AVEQIA Stockholm

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm — Visa karta

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegorna, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans.

På helgerna är vi ett populärt alternativ till privatfesten, där man kan umgås med en grupp vänner kring en gemensam middag i en skön hemmamiljö med fördelen att ingen behöver ta hand om disken.

Vi erbjuder även Inspirationsmatlagning i öppen grupp varannan lördag där du kan komma ensam, med en vän eller två och låta dig inspireras. Väl mött!

Läs vad 256 kunder tycker om AVEQIA Stockholm

• 2020-01-07

Julia B skrev om AVEQIA Stockholm
    Aktiv matlagning hos Aveqia är en av de topp tio bästa sakerna jag har gjort i livet! Proffsiga och trevliga kockar, rolig och utmanande matlagning samt otroligt gott. En perfekt aktivitet att göra ihop med vännerna. Jag älskar Aveqia! Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Julia B
    Hej Julia,
    Ett sådant toppenbetyg, tack snälla! Superkul att du tyckte att att aktiviteten var en sådan fullträff och hoppas att vi får ta emot dig igen framöver!

Glada hälsningar från alla oss på AVEQIA
  • 2019-12-16

Martina B skrev om AVEQIA Stockholm
    Proffsiga, tillmötesgående! Både konferens och matlagningsaktivitet var mycket lyckad! Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Martina B
    Hej Martina,

Vad roligt att du var så nöjd med din dag hos oss, och tack för din fina recension!

• 2019-12-16

Yvonne M skrev om AVEQIA Stockholm
    Julfest för 30 personer, matlagning m 3 kockar. Fantastisk personal, både vid bokning och på eventet. Proffsiga men ändå personliga och otroligt serviceinriktade. Bra teambuilding att få laga maten och servera den. Vi hade den bästa julfesten på väldigt länge! Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Yvonne M
    Hej Yvonne,

En sån jättefin recension, och verkligen roligt att ni var så nöjda med eventet!

Varmt tack och glada hälsningar från hela team AVEQIA
  • 2019-12-15

Susanna W skrev om AVEQIA Stockholm
    Alltid snabb och fantastisk service vid bokningstillfället. Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Susanna W
    Tack Susanna, det värmer!

Glada hälsningar från hela team AVEQIA
  • 2019-12-15

Henric S skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning med teamet. Bra service och bemötande trots att vi strulade med flytt av datum mm. Proffsigt upplägg och kompetent kock. Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Henric S
    Hej Henric,

Stort tack för din fina recension!

Vänliga hälsningar

• 2019-12-14

Renée J skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevlig kock som gjorde vår teambuilding mkt lyckad. Bokning och ändringar snabbt och flexibelt via mail Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Renée J
    Hej Renée,

Tack för ditt höga betyg och fina omdöme!

Goran S skrev om AVEQIA Stockholm
    Avancerad matlagning som vi fick proffsig hjälp att genomföra av en jättebra kock. Alla tyckte att det var en lyckad kväll. Så pass att några i slutet av kvällen talade om att nästa års träff kanske ska vara i Frankrike(!).
    Jag har gjort gemensam matlagning kanske 10 gånger och maten på Aveqia var i särklass godast.
    Göran Schubert Läs mer
    2020-03-02 Aveqia svarar Goran S
    Hej Göran,
    Vad jätteroligt att ni hade en så lyckad kväll hos oss! Och tack för det fina betyget på maten, det uppskattar våra kockar särskilt att höra.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Eva K skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var 10st som efter vår planeringsdag avslutade med matlagning hos er.
    Tycker att det var smidigt att boka. Tydlig sida och bra återkoppling då jag hade några frågor innan bokningen.
    Var andra gången jag gjort detta och det är en trevlig aktivitet med fantastisk mat. Kul övning att göra tillsammans.
    Den här gången tycker jag dock att det var lite väl avancerat där kocken var tvungen att hjälpa till lite väl mycket. För många moment som tog lite väl lång tid att göra. Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Eva K
    Hej Eva,

Tack för din fina recension och vad roligt att du har valt att komma tillbaka en andra gång - det är det bästa betyget för oss! Tack också för din feedback angående menyn, vi tar med oss den till kommande menyer!

