Bäckmans Skoservice AB

Bäckmans Skoservice AB

3.3

Vi kombinerar gammalt hantverk med ny teknik. Resultatet blir en reparation som så långt som möjligt återställer skon till sitt ursprung.Vi hjälper till med att laga dina skor, och ser till att det är färdigt när vi har lovat! Välkommen!

7 omdömen om Bäckmans Skoservice AB

CHRISTOFFER A
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Skulle laga sulan på mina skor värda 6.000kr.. fick då lim på skon som sitter kvar månader efter, sulan lossna efter en månad & dessutom så klippte dom bort delar utav sulan utan att fråga! :) Riktigt dålig service, skulle inte ens rekommendera till min värsta fiende.

MATTIAS W
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Fantastisk service och kunskap. Mycket prisvärda också. Rekommenderas varmt!

Hans
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Mycket bra, rekommenderas varmt! Mina skor blev som nya och jag fick dessutom riktigt bra skovårdstips. Kunniga, stort sortiment av skovårdsprodukter, och bra service. 5 poäng!

M
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Mycket missnöjd! Blev rekommenderad av en vän och lämnade in två par skor för sulning (ett par nya). Efter att ha hämtat skorna upptäckte jag att en av skorna hade lim på ovanlädret...inte ok på ett par skor som kostar 3000:- Redan efter en månad började sulorna lossna! Gick tillbaka med skorna för ett par veckor sedan och blev direkt ifrågasatt -var det verkligen här du lämnat skorna? -de här sulorna använder inte vi! Lämnade tillbaka ett par för att ge Bäckmans chansen att åtgärda tidigare arbete. Hämta dem idag, ena...

CHRISTOFFER A gillar detta
Anders M
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Ett fantastiskt skomakeri med erfaren och kunnig personal! Den nya butiken är fantastisk och det finns ingen skomakare som gör så fina och ordentliga jobb. Rekommenderas varmt!

A
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Lämnade in ett par Rockport låga herrskor för klackning. När jag får tillbaka skorna är det märken i både lädret och på båda klackarna. Skorna är relativt nya (några månader) och kostade 1300kr. Jag tar alltid väl hand om dem. När jag påpekar ovanstående säger personalen bara att jag måste ha lämnat in skorna i sådant skick. Lögner alltså. Jag kommer aldrig att lämna in några skor hos Bäckmans och rekommenderar inte att någon annan gör det heller. Varning för slarvigt utfört arbete. Tilläggas bör att jag inte erbjöds någon...

CHRISTOFFER A gillar detta
Jennifer H
Skrev om Bäckmans Skoservice AB

Söker du en förstklassig skomakare? Då ska du lämnade in skorna hos Bäckmans Skoservice på Nybrogatan 15. Där kan man lämna in lite mer exklusiva skor och lita på att dom är i goda händer för det här är ett ställe där man vet att dom kan hantera hantverket. Då menar jag inte som alla klackbarer utan mer åt körsnärshållet med läderkunnigt folk som man i princip skulle kunna lämna in en sadel eller en skinnväska till för reparation. Nojjig? Jag? Näääärå =) Kalla mig snobbig man vill ju inte chansa när det gäller Manolo och Jimmy Choo.