AVEQIA i Stockholm

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegor och samarbetspartners, eller...

350 omdömen om AVEQIA i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 350 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Anna S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Magisk kväll med fantastiska och oerhört kunniga kockar (med massa tålamod för oss noviser)

Anna E
Skrev om AVEQIA i Stockholm

så glad att vi bokade detta, först intrycket var toppen kontakten med Anna var så proffsig och hon hade svar på alla frågor och funderingar vi hade. vi hade förväntningar men viste inte riktigt vad...men det blev en upplevelse med skratt och mycket god mat lagad tillsammans med en super kock, vi alla är så nöjda och kommer komma tillbaka till er!! TACK

Anna-Karin R
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Favorit i repris. Våra anställda tycker att det är jättekul att laga mat tillsammans. Ett bra sätt att samlas och avslappnat utföra ett uppdrag gemensamt. För oss är det extra kul då vi jobbar på olika platser och nu kan alla vara tillsammans och hinna småprata med varandra. Kockarna som stöttade oss är kunniga i både matlagning och dryck och delar gärna med sig.

Fredrik N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Riktigt kul aktivitet som skapade starkt engagemang i gruppen. Därtill excellent vägledning från proffsiga kockar! Plus en fantastisk måltid!

Emma B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Supertrevligt och en möjlighet att både utveckla både våra kunskaper inom mat, njuta av en riktigt god middag samt lära känna varandra bättre och öva på samarbetet

Martin M
Skrev om AVEQIA i Stockholm

God mat, bra upplägg och trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Martin, Alla de viktigaste boxarna avcheckade! Hoppas vi ses igen! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Carl C
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt bra! Proffsigt o familjärt - svårslagen kombo.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Carl, Det är vårt mål - att våra gäster skall känna sig som hemma, och ändå extremt väl omhändertagna! Tack för att du valde oss och vi hoppas vi ses igen. Vänligen, Team AVEQIA

Christoffer T
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevlig och proffsigt bemötande från personalen som tog hand om väldigt väl. Väldigt rolig teambuildingaktivitet, rekommederar starkt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för rekommendationen Christoffer, vi är glada över att ni kände er väl omhändertagna och att aktiviteten föll er på läppen! ;-) Varma hälsningar, Team AVEQIA

David N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt bra upplägg, fina lokaler och väldigt bra mat och matlagning!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för recensionen David, så roligt att du uppskattade både upplägg, lokalerna och aktiviteten. Att maten blev god hänger ju även på att ni gjorde ett bra jobb! Hoppas vi får välkomna er tillbaka hit igen, Vänligen, Team AVEQIA

Cristina R
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Som tidigare mycket god mat med avancerade rätter. Fantastiskt duktiga och trevliga kockar och bra utrustade kök!

Tack för det fina betyget Cristina! Varmt välkommen åter, Vänligen, Team AVEQIA

La Villa
Skrev om AVEQIA i Stockholm

En riktigt lyckad kväll! Vi var ett syskongäng på totalt 8 personer som tillsammans med kocken Tom lagade en helt fantastiskt god middag. Att vi kunde skapa något så bra trodde vi aldrig. Hela kvällen var magiskt med goda viner, trevligt tilltugg, många glada skratt men framför allt - en jättegod middag. Så, inte bara en plats för företagsevent utan ett minst lika roligt ställer för att samla familjen och göra något mycket annorlunda och jätte trevligt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Så himla underbart Johan! Tack för en så härlig recension :) visst blir man förvånad av vad som är möjligt med rätt förutsättningar och bra vägledning? Stort tack för den här gången och hjärtligt välkomna åter i framtiden! Hoppas nu 60 blir ditt bästa år! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Jessica B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

En väldigt uppskattad teamaktivitet av alla medarbetare. Kockarna vägledde oss genom matlagning och middag med stor expertis och lättfylld stämning.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för en så fin Recension Jessica, och vad härligt att allt blev så uppskattat :)! Varmt välkomna åter när ni är sugna på en till vända gastronomisk teambuilding! Vänliga hälsningar från Team AVEQIA

