Autoperformance Sweden

Autoperformance Sweden

www.autoperformance.se
  • BadgeElevenYears

Med åren har det lilla familjeföretaget AutoPerformance blivit en ledande aktör på marknaden för lyx- och sportbilar i Sverige. Vår kompetens och branschkännedom gör att vi kan erbjuda våra kunder riktiga kvalitetsobjekt och de verkligt högklassiga bilarna. Det ger en unik möjlighet för våra kunder att göra bra affärer - varje...

309 omdömen om Autoperformance Sweden

Sedan starten hos Reco 2014

Zoran H
Skrev om Autoperformance Sweden

Jag fick ett riktigt fint mottagande av Kristoffer när jag kom till Autoperformance Sverige. Flexibel och serviceinriktad med stort utrymme för reflektion och handling, vilket jag uppskattar. Jag kom direkt från jobbet i Köpenhamn för att stilla min nyfikenhet på en Porsche Cayenne... och det slutade med att jag fick hem den veckan efter.

Dennis J
Skrev om Autoperformance Sweden

Jag är en supernöjd förstagångskund som ger Auto Performance 10 av 10. Auto Performance, läs Kristoffer sålde två av mina bilar inom 1 vecka. Otroligt snabba i återkoppling och väldigt proffsigt bemötande av alla i personalen. // Dennis

Angela Maria D

Bästa Autoperformance, Kristoffer bästa säljaren i Sverige 😊

Michel Dragomir D
Skrev om Autoperformance Sweden

Köpte min underbara Golf R hos auto performance. Otroligt nöjd, toppen service hjälpte till väldigt mycket. Snabbt och smidigt inbyte. Smidigt och alltid till stor hjälp. Rekomenderas starkt.

Svar från Autoperformance Sweden

Hej. Vad kul att du är nöjd med er fina Golf R och vår affär :) Ha en härlig vår i er fina bil :) // Team AutoPerformance.

Ram Prabu N
Skrev om Autoperformance Sweden

User friendly company to buy used cars. Bought a Tesla X five months back from Kristoffer. I'm being new to Sweden car market, got lot of useful information/tips from him during car purchase. After sales support is amazing. Got a suspension problem in the car, they happily fixed everything via Tesla service center from their pocket. Special thanks to Kristoffer for replying all my questions and helping me in all possible ways. I felt like Auto Performance gives high priority to customer experience than their profit :)

Svar från Autoperformance Sweden

Dear Ram, Thank you very much for taking the time to write this review about us :) It is highly appriciated! // Kristoffer - AP.

Daniel Nils Filip A
Skrev om Autoperformance Sweden

Snabbt och lätt utan bekymmer. kanon kundmottagande

Anders Joakim B
Skrev om Autoperformance Sweden

Mycket bra bemötande. Kristoffer säljaren gav ett väldigt gott intryck. Kan varmt rekommendera Auto performance

Fredrik L
Skrev om Autoperformance Sweden

Mitt bmw köp blev en smidig och enkel affär. Inga konstigheter

Pål K
Skrev om Autoperformance Sweden

Ett bilföretag med service och kundbemötande i absolut världsklass. Familjen letade under en längre tid (över hela Europa) efter en Porsche Panamera GTS. Kristoffer var exceptionellt proffsig och tillmötesgående på en nivå man sällan träffar på vid en bilaffär, än mindre i den exklusiva kategorin. Tveklöst en av de tryggaste bilaffärer vi har gjort och där man inte glöms bort efter köpet. De är måna om att man är nöjd och fixar det mesta för att allt ska gå smidigt. De har mer än väl överträffat våra förväntningar och vi...

