Alla kategorier Matlagningskurs Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan AVEQIA Stockholm

AVEQIA Stockholm

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm — Visa karta

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegorna, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans.

På helgerna är vi ett populärt alternativ till privatfesten, där man kan umgås med en grupp vänner kring en gemensam middag i en skön hemmamiljö med fördelen att ingen behöver ta hand om disken.

Vi erbjuder även Inspirationsmatlagning i öppen grupp varannan lördag där du kan komma ensam, med en vän eller två och låta dig inspireras. Väl mött!

Läs vad 219 kunder tycker om AVEQIA Stockholm

• 2019-02-06

Laura J skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi på Xllnc har haft våran julaktivitet på Aveqia i 9 år nu och nästa år blir det 10 års jubileum. Våran aktivitet är mycket uppskattad av kunder och samarbetspartner. Vi som arrangörer kan njuta av en trevlig kväll där Aveqia håller koll på alla trådarna. Vi kan varmt rekommendera Aveqia! Läs mer
  • 2019-01-23

Lena A skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var ett gäng på 10 personer som förväntade oss en lugn och metodisk matlagning av en 4-rätters avsmakningsmeny med massor av tips och råd. Så blev det inte riktigt... Den 23-åriga "kocken" stressade på, de krångliga recepten stämde inte, inga tips om hur man kan förenkla eller hitta smarta lösningar. Vi tror att det behövs en mer erfaren kock för ett sådant event. När vi väl åt var smakerna OK och vinerna var goda till! Läs mer
    2019-01-25 Aveqia svarar Lena A
    Hej Lena,

Vi strävar alltid efter att bli bättre och det är givetvis otroligt viktigt för oss att våra kunder är nöjda med sin upplevelse på AVEQIA. Därför är det jättetråkigt att höra att er kväll hos oss inte levde upp till era förväntningar! Vi kommer att kontakta dig personligen för att försöka reda ut vad som har hänt och hoppas att vi får en ny möjlighet att ta emot er hos oss framöver.

• 2019-01-17

Ingela J skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevligt sätt att umgås. Vi fick bra guidning i recepten och hur vi skulle göra. Maten blev fantastiskt god och vinerna till mycket bra. Jag rekommenderar detta varmt! Istället för att lägga pengar på en aktivitet och sedan en middag får du här två till priset av en. Och vilken mat sedan! Läs mer
  • 2019-01-16

Shannon D skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag hade tidigare varit där med mina kollegor och visste vad som väntade. Det var lika trevligt även denna gång! Vi var en stor grupp på ca. 110 person och med en tajt budget. Aveqia anpassade antal maträtter efter vår budget vilket uppskattades. En superbra aktivitet och trevlig personal som tog hand om oss. Läs mer
  • 2019-01-15

Mia T skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi har som tradition att vårt julfirande består av att laga mat tillsammans och den här gången så blev det Aveqia.
    Hela proceduren och kontakten med offert, beställning och ändringar gick otroligt smidigt och jag fick snabba svar.
    Givetvis hade jag stora förväntningar och döm om min besvikelse när jag blev sjuk samma dag som eventet ägde rum.
    Men mina kollegor skickade mig foton hela kvällen och jag har efteråt bara hört lovord om vad trevligt det var, vilken fantastisk kock man hade och vad gott det var.
    Så vi kan varmt rekommendera Aveqia till alla som vill ha en trevlig kväll tillsammans. Läs mer
  • 2019-01-14

Gunnar H skrev om AVEQIA Stockholm
    Egen matlagnings kväll
    Bra bemötande
    Motsvarade förväntningarna Läs mer
  • 2019-01-14

Maria L skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var ca 15 personer som lagade mat tillsammans.
    Vi blev väldigt bra bemötta genom hela processen, från bokning till färdiglagad mat!
    Företaget levde absolut upp till våra förväntningar och mer än så!
    Vi ser fram emot att komma tillbaks! Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Maria L
    Hej Maria,
    Tack för dina positiva kommentarer!

