Badrummera AB

Tingstavägen 4, 862 32 Kvissleby — Visa karta

Välkommen till Badrummera!

Vi hjälper dig med allt vad gäller kök, badrum, våtrum och VVS. Vi samabetar med erfarna och duktiga hantverkare och jobbar alltid för att leverera högsta möjliga kvalitet till ditt projekt.

Oavsett om du ska renovera badrummet eller köket, installera ett nytt värmesystem eller bygga en tvättstuga kan du ringa oss på Badrummera. Vi jobbar både med privatpersoner och företag och finns i hela Sundsvalls kommun.

Kolla gärna in vår hemsida för referenser och bilder från tidigare arbeten!

Läs vad 6 kunder tycker om Badrummera AB

• Christer Ö
    Christer Ö skrev om Badrummera AB
    Har fått hjälp med tvättstuga och två badrum, som varit till stor belåtenhet. HIttar bra lösningar, snabba åtgärder och med hög kvalité. Tänka på att kommunicera lite bättre under projektets gång, men varit flexibla med att hitta lösningar om de varit något som gått enligt plan. Kan bara ge badrummera massa +++++++++++
  • Grzegorz Ś
    Grzegorz Ś skrev om Badrummera AB
    Har varit blandat med några projekter med Badrummera AB. Dom gjorde allt med Sakervatten regler och BKR. Man ser att kvalitet är alltid viktigast!!
  • Peter S
    Peter S skrev om Badrummera AB
    Mycket bra firma att anlita från ax till limpa. Skickliga hantverkare, håller offert, kommer i tid och avslutade jobbet inom utsatt tid. Vi är väldigt nöjda med Badrummera.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Badrummera AB
    Bra bemötande från start.
    De fixade renovering av relax/toalett/tvättstuga galant. Vi är mycket nöjda.
    Ibland kanske de inte dök upp tiden som dom sa, men vilken hantverkare gör det :-)
    // Jörgen
  • Tomas
    Tomas skrev om Badrummera AB
    De har bytt ut vårat kök och var genom hela processen seriösa, professionella och duktiga. Höll både budget och tidsramar!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Badrummera AB
    Badrummera är den bästa byggfirman jag haft någonsin och då har jag anlitat många genom åren. Väldigt duktiga och väldigt noggranna. Hela källarrenoveringen gick helt smärtfritt trots att flera svårigheter dök upp längs vägen. Stark rekommendation!

Tingstavägen 4, 862 32 Kvissleby