Läs vad 744 kunder tycker om backpackinglight.se 2

• 2021-01-23
    Ordered some polycro tent footprint, paid extra for tracked ups shipping, shipped via untracked letter. Still not received (10days) no reply on email. Not happy.
  • 2021-01-22
    Great overall experience. The product is of high quality.
  • 2021-01-22
    Snabbt och smidigt från beställning till leverans 👍
  • 2021-01-21
    Fast delivery, precise item description, will order from your e-shop in future!

Best regards
  • 2021-01-20
    Jag köpte en ryggsäck, ett liggunderlag samt några andra småprylar. Då storleken på ryggsäcken inte fanns på hemsidan i den färg jag ville ha, mailade jag och frågade om de kunde ta hem en sådan. Jag fick ett snabbt svar att de hade en som inte blivit uppdaterad på sidan än. Beställningen lade jag sedan direkt efter svaret och 2 dagar senare hade jag fått paketet. Tack för bra service och väldigt bra produkter!!

// Peter
  • 2021-01-20
    Bra förpackning och snabb leverans 👍🏼
  • 2021-01-19
    Snabb leverans och välvalt sortiment
  • 2021-01-15
    Köpte en mugg.
    Bra service hela vägen.
  • 2021-01-14
    Bra paketerat och snabb leverans! 5 av 5 toasts
  • 2021-01-12
    Jag köpte en Cnoc vattenpåse.
    En dag efter beställning fick jag ett mejl att jag missat en rabatt och de frågade om jag ville ha den. Jag svarade ja tack och dom drog av den. Glad överraskning och vilken service. Snabb leverans var det också 😀

Ps produkten verkar vara kanon också...
    Tack
  • 2021-01-11
    Jag köpte en pulka och dragsele för fjällturer
    Bra bemötande och hjälp
  • 2021-01-11
    Skickat som present till min dotter som fyller år 26 Jan , Åke
  • 2021-01-10
    Snabb leverans, inga problem. Köpte ett xtherm, verkar toppenbra.
  • 2021-01-06
    Genialt! Hurtigt, ekspert, varen er korrekt og videoerne perfekte. Genial lille shop.
    skrev om backpackinglight.se
    Tack så mycket! vi jobbar hårt så ni ska vara nöjda :)

• 2021-01-05
    Presentkort gick väldigt smidigt
  • 2021-01-05
    Allt gick bra när jag köpte min HMG windrider. Det jag kan tycka om hemsidan är att det är många av produkterna som är ” snart i lager” och det känns inte bra. Det får mig att leta efter andra liknande produkter på andra sidor. Jag förstår varför allt inte finns i lager och att det är efterfrågan som styr men det skapas ett vakuum av besvikelse när en vara bara finns kvar i specifika storlekar eller att jag får vänta i ovisshet. För det finns ju faktiskt de av oss vandrare som gör detta året om och inte bara på vår, sommar, höst. Nu vet jag inte hur länge sidan funnits så det blir väl annorlunda med tiden och hur intresset för lätt backpacking ökar.
    skrev om backpackinglight.se
    Hej, ja det är verkligen ett bekymmer för oss med. 2020 är ett år som vi helst glömmer :) Det är nog svårt att få produkter från små leverantörer, och med kombination av Covid blir det inget bra av det hela. Vi iallafall hoppas på ett bättre 2021 och ett breddare sortiment från fler leverantörer så att vi till slut har ngt i lager. Ken

• 2020-12-30
    Great service after my packet went first wrong access point.
  • 2020-12-30
    Snabb och effektiv service. Noga utvalda produkter. Lite väl ofta slut i lager.
  • 2020-12-29
    Trevlig butik med selektivt urval. Riktigt snabb leverans och bra priser (sett utifrån Sverige). Man får en nästan personlig känsla när man handlar i butiken. Jag hade inga problem, men skulle jag behöva kontakta kundtjänst så känns det som att jag hade blivit trendigt bemött.
  • 2020-12-28
    Jag ville beställa en Toaks titankastrull till julklapp, men den var tyvärr slut och jag skulle få ett meddelande när den kommit in igen. Den kontakt jag har haft med företaget har varit av bästa slag! Snabba svar och hjälp att få lägga ordern så fort som möjligt. Det gjorde att kastrullen låg inslagen och fin på julafton och kommer att vara till glädje för min utelivsälskande dotter här framöver.
    Man blir glad över ett så personligt engagemang!
    Åsa F
  • 2020-12-27
    Köpte ett Winnerwell Värmeskydd i Titan som överensstämde med mina förväntningar. Snabb leverans, trots att det var precis innan jul. Jag är helnöjd!
  • 2020-12-27
    Köpte en tarp. Väldigt nöjd med hela köpet. Fantastisk service och mycket nöjd med tarpen jag köpte. Rekommenderas!
  • 2020-12-26
    Købte et telt, det kom lynhurtigt. Jeg havde tænkt der ville gå længere tid. Jeg er supertilfreds og vender helt sikkert tilbage.
  • 2020-12-23
    Snabbleverans hade varan på en dag.
    Väldigt dålig respons när jag hade frågor om produkten efter leverans. Undrade hur mycket det skilde sig mellan olika storlekarna på produkten, HMG windrider 3400. Efter 2 mail slutade företaget att svara på frågor helt. Fick vända mig till en annan återförsäljare för att få svar. Slutade med att jag returnerade produkten utan svar.
    skrev om backpackinglight.se
    Ja, det blev lite tokigt här kring jultiderna med bemanning mm. Ber om ursäkt för dålig återkoppling. Hoppas du hittade rätt storlek till slut! /ken

• 2020-12-22
    Beställde ett tält.(Hexpeak). Snabb leverans (4 dagar). Fungerade mkt. bra.
  • 2020-12-21
    Fantastisk personlig service, bra hemsida och snabb leverans! 👍
    skrev om backpackinglight.se
    Tack så mycket! hoppas du trivs med produkten!

• 2020-12-20
    Köpte bla en ryggsäck och vandringsstavar, fick bra kontakt innan köp med tipps osv, snabb leverans och trevlig hemsida, återkommer gärna dit framöver
  • 2020-12-15
    Rask levering og god informasjon på nettsiden / YouTube, stå på! :)
  • 2020-12-12
    Snabb leverans, stort utbud och bra hemsida.
  • 2020-12-10
    Snabb service och leverans av mitt uppblåsbara liggunderlag.
    En liten nischad shop med utvalda produkter som de själva verkar gilla och testar i fält.
    Har tidigare mailat frågor om andra produkter och alltid fått snabbt svar.
    Kommer absolut handla mer av Backpacking light.
  • 2020-12-10
    Grymma produkter för lättviktsvandring och löpning. Bra hemsida med mycket info. om varje produkt. Okej priser. Snabb leverans.
    Johan A
  • 2020-12-08
    Köpte en sovsäck och ett liggunderlag.
    Tydligt och vänligt bemötande.
    Förväntade mig ett problemfritt köp, vilket dem levde upp till.

Inga anmärkningar - en fungerande, problemfri och snabb affär.
  • 2020-12-08
    Bra jag fick vad jag behövde
    Kommer att handla där igen.
  • 2020-12-07
    Bra produkter och snabb service!
  • 2020-12-07
    Snabb och säker leverans, bra och lättförståelig hemsida!
  • 2020-12-02
    Fast delivery and very nice product
  • 2020-11-26
    Perfect A+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 2020-11-25
    Delivery was very quick and the item was just as described. Excellent service!
  • 2020-11-24
    Fast and perfect. They really have the item in stock and they send your order to international faster than a local shop. Thank for you excellent job!!!
  • 2020-11-22
    Köpte groundsheet. Snabb leverans!
    Emil L
  • 2020-11-21
    Snabb leverans, bra utbud. Tydligt att det finns starkt intresse för produktutbud.
  • 2020-11-20
    Supersnabb leverans. Tack tack!
  • 2020-11-19
    Köpte ett tält som jag tyvärr var tvungen att lämna tillbaka. Det var inga konstigheter. Sköttes snabbt och smidigt. Jag återkommer garanterat som kund i framtiden. Bra utbud!
  • 2020-11-19
    Hi I would ‘Like’ the company but I ordered a HMG pack pocket some time ago and it still hasn’t arrived?
    Ordered one form HMG in the US and recieved it in 3 days!
    James
    Jamie W
    skrev om backpackinglight.se
    HI Jamie, that is unfortunate. Obviously we cant control how long a product will take once it leaves our inventory, though most shipments don't take more than a few days throughout europe. Have you sent a question to us so we can check it up? if not, do so and we can probably send out a new one to you as this is probably lost in transit from the sound of it /ken

• 2020-11-17
    Beställde utrustning till vandring. Allt uppfyllde förväntningarna. Snabb leverans. Super nöjd.
  • 2020-11-09
    Köpte ett Big Agnes Copper Spur HV UL4 till bra pris som levererades snabbt.
  • 2020-11-09
    Enastående bra, snabb leverans!
  • 2020-11-06
    Snabb leverans och ett otroligt genomtänkt utbud gällande lättviktshiking.
  • 2020-11-04
    Bra produkt og rask levering. Gleder med ti å bruke sekken.
  • 2020-11-03
    Very good website, excellent search module (sort gear by weight!!) Fast shipping.