backpackinglight.se

Läs vad 357 kunder tycker om backpackinglight.se

• 2019-11-16

Lena M skrev om backpackinglight.se
    Hej,jag köpte en teneqa 850 sovsäck,ha ej hunnit testa sovsäcken men de ska bli framöver här,.ha höga förväntningar,så då få jag se va jag köpt.Ja,vart besviken att de ej gick att ringa,tyck de ä bättre att få prata me nån som vet o kan än att hålla på att skicka på Messenger.Ville ävem ha hjälp me ett riktigt underlägg men fick ej svar på de så de få vi l0ta vara då,Vi få se vad jag tycker om sovsäcken ni rekommendera.Betyget bli inte så mycket för detta.Mvh Lena Läs mer
    2019-11-19 Kenneth S svarar Lena M
    Hej Lena,
    Helt riktigt med Telefon. Hade tagit bort när det var som mest, men nu är den tillbaka. Men även mail går bra!
  • 2019-11-15

Sam B skrev om backpackinglight.se
    Lovely reviews of gear on the website. Quick delivery. Aftersales care when a small part was missing was very fast and friendly. I support this way of doing business. Läs mer
  • 2019-11-14

Magdalena S skrev om backpackinglight.se
    Enkelt och snabbt men inget extra. Läs mer
  • 2019-11-14

Pablo R skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en hyperlite bergutrustning windrider 4400 ryggsäck (svart fredag ​​erbjudande).
    För mig var det bästa erbjudandet, att inte behöva importera från USA och den utmärkta servicen.
    De produkter du säljer ger mig fantastiska idéer för min ultraljusutrustning. Tack så mycket !! Läs mer
  • 2019-11-11

Mads T skrev om backpackinglight.se
    Købte en mountain hardware alpine 50 l rygsæk og alt omkring købet gik præcis som det skulle 👍🏻 Tak Läs mer
  • 2019-11-07

Björn K skrev om backpackinglight.se
    Många kända kvalitets märken i butiken. Snabb service
    Bra pris Läs mer
  • 2019-10-30

Peter J skrev om backpackinglight.se
    Snabbt och utförligt svar på en fråga jag hade. Trevligt sortiment. Läs mer
  • 2019-10-27

PER P skrev om backpackinglight.se
    Hurtig levering, og god service ! Läs mer
  • Kajsa S

2019-10-27

Kajsa S skrev om backpackinglight.se
    Beställde ett par ultralätta stavar och beställningen gick snabbt och smidigt. Stavarna motsvarade beskrivningen på sidan och mina förväntningar. De är jättefina, fungerar bra och jag känner att det var ett bra köp. Läs mer
  • 2019-10-26

Jonas K skrev om backpackinglight.se
    Spännande sortiment och bra service. Läs mer
  • Linda C

2019-10-21

Linda C skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en Cumulus 250 quilt, fick varan väldigt snabbt och har bara gott att säga om backpackinglight. Jag är mycket nöjd, med både vara och företag, och återkommer mer än gärna. Läs mer
  • 2019-10-19

Christer G skrev om backpackinglight.se
    Sea to Summit Spark SPII Long.
    Snabb leverans, välpackat. Läs mer
  • 2019-10-16

Ingemar i skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans av korrekt vara. Läs mer
  • 2019-10-15

Riku K skrev om backpackinglight.se
    Very nice experience. Good assortment of tents, decent prices and fast shipping. Läs mer
  • 2019-10-14

Göran S skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans och snabb återkoppling när jag ville ändra i lagd beställning. Riktigt nöjd! Läs mer
  • Ralph H

2019-10-11

Ralph H skrev om backpackinglight.se
    Brännare Soto Amicus. Snabb och bekväm leverans via Direkten Ryd i Linköping. Kan inte begära mer. Läs mer
  • 2019-10-11

per b skrev om backpackinglight.se
    Köpte förvaringspåsar. Small och large. Q base. Väldigt bra! Tunna, men tåliga. Skulle gärna önska en storlek till. Läs mer

Mats Ö skrev om backpackinglight.se
    En tämligen nischad bransch, glad att någon engagerat sig att sälja sakerna så man slipper importera dem själv.