Glada glada hälsningar från team AVEQIA
  • Johan T

2019-01-14

Johan T skrev om AVEQIA Stockholm
    Väldigt trevliga och duktiga kockar och personal Läs mer
  • 2019-01-12

Anna P skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var kollegor som lagade mat på Aveqia. Upplevelsen var mycket positiv; duktiga kockar, trevliga lokaler, god mat och bra koncept. Kan verkligen rekommendera Aveqia. Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Anna P
    Hej Anna,
    vad roligt att läsa att du var så nöjd med din upplevelse hos oss!

team AVEQIA
  • 2019-01-12

Linda H skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevligt, har varit hos er tidigare ich denna gång fick jag inte lika mycket kocktips som är en del av grejen så det hade jag önskat i högre utsträckning för att lära mig mer. Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Linda H
    Hej Linda,

Vad roligt att du hade trevligt hos oss! Det var synd att du upplevde att du fick färre kocktips den här gången. Vi bistår gärna med tips även i efterhand så du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill ha något knep från kockarna!

team AVEQIA
  • Max A

2019-01-11

Max A skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi beställde en trerätters middag för 12 personer och hade högs förväntningar på både mat och servis.

Vi blev mycket bra bemötta vid bokning och la till ett exklusivt vinpaket.

Mycket höga förväntningar gick tyvärr i kras, framförallt av en oerfaren eller helt ny servis som drog ner helhetsupplevelsen rejält, med tanke på vad man betalar per kuvert förväntade vi oss mycket mer, även om maten var god. Vi kommer troligtvis inte att anlita Aveqia igen. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Max A
    Hej Max,

Tack för din feedback! Vad tråkigt att höra att ditt "hemma hos"-event inte levde upp till dina förväntningar. Vi har tagit åt oss av dina kommentarer och ska fortsättningsvis bättre se över kunskaperna hos den externa servis som vi tar in för den här typen av specialevent. Det är självklart viktigt för oss att all personal som representerar AVEQIA ska ta hand om våra kunder på bästa sätt även när det inte sker i våra lokaler!
    Vi är glada över att du uppskattade maten och hoppas att vi ändå får en ny möjlighet att ta emot dig på AVEQIA framöver.

Jakob C skrev om AVEQIA Stockholm
    Oerhört trevligt mottagande och fantastiskt duktiga och inspirerande kockar. Vi lagade mat ca 30 personer i olika lag. Upplevelsen motsvarande och översteg förväntningarna. Helt enkelt en riktigt bra kväll! Läs mer

Clare M skrev om AVEQIA Stockholm
    Everything about our evening was perfect and my team thoroughly enjoyed themselves! Läs mer
  • Emma R

2019-01-11

Emma R skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk mat! Super trevlig kock med grymt tålamod!
    Dock lite rörigt i köket då kocken hade fullt upp med alla tusen frågor från vår grupp. Så kanske att de skulle ha två kockar per matlag. Stöket beror såklart mest på att vi var en livlig grupp. Vi var 12 personer och resultatet var trots allt fantastiskt och alla var nöjda med att göra något annat än att bara gå ut och käka tillsammans.

Kan varmt rekommendera Aveqia! Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Emma R
    Hej Emma,

Det är så olika från sällskap till sällskap hur livligt det blir i köket. Vi anpassar antalet kockar till storleken på varje grupp, och en kock brukar vara lagom så att det blir trevligt för 12 personer i ett mindre kök. Vad roligt att ni var så nöjda trots att det blev så fartfyllt under matlagningen!

Glada hälsningar från Team AVEQIA

Leif L skrev om AVEQIA Stockholm
    Hade julfest med jobbet vilket var mycket lyckat utifrån såväl gränsöverskridande team-building som utmärkt matlagning. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Leif L
    Hej Leif,

Tack för din recension och vad roligt att höra att du uppskattade upplägget!

Henrik I skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag har varit där flera gånger och alltid varit mycket nöjd. Nu sist vi där, var det med våra allra mest loja kunder och det var väldigt gott och uppskattat av alla. Aktivmatlagning är ett oslagbart sätt att umgås och bygga relationer på. Mat, dryck och service på högsta nivå. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Henrik I
    Hej Henrik,

Vad roligt att du uppskattar oss både som gastronomisk upplevelse och som teambuildingaktivitet! Tack för förtroendet och för din fina recension!