God jul och varma hälsningar från team AVEQIA

Petra F skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning i grupp med kockar, mycket trevlig koncept
    trevligt bemötande av Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Petra F
    Hej Petra!

Tack Petra för det fina betyget! :)

Staffan S skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevlig kväll för alla. Läs mer

August L skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag har bara upplevt god service från AVEQIA Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar August L
    Tack August, vad glada vi blir att du känner så!

Bästa hälsningar från team AVEQIA

Karin O skrev om AVEQIA Stockholm
    Aktiv Matlagning
    Professionella kockar, härlig atmosfär, underbar mat med tillhörande drycker. Väldigt bra upp styrt och ordnat med hur vi skulle tillaga maten. Bra support från kockarna som var trevliga, glada, roligt , proffsiga och hjälpsamma. Denna aktivitet har jag rekommenderat vidare till mina kollegor då det var en mycket bra och uppskattad teamaktivitet.
    Jag och min "gäng" ger toppbetyg på allt helt enkelt . Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Karin O
    Hej Karin!

Tack snälla för alla fina ord och vad jätteroligt att ni var så nöjda med er kväll hos oss!

Varma hälsningar från hela team AVEQIA
  • Marcus B

2019-12-13

Marcus B skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk teambuilding aktivitet! Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Marcus B
    Tack Marcus för ditt fina betyg!

Glada hälsningar från team AVEQIA

Emmylou F skrev om AVEQIA Stockholm
    Fantastisk upplevelse och en väldigt rolig kock! Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Emmylou F
    Hej Emmylou!

Vad roligt att du var så nöjd med eventet hos oss! Tack för ditt fina betyg!

Glada hälsningar från oss på AVEQIA
  • 2019-12-10

Rolf Eric Ragnar S skrev om AVEQIA Stockholm
    Torsdagen den 5 december 2019 var mitt företag inbokat för ett matlagningsevent (vi delades upp i grupper som lagade mat som sedan avåts gemensamt). Tyvärr blev jag dåligt behandlad av en av kockarna under den senare delen av kvällen. Han måste ha varit på dåligt humör och kunde inte dölja det.
    Detta gav för mig personligen en bitter eftersmak av det i övrigt utmärkta arrangemanget. Läs mer
    2019-12-13 Aveqia svarar Rolf Eric Ragnar S
    Hej Rolf!

Det är jätteviktigt för oss att ha en varm och respektfull miljö och ton både internt och i all kontakt med våra gäster, och vi beklagar därför verkligen att du inte kände dig väl bemött av en av våra kockar. Vi tar med oss din kritik och tar även tillvara ditt beröm över arrangemanget i övrigt.

God Jul och vänliga hälsningar från oss på AVEQIA
  • Helene D

2019-10-21

Helene D skrev om AVEQIA Stockholm
    Jätteroligt sätt att äta en god middag tillsammans när alla deltar
    Väldigt bra och trevlig kock som ledsagade oss Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Helene D
    Tack Helene för ditt fina betyg!

• 2019-10-17

Sara M skrev om AVEQIA Stockholm
    En fantastiskt trevlig, rolig och god kväll med mycket samarbete och glada skratt! Aveqia levde verkligen upp till förväntningarna på alla sätt och vis. Vi kommer tillbaka! Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Sara M
    Hej Sara,

Vad roligt att du tyckte aktiviteten var en bra samarbetsövning, och tack för ditt fina betyg!

• 2019-10-11

Ann-christine Å skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade en fantastisk kväll med bra vägledning av vår kock. Det blev en väldigt familjär stämning under kvällen och förstås mycket god mat och dryck. Vi var alla eniga om att det var en kanonkväll och att vi gärna rekommenderar vänner och bekanta att boka in en kväll hos Aveqia. Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Ann-christine Å
    Hej Ann-Christine,

Vad jätteroligt att ni hade en så trevlig kväll hos oss! Det är bästa betyget när vi blir rekommenderade av de som har upplevt vår aktivitet på plats!

