AVEQIA i Stockholm

AVEQIA är ett exklusivt restaurangkoncept där gästerna (både företag och privatpersoner) lagar maten själva tillsammans under ledning av stjärnkockar. Våra företagskunder kommer till oss för att möta sina kunder på ett personligt sätt i en avslappnad miljö, för att teambuilda och umgås med kollegor och samarbetspartners, eller bara njuta av god mat och dryck och ha en trevlig kväll tillsammans.

På helgerna är vi ett populärt alternativ till privatfesten, där man kan umgås med en grupp vänner kring en gemensam middag i en skön hemmamiljö med fördelen att ingen behöver ta hand om disken.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 316 kunder tycker om AVEQIA i Stockholm 2

2022-11-24 Insamlad av företaget
    Proffsiga, trevliga, hjälpsamma, lösningsorienterade!
    2022-11-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och lysande god mat
    2022-11-24 Insamlad av företaget
    Bästa kickoffen vi har haft, vi skulle träffa norska kollegorna och jämfört med en traditionell middag kom vi varandra mycket närmare genom detta!
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Uppskattar deras vänlighet, professionalism och flexibilitet. En perfekt aktivitet i många olika sammanhang.. Tips är att vill man laga mer mat så ska man boka färre grupper och då får man ett samarbete på ett djupare plan.

Men, en stor grupp är också helt fantastiskt kul och spännande att se vilka roller alla i gruppen tar.

Rekommenderas varmt.
    Tack så jättemycket för alla fina ord Linus!
    Det är jättekul att läsa din observation av hur gruppstorleken påverkar dynamiken och vad som händer - vilket det absolut gör! Vi har tänkt liknande under flera kvällar där deltagarantalet varierat åt bägge extremer.
    Visste du att vi tar grupper upp till 155 personer? ;)
    Vi ser mycket fram emot att välkomna er här igen!
    Bästa hälsningar från Team AVEQIA
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och otrolig rolig aktivitet.
    Vad glada vi blir att allt blev så lyckat!!
    Tack så mycket för ett så fint betyg på både vårt kundbemötande och aktiviteten, hoppas få se er här igen!
    Bästa hälsningar från Team AVEQIA
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt fint och härligt bemötande, kändes som att man fick komma hem till någon och man kände sig väldigt välkommen.

Vi hade bara hört gott om Aveqia sen innan och hade höga förväntningar, vilket matchade vår upplevelse!

Grym upplevelse over all!!
    Tack så jättemycket för de fina orden Emma, och vad roligt att vi mötte de höga förväntningarna du hade inför ert besök :) Just den där hemtrevliga känslan du nämner är något vi jobbar extra hårt för att uppnå!
    Hjärtligt välkomna åter hälsar Team AVEQIA
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra dialog innan, informativt och flexibla. Superbra kväll och proffsig kock. Bra att en del var förberett. Trevliga lokaler
    Tack för det fina omdömet Charlotta!

Trevlig helg önskar
    Teamet på AVEQIA
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Allt har varit kanon och alla var super nöjda med kvällen.

Anders har varit en pärla under alla våra samtal vi haft under bokningsprocessen.
    Tack för din fina recension Cajsa, det glädjer oss att ni fick en fin kväll och att Anders guidat er på ett bra sätt!

Hoppas vi ses snart igen!

2022-11-17 Insamlad av företaget
    Trevligt att göra med familj, kollegor och kunder.
    Kompetenta kockar, bra meny gott att dricka.

Allt gott!
    Jörgen
    Tack Jörgen!

Välkommen åter!

Allt gott,

Gänget på AVEQIA
    2022-11-15 Insamlad av företaget
    Riktigt bra service från start till slut - stort tack till Johannes Hjort med sitt eminenta kundbemötande. Det var en superhärlig kväll på plats med proffsiga kockar med imponerande CV:n. Lokalen andades lyx och det var hög kvalitet på råvarorna vi tillagade.
    Kan varmt rekommendera!
    Hej Annika,

Vi blir så glada för din härliga feedback, och Johannes blir litet extra glad såklart!
    Vi tackar för rekommendationen och håller tummarna för att vi får se er hos oss snart igen.

2022-11-15 Insamlad av företaget
    Mkt engagerat bemötande och teamet var mycket nöjda med sin guidade matlagnings session. Avancerade råvaror!
    Hej Gunilla!

Så kul att ni gillade råvarorna! Tanken är ju att man ska få chans att göra litet saker man inte är van vid - litet utanför komfortzonen så att säga. ;-)

Vi blir såklart väldigt glada att höra att ni var nöjda - vi hoppas få se er hos oss snart igen!

2022-11-15 Insamlad av företaget
    Bra upplevelse och atmosfär med proffsig personal! hög kvalitet och vi kommer gärna tillbaka.
    Härligt Maria!

Vi skulle bli superglada om ni besökte oss igen!

2022-11-15 Insamlad av företaget
    Ett mycket fint och välkomnande bemötande!
    Tack för de fina orden Lena!

2022-11-13 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött
    Mycket uppskattat av alla deltagare

Jag var själv inte med utan bokade bara för sällskapet
    Tack Gunilla,

Nästa gång hoppas vi att du får komma med själv! Varmt välkomna åter!

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande och mycket kompetent personal som guidade oss igenom dagen. Vi hade en heldagskonferens med matlagning till middagen som avslutning. Mycket nöjd med hela arrangemanget.
    Claes
    Hej Claes,

Så roligt att ni hade en lyckad dag och kväll hos oss, det glädjer oss väldigt mycket! Vi tackar för det fina omdömet och så är ni givetvis varmt välkomna åter.

2022-11-09 Insamlad av företaget
    Väldigt väl bemött genom hela processen.
    Jag tror alla kände att man varit med om något extra. Personligen tycker jag kanske att rätterna var lite väl komplexa och krävde mycket handpåläggning från vår kock. Det är roligt att lyckas med något man inte våga prova förr men extra roligt om man kan/hinner göra det mesta på egen hand.
    Tack för ditt omdöme Susanne, härligt att ni kände er väl bemötta genom hela upplevelsen.

Jag skickar din kommentar till kökschefen, det går säkert att dra ned komplexiteten någon grad. Men kul att ni kände att ni lyckats ändå! Varmt välkomna åter!

2022-11-09 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och välplanerat besök!
    Vi var ett privat sällskap som gav bort presenten i födelsedagspresent och det var mycket uppskattar av alla närvarande.
    Tipset hade vi fått av en person som tidigare hade besökt Aveqia också som en födelsedagspresent.
    Hej Marie,

Så roligt att besöket blev lyckat både för er och vännernas födelsedagsfirande! Vi tackar för den fina rekommendationen och hoppas vi får välkomna er tillbaka igen en annan gång.

2022-08-17 Insamlad av företaget
    Har haft kundevent 2 ggr hos Aveqia med matlagning i lag. Fantastiskt bemötande både vad gäller bokning och middagsevenemang.
    Tack för de fina orden Annika, så kul att varit så nöjd att det blev en repris.
    Varmt välkommen åter!
    2022-08-17 Insamlad av företaget
    Uppskattad upplevelse för hela teamet. Proffsigt arrangerat.
    Kul att teamet uppskattade upplevelsen - vi hoppas få se er igen hos oss. AVEQIA i Stockholm
    2022-08-15 Insamlad av företaget
    Vi hade en företagsmiddag där vi lagade mat tillsammans.

Vi hade en helt fantastisk kväll och vi alla var supernöjda. Hade en riktigt, riktigt bra kock som guide/hjälp.

Supergod mat, trevliga lokaler, allt var toppen.
    Tack för omdömet Jakob - varmt välkomna åter! AVEQIA i Stockholm
    2022-08-15 Insamlad av företaget
    Vi ville vara tillsammans och lära känna vår nya grupp inom företaget och vad passar väl bättre än att göra samarbetsövning.
    Vi fick en härlig kväll med mycket skratt och våra duktiga kockar hjälpte oss att förgylla kvällen och se till att vi fick mat på bordet som var god. Fint bemötande från bokningstillfället till baren efter matlagningen så vi kan varmt rekommendera och det är möjligt att vi ses snart igen.
    Tack för de fina orden Åsa - vi håller tummarna för att vi ses snart igen! AVEQIA i Stockholm
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    En kanonupplevelse för hela företaget, kan varmt rekommendera aktiviteten
    Tack för den fina rekommendationen Beatrix! AVEQIA i Stockholm
    2022-05-22 Insamlad av företaget
    Proffesionellt och gott! Fin miljö och roliga rätter att skapa tillsammans🙌🏻
    Tack Julius! Varmt välkommen åter! AVEQIA i Stockholm
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Vi lagade middag med jobbet. Väldigt trevlig och rolig aktivitet att göra med kollegorna! Superbra guidning av otroligt proffsig och pedagogisk kock. Maten blev urgod och vinerna var toppen.
    Tack för de fina orden Yara - vi är så glada att ni var nöjda med ert besök! AVEQIA i Stockholm
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och uppstyrt men dyrt.
    Tack för din recension Johan och vi är glada att du hade en trevlig kväll.

Vi förstår att det kan uppfattas som dyrt, men det hänger ihop med att man hos oss har privat lokal och personal en hel kväll- där man på de allra flesta restauranger endast har bordet i 2,5 timmar.

Hur som helst är vi väldigt glada över att ni besökt oss - och hoppas få se er hos oss igen vid ett annat tillfälle!

TEAM AVEQIA
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Alltid lika trevligt bemötande och proffsig personal. Rätterna såväl som råvarorna är av högsta klass. Vår gemensamma julmatlagning är en uppskattad tradition och vi återvänder mer än gärna år efter år till Aveqia för denna aktivitet.
    Tack Nathalie,

VI ser alltid fram emot ert besök lika mycket. Det har varit så roligt för oss att få vara med på er resa!

Varmt välkomna igen till jul!
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Jättebra service, trevligt bemötande och professionellt genomförande. Rekommenderas!
    Hej Anna!
    Tack för din jättefina recension! Härligt att du beskriver din upplevelse med just de orden :) Precis det vår målsättning är.
    Varmt välkomna tillbaka!
    Vänligen, Team AVEQIA
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Hade en jättetrevlig kväll med några kollegor och lagade väldigt god mat med deras proffsiga kockar.

Bra upplagt och alla kunde vara med oavsett tidigare erfarenhet.
    Hej Susanne!
    Tusen tack för din recension, det gör oss jätteglada att höra att er kväll blev så lyckad :)
    Vänligen, Team AVEQIA
    2022-01-15 Insamlad av företaget
    Är nöjd med allt från bokning till eventet.
    Mycket bra kock som guidade oss, bra meny med bra råvaror. En toppenkväll!
    Så roligt att ni hade en toppenkväll Katarina! Det är vårt ultimata mål med varje event.

2022-01-14 Insamlad av företaget
    Enastående gruppaktivitet för ledningsgrupper och dylikt. Teambuilding med god mat och massa tips i köket på köpet. 5 av 5 gafflar
    Tack för det fina omdömet Joakim. Hoppas vi ses igen snart!

//Anna
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Alltid lika fantastisk service!
    Och alltid lika fantastiska gäster Tania! :-)
    Vi ses igen i vår!

2022-01-13 Insamlad av företaget
    Vi hade en jättetrevlig kväll på Avequia med god mat och rolig aktivitet.
    Hej Hanna!
    Jätteroligt att ni hade det så bra, tack för en så vacker recension!
    Varmt välkomna tillbaka!
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Proffsigt, välsmakande och väldigt uppskattat!
    Hej Elina!
    Tack för din recension och vad trevligt att aktiviteten och middagen var uppskattad av alla i ert sällskap :)
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och hjärtligt bemötande från kockarna. Perfekt kväll med kollegor och kunder
    Hej Per,
    Tack för dina vackra ord och vad härligt att ni hade en perfekt kväll :) Kockarna blir jätteglada av att höra detta!
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Gott, trevligt o av alla uppskattat
    Hej Thomas!
    Tack för din fina recension, jättekul att vårt koncept var uppskattat av alla :) Varmt välkomna åter!
    Vänliga Hälsningar Team AVEQIA
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande både vid bokning och genomförande! Vi hade höga förväntningar vilket de absolut levde upp till.
    Hej Malin! Tack så mycket för de vackra orden, det gör alla oss som jobbar här mycket glada att höra :)
    Vänliga hälsningar Team AVEQIA
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    En fantastisk kväll från början till slut! Jag har varit på Aveqia flera gånger med kollegor och upplever matlagningsaktiviteten som en rolig och avslappnad teambuilding aktivitet. Maten är god, personalen trevlig och atmosfären bra. Rekommenderar varmt upplevelsen
    Hej Lucia! Tack så oerhört mycket för de fina orden och att du upplever en kontinuerligt hög kvalitet på aktiviteten och service, precis det vi strävar efter :) Varmt välkommen tillbaka!
    Vi på AVEQIA önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    toppen jobb eller (privat) aktivitet.
    Vi har varit hos Aveqia flera ggr och alltid varit hel nöjd, otroligt fin bemöttande från bokning till fakura .