Micael S skrev om AVEQIA Stockholm
    Mataktivtet med kockar. Ville ha en teambuldingaktivitet med maten i centrum. Helt otroligt bra genomfört mkt profisionelt genomfört. Vi kommer att göra fler aktiviteter med Aveqia. Kan varmt rekommendera detta till andra företag för att öka teamkänslan i företaget. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Micael S
    Hej Micael,

Vad roligt att du gillade AVEQIA som teambuildningaktivitet och att du vill komma tillbaka till oss! Hoppas vi ses snart igen!

Matthias F skrev om AVEQIA Stockholm
    En av de klart bästa aktiviteterna och middagskompositoner jag och mina kollegor någonsin upplevt!

Superbra helt enkelt!! Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Matthias F
    Hej Matthias,

Vad roligt att läsa att du var så jättenöjd hos oss, det värmer! Hoppas vi får ta emot dig snart igen!

Mervi N skrev om AVEQIA Stockholm
    Trevlig miljö o annorlunda miljö för konferens, utmärkt service och duktig personal! Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Mervi N
    Hej Mervi,

Tack för din fina recension, jätteroligt att läsa att du var så nöjd!

• Barbro S

Barbro S skrev om AVEQIA Stockholm
    Har haft många evenemang på Aveqia och är lika nöjd efter varje gång. Proffsigt ut i fingerspetsarna Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Barbro S
    Tack Barbro,
    Det är alltid lika härligt att ha dig här! Hoppas vi ses snart igen!

Varma hälsningar från oss
  • Jan P

Jan P skrev om AVEQIA Stockholm
    Kan bara säga att alla i sällskapet 7 st tyckte ALLT var bra, vi har rekomenderat detta till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Jan P
    Hej Jan!

Tack för din fina recension och roligt att höra att du rekommenderar oss vidare!

Sara G skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var ett gäng på 10 personer som lagade mat. Det var väldigt trevligt, proffsigt, gott och omtyckt av hela gänget som var med. Kocken som var med var mycket duktig. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Sara G
    Hej Sara,

Tack för din recension! Jättekul att eventet uppskattades av övriga deltagare också!

Anna S skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket bra upplägg! Vore dock roligt att få vara med att göra den veganska/vegetariska maten och inte bara få den serverad. Nu fick vi inte ens en presentation av maten tyvärr. Annars var allt mycket bra! Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Anna S
    Hej Anna!

Tack för din feedback! Vi brukar förbereda all specialkost innan gästerna kommer för att vara säkra på att alla får mat som de tål. Vår ordinarie meny innehåller en hel del arbetsmoment så vi upplever att gästerna har tillräckligt att göra med den matlagningen och att ytterligare moment kan göra eventet lite rörigt.
    Däremot ska specialkosten självklart presenteras på ett trevligt sätt för de berörda gästerna! Vi tar med oss dina kommentarer och tar upp det med kockarna.
    Vi är glada att du i övrigt var nöjd med ditt event hos oss!

Martin Z skrev om AVEQIA Stockholm
    Trevlig och mycket bra, kul och god mat Läs mer

Helen S skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var en stor grupp som lagade en hel meny tillsammans, handledda av kunniga och trevliga kockar. Hela upplägget var lättsamt och proffsigt. Maten och vinet var jättegott med fin lokal i centralt läge. Det var roligt för oss som hade organiserat denna aktivitet, att våra deltagande medlemmar hade så trevligt och var så nöjda! Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Helen S
    Hej Helen,

Vad roligt att läsa att du var så nöjd med din upplevelse hos oss, och att det var en lyckad aktivitet för gruppen!

Glada hälsningar från oss på AVEQIA

Jenny B skrev om AVEQIA Stockholm
    Jättefina lokaler, god mat och en supertrevlig kock (Amanda tror jag hon hette). Extra plus för goda och speciella viner. Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Jenny B
    Hej Jenny,
    Vad kul att höra att du hade en trevlig kväll hos oss! Amanda hälsar och tackar för senast!

• Sara W

Sara W skrev om AVEQIA Stockholm
    Hade bokat ett matlagningsevent för vår största och viktigaste kund och det överträffade förväntningarna. Allt från offertförfrågan/bokning till upplevelsen på plats. Bra och proffsig service hela vägen. Mysig och avslappnad "hemmiljö", supercool kock som vi fick bra kontakt med, inte för uppstyrt utan man hann småsnacka och ta en klunk vin tillsammans också. Maten smakade himmelskt och tackmejlen ramlade in dagen efter. Skulle gärna göra om det. Läs mer
    2019-01-10 Aveqia svarar Sara W
    Hej Sara!
    Vad jätteroligt att höra att du var så nöjd med din upplevelse hos oss. Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, vi hoppas att vi får ta emot dig hos oss snart igen!

Glada hälsningar från hela team AVEQIA
  • 2018-11-05

Pia H skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning med jobbet. Jättekul. Läs mer
    2018-11-06 Aveqia svarar Pia H
    Tack Pia för att du tog dig tid att betygsätta oss, och vad roligt att du var så nöjd!

• 2018-11-05

Jane P skrev om AVEQIA Stockholm
    Hej, jag och mina kollegor hade en jättetrevlig matlagningskväll hos er!

vänligen
    Jane från Nordanö Läs mer
    2018-11-06 Aveqia svarar Jane P
    Hej Jane,
    Tack för din vänliga kommentar! Vad roligt att höra att ni var så nöjda hos oss!

Glada hälsningar från oss på AVEQIA
  • 2018-11-01

Poya H skrev om AVEQIA Stockholm
    bra miljö och service, kunnig personal och jättegod mat. Läs mer
    2018-11-06 Aveqia svarar Poya H
    Tack Poya för att du tog dig tid att betygsätta oss! Roligt att höra att du var så nöjd med din upplevelse!

• 2018-11-01

Birgitta O skrev om AVEQIA Stockholm
    Allt var mycket bra, kul och gott!! Läs mer
    2018-11-06 Aveqia svarar Birgitta O
    Tack Birgitta för ditt positiva omdöme om oss!

• 2018-10-31

Amanda O skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag beställde en egendesignad vara från Aveqia och blev ppositivt överraskad att min önskan blev bemött med strålande resultat. Både planerandet i förväg och genomförandet med fantastiska kockar var över förväntan och våra kunder i sin tur var väldigt glada och tacksamma. Läs mer
    2018-11-06 Aveqia svarar Amanda O
    Hej Amanda,
    Vad glada vi blir över att höra att du var så nöjd hos oss! Tack snälla för din fina rekommendation!

• 2018-10-31

Gunilla N skrev om AVEQIA Stockholm
    Företagsevent med gemensam matlagning för 45 personer. Proffsigt och trevligt bemötande hela vägen från start (beställning) till mål (faktura). Suveränt - det gör jag gärna om och har även rekommenderat AVEQIA i nätverket. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Gunilla N
    Hej Gunilla!

Vad roligt att du var så nöjd med din upplevelse hos oss och stort tack för dina positiva ord!

Henrik O skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade matlagning med kunder. Innan vi börjaden så hade vi en presentation.
    Allt var bra. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Henrik O
    Hej Henrik!

Vad roligt att du var nöjd med ditt event hos oss och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!

• Lars R

2018-10-30

Lars R skrev om AVEQIA Stockholm
    Från första kontakt och bokning till ankomst, genomförande och avslutning i baren var till 100% toppen och mycket väl bemött hela vägen. Mat och dryck var 100+. Mycket stort tack! Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Lars R
    Hej Lars!

Stort tack för ditt fina omdöme. Vad jätteroligt att höra att du var så nöjd från början till slut!

Matthias V skrev om AVEQIA Stockholm
    Hade en upplevelse utöver det vanliga. Fantastisk kock och grymt god mat och dryck. En bra kväll då vi hade några nya medarbetare också vilka kom in i gänget på ett bra sätt. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Matthias V
    Hej Matthias,

Vad roligt att höra att du var så nöjd med upplevelsen hos oss, och extra kul att det blev så lyckat med de nya medarbetarna!

• Suzanne F

2018-10-30

Suzanne F skrev om AVEQIA Stockholm
    Överraskande roligt och bra! Fantastisk personal och vilket ställe :-) Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Suzanne F
    Hej Suzanne!

