Badrumsdröm

Grundtvigsgatan 37, 168 48 Bromma — Visa karta

Välkommen till Badrumsdröm!

Nöjer du dig inte med bra? Vi på Badrumsdröm finns till för dig som vill renovera badrummet och inte vill tumma på kvaliteten.

Är du trött på hantverkare som inte blir klara i tid och tar ut ett pris som absolut inte vara tänkt från början. Denna typ av irritation är den allra vanligaste och du är inte ensam. Vi på Badrumsdröm har valt att tänka lite annorlunda. Vi kommer överens om en tid då arbetet ska vara klart och du betalar precis så mycket som står i det skrivna avtalet.

Varmt välkommen att testa oss, så får du se att vi håller det vi lovar!

Läs vad 3 kunder tycker om Badrumsdröm

• Solveig T

2020-06-08

Solveig T skrev om Badrumsdröm
    Ett fräscht och fint badrum.

Panos var en fantastiskt fin människa, glad och tillmötesgående för alla förslag. Jag kan med nöje rekommendera honom till alla jag känner.

Ja, alla mina förväntningar blev tillgodosedda och mer därtill.
    Jag blev verkligen mycket nöjd med resultatet och företaget levde upp till dem.

Jag njuter varje gång jag går in i badrummet och är så glad över resultatet. Läs mer
  • Björn T

2020-06-08

Björn T skrev om Badrumsdröm
    Panos och Badrumsdröm har renoverat mina föräldrars badrum. Panos har varit otroligt engagerad och kommunikationen har fungerat klockrent! Seriös och professionell hantering både av honom själv och av de underleverantörer som varit inblandade. Vi är supernöjda och badrummet fick ett helt nytt utseende. Flytt av toalett och spottar i taket var kronan på verket. Nu är det en fröjd att gå in där och fötterna blir glada av värmegolvet och handduken är varm och skön av handdukstorken. Ventilationen fick också ett lyft tack vare ny smart fläkt. Vi kunde inte tänkt oss en bättre hantering och allt gick snabbt, smidigt och blev helt perfekt! Läs mer
  • 2020-05-27

Linnan H skrev om Badrumsdröm
    Totalrenovering av badrum. Jag tog in flera offerter från olika företag och förstod att många anlitade underentreprenörer för att utföra jobben. Detta kändes inte så tryggt, för mig är det viktigt att veta vem som springer ut och in i min bostad. Jag valde att anlita Badrumsdröm Stockholm AB då projektledaren Panos var professionell och ingav en kunnig och trygg känsla. Han informerade mig om att företagets vision är att ha den bästa servicen och dom mest nöjda kunderna i Stockholm, inte bara utföra så många projekt som möjligt och bli störst. Stort plus är att dom är ett litet team med handplockade, duktiga hantverkare med lång erfarenhet. Nu är jag jättenöjd med mitt nya badrum, företaget lever verkligen upp till sin ”vision” och uppfyllde min badrumsdröm utöver förväntan! Jag rekommenderar varmt Badrumsdröm Stockholm AB och kommer definitivt anlita dom även till mitt nästa projekt! Läs mer

Grundtvigsgatan 37, 168 48 Bromma