Badrumsfixaren

Ingemarsgatan 6, 113 54 Stockholm — Visa karta

Badrumsfixaren hjälper dig gärna att utforma och designa ditt nya badrum, att förverkliga dina drömmar. Tid, kvalitet och tillgänglighet är ledord i vår verksamhet. Badrumsfixarens mål är att överträffa dina förväntningar med bra service, ett bra utfört arbete och till bästa möjliga pris.

Du är alltid välkommen till vårt showroom på Ingemarsgatan 6 i centrala Stockholm. Vi hjälper dig i din planering och utformning av badrummet. Vi vet hur man tar ideér till verklighet. Hos oss hitar du även exklusiv badrumsinredning, kvalitets kakel och klinker till grossist priser.

Vi är ett våtrumsbehörigt företag som har kunnande, erfarenhet och flexibilitet att utforma, bygga upp ett kvalitetsbadrum med bästa finnish. Ring oss eller maila oss för att få en kostnadsfri offert. För dig som kund blir processen enkel vi tar hand om koordinering när det gäller renoveringen av badrummet och vi leder er genom hela byggprocessen.

Läs vad 14 kunder tycker om Badrumsfixaren

• Michael T
    Michael T skrev om Badrumsfixaren
    Väldigt trevligt och proffsigt personal. Byggandet gick väldigt fort och vi var positiv överraskat med båda slut resultat och slut fakturan. Rekommenderas högt!
  • Janne B
    Janne B skrev om Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren gav ett professionellt bemötande från start med mycket tips och råd för att få vår preliminära plan att fungera så bra som möjligt. Vi köpte det mesta genom dem eftersom de har mycket fina saker att välja på och man får ta del av rabatter som man annars inte har. Säljaren lämnar över till en projektledare inför byggstart, kommunikationen mellan dem kunde ha varit bättre då alla detaljer inte kom med, men har man bara koll själv på vad som bestämts så är det inga problem. För oss som var tvungna att bo kvar i lägenheten under renoveringen trots att vi bara har ett badrum/toalett, var hantverkarens servicenivå av största betydelse. Han såg till att städa undan så mycket som möjligt efter varje arbetsdag, staplade undan maskiner och material utmed väggarna så vi kunde ta oss fram och lyfte tillbaka toaletten så att vi kunde använda den (dock ej möjligt alla dagar). Otroligt värdefullt för oss för att få vårt vardagsliv att fungera även om det är en arbetsplats (att det blir skitigt går ju aldrig att undkomma). Efter färdigställandet hittar man alltid någon småsak som behöver åtgärdas, någon fog som behöver fyllas i, lite silikon som ska kompletteras... även det funkade smärtfritt då samma hantverkare kom tillbaka och löste det sista. Vi har fått det badrum vi drömde om på bästa möjliga sätt, även om det kostar en del tycker jag att det är värt varenda krona. Att vi kommer få tillbaka investeringen vid en eventuell försäljning är ganska klart, men mitt råd är att göra det för att njuta av själva och inte inför en försäljning.

Janne Bäckman, Solna
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Badrumsfixaren
    Vi har använt oss Badrumsfixaren tre gånger. Samtliga tillfällen har vi blivit bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt, från första säljmötet till sista fogningen.

Andra badrumsrenovering använde sig dom av en extern firma. Resultat blev bra, dock inte lika bra som renoveringen innan och den efter då dom använde sig av sin egna personal.

Första och och tredje renoveringen är vi riktigt nöjda med. Bra ordning på arbetsplats, projektledare som är tillgänglig och medgörliga hantverkare som utför ett mycket bra arbete!

