Alla kategorier Tyger Västra Götaland Göteborg Bäckebol

Transportgatan 19B, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bäckebol

• -
    - skrev om Bäckebol
    Skulle plocka upp några varor från lagret och jag kan lätt medge att de var bland de slarvigaste och ansvarslösa människor jag träffat. Först och främst så fick man ju vänta jätte länge innan de kom ut med varorna. När de väl kom ut, så fick jag ta hand om lyftarbetet eftersom de bara hade 3 tjejer anställda (detta var nämligen vad den anställda berättade för mig) och hon klarade givetvist inte det tunga arbetet själv. Jag kan tänka mig hur bedrägligt detta kan vara för en kanske lite äldre kund som kan behöva "ett par starka händer" vid ett sådant tillfälle. Dessutom så kontrollerade inte den anställda om hon hade fått med alla varor till kunden innan avgång och detta var ju verkligen underligt. Sen var det bara att köra hem och vad upptäcker jag: Hon hade glömt att förse mig med bordsbenen. Då var det en halvtimme kvar innan de stängde så fick stressköra hela vägen dit igen.
    När jag väl kommer dit så tar det självklart jätte lång tid innan en annan kvinnan öppnar dörren. När situationen var förklarad för henne så tar hon och rättar mitt svenska språk och säger att det heter bordsben och inte bordsfötter istället för att be om ursäkt för misstaget hennes kollega hade gjort. Jag tycker detta var riktigt uselt beteende mot mig som kund. Såsmåningom så ber hon om ursäkt och frågar mig om jag tycker att hennes kollega ska få en utskällning. Då säger jag till henne att detta inte ska behövas och att misstag sker, men att det bara känns riktigt illa att få köra tillbaka hela vägen för ett par bordsben. Jag hoppas nu som kund att kunna få ersättning för bensinpengarna eller någon liknande kompensation.

Transportgatan 19B, 422 46 Hisings backa