Ingemarsgatan 6, 113 54 Stockholm — Visa karta

Badrumsfixaren hjälper dig gärna att utforma och designa ditt nya badrum, att förverkliga dina drömmar. Tid, kvalitet och tillgänglighet är ledord i vår verksamhet. Badrumsfixarens mål är att överträffa dina förväntningar med bra service, ett bra utfört arbete och till bästa möjliga pris.

Du är alltid välkommen till vårt showroom på Ingemarsgatan 6 i centrala Stockholm. Vi hjälper dig i din planering och utformning av badrummet. Vi vet hur man tar ideér till verklighet. Hos oss hitar du även exklusiv badrumsinredning, kvalitets kakel och klinker till grossist priser.

Vi är ett våtrumsbehörigt företag som har kunnande, erfarenhet och flexibilitet att utforma, bygga upp ett kvalitetsbadrum med bästa finnish. Ring oss eller maila oss för att få en kostnadsfri offert. För dig som kund blir processen enkel vi tar hand om koordinering när det gäller renoveringen av badrummet och vi leder er genom hela byggprocessen.

Läs vad 39 kunder tycker om Badrumsfixaren

• 2019-05-30

Andrew John P skrev om Badrumsfixaren
    Great job guys. On time. On budget fab quality. Love getting up in the morning for a shower. Well done Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Andrew John P
    Tack för din recension John

Det vart kul att samarbeta med dig. Säger bara att du får njuta av ditt nya badrum många år framöver.

Hör bara av dig om det är några frågor eller funderingar
    Bästa hälsningar
    Mikael O gillar detta
  • Liza Birgitta M

2019-05-02

Liza Birgitta M skrev om Badrumsfixaren
    Mycket hög kvalitet på jobbet. Vi har ett mycket snyggt badrum nu. Så länge man vet hur man vill ha det och ger tydliga instruktioner så kan de fixa det mesta. Alla inblandade har varit trevliga och service minded. Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Liza Birgitta M
    Tack för din omdöme Liza

Tack för förtroendet för att vi kunde renovera ditt badrum. Jag håller med dig, vet man vad man vill och önskar så blir det mycket enklare för alla att nå den där topp resultatet. Jag skall berömma er och säga att ni var duktiga. Ni hade bra tankar och idéer kring badrumsutformning, färgsättning och val av inredning. Lite input från vår sida kring tillvalen och där fick vi en riktigt snyggt badrum. Hoppas att ni njuter av den fräscha och fina badrummet.

Stora hälsningar från vår team
  • 2019-03-04

Johanna Åkesson skrev om Badrumsfixaren
    Badrum hösten 2017.
    Bra dialog från start. Trevligt samanebete med moderna bad för möbler. Inlyssnande på mina önskemål och lösningsfokuserade. Josef är en bra och tillgänglig projektledare. Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Johanna Åkesson
    Tackar Johanna för att du tog tid och skrev om oss

Jag tycker själv att projektet har varit spännande att delta i. Du har varit duktig och tillgänglig om det var några frågor vi har haft. Och tack för din gästfrihet också - det uppskattade våra killa :)
    Nu tycker jag att du ska njuta av ditt nya fräscha och sköna badrum!

Årets största hälsningar får oss
  • Agneta W

2019-01-26

Agneta W skrev om Badrumsfixaren
    Några komplikationer på vägen men löstes snabbt och resultatet blev över förväntan👍 Supernöjd🤗 Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Agneta W
    Hej

Tack för ett gott samarbete själv Agneta. Det var kul att få hjälpa dig med renoveringen och höra att du är glad och nöjd.