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Pål, Stort tack för ditt fina omdöme om oss :) Kom förbi på en kopp kaffe nästa gång ni är i skåne med er fina Panamera GTS :) // Autoperformance

Wolfgang K
Skrev om Autoperformance Sweden

Bytte in min Kia till en Tesla Model X med rätt spec. Mycket professionella och tillmötesgående. Bilen levererades hem till mig ca:60 mil bort där de även tog med sig inbytet tillbaka, gick hur smidigt & enkelt som helst. Har jobbat i bilbranschen hela mitt liv, men den service jag fått från Andreas & Kristoffer är utav bästa kvalitet. Högsta rekommendationer helt enkelt. /Wolfgang

Patrik S
Skrev om Autoperformance Sweden

Hittade min Tesla Model S med den konfig jag sökt och blev fantastiskt väl omhändertagen på Auto performance. Proffesionellt, kunnigt och snygg process rakt igenom!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Patrik, Stort tack för ditt fina omdöme om oss :) Ha en härlig vinter i din fina Tesla! // Autoperformance

Hans L
Skrev om Autoperformance Sweden

Så var mitt femte köp av bil avklarat från Autoperformance, alltid lika högklassig service från dessa grabbar, både före och efter köp. Jag kan bara ge dem högsta rekommendationer, helt suveräna helt enkelt. Hans

Svar från Autoperformance Sweden

Tjenare Hans, Ni är mer än välkomna förbi när det är dags för 6e bilen ;) Ha en härlig dag! // AP

Henrik Börje B
Skrev om Autoperformance Sweden

3:e bilköpet hos Autoperformance och lika nöjd och trygg varje gång.

Hej Henrik, Hoppas att du trivs i ditt fantastiskt fina AMG monster :) // KB

Marcus H
Skrev om Autoperformance Sweden

Super nöjd med mitt bilköp, andra bilen jag köper via dem. Har även en fantastisk skadeverkstad. 10 poäng rekommenderar starkt. // Marcus på Pitchburgh.

Patrik S
Skrev om Autoperformance Sweden

Super bra bemötande där man var både tydlig och hjälpsam vid all typ av frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Autoperformance för nästa bilköp!

First-Name L
Skrev om Autoperformance Sweden

Ett mycket trevligt bemötande och måna om att allting skall vara tydligt och klart för mig som kund. Inget krångel om man har frågor och funderingar. Rekommenderar verkligen Autoperformance till alla som är sugna på att köpa riktigt fina bilar. Mvh Stefan S

Hej Stefan, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss :) // Autoperformance

Maria M
Skrev om Autoperformance Sweden

Hej Vill tacka för ett trevligt och professionellt bemötande . Trots många turer , så löste det sig på ett väldigt smidigt sätt . Kan varmt rekommendera Autoperformance Sweden . MVH Mia

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Maria, Vad kul att ni valde att sälja er AMG till oss :) Ha en härlig vinter! // AP.

Stefan E
Skrev om Autoperformance Sweden

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Kristoffer hos denna firma. Flexibel och snabb process, ser fram emot att göra fler byten hos denna premiumsäljare!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Stefan, Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva om oss :) // Kristoffer

Niclas B
Skrev om Autoperformance Sweden

Mycket bra och öppet bemötande som ledde till en bra affär. Bra service och inget administrativt krångel heller. Jag har redan köpt två bilar och kommer säkert köpa fler framöver!

Svar från Autoperformance Sweden

Du vet vart vi finns när det är dags för 3e bilen ;)

Ulf V
Skrev om Autoperformance Sweden

Köpte en fantastisk Range Rover SVA från Autoperformance. Snabb och trevlig service från första kontakt till lackbehandling efter köp. Kan bara ge dem mina högsta rekommendationer! UvG

Maria Sara Emelie M
Skrev om Autoperformance Sweden

Kristoffer! WOW! Du har verkligen bevisat du är en topp säljare! TACK! Älskar vår Tesla 🚗

Tusen tack för ditt fina omdöme :) // Kristoffer

Simon G
Skrev om Autoperformance Sweden

Tipp topp service och kundbetmötande genom hela processen från första kontakt till leverans av bil! Bästa stället jag köpt en bil från!

