mvh/Tommy
    2021-02-01
    Autoperformance har åt oss förmedlat tre försäljningar effektivt och engagerat med trevligt bemötande. Mer än nöjd.
    2021-02-01
    Fantastisk service, otroligt engegemang och fantastisk personal!
  • Peter J
    2021-02-01
    Kristoffer är urtrendigt, professionell , kunnig och snabb. Lokalerna är kanon.
  • Mattias Ronny P
    2021-01-30
    Otroligt dåligt, första dagen när jag hade bestämt tid att kolla på bilen var inte bilen ens där så fick åka dit en andra gång dagen efter. Då hade dom lovat att det inte fanns mer än några få stenskott på bilen, när jag kommer igen dagen efter så är bilen inte bara bulig på flera ställen utan också repig och extremt skadad i lacken överallt på hela bilen. Alltså så ljög försäljaren för mig helt om hur bilen såg ut därför får dessa 1 av 5 riktigt uselt.
  • Jonas K
    2021-01-04
    Köper min andra Porsche av Kristoffer och är mycket nöjd med affären. En snabb och smidig affär med proffsig hemleverans uppskattas. Bilen var i utmärkt skick och inga konstigheter. Mycket tillmötesgående i första affären när jag hade kosmetiska uppgraderingar av bilen som gjordes av dem utan kostnad. Kommer utan att tveka handla fler bilar av Autoperformance när man får en sådan service och rekommndera dem vidare till vänner och familj.
  • Jörgen R
    2020-12-03
    Bilköp kan inte bli enklare, smidigare och roligare än vad det blir på Autoperformance. Alltid ett glatt och proffesionellt mottagande samt personlig och superbra service.
    2020-12-03
    Köp av bil, mycket bra bemötande och hantering av affären.
    2020-12-01
    Professionella samt ger en mycket trygghets intryck på första ögon blicken
    2020-12-01
    Köpte en GLC Coupe, Mercedes. fick väldigt bra hjälp av Kristoffer och en hög servicenivå. Inbyte och leverans har direkt dagen efter.
    5 stjärnor *****
    Håkan
    2020-12-01
    Kristoffer Barcklind är okomplicerad, professionell och på alla sätt mycket duktig.
    Mina varmaste rekommendationer till Autoperformance i Vellinge
  • Kajsa P
    2020-11-03
    Fantastiskt bemötande, exceptionell service!
    2020-10-01
    100% kundfokus och trevligt bemötande och omhändertagande. Rekommenderas starkt
    2020-09-03
    Strålande!

Trevliga & lättsamma försäljare som dessutom var vänliga att köra hem min bil som jag kom dit med vid mitt bilköp. Jag har haft min nya bil ett tag nu och den är precis så som försäljaren informerade mig om.

Kan varmt rekommendera denna firma.
    2020-09-03
    Jag bytade in min BMW mot en Audi.
    Jag är nöjd med bytet. Försäljaren kom med bra alternativ till avbetalning. Han var positiv, glad och professionell. Jag är nöjd med hela affären.