Simon P
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Alltså går det sätta något annat än en femma? Trevlig miljö, fantastisk mat med innovativa recept! Bra service, trevlig kock/guide! En gastronomisk teambuilding-upplevelse i världsklass! Kan verkligen rekommenderas

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack så jättemycket Simon för din vackra recension full med strålande adjektiv :)! Underbart att höra att er kväll blev så lyckad och att allt var uppskattat. Hjärtligt välkomna åter i framtiden! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Karin Gyanu L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bästa stället på länge! Fantastisk meny, skickliga & trevliga kockar (med mkt tålamod) och fina lokaler. Bra bemötande från bokning till leverans = 11p av 10 möjliga :)!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för den fina recensionen Karin! Vi gillar de 11 poängen av 10! Vänligen, Team AVEQIA

Nils Åke Patrik D
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Fantastiskt ställe! Perfekt aktivitet för teambuilding och helt otroligt god mat. Vi hade en riktig superkväll 🤩

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för så otroligt fina ord, jätteglada att höra att er kväll blev en sådan succé :) Hjärtligt välkomna åter! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Helén G
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Ett fantastiskt ställe för konferens och teamaktivitet, rekommenderar det varmt. Och vilken personal, proffsigt och härligt bemötande av alla. Stort Tack till Johannes för alla förberedelser, för att du är så flexibel, tillmötesgående och tålmodig. Och såklart ett Stort Tack till våra härliga och fina kockar Micke, Mange och David som också tålmodigt och glatt guidade oss genom matlagningen. Vi har varit här detta tidigare och kommer gärna igen. Tack

Svar från AVEQIA i Stockholm

Underbara Helén! Tack så jättemycket för en så vacker recension och för ert besök, alltid lika trevligt att ha er på besök och att ha kontakt med dig inför eventen :) Vi alla här ser glatt fram emot nästa gång, och jättekul att eventet ni hade blev så lyckat! Varma hälsningar från Johannes och Team AVEQIA

Catrin Ebba Sofia E
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Magiskt! Vi blev välkomnade av magnus som ledde oss genom kvällen. Proffsig som tusan på alla sätt och vis. Perfekt upplevelse för att stärka team, samarbeta och få ett resultat som blir en otroligt fin belöning. Vi kommer definitivt tillbaka!! Tack!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir att höra att er kväll blev så lyckad och att teamet blev så engagerade! Magnus blir såklart lite extra glad också! :) Hjärtligt välkomna åter framöver! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Linda Maria O
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevligt bemötande när kockarna stod på rad vid ankomst. Vår tilldelade kock "Julle" tog oss under sina vingar - pedagogisk, lugn och duktig, så gav bra råd & tips. Förväntningarna på kvällen uppfylldes: En rolig och lärorik kväll. Stora portioner av fantastiskt GOD mat! Lämnade lokalen mätt, glad och fylld med inspiration. Kan varmt rekommenderas

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack så mycket för så fina ord! Och vad glada vi blir att alla förväntningarna möttes :) Varmt välkomna åter i framtiden! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Sara L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Ett fantastiskt ställe för konferens och teamaktivitet! Fina lokaler och supertrevlig personal. Kocken Carlos var mycket kunnig, hjälpsam och bjöd på sig själv. En lärorikt och fantastiskt trevligt dag och kväll med mätta magar som resultat!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Sara, Så kul att du uppskattade både lokalen, vårt team och aktiviteten! Varmt välkommen åter när ni blir sugna på en repris. Vänligen, Team AVEQIA

Monica T
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vilket fantastiskt ställe och fantastisk personal!!! En sån kul kväll, där man fick lära sig laga supergod mat. Kockarna (David och Mikael) var väldigt lugna och väldigt pedagogiska. Det var en minnesvärd kväll som jag varmt rekommenderar till alla.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Monica, så roligt att kvällen blev ett fint minne och tack för rekommendationerna! Varma hälsningar från Team AVEQIA

Lena M
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Fantastisk upplevelse! Mycket välordnat, proffsigt och utsökt god mat! Jag och teamet blev positivt överraskade över att vi lyckades laga så pass avancerad mat tillsammans tack vare er guidning och upplägg. Rekommenderas varmt!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Lena! Vi blir så glada att höra detta :) Tack för så varma ord och superkul att er kväll blev så lyckad för alla i sällskapet! Med rätt guidning, råvaror och utrustning så kommer man riktigt långt! Hjärtligt välkomna åter! Vänligen, Team AVEQIA

Martin D
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi var en grupp på 9st som lagade fyrarätters. Jättekul upplevelse! Alla i sällskapet var mycket nöjda. Supertrevlig och jätteduktig kock som hjälpte oss. 5/5 rekommenderas starkt :)

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Martin! Så härligt att höra att allt blev så lyckat med ert event och att alla var nöjda :) Tack för denna gång och hjärtligt välkomna åter i framtiden! Vänligen, Team AVEQIA

Gabi J
Skrev om AVEQIA i Stockholm

It was a fantastic experience from the beginning to the end. Great communication upfront with detailed descriptions regarding the concept, food, pricing. It was really fun and easy to organize this event. Everyone really loved it.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hi Gabi! Thank you so much for the kind words, we're very happy your event was a success and that you are pleased with everything leading up to it :) Your chefs had a great time cooking with your group! Really hope we get to see you here again sometime! Kind regards, Team AVEQIA

Sara A
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Alla var jättenöjda! Vi var en liten grupp och kocken fick det ändå att funka bra för oss! God mat, bra lokal, mysig middag! Kunnig kock!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Sara, Så kul att ni var nöjda med er kväll och att alla delarna var bra! Varmt välkomna åter en annan gång! Vänligen, Team AVEQIA

Anette L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Jag har varit på Aveqia 2 ggr, en som inbjuden gäst på konferens och har därefter själv haft ett kundevent. Vid båda tillfällena har vi lagat en 4-rättersmiddag m stöttning av kockar. En väldigt uppskattad och trevlig aktivitet. Det blir en väldigt god middag, som alla blir lika förvånade över att vi har fått till. Det blir väldigt trevlig under måltiden med Aveqias utvalda drycker till.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Anette, Tack för din fina feedback och för förtroendet du givit oss i att få ordna ditt kundevent! Vi hoppas såklart få se dig här hos oss i nya konstellationer framöver. Varma hälsningar från, Team AVEQIA

Matilda A
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Härlig upplevelse, välorganiserat och fantastiskt härligt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för de fina orden Matilda! :-)

Björn V
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Sköna kockar, väl förberett och riktigt kul. Rekommenderas starkt som teamaktivitet

AVEQIA gillar detta
Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Björn, Kul att du gillade aktiviteten! Varmt välkommen åter hälsar Team AVEQIA

Peter I
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Vi hade ett matlagnings-event på AVEQIA med min enhet. Det blev den bästa team-building-aktiviteten vi någonsin haft! Mycket trevligt och fantastiskt gott!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir och vilken ära att ni hade er bästa team-building aktivitet hos oss. Jag håller även med dig om att maten är fantastisk:) Vi ser fram emot nästa gång vi får ta hand om er! Bästa hälsningar från oss, Team AVEQIA

Magnus F
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Perfekt aktivitet för Team-building Bra bemötande- fungerande bra.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för att ni valde AVEQIA för er teambuilding, hoppas vi får välkomna er här snart igen! Bästa hälsningar, Team AVEQIA

Magnus G
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Lysande event, tillsammans med en av våra kunder.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad kul att ni kom med kund och att kvällen var lyckad! Hoppas vi får välkomna er här snart igen. Bästa hälsningar från team AVEQIA.

Petra G
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Otroligt välordnat av proffsiga kockar och andra medarbetare. Lyxiga råvaror och väldigt gott bemötande. Min personal var lyriska efter upplevelsen på Aveqia, från början var personalen skeptiska till upplägget eftersom de ville helst sitta till dukat bord och färdiglagad mat men att få tillreda lyxiga råvaror med kolleger och proffs var oslagbart.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Eva! Vad glada vi blir av det här fina omdömet. Vi gör vårt bästa för att leverera i toppklass, från start till mål! Det hjälper till att man har en fantastisk grupp vilket vi vet att ni var! Vi håller med om att våra kockar är otroligt proffsiga :D Hoppas vi ses snart igen önskar team AVEQIA.

Eva L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

En höjdarkväll och paus i julrushen när maken fyllde jämnt!! Kan verkligen rekommendera att fira den matintresserades födelsedag där. Bara att komma dit och bli omhändertagen - allt var förberett för oss att laga 4-rätters fine dining. Och sedan såklart betala fakturan.😉 Men värt varje krona! Tack team Aveqia! Will be back!! 🤩

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för att ni valde att fira makens jämna födelsedag hos oss, vilken ära! Vi blir jätteglada att ni fick en höjdarkväll och vi hoppas på att få ta hand om er snart igen! Bästa hälsningar från team AVEQIA!

Haddy J
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevligt, bra kockar, bra kommunikation innan aktivteten. Verkligen värt ett beskök!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir för ett fint omdöme. Vi hoppas kunna välkomna er här snart igen! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Anders L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Supernöjda med vårt besök. Både miljö och personal gjorde att vi kände oss väl omhändertagna och fick en mysig kväll

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad roligt att ni tyckte om våra lokaler och kände er väl omhändertagna, det gör oss glada! Vi ser fram emot att få välkomna er här snart igen. Varma hälsningar, Team AVEQIA

Carina L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Proffsiga, trevliga, hjälpsamma, lösningsorienterade!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för ett fint omdöme, det blir vi glada för! Hjärtligt välkomna åter hälsar Team AVEQIA

Tina B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bra bemötande och lysande god mat

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad roligt att ni är nöjda, ni kanske ger er på utmaningen att laga den fina menyn hemma? :) Bästa hälsningar från Team AVEQIA!

Bernhard H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bästa kickoffen vi har haft, vi skulle träffa norska kollegorna och jämfört med en traditionell middag kom vi varandra mycket närmare genom detta!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir att ni hade er bästa kickoff hos oss och kom varandra närmare! Vi hoppas kunna välkomna er och era norska kollegor här snart igen. Bästa hälsningar från Team AVEQIA!

Linus N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Uppskattar deras vänlighet, professionalism och flexibilitet. En perfekt aktivitet i många olika sammanhang.. Tips är att vill man laga mer mat så ska man boka färre grupper och då får man ett samarbete på ett djupare plan. Men, en stor grupp är också helt fantastiskt kul och spännande att se vilka roller alla i gruppen tar. Rekommenderas varmt.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack så jättemycket för alla fina ord Linus! Det är jättekul att läsa din observation av hur gruppstorleken påverkar dynamiken och vad som händer - vilket det absolut gör! Vi har tänkt liknande under flera kvällar där deltagarantalet varierat åt bägge extremer. Visste du att vi tar grupper upp till 155 personer? ;) Vi ser mycket fram emot att välkomna er här igen! Bästa hälsningar från Team AVEQIA

Gisela A
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt bra bemötande och otrolig rolig aktivitet.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Vad glada vi blir att allt blev så lyckat!! Tack så mycket för ett så fint betyg på både vårt kundbemötande och aktiviteten, hoppas få se er här igen! Bästa hälsningar från Team AVEQIA

Emma S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt fint och härligt bemötande, kändes som att man fick komma hem till någon och man kände sig väldigt välkommen. Vi hade bara hört gott om Aveqia sen innan och hade höga förväntningar, vilket matchade vår upplevelse! Grym upplevelse over all!!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack så jättemycket för de fina orden Emma, och vad roligt att vi mötte de höga förväntningarna du hade inför ert besök :) Just den där hemtrevliga känslan du nämner är något vi jobbar extra hårt för att uppnå! Hjärtligt välkomna åter hälsar Team AVEQIA