Hälsningar från oss
  • 2018-11-29

Tiina N skrev om Badrumsfixaren
    Vi är väldigt nöjda, allt ifrån första kontakten till färdigt badrum har fungerat otroligt bra, och hantverkarupplevelsen är den bästa ever. Så duktig. Dessutom var han noggrann, effektiv och ordningsam - städade efter sig och ställde i ordning verktyg och annat snyggt och prydligt varje dag. Badrummet blev till och med bättre än vi hade vågat hoppas på, kvalitén i utförandet ger en lyxig känsla och nu är det plötsligt allas favoritrum ... Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Tiina N
    Hej på er Tiina

Tack så mycket för en trevlig beskrivning och din recension. Ni har fått definitivt årets bästa badrum hittills :) Jag har fortfarande bilder på det sparade för att skryta lite med våra andra kunder :).
    Mycket bra val och design på båda badrum. Jag vill berömma er för er engagemang och jag hälsar våra killar att de har gjort ett riktigt bra jobb. Det kommer de tycka om och höra :)
    Hälsa hem och vi hörs om det är några frågor eller funderingar

Bästa hälsningar
  • 2018-11-10

Elizabeth S skrev om Badrumsfixaren
    Supernöjd!
    Lite strul med första projektledaren. Men när jag framförde mina synpunkter till Mikael var han lyhörd och tog själv över projektledarrollen och allt blev superbra! Bra råd, förslag och erfarenhetsutbyte. Mycket tillmötesmötegående och hjälpsam även i kontakter med bostadsrättföreningen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-10 Mikael O svarar Elizabeth S
    Hej och tack för din recension Elisabeth

Ja, det kanske blev lite strul från början, håller med dig. Inte alla bollar hade landat vid uppstarten då försäkringen och vi var inblandade som andra part i renoveringen.

Men efter andra genomgången var det mesta avklarat och alla visste nu vad vi skulle göra. Även design och utformning spikades klart och nu var vi plötsligt igång. Tack för ditt samarbete och hoppas att du trivs nu i ditt sprillans nya badrum :)

Glöm inte att vi finns alltid tillgängliga för dina frågor eller funderingar

Hälsningar från Teamet på
  • 2018-11-05

Henrik E skrev om Badrumsfixaren
    Vi har använt Badrumsfixaren att göra två badrum, och vi är så nöjda med resultatet och genomförandet. Det är jobbigt att leva i den här typen av byggprojekt, men dom genomförde det på bästa möjliga sätt för att vi skulle kunna bo kvar under värdiga förhållanden. Badrummen gjordes 2016 och vi är fortfarande så oerhört nöjda med badrummen. Det är riktig vardagslyx, för det är inte bara snyggt utan också lättstädat. Hittade Badrumsfixaren via referens, och vi lämnar gärna denna stafettpinne vidare. Läs mer
  • 2018-11-02

Anna B skrev om Badrumsfixaren
    Med god framförhållning, planritning samt återkoppling så blir alltid resultatet toppen. Arbetarna var jätte duktiga och vi är super nöjda med vårt badrum. Läs mer
  • 2018-10-09

Malin W skrev om Badrumsfixaren
    Slutresultatet blev jättefint, men det var några missförstånd på vägen. Dock rättade de till allting utan problem och Mikael var alltid lösningsorienterad och lugnande när jag själv jagade upp mig. Jag har renoverat både kök och bytt tak och i jämförelse med tidigare firmor jag anlitat så håller Badrumsfixaren hög kvalité. Läs mer
  • Ulrika S

2018-10-06

Ulrika S skrev om Badrumsfixaren
    Slutresultatet blev bra med ett snyggt och fint badrum. Läs mer
  • Isabella R

2018-10-05

Isabella R skrev om Badrumsfixaren
    Jag tycker om mycket bra om företager.
    Dem gjorde sitt jobb utmärkt och jag är nöjd med eras arbete.
    Arbetarna som jobbade hos mig var jätte trevliga , ärliga och kom alltid i tid och jobbade extra på helgen.
    Dem har fixat perfekt mitt bad rum och jag kommer anställa dem mer.

Jag hittade badfixaren på nätet och hade kontakt med dem och dem tog kontakt med mig på en gång. Läs mer
  • Daniel B

2018-10-04

Daniel B skrev om Badrumsfixaren
    Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, konsultativa och seriösa. Plattsättaren/och övriga arbetade mycket noggrant och de höll tidsplanen. Dialogen gick med projektledaren som var bra i återkopplingarna. Jag kan varmt rekommendera Badrumsfixaren.