Hade alla tre renoveringarna haft samma nivå så hade jag gett betyget 5. Tyvärr drar andra ner betyget till en 4:a
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Badrumsfixaren
    Jag är glad att jag valde att gå med er. Ni verkar vara ett fantastiskt gäng med ett lika fantastiskt bemötande och servicenivå. Jag kände aldrig att jag var i vägen för hantverkarna. Tvärtom. Vi hade en väldigt bra dialog och vi förstod varandra alldeles utmärkt i själva hantverket. Inte heller att förglömma. Ni levererade i tid. Betyg 5.
    Sammanfattning i övrigt: Badrumsfixaren är bäst!! Hälsa alla från mig. Jag slänger in en 6:a i betyg.
  • Lena T
    Lena T skrev om Badrumsfixaren
    Erfarenheten av Badrumsfixaren är mycket positiv. Vi har anlitat dem för 2 renoveringar: sammanlagt 2 badrum och 2 toaletter. Vid bägge renoveringarna uppkom oväntade problem vilket ofta sker i gamla hus. All personal har varit mycket engagerade, proffsiga, pålitliga och serviceminded. Slutresultatet blev över förväntan, trots att vi är kritiska och har höga krav då vi anlitar hantverkare.
  • Sara J
    Sara J skrev om Badrumsfixaren
    Hej.
    Vill börja med att säga att vi skulle varmt rekomendera er!
    Servicenivån var över förväntan, enkelt att få tag i rätt person vid tillfälle, snabb återkoppling, enkel, tydlig och rättvis bild utav hur arbeter skulle utföras, hur lång tid det skulle ta. Stort utbud utav möbler, kakel, klinker mm, bra expertis vid skissning och planering utav badrummen, trevligt bemötande. Flexibla och en " ingenting är omöjligt anda! " De dök upp några "problem" ( vi glömde beställa dushväggen ), tack vare er så blev de "stora" problemet löst direkt pga eran flexibilitet. Är jättenöjd med Jan ( som utförde arbetet ) han försökte anpassa sina arbetstider efter våra, samt att han var snabb och effektiv, höll rent efter varje arbetspass. Otroligt bra pris!
    Vi ångrar att vi inte anlitade er att göra vårat kök också. När vi i framtiden kommer göra renoveringar så kommer ni vara vårat självklara val.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Badrumsfixaren
    Har skrivit en utförligare recensionen på Google för de som är intresserade.
    Vi hade/har en riktigt mardrömsupplevelse med Badrumsfixaren.
    Ovebring må vara karismatisk, men resultatet blev inte som vi hade hoppats på.
    Vill ni se bilder från renoveringen eller kanske titta på hur vårat badrum blev är ni välkomna att kontakta mig.
    Det absoluta fiaskot kom när badrummet var "färdigt", men eftersom jag inte har 100% bevis för vad som hände undviker jag att skriva ut det här.
    Däremot har en lokaltidning tyckt att historien var intressant, så fortsättning följer.

Jag rekommenderar inte Badrumsfixaren till någon.

Daniel
    Lisa L, Thorbjörn S gillar detta
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren gav ett rakt igenom proffsigt intryck från första kontakt och ända in i kaklet:)
    Vi fick råd redan direkt på ritningen hur vi kunde förbättra disponeringen av utrymmet. Alltifrån hur badrumsmöblerna kunde placeras och placeringen på spotar och uttag. Det finns inget att anmärka på tidsplaneringen heller. Det kan ha skiljt på någon dag hit eller dit i slutändan.
    Badrummet blev så bra som vi hade hoppats på.
    Efter utfört arbete, gick vi tillsammans igenom badrummet vid besiktningen och det kändes väldigt seriöst och skönt att det inte bara är ett företag som försvinner iväg till nästa kund så fort dom är klara.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Badrumsfixaren
    Jag vill ge Badrumsfixaren det bästa betyget och mina allra bästa
    rekommendationer! Företaget har genomgående levt upp till mina förväntningar och har alltid haft ett bra bemötande. Vi fick snabbt ett stort förtroende för företaget och det förtroendet förvaltade Badrumsfixaren under hela byggprojektet.

