backpackinglight.se

Läs vad 394 kunder tycker om backpackinglight.se

• 2020-01-22

Åke F skrev om backpackinglight.se
    Påbörjar mitt nya mindre slitsamma friluftsliv och köpte en lättviktsryggsäck Hyperlite Mountain Gear 4400. Fick tipset via Peter Perssons video. Order och distribution fungerade perfekt. Ej hunnit testa säcken än i full packning.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-22

Luciano V skrev om backpackinglight.se
    Bra service och riktigt snabb leverans. Läs mer
  • 2020-01-21

Mats J skrev om backpackinglight.se
    Köpte Firebox G2 deluxe kit och stekpannekittet
    Kan ha fel men fick känslan av att man la ut restnoterade Firebox på hemsidan innan de hade den i lager vilket medförde en längre väntetid än normalt.
    Kan inte lasta dom för att DHL har dålig tracking av sändningen tog över 4 dagar med helg inräknat
    innan de uppdatera sändningen och då hann jag stöta på supporten en gång till och fråga var mina grejer tagit vägen.
    Snabbt svar från supporten vilket uppskattas mycket.
    Om man får till leveransspårningen bättre samt en leverans av varor till Luleå från Ängelholm på 2 max 3 dagar är det helt ok.
    Trodde varorna skulle skickas från Umeå där företaget håller till och då brukar jag ha grejorna efter 24 timmar vilket är helt ok Läs mer
  • 2020-01-19

Petra V skrev om backpackinglight.se
    Jg beställde en quilt. Leverans funkade bra. Om produkten sen är bra eller ej visar sig när den väl testas. Läs mer
  • 2020-01-19

Patrik O skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans och snabba svar vid mejlkontakt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-01-16

Christian K skrev om backpackinglight.se
    Köpte en löpryggsäck som stått på listan länge. När den fanns till rea slog jag till. Såg detta på instagram vill jag minnas. Bra leverans. Läs mer
  • 2020-01-16

Mattias F skrev om backpackinglight.se
    Bra kundservice och snabba leveranser Läs mer
  • 2020-01-15

Per E skrev om backpackinglight.se
    Till synes bra grejer på hemsidan men väldigt få saker på lager. Läs mer
  • 2020-01-14

Danoosh T skrev om backpackinglight.se
    Köpte Thermarest NeoAir Xtherm från backpackinglight då priset var bäst för tillfället samt att deras utbud sedan tidigare hade fångat mitt intresse.

Jag tycker företaget lever upp till sin affärsidé om att enbart erbjuda de bästa varorna (som de själva testar) till ett så bra pris som möjligt.

Jag kommer såklart att handla här igen och kan varmt rekommendera denna sida, de har väldigt bra utbud på special varor som är svåra att hitta någon annanstans. Läs mer

Christophe G skrev om backpackinglight.se
    Good product , fast delivery . Läs mer

Björn J skrev om backpackinglight.se
    Köpte en HMG ryggsäck. Fick råd i flera mail innan köp. Snabb och smidig leverans! Läs mer

Elias K skrev om backpackinglight.se
    Köpte en liten titankastrull och fick precis vad jag förväntade mig. Bra pris och bra utbud. Helt okej frakttid. Läs mer
  • 2020-01-12

Jeanette P skrev om backpackinglight.se
    Matta under kamin , fick snabbt Läs mer
  • 2020-01-11

Mathias J skrev om backpackinglight.se
    Köpte uppblåsbar maddrass ultralight, blev lite strul med flickvännens present kort, men löste det bra, tog lite tid, men dels pga av det var jultider.. so ok respons pga jul... Läs mer
  • 2020-01-04

Annica L skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans och bra priser. Mycket nöjd med varorna jag beställde! De levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Emmanouil A

2019-12-27

Emmanouil A skrev om backpackinglight.se
    Fast shipping. Good packaging and the product had an amazing price too! Bought the Sea to Summit SPII lightweight sleeping bag and received it in a matter of a few days. Will buy again! Läs mer
  • 2019-12-26

Ingela F skrev om backpackinglight.se
    Bra varor och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-25

