Backpackinglight.se

Backpackinglight.se

• BadgeSevenYears
2 097

Välkommen till backpackinglight, här kan du läsa hur våra kunder upplever vår service, våra produkter och våra leveranser. Backpackinglight är en av europas första butiker för lättviktsprylar.

2097 omdömen om Backpackinglight.se

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 2097 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Maria Ö
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans, lätta att hitta på hemsidan

Ulrika H
Skrev om Backpackinglight.se

Supernöjd med vårt tält och kaminpaket. Bra pris! Snabb leverans.

Kurt-åke A
Skrev om Backpackinglight.se

Thermarest Z lite SOL- liggunderlag fungerar fint till mina utflykter. Bra funktion att underlaget inte är hoprullat, utan vikt!

Jari S
Skrev om Backpackinglight.se

Bra feedback. Inga konstigheter med returen jag skickade.

Joakim K
Skrev om Backpackinglight.se

Beställde för två veckor sedan. Har inte fått något paket och dom svarar inte på mail. Uselt och dåligt!

Börje S
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans, bra pris jämfört med andra leverantörer.

First-Name L
Skrev om Backpackinglight.se

Non-existent customer service. Good prices and they will eventually ship your stuff, but don't expect any responsiveness.

Joakim B
Skrev om Backpackinglight.se

Som alltid enkelt att handla online. Men framförallt fick jag bra råd och förslag från killen som svarade i telefonen i val av tält.

Martin P
Skrev om Backpackinglight.se

Världsklass! Ett mycket bra sortiment med godbitar man inte hittar överallt, Soto tex. Varorna skickas väldigt snabbt och är snyggt packade. Viktigt är också att returer fungerar och här ger jag högsta betyg, jag köpte fel vid ett tillfälle och kunde returnera helt utan gnissel. Rekommenderas verkligen!

Daniel L
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans och bra kundsupport.

Dennis B
Skrev om Backpackinglight.se

Quick delivery, good price...unfortunately no response from Serviceteam. You guys sent me one Longsleeve in the wrong colour. I ordered two LS in jetBlack but i received one in Black and one in NavyBlazer. I asked the Serviceteam for help (email with pictures of Plocklista and picture of the products i received) but received no response. Dennis von der Bey Ordernumber 38474 Best regards Dennis

Karen M
Skrev om Backpackinglight.se

Super snabb service och väldig bra kundservice!

Anders P
Skrev om Backpackinglight.se

Mycket snabb leverans! Inte testat det jag köpte ute än, men känns lovande.

Stéphane D
Skrev om Backpackinglight.se

Boutique sérieuse, livré en 8 jours en France, le sac à dos est superbe. Backpackinglight fait maintenant parti de mes favoris.

Alexander S
Skrev om Backpackinglight.se

Bra utbud och bra service. Svara alltid på produktfrågor.

Simon K
Skrev om Backpackinglight.se

Det gick snabbt och smidigt att handla på backpackinglight.se

Onali J
Skrev om Backpackinglight.se

Easy and fast delivery. Shopping was straightforward.

Markus S
Skrev om Backpackinglight.se

Bra och snabb leverans. Bra produkter. Enda lilla minuset av min upplevelse va att det stod att det gick att svara på orderbekräftelsemejlet om man vill makulera/göra ändringar. Jag gjorde detta i direkt anslutning till att jag fick orderbekräftelsen. Ordern makulerades dock inte, jag fick inget svar och varorna levererades ändå. Dock gick det smidigt att returnera dem.

Mikael O
Skrev om Backpackinglight.se

Alltid snabba med leveranser. Dessutom kvalitetsprodukter. Bara gott att säga.

Kevin P
Skrev om Backpackinglight.se

EKSEPTIONEL GODT :D ´Bredt udvalg med masser af god information i forhold til det gear man kigger på derinde. Jeg kan varmt anbefale at købe hos dem :)

Jean-Noel C
Skrev om Backpackinglight.se

Achat d'un sac à dos Hyperlite Mountain Gear (Unbound 55) et sac Gramjok Ecofume Pack Line. Commande passée le 29 mars et reçue en France le 09 avril. Le site Backpackinglight.se est bien organisé et offre une sélection de produits qualitatifs. Le passage d'une commande est très facile. Purchase of a Hyperlite Mountain Gear backpack (Unbound 55) and Gramjok Ecofume Pack Line bag. Order placed on March 29 and received in France on April 9. The Backpackinglight.se site is well organized and offers a selection of good quality products. Placing an order is very easy.

