backpackinglight.se

Läs vad 518 kunder tycker om backpackinglight.se

• 2020-05-30

Linus M skrev om backpackinglight.se
    Har köpt flertalet frilufts-prylar och service och leveranstid har alltid varit superbra! Läs mer
  • Sophi M

2020-05-28

Sophi M skrev om backpackinglight.se
    Köpte en sovsäck och ett sittunderlag. Fick varorna snabbt och sovsäcken är helt underbar 💜🙏 Läs mer
  • 2020-05-28

Grigoris T skrev om backpackinglight.se
    Fast shipping. Good prices and descent shipping costs for E.U. Interesting newsletter on products reviews. Läs mer
  • 2020-05-28

Gustav H skrev om backpackinglight.se
    Beställde en löparryggsäck som visade sig vara en annan modell än den förväntade.
    Mitt påpekande behandlades väldigt snabbt och en ny har blivit skickad från fabrik.

Bra snabb kontakt. Läs mer
  • 2020-05-26

Annette S skrev om backpackinglight.se
    Købt en serria Flex 40/60 rygsæk.
    Der står gratis forsendelse over 1100 kr på jeres hjemme side. Jeg måtte betale over 100 d. Kr??
    Min rygsæk er for står. Valgte rygsæk efter de mål der er opgivet på jeres side. Men alligevel er rygsækken for stor. Har set på Facebook, at mange har fået for store rygsække(samme som min) fordi de mål i angiver ikke svare til målt ryglængde. Det vil jo nemt koste op til 400 d. Kr for den fejl, idet man betaler Ca 100 kr for at modtage, så koster det 150 d. Kr at returnere rygsækken og så igen 100 kr for at få en ny i rette størrelse. Super ærgerlig penge for ingen verdens ting. Läs mer
  • 2020-05-26

Mats A skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans och helt ok priser. Läs mer
  • 2020-05-25

Andreas O skrev om backpackinglight.se
    Har aldrig haft något problem med Backpackinglight, men tycker att leverans tiden på produkterna tar lite för lång tid. Beställer från andra företag och då tar det en dag. Annars tycker jag att Backpackinglight är otroligt kunnig och att dom har bra produkter från tex USA som blir väldigt dyrt om man ska ta hem det själv. Läs mer
  • Pontus K

2020-05-25

Pontus K skrev om backpackinglight.se
    Väl utvalda produkter och bra service! Jag köpte Sierra Designs Flex Capacitor 40-60 L En helt underbar ryggsäck! Läs mer
  • 2020-05-24

Ville T skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte Soto windmaster och jag testade det i på havet i vind i kajaktur. Den funkerade bra.

Ville Läs mer
  • 2020-05-24

Tord W skrev om backpackinglight.se
    Annonserar en mängd produkter som inte kan köpas. Detta sker konsekvent över tid ej tillfälligt. Annars är inriktningen bra. Läs mer
    2020-05-25 Kenneth S svarar Tord W
    Kan inte påstå att vi marknadsför produkter som inte går att köpa. Vi är en liten butik och säljer slut på lager snabbt. utöver det många av de varumärken vi tar in är liten och har inte heller möljlighet att överproducera varor i ngn större täckt. Vilket gör att många produkter säljs slut snabbt och tar lång tid att fylla på. Covid har inte hjälpt till situationen direkt för den delen. Men jag kan förstå frustrationen utifrån kund perspektivet med och jobbar hårt för att förbättra det hela.

Nils V skrev om backpackinglight.se
    Beställde ett Big Agnes Copper Spur HV UL3, det var snabb leverans av tältet. Läs mer

Tomas N skrev om backpackinglight.se
    Köpte en ryggsäck och fick förstklassig service och snabb frakt. Läs mer

Michael P skrev om backpackinglight.se
    Supersnabb leverans och bra produkt. Läs mer
  • 2020-05-21

Antero P skrev om backpackinglight.se
    3 polycryo ground sheet large
    Kände redan sidor
    Alt gick bra och snabt Läs mer
  • 2020-05-21

Helge N skrev om backpackinglight.se
    1. Jag köpte ett tält.
    2. Jättebra bemötande.
    3. Jag hade 0 förväntningar. Det lyckades Ken verkligen inte med.
    4. Sympatisk. Läs mer
  • Mikael D

