Backpackinglight.se

Backpackinglight.se

• BadgeSevenYears
2 219

Välkommen till backpackinglight, här kan du läsa hur våra kunder upplever vår service, våra produkter och våra leveranser. Backpackinglight är en av europas första butiker för lättviktsprylar.

2219 omdömen om Backpackinglight.se

Sedan starten hos Reco 2018

Sofia E
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans. Nöjd med köpet.

M. K
Skrev om Backpackinglight.se

My new backpack was cheapest at Backpackinglight.se, even with international shipping to the Netherlands.

Ulf Å
Skrev om Backpackinglight.se

Det var enkelt att beställa. Snabb leverans. Hörde av sig om jag fått rätt saker.

Patrik F
Skrev om Backpackinglight.se

Bra snabba leveranser, priser och ett bra utbud.

Tobias F
Skrev om Backpackinglight.se

Fantastiskt support via telefon, och utleverans samma dag. Extremt nöjd!

Mats C
Skrev om Backpackinglight.se

Mycket trevlig och kunnig personal. Bra utbud av lättviktsgrejer

Dan O
Skrev om Backpackinglight.se

Köpte en grej som jag ville ha. It's all good.

Jennie B
Skrev om Backpackinglight.se

Det var lätt och smidigt att handla från dem. Jag gjorde en felbeställning men fick hjälp att ändra ordern redan samma dag. Är hur nöjd som helst, trevligt bemötande, bra produkter. Rekomenderar 10/10

Björn H
Skrev om Backpackinglight.se

Trevlig personal, min retur skötes mycke proffsigt utan minsta diskussion, återkommer gärna. Björn.

Marie A
Skrev om Backpackinglight.se

Väntar på svar på Mail från backpacking light, gällande en trasig vara som jag fått. Beroende på hur lång tid det tar för dem att svara kan jag sätta ett betyg sen.

Jennie W
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans av en mycket smidig och bra luftpump för madrasser.

Birgit J
Skrev om Backpackinglight.se

Hi, my Problem was solved immediatly. Good service!

Tero E
Skrev om Backpackinglight.se

Paketet var trasigt vid när jag hämtade ut det hos ombudsmannen = vad som helst hade kunnat trilla ut/ försvinna. I ryggsäcken låg det en returlapp från tidigare kund som returnerat ryggsäcken Som tur var så fanns allt med som jag hade beställt. Men era rutiner hur ni paketerar era produkter behöver verkligen ses över. Det var inte ens olyckliga omständigheter utan rent slarv hur det var paketerat. Nu köpte jag ett tält, ryggsäck och sovsäck

Spencer W
Skrev om Backpackinglight.se

Shopping from Backpackinglight.se is always a great experience. My expectaions with the company are that they usually have what I need, at the most competative price in the european market. This time I bought a Vargo windshield, which got to me in quick time..

MARIE R
Skrev om Backpackinglight.se

Produkten stämmer ej överens mot beskrivningen. Ingen brs kvalitet Har gått i retur

Fredrik N
Skrev om Backpackinglight.se

Enkelt att hitta det man var ute efter. Snabb leverans och enkelt att betala med olika alternativ!

Jessica A
Skrev om Backpackinglight.se

Har tidigare handlat från dem och är alltid nöjd, snabba leveranser, inget krångel.

Tord Å
Skrev om Backpackinglight.se

Lätt att beställa snabb leverans lite dyra bara

Anthony P
Skrev om Backpackinglight.se

My Gossemear Gear tent arrived in Portugal and very pleased with it and the service I got from this company, great communication too,

Ingalill Å
Skrev om Backpackinglight.se

Blev rekommenderad backpackinglight och är inte besviken. Snabb leverans och ypperlig produkt.

Dennis A
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb service och leverans. Enkelt att beställa.

Eric R
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans och bra produkt :)

Geert E
Skrev om Backpackinglight.se

The service was excellent. I received the package within a week after ordering. From Sweden to the Netherlands. In good form. A hyperlite packpack. I recommend this webshop

Jens J
Skrev om Backpackinglight.se

har aldrig saker i lager, deras skalmopoddar är inte nära diton de försöker efterlikna, gramjakt känns som stople ut efter första batchen quiltar och tunga och dyrare kärl än toaks. ett företag med allt att vinna men envisas med att missa öppet mål.

Åge M
Skrev om Backpackinglight.se

Can not tell yet, if it's good or bad. They send the wrong items, and not the Gen2 TITANIUM complete set. Only a stainless version in a canvas bag, not a complete setat all. I have send it return and now waiting for the correct order to come back.

Lars-Åke M
Skrev om Backpackinglight.se

Bra sortiment. Lättnavigerad sida. Smidig och snabb leverans.