Fanny Selma S
Skrev om Autoperformance Sweden

Jag vill uttrycka min tacksamhet gentemot AutoPerformance och särskilt rikta ett varmt tack till deras stjärna, Kristoffer. Kristoffer har en unik förmåga att se helheten, förstå kundens behov och förverkliga deras bilrelaterade drömmar. Att göra affärer med AutoPerformance, under Kristoffers ledning, är inte bara möjligt utan också en njutbar upplevelse. Företaget förtjänar förtroendet med sin tillmötesgående och välkomnande attityd. Jag har köpt och sålt flera bilar genom dem, och varje gång har varit smidig och omhändertagande....

Dennis N
Skrev om Autoperformance Sweden

Otrolig service, kanon både säljare och på mekanikersidan, allt har gått supersmidigt och familjen är så nöjda med hela denna bilaffären! Vi har haft lite små saker som skulle åtgärdas efter köpet, allt har bara fungerar trots lite väntetid på delarna så gick allt supersmidigt med lånebil och trevlig bemötande! Rekommenderar denna firma till 100%. Bilen vi köpte en MS90D -16 med fri SUC är galet fin med den keramiska lackbehandlingen som vi fick med på köpet!!!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Dennis, Vad härligt att du är nöjd med din fina Tesla Model S :) // Autoperformance - KB.

Sven Mats Torsten B
Skrev om Autoperformance Sweden

Kom för att sälja en Ford Mustang. Mycket bra bemött. Affären gjordes smidigt, snabbt och på ett mycket tillfredställande sätt. Allt tog mindre än 30 minuter och som jag förstår både Autoperformance och jag nöjda.

Svar från Autoperformance Sweden

Hej, Vi önskar dig många härliga nöjesmil i din fina Mustang :) // Autoperformance

Christopher Erik Marko G
Skrev om Autoperformance Sweden

Kristoffer är alltid lätt att nå, smidig och ärlig. Tack för en bra upplevelse.

Stig Tomas Daniel G
Skrev om Autoperformance Sweden

Har precis köpt en Tesla av Kristoffer på Auto Performance som har varit extremt lyhörd, flexibel och stöttande genom hela processen. Har inte tidigare upplevt ett såhär smidigt bilköp hos någon annan firma, har bara positiva saker att säga. Alltid supersnabba med att svara, ta fram offerter och att hitta lösningar på allt. Kan starkt rekommendera Auto Performance Sweden för ditt nästa köp, du kommer inte bli missnöjd.

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Daniel, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss :) Ha en riktigt härlig höst i din fina Tesla :) // KB - Autoperformance.

Niklas R
Skrev om Autoperformance Sweden

Tack för ett kanon, snabbt effektivt och smidigt bemötande vid bilaffären (Kristoffer) kan verkligen rekommendera Autotperformance Sweden i Vellinge.

Bengt Rickard A
Skrev om Autoperformance Sweden

Tack för en trevlig och okomplicerad bilaffär. Allt gick mycket smidigt och jag är supernöjd med bilen, Jag kan varmt rekommendera Autoperformance i Vellinge. :) Rickard

Nicklas E
Skrev om Autoperformance Sweden

Köpte min första Tesla hos Autoperformance. Kristoffer är nog den bästa bilförsäljaren jag gjort affär med. Svara på alla frågor och funderingar (där är ju en hel del när man ska skaffa sin första elbil) alltid med glatt humör trots att man kan tänka sig han svarar på samma frågor dagligen. De små fel jag upptäckte på bilen åtgärdades utan problem. När det är dags att byta Tesla kommer det vara hit jag åker. Hampus i verkstan är kanon också! Sidenote, om ni tecknar försäkring via Autoperformance på Paydrive, glöm inte...

