Alla kategorier Matlagningskurs Västra Götaland Göteborg AVEQIA - Göteborg

AVEQIA - Göteborg

Andra Långgatan 46, 413 27 Göteborg — Visa karta

Matlagning kan förena människor på ett sätt som få andra aktiviteter gör. Därför erbjuder vi på AVEQIA en kombination av relationsbyggande och gastronomiska möten genom vårt exklusiva restaurangkoncept där gästerna lagar maten själva, tillsammans med stjärnkockar.

Våra företagskunder ser det som en möjlighet att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, att umgås med kollegor, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans. Vi tar även emot privatpersoner och privata grupper på helger.

Välkomna!

Läs vad 20 kunder tycker om AVEQIA - Göteborg

• Britt Marie J
    Britt Marie J skrev om AVEQIA - Göteborg
    Supertrevligt bemötande.. stod i dörren när vi kom.-) Hade inga förväntningar så detta var en fantastisk upplevelse! upplägg , service, indelning av grupper, att dom hann med!! Super engagemang !!! i gruppen köptes ugnsunderlägg och Åsa är supernöjd med dessa.. jag fjäskade till mig lite yougurt produkt som jag fick köpa.-) bra viner och berättelse om varje vin ! Tack och återkommer gärna med hälsning från hela gruppen! Läs mer
    2017-03-13 Mikael Aveqia svarar Britt Marie J
    Tack Britt Marie,
    Kul att du gillar upplägget och yoghurten.
    Det brukar bli bra engagemang när man kommer igång och lagar mat. Hälsa alla och hoppas vi får se er på AVEQIA snart igen.
    Vänligen, Mikael
  • Johan M
    Johan M skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ett mycket bra arrangemang. Trevligt bemötande både från bokninspersonal samt även från personalen vid själva eventet.
    Bra mat och goda viner. Läs mer
    2017-03-13 Mikael Aveqia svarar Johan M
    Hej Johan, Tack för trevlig feedback. Hoppas vi får se dig på AVEQIA snart igen.
    Vänligen, Mikael
  • Alex E
    Alex E skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastiskt gott och tervligt med en underbar service! Läs mer
    2016-04-25 Mikael Aveqia svarar Alex E
    Hej Alex,
    Kul att du gillar uppläget. Tack för dina ord.
    Mikael Aveqia gillar detta
  • Glenn O
    Glenn O skrev om AVEQIA - Göteborg
    Det var en väldigt trevlig kväll hos AVEQIA. Extra roligt med alla bilder. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt trevlig kväll på Aveqia Göteborg med en bra kock och bra upplägg. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastiskt trevligt event att göra med kollegor eller kunder. Ett socialt och öppet sätt att umgås och det ihop med kunniga kockar och fantastiskt god mat! Läs mer
    2016-04-25 Aveqia svarar Åsa S
    Hej Åsa,

Så glada vi blir att höra att du gillar vårt koncept. Det är så härligt att se hur duktiga gäster vi har, det är ju trots allt alla ni som lagar maten! Varmt välkommen åter.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt trevligt bemötande vid vår matlagningsträff. Trots att vi var drygt trettio deltagare så fick vi ta del av alla rätter som skulle tillagas på ett mycket pedagogiskt sätt.
    Att alla inte fick så mycket att göra vid själva matlagningen faller sig kanske naturligt då vi var så många.
    Resultatet var dock mycket välsmakande och sammanfattningsvis kan jag känna att kvällen var en trevlig händelse. Läs mer
  • Mats
    Mats skrev om AVEQIA - Göteborg
    I det stora hela mycket bra
    Tycker det borde varit någon som stod i baren och intr kockarna som behövde springa dit oxå Läs mer
  • Tobias F
    Tobias F skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket bra och trevligt! God mat och bra och trevlig personal. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket trevligt bemötande av kökschefen, vi hade beställt en fyra rätters meny som vi skulle tillaga själva, allt var väldigt bra förberett det smakade väldigt bra och vi fick mycket bra handledning Läs mer
    2014-12-09 Nina H svarar Thomas B
    Tack Thomas - jag hälsar teamet, de kommer bli superglada att höra att ni haft en trevlig kväll hos oss! Ha en fin jul och välkommen åter nästa år!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Inspirerande och god mat. Duktiga kockar som är väldigt hjälpsamma Läs mer
    2014-12-09 Nina H svarar Hanna A
    Hej Hanna,

Kul att du kände dig inspirerad. Våra kockar är duktiga - men om inte våra gäster (de riktiga kockarna på kvällen) var minst lika duktiga så skulle inte resultatet bli så bra som det blir! Tack och välkommen åter!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om AVEQIA - Göteborg
    Jag är nöjd med bemötandet och upplägget under den matlagninsgkvällen vi hade hos Aveqia.
    Bra upplägg, och bra genomfört. Läs mer
    2014-12-09 Nina H svarar Anna Z
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Varmt välkommen åter!
  • Christian K
    Christian K skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket trevligt sätt att genomföra ex kick-off på Läs mer
    2014-12-08 Nina H svarar Christian K
    Tack Christian och vi hoppas se dig hos oss på kick-off efter jul!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt bra bemötande! Snabb och bra kontakt vid bokning och bekräftelse, mycket trevligt bemötande på plats. Läs mer
    2014-12-08 Nina H svarar Jenny L
    Tack för fin feedback Jenny - varmt välkommen åter!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om AVEQIA - Göteborg
    Haft glädjen att ha två stycken kundevent hos Aveqia i Göteborg, både med fantastiskt resultat både för kundrelationen men även för mig personligt. Läs mer
    2014-12-08 Nina H svarar Daniel C
    Hej Daniel,

Så roligt att resultaten av dina besök varit positiva, både i kundrelationen och på det personliga planet! Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka!
  • David B
    David B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fina lokaler med bra utrustning, välanpassade för verksamheten. Trevliga, kunniga och inspirerande handledare. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Det var så roligt och inspirerande att få laga så lyxig mat tillsammans med sina kollegor och få hjälp av proffs-kockarna som var så duktiga och trevliga!! Toppenbetyg !! Läs mer
  • Martina K
    Martina K skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ett jättebra och kul koncept. Läs mer
  • erik l
    erik l skrev om AVEQIA - Göteborg
    1. Var hos er i Göteborg Läs mer
  • F
    F skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ej varit på AVEQIA i Sthlm utan i GBG, tycker att det var en trevlig gruppaktivtet. Dock stort minus för att fisken till varmrätten var både torr och salt, samt att det var gelatine i efterrätten även fast jag innan anmält att jag är demi-veg. Läs mer
    2012-06-25 Nina H svarar F
    Hej F, kul att ni var nöjda med aktiviteten. Tråkigt att fisken inte blev så bra som förväntat, för det mesta får vi väldigt höga betyg på maten. Att gelatinet inte byttes ut om du anmält att du var veg så är det ett misstag från vår sida vi får be om ursäkt för. Vi skall se över den processen för att säkerställa att det inte händer igen, vegetariska alternativ brukar oftast fungera mycket bra. Hoppas att vi vill prova oss igen. Trevlig sommar!

Andra Långgatan 46, 413 27 Göteborg