Alla kategorier Matlagningskurs Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan AVEQIA Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - AVEQIA Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - AVEQIA Stockholm

AVEQIA Stockholm

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm — Visa karta

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegorna, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans.

På helgerna är vi ett populärt alternativ till privatfesten, där man kan umgås med en grupp vänner kring en gemensam middag i en skön hemmamiljö med fördelen att ingen behöver ta hand om disken.

Vi erbjuder även Inspirationsmatlagning i öppen grupp varannan lördag där du kan komma ensam, med en vän eller två och låta dig inspireras. Väl mött!

Läs vad 167 kunder tycker om AVEQIA Stockholm

• Paula Z
    Paula Z skrev om AVEQIA Stockholm
    En mycket trevlig kväll med fantastiska mat och handledning.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om AVEQIA Stockholm
    Kul grej att göra tillsammans. Tråkigt att man inte fick en klar bild av vad det skulle bli av det man gjorde. Det kanske vore bra med ett foto av hur rätten skulle se ut.
  • Joachim R
    Joachim R skrev om AVEQIA Stockholm
    Hej!
    Tack för en helt underbar kväll ifrån början till slut med fantastiskt trevlig personal och god mat. Kvällen överträffade mina förväntningar och jag kommer absolut att rekommendera er till mina bekanta. Hoppas att jag får möjlighet att återkomma till er!
    Med vänlig hälsning Joachim Rahm
  • Niklas L
    Niklas L skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk kväll. Matlagningskurs, som var väldigt imponerande. Kommer starkt rekommendera detta vidare
  • Emma S
    Emma S skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastiskt bemötande från börja till slut. Vi var och lagade mat med jobbet.
  • Jocke L
    Jocke L skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade en väldigt trevlig kväll med kunder.
  • John-erik J
    John-erik J skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var på Aveqia med hela företaget och det blev en höjdarkväll. Stämningen var god och även om vi var uppdelade i lag så upplevde jag att alla umgicks på ett avslappnat sätt.
  • Samir B
    Samir B skrev om AVEQIA Stockholm
    Det var mitt 1:a besök på Aveqia. Hade inga förväntningar. Blev överaskad av väldigt trevligt bemötande, trevlig och glad personal man mötte. Trotts att menyn vi skulle tillaga var rätt avanserad har kockarna på ett proffsigt men enkelt sätt gjorde att vi kände oss som proffsiga kockar. Det var mycket glädje och stort engagemang. Tack för denna dag.
  • Aira K
    Aira K skrev om AVEQIA Stockholm
    Very well arranged event with a professional touch. Have received a lot of compliments from the customer who thought this was one of the best team-building activities we have had together.
    This concept suits best teams that are big enough and are used to working in an open atmosphere.
  • Diana C
    Diana C skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag rekommenderar absolut avequia. Teambuilding genom matlagning i en avslappnad, rolig stämning. Proffsiga och sociala kokar. Det var väldigt spännande att se varje trams slutresultatet på tallriken.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag upplevde en fantastisk kväll på Aveqia, med otroligt god och välkomponerad mat. Jättekul upplevelse!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om AVEQIA Stockholm
    Suverän service & matupplevelse, kan varmt rekomenderas
    2016-05-16 Aveqia svarar Joakim B
    Tack Joakim, det gläder oss att du är nöjd och vill rekomendera
  • Åke J
    Åke J skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade ett företagsevent där vi lagade mat tillsammans. Väldigt bra bemötande av en proffsig personal. Mycket bra !
    2016-05-17 Aveqia svarar Åke J
    Tack Åke, kul att du gillar upplägget. Vi har ju lite olika upplägg beroende av om det är företagsgrupper eller privata grupper, men grunden är densamma. Hoppas vi får laga mat tillsammans igen snart..
  • Anna T
    Anna T skrev om AVEQIA Stockholm
    Det var en fantastisk kväll med mycket trevligt bemötande och lärorik matlagning. Teambuilding på hög nivå! Att rekomendera!!
  • Håkan J
    Håkan J skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag upplever helhetsintrycket som mycket positivt. Trevlig atmosfär, gott bemötande mycket kunniga men ändå nytänkande kockar och maten blev god. Jag upplever detta med matlagning tillsammans som en god affärside för att på så sätt svetsa samman en arbetsgrupp. Kanske skulle man innan frågat vilken typ av mat som majoriteten av deltagarna vid varje tillfälle ville Av de som lagade mat med mig har alla varit mycket nöjda, många säger att de aldrig ätit godare alt lagat godare mat. Jag tror det skulle vara kul om man kunde utöka detta med bra kockar/mat från andra kulturer också. HJ
  • Elin P
    Elin P skrev om AVEQIA Stockholm
    Väldigt trevlig bemötande, alla hälsade o tog i hand. Mysigt med välkomstskål och sedan väldigt roligt att laga maten ihop. Kenta o Anders skötte sig super! Dock lite trist att vi inte fick se alla våra bilder från kameran. Vi tog 200 kort o "bara" ett 60 tal fick vi sedan se. Skulle absolut rekommendera mina vänner o andra företag att åka på denna sorts teambuildning!
    2016-05-17 Aveqia svarar Elin P
    Hej Elin,

Så kul att ni hade en trevlig kväll hos oss - Anders och Kenta tackar för de fina orden.
    Vad gäller bilderna så brukar vi publicera alla bilder som är bra, men vi tar bort dem som är suddiga eller för mörka så ni som gäst slipper klicka er igenom bilder som inte blivit 100%. Hoppas detta förklarar saken!

