Autovendo

Autovendo

Autovendo bildades hösten 2016 och fick även klart ett servicecenter verkstad Juli 2017. Förmedling av fritidsfordon blev grunden till verksamheten. 2020 blev vi Aukt ÅF verkstad för Hobby Europas ledande husvagnstillverkare. Vi har flerårig erfarenhet kunskap från branschen sedan 2008 och jobbat med dom flesta kända varumärkena som Adria, Kabe, Bürstner, Hobby, Niesmann, Knaus, Polar, Swift,Tabbert, Weinsberg mfl. Vi utför försäkringsskador, service och reparationer. Alde, Dometic, Truma och Thetford partner. Kama Fritid Holiday Fritid, Isabella, Ventura och Kampa produkter. EP levelsystem, Alugas

Vi samarbetar med Santander, Ecster och Wasa kredit , Autoconcept garanti

Vi är det familjära företaget och vill erbjuda bästa service.

Läs vad 32 kunder tycker om Autovendo 2

• 2021-11-26
    Allt gick smidigt och bra. Vi köpte en husbil
  • 2021-11-26
    Bemötande vid köp var bra! Uppföljning och kontakt efter leverans var uselt!
    Hej Bengt! Tråkigt att du fått dålig kontakt efteråt. Att upplevelsen är bra vid köpet är viktigt men likaså upplevelsen efter köpet är minst lika viktigt. Vi försöker göra allt för att hjälpa våra kunder i största mån Givetvis inom rimliga gränser. Tyvärr kan ibland reservdelar ta lite lång tid att få fram och det kan vi inte alltid påverka. Vi brukar då försöka laga så att man kan använda funktionerna hjälpligt under väntetiden. Så hör gärna av er till oss så vi kan reda ut vad som vart dåligt från vår sida och om det är något vi kan hjälpa till med Autovendo
  • 2021-11-26
    Servicemended, alltid positiva och hjälpsamma köpt husvagn och upplever en trygghet i samarbetet med dom.
    Tack Rustan! Roligt att du är nöjd med oss och husvagnen. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter. Autovendo
  • 2021-11-24
    Positivt bemötande och smidig affär . Bra genomgång vid leverans
    Tack Pierre! Roligt att du är nöjd med affären och vår funktionsgenomgång med tekniker vid leveransen. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-24
    Sålde vår husbil genom Autovendo. Allt fungerade bra och vi fick sålt den ganska snabbt. Pengarna kom in på kontot snabbt efter den var såld.
    Tack Walter! Vad roligt att du uppskattade vår förmedlingstjänst och arbete samt gav oss förtroendet att sälja er husbil. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-23
    Bra och snabb service trevligt bemötande
    Vi tackar ödmjukast och önskar er välkomna åter! Autovendo
  • 2021-11-23
    Bra o trevlig bemötande, besviken att inte fick info vart inlämnade husbilen gick. Funderat om vi sålde vår gamla för billigt.
    Trevligt med presenter vid köp.
    Tack Lea! Vad roligt att ni är nöjda och uppskattade vår goodiebag. Vart erat inbyte hamnade vet vi inte men kanske ni möter den någonstans på vägarna Den va ju fin trots lite år på nacken Autovendo
  • 2021-11-21
    Fantastiskt bemötande som vanligt!
    Tack Anders! Vad roligt att läsa. Vi önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-21
    Service inriktade, svarade snabbt på Mail.
    Tack Jenny! Vi gillar att du uppskattar vår service och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-21
    Vi blev mycket väl mottagna och fick hjälp omgående med försäljning av husbilen och det tog bara några veckor så var allt klart.
    Mycket bra jobbat av Autovendo
    Tack Lars! Vad roligt att du är nöjd med vår förmedlingstjänst och att vi lyckades sälja husbilen på kort tid. Vi önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-19
    Trevliga, gjorde det lilla extra för mig som kund. Hade beställt stödben till husbilen för att montera själv men det gjorde de åt mig
    Tack Fredrik! Roligt att läsa att du är nöjd med vår service Vi önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-19
    Autovendo hade som uppdrag att sälja min husbil. Skötte det galant. Trevlig seriös personal i både säljarstaben och verkstad. Rekommenderar starkt att använda sig av dessa. Nöjd med slutresultatet.
    Tack Patrik! Jättekul att ni är nöjd med vår förmedlingstjänst och oss personal också. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter. Autovendo
  • 2021-11-19
    Fick hjälp att sälja vår husvagn, vi var lite sent ute på säsongen när vi skulle sälja så det tog lite längre än vi tänkt men det gick lätt och smidigt.
    Tack Rickard! Roligt att du är nöjd med vår förmedlingstjänst trots det tog lite tid. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-16
    Ett riktigt STORT tack vill jag ge till personalen på Autovendo som helhjärtat ställer upp!
    Här kommer jag naturligtvis att göra framtida service och förhoppningsvis kunna finna det objekt som är aktuellt då det är dax för ett byte.
    Åter igen en stor eloge för deras service och genuina engagemang!
