Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Vellinge Autoperformance Sweden
Rekommenderat företag 2015 - Autoperformance Sweden

Autoperformance Sweden

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge — Visa karta

AutoPerformance är det lilla familjeföretaget som med åren blivit ett av Sveriges ledande företag inom försäljning av sport och lyxbilar.
Vår filosofi utgår ifrån att vi med vår kompetens och branschkännedom alltid ska kunna tillgodose våra kunder med det absoluta toppskiktet av de kvalitetsobjekt som marknaden har att erbjuda. Våra resurser ger våra kunder unika möjligheter till riktigt bra bilaffärer.

Vi finns i Vellinge på skånska landsbygden strax söder om Malmö.
Öppet just nu
13:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Autoperformance Sweden

• Dejan P
    Dejan P skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt proffsiga samt trevliga. Tack för en bra affärr Christopher...
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service, bra bemötande och hjälpsamma.
  • Malin T
    Malin T skrev om Autoperformance Sweden
    Kristoffer Barcklind på Autoperformance hjälpte mig att sälja min bil vilket gick över förväntan! Detta gjorde han inte bara snabbt och smidigt utan till ett riktigt bra pris dessutom. Kan verkligen själv rekommendera företaget och då framförallt Kristoffer oavsett om man ska sälja eller köpa! Servicen de erbjuder är verkligen bra:)
  • Christer W
    Christer W skrev om Autoperformance Sweden
    När vi skulle åter skaffa bil efter en hel del år utomlands tog vi kontakt med flera alternative runt om I Sverige och besökte samtliga.

Jag måste ärligt saga att det bemötande som vi fick av Andreas på Autoperformance stack ut och var i särklass det bästa.

Ingen konstig säljartaktik utan han satte sig ner I lugn och ro med oss och frågade vad vi skulle ha bilen till med mera.

Dessutom var vi inte nöjda med den gråa och svarta Maseratin han hade hos sig så på eget initiative leta han fram en röd till oss och även hämtade den.

Jag kommer framöver när folk frågar mig var jag köpt denna varmt rekommendera Andreas och Autoperformance.
  • Richard L
    Richard L skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt bra och kunnig personal som har service utöver det vanliga extrapolis med deras nya lokaler som är underbara allt från interiören till deras skyltar
  • Filip A
    Filip A skrev om Autoperformance Sweden
    Snabb och bra service. Fick låna bilen vi var intresserade av över dagen.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Autoperformance Sweden
    I stort väldigt bra! Lite senare leverans än överenskommits.
  • Roger F
    Roger F skrev om Autoperformance Sweden
    Absolut mycket trevligt bemötande!
  • Per J
    Per J skrev om Autoperformance Sweden
    Kanon andra bilen vi köper av Kristoffer annars hade vi inte kommit tillbaka
  • Johan N
    Johan N skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra och trevligt bemötande samt att det som utlovats stämde och en mycket annorlunda detalj var att säljaren ringde upp mig efter en vecka och frågade om jag var nöjd och om allt funkade som det var tänkt.
  • Nils G
    Nils G skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastic service från det att jag först kontaktade dom fram tills affären va i land. Sällan stött på en mer hjälpsam och tillmötesgående säljer än Kristoffer på Autoperformance. Rekommenderas varmt!
  • Per B
    Per B skrev om Autoperformance Sweden
    Trevlig och effektiv service, kunniga, trovärdiga.
  • Johan C
    Johan C skrev om Autoperformance Sweden
    Köpt en BMW740d och den säljare som jag haft (och har) kontakt med är Kristoffer Barcklind.

Jag har alltid fått ett mycket trevligt och sakligt bemötande. Det var enkelt att göra affär och jag känner att dealen var fair. Jag hade dessutom olyckan att uppleva ett problem med bilen (relaterat till bagageluckan), vilket Kristoffer snarast avhjälpte, samt stod för kostnaden. Jag har en positiv upplevelse av Autoperformance/Kristoffer så här långt! Faktum är att jag hade vissa betänkelser för att göra affär med en icke-auktoriserad (i det här fallet BMW) bilhandlare, men den oron har visat sig vara obefogad.

I korthet känner jag att Autoperformance genom Kristoffer är engagerade i mig så långt jag kan förvänta genom den affär vi har (en delleverans kvarstår) genomfört.

Som jag känner nu kommer jag även vända mig till Autoperformance i Vellinge när jag skall byta bil nästa gg (om ca 3 år).
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Autoperformance Sweden
    Toppen bemötande vid bilköp. Företaget är mycket professionella och håller hög klass. Kommer helt klart handla där mer.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Autoperformance Sweden
    En fantastisk service og super kompetent forløb i forbindelse med mit køb.
  • Robin P
    Robin P skrev om Autoperformance Sweden
    Bra magkänsla när man kommer in i bilhallen. Fick all önskad hjälp och service av säljaren Kristoffer på Autoperformance. Proffsigt bemötande och service i toppklass!
  • Martin T
    Martin T skrev om Autoperformance Sweden
    Seriøs og oprigtig bilaktør som yder en fantastisk service med aftaler der altid overholdes. Anbefales!
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Autoperformance Sweden
    Alltid trevligt bemötande och oslagbar service!
    Svergies bästa handlare för premiumbilar!
  • Robert P
    Robert P skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt positivt bemötande. Bra information och snabb respons.

Köpte en bil.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Autoperformance Sweden
    Hej!

Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid köp av personbil.
    Kan varmt rekommendera detta företag till mina vänner.

//Tommy
  • Claes B
    Claes B skrev om Autoperformance Sweden
    riktigt nöjd med servicenivån ifrån Autoperformance! Kan klart rekommendera Autoperformance.
  • Tobbe S
    Tobbe S skrev om Autoperformance Sweden
    Ett mycket seriöst och trevligt bil företag.
    Jag rekommenderar verkligen Autoperformance vid ditt nästa bilbyte.
  • Martin R
    Martin R skrev om Autoperformance Sweden
    Trevligt och proffsigt bemötande!

Totallösning med hjälp med allt runt inköp av Tesla från Tyskland, där bilen blev förstagångsbesiktigad i Sverige.
  • Gun E
    Gun E skrev om Autoperformance Sweden
    Andreas är en otroligt duktig försäljare, kunnig och entusiastisk. Vi gick dit för att fråga vad en Tesla var och två dagar senare hade vi köpt en. Det hade vi inte trott i vår vildaste fantasi. Än så länge har vi blivit väldigt väl bemötta.
  • Scandinavia Försäkringsmäkleri A
    Scandinavia Försäkringsmäkleri A skrev om Autoperformance Sweden
    Kreativt och lyhört företag som löser problem
  • Christian L
    Christian L skrev om Autoperformance Sweden
    Jag köpte en ferrari california jag är mycket nöjd med köpet mycket bra personal o bemötande
  • Marie G
    Marie G skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket nöjd med kundservicen. Bilen vi köpte fick tas in för service/reparation under flera veckor (hos generalagenten) och under tiden fick vi tillgång till en ersättningsbil. Kan varmt rekommendera firman till alla vi känner.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Autoperformance Sweden
    Som kund blev jag informerad och uppdaterad på de frågor jag hade om den bil jag var intresserad av. Ett hjälpsamt, vänligt bemötande under hela affären.

Ett stort tack, vi hör säkert igen!

MVH
  • Asger M
    Asger M skrev om Autoperformance Sweden
    Købt bil. Alt lever op til forventningerne og lidt til. Autoperformance var og er fortsat meget hjælpsomme.
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Autoperformance Sweden
    Väldigt trevligt och vänligt kundbemötande och måna om kundrelationen.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Autoperformance Sweden
    Köpt bil.
    Mycket bra och framförallt snabbt bemötande!
  • Familjen C
    Familjen C skrev om Autoperformance Sweden
    Bra kundservice, fina bilar med dokumentation, inga problem att fixa tillbehör eller andra önskemål som jag hade.
  • Anders S
    Anders S skrev om Autoperformance Sweden
    Allt fungerade bra, så jag kan klart rekommendera dem till andra.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Autoperformance Sweden
    Professionella, Informativa och hjälpsamma utan att "pusha"
    En korrekt bilhandlare som värdesätter "repeat" sales och som ger lite tips och ideer på traven.
    Jag gillar dem och kommer troligtvis att köpa även nästa bil där ifall jag har budget till det. / Tomas
  • Simon J
    Simon J skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket Profsigt bemötande.
    Enkla att göra affär med.

BMW X3 2012
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Autoperformance Sweden
    Supertrevliga kunniga snubbar som har koll på läget.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket nöjd med min nya Jagga ;)
    Pålitligt och seriösa på alla sätt!
    Hit kommer vi igen ;)
  • Anders H
    Anders H skrev om Autoperformance Sweden
    Mycket bra service från första start. Bra kontakt, problemfritt och snabba resultat. Utmärkt!
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Autoperformance Sweden
    Grym service och väldigt pålitliga.
  • Roine N
    Roine N skrev om Autoperformance Sweden
    Jag fick ett mycket bra bemötande såväl i telefon som i vid det personliga mötet. Jag upplevde en ärlighet i det som sades och gjordes, vilket genererade och ledde fram till en fordonsaffär till gagn för båda parter.
    Som totalbetyg får ges: Ett bemötande som överträffade mina förväntningar
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Autoperformance Sweden
    Kunnig, trevlig personal,som verkligen gör sitt yttersta för köparen. Rekommenderas verkligen!!!
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Autoperformance Sweden
    Bra seriöst bemötande. Kunnig och villig att dela med sig av sin kunskap. Rekommenderar gärna andra köpare dit. Köpte en Aston Martin med hjälp av Autoperformance.
    Mycket nöjd.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Autoperformance Sweden
    Vi kom dit för att se på en bil och blev mycket proffsigt bemötta. Det blev affär och det hela gick mycket fort och smidigt.
    Vi var synnerligen imponerade av Kristoffer Barcklinds suveräna hjälp genom affären!
  • Annika B
    Annika B skrev om Autoperformance Sweden
    jag har köpt bil av Andreas Jönsson, är mycket nöjd med bemötandet och engagemanget .
  • Christer N
    Christer N skrev om Autoperformance Sweden
    Fantastisk service och engagemang från gedigna bilentusiaster som ger toppkvalité genom hela affären.

Kan varmt rekommenderas!
  • Hans-åke U
    Hans-åke U skrev om Autoperformance Sweden
    Jag är jättenöjd med bemötandet
  • Pelle Sth
    Pelle Sth skrev om Autoperformance Sweden
    Instämmer helt i lovorden! Proffsiga och seriösa i alla avseenden! Har köpt två bilar (Porsche Cayenne Turbo och BMW 750L) och allt har varit i detalj som det ska! Jag kommer att köpa mina bilar där tills jag trillar av pinn. ;-) Jag lämnar mina varmaste rekommendationer att köpa bil genom dom. Testa själv - du kommer inte att ångra dig!
  • kristoffer b
    kristoffer b skrev om Autoperformance Sweden
    Autoperformance er klart en 1. Den professionalisme og forståelse for mine behøv og ønsker angående bil, er på et nivo jeg aldrig har oplevet hos nogen bilforhandler før. Der er ikke så meget at sige skal man hande bil så er der kun 1 sted at gøre det. AUTOPERFORMANCE
  • Chante H
    Chante H skrev om Autoperformance Sweden
    Ja vart ska man börja?
    Aldrig någonsin har jag upplevt en sådan seriös och uppriktig superbilshandlare som gentlemännen på AP. Jag är en ung (25år) sportbilskund och har aldrig tidigare upplevt att någon tar mig på allvar eller att någon hjälper mig 110% tills den nya superbilen är trygt hemma i garaget. Dom håller kontakten än idag! Från min första mail tills att jag hade bilnycklarna i handen så var dom som värdarna LKF hotellet i Hong Kong dvs SERVICEMINDED av rang! Tack AutoPerformance jag älskar min nya bil (GTR-R35) och jag kommer ALLTID att handla bilar av er. Synd att ni inte sålde hus/hem med ;)
  • David P
    David P skrev om Autoperformance Sweden
    Kan inte låta bli att kommentera "Johan B"'s inlägg, jag har själv köpt tre bilar hos dom och har säkert 5-6 i bekantskapskretsen som har handlat där, 110% seriösa och enormt serviceminded,har faktiskt aldrig hört någon som inte varit positiv och nöjd, konstigt... Älskar min 996 4S 2005 som jag köpte för 6-månader sedan, Tack AutoPerformance !

Terminalgatan 20, 235 39 Vellinge