Tack för den fina rekommendationen och vi hoppas få se dig hos oss snart igen!
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om AVEQIA Stockholm
    Trevligt bemötande både när vi kom och under matlagningen otroligt trevliga och kunniga kockar. Rätterna som vi lagade blev så himla goda och sammansättningarna utmärkta med både mat och dryck.
    Tack för en matupplevelse utöver det vanliga, kommer gärna tillbaka.
    2016-05-18 Aveqia svarar Gunilla G
    Tack Gunilla, du är varmt välkommen åter!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi blev välkomnade till ett stort kök av en proffsig kock, där vi skulle laga ihop en riktigt fin middag tillsammans. Vi lyckades perfekt och det var en grym kväll. Riktigt god mat och god dryck. Var roligt att lyckas laga ihop en så proffsig middag.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket bra och trevligt upplägg då vi som kollegor fick laga en 4 rätters meny tillsammans, och som vi sedan fick äta i en trevlig och gemytlig atmosfär.
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra lokaler, kul och utmanande recept, jättebra kock!
  • Snjezana L
    Snjezana L skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevlig upplevelse. Trevliga kockar som hade koll på alla tre team när vi lagade mat. Dessutom var mat vi lagade jätte god.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om AVEQIA Stockholm
    Ett jättebra sätt att umgås med kollegorna. En bra möjlighet att förbättra samarbetet på ett underhållande sätt - och slutresultatet är dessutom en himmelsk smakupplevelse!
  • Lena E
    Lena E skrev om AVEQIA Stockholm
    Roligt och gott. Trevligt sätt att umgås med sina arberskollegor på.
  • Maria S
    Maria S skrev om AVEQIA Stockholm
    Kul och inspirerande. Vi bokade en privat aktivitet. Vi var 15 personer i åldrarna 8-88 år med olika erfarenhet från matlagning. Det blev en kul aktivitet där alla kunde delta. Maten var fantastisk god. Vår kock peppade och inspirerade och hjälpte oss att få en minnesvärd kväll.
  • Maria S
    Maria S skrev om AVEQIA Stockholm
    Bemötandet var jättebra från början till slut. Vi var en grupp på 16st personer vilket var perfekt. Upplägget och genomgången i aktiviteten samt kvaliteten på mat och dryck var utmärkt. Jättebra ledning i aktiviteten från vår kock.
  • Helena D
    Helena D skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevlig och inspirerande kväll med kollegor och coachande kockar:)
  • Therese R
    Therese R skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag bokade matlagningsaktivitet med vinpaket medium hos AVEQIA, för vårt HR team.

Allt från början till slut var i toppklass - från servicen gällande bokningen, sen justering av antal deltagare, till välkomnande vid ankomst, professionella och trevliga kockar, rolig och lärorik matlagning och trivsam stämning.

Maten blev fantastisk och såg väldigt avancerad ut (trots att den var relativt enkelt att laga). Vinerna var väl utvalda att passa smakerna i menyn och var alla mycket goda.

Sist men inte minst var detta en aktivitet som passar alla, oavsett ålder och tidigare matkunskaper som skapade en trevlig atmosfär med mycket skratt. Vi fick en bättre sammanhållning som team och fick lära oss högklassig matlagning.

En stor eloge till de två kockarna som var våra värdar och mentorer under hela kvällen. De är kompetenta, underhållande, trevliga samt hjälpsamma och tog mycket väl hand om oss!

Jag kommer definitivt att göra om detta framöver, både med jobbet och i privat sammanhang.
  • Dan O
    Dan O skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag vär där med mina arbetskamrater och min chef, vi var åtta personer som lagader en fyra ratter middag med Johan från Aveqia som vi sedan avnjöt tillsammans med väl valda viner,
    Det var en kanonkul och trevlig aktivitet som jag gärna rekommenderar
  • Ia W
    Ia W skrev om AVEQIA Stockholm
    Magiskt roligt gott lärorikt trevligt
  • Robin B
    Robin B skrev om AVEQIA Stockholm
    underbar upplevelse!
    förstår att ni har en tidplan att hålla men det hade varit roligt för en matintresserad att t ex. Få hacka löken i alla fall =)
  • Jonas P
    Jonas P skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var 10 pers som åkte till Aveqia och lagade mat i deras kök. Ganska avancerad menu som gick bra att laga med hjälp av instruktioner och handfast support från närvarande kock. Jättegott och jättenöjda!
  • Fabian A
    Fabian A skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra kockar, god mat, bra upplägg
  • Pontus A
    Pontus A skrev om AVEQIA Stockholm
    Helt fantastisk kväll och ett mycket bra sätt att avslappnat umgås.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk upplevelse, mycket trevligt bemötande och 100% proffisionellt.
  • Rikard I
    Rikard I skrev om AVEQIA Stockholm
    Proffsigt och fantastisk mat!!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastiskt inspererande att kocka med proffs
  • Eva R
    Eva R skrev om AVEQIA Stockholm
    Detta är ett av de absolut bästa sätt att ha en teamaktivitet på, speciellt med ett team som inte känner varandra så väl. Att laga mat tillsammans och med coaching av professionella, sociala, vänliga, roliga kockar med ett stort tålamod och kärlek till mat, det är verkligen fantastiskt. Vi har varit hos Avecia med många olika team och nationaliteter och det har varit lika populärt och lyckat varje gång. Rekommenderas varmt! Vi har också köpt kockjackor med monogram samt de otroliga global knivarna som gåvor vid speciella tillfällen, även detta mycket populärt! Vi kommer tillbaks!
    2015-12-08 Aveqia svarar Eva R
    Hej Eva,