    / Morgan
    Tack Morgan! Vad kul att läsa. Detta värmer vårt hjärta och önskar er alltid välkommen Autovendo
  • 2021-11-15
    Bemötandet var fantastiskt,vilka kunniga killar på verkstaden.Autovendo gjorde ett super jobb att sälja min husbil.Allt var till 100% försäljning,uppföljning.
    Önskar dom all lycka med företaget
    Tack Ann-Cathrine! Roligt att läsa och att ni gillade vår förmedlingstjänst samt att den gick smidigt. Vi önskar er varmt välkommen tillbaka Autovendo
  • 2021-11-15
    Tackar för ett bra bemötande och korrekt pris sättning. Samtidigt fick pengar fort på kontot 🤗🤗👍 👍
    Göran Lindome
    Tack Göran! Vad kul att du gillade vår förmedlingstjänst och att det gick smidigt. Vi önskar er varmt välkommen tillbaka Autovendo
  • 2021-11-15
    Köpte en husbil, service och support var helt fantastisk. Även problem/garanti löstes utan något problem alls. Köper garanterat min nästa husbil hos autovendo också!
    Tack Johnny! Så roligt att du är nöjd! Vi önskar er givetvis välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-15
    Hjälpsamma. Köpte min husbil där och fick ett bra bemötande. Kunnig personal med bra information om fordonet. Svara på frågor och hjälper till även efter köpet. /Göran.
    Tack Göran för affären! Vad roligt att du är nöjd Vi önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-14
    Proffsigt bemötande av personalen
    Vi kollade på husbil som vi även köpte
    Tack Peter! Vad roligt att ni är nöjda Vi tackar för affären och önskar er välkomna åter Autovendo
  • 2021-11-14
    Samtliga ekonomiska transaktioner fullföljdes utan fördröjning-
    Tack Kjell! Vi tackar också för förtroendet till vår förmedlingstjänst och ett gott samarbete Autovendo
  • 2021-11-12
    Otroligt bra välkommen till företaget
    10 plus
    Tack Arne! Vad roligt att du är nöjd. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-12
    Bra service, snabba, god ordning och trevligt bemötande
    Tack Peder! Det har ju blivit några affärer genom åren och vi ger dig högsta kundbetyget. Välkommen åter! Autovendo
  • 2021-11-12
    Allt toppen. Personal toppen, service toppen. Autovendo kan jag varmt rekommendera.
    Så roligt att höra! Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-08
    Bra bemötande både när vi köpte vår husbil och sen när vi sålde den igen via Autovendo. Vi kan varmt rekommendera Autovendo!
    Så roligt att höra! Vi tackar för ditt betyg och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-08
    Vår bil ansågs vid en försäljning via en förmedlingsfirma (Vincents i Varberg) ha en fuktskada vid förardörren. De rekommenderade oss att åka till Autovendo för att få detta vidare undersökt/fixat. Autovendo menade att Vincents hade fel och att det inte fanns någon fuktskada. Två år senare kostade det oss drygt 20 000 kronor att åtgärda den fuktskada som då hade blivit betydligt värre än vid det första tillfället. Förutom det var personalen på Autovendo trevliga och tillmötesgående. Men fel hade de!
    Hej Viveka! Tråkigt att höra. Vi tackar er för att ni tog er tid att skriva här på reco. Vi har tagit upp det med personalen i verkstaden. Dom vill alltid göra sitt bästa och har inget att vinna på att dölja fuktskador speciellt på kundfordon då det skulle skapa extra arbete för oss. Husbilar är lite komplexa Ibland syns tyvärr inte fukten om den tex har vart inomhusförvarad en längre tid, eller om det varit varmt och torrt ute. Fukten kan komma tillbaka när den står ute i regn. På 2 år kan också en fogning eller tätning släppa då det är ett rörligt material som expanderar och krymper vid temperaturväxlingar. Därför rekommenderar vi alltid en årlig fuktkontroll. Det viktigaste är givetvis att ni fått det åtgärdat. Autovendo
  • 2021-11-08
    Har köpt en husbil genom Autovendo. Trevligt bemötande av personalen och bra service. Har inte haft några problem med bilen efter köpet. Kan mycket väl tänka mig att köpa nästa husbil genom Autovendo.
    Tack Mikael! Så roligt att höra. Vi tackar ödmjukast och önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-07
    Mycket bra bemötande i telefon både med säljare och i verkstaden
    Säljaren proffesionell, enkelt och tydligtdär vi fick stor hjälp med försäljning av husvagn.
    Reparationen på vår husvagn året innan drog ut på tiden, fick påminna men när det utfördes var det mycket professionellt. Kändes som de var underbemannade.
    Tack Med vänlig hälsning,
    Magnus och Christina
    Tack Magnus och Christina! Vi ber om ursäkt att det tog lite tid med att färdigställa husvagnen men glada att det gick bra med försäljningen och önskar er välkomna åter Autovendo
  • 2021-11-05
    Kunde inte anlitat bättre företag för husbilsförsäljning.