Kim L
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb och personlig service. Ofta väldigt konkurrenskraftiga priser.

Johan L
Skrev om Backpackinglight.se

Handlar gärna härifrån. Priser och utbud är vettiga. Man får vara beredd att ibland vänta på att vissa varor kommer i lager, men det är ok.

Palle D
Skrev om Backpackinglight.se

Bra priser, bra sortiment och stor expertis. Ibland är det.lite glest i lagret, men det har inte varit något stort problem.

Berit B
Skrev om Backpackinglight.se

Enkelt och snabbt levererat. Sköna rymliga skor

Jesper L
Skrev om Backpackinglight.se

Alt var ok, ingen problemer. Men de bliver ved med at sende ligegyldige emails hvor de beder om en anmeldelse.

Mats B
Skrev om Backpackinglight.se

Väldigt snabb leverans, jag gillar att det är lätt att navigera på backpackinglight där det är lätt att hitta det man söker. Jag uppskattar att de skriver vikten på sakerna klart och tydligt så man snabbt kan se hur mycket de väger. Det visar att backpackinglight bryr sig om sina kunder.

Jorma H

Nopea toimitus. -------------------------------------

Henrik B
Skrev om Backpackinglight.se

Fin vare og hurtig levering til Danmark

Jonas H
Skrev om Backpackinglight.se

Jag har alltid drömt om att be ge mig ut på nya äventyr. Äventyr som skapar storslagna minnen som varar en evighet. Äventyr som efter liknar de som Frodo och Sam hade i lotr. Skillnaden är den att Frodo och Sam hade den utrustningen som var pålitlig att ta sig till domedagsberget. De kunde bara packa ihop sina saker på nolltid och dra mot sitt äventyr. På andra sidan så måste JAG leta efter utrustningen på alla möjliga hemsidor för att hitta just dessa pålitliga

Lars A
Skrev om Backpackinglight.se

Beställde ngra olika prylar månad kväll efter kontorstid. Konfirmerades tisdag. Allt kom fram i samma låda till mitt lokala utlämningsställe lunchtid onsdag. Utan extrakostnad för alt frakt. Bra pris på Gossamer Mariposa 60L. 2024. En ryggsäck som dessutom inte finns att få tag på överallt. Det blir inte bättre än så.

Poul B
Skrev om Backpackinglight.se

They had the superlightweight backpack ULA Circuit Ultra 2024 68 liter backpack, which I only found here with EU shipping. And they had the cheaper plasticbags for my backpack.

Caroline M
Skrev om Backpackinglight.se

Inget att klaga på. Bra produkt som beskriven, snabb leverans, bra kommunikation.

Klaus S
Skrev om Backpackinglight.se

Smidigt och bra, tyvärr inte optimalt inpackat så kartongen var skadad men innehållet ok.

Veronica S
Skrev om Backpackinglight.se

Väldigt snabba leveranser, bra kvalitet på de produkter som finns i sortimentet.

Nicklas I
Skrev om Backpackinglight.se

Bra grejer. Snabb och smidig leverans.

Kim K
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans och allt jag beställde fanns med.

Thomas J
Skrev om Backpackinglight.se

Dejligt at der findes et sted i Norden, hvor man kan få det meget lette grej. Godt udvalg og hurtig levering.

Peter Ö
Skrev om Backpackinglight.se

Proffsigt och snabbt. Bra information hela vägen

Therese F
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans och bra produkter. Bra att få mail om produkter som inkommit till lagret.

Anders B
Skrev om Backpackinglight.se

Smidig order och snabb leverans.

Oscar E
Skrev om Backpackinglight.se

Bra produkter till bra pris, snabb leverans och kommunikation! Perfekt!

Mattias E
Skrev om Backpackinglight.se

Allt gick smidigt och leveransen var snabb.

Alexander R
Skrev om Backpackinglight.se

Om du letar efter lättviktsutrustning rekommenderar jag att du kollar här. Priserna är mycket konkurrenskraftiga, även jämfört med stora aktörer som har ett större men mer blandat sortiment. Jag har beställt här flera gånger och har alltid fått leverans inom cirka 3-4 arbetsdagar. Visst hade snabbare leverans varit trevligt, men jag tycker att detta är fullt rimligt. Jag har även behövt reklamera en produkt en gång då jag lyckades få ett måndagsexemplar, och det sköttes utmärkt, vilket ger mig trygghet som kund.

Katarina S
Skrev om Backpackinglight.se

Trevlig och snabb kundservice. Paketet kom som det skulle och jag fick ett personligt samt trevligt mejl som bekräftade att det var skickat.