Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

avfallskonsulten.se
  • BadgeThreeYears

Avfallskonsulten grundades 2017 med ambitionen att erbjuda innovativa återvinningslösningar och den bästa möjliga kundupplevelsen. I vårt erbjudande ingår hämtning av återvinning hos företag, fastighetsägare och privatpersoner. Det innefattar allt ifrån traditionell källsortering av förpackningar, hämtning av grovavfall & elektronik...

101 omdömen om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Marie K
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Snabba och smidiga och trevlig kontakt. Vi har anlitat Avfallskonsulten flera år i rad och kan varmt rekommendera dem.

Torgerd R
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Vi har blivit mycket väl bemötta med stort tillmötesgående. Vi hoppades på en väl fungerande källsorteringshämtning, vilket vi åtminstone med endast en månads erfarenhet inte kan säga annat än gott om. Dock skulle vi önska en tydligare uppmärkning av tidningskärlet resp. det pappersförpackningskärl som står där tidningarna tidigare samlades in.

Leif K
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Mkt bra bemötande. Våra förväntningar har infriats med råge och med en kreativ lösning av hur föreningens soprum bättre kan tjäna sitt syfte. Leif Kärrberg

Karin E
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

En fantastisk tjänst som gjort vårt liv så mycket enklare! Kan nu inte tänka mig leva utan denna tjänst. Tack!!

Monica A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Väldigt trevligt och bra bemötande. Vår förväntan är att vår återvinning ska göras på ett smidigt och miljömässigt sätt. Mycket nöjda

Henrik A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Trevligt bemötande, snabb service med ordentlig organisering till prisvärd kostnad

Anna Carina Å
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Snabba och trevliga både på mail och med.själva upphämtningen!

Mikael W
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Snabb hjälp trevligt bemötande från alla inblandade

Anders R
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Vi, en bostadsrättsförening, kontaktade Avfallskonsulten i Huvudstaden AB när det blev obligatoriskt att samla in matavfall i Stockholms Stad. Vi behövde hjälp med att bygga om ett sophus för detta ändamål. Från första stund gick allt smärtfritt, utan konstigheter. Avfallskonsulten hade full koll på allting. De genomförde arbetet snabbt och noggrant. Vi har efter detta anlitat dem i andra ärenden, exempelvis container och byggsäck. Svarstiden är extremt snabb. Från ax till limpa tar det inte lång tid, och de anpassar...

Ruta K
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Lätt att kommunicera med, snabb återkoppling samt snabb hämtning. Väldigt nöjda.

Bostadsrättsföreningen S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Avfallskonsulten har skött sig exemplariskt. Vi bytte från Ragn-Sells som inte alls var bra. Allt har fungerat super sedan vi börjat med Avfallskonsulten.

Bostadsrättsföreningen S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Mycket bra. Städar lokalen när de varit där och tömt.

Psw A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Trevliga snabba pålitliga och helt suveräna

Eddie N

Trevlig personal Just in time Klockrent

Nawal A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bra och trevligt bemötande samt bra dialog med företagets VD. Vi hade förväntningar på att få bättre ordning och renlighet i miljörummen i vår bostadsrättsförening avseende källsorteringen och under månaden som gått sen avtalet påbörjades så har vi hittills känt oss nöjda.

Andree N
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Får alltid snabba svar, bra och innovativa lösningar där miljö och kundservice står i fokus. Att dem dessutom ger snabb service är ngt vi som kund uppkastar väldigt mycket! Kan varmt rekommendera // Andree

Mikael S

Snabb, smidigt och till en bra kostnad. Mvh Mikael Sipilä

Kjell I
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bra bemötande Mycket bra och snabbt utfört jobb Vi är supernöjda

Brf Å
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Kommer i tid. Gör det de lovar.

Leif Roland B
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Väldigt kompetenta Mycket Gott bemötande Förväntningar när man beställer ett uppdrag är att det ska fungera, Avfallskonsulten levde upp till detta med råge. Aldrig några problem med något. De gjorde mer än vad som förväntades. Använt företaget flera gånger, varit mycket tömning av lokaler,, hämtning av skräp mm.

Turlocks A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Pålitliga och trevliga. Gör ett snabbt och bra jobb.

Eva L
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Kanonföretag. Andra gången som jag kontaktade dem för att kasta och återvinna en massa prylar. Det är lätt att få kontakt, de håller vad de lovat, de är jättetrevliga och snabba och effektiva. Jag kommer att kontakta dem igen och har tipsat andra. Mvh Eva Linde.

Inga-Britt C
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Fördelen var att kärlen kunde rengöras m vatten från bil.

Björn C
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Allt gick bra från start till mål. Saneringen och renoveringen av vårt soprum blev kanon.

Felix N
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Snabb och smidig hantering. Alltid kundens bästa i fokus.

Fs B
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Toppklass på servicen! Lämnade rent och snyggt efter sig när dom hämtar vårat avfall.

Staffan N
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Jag fick ett mycket trevligt bemötande och fick en tid för rengöring av våra sopkärl redan inom en vecka, till skillnad från alla de andra motsvarande företag som jag hade ringt till, de hade långa köer på veckor & månader. Vi hade ett akut behov eftersom våra kärl hade invaderats av små bananflugor och riskerade bli en sanitär olägenhet. Avfallskonsulten kom på tid, gjorde ett utomordentligt jobb - vi kommer att anlita dem igen! Rekommenderas varmt!

Christina A
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Utmärkt service och bra utfört arbete. Kommer anlita dem i fortsättningen.

Conny B

Tillmötesgående Trevliga Lösningsinriktade Gör det lilla extra

Caroline M
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Alltid noggranna vid upphämtning. Aldrig haft några som helst problem med dem. Rekommenderar starkt!

Mikaela J
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Fantastiskt tjänst. Mina bästa spenderade pengar varje månad.

Ann-cathrine M
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Eftersom vi bor i villa är det bekvämt att Avfallskonsulten finns!!!

Skärholmens G
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

De är Snabba! Extremt Proffsiga och väldigt trevliga. Lämnar det alltid snyggt och rent!

Tomas B
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Stiftelsen MHS Bostäder har nu använt oss av Avfallskonsulten i flera år och vid våra kundundersökningar så har miljörummen haft väldigt höga betyg tack vare Avfallskonsulten. Dom är trevliga, tillmötesgående och gör det där lilla extra som att plocka skräp på golvet samt informera om saker som är trasiga mm.

Bostadsrättsföreningen 3
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Det har fungerat bra. När jag ringer får jag besked direkt!

Gärdets G
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Rekommenderar alltid Avfallskonsulten till kollegor i branschen, alltid trevliga och serviceinriktade.

Brf S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Otroligt bra och seriöst företag som har renlighet som sin helhetssyn när det gäller sophantering. Alltid rent efter varje tömning aldrig en missad tömdag kommer även under de mest svåra väg och framkomlighet som kan uppstå vintertid. REKOMMENDERAR Avfallskonsulten som den absolut seriösare i AVFALLSHANTERINGEN . Kommer att sakna deras tjänster. Mvh Brf Smaragden Ormingeringen 1-31 Ansvarig Göran Edholm.

Patrik S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bra tjänst, vi är nöjda! Vissa veckor är insamlingssäcken lite för liten.

Sophie T
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bra bemötande och alltid snabb återkoppling. Vi fick hjälp med att sätta in nya kärl på vår gård samt hämtning av grovsopor efter våra önskemål. Jättenöjda!

Jan S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Ursnabbt bemötande! Håller alla tider och avtal Flexibla och med schyssta priser

Martina B
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bästa tjänsten att slippa åka till tippen varje vecka. Alltid i tid, alltid ordningsamma.

Marina S
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Bästa tjänsten man kan tänka sig! Trogen kund sedan starten. Alltid trevlig och proffsig personal.

Kristina N
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Nöjd!

Caterina C
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Snabba, trevliga och proffsiga. Ingen krångel!

Robin C
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Proffsiga, snabba, service-minded & noggranna! Rekommenderar Avfallskonsulten starkt! 10/10

Basil D
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Vi har anlitat Avfallskonsulten flertals gånger och för flera olika typer av tjänster, allt från leverans och upphämtning av kärl till att hjälpa till med större hämtningar av möbler. Det har alltid fungerat utmärkt och kommunikationen har varit på topp! Rekommenderas starkt & definitivt ett utav de bästa service bolaget inom återvinning i Stockholm.

Cynthia L
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Toppen service och kunnig personal!

Anders L
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Lyhörda, ger snabba svar på frågor och föreslår också förbättringar utöver det vi bett om. Högsta betyg!

Mikael M
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Alltid trevliga och alltid mycket hjälpsamma.

Anna P
Skrev om Avfallskonsulten i Huvudstaden AB

Det absolut BÄSTA företaget inom sophantering!! Svarar snabbt när jag söker kontakt med dem, vänligt och trevligt bemötande, utför hämtningarna enligt våra önskemål. Mycket serviceinriktade!!!!