Är jättenöjd med bemötande, försäljning och allt som har med försäljningen att göra.
    Autovendo får 10 påäng av 10 möjliga.
    Tack Raija! Vi tackar för betyget och för förtroendet att sälja er husbil och önskar er välkomna åter Autovendo
    Proffsigt
    Sålde min husbil med portugisiska nummerskyltar till dem för ett pris som var ok för båda parter
    Behövde sälja den då jag skulle köpa en ny
    Husbil.
    Var mycket smidiga att ha att göra med och kan verkligen rekommendera dem
    Tack Göran! Vi är glada att vi fick köpa in din fina Hymer och att den hittade till nya lyckliga ägare. Välkommen åter! Autovendo
  • 2021-11-05
    Köpte husbil som jag hittade på Blocket. Säljaren viste vad han pratade om och kände om bilen.
    Bra affär!
    Tack för ditt betyg Franciscus! Roligt att du är nöjd med oss. Önskar er välkommen åter Autovendo
  • 2021-11-05
    Först å främst,Fredrik med personal är en fröjd att besöka.
    Genuin kunskap,professionellt bemötande,fräscha fordon och en verkstad som gör skäl för sitt namn!

Rekommenderas varmt!
    Tack Anders! Kul att du är nöjd med oss och för att du ger oss ett bra betyg. Ni får högsta betyg tillbaka. Välkommen åter! Autovendo
  • 2021-11-05
    Husbilen överensstämde helt med vad Fredrik sa .
    Jag har rekommenderat fler kunder att vända sig till Autovändo om dom går i köptankar.
    Bara bäst!
    Tack Mats för högsta betyg! Kul att du är nöjd och vill rekommendera oss till andra. Vi önskar er välkommen åter Autovendo