Pär L skrev om backpackinglight.se
    Köpte en liten kastrull, ska bli en julklapp. Allt fungerar och leverans i tid. Så en nöjd kund. Läs mer
  • 2019-12-22

Johan L skrev om backpackinglight.se
    Utbud och service i toppklass!
    Stort kunnande om man har någon fråga gällande utrustning. Läs mer
  • 2019-12-22

Teit N skrev om backpackinglight.se
    Købte ultrapod stativ, leveret som aftalt.
    Mange gode produkter og egenproducerede reviews. Läs mer
  • 2019-12-19

Fredrik A skrev om backpackinglight.se
    Är riktigt nöjd med mitt Sarek Gear UL pad 5mm - Ultrawide 1 meter wide snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-17

Mark S skrev om backpackinglight.se
    Köpte en tarp pole och det var enkelt, smidigt och varan kom också snabbt. Läs mer
  • 2019-12-16

Robin T skrev om backpackinglight.se
    Köpte tält, sovsäck och liggunderlag servicen var snabb och smidig och priserna var mycket bra. Läs mer
  • 2019-12-11

Mikael H skrev om backpackinglight.se
    Super. Beställt till Åland, momsen automatiskt bortplockad och leverans till dörren inom några dagar. Inte så stort lager, och en del varor säljer slut snabbt. Läs mer
  • 2019-12-11

Yasmina S skrev om backpackinglight.se
    Superbra kundtjänst och hjälp. Köpte ett tält och är väldigt nöjd. Läs mer

Viktor R skrev om backpackinglight.se
    Ett lät tremannatält. Allt har funkat bra, dock inte hunnit testa det ännu. Ser fram mot det. Däremot ät tältet väldigt dyrt - tycker jag... Hittade det heller inte billigare. Läs mer

Nenad P skrev om backpackinglight.se
    Bäst på alla sätt. Snabba med leveransen och väldigt bemötande och kunniga. Läs mer

Bahadir G skrev om backpackinglight.se
    Köpte ett cykelspecifikt lättviktstält, som jag behövde med kort varsel. Supersnabb och vänlig kontakt med Ken som driver butiken. Snabb frakt och bra deal. Kommer att återkomma! Läs mer
  • Alex L

2019-12-09

Alex L skrev om backpackinglight.se
    I have bought a lot of stuff over the years:

- Hyperlight Mountain Ultamid2
    - Drybags
    - DownPants
    - Various sleeping pads
    - And more to come

I like the sortiment, I like to dream away in ultralight gear and dream of my next bikepacking adventure.

I use my gear and I use it a lot, backpackinglight is one of my absolute favourites places to go spend some.

Shipping speed is extreme fast and if item is in stock I can order a piece of gear and be sure I can use it in the upcoming weekend

Alex Läs mer
  • 2019-12-08

Grant C skrev om backpackinglight.se
    Very fast delivery and great website. Läs mer
  • 2019-12-07

Rob B skrev om backpackinglight.se
    I ordered my ccf mat over 12 days ago and it still hasn't arrived in the UK. no tracking. I've received stuff from China quicker. VPretty dissapointing. Läs mer
    2019-12-08 Kenneth S svarar Rob B
    Hello
    Sometimes it is best to contact us directly with regards to shipping. From what I can see your item was sent out the day after your order and a tracking number has been sent to you. There is always a chance that we have the wrong email address or the tracking number is in your spam folder. Drop us a mail and we will try and help as you should have received the items weeks ago.
  • 2019-12-07

Søs E skrev om backpackinglight.se
    Fast delivery - good advice and fast response. Great quality. Will return for more gear! Läs mer
  • 2019-12-01

Kees S skrev om backpackinglight.se
    Thanks for the fast service - greetings from Holland Läs mer
  • 2019-11-28

Anne-lee J skrev om backpackinglight.se
    Varan motsvarade till och med bättre än förväntning. Bra pris snabb leverans. Läs mer
  • 2019-11-27

Sven H skrev om backpackinglight.se
    Hej enkel och snabb hantering av beställningar. Kul utbud.

Önskar beskrivande texterna vore bättre skrivna. Välj gärna engelska. Läs mer
  • Albin Z

2019-11-25

Albin Z skrev om backpackinglight.se
    Köpte en ny ryggsäck och behövde lite hjälp i jämförelse.