2020-05-21

Mikael D skrev om backpackinglight.se
    Lägsta priset jag hittade på den produkt jag ville ha. Leverans under 48 timmar.
    Kan man önska sig något mer? Läs mer

Joel W skrev om backpackinglight.se
    Mycket hög kvalitet på produkterna. Otroligt snabb leverans. Lite intressant översättning på beskrivningarna men samtidigt lite charmigt och personligt. Läs mer

Jan N skrev om backpackinglight.se
    Köpte ryggsäck, sovsäck, liggunderlag

Perfekt med få genomtänkta produkter från många leverantörer , hög kvalite

Man känner förtroende för företaget Läs mer

joachim Å skrev om backpackinglight.se
    Underbart bra hjälp från BPL. Sakkunskap i rews, text och samtal har inspirerat och hjälpt mig att bära lättare laster och njuta mer. Mitt vandrande känns nu som promenader i jämförelse med hur det var tidigare. Mitt senaste inköp, en windraider 4400 tog jag god tid på mig för att genomföra. Under 3 år har jag lurat på om den skulle fungera för mig. Jag har trängtat efter den, efter att bära lätt. Men samtidigt har jag varit velig inför tanken på att det ska vara 'lätt' att vandra. En del av upplevelsen kring vandrandet har varit att späka sig, att slita lite och få känna tacksamhet över att ha klarat sig igenom dagens slit. Men med åren har den euforiska känslan efter dagens slit avtagit och ersatts av smärta och onödig trötthet och jag går numera lätt lastad och euforisk mest hela tiden. Tack. Läs mer
  • 2020-05-18

Tomas S skrev om backpackinglight.se
    Posten gjorde hål i paketet. backpackinglight.se skickade ut nytt utan tjafs OCH jag fick behålla det posten delvis sabbat.

Toppen! Läs mer
  • 2020-05-18

Øyvind S skrev om backpackinglight.se
    Godt utvalg, gode priser, rask levering. Läs mer
  • 2020-05-17

Nicklas P skrev om backpackinglight.se
    Kanon på alla sätt. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-17

Rui S skrev om backpackinglight.se
    Murmur 36L is good quality and light weight. Läs mer
  • 2020-05-16

Sean A skrev om backpackinglight.se
    Hej, köpte en wind master gasol kök, riktigt nöjd med snabb leverans besked och att man hållas uppdaterad hela tiden. Riktigt bra service. Fortsätt.
    Nöjd kund Sean Läs mer
  • 2020-05-15

Michal B skrev om backpackinglight.se
    Very nice, helpful and knowledgeable service. Fast delivery and great prices. This is for sure not last time I'm ordering from that store.
    I can recommend this 100%! Läs mer
  • Emil B

2020-05-14

Emil B skrev om backpackinglight.se
    Gick snabbt och smidigt och hemsidan är informativ. Fler fraktalternativ skulle uppskattats. Läs mer
  • 2020-05-14

Fred D skrev om backpackinglight.se
    Brännare Soto windmaster o Sea to Summit Poncho. Bra bemötande vid telefonkontakt och väldigt snabb leverans. Om Backpackinglight håller detta betyg hela vägen visar sig vid en ev reklamation. Förärat då går det att dela ut betyg 5 om de sköter reklamationer på bra sätt Läs mer
  • 2020-05-12

Inger H skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans bra pris. Köpte en sovsäck. Allt gick enligt planerna Läs mer
  • 2020-05-11

Adam L skrev om backpackinglight.se
    Hyperlite 55l backpack. Good delivery and tracking system. Läs mer
  • 2020-05-11

Ulf S skrev om backpackinglight.se
    Sovsäck köptes, bra info på hemsidan, smidig och snabb leverans och en bra produkt. Kanonupplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2020-05-10

Pär S skrev om backpackinglight.se
    köpte ett tält och testade grejer - personligt och kunnigt bemötande, mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-09

Christine V skrev om backpackinglight.se
    Sovepose-tæppe. Dejligt. Men svær at venne sig til. Tror alligevel nok at jeg skal klare det. Lidt for kort. Jeg er 162 og med pude ind i hætten bliver den for kort. Men jeg har prøvet at få puten under soveposen men det går ikke heller. Bruger nu min jakke som er mindre og lættere. Men lej mig for at soveposen ikke er helt perfekt. Men bedre plads rundt armene. Dejlig varm. Let vægt. Ny kunde hos jer og glæder mig til at dere får ind flere produkter som jeg ønsker at købe. Lidt svært at købe når flere af produkterne ikke er på lager og man ikke kan bestille. For jeg ønsker at købe alt dom jeg vil købe og slippe porto. Så det ville have været enklere om jeg kunne bestille nu og dere venter med at sende til alt er kommet ind. Läs mer
  • 2020-05-08

Christian J skrev om backpackinglight.se
    Köpte en topquilt. Snabb leverans och utomordentlig service! Helnöjd och kommer handla därifrån igen. Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2020-05-07

Johan G skrev om backpackinglight.se
    Nordisk Oppland 3 lw. Hade lagt bevakning på produkten och beställde direkt när den kom in. Leverans inom några dagar. Läs mer

Jonas B skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte ett nytt liggunderlag. Leveransen kom som utlovat och produkten motsvarade mina förväntningar Läs mer

Petra O skrev om backpackinglight.se
    Bra grejer, smidig kommunikation och snabb leverans! Ville verkligen ha deras Sarek gear UL 5mm liggunderlag som inte fanns inne, fanns smidig funktion för att bli mejlad när underlaget kom in. Jag fick inga andra irriterande mejl utan endast det om produkten jag ville ha. Kunde gå in och köpa direkt, och fick mycket snabb leverans. Supernöjd med underlaget. Läs mer

Emil Å skrev om backpackinglight.se
    Snabba leveranser, bra priser, utmärkt support. 10/10 skulle handla lättviktsgrejer igen Läs mer
  • 2020-05-02

Dennis S skrev om backpackinglight.se
    Super service. Quick and reliable delivery. Läs mer
  • 2020-05-01

Fredrik L skrev om backpackinglight.se
    Köpte en gasbrännare. Funkar skitbra. Läs mer
  • 2020-04-30

Elin E skrev om backpackinglight.se
    Köpte en TOAKS Titanium 750ml Pot med handtag.

Användarvänlig hemsida. Mycket snabb leverans! Oskadad, fin produkt! Läs mer
  • 2020-04-30

Tommy B skrev om backpackinglight.se
    Lite krångel med lagersaldot först, men otroligt snabb kundsupport, och väldigt kunniga. 👍 Och framförallt ett alldeles lagom utbud med riktigt bra produkter. Läs mer
  • 2020-04-28

Peter N skrev om backpackinglight.se
    Tydlig hemsida, varorna som fanns i lager när jag beställdes levererades på utsatt tid. Läs mer
  • 2020-04-28

Svandis T skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte:

TOAKS Titanium 750ml Pot med handtag
    Soto Windmaster micro regulator stove + 4-flex

Valde att betala med faktura.

Paketet var snart framme, väl paketerat och produkterna finfina :)

Jag rekommenderar att handla från backpackinglight.se Läs mer

Olof N skrev om backpackinglight.se
    Köpte hexpeak f6. tältet har jag inte hunnit provat men ser fint ut. Trevlig snubbe i Umeå som svara på alla frågor jag hade. Lite synd med Corona hade gärna kollat på tältet i deras showroom innan. Men lär nog beställa mer sen så då åker jag dit och kikar innan. Läs mer

Lucas A skrev om backpackinglight.se
    Everything on point, good communication, fast and the product is as shown.
    Very recommended and probably back to order some other items.
    Thanks! Läs mer

Marcus M skrev om backpackinglight.se
    Köpte vandringsstavar med kvalitet och vikt som alla andra tar 3x mer för. Bra youtube länkar med info om produkterna och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-04-25

Jennie W skrev om backpackinglight.se
    Extremt nöjd med både produktudbud, frakt, service och kvalité! Läs mer
  • 2020-04-25

Mikael B skrev om backpackinglight.se
    Snabbt service och gott utbud! Läs mer
  • 2020-04-24

Karin N skrev om backpackinglight.se
    Köpte ett friluftskök, i brist på bättre ord.
    Det gick smidigt, snabbt och bra hela vägen, från hur hemsidan funkar till att det damp ner i brevlådan.
    Nöjd! Läs mer
  • 2020-04-23

Andreas N skrev om backpackinglight.se
    Seriøs aktør med rask levering! Läs mer