• 2019-10-10

Ulf D skrev om AVEQIA Stockholm
    Matevent för 5 syskon med respektive.
    Ett mkt gott bemötande av AVEQIAS aministrativa personal och ett fantastiskt bemötande och genomförande av eventet. Eventet motvarade och översteg med råge alla förväntningar! Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Ulf D
    Hej Ulf!

Tack för ditt fina beröm och vad roligt att du kände dig så nöjd med eventet!

Glada hälsingar från hela team AVEQIA
  • 2019-10-10

Margareta G skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi beställde en kväll med aktiv matlagning för en grupp på 10 personer. Vi blev från början till slut väl omhändertagna av personalen på Aveqia och kvällen överträffade våra förväntningar. God mat, fin inspirationskälla för framtida övningar i det egna köket och framför allt en mycket bra teambildningsaktivitet! Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Margareta G
    Tack Margareta för din fina recension! Extra roligt att ni både fick med er tips för hemmaköket och att det det var givande som teambuildingaktivitet!

Jon L skrev om AVEQIA Stockholm
    Supertrevligt!
    Jättebra kock, utsökt mat, inspirerande och kul (till ett väldigt bra pris för var vi fick!) Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Jon L
    Hej Jon,

Tack för ditt fina betyg och vad roligt att du tyckte att det var en så prisvärd aktivitet!

Malin J skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevligt koncept tyckte vi alla som var med och deltog i en matlagningskväll, mycket goda recept med fina väl utvalda råvaror.
    En minnesvärd kväll som vi alla pratat mycket om och som vi varmt rekommenderar till andra, Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Malin J
    Hej Malin,

Stort tack för din fina recension!

Magnus M skrev om AVEQIA Stockholm
    Mkt positivt och proffsigt utfört.
    Våra kunder och givetvis vi var väldigt nöjda Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Magnus M
    Tack Magnus för den fina recensionen!

Lars L skrev om AVEQIA Stockholm
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Teamet hade en toppenkväll och sa att det var den bästa team-aktivitet de varit på. Läs mer
    2019-12-12 Aveqia svarar Lars L
    Hej Lars,

Ett sådant toppenbetyg! Tack, och vad roligt att teamet uppskattade aktiviteten så mycket.

Vänliga hälsningar från hela team AVEQIA

Tua H skrev om AVEQIA Stockholm
    Bra info innan kvällen och en suverän guidning under matlagningen.
    Trevlig lokal som passade ändamålet väldigt bra!

Supernöjd! Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Tua H
    Hej Tua,

Stort tack för din fina recension! Jätteroligt att höra att du var så nöjd med eventet!

Karolina J skrev om AVEQIA Stockholm
    Har bokat, och deltagit i, fyra tillfällen matlagningsaktivitet. Alltid lika nöjd. Perfekt mix av teambuilding och god middag :) Passar grupper som känner varandra mindre väl, när en har nya teammedlemmar, eller när en bara vill att teamet ska få umgås och äta gott. Rekommenderar verkligen Aveqia starkt! Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Karolina J
    Hej Karolina,

Vad roligt att höra att du trivs så bra hos oss, och extra kul att du har hittat flera olika användningsområden för aktiviteten! Vi hoppas du vill komma tillbaka ännu fler gånger!

AVEQIA-gänget

Lena M skrev om AVEQIA Stockholm
    Det är fräscht, pålästa kockar, trevligt bemötande och fantastiskt god mat och fina recept som är utöver det vanliga vilket ökar upplevelsen.
    Goda viner till maten Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Lena M
    Hej Lena,

Stort tack för din fina recension och vad roligt att du var så nöjd med in upplevelse hos oss!