Inte att missa för teamet
    Hej Lorraine!
    Stort tack för din vackra recension! Det värmer extra mycket att höra detta från stammisar som du själv :)
    Varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden!
    God jul och gott nytt år önskar vi på AVEQIA!
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Vi hade en jätte trevlig kväll och alla var så nöjda med hela upplevelsen.
    Hej Lenita! Jättehärligt att höra att ni alla var så nöjda med ert besök hos oss, och tack för din positiva recension :) Vi blir så glada av att höra detta!
    God jul och gott nytt år från oss alla på Team AVEQIA
  • Fredrik S
    skrev om AVEQIA i Stockholm
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    Härlig miljö med sååå professionella kockar, som tog väl hand om oss.

Om du inte fått chansen att besöka Aveqia - passa på under 2022 👍
    Hej Fredrik
    Vad kul att ni gillar lokalerna och vårt koncept. Lokalen är faktiskt en av LM Ericsson första fabrikslokaler från slutet av 1800-talet. Tack för de fina orden och hoppas vi ses igen!
    Varma hälsning och en riktigt god jul och ett gott nytt år önskar vi alla på Team AVEQIA
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    Strålande bemötande och proffsig personal
    ALLT var över förväntan bra - helt fantastiskt ordnat från början till slut
    Hej Ylva
    Vad roligt att du var så nöjd med din kväll hos oss, och tack för din fina recension!
    Kul att vi kunde möta era förväntningar, vi alla i Team AVEQIA önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Fantastisk upplevelse. God mat, trevlig aktivitet, lyxig upplevelse.
    Fick mycket gott bemötande vid bokning och vid en ändring i bokningen.
    Matlagning i grupp var aktiviteten
    Hej Carina
    Tack för de fina orden, vi blir så glad. Gör vårt bästa för att leverera i toppklass, från start till mål!
    Hoppas vi ses snart igen
    God jul och ett gott nytt år önskar hela Team AVEQIA
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande och fantastisk upplevelse för hela företaget.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Alltid väldigt roligt att komma till Aveqia och laga mat. Kockarna är alltid väldigt trevliga och man märker direkt att de är proffs och brinner för mat och att laga den. Har varit där ett antal gånger och aldrig blivit besviken.
    Hej Helena
    Vad kul att ni gillar att komma till oss och laga mat! Vi håller med, våra kockar är riktiga proffs!
    Hoppas vi ses snart igen. Varma hälsningar önskar hela Team AVEQIA
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och personlig service, snabba svar och duktiga på att anpassa efter våra behov. Överlag stämde förväntningarna mkt bra med vår upplevelse. Duktiga kockar, lagom svår maglagning, trevliga lokaler osv. Överlag tummen upp! Enda "minuset" var att det tog lite längre tid än sagt - och att det blev lite sent. Men har gett feedbacken till vår kontaktperson. Annars bara positivit!!
    Hej Majken
    Vad härligt att ni hade en sån bra kväll och att vi mötte era förväntningar! Tack för feedbacken, den tar vi med oss! Varma hälsningar önskar hela Team AVEQIA
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    En fantastisk upplevelse från start till slut.
    Hej Angelica
    Stort tack för orden, det värmer :)
    Varma hälsningar från hela Team AVEQIA
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Jättebra kontakter info besöket. Väldigt trevligt och duktig kock som vägledde oss under kvällen!
    Alla var väldigt nöjda med kvällen!
    Tack Ulf! Värmande ord, kul att ni hade en sån trevlig kväll!
    Varma hälsningar önskar hela Team AVEQIA
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda, och kommer jättegärna tillbaka. Har även rekommenderat till annat företag som också var där och var lika nöjda. Otroligt professionella kockar, och även mycket trevligt och flexibelt bemötande vid bokning.

Tjänsten är teambuildande matlagning
    Hej Christina
    Vad kul att ni hade en sån trevlig kväll, tack för dom fina orden och rekommendationen!
    Vänliga hälsningar, Team AVEQIA
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Bra bemötande trots pandemiproblem, svårt att bestämma tid. Jag hade inga speciella förväntningar men upplevelsen blev otroligt bra och uppskattad av hela familjen. Vi lagade en 4-rätters middag och hade en trevlig kväll.
    Hej Margareta
    Stort tack för din fina recension och vad roligt att du var så nöjd med in upplevelse hos oss! Vänliga hälsningar, Team AVEQIA
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och kunnig personal. Vår kock var bra och pedagogisk. Vi hade både trevligt och lärde oss om matlagning.
    Hej Haci!
    Kul att ni hade en trevlig kväll och kände att ni lärde er mer, vi får även passa på att tacka för er fina insats här i lokalerna. ;-)

Varmt välkomna tillbaka till oss!