Charlotta P
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mycket bra dialog innan, informativt och flexibla. Superbra kväll och proffsig kock. Bra att en del var förberett. Trevliga lokaler

Tack för det fina omdömet Charlotta! Trevlig helg önskar Teamet på AVEQIA

Cajsa A
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Allt har varit kanon och alla var super nöjda med kvällen. Anders har varit en pärla under alla våra samtal vi haft under bokningsprocessen.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för din fina recension Cajsa, det glädjer oss att ni fick en fin kväll och att Anders guidat er på ett bra sätt! Hoppas vi ses snart igen! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Jörgen S
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Trevligt att göra med familj, kollegor och kunder. Kompetenta kockar, bra meny gott att dricka. Allt gott! Jörgen

Tack Jörgen! Välkommen åter! Allt gott, Gänget på AVEQIA

Annika P
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Riktigt bra service från start till slut - stort tack till Johannes Hjort med sitt eminenta kundbemötande. Det var en superhärlig kväll på plats med proffsiga kockar med imponerande CV:n. Lokalen andades lyx och det var hög kvalitet på råvarorna vi tillagade. Kan varmt rekommendera!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Annika, Vi blir så glada för din härliga feedback, och Johannes blir litet extra glad såklart! Vi tackar för rekommendationen och håller tummarna för att vi får se er hos oss snart igen. Varma hälsningar, Team AVEQIA

Gunilla N
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mkt engagerat bemötande och teamet var mycket nöjda med sin guidade matlagnings session. Avancerade råvaror!

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Gunilla! Så kul att ni gillade råvarorna! Tanken är ju att man ska få chans att göra litet saker man inte är van vid - litet utanför komfortzonen så att säga. ;-) Vi blir såklart väldigt glada att höra att ni var nöjda - vi hoppas få se er hos oss snart igen! Vänligen, Team AVEQIA

Maria B
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Bra upplevelse och atmosfär med proffsig personal! hög kvalitet och vi kommer gärna tillbaka.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Härligt Maria! Vi skulle bli superglada om ni besökte oss igen! Varmt välkomna åter! Team AVEQIA

Lena K
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Ett mycket fint och välkomnande bemötande!

Tack för de fina orden Lena! Vänligen, Team AVEQIA

Gunilla H
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Mycket väl bemött Mycket uppskattat av alla deltagare Jag var själv inte med utan bokade bara för sällskapet

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack Gunilla, Nästa gång hoppas vi att du får komma med själv! Varmt välkomna åter! Vänligen, Team AVEQIA

Claes L
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt trevligt bemötande och mycket kompetent personal som guidade oss igenom dagen. Vi hade en heldagskonferens med matlagning till middagen som avslutning. Mycket nöjd med hela arrangemanget. Claes

Svar från AVEQIA i Stockholm

Hej Claes, Så roligt att ni hade en lyckad dag och kväll hos oss, det glädjer oss väldigt mycket! Vi tackar för det fina omdömet och så är ni givetvis varmt välkomna åter. Varma hälsningar, Team AVEQIA

Susanne R
Skrev om AVEQIA i Stockholm

Väldigt väl bemött genom hela processen. Jag tror alla kände att man varit med om något extra. Personligen tycker jag kanske att rätterna var lite väl komplexa och krävde mycket handpåläggning från vår kock. Det är roligt att lyckas med något man inte våga prova förr men extra roligt om man kan/hinner göra det mesta på egen hand.

Svar från AVEQIA i Stockholm

Tack för ditt omdöme Susanne, härligt att ni kände er väl bemötta genom hela upplevelsen. Jag skickar din kommentar till kökschefen, det går säkert att dra ned komplexiteten någon grad. Men kul att ni kände att ni lyckats ändå! Varmt välkomna åter! Varma hälsningar, Team AVEQIA

Filtrera omdömen