Andra ord som jag förknippar Badrumsfixaren med är ansvarsfulla, lojala, håller tiderna, flexibla, rådgivande, kunniga och serviceinriktade.

Badrumsfixaren var inte det billigaste alternativet på dem offerterna vi tog in. Anledningen till att vi valde att anlita Badrumsfixaren var att vi kände oss trygga med företaget, att vi kunde lita på att det här kommer bli bra, från start till mål, och det blev det!
    Jag upplever att vi har fått ett
    riktigt fint och bra badrum för våra pengar, vi är mycket nöjda!
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Badrumsfixaren
    Jag har en positiv erfarenhet av Badrumsfixaren. De utförde under sommaren 2013 en större renovering/ombyggnation av vår tvättstuga, bastu samt ett nytt sovrum som
    tillkom efter flytt av några väggar med ny planlösning som följd. Jobbet krävde förstås diverse hantverkare och Badrumsfixaren hade samtliga inom firman så det blev en helentrepenad.
    Detta var bekvämt eftersom jag kunde prata om allt med EN arbetsledare om det dök upp frågor eller funderingar.
    Renoveringen utfördes professionellt och slutresultatet blev till stor belåtenhet. Detta hade jag räknat med när jag anlitade proffs. Det som var en positiv överraskning var att hantverkarna gjorde sig
    besväret att städa varje eftermiddag och höll nivån av byggdamm till ett minimum i bostaden. Detta gjorde att det gick utmärkt att leva i huset under pågående arbete.
    Jobbet gjordes till ett fast pris och jag kände att jag fick mycket jobb för pengarna. På minussidan kan sägas att jobbet tog lite längre tid än beräknat men det kan bero på att jag ändrade lite
    i beställningen under resans gång.
    Det var aldrig något tjafs med denna firma och bemötandet var mycket bra från början till slut. DET är kanske den enskilt största anledningen till att jag gärna skulle anlita Badrumsfixaren igen
    om behovet skulle uppstå.

Med vänlig hälsning Stefan
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Badrumsfixaren
    Jag är väldigt nöjd med den service och bemötande jag fick. Det var alltid snabb och glad återkoppling på olika frågor. Stämningen under projektet var mycket trevligt och det kändes verkligen som vi jobbade gemensamt mot samma mål, mitt drömbadrum.
    Ett badrum är den största investeringen man gör i sin lägenhet och jag upplevde att jag verkligen fick valuta för priset. Badrumsrenovering är alltid ett stort projekt men Micke och hans team gjorde sitt bästa för att det skulle bli så smärtfritt som möjligt.
  • David R
    David R skrev om Badrumsfixaren
    Jag fick ett personligt och professionellt bemötande som var på topp. Badrumsfixaren involverade mig i ett tidigt stadie och gav mig råd och idéer som verkligen gjorde att jag fick valuta för pengarna. Allt från projektering till genomförande upplevdes strukturerat och genomtänkt. Det känns som att badrumsfixaren har tagit branschen till en ny nivå av servicegrad och professionalitet.
  • Irith B
    Irith B skrev om Badrumsfixaren
    Jag ville ha en helhetslösning och fick det, konstruktiva råd om materialval, kontaktperson på Kakelspecialisten, hjälp att ta beslut när jag behövde det. Hantverkarna var mycket rädda om resten av lägenheten, syntes knappt att det pågick en renovering i de övriga rummet och de höll tiderna!
    Jag behövde få badrummet renoverat utan att känna oro och fick det och lite till, tack
  • Sara H
    Sara H skrev om Badrumsfixaren
    Trevligt bemötande. En jätteduktig hantverkare som gjorde allt för att vi skulle kunna leva som vanligt under renoveringen. Han var även gullig mot mina barn. Stämningen mycket god.

En mycket bra upplevelse, och snyggt utfört arbete. Även goda råd vad gällde val av material av Henry. Samt god smak. De följde även upp arbetet i efterhand mycket noggrant.

Ingemarsgatan 6, 113 54 Stockholm