Julien C
Skrev om Backpackinglight.se

Achat d'une Hilleberg Enan, envoyée le jour de l'achat, et reçue 11 jours après sans problème. Je suis content d'avoir découvert ce vendeur qui propose des produits de très bonne qualité à des prix très concurrentiels.

Johannes E
Skrev om Backpackinglight.se

I just received the products, it took some time. But from Sweden to the hinterlands of Portugal is a long way. ;D All products look brilliant, I'm dying to try it all out. You have gained a very happy customer. Thanks Johannes

Tobias P
Skrev om Backpackinglight.se

Ja mail svarar dom tydligen sällan på tyvärr, men rätt bra utbud

Anders S
Skrev om Backpackinglight.se

Skickade frågor till kundtjänst och fick snabbt svar och råd om olika ryggsäckar.Har handlat flera från BPL och alltid varit nöjd.

Thomas S
Skrev om Backpackinglight.se

Bra sortiment och snabb leverans!

Håkan A
Skrev om Backpackinglight.se

De svarade på mina frågor👍. Gav mig tips. De var väldigt tillmötesgående. Inget att klaga på. De levererade varorna väldigt snabbt 👍

Peter D
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans. Bra pris på produkten.

Berit N
Skrev om Backpackinglight.se

It was fast shipping, Even in easter holidays. I bought a enlightened equipment quilt, and its perfekt! Its properly not the last time, i buy New gear at backpackinglight.se. Its so easy when living in Denmark ❤️

Tony T
Skrev om Backpackinglight.se

Bra utbud snabb leverans , har inget att klaga på 😉👍

Lars S
Skrev om Backpackinglight.se

Bra utbud och väldigt snabb frakt

Erik A
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb enkel leverans utan problem. Dessutom inte en massa onödigt packmaterial. Miljömässigt rätt samt i linje med lättvikt!

Marcel L
Skrev om Backpackinglight.se

Fast shipping, product is as described

Per V
Skrev om Backpackinglight.se

Bra sortiment, pris och snabba leveranser. Uppskattar verkligen det mer utbroderande texterna kring egenupplevd bekantskap med produkterna som säljs. Extra kul med entusiastprodukter från Skalmo

Jan S

Snabb och bra leverans från lättpackar butiken no. 1

Erik S
Skrev om Backpackinglight.se

Jag hade en bevakning på en kamin och fick ett mejl när den åter var i lager. Jag beställde kaminen och den levererades till mitt postombud med Postnord dagen efter. Jag upplevde inga problem med köpet.

Hannibal K
Skrev om Backpackinglight.se

Very good service and fast help. My delivery was sent to the wrong address, the mistake was on my account. Backpacking light was very helpful and got the package rerouted to my actual adress.

Jakob F
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans. Bra innehåll i nyhetsbrevet. Tips och tricks från folk som gör riktiga äventyr. Shopen har ärliga beskrivningar av produkterna, dvs allt är inte perfekt.

Åke G
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans,något sånär lätta varor.

Lars-Anders C
Skrev om Backpackinglight.se

Produkten är toppen, återkoppling på kundens försynta undran = obefintlig

Luka G
Skrev om Backpackinglight.se

Splendid service, quick and clean, and very good communication. Keep up the good work!

John M
Skrev om Backpackinglight.se

Lätt smidigt. Bra service och mkt bra grejer! En bra sida helt enkelt.

Mikael E
Skrev om Backpackinglight.se

Jättebra och bra priser. Favorit site förutom den extrema lagerbristen på många produkter. Hade beställt många fler prylar i utbudet om jag kunnat men det var inte beställningsbart.

Sofie C
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans, bra uppdateringar gällande transporten, enkelt att betala

Bo P

Snabb leverans som vanligtvis

Håkan V
Skrev om Backpackinglight.se

Bra kvalitets produkter till konkurrenskraftiga priser. Lätt och enkelt att beställa på nätet, mkt trevlig & tillmötesgående personal som hjälper till att välja rätt utrustning. Behövde byta storlek, vilket innefattade retur, gick både snabbt och lätt. Jag ger Backpackinglight 15 stjärnor på 10 gradig skala.

Kathrin B
Skrev om Backpackinglight.se

Bra produktbeskrivning, snabb leverans - jag är nöjd!

Henric F
Skrev om Backpackinglight.se

Riktigt bra! Bra service och snabb leverans =)

Aljosa P
Skrev om Backpackinglight.se

Please stop asking for rating descriptions and make them optional.

Cecilia S
Skrev om Backpackinglight.se

Upplevelsen motsvarande mina förväntningar. Enkelt att navigera hemsidan, okomplicerad leverans.