• 2019-10-08

Jenny F skrev om AVEQIA Stockholm
    Bokade en team aktivitet i form av matlagning, med efterföljande middag.
    Vi fick bra information innan kring när, var och hur aktivitet skulle ske.
    När vi var på plats, var saker förberedda och vi fick ett bra mottagande. Under själva matlagningen fick vi den support som behövdes.
    Väldigt positivt att de även hade en kamera på plast, där vi under kvällen själva kunde ta kort (vilka sedan skickades vidare till oss tilsammans med meny). Vi hade även valt litet tilltugg innan, tillsammans med dricka under själva matlagningen. Detta blev en lyckad introduktion, när alla var lite småhungriga efter lång dag.
    Det var inga problem att vi var ett mixat team från olika delar av Europa och USA, utan allt fanns förklarat på engelska.
    Maten vi lagade var jättegod och bra kombination med vinpaket (alt alkoholfritt).
    Reponsen efteråt från deltagarna har varit väldigt positivt och mitt mål att få en inspirerande och kul team aktivitet uppfylldes verkligen. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Jenny F
    Hej Jenny,

Oh, vad roligt med en så fin recension! Stort tack för den fina helhetsbilden och extra kul att det var ett internationellt sällskap!

Vi hoppas vi får möjlighet att ta emot er igen så småningom.

Varma hälsningar från hela team AVEQIA

Erling T skrev om AVEQIA Stockholm
    Bokade en matlagningsaktivitet för en kunds räkning. Fick ett bra bemötande som vanligt och allt flöt på som planerat. Kunden nöjd = jag är nöjd.//ET Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Erling T
    Hej Erling,

Vad roligt att det blev så lyckat och tack för din fina recension!

Henrik F skrev om AVEQIA Stockholm
    En välkomnande och professionell upplevelse som verkligen skapade en minnesvärd kväll. Vi var ledningsgruppen som hade eventet och efter mötet kan man se bra resultat för team buildning inom gruppen. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Henrik F
    Hej Henrik,

Tack för din fina recension! Extra roligt att du ser positiva resultat i gruppsammanhållningen - vi vill ju att AVEQIA ska fungera just så att skapandet av god mat blir verktyg för att bygga starka relationer.

Glada hälsningar från alla oss på AVEQIA
  • Reza G

2019-10-07

Reza G skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi hade ett företagsevent på plats. Ett team på ca 6 personer, Mycket trevlig personal och kock som lärde oss laga en 3 rätters meny.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Reza G
    Hej Reza,

Tack för din fina recension! Vad roligt att du var så nöjd med eventet.

Gunilla L skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag har anlitat AVEQIA flertalet gånger och alltid fått både en fantastisk service och en smakupplevelse utöver det vanliga. Jag har både köpt catering och matlagning med mästerkockar, som aktivitet med våra kunder. När man anlitar AVEQIA kan man vara trygg med att man får det man beställer OCH lite till. Att upplevelsen stannar kvar länge beror både på kvalitet och bemötande. Att de använder säsongens råvaror är en fördel i hållbarhetsperspektivet och mycket gott! Jag kan varmt rekommendera AVEQIA. Läs mer

Isidora M skrev om AVEQIA Stockholm
    En riktigt fint organiserad aktivitet i inspirerande och stora lokaler, kunnig och trevlig personal, roligt och gott! På förbättringssidan - ofta blir sådana här event lite dyra för beställaren så lite mer i vinglasen/något lyxigare kött än lax/kyckling kanske skulle kännas ännu mer prisvärt? Men på det stora hela riktigt lyckat och alla deltagare supernöjda! Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Isidora M
    Hej Isidora,

Tack för din fina recension och vad roligt att höra att ni var så nöjda!

Tack också för feedbacken på menyn. Vi byter meny 5 gånger om året för att följa säsongerna så nära som möjligt och variera råvarorna. Vi tar självklart med oss din input till nästa menyupplagning och vi vill gärna kunna förmedla till gästerna varför vi har valt just de råvarorna - i det här fallet den lättgravade laxen och den lilla primörkycklingen, och på vilket sätt de är exklusiva. Menyerna finns tillgängliga på : https://aveqia.com/sv/stockholm/menyer/ där du kan se i förväg vad som kommer att serveras och vad vi har serverat tidigare under året.