Vad trevligt att du blev så nöjd med eventet hos oss!

Suzanne F gillar detta

Orvar P skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket lyckat kundevent med fler olika kunder. Mha goda handledare fick vi till en god middag i trevligt umgänge. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Orvar P
    Hej Orvar,

Vad roligt att höra att du var nöjd med ditt event hos oss! Tack för att du tog dig tid att skriva!

Nina R skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra & professionellt bemötande vid ankomst. Kunnig och serviceminded kock som tog hand om oss så att vi fick en glad och trevlig upplevelse. Helt klart ett bra koncept oavsett om det är för företagsevent, team buildning eller privat sammankomst. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Nina R
    Hej Nina,

Tack för ditt fina omdöme om oss! Vad roligt att hör att du hade trevligt på AVEQIA!

Vänliga hälsingar,

Mika V skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagningskurs. Toppkvalité på både mat och personal. Läs mer
    2018-10-31 Aveqia svarar Mika V
    Hej Mika,

Stort tack för ditt fina omdöme!

Vänliga häslningar,

Caroline W skrev om AVEQIA Stockholm
    Jättetrevlig kväll med god mat och vin, en perfekt aktivitet för företag, eller som i vårt fall tillsammans med våra kunder. Väldigt proffsigt bemötande också! Rekommenderar. Läs mer
    2018-10-30 Aveqia svarar Caroline W
    Tack för de fina orden Caroline, varmt välkommen tillbaka!
  • 2018-02-17

Martin S skrev om AVEQIA Stockholm
    Toppen från start till slut. Från bemötande, upplägg och genomförande är det helt felfritt. Läs mer
    2018-02-26 Aveqia svarar Martin S
    Vad roligt att höra!
    Varmt välkommen tillbaka till oss på AVEQIA.

Magnus C skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade matlagningsevent med ca 20 pers. Aktiv matlagning Premium.

Jag är på det stora hela mycket nöjd - mest nöjd med hur hela eventet genomfördes, med kockar, handledning, menyer och baren både före och efter - så där är betyget riktigt bra! Det känns professionellt, lyxigt och trevligt.

När det gäller administration och kostnader så tycker jag att det blir lite konstigt när priset är detsamma för dem som inte dricker som för dem som får ett bra vinpaket. Det är ju inte så att de som faktiskt dricker ska behöva dricka upp även de andras vin, eller att de som inte dricker får med sig de vinflaskor som "blir över" hem. Priset måste ju ändå utgå från att alla dricker vin, och är det då en tredjedel som inte gör det, så känns det som om man betalar dubbelt så mycket för vinet. Det framgår iofs att det är ett mat-plus-vin-pris när man bokar, men jag tror fler än jag förutsätter att det också finns ett mat-minus-vin-pris.

Jag förstår också att avbokningsregler finns, för ni måste ju ha köpt in en viss mängd mat i förväg, och engagera kockar osv, men även här tycker jag det blir lite konstigt när man också måste betala för det vin som inte går åt vid en avbokning. Vi har ju ändå betalat halva totalsumman i förväg, så det är ju inte så att vi kommer smita från notan. När ett företag lägger över 40 KSEK på ett event, så tycker jag att det skulle vara lite snyggare om någon summa avgår för de vinpaket som faktiskt inte dricks upp.

Alltså - om vi hade fått ett lite lägre pris för dem som inte drack vin, så hade det blivit toppbetyg. Nu blir det inte det. En viss flexibilitet förväntar man sig när allt annat är så proffsigt. Läs mer
    2018-03-05 Aveqia svarar Magnus C
    Hej Magnus,

Tack för din feedback och kul att du tyckte er kväll hos oss var en bra upplevelse. Tack även för din feedback rörande vinkostnaderna. Normalt sett så brukar de som inte dricker vin dricka vårt alkoholfria paket som består av olika alkoholfria bär- och fruktdrycker. Dessa ligger ofta på ett relativt högt inköpspris (i många fall lika högt eller ibland högre än det som vi har på vinerna), därav kan man uppfatta att detta alternativ blir dyrt. Vi har valt att vara generösa med drycken i dessa paket då man ofta dricker mer av dessa alkoholfria drycker än av de alkoholhaltiga samt att det ofta blir så att även de gäster som dricker vinpaket gärna tar ett glas av det alkoholfria alternativet när och om det finns framme. Vi inkluderar även obegränsat med mineralvatten (både stilla och kolsyrat) för att inte krångla till det under kvällen.