Resultatet - grymt snyggt! Läs mer
  • 2018-10-04

Christina F skrev om Badrumsfixaren
    Total renovering av badrum snabb kontakt trevliga o kunniga härligt bemötande o mycket fint resultat Läs mer
  • Lucila H

2018-09-26

Lucila H skrev om Badrumsfixaren
    Mycket nöjd. Lätta att ha att göra med. Effektiva medarbetare och god kommunikation med projektledaren. Läs mer
  • 2018-05-10

Alain D skrev om Badrumsfixaren
    Vi är väldigt nöjda med den servicen och resultatet Det var alltid snabb och glad återkoppling på olika frågor. .
    Vi fick bra valuta för priset och huset har nu fått en ny standard. Badrumsrenovering är ett stort projekt och Josef och hans team gjorde det helt enkelt. Läs mer
  • 2018-01-22

Karin F skrev om Badrumsfixaren
    Under all kritik! Helt omöjliga att få tag på och återkopplar heller inte som utlovat. De har utfört ett jobb som inte blev bra och jag har därför bett dem åtgärda felet, vilket inte verkat vara prioriterat. Jag behöver jaga dem för att få till en tid där de kan fixa problemet... Rekommenderar dem inte då de inte alls verkar samarbetsvilliga! Läs mer
    Daniel J gillar detta
  • Gertrud S

2017-09-15

Gertrud S skrev om Badrumsfixaren
    Tack Badrumsfixaren!
    Jag har fått ett nytt fint badrum med tid och pris, som vi kom överens om.
    Dessutom väldigt trevlig personal.
    Gertrud Läs mer
  • Bo G

2017-09-06

Bo G skrev om Badrumsfixaren
    Dom har gjort badrumsrenovering och vi är mer än nöjda. Alla har varit hjälpsamma och trevliga. Badrummet blev klart före utsatt tid. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Stefan L

2017-08-18

Stefan L skrev om Badrumsfixaren
    Renoverade mitt badrum under våren - 17. Jag är mycket nöjd, både med slutresultatet och med kontakterna under arbetets gång. Mycket trevliga och proffsiga hantverkare. Särskilt imponerad är jag över att de arbetade snabbt och också var noga med att städa efter sig. Jag skulle anlita företaget igen! Läs mer
  • Theo A

2017-06-21

Theo A skrev om Badrumsfixaren
    Vi renoverade vårt badrum inte så länge sen och tänkte betygsätta detta. Seriös bemötande, bra offert och inga konstigheter på fakturan. Arbetet klarades av efter 3 veckor - innan deadline planerat. Det är man inte vann vid!!
    Vi fick riktigt snygg badrum och ett stort tack till byggledaren som skötte det suveränt. Vi fick alla våra frågor besvarade och inga långa väntetider på kontakt.
    Rekommenderas absolut Läs mer
  • 2017-05-17

Mia H skrev om Badrumsfixaren
    Det har funkat riktigt bra med vårt samarbete angående badrumsrenovering på övre plan. Vi var nöjda med renoveringen, framför allt att de blev klara 4-5 dagar innan deadline.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Rebecca G

2017-05-15

Rebecca G skrev om Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren har nu renoverat tre badrum åt oss och vid alla tillfällen har vi varit jättenöjda. Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb, snyggt resultat och bra priser. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-05-15

Artur M skrev om Badrumsfixaren
    Tack till plattorna för ett riktigt snyggt jobb. De var i tid, höll rent och alltid trevliga och tillmötesgående. Det var en del ändringar i badrummet med mosaik och golvet men fint att vi kunde snacka genom allt med Josef och priset fick vi för tilläggen samma dag vilket gjorde att slutfakturan stämde exakt med överenskomna budget.
    Rekommenderas 100%! Läs mer
  • 2017-05-14