När det kommer till vinpaketet skiljer det sig mycket åt mellan företag när det kommer till hur mycket alkohol som uppskattas under aktiviteten. Därför har vi begränsat innehållet i vinpaketet till 6 dl, fördelat på 6 glas under aktiviteten (en fördrink, ett glas under matlagningen och 4 utpassade viner till de 4 rätterna) och i gengäld har vi olika prisnivåer beroende på hur vinintresserade gästerna är.

Vänliga hälsningar från AVEQIA-teamet

Ann L skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning för företagsgruppen.
    Fantastiskt bemötande och fantastisk ledning av kock!
    En oförglömlig kväll för alla på företaget. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Ann L
    Hej Ann,

Stort tack för ditt fina betyg och jätteroligt att höra att ni hade en så lyckad kväll hos oss!

Kristina R skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi köpte paketet för matlagningsaktivtet. Vi var 25 personer och allt var superlyckat. Personerna i mitt team tyckte att det var den bästa aktiviteten vi gjort.

Alla var väldigt trevliga och agerade snabbt på alla frågor innan och efter.

Denna aktivitet överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Kristina R
    Hej Kristina,

Vad jätteroligt att höra! Vi hoppas få ta emot er igen framöver!

Lotta S skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning under en lunch med ledningsgrupp. Hög nivå och bästa betyg på råvaror, kockens handledning, lokaler och upplevelsen i sig. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Lotta S
    Hej Lotta,

Vad roligt att ni var så nöjda! Det är extra trevligt att får så fint betyg även på lunchaktiviteten.

Hilda K skrev om AVEQIA Stockholm
    Matlagning, de var så trevliga och professionellt.
    Mina kollegor var så imponerad och allt var så väl planerad och god mat. Läs mer
    2019-10-09 Aveqia svarar Hilda K
    Hej Hilda,

Vad roligt att höra, tack för din fina recension!
  • 2019-02-06

Laura J skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi på Xllnc har haft våran julaktivitet på Aveqia i 9 år nu och nästa år blir det 10 års jubileum. Våran aktivitet är mycket uppskattad av kunder och samarbetspartner. Vi som arrangörer kan njuta av en trevlig kväll där Aveqia håller koll på alla trådarna. Vi kan varmt rekommendera Aveqia! Läs mer
  • 2019-01-23

Lena A skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var ett gäng på 10 personer som förväntade oss en lugn och metodisk matlagning av en 4-rätters avsmakningsmeny med massor av tips och råd. Så blev det inte riktigt... Den 23-åriga "kocken" stressade på, de krångliga recepten stämde inte, inga tips om hur man kan förenkla eller hitta smarta lösningar. Vi tror att det behövs en mer erfaren kock för ett sådant event. När vi väl åt var smakerna OK och vinerna var goda till! Läs mer
    2019-01-25 Aveqia svarar Lena A
    Hej Lena,

Vi strävar alltid efter att bli bättre och det är givetvis otroligt viktigt för oss att våra kunder är nöjda med sin upplevelse på AVEQIA. Därför är det jättetråkigt att höra att er kväll hos oss inte levde upp till era förväntningar! Vi kommer att kontakta dig personligen för att försöka reda ut vad som har hänt och hoppas att vi får en ny möjlighet att ta emot er hos oss framöver.

• 2019-01-17

Ingela J skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevligt sätt att umgås. Vi fick bra guidning i recepten och hur vi skulle göra. Maten blev fantastiskt god och vinerna till mycket bra. Jag rekommenderar detta varmt! Istället för att lägga pengar på en aktivitet och sedan en middag får du här två till priset av en. Och vilken mat sedan! Läs mer
  • 2019-01-16

Shannon D skrev om AVEQIA Stockholm
    Jag hade tidigare varit där med mina kollegor och visste vad som väntade. Det var lika trevligt även denna gång! Vi var en stor grupp på ca. 110 person och med en tajt budget. Aveqia anpassade antal maträtter efter vår budget vilket uppskattades. En superbra aktivitet och trevlig personal som tog hand om oss. Läs mer
  • 2019-01-15

