Alla kategorier Skomakare Stockholms län Stockholm Östermalm Bäckmans Skoservice

Bäckmans Skoservice

Nybrogatan 23, 114 39 Stockholm — Visa karta

Vi kombinerar gammalt hantverk med ny teknik. Resultatet blir en reparation som så långt som möjligt återställer skon till sitt ursprung.Vi hjälper till med att laga dina skor, och ser till att det är färdigt när vi har lovat! Välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Bäckmans Skoservice

• Hans skrev om Bäckmans Skoservice
    Mycket bra, rekommenderas varmt! Mina skor blev som nya och jag fick dessutom riktigt bra skovårdstips. Kunniga, stort sortiment av skovårdsprodukter, och bra service. 5 poäng! Läs mer
  • M skrev om Bäckmans Skoservice
    Mycket missnöjd!
    Blev rekommenderad av en vän och lämnade in två par skor för sulning (ett par nya). Efter att ha hämtat skorna upptäckte jag att en av skorna hade lim på ovanlädret...inte ok på ett par skor som kostar 3000:- Redan efter en månad började sulorna lossna! Gick tillbaka med skorna för ett par veckor sedan och blev direkt ifrågasatt -var det verkligen här du lämnat skorna? -de här sulorna använder inte vi! Lämnade tillbaka ett par för att ge Bäckmans chansen att åtgärda tidigare arbete. Hämta dem idag, ena skon har rejäla repor på ovanlädret den andra limrester!

Oprofessionell skomakare med en taskig attityd. Läs mer
  • Anders M skrev om Bäckmans Skoservice
    Ett fantastiskt skomakeri med erfaren och kunnig personal! Den nya butiken är fantastisk och det finns ingen skomakare som gör så fina och ordentliga jobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • A skrev om Bäckmans Skoservice
    Lämnade in ett par Rockport låga herrskor för klackning. När jag får tillbaka skorna är det märken i både lädret och på båda klackarna. Skorna är relativt nya (några månader) och kostade 1300kr. Jag tar alltid väl hand om dem. När jag påpekar ovanstående säger personalen bara att jag måste ha lämnat in skorna i sådant skick. Lögner alltså. Jag kommer aldrig att lämna in några skor hos Bäckmans och rekommenderar inte att någon annan gör det heller. Varning för slarvigt utfört arbete. Tilläggas bör att jag inte erbjöds någon kompensation. Stället säljer även dyra märkesskor och jag skulle aldrig våga köpa och ännu mindre lämna in några dyra skor för lagning hos Bäckmans. Är extremt besviken och skandalöst dålig service. Ett sådant ställe hör inte hemma på Nybrogatan! Läs mer
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Bäckmans Skoservice
    Söker du en förstklassig skomakare? Då ska du lämnade in skorna hos Bäckmans Skoservice på Nybrogatan 15.
    Där kan man lämna in lite mer exklusiva skor och lita på att dom är i goda händer för det här är ett ställe där man vet att dom kan hantera hantverket. Då menar jag inte som alla klackbarer utan mer åt körsnärshållet med läderkunnigt folk som man i princip skulle kunna lämna in en sadel eller en skinnväska till för reparation. Nojjig? Jag? Näääärå =) Kalla mig snobbig man vill ju inte chansa när det gäller Manolo och Jimmy Choo. Läs mer