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Nicklas, Du vet vart jag finns om du kommer på fler frågor om din Tesla ;) Ha en härlig sensommar i din fina bil! // Kristoffer

Angela D
Skrev om Autoperformance Sweden

Autoperformance förmedla vår företagsbil, vilken smidig affär super nöjda. Tack! Applikationsdata I Sverige AB

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Angela, Tack för att vi fick förmedla er fina bil :=) Ni vet vart vi finns om det blir aktuellt med nästa bil! Mvh AP.

Staffan Tobias E
Skrev om Autoperformance Sweden

Mycket professionell och service minded hantering av affären från Kristoffer. Jag kommer med glädje att fortsätta göra affärer med AutoPerformance och har redan rekommenderat dem till några av mina vänner med premiumbilar.

Marie L
Skrev om Autoperformance Sweden

Mycket professionella, vi har köpt några bilar genom åren och nu senast vår Audi E-tron. Vi är alltid lika nöjda med allt, från trevligt bemötande, fin service och alltid snabb återkoppling vid frågor eller annat. Kan varmt rekommendera Autoperformance!

Nils Thomas Christer N
Skrev om Autoperformance Sweden

Väldigt trevligt bemötande, känslan seriöst företag! Affären med en Tesla S gick väldigt smidigt! Efter några minuters introduktion var jag igång med Tesla appen när jag var och hämta bilen👍

Jörgen A
Skrev om Autoperformance Sweden

Suverän bilhandel med en massa fantastiskt fina bilar – och mycket kunnig, trevlig och tillmötesgående personal. Mycket testande och många frågor blir det, men Kristoffer har alltid svar på frågorna. Därefter gjorde vi snabbt och enkelt klart hela affären, och jag kunde köra hem med min nya fina bil, även efter köpet har jag haft en del frågor som snabbt har besvarats på ett trevligt och bra sätt. Bättre bilfirma får man leta efter, kommer alltid vända mig till Autoperformance när jag ska köpa/sälja bil. Tack Kristoffer för en strålande service!

Svar från Autoperformance Sweden

Tjenare Jörgen, Tack för ditt fina omdöme och stort grattis till din fantastiskt fina bil :) // Kristoffer - AP.

Johan F
Skrev om Autoperformance Sweden

Proffsiga, lyhörda och snabb återkoppling vid alla frågor. Verkligen seriös bilfirma, mitt uppdrag gick supersmidigt.

Robin P
Skrev om Autoperformance Sweden

Bättre bilfirma får man leta länge efter, kommer alltid vända mig till autoperformance när jag ska köpa/sälja bil. Tack Kristoffer för en strålande service!

Carl Anton S
Skrev om Autoperformance Sweden

Fick sålt min bil som andra försäljare inte lyckades med. Lyssnade på mina önskemål och höll en god dialog med mig som kund under hela försäljningen. Hjälpte även till med lättare verkstads & besiktningsärenden. Bara gott att säga. Kan tyckas något dyrt med försäljningsuppdrag via Autoperformance, men i många fall värt det pga den goda service samt skickliga säljare de besitter.

Maria D
Skrev om Autoperformance Sweden

Suverän bilhandel med en massa fantastiskt fina bilar - samt inte minst kunnig, trevlig och tillmötesgående personal. Jag var på jakt efter en specifik bil, och hade en massa frågor som Kristoffer Barcklind svarade på väldigt bra och snabbt innan jag åkte från Hbg för att provköra. Därefter gjorde vi snabbt och enkelt klart hela affären, och jag kunde köra hem med min nya fina bil :) även efter köpet har jag haft en del frågor som snabbt har besvarats på ett trevligt och bra sätt. Rekommenderas varmt!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Maria, Tack för dina fina ord, du vet vart vi finns om du kommer på fler frågor :) Ha en härlig sommar! // Autoperformance.