Maria I skrev om Badrumsfixaren
    Vi fick hjälp av Josef att renovera vårt badrum på Östermalm innan vi skulle flytta in. Offerten var inte den billigaste men bemötandet och helhetslösningen de erbjöd gjorde att vi tackade ja till jobbet.
    Efter 4 veckor fick vi en fantastiskt badrum. Snickarna har varit trevliga och kommunikativa och arbetsledningen var alltid tillgängliga.
    De fick vårt förtroende och vi är tacksamma att vi valde rätt.
    Så vill ni ha en ordentlig firma som jobbar samvetsgrant ska ni ringa just de!!) Läs mer
  • Mia K

2017-04-24

Mia K skrev om Badrumsfixaren
    De bästa hantverkarna jag haft att göra med någonsin. De gjorde två badrumsrenoveringar och fick sedan förtroendet att även lägga klinker i min hall och byta kakel samt bygga ny innervägg i kök. Jag är väldigt näjd med både deras professionella bemötande och det färdiga resultatet. Läs mer
  • 2017-03-25

Robert B skrev om Badrumsfixaren
    Renoverade mitt badrum. Väldigt trevliga att ha att göra med! Kände stort förtroende för hantverkarna som arbetade i mitt hem när jag var bortrest. De gav mig mycket bra rådgivning vid planeringen som avsevärt förbättrade slutresultat. De levererade oxå inom tidsramen och till ett bra pris. Kan inte bli annat än full pott. Läs mer
  • Lena C

2017-03-11

Lena C skrev om Badrumsfixaren
    Byggde om bastu till badrum, Nov 2016. På 6 veckor.
    Vi kände förtoende för alla som kom in i vårt hus. De visade att de ville göra ett bra jobb & var mycket tillmötesgående vid ändringar & annat små fix. Resultatet blev ett badrum att njuta i , med en spa- känsla , det mysigaste rummet i hela huset. Vi förbereder oss nu för totalrenovering av befintligt badrum & Badrumsfixaren är ett självklart val. Projektledaren Mikael var vår kontakt person. Han svarade snabbt, lugnade när det blev stressigt & organiserade när det blev virrigt. Ett stort tack till ALLA på Badrumsfixaren för ett trevligt bemötande & fint hantverk från oss i Trollbäcken. Läs mer
  • Jagannath T

2017-03-09

Jagannath T skrev om Badrumsfixaren
    Bemötandet var trevligt och seriöst, fick bra rådgivning om byggande och materialval.

Företaget levererade helt klart mot förväntan, första gången vi renoverade badrum och allt gick väldigt smidigt.

God service, inget att anmärka på här. Bra stämning, Väldigt duktig och noggrann hantverkare.

Prisvärda tjänster vi fick två mycket fina badrum som kändes perfekt.

Överlag väldigt positivt, allt flöt på bra, inga stop eller vänttider i arbetet. Läs mer
  • 2016-09-29

Michael T skrev om Badrumsfixaren
    Väldigt trevligt och proffsigt personal. Byggandet gick väldigt fort och vi var positiv överraskat med båda slut resultat och slut fakturan. Rekommenderas högt! Läs mer
  • 2016-09-28

Janne B skrev om Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren gav ett professionellt bemötande från start med mycket tips och råd för att få vår preliminära plan att fungera så bra som möjligt. Vi köpte det mesta genom dem eftersom de har mycket fina saker att välja på och man får ta del av rabatter som man annars inte har. Säljaren lämnar över till en projektledare inför byggstart, kommunikationen mellan dem kunde ha varit bättre då alla detaljer inte kom med, men har man bara koll själv på vad som bestämts så är det inga problem. För oss som var tvungna att bo kvar i lägenheten under renoveringen trots att vi bara har ett badrum/toalett, var hantverkarens servicenivå av största betydelse. Han såg till att städa undan så mycket som möjligt efter varje arbetsdag, staplade undan maskiner och material utmed väggarna så vi kunde ta oss fram och lyfte tillbaka toaletten så att vi kunde använda den (dock ej möjligt alla dagar). Otroligt värdefullt för oss för att få vårt vardagsliv att fungera även om det är en arbetsplats (att det blir skitigt går ju aldrig att undkomma). Efter färdigställandet hittar man alltid någon småsak som behöver åtgärdas, någon fog som behöver fyllas i, lite silikon som ska kompletteras... även det funkade smärtfritt då samma hantverkare kom tillbaka och löste det sista. Vi har fått det badrum vi drömde om på bästa möjliga sätt, även om det kostar en del tycker jag att det är värt varenda krona. Att vi kommer få tillbaka investeringen vid en eventuell försäljning är ganska klart, men mitt råd är att göra det för att njuta av själva och inte inför en försäljning.