Fick snabbt och kompetent svar som underlättade mitt beslut. Läs mer
  • 2019-11-25

Joan A skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en sovsäck, Sierra designs womens cloud, snabb leverans och överensstämmelse med beskrivningen. Bara att kunna hitta denna modell av sovsäck har varit ett gnissel tills jag fann backpackings sida. Jag har nu testat den en stormig höstnatt med en utetemp på fem grader. Säcken värmde gott i sig, men kylan kröp in underifrån trots bra liggunderlag och extra reflekterande under detta. Sovsäcken är utformad så att det är väldigt tunt just i ryggläget och för mig är det lite för svalt. Däremot bekvämt att överdraget gör att den sitter "fast" på liggunderlaget. Enormt bekväm att krypa i och ur och ingen kallras vid överlappningarna. Bästa sovsäcken jag provat, speciellt för att man inte är trängd i den. Läs mer
  • 2019-11-16

Lena M skrev om backpackinglight.se
    Hej,jag köpte en teneqa 850 sovsäck,ha ej hunnit testa sovsäcken men de ska bli framöver här,.ha höga förväntningar,så då få jag se va jag köpt.Ja,vart besviken att de ej gick att ringa,tyck de ä bättre att få prata me nån som vet o kan än att hålla på att skicka på Messenger.Ville ävem ha hjälp me ett riktigt underlägg men fick ej svar på de så de få vi l0ta vara då,Vi få se vad jag tycker om sovsäcken ni rekommendera.Betyget bli inte så mycket för detta.Mvh Lena Läs mer
    2019-11-19 Kenneth S svarar Lena M
    Hej Lena,
    Helt riktigt med Telefon. Hade tagit bort när det var som mest, men nu är den tillbaka. Men även mail går bra!
  • 2019-11-15

Sam B skrev om backpackinglight.se
    Lovely reviews of gear on the website. Quick delivery. Aftersales care when a small part was missing was very fast and friendly. I support this way of doing business. Läs mer
  • 2019-11-14

Magdalena S skrev om backpackinglight.se
    Enkelt och snabbt men inget extra. Läs mer
  • 2019-11-14

Pablo R skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en hyperlite bergutrustning windrider 4400 ryggsäck (svart fredag ​​erbjudande).
    För mig var det bästa erbjudandet, att inte behöva importera från USA och den utmärkta servicen.
    De produkter du säljer ger mig fantastiska idéer för min ultraljusutrustning. Tack så mycket !! Läs mer
  • 2019-11-11

Mads T skrev om backpackinglight.se
    Købte en mountain hardware alpine 50 l rygsæk og alt omkring købet gik præcis som det skulle 👍🏻 Tak Läs mer
  • 2019-11-07

Björn K skrev om backpackinglight.se
    Många kända kvalitets märken i butiken. Snabb service
    Bra pris Läs mer
  • 2019-10-30

Peter J skrev om backpackinglight.se
    Snabbt och utförligt svar på en fråga jag hade. Trevligt sortiment. Läs mer
  • 2019-10-27

Per P skrev om backpackinglight.se
    Hurtig levering, og god service ! Läs mer
  • Kajsa S

2019-10-27

Kajsa S skrev om backpackinglight.se
    Beställde ett par ultralätta stavar och beställningen gick snabbt och smidigt. Stavarna motsvarade beskrivningen på sidan och mina förväntningar. De är jättefina, fungerar bra och jag känner att det var ett bra köp. Läs mer
  • 2019-10-26

Jonas K skrev om backpackinglight.se
    Spännande sortiment och bra service. Läs mer
  • Linda C

2019-10-21

Linda C skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en Cumulus 250 quilt, fick varan väldigt snabbt och har bara gott att säga om backpackinglight. Jag är mycket nöjd, med både vara och företag, och återkommer mer än gärna. Läs mer
  • 2019-10-19

Christer G skrev om backpackinglight.se
    Sea to Summit Spark SPII Long.
    Snabb leverans, välpackat. Läs mer
  • 2019-10-16

Ingemar i skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans av korrekt vara. Läs mer