Bad-Rum i Storstockholm AB

Bad-Rum i Storstockholm AB

badrumistockholm.se

Ett mindre företag med enorm kapacitet till personliga badrum just för dig! Stort eller litet badrum, tvättstuga eller relaxavdelning, vi är perfekt för varje tillfälle. Vi har hela entreprenaden i företaget bygg, måleri, VVS, el, plattsättning! Vi är erfarna hantverkare med garanti och känner stolthet för vårt arbete.

5 omdömen om Bad-Rum i Storstockholm AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lina A
Skrev om Bad-Rum i Storstockholm AB

Vi lät Bad-Rum totalrenovera vårt ena badrum, och är mycket nöjda med både genomförande och resultat. Vi fick löpande information om det pågående arbetet och eventuella avvikelser. Kontakt och planering med elektriker och rörmokare sköttes av dem och allt gick mycket smidigt. Vi fick tips och råd gällande val av kakel, klinker och inredning. Renoveringen gick snabbare är planerat. Vi supernöja!

Svar från Bad-Rum i Storstockholm AB

Hej Lina Tack för ditt omdöme om oss! Trevligt att höra att ni har samma upplevelse som vi. Vi jobbar alltid på vårt sätt att förbättra oss själva och kunders upplevelse av Bad-rum. Mvh Tomas

Annette A
Skrev om Bad-Rum i Storstockholm AB

Anlitade våren 2023 Bad&Rum i Mälardalen AB men som efter ägarbyte precis gått över till Bad&Rum i StorStockholm AB. Jag och min man blev rekommenderade denna firma och det kändes rätt från början till slut (jobbar själv inom branschen så vet vad jag vill ha). Med samma personer som utför arbetet kan vi bara starkt rekommendera denna firma om du vill ha våtrumsrenovering utifrån alla krav som ställs - och snyggt resultat. Tomas var vår arbetsledare och plattsättare och med ett större badrum, en tvättstuga och ett mindre...

Svar från Bad-Rum i Storstockholm AB

Hej Annette Vilken recension!! Jag fick deja vu av dina renoveringar Annette! Tack för den! Vad kul att höra att ni vart så nöjda! Det var ett roligt jobb med trevliga kunder. Nu får ni njuta av era nya dusch,badrum och tvättstuga. Har ni några funderingar är ni alltid välkomna att höra er till mig. Mvh Tomas

Anton L
Skrev om Bad-Rum i Storstockholm AB

Renoverade litet badrum på 5-6kvm från grunden. Väldigt bra hantverkare och personlig approach. Flexibla när vi stötte på asbest i väggar och tog då in extern firma. Noggranna, snabba och kunniga. Fördelen med bad & rum är att de gör ett arbete i taget och inte springer mellan flera projekt samtidigt. Innan start väldigt måna om att det blir rätt och som vi tänkt. Ringer vid minsta fundering om hur vi vill att något ska se ut för att fråga. Rekommenderar verkligen!

Svar från Bad-Rum i Storstockholm AB

Tack Anton för din recension och det fina omdömet du gett oss. Vår målsättning är alltid att överträffa kundens förväntningar och när vi får ett kvitto på det värmer det verkligen. Tveka inte att höra av dig vid minsta fundering. Mvh Tomas

Hans D
Skrev om Bad-Rum i Storstockholm AB

Bad-Rum i Storstockholm AB agerade väldigt professionellt och kom med förslag till bättre lösningar.

Svar från Bad-Rum i Storstockholm AB

Hej Hans! Tack för din recension. Kul att du blev nöjd! Tveka inte att höra av dig i framtiden om vi kan hjälpa till med något. Mvh Tomas

Hans Peter J
Skrev om Bad-Rum i Storstockholm AB

Nu är vårt badrum/tvättstuga klar och det gick till och med lite snabbare än utlovat. Bra bemötande, enkla att diskutera med och vi är nöjda med resultatet. Bad-Rum höll alla kontakter med elektriker och rörmokare, smidigt.

Svar från Bad-Rum i Storstockholm AB

Hej Hans Peter Tack för recensionen, kul att ni är nöjda! Hör gärna av dig om du behöver hjälp i framtiden. Mvh Tomas