Janne Bäckman, Solna Läs mer
  • 2016-09-18

Sebastian S skrev om Badrumsfixaren
    Vi har använt oss Badrumsfixaren tre gånger. Samtliga tillfällen har vi blivit bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt, från första säljmötet till sista fogningen.

Andra badrumsrenovering använde sig dom av en extern firma. Resultat blev bra, dock inte lika bra som renoveringen innan och den efter då dom använde sig av sin egna personal.

Första och och tredje renoveringen är vi riktigt nöjda med. Bra ordning på arbetsplats, projektledare som är tillgänglig och medgörliga hantverkare som utför ett mycket bra arbete!

Hade alla tre renoveringarna haft samma nivå så hade jag gett betyget 5. Tyvärr drar andra ner betyget till en 4:a Läs mer
  • 2016-09-08

Stefan J skrev om Badrumsfixaren
    Jag är glad att jag valde att gå med er. Ni verkar vara ett fantastiskt gäng med ett lika fantastiskt bemötande och servicenivå. Jag kände aldrig att jag var i vägen för hantverkarna. Tvärtom. Vi hade en väldigt bra dialog och vi förstod varandra alldeles utmärkt i själva hantverket. Inte heller att förglömma. Ni levererade i tid. Betyg 5.
    Sammanfattning i övrigt: Badrumsfixaren är bäst!! Hälsa alla från mig. Jag slänger in en 6:a i betyg. Läs mer
  • 2016-09-08

Lena T skrev om Badrumsfixaren
    Erfarenheten av Badrumsfixaren är mycket positiv. Vi har anlitat dem för 2 renoveringar: sammanlagt 2 badrum och 2 toaletter. Vid bägge renoveringarna uppkom oväntade problem vilket ofta sker i gamla hus. All personal har varit mycket engagerade, proffsiga, pålitliga och serviceminded. Slutresultatet blev över förväntan, trots att vi är kritiska och har höga krav då vi anlitar hantverkare. Läs mer
  • Sara J

2016-07-01

Sara J skrev om Badrumsfixaren
    Hej.
    Vill börja med att säga att vi skulle varmt rekomendera er!
    Servicenivån var över förväntan, enkelt att få tag i rätt person vid tillfälle, snabb återkoppling, enkel, tydlig och rättvis bild utav hur arbeter skulle utföras, hur lång tid det skulle ta. Stort utbud utav möbler, kakel, klinker mm, bra expertis vid skissning och planering utav badrummen, trevligt bemötande. Flexibla och en " ingenting är omöjligt anda! " De dök upp några "problem" ( vi glömde beställa dushväggen ), tack vare er så blev de "stora" problemet löst direkt pga eran flexibilitet. Är jättenöjd med Jan ( som utförde arbetet ) han försökte anpassa sina arbetstider efter våra, samt att han var snabb och effektiv, höll rent efter varje arbetspass. Otroligt bra pris!
    Vi ångrar att vi inte anlitade er att göra vårat kök också. När vi i framtiden kommer göra renoveringar så kommer ni vara vårat självklara val. Läs mer
  • 2013-12-05

Niklas W skrev om Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren gav ett rakt igenom proffsigt intryck från första kontakt och ända in i kaklet:)
    Vi fick råd redan direkt på ritningen hur vi kunde förbättra disponeringen av utrymmet. Alltifrån hur badrumsmöblerna kunde placeras och placeringen på spotar och uttag. Det finns inget att anmärka på tidsplaneringen heller. Det kan ha skiljt på någon dag hit eller dit i slutändan.
    Badrummet blev så bra som vi hade hoppats på.
    Efter utfört arbete, gick vi tillsammans igenom badrummet vid besiktningen och det kändes väldigt seriöst och skönt att det inte bara är ett företag som försvinner iväg till nästa kund så fort dom är klara. Läs mer
  • 2013-12-05

Ulf R skrev om Badrumsfixaren
    Jag vill ge Badrumsfixaren det bästa betyget och mina allra bästa
    rekommendationer! Företaget har genomgående levt upp till mina förväntningar och har alltid haft ett bra bemötande. Vi fick snabbt ett stort förtroende för företaget och det förtroendet förvaltade Badrumsfixaren under hela byggprojektet.

Andra ord som jag förknippar Badrumsfixaren med är ansvarsfulla, lojala, håller tiderna, flexibla, rådgivande, kunniga och serviceinriktade.

Badrumsfixaren var inte det billigaste alternativet på dem offerterna vi tog in. Anledningen till att vi valde att anlita Badrumsfixaren var att vi kände oss trygga med företaget, att vi kunde lita på att det här kommer bli bra, från start till mål, och det blev det!
    Jag upplever att vi har fått ett
    riktigt fint och bra badrum för våra pengar, vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2013-11-22

Stefan O skrev om Badrumsfixaren
    Jag har en positiv erfarenhet av Badrumsfixaren. De utförde under sommaren 2013 en större renovering/ombyggnation av vår tvättstuga, bastu samt ett nytt sovrum som
    tillkom efter flytt av några väggar med ny planlösning som följd. Jobbet krävde förstås diverse hantverkare och Badrumsfixaren hade samtliga inom firman så det blev en helentrepenad.
    Detta var bekvämt eftersom jag kunde prata om allt med EN arbetsledare om det dök upp frågor eller funderingar.
    Renoveringen utfördes professionellt och slutresultatet blev till stor belåtenhet. Detta hade jag räknat med när jag anlitade proffs. Det som var en positiv överraskning var att hantverkarna gjorde sig
    besväret att städa varje eftermiddag och höll nivån av byggdamm till ett minimum i bostaden. Detta gjorde att det gick utmärkt att leva i huset under pågående arbete.
    Jobbet gjordes till ett fast pris och jag kände att jag fick mycket jobb för pengarna. På minussidan kan sägas att jobbet tog lite längre tid än beräknat men det kan bero på att jag ändrade lite
    i beställningen under resans gång.
    Det var aldrig något tjafs med denna firma och bemötandet var mycket bra från början till slut. DET är kanske den enskilt största anledningen till att jag gärna skulle anlita Badrumsfixaren igen
    om behovet skulle uppstå.

Med vänlig hälsning Stefan Läs mer
  • Sebastian L

2013-11-18

Sebastian L skrev om Badrumsfixaren
    Jag är väldigt nöjd med den service och bemötande jag fick. Det var alltid snabb och glad återkoppling på olika frågor. Stämningen under projektet var mycket trevligt och det kändes verkligen som vi jobbade gemensamt mot samma mål, mitt drömbadrum.
    Ett badrum är den största investeringen man gör i sin lägenhet och jag upplevde att jag verkligen fick valuta för priset. Badrumsrenovering är alltid ett stort projekt men Micke och hans team gjorde sitt bästa för att det skulle bli så smärtfritt som möjligt. Läs mer
  • Sara H

2013-11-13

Sara H skrev om Badrumsfixaren
    Trevligt bemötande. En jätteduktig hantverkare som gjorde allt för att vi skulle kunna leva som vanligt under renoveringen. Han var även gullig mot mina barn. Stämningen mycket god.

En mycket bra upplevelse, och snyggt utfört arbete. Även goda råd vad gällde val av material av Henry. Samt god smak. De följde även upp arbetet i efterhand mycket noggrant. Läs mer

Ingemarsgatan 6, 113 54 Stockholm