Backpackinglight.se

Snittbetyg
4.7
Ring 073-044 49 67 Dela

Om företaget

Välkommen till backpackinglight, här kan du läsa hur våra kunder upplever vår service, våra produkter och våra leveranser. Backpackinglight är en av europas första butiker för lättviktsprylar.

2030 omdömen om Backpackinglight.se

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 2030 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Elisabet H
Skrev om Backpackinglight.se

Mycket snabb leverans och varan jag köpte motsvarande beskrivningen.

Jens P
Skrev om Backpackinglight.se

This store is awesome, because they have all the stuff you crave for your ultralight backpacking. I chose to buy from them, because, they were the only european store, where I could find the Durston tents. They got the tent to me in 3 weeks, which was very reasonable, as the item was out of stock, when I was buying. I am a very happy camper now. You should be a aware, that in my experience, the store charges on order, not on order-dispatch. I hate that, especially when things are out of stock.

Silke R
Skrev om Backpackinglight.se

Good Shop, good prices. Delivery was fast and nice. Thumbs Up.

Nadja C
Skrev om Backpackinglight.se

Fast delivery, nice products and the cheapest price of what I could find online! :-)

Thomas M
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb o bra service både via telefon o via nätet!

Nicklas T
Skrev om Backpackinglight.se

Köpte tält och kamin med tillbehör. Bra pris, snabb leverans, får intrycket att de har god egen erfarenhet av produkterna. Vi var inte överens om vad som ingick i paketet (de hade glömt att uppdatera sin hemsida). Det löste sig dock mycket bra, de tog snabbt sitt ansvar. Det är när det blir strul som kundbemötandet verkligen sätts på prov och det klarade de galant.

Max G
Skrev om Backpackinglight.se

Svinbra! Bra produkter, bra pris, snabb hantering av order och jag kan bara anta att de har gott kaffe också, men det har jag inte provat.

Szabo I
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb, hjälpsam, bra kommunikation, kvalitetsprodukter.

Kevin L
Skrev om Backpackinglight.se

First time using Backpackinglight.se. Great product at a great price. Received in good time and in perfect condition. Would have liked a tracking number for the shipment as it was my first purchase but I would have no problem ordering from this shop again.

Lina H
Skrev om Backpackinglight.se

Bra beskrivning av objekt, mycket samlat av det du vill ha och behöver. Snabb frakt. Kommer handla igen!

Kerstin H
Skrev om Backpackinglight.se

Det gick lätt att beställa varan på nätet, och levererades fortare än vad jag hade förväntat mig.

Johan L
Skrev om Backpackinglight.se

Grymt sortimentet och service. Har följt, handlat av Kenneth sedan han bodde i Stockholm och butiken inte ens startat ordentligt. Vilken resa och vilket bra företag med innovativa ideer

Dirk S
Skrev om Backpackinglight.se

Excellent service and feedback from the team! Very much appreciated.

Stefan L
Skrev om Backpackinglight.se

Funkar bra och har spännande produkter

Anders P
Skrev om Backpackinglight.se

Bra prylar, sjukt snabb leverans. Grym sida helt enkelt

Lars B
Skrev om Backpackinglight.se

Fantastisk! Får altid mine ting. Hvis noget er i restordre så skriver de. Bedste ultra light hiking gear i Skandinavien.

Michael O
Skrev om Backpackinglight.se

Inget onödigt i deras sortiment. Utrustning för alla plånböcker. Och en bra balans mellan kvalitet och pris.

Mikael B
Skrev om Backpackinglight.se

Alltid snabba att leverera och sådan bra kvalitet på typ allt .här hittar man det man söker .

Karin R
Skrev om Backpackinglight.se

Tack för snabb leverans av bra grejer.

Lau R
Skrev om Backpackinglight.se

Gode produkter, gode priser, hurtig levering. Elsker butikkens fokus på kvalitet og ultra letvægts gear.

Lennart S
Skrev om Backpackinglight.se

snabb leverans och prisvärd produkt

Veronika F
Skrev om Backpackinglight.se

Okej, precis som man kan förvänta sig.

Peter S
Skrev om Backpackinglight.se

Allt funkade perfekt. Skulle inte kunna vara nöjdare.

Charlotta W
Skrev om Backpackinglight.se

Snabb leverans, bra service, bra produkter.

Sara Å
Skrev om Backpackinglight.se

Backpackinglight.se har detaljerade beskrivningar av produkterna, ofta även testade så man får även en bedömning därtill. Man får bra hjälp vid frågor runt produkterna.

Josep A

everithing excellent , good service

Jan L
Skrev om Backpackinglight.se

Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig personal. Bra sortiment. Men tyvärr är mycket slutsålt/out of stock och det borde finnas en beställningsmöjlighet på hemsidan för produkter som ni håller lågt lagersaldo på

Eva B
Skrev om Backpackinglight.se

Jag kom i kontakt med Back... i höstas då jag besökte deras showroom. Mötte en jättetrevlig kille och fick fin hjälp. Nu senast beställde jag ett footprint till ett tält. Förstod inte riktigt hur det fungerade så jag ringde och fick jättebra hjälp. Så nöjd. Längtar till jag kan åka till Umeå och gå och titta i deras nya affär. MVH Eva Bohm

Joakim D
Skrev om Backpackinglight.se

Beställde en Flextail Zero Pump som då var på väg in i lager. Fick bra information om hur jag skulle beställa och ett förhandsbesked på leveransdatum som Backpackinglight.se lyckades slå med en vecka. Har alltid fått snabba, korrekta leveranser från Backpackinglight.se

Jan B
Skrev om Backpackinglight.se

Bra butik med snabb leverans, alltid bra service !!!! Tack för hjälpen vid senaste beställningen ++++++ /janne

Kenneth V
Skrev om Backpackinglight.se

Smidigt och bra, precis som det skall va! 👍👍

Daniel G
Skrev om Backpackinglight.se

Bra utbud och snabb leverans, inga konstigheter.

Lars W
Skrev om Backpackinglight.se

Kvalitetsprodukter till bra pris! Mycket snabba leveranser!! Köpte Flextail Minipump.

Mark K
Skrev om Backpackinglight.se

Been purchasing items from Backpackinglight.se for many years for my hiking trips in Northern Sweden. Pricing, product quality and customer service is outstanding, the reasons why I keep coming back. Kens videos on YouTube are also informative and review a great selection of products… keep going guys

Robert D
Skrev om Backpackinglight.se

fantastic service, great contact, I was informed about the status of the purchase at all times, I highly recommend it🙌🙌🙌

Samuel S
Skrev om Backpackinglight.se

Covidåren väckte mitt intresse för vandring igen efter 40 års paus. Vandrade sist i tonåren. Hade turen att hitta backpackinlight.se som har utrustat mig, hustrun och vuxna sonen med ALL vår vandringsutrustning. Nu har jag en basvikt på knappa 7 kilo, saknar inget, och det går inte att jämföra med de 24+ kilo jag släpade på sist det begav sig. En ren njutning att vandra i naturen. Man blir ju inte trött! Supernöjd med siten och leveranserna har alltid fungerat prickfritt. Bra info på Youtube och hemsidan. Jag vet inte...

Svar från Backpackinglight.se

Tack Samuel, det värma oss att höra :) /ken

Matti T
Skrev om Backpackinglight.se

Har köpt b.a. tält ock kläder. Allt har funkat som väntat. Email marketing är inte för pressande.

Jimmy L
Skrev om Backpackinglight.se

Fungerar så länge det inte uppstår problem. Köpte ett tält där det saknades tampar. - Behövdes flera påminnelsemail för att de skulle svara. - De kunde inte hålla reda på vilket mail de skulle svara på utan kunde svara på frågan, fast på ett helt annat mail. Bara för att det va samma mailadress. - De ville inte ta en retur så de kunde prata med tillverkaren. - De skickade till slut ut ny tältlina där jag faktiskt fick säga hur mycket jag behövde jag sa mellan två siffror (tror det va 2.5m - 3m). De valde den...

Lutz W
Skrev om Backpackinglight.se

The Hilleberg Deal was very good. I got it as soon as posible.

David H
Skrev om Backpackinglight.se

Trevliga men skickade fel vara och vääldigt långsamma med att svara på mejl.

Magnus R
Skrev om Backpackinglight.se

Mycket trevliga, kunniga, snabba och engagerade. Att svara i telefon när man har frågor är ett stort pluss.

Per A
Skrev om Backpackinglight.se

Varan i toppskick snabbt svar vid frågor och lättöverskådlig hemsida. Lite otydligt dock när det gäller orderbekräftelse och spårnings nummer. Fixa det och det är en femma!

Thomas S
Skrev om Backpackinglight.se

Alt har været som det skal være, måske ikke exceptionellt😜 men bare i orden. Derfor burde det måske bare være 4 "stjerner". Jeg bestilte en Osprey Exos 38L, rygsækken er modtaget og i orden. Backpackinglight havde den laveste pris i scandinavien på denne vare.

Patrik B
Skrev om Backpackinglight.se

Lågt pris tillsammans med snabb leverans

Christiaan W
Skrev om Backpackinglight.se

Quality light products are toprated! Good service

per b
Skrev om Backpackinglight.se

Har de varorna i lager, går det fort! Bra kvalitet och utbud. Tyvärr lite tomma hyllor mellan varven

Michal R
Skrev om Backpackinglight.se

I recommend everything always arrived on time in top quality, keep up the good work.

Magnus H
Skrev om Backpackinglight.se

Bra beskrivning av varan på hemsidan. Trevligt med 15%rabatt mellandagsrea. Snabb leverns Köpte Nitecore 10000 2 gen Och en liten USB lampa

Per H
Skrev om Backpackinglight.se

Bra produkter och extremt snabb leverans.

Andreas S
Skrev om Backpackinglight.se

Genomgående väl genomtänkt sortiment. Kunniga säljare.

Filtrera omdömen