Alla kategorier Skor Västra Götaland Göteborg Bäckebols Skor AB

Bäckebols Skor AB

Transportgatan 4, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Bäckebol skor i Göteborg säljer märkesskor utan de dyra mellanhänderna. Vi finns vid Bäckebol köpcentrum på hisingen samt i Eken Center, Kållered.

Läs vad 2 kunder tycker om Bäckebols Skor AB

• Bernt P skrev om Bäckebols Skor AB
    181008 Köpte jag skor
    Till mig själv för 1100 kr
    Till min mor för 1797 kr
    181109 Var jag där och ville lämna ett par oanvända i retur som som köptes in åt min mor
    Orsaken var att min mor nyligen avlidit
    Priset för detta par är 499 kr enl kvittot som visades till föreståndarinnan
    Hon tittade på kvittot och påstod att deras datoriserade kassaregister ej tillåter återköp
    Hennes enda slutkommentar var " beklagar tyvärr "
    Jag har handlat skor där i över 20 år och blev besviken på bemötandet och oförmåga att visa lyhördhet
    Hon skulle exempelvis kunna sagt, om du köper ett nytt par kan vi ge dig rabatt som en eftergift
    Jag bestämde mig samtidigt som kvittot stoppades ner i plånboken att inte handla där igen
    Min enda logiska reflektion på bemötandet är att man inte förstår hur man förlorar en kund och kanske fler

Bernt Petersson Läs mer
  • Maria K skrev om Bäckebols Skor AB
    Har aldrig tidigare i mitt liv blivit så illa bemött när det var fel på mina skor. Blev anklagad för än det ena än det andra. Tycker synd om alla icke svensktalande (som är en stor del av deras kundkrets) som har svårt att hävda sin rätt mot dessa giriga tanter.
    Handla inte här! Jag ber er att översätta detta till andra språk så att fler kan bli varnade! Läs mer