Sebastian K
Skrev om Autoperformance Sweden

Köpte en tesla och är nöjd med köpet. Ända jag kan klaga på är att bilen endast hade 60 % laddning vid köp och att jag fick fel vinterdäck med bilen. Annars nöjd!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Sebastian, Tack för din feedback och vi ber om ursäkt att din bil inte var laddad till 100% när du hämtade upp den! Som plåster på såren så bjuder vi dig gärna på en tvätt in- och utvändigt av din bil och självklart så laddar vi den fullt till återlämning :) Hör av dig på 040424999 för planering av inlämning. Gällande vinterdäcken så hörde jag med mina kolleger att vi hade rätt ut missödet veckan efter :) Ha en härlig sommar! // Kristoffer - Autoperformance.

Yüksel I
Skrev om Autoperformance Sweden

Sålde min Tesla till Kristoffer. Från första kontakt, till avslutad affär på bara några timmar. Smidigt och enkelt. Nästa gång jag söker ny bil så är det här jag kollar först.

Philip L
Skrev om Autoperformance Sweden

5/5 Väldigt trevliga och smidiga, Kristoffer var väldigt serviceminded.

Svar från Autoperformance Sweden

Tjenare Philip, Tack för ditt fina omdöme :) Ha en härlig sommar! // Autoperformance.

Nils Emanuel G
Skrev om Autoperformance Sweden

Otroligt snabb hantering när jag sålde min maserati och de höll vad de lovade . Inte någon obehaglig bilakojarförhandling utan alltigenom reko

Julius L
Skrev om Autoperformance Sweden

Handlade nyligen min andra bil av Auto Performance. Proffsiga och ett trevligt bemötande varje gång man kommer in vilket leder till ett stort förtroende. Säljer fina bilar med fin historik. Kommer definitivt att handla bil här igen.

Jimmy B
Skrev om Autoperformance Sweden

Kristoffer som är kungen på bemötande och snabb respons när det gäller att sälja i rätt tid 👍 grymt fin anläggning och massa fina bilar i hallen! Nästan så man kom hem med två bilar istället för 1 😅

Svar från Autoperformance Sweden

Tjenare Jimmy, Jag utlovar lika snabba svar när det är dags att byta ut din nuvarande pärla ;) Ha en härlig sommar! // Kristoffer.

Marcus M
Skrev om Autoperformance Sweden

När jag ska köpa bil så är den som säljer lika viktigt för mig som bilens skick och historik. Kristoffer och Andreas professionella agerande med korrekt uppföljning, information och trevliga bemötande var på en nivå som man sällan möts av idag. Detta var en stor anledning till varför jag valde att köpa min bil hos dom och varför jag också kommer fortsätta vara kund hos Autoperformance

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Marcus, Grattis till en fantastisk G-Wagon, hoppas att du får många fantastiska mil i denna härliga bil :) // Kristoffer - AP.

Philip E
Skrev om Autoperformance Sweden

Vi bytte in vår bil och köpte en ny hos Autoperformance och jag kan bara säga hur otroligt nöjda vi varit under denna affär. Allt har sköts otroligt smidigt och enkelt med hjälp av både Kristoffer och Andreas som levererade bilen upp till oss. Grymt servicemedvetna bilhandlare och vi ser fram emot att bli återkommande kund hos er på Autoperformance!

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Philip, Tack för en smidig och trevlig affär :) Vi ser fram emot kommande bilbyten i framtiden. // Kristoffer - AP.

Lars Kjell Thomas J
Skrev om Autoperformance Sweden

Kristoffer fixade bilen jag ville ha samt tog min gamla i inbyte, snabbt och smidigt. Trevligt bemötande av alla inblandade.

Magnus Å
Skrev om Autoperformance Sweden

Enkel och smidig försäljning av min bil till Autoperformance som hörde av sig till mig.

Fredrik A

Mycket bra service av Kristoffer

Svar från Autoperformance Sweden

Hej Fredrik, Stort tack för ditt fina omdöme :) Mvh Kristoffer / Autoperformance