Så roligt att ni gillar vårt koncept! Det är extra kul att ni väljer att komma till oss för att starta upp team - mat är ju en sådan klockren isbrytare. Ni är varmt välkomna tilllbaka!
  • Malin K
    Malin K skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag blev inbjuden av ett annat företag och jag tyckte kvällen var väldigt bra med revliga människor och väldigt god mat och vin.
  • Mariya K
    Mariya K skrev om AVEQIA Stockholm
    Mat var fantastiskt gott, kock var jättesnäll och professionell. Allt var jättefint!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om AVEQIA Stockholm
    Vår upplevelse av Aveqia var ett bra bemötande och professionella kockar.
    Menyn var väl komponerad och smakupplevelsen fantastisk.
    2015-12-08 Aveqia svarar Birgitta H
    Tack Birgitta,

Det är alltid roligt att skapa en fin måltid tillsammans med våra gäster!
  • Hans - Christer H
    Hans - Christer H skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk upplevelse både smaken,bemötandet var toppen
  • Louise W
    Louise W skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk kunnig, trevlig och rolig personal! Gör matlagning till en fröjd.
    Detta ställe rekommenderar jag till alla jag känner.
    2015-12-08 Aveqia svarar Louise W
    Det tackar vi varmt för Louise! Välkommen åter!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra svårighetsgrad på matlagningen och väldigt god mat.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om AVEQIA Stockholm
    Otroligt bra från start till mål! Kunniga och mycket duktiga kockar samt otroligt god mat och goda viner. Perfekt för vårt kundevent. Kan tänka mig att även göra något i framtiden privat.
    2015-12-08 Aveqia svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för de orden. De flesta gör ju företagsaktiviteter hos oss men matlagningen passa ju vid så många tillfällen. Ni är så klart varmt välkomna även privat när det blir dags.
    Aveqia gillar detta
  • Catharina B
    Catharina B skrev om AVEQIA Stockholm
    Ett jättetrevligt arrangemang och en väldigt duktig kock. Trivsamma lokaler dessutom!
  • Helene A
    Helene A skrev om AVEQIA Stockholm
    "Julbord" för företag.

Trevliga kockar & god mat blev det.
  • Isabella C
    Isabella C skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag fick ett mycket trevigt bemötande.
    Vi hade en teambuilding kväll med matlagning tillsammans med proffskockar.

Förväntan uppfylldes till fullo.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi lagade mat tillsammans ett 50-tal personer. Mycket god sammansatt meny med fina råvaror. Personalen på plats var jättetrevliga och hjälpsamma. Jättemysigt ställe att vara på, mkt trevliga lokaler.
  • Kicki A
    Kicki A skrev om AVEQIA Stockholm
    En rolig kväll med väldigt god mat! Vägledning av kunnig och humoristisk kock, Daniel, som resulterade i fantastisk måltid! Tänk att vi kunde fixa så gott!! Proffsigt kök med all tänkbar utrustning, bra råvaror och goda drycker till maten. Fullträff!
    2014-12-11 Aveqia svarar Kicki A
    Hej Kicki,
    Tack för din rekommendation. Kul att ni gillar upplägget och hade trevligt. Vi ska hälsa Daniel att kunskapsöverföringen och det humoristiska inslaget var uppskattat. Nu är det så att vi har två Daniel, men vi tar det med båda för att vara på säkra sidan.
    Ha det fint...
  • Per S
    Per S skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var en grupp på 8 personer som köpte tjänsten inspirationsmatlagning från Aveqia i Stockholm.
    Tjänsten och bemötandet från vår kock var över vår förväntan, vilket genererar betyget 5, dvs utmärkt.
    2014-12-17 Aveqia svarar Per S
    Hej Per,
    Kul att ni gillade upplägget. Lite extra spännande att höra eftersom ni var på en av våra öppna grupper. Merparten av aktiviteterna sker ju annars i slutna sällskap. Hoppas vi får se er fler gånger.

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm