AVEQIA - Göteborg

Andra Långgatan 46-48, 413 27 Göteborg — Visa karta

Matlagning kan förena människor på ett sätt som få andra aktiviteter gör. Därför erbjuder vi på AVEQIA en kombination av relationsbyggande och gastronomiska möten genom vårt exklusiva restaurangkoncept där gästerna lagar maten själva, tillsammans med stjärnkockar.

Våra företagskunder ser det som en möjlighet att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, att umgås med kollegor, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans. Man kan även hålla en konferens eller workshop i våra lokaler i samband med sin matlagningsaktivitet!

Vi tar även emot privatpersoner och privata grupper på helger.

Välkomna!

Läs vad 41 kunder tycker om AVEQIA - Göteborg

• 2019-10-09

Astrid H skrev om AVEQIA - Göteborg
    Vi var på en Inspirationsmatlagningskväll hos Aveqia i Göteborg för att fira dotterns möhippa.
    Vi hade en jättehärlig kväll, helt över förväntan!
    Daniel (kökschef) var helt fantastisk - rolig, otrolig tålmodig med alla våra extra-önskemål, pedagogisk och självklart superduktig på allt i köket :-)
    Det var en kväll som vi sent ska glömma, och som vi gärna vill göra om någon gång framöver! Läs mer
  • 2019-01-14

Erik E skrev om AVEQIA - Göteborg
    Utmärkt känsla för hur gruppen önskades att bli behandlade! Läs mer
  • 2019-01-11

Linnea H skrev om AVEQIA - Göteborg
    We had a lovely stay at Aceqia with our company. A lovely way to cook the food together instead of just go to a restaurant. The only thingmany of us said was that it was a little bit boring that everything was prepared.
    Good wine and alternatives without alcohol. Läs mer
  • 2019-01-11

Michael D skrev om AVEQIA - Göteborg
    Trevlig personal, grym service och kvalitet! Läs mer
  • 2019-01-10

Anna-Karin K skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastiskt rakt igenom. Trevlig kock, bra arrangemang och lokal. Bra mat. Levererade en upplevelse över förväntningarna! Finns inget och klaga på. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Anna-Karin K
    Hej Anna-Karin,

Tack för din positiva recension. Jätteroligt att läsa att du var så nöjd med ditt event hos oss!

Varma hälsningar från team AVEQIA
  • 2019-01-10

Anton G skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket kunnig, trevlig och professionell personal. Helt klart värt besöket. Om man skulle ge någon feedback så hade lokalerna kunnat varit lite mysigare och med mer genomtänkt belysning. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Anton G
    Hej Anton!

Tack för din fina recension och för din feedback. Vad roligt att du var nöjd med ditt event hos oss! Vi ska se vad vi kan göra för att göra belysningen ännu mysigare framöver.

Vänliga hälsningar från team AVEQIA
  • 2018-11-06

Fredrik T skrev om AVEQIA - Göteborg
    Riktigt trevligt och lärorikt. Duktiga kockar som tog hand om oss väl. Vi var ett större sällskap om 50 pers och alla var supernöjda med kvällen! Rekommenderas varmt som teambuilding eller dylikt. Läs mer
  • 2018-11-01

Mia N skrev om AVEQIA - Göteborg
    Jag var aldrig men på plats, gjorde bara bokningen vilket fungerade utmärkt.
    Mina kollegor var väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-11-01

Mari D skrev om AVEQIA - Göteborg
    Vi hade först konferens hos er hela dagen och därefter Aktiv matlagning på kvällen.
    Ett mycket trevligt och positivt bemötande, både i samband med bokning och på plats. Snabba svar!
    Familjär och trevlig stämning. Fräscha och mysiga lokaler.
    Fantastiskt god mat som vi lagade ;-)
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig dag & kväll! Läs mer

Maria J skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastisk upplevelse, kompetens och mysiga lokaler Läs mer

Martin D skrev om AVEQIA - Göteborg
    Matlagningsevent med gruppen om 10 personer.
    Mycket trevligt med kunnig och tillmötesgående personal! Läs mer
  • Yvon R

2018-10-30

Yvon R skrev om AVEQIA - Göteborg
    Vi köpte en matlagningsaktivitet för 12 pers. Blev mycket väl bemött både av person som tog emot beställning samt återkoppling. Trevligt att få bilder mailade direkt efteråt.
    Kocken som hade hand om gruppen gjorde ett utmärkt jobb med både stor kunskap och härlig humor. Alla var mycket nöjda med vår aktivitet. Mycket skratt och fantastiskt god mat.
    Har redan rekommenderat detta till flera andra företag som förslag på en bra teambildande aktivitet. Läs mer

Matilda A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Vi är fantastiskt nöjda med hela kvällen på Aveqia!
    Vi var på Aveqia för teambuilding med vår grupp (8st) på företaget. Det var supersmidigt att boka och väl på plats blev vi väl omhändertagna av kockarna. Vi delades upp i 4 grupper som gjorde varsin rätt och fick därmed vara mycket delaktiga men hann ändå med mycket skratt tillsammans. Maten vi lagade var utsökt och med en spännande touch. Jag kommer själv försöka mig på rätterna hemma. Extra roligt var att de försåg oss med kamera så vi fick dessutom massor av fina bilder till minne utöver recept och vinlista. Läs mer
    2018-10-30 Aveqia svarar Matilda A
    Åh så glada vi blir att höra att ni var så nöjda! Vi vidarebefordrar dina fina ord till hela teamet. Hör av dig om du behöver stöd i tillagningen! :-)

Bästa hälsningar från AVEQIA

Kerstin B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Hej
    Jag har bara bokat för en grupp kollegor, och de var nöjda Läs mer

Dan S skrev om AVEQIA - Göteborg
    Kanon bra trevlig personal och väldigt god mat
    Med vänlig hälsning Dan Läs mer
    2018-10-30 Aveqia svarar Dan S
    Hej Dan,

Så kul att ni trivdes och att det blev god mat också. Det var er förtjänst!
    Varmt välkommen tillbaka.
  • 2018-02-19

Michelle B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Kanonbra! Ingen anmärkning. Alla i sällskapet var nöjda med allt från bemötande till meny, miljö osv. Läs mer
    2018-02-19 Aveqia svarar Michelle B
    Vad roligt att höra Michelle, varmt välkommen tillbaka till oss på AVEQIA
  • 2018-02-18

Helena D skrev om AVEQIA - Göteborg
    Tack för en trevlig och proffsigt genomförd kväll. Läs mer
    2018-02-19 Aveqia svarar Helena D
    Tack själva och jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna er tillbaka till oss.
    Bästa hälsningar från oss på AVEQIA.
  • 2018-02-18

Malin M skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ett oslagbart koncept! Kommer absolut att rekommendera till kollegor och vänner. Läs mer
    2018-02-19 Aveqia svarar Malin M
    Vad roligt att höra Malin och varmt välkommen tillbaka!
    Bästa hälsningar från oss på AVEQIA

Olle A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Proffsigt bemötande och hjälp från kockarna. Mkt bra råvaror och viner. Alla i vår grupp var supernöjda och kommer rekommendera detta till andra. Läs mer
    2018-02-19 Aveqia svarar Olle A
    Vad glada vi blir att höra att ni hade en riktigt lyckad kväll.
    Varmt välkomna tillbaka till oss på AVEQIA

Johan M skrev om AVEQIA - Göteborg
    Omdömet från gruppen var rakt igenom bra. Inputen var att det var kul att laga mat med mer "finkänsla" och att göra det i ett riktigt kök med utrustning osv.
    Det var väl också den ena (marginella) negativa saken som kom upp, att vissa moment har man kanske utrustning för hemma om man vill prova menyn.
    Men som sagt, överlag mycket bra! Läs mer
    2018-10-16 Aveqia svarar Johan M
    Hej Johan,

Vad roligt att höra att ni var nöjda med er upplevelse hos oss!
    Stort tack för din feedback, du har helt rätt i att vi ibland använder utrustning som inte är så vanliga i ett hemmakök. Sedan några månader tillbaka har vi skrivit tips i recepten som gästerna får tillgång till efter eventet om hur man kan gå tillväga om man saknar den mest speciella utrustningen. Om du vill få tips för hur man kan anpassa just de rätter som du lagade när du var hos oss så är du välkommen att kontakta oss - vi hjälper gärna till med det!

Vänliga hälsningar,

Team AVEQIA

Ammi R skrev om AVEQIA - Göteborg
    Bra bemötande, trevlig kontakt. Jag fick hjälp med att ordna en matlagningskväll för en grupp kollegor.
    Kollegorna tyckte det var toppen!
    Kommer att anlita Aveqia igen! Läs mer
    2018-02-16 Aveqia svarar Ammi R
    Så kul att ni gillade besöket! Varmt välkommen igen!
  • Britt Marie J

2017-03-13

Britt Marie J skrev om AVEQIA - Göteborg
    Supertrevligt bemötande.. stod i dörren när vi kom.-) Hade inga förväntningar så detta var en fantastisk upplevelse! upplägg , service, indelning av grupper, att dom hann med!! Super engagemang !!! i gruppen köptes ugnsunderlägg och Åsa är supernöjd med dessa.. jag fjäskade till mig lite yougurt produkt som jag fick köpa.-) bra viner och berättelse om varje vin ! Tack och återkommer gärna med hälsning från hela gruppen! Läs mer
    2017-03-13 Mikael Aveqia svarar Britt Marie J
    Tack Britt Marie,
    Kul att du gillar upplägget och yoghurten.
    Det brukar bli bra engagemang när man kommer igång och lagar mat. Hälsa alla och hoppas vi får se er på AVEQIA snart igen.
    Vänligen, Mikael
  • 2017-03-13

Johan M skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ett mycket bra arrangemang. Trevligt bemötande både från bokninspersonal samt även från personalen vid själva eventet.
    Bra mat och goda viner. Läs mer
    2017-03-13 Mikael Aveqia svarar Johan M
    Hej Johan, Tack för trevlig feedback. Hoppas vi får se dig på AVEQIA snart igen.
    Vänligen, Mikael
  • 2016-04-25

Alex E skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastiskt gott och tervligt med en underbar service! Läs mer
    2016-04-25 Mikael Aveqia svarar Alex E
    Hej Alex,
    Kul att du gillar uppläget. Tack för dina ord.
    Mikael Aveqia gillar detta
  • 2016-04-21

Glenn O skrev om AVEQIA - Göteborg
    Det var en väldigt trevlig kväll hos AVEQIA. Extra roligt med alla bilder. Läs mer
  • 2016-04-19

Linda J skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt trevlig kväll på Aveqia Göteborg med en bra kock och bra upplägg. Läs mer
  • 2016-04-19

Åsa S skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fantastiskt trevligt event att göra med kollegor eller kunder. Ett socialt och öppet sätt att umgås och det ihop med kunniga kockar och fantastiskt god mat! Läs mer
    2016-04-25 Aveqia svarar Åsa S
    Hej Åsa,

Så glada vi blir att höra att du gillar vårt koncept. Det är så härligt att se hur duktiga gäster vi har, det är ju trots allt alla ni som lagar maten! Varmt välkommen åter.
  • 2014-12-11

Stefan A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt trevligt bemötande vid vår matlagningsträff. Trots att vi var drygt trettio deltagare så fick vi ta del av alla rätter som skulle tillagas på ett mycket pedagogiskt sätt.
    Att alla inte fick så mycket att göra vid själva matlagningen faller sig kanske naturligt då vi var så många.
    Resultatet var dock mycket välsmakande och sammanfattningsvis kan jag känna att kvällen var en trevlig händelse. Läs mer
  • 2014-12-10

Mats skrev om AVEQIA - Göteborg
    I det stora hela mycket bra
    Tycker det borde varit någon som stod i baren och intr kockarna som behövde springa dit oxå Läs mer
  • 2014-12-10

Tobias F skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket bra och trevligt! God mat och bra och trevlig personal. Läs mer
  • 2014-12-09

Thomas B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket trevligt bemötande av kökschefen, vi hade beställt en fyra rätters meny som vi skulle tillaga själva, allt var väldigt bra förberett det smakade väldigt bra och vi fick mycket bra handledning Läs mer

Hanna A skrev om AVEQIA - Göteborg
    Inspirerande och god mat. Duktiga kockar som är väldigt hjälpsamma Läs mer

Anna Z skrev om AVEQIA - Göteborg
    Jag är nöjd med bemötandet och upplägget under den matlagninsgkvällen vi hade hos Aveqia.
    Bra upplägg, och bra genomfört. Läs mer

Christian K skrev om AVEQIA - Göteborg
    Mycket trevligt sätt att genomföra ex kick-off på Läs mer

Jenny L skrev om AVEQIA - Göteborg
    Väldigt bra bemötande! Snabb och bra kontakt vid bokning och bekräftelse, mycket trevligt bemötande på plats. Läs mer

Daniel C skrev om AVEQIA - Göteborg
    Haft glädjen att ha två stycken kundevent hos Aveqia i Göteborg, både med fantastiskt resultat både för kundrelationen men även för mig personligt. Läs mer
  • 2012-11-22

David B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Fina lokaler med bra utrustning, välanpassade för verksamheten. Trevliga, kunniga och inspirerande handledare. Läs mer
  • 2012-11-21

Lena B skrev om AVEQIA - Göteborg
    Det var så roligt och inspirerande att få laga så lyxig mat tillsammans med sina kollegor och få hjälp av proffs-kockarna som var så duktiga och trevliga!! Toppenbetyg !! Läs mer
  • Martina K

2012-11-21

Martina K skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ett jättebra och kul koncept. Läs mer
  • 2012-05-16

erik l skrev om AVEQIA - Göteborg
    1. Var hos er i Göteborg Läs mer
  • 2012-05-16

F skrev om AVEQIA - Göteborg
    Ej varit på AVEQIA i Sthlm utan i GBG, tycker att det var en trevlig gruppaktivtet. Dock stort minus för att fisken till varmrätten var både torr och salt, samt att det var gelatine i efterrätten även fast jag innan anmält att jag är demi-veg. Läs mer

Andra Långgatan 46-48, 413 27 Göteborg