+ Personligt engagemang.
    + Konkurrenskraftiga priser.
    + Väldigt korta ledtider på lagervaror. Läs mer

Susanna S skrev om backpackinglight.se
    Köpte en vara som fanns i flera storlekar, osäker på om jag valde rätt. Alternativet ”Byte” finns inte utan det är bara retur och betala returfrakt som gäller. Andra företag är bättre på detta.
    Positivt att företaget säljer lätt utrustning. Det är mycket på hemsidan som inte går att köpa, finns ej i lager. Läs mer

Karl-Johan H skrev om backpackinglight.se
    Snabba svar vid mailfrågor.
    Bra beskrivning av varor.
    Trevligt bemötande.
    Har köpt en quilt och en sovsäck.
    Favoritbutiken när det ska inhandlas nya prylar. Läs mer
  • Stefan S

2019-10-09

Stefan S skrev om backpackinglight.se
    I bought small parts mostly so far. Things that are hard to get elsewhere. Things I need to fix my gear for instance. In general I like about bpl that it has a lot of things you can’t get anywhere else. At good prices and conditions too. I recommend it a lot and know of a couple of friends who bought gear there after I recommended it to them. Läs mer
  • 2019-10-08

Peter N skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans. Bra pris. Kommer att handla igen. Läs mer
  • 2019-10-01

Mats H skrev om backpackinglight.se
    Snabb leverans och säker betalning med Klarna Läs mer
  • 2019-10-01

Jan-Christer R skrev om backpackinglight.se
    Bra prisvärda produkter och tydliga beskrivningar. Läs mer
  • 2019-09-29

Conny B skrev om backpackinglight.se
    Allt gick som det skulle vid beställning. Kanon! Läs mer
  • 2019-09-27

Andrei G skrev om backpackinglight.se
    I bough a Gossamer Gear Mariposa backpack. Delivery was promt and the interaction with the backpackinglight.se team was great. Läs mer
  • Michael A

2019-09-24

Michael A skrev om backpackinglight.se
    Hyperlite mountain gear Porter 4400 70L ryggsäck. Absolut den bästa säck jag haft och kan bara rekommendera den till alla som vill ha lite volym men inte bära för tungt. Bra service och snabba leveranser och ett grymt kunnande. Toppen kommer handla mer. Läs mer
  • 2019-09-23

Geir S skrev om backpackinglight.se
    Jeg bestilte et telt og diverse tur utstyr. Allerede to dager etter bestilling ble varene levert i Oslo med UPS. Rask og god service. Läs mer
  • 2019-09-22

Marita L skrev om backpackinglight.se
    Bra produkter. Tyvärr tar man betalt för att returnera varor och det är inte möjligt att byta storlek. Läs mer
    2019-09-22 Kenneth S svarar Marita L
    Hej
    Det lätt konstigt att du inte fick byta storlek? Och att du var tvungen att betala för att returnera varan. Kan du skicka mail till mig at info(at)backpackinglight.se och förklara lite då det verkar som det blev lite strul hos kundtjänst
  • 2019-09-22

Fredrik H skrev om backpackinglight.se
    Köpte en kastrull, leveransen var väldigt snabb och inget strul någonstans. Läs mer
  • 2019-09-21

Petri K skrev om backpackinglight.se
    Producter som du kan köpa Finland, bra priset, snab och jag vill köpa igen... Läs mer
  • 2019-09-19

Chad S skrev om backpackinglight.se
    I purchased a ULA CDT backpack and I was very pleased with the speed of the delivery. In fact, due to an oversight on my part, my post code was not included when I paid, but the staff at backpackinglight.se caught the error and had it corrected soon enough that my order went out as fast as promised. Läs mer
  • Pentti V

2019-09-19

Pentti V skrev om backpackinglight.se
    Bought a light backpack and some other items. Got some good advice by email before the purchase. Delivery to Finland was quick. I’m currently hiking in the Finnish lapland, and the backpack and other items have performed extremely well. All in all I’m very satisfied with backpackinglight.se webshop, their customer service and the equipment. Läs mer

Fresia B skrev om backpackinglight.se
    Thermarest Quilt Vesper, skickades snabbt iväg, tog däremot en del tid innan jag fick varan eftersom postbudet glömde registrera att de tagit emot den från DHL. Snabb och tydlig hjälp från Backpackinglight som gjorde att jag kunde hitta var quilten tagit vägen. Har hitills varit mycket nöjd varje gång jag handlat från butiken, bra grejer och bra service. Det enda negativa är att det hade varit bra om man jobbade lite med beskrivningarna på produkterna, de är ibland helt oförståeliga och kräver att man googlar upp informationen någon annanstans. Läs mer

Louie B skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en Cumulus quilt 350 (long & wide).
    Det var inga konstigheter. Varan var i gott skick, kom i tid, och deras bemötande var proffsigt.
    I övrigt gillar jag deras utbud. Läs mer

Gunnar T skrev om backpackinglight.se
    Svårt att hitta riktigt lätta cellplastunderlag som skydd för luftmadrasser, men backpackinglight.se har bra sortiment. Snabb leverans! Läs mer

Leo A skrev om backpackinglight.se
    Mycket bra grejer från små manufakturer för rimliga priser. Läs mer

Johan F skrev om backpackinglight.se
    Beställde en tarp. Kom sen på att jag ville ha en till, ingra problem att lösa detta fraktfritt. Varorna kom snabbt. Läs mer

Mattias J skrev om backpackinglight.se
    Köpte ett tält, bra utbud, de kommer bli ännu bättre, varor som inte säljs på andra ställen som är lika vanliga.

Har inte varit i kontakt med personalen på
    backpackinglight.se, så jag vet inte hur dom är, men än så länge är allt ok. 👌

Förväntningar att de kommer stanna kvar i Västernorrland. 👏😁

Annars bra upplevelse, kunde har varit mer kärlek i paketen, kanske en lite härlig anteckning note, som visar tack för ni beställer hos oss eller något, för backpackinglight.se är ju en hemsida eller butik för de som är intresserade av vandring men också göra vandringen lättare och mer roligare. En liten butik, online för vissa endamål som göra sin upplevelse ännu lättare och roligare. Super duper cool butik tycker jag. 👍 👍 Läs mer

Joakim H skrev om backpackinglight.se
    Snabb service. Bra prylar. Ok priser. Läs mer

Anders E skrev om backpackinglight.se
    Bra hemsida, snabb leverans. Smidig tjänst med mail-besked när vara åter beställbar. Enda minus att denna tjänst angav beställbarhet redan innan varan rent faktiskt gick att beställa. Läs mer
  • 2019-09-14

Steve K skrev om backpackinglight.se
    I bought an HMG 2400 Winrider backpack and I'm extremely happy with both the quality and speed of service provided by BackpackingLight. SE. This is now the second item I have purchased from them and would not hesitate to recommend the company. Läs mer
  • 2019-09-13

Gustav K skrev om backpackinglight.se
    Vanlig beställning som funkade som det skulle, har inte behöv reklamera eller liknande Läs mer
  • 2019-09-13

Rune P skrev om backpackinglight.se
    Fin kvalitet til prisen, og hurtig svar fra kundeservice. Läs mer
  • 2019-09-12

Andréas J skrev om backpackinglight.se
    Jag köpte en Warbonnet Blackbird XLC, och en Warbonnet Cloudburst Trap.

Det var dubbla budskap från företaget. Först beställde jag, och fick ett mail som beskrev att man kunde ändra ordern via mail.
    Jag skickade ett mail och uppgraderade från en modell till en annan.

Men det visade sig att det inte alls gick utan man läste inte mailen innan man senare skickade varan.

Jag fick då beställa igen, ta emot paketet, skicka tillbaka det.
    Gå till posten igen och hämta ut den andra beställningen igen.

Dock löste allt sig väldigt smidigt för att Backpacking light kundtjänst var bra att ha och göra med.

Mitt tips är att inte skriva att ordern går att ändra på!

Sammanfattat är upplevelsen bra, även om det krånglade lite. Läs mer

Robert H skrev om backpackinglight.se
    Var ute efter en ryggsäck, fick snabbt svar på mina frågor och kunde lägga en order. Därefter snabb hantering och leverans utan strul. Läs mer

Bart G skrev om backpackinglight.se
    I ordered a Sierra designs Nitro 800 20F/-7C sleeping bag. Really fast response and international shipping. Excellent price level. So I would really recommend buying products here! Läs mer

Niels J skrev om backpackinglight.se
    Fragten er lidt for dyr ! leveringen var helt i orden Läs mer

Mr. S skrev om backpackinglight.se
    Puchased from the UK. Great service and delivery. The CNUC bags are so much better than Sawyer ones. Stronger easier to fill and much easier to clean.

Great product and service Läs mer

Philip L skrev om backpackinglight.se
    Really pleased with my purchase and the service. Thank you! Läs mer