Mia T skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi har som tradition att vårt julfirande består av att laga mat tillsammans och den här gången så blev det Aveqia.
    Hela proceduren och kontakten med offert, beställning och ändringar gick otroligt smidigt och jag fick snabba svar.
    Givetvis hade jag stora förväntningar och döm om min besvikelse när jag blev sjuk samma dag som eventet ägde rum.
    Men mina kollegor skickade mig foton hela kvällen och jag har efteråt bara hört lovord om vad trevligt det var, vilken fantastisk kock man hade och vad gott det var.
    Så vi kan varmt rekommendera Aveqia till alla som vill ha en trevlig kväll tillsammans. Läs mer
  • 2019-01-14

Gunnar H skrev om AVEQIA Stockholm
    Egen matlagnings kväll
    Bra bemötande
    Motsvarade förväntningarna Läs mer
  • 2019-01-14

Maria L skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var ca 15 personer som lagade mat tillsammans.
    Vi blev väldigt bra bemötta genom hela processen, från bokning till färdiglagad mat!
    Företaget levde absolut upp till våra förväntningar och mer än så!
    Vi ser fram emot att komma tillbaks! Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Maria L
    Hej Maria,
    Tack för dina positiva kommentarer!

Glada glada hälsningar från team AVEQIA
  • Johan T

2019-01-14

Johan T skrev om AVEQIA Stockholm
    Väldigt trevliga och duktiga kockar och personal Läs mer
  • 2019-01-12

Anna P skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi var kollegor som lagade mat på Aveqia. Upplevelsen var mycket positiv; duktiga kockar, trevliga lokaler, god mat och bra koncept. Kan verkligen rekommendera Aveqia. Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Anna P
    Hej Anna,
    vad roligt att läsa att du var så nöjd med din upplevelse hos oss!

• 2019-01-12

Linda H skrev om AVEQIA Stockholm
    Mycket trevligt, har varit hos er tidigare ich denna gång fick jag inte lika mycket kocktips som är en del av grejen så det hade jag önskat i högre utsträckning för att lära mig mer. Läs mer
    2019-01-21 Aveqia svarar Linda H
    Hej Linda,

Vad roligt att du hade trevligt hos oss! Det var synd att du upplevde att du fick färre kocktips den här gången. Vi bistår gärna med tips även i efterhand så du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du vill ha något knep från kockarna!

• Max A

2019-01-11

Max A skrev om AVEQIA Stockholm
    Vi beställde en trerätters middag för 12 personer och hade högs förväntningar på både mat och servis.

Vi blev mycket bra bemötta vid bokning och la till ett exklusivt vinpaket.

Mycket höga förväntningar gick tyvärr i kras, framförallt av en oerfaren eller helt ny servis som drog ner helhetsupplevelsen rejält, med tanke på vad man betalar per kuvert förväntade vi oss mycket mer, även om maten var god. Vi kommer troligtvis inte att anlita Aveqia igen. Läs mer
    2019-01-15 Aveqia svarar Max A
    Hej Max,

Tack för din feedback! Vad tråkigt att höra att ditt "hemma hos"-event inte levde upp till dina förväntningar. Vi har tagit åt oss av dina kommentarer och ska fortsättningsvis bättre se över kunskaperna hos den externa servis som vi tar in för den här typen av specialevent. Det är självklart viktigt för oss att all personal som representerar AVEQIA ska ta hand om våra kunder på bästa sätt även när det inte sker i våra lokaler!
    Vi är glada över att du uppskattade maten och hoppas att vi ändå får en ny möjlighet att ta emot dig på AVEQIA framöver.

• 2019-01-11

Jakob C skrev om AVEQIA Stockholm
    Oerhört trevligt mottagande och fantastiskt duktiga och inspirerande kockar. Vi lagade mat ca 30 personer i olika lag. Upplevelsen motsvarande och översteg förväntningarna. Helt enkelt en riktigt bra kväll! Läs mer
  • 2019-01-11

Clare M skrev om AVEQIA Stockholm
    Everything about our evening was perfect and my team thoroughly enjoyed themselves! Läs mer

Tulegatan 11, 113 53 Stockholm