MEN - vi är såklart inte omöjliga och ser över dessa rutiner med jämna mellanrum och tar med oss detta in i nästa avstämningsmöte.

Återigen tack och varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning,

Dan S skrev om AVEQIA Stockholm
    Enkel, snabb och tydlig bokning. Fantastiskt genomförande med duktig och inspirerande personal i trevliga lokaler.
    En teamaktivitet som uppskattas stort bland våra medarbetare. Läs mer
    2018-02-19 Aveqia svarar Dan S
    Fantastiskt roligt att höra Dan och välkomna tillbaka till oss på AVEQIA.

Pernilla Å skrev om AVEQIA Stockholm
    Alltid lika lysande! Matupplevelse, god mat och härlig personal! Läs mer
    2018-10-16 Aveqia svarar Pernilla Å
    Hej Pernilla!

Tack för dina positiva ord, de värmer!

Glada hälsningar,

• 2018-02-15

Julia Ö skrev om AVEQIA Stockholm
    Har anlitat AVEQIA för ett antal hemma hos-middagar där kockarna förbereder maten på plats. De har alltid varit extremt service minded från första kontakt till uppföljning efteråt. När jag anlitar AVEQIA vet jag att jag får ett helhets koncept och att jag inte behöver oroa mig ett dugg. De är flexibla och löser saker utan problem. Att de dessutom lagar riktigt god mat är bara så himla bra! Läs mer
    2018-02-16 Aveqia svarar Julia Ö
    Tack för de fina orden Julia! Hoppas vi ses snart igen!
  • 2018-02-15

Eva P skrev om AVEQIA Stockholm
    Bemötandet var enastående; Madelaine i bokningen, när vi var där och tittade på lokalerna samt under själva kvällen.
    Vi var 17 stycken som lagade en fantastisk 4-rätters middag tillsammans och med god hjälp av två kockar. Vinerna var perfekta till maten. Alla var engagerade och tog sig an en meny med ingredienser och moment som vi aldrig trodde var möjligt.
    Det var en underbar kväll där goda vänner lagade mat tillsammans och samtidigt kunde umgås, ha roligt och som överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2018-02-16 Aveqia svarar Eva P
    Hej Eva!

Så roligt att ni uppskattat vår upplevelse - för oss är det superhärligt att se samspel mellan er och hur ni skapar tillsammans! Varmt välkomna tillbaka!
  • Ji-sun L

2017-03-15

Ji-sun L skrev om AVEQIA Stockholm
    mycket bra bemötande, proffsiga kockar, väldigt trevlig miljö. Mycket bra komponerad middag och dryckespaket trots att vi valde det "billigaste" paketet. Läs mer
    2018-10-16 Aveqia svarar Ji-sun L
    Hej Ji-Sun!

Vad kul att läsa att du var så nöjd hos oss, tack för din fina feedback!

AVEQIA
  • 2017-03-15

Anders L skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra service innan med beställning m.m.
    Synnerliga trevliga kockar.
    Trevlig stämning.
    Proffsigt rakt igenom från välkomstdrink till avec.
    Aveqia levde helt klart upp till de högt ställda förväntningarna. Läs mer
    2018-10-16 Aveqia svarar Anders L
    Hej Anders,

Vad roligt att du var nöjd med din upplevelse hos oss!

Bästa hälsningar från oss på AVEQIA
  • 2017-03-13

Gunilla O skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Allt var väl förberett. Vi var 8 stycken och alla var mycket nöjda. Vi hade en rolig och lärorik kväll och kommer gärna tillbaka Läs mer
    2017-03-13 Mikael Aveqia svarar Gunilla O
    Tack Gunilla,
    Kul att ni gillar upplägget och bemötandet.
    Hoppas vi får se er på AVEQIA snart igen
    Vänligen, Mikael

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm