Moderna bad / Badrumsfixaren

Moderna bad / Badrumsfixaren

Planerar ni att renovera ert badrum?

Vi på Moderna Hem har arbetat med badrumsrenoveringar under 15 år och har stor erfarenhet och kunnig personal. Vi vill hjälpa er från inspiration till färdigt badrum. Vi sätter kunden och era önskemål i centrum och arbetar med fasta priser och en tydlig styrning, allt för att underlätta för er. Vårt mål är att du som kund ska känna dig fullt trygg genom hela processen. Efter färdigt arbete går vi tillsammans igenom badrummet och ni mottar kvalitetsdokument och dokumentation över renoveringen.

Du är alltid välkommen till vårt showroom på Ingemarsgatan 6 i centrala Stockholm. Vi hjälper dig i din planering och utformning av badrummet. Vi vet hur man tar ideér till verklighet. Vi arbetar med de bästa kakel och inredningsbutikerna i Stockholm som hjälper dig med inköp och som gärna ritar upp ditt badrum i 3D.

Ring oss eller maila oss för att få en kostnadsfri offert. För dig som kund blir processen enkel vi tar hand om koordinering när det gäller renoveringen av badrummet och vi leder er genom hela byggprocessen.
Widget

Läs vad 64 kunder tycker om Moderna bad / Badrumsfixaren 2

2021-06-11
    Våren 2021 gjorde vi en mycket omfattande badrumsrenovering. Dubbla duschar, badkar, platsbyggt ångrum med välvt tak med marmormosaik, golvvärme, måttbeställda badrumsmöbler och flera nischer med belysning i etc. Dyra material bl.a. marmorgolv och marmor hexagoner på väggar i dusch och ång-rum, marmorhyllor och bänkskivor i dyra material. Fem olika belysningssystemsystem inklusive fiberoptik i ångrummet samt el och manöverpanel för ångrum.
    Inte ett enkelt projekt men med mycket höga kvalitéts-förväntningar.
    Imponerande kunnighet och noggrannhet. Särskilt sten och plattsättningen, den är av högsta möjliga klass.

Trevligt bemötande och små-saker har fixats utan mycket krångel.

Rekommenderas varmt. Stort tack till Mikael, Mattias och Slavek!
    2020-12-30
    Omfattande renovering av badrummet med en hel del speciallösningar och extra tillval, såsom golvvärme, nedsänkt tak med dold belysning, inkaklat badkar och platsbyggt tvättställ. Den huvudsakliga hantverkaren och plattsättaren uppvisade stor noggrannhet och yrkesstolthet vilket resulterade i ett badrum som på många sätt överträffat mina förväntningar.

De små synpunkter jag haft under arbetets gång har tagits emot och åtgärdats. Rekommenderar varmt!
    2020-12-30
    Vi byggde ett extra badrum i vår lägenhet. Vi var jättenöjda med arbetet - slutresultatet blev toppenbra! Killen som gjorde det mesta av jobbet var duktig och noggrann, det var samma kille varje dag och han hade koll på projektet och var trevlig. De hjälpte oss också att hitta en lösning för det lilla utrymmet som vi inte hade tänkt på, och hjälpte oss att beställa det extra materialet till det som vi behövde. De kunde åts sig jobbet på kort varsel trots att vi insisterade på att göra det mitt i sommaren när både vi och alla ansvariga på firman egentligen var bortresta på semester. Men chefen Micke tog sig mycket tid på semestern att lösa olika frågor via telefon. Vi skulle absolut använda oss av dem igen!
    2020-12-22
    Sammanfattningsvis: Acceptabel kvalitet i slutändan, men var beredd på mycket strul och dålig kommunikation med oönskade förseningar och problem. Vi skulle inte anlita dem igen.

Vi anlitade Moderna Bad för att renovera badrummet då det uppstod en skada på golvet med risk för vattenskada. Den initiala kontakten kändes positiv och då vi hyrde ut lägenheten i andrahand samt för tillfället bodde utomlands och då hade hyresgäster i lägenheten där renoveringen skulle utföras, hade vi särskilda önskemål om att kontakten under renoveringstiden skulle fungera bra och smärtfritt. Detta lovade Moderna Bad att ombesörja utan problem.

Vi hade ett uppstartsmöte med projektledaren där vi uppfattade att de var lyhörda och att det inte skulle innebära några bekymmer samt att renoveringstiden skulle hållas, vilket var av extra vikt då våra hyresgäster under tiden hade annat tillfälligt boende. När väl arbetet satte igång så började kommunikationsproblemen med projektledaren omgående. Vi upplevde att vi fick dålig återkommande återkoppling och i de fall det uppstod frågetecken eller problem så agerade de först utan att fråga oss och sedan fick vi reda på det i efterhand, ofta helt i strid med vad vi diskuterat eller överenskommit. Exempel på saker som inte funkade, p.g.a. bristande kommunikation och i vissa fall slarvigt arbete:
    - Byggtiden skulle ta 4 veckor enligt överenskommelsen och det uppstod inga extraordinära oförutsedda händelser under renoveringstiden. Trots det var inte grundrenoveringen färdig förrän efter totalt drygt 5 veckor.
    - Bänkskiva och väggskåp var inte monterade när de meddelade oss att renoveringen var klar (efter 5 veckor, se ovan), vilket försenade byggtiden ytterligare. När de väl monterades så genomfördes det oerhört slarvigt och de monterade en skåpslucka som var trasig, trots att de upptäckte det vid uppackningen, återigen utan att meddela oss innan. Listen på bänkskivan var mycket slarvigt utförd, vilket de fick komma och åtgärda.
    - Vi hade kommit överens om att montera 2 (gärna 3) ellutag under väggskåpet. När väl de försenade väggskåpen och eluttaget var monterat så hade de monterat endast 1 eluttag. (Vi hade 2 innan renoveringen satte igång)
    - Tvättmaskinen var inte korrekt installerad så att det läckte ut vatten på golvet vid första tvätten, lätt åtgärdat, men ändå slarvigt.
    - Slarvigt utförd elarbete ovanför spegelskåpet, som enkelt kunnat undvikas och åtgärdats genom bättre planering och utförande.
    - Rester av intorkad fogmassa på golvet som behövde åtgärdas och skrapas bort i efterhand.
    - Strul avseende upphämtning av material hos leverantören, som överenskommits med Moderna Bad att de skulle omhänderta under renoveringen.
    - Efter utförd renovering har vi haft en dialog om alla problem som uppstått och vi har inte upplevt att de varit särskilt lyhörda eller tillmötesgående avseende deras ansvar i det hela, utan skyller på annat.
    - Vi har inte erhållit de utlovade kvalitetsdokumenten efter över en månad efter det att slutfakturan betalats, trots påminnelser.

När väl arbetet var utfört (efter nästan dubbla renoveringstiden) så är kvalitén okej, men med tanke på allt strul under tiden med försening och hur det även påverkade våra hyresgäster under tiden avseende fördyrat tillfälligt boende, m.m. så kan jag inget annat än att ge ett dåligt omdöme.

Jag hoppas och önskar att de tar till sig av kritiken och att detta enbart är ETT renoveringsteam som inte når upp till förväntningarna och vad man överenskommit, då det är spridda omdömen senaste tiden avseende Moderna Bad och hur de hanterar sina kunder och arbeten.
  • Erik Urban V
    2020-12-10
    Kom ut efter sista betalda fakturan för att säkerställa att vi VERKLIGEN var nöjda.
    Gjorde små justeringar efter att jobbet var avlutat som om det vore en heders-sak.
    Så får man nöjda kunder!
    2020-12-04
    Vi har renoverat vårt badrum med hjälp av Moderna Bad och är väldigt nöjda.
    Vi fick god hjälp och rådgivning genom hela processen men pricken över i är nog ändå plattsättningen. Den är i yppersta världsklass! En fantastisk kvalitet ända ner på extrem detaljnivå!
  • Niklas Kristoffer E
    2020-11-10
    Vi har renoverat vårat badrum med hjälp av Moderna bad. Dessvärre har det varit mer problem än vad i alla fall vi hade räknad med för det priset. Moderna bad låg bland de med högst pris i offerterna, vi fick däremot ett väldigt bra förtroende för säljaren som besökte oss.

Däremot har problemen avlöst varandra under renoveringen. Med projektledare som inte svarar. Inte utför sina åtaganden vilket medförde en flera veckors försening.

Under rivningen av förra badrummet lämnades ytterdörren på vid gavel en fredagkväll när familjen åkt iväg vilket medförde att dörren stod öppen.

Kakel monterades inte enligt våra önskemål (detta åtgärdades dock)

Ommålning av tak hade vi valt bort då tidigare tak var i väldigt bra skick. Däremot löste hantverkarna det genom att rita och måla med pennor i taket så vi fick betala fullt pris för omålning av taket i slutänden ändå.

Den uppmonterade inredningen har fått flertalet repor under monteringen.

Dokumentation av badrummet har fortfarande inte kommit trots att arbetet slutfördes för åtminstone två veckor sedan. Projektledaren hos moderna bad har helt slutat svara.

Badrummet blev dock fint och till synes välgjort men utan dokumentation är det inte mycket värt.
    Kan dessvärre inte rekomendera moderna bad
    2020-11-10
    Först av allt ska det sägas: En mycket duktig hantverkare som gjorde ett utmärkt tätskikt, mycket väl utförd plattsättning och i stort sett perfekt montering av inredningen. Han var även väldigt trevlig. Trots detta kan jag absolut inte rekommendera den här firman.

Glöm att du får designhjälp. Jag valde tyvärr bort en annan billigare och tydligare offert från en annan firma som var ärliga på den punkten och av det skälet. Det du får av Badrumsfixaren är en kladdig skiss som du hade kunnat göra lika bra själv . I mitt fall ledde den otydliga skissen till att jag beställde en för stor handdukstork eftersom måtten på snedtaket inte framgick tydligt (Torken togs senare tillbaka men inte utan strid.) Du får hjälp att välja färg på fogen. Resten av hjälpen fick jag från kakelfirman, eller valde på egen hand. Ett av skåpen tar i snedtaket, vilket hade kunnat undvikas om det placerats en enda centimeter längre ned. Ingen stor sak, men kanske kunde jag ha fått det lilla tipset?

De är otroligt röriga i dokumentation, planering och kommunikation. Inte förrän en vecka in i projektet och en hel del tjat fick jag dokumentationen av uppstartsmötet. Det var svårt för dem att tänka ut att att golvbrunn behövde flyttas för att undvika en lång slang rätt över golvet. Frågan ställde inte ens. Jag fick motstridiga besked om det var svårt eller lätt att flytta den. Det blev till att själv läsa byggnormer och fråga runt Värst var väl ändå att jag beställt utanpåliggande rör eftersom jag ville ha det, inte för att det är billigare, men ändå drog de rör i vägg utan att fråga först. Oj, då har rörfirman gjort det på eget bevåg, men vi bjuder på det blev svaret. Efter viss tvekan accepterade jag den lösningen eftersom den redan var utförd och besiktigad. I ett senare skede blev jag ändå hotad med att tvingas betala för den.

En lösning med rörkopplingarna bröt mot normen och utfördes utan diskussion med mig innan. Den ändrades sedan men efter en plågsam konflikt om vem som skulle stå för kostnaden (det blev delad kostnad). Detta hade kunna lösas mycket smidigare med kommunikation i rätt tid.

Alla fakturor ska betalas dagen därpå. Detta bryter ingen lag men god sed är att en privatperson får skäligt rådrum att betala. Det brukar betyda minst 10 dagar. Notera att 67 procent av totalkostnaden vid kaklingen ska betalas. Det betyder i det här fallet inklusive ROT, alltså betydligt mer än 67 procent av kunddelen. Det var inte heller speciellt tydligt i offerten.

Kvalitetsdokumenten (våtrumsintyget) lämnar de ut "efter fullgjord bekräftelse". Bekräftelse betyder slutbetalning i deras värld. Enormt otydligt tycker jag. Min besiktningsman noterade avsaknaden av dokumentation som ett väsentligt fel i slutbesiktningen. Detta ignorerades fullständigt trots flera mejl från mig. Vid en direkt fråga på telefon fick jag svaret "Detta är inget konstigt. Besiktningsmannen verkar oseriös." Notera att detta var en auktoriserad besiktningsman.

I slutänden fick jag tjata flera gånger utan svar tills jag fick våtrumsintyg en månad efter slutbetalning. Några intyg om Säker vatten och elinstallation vägrade de ordna fram. Det borde de enligt reglerna, säger min besiktningsman.

Sammanfattningsvis är detta en firma som jag upplever sätter krokben för sig själva i kundkontakterna. Synd på så skicklig hantverkare.
  • ANZHELA N
    2020-07-29
    Det här är ett omdöme från min syster Inga som nyligen renoverat en toalett och ett badrum i sin lägenhet i Solna:

"Jag ville ha ett nytt och fräscht badrum. Mitt val föll på "Badrumsfixarna/Moderna Bad". När jobbet satte igång gick det lite knackigt och jag var långt ifrån nöjd med hur det gjordes. Jag är nog en rätt petig person och hade många åsikter på hur arbetet lades upp. Här skulle det kunna fortsätta åt fel håll. Men tack vare Mikael Overbring, hans lyhördhet och vilja att göra sina kunder nöjda, vände allt.
    Idag har jag ett nytt och fräscht badrum som jag är jättenöjd med. Jag är glad jag valde "Badrumsfixarna/Moderna Bad" och jag är verkligen glad att Mikael Overbring fanns med i processen till mitt nya badrum."
  • Filipp U
    2020-07-12
    I had my bathroom completely renovated by Moderna bad / Badrumsfixaren during the May of 2020. The experience that I had with the company was outstanding. The manager(Josef) was very responsive pretty much 24/7. The works were done very professionally and on time.
  • JOHN N
    2020-07-06
    Vi anlitade Badrumsfixaren under 2016 och 2017 för två badrum. Båda arbetena genomfördes på ett väldigt smidigt och bra sätt utan komplikationer. Tydliga genomgångar innan med matnyttig information. Priserna helt i enlighet med offert och otrolig precision och återkoppling under arbetets gång, dessutom med en väldigt stor renlighet och respekt i stort. I samband med det första badrummet misstolkade kontaktpersonen oss vilket renderade en offert med något för låg summa (val av mindre vägg) men Badrumsfixaren vidhöll den lägre summan eftersom deras person varit "felande" länk vilket imponerade stort.

Inga problem med arbetet i efterhand, denna recension inkommer några år efteråt, utan verkligen gediget och korrekt. Det enda lilla problemet var lite kommunikationsmissar när de sista papperna skulle skickas men det löste sig snabbt och var inget som påverkade helheten alls. Kommer vi behöva göra badrum framöver kommer vi vända oss till Badrumsfixaren. De håller hög kvalitet, värnar integritet och håller sina ord.
  • ABDELLAH A
    2020-07-03
    Vi anlitade Moderna Bad/Badrtumsfixaren för renovering av ett badrum. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera de. Mycket bra utfört arbete med mycket precision och noggrannhet och som följde bygg- och renoveringsbestämmelserna in i minsta detaj. Arbetet utfördes av kunniga hantverkare, slutfördes enligt avtalad tid och allting fungerar utmärkt.
  • Paul G
    2020-05-29
    Renovering av badrum.
    Dålig kommunikation, arbetsledaren eller hantverkarna hörde inte av sig gällande hur saker skulle monteras vilket lett till konstigheter samt felaktigt återmonterad inredning.
    Flertal klagomål från grannar och förening på städning i trapphus. (tvingades städa trapphuset själv).
    Dålig ytfinish på snickerier.
    Ej åtgärdade skador utanför badrum, snickerier och annat.
    Undermålig städning i badrummet (inklusive en ospolad toalet) Jag förväntar mig att för de pengarna som ett badrum kostar få ett ren och fräscht badrum när jag går in i det första gången. Men även utanför badrummet, exempelvis ej avtorkad köksblandare där det finns kvarvarande kakelfix/fog.
    2020-05-25
    Vi renoverade 1 badrum och 1 WC och är mycket nöjda med Moderna bad/Badrumsfixaren som leverantör. Lyhörda, arbetet följde tidplanen, tillmötesgående vid önskemål som vi haft under projektets gång. Snabb respons vid frågor och funderingar under projektets gång. Pålitliga kunniga hantverkare. Kan absolut rekommendera dem som leverantör för badrum/WC!
    2020-05-19
    Vi hade bestämt oss för att renovera ett av våra badrum. Det blev nytt golv, nya väggar, ny duschkabin och handfat med armaturer. Samtidigt fick vi också golvvärme. Badrumsfixaren som gjorde jobbet höll både hög kvalitet och utlovad tidplan. Även kostnaden blev lägre än förväntat. Vi är jättenöjda.
    2020-05-19
    Rekommenderar varmt Badrumsfixaren/Moderna bad. Mycket proffsiga från start till slut. Fick hela badrummet renoverat helt efter önskemål. Haft mycket strul med hantverkare förr men detta företag överträffade mina förväntningar. Inget strul, inget krångel. Stort plus för snabb återkoppling och att dem är måna att man som kund ska vara nöjd. Skulle absolut anlita dem igen!
  • Andrew Zoltan James K
    2020-02-05
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG:

Har bett att få våtrumsintyget för deras renovering i över fem år nu, inget händer. De är inte behöriga och deras försäkringsbolag känner inte till dom! Har ringt VDn som vägrar att återkoppla, deras personal hänvisar till VDn.
    Om ni använder detta företag så får ni vara införstådda i att de tar inget ansvar.
    Hej Andrew Jag tror du sökt på fel företag då vi varit behöriga och försäkrade i 14 år och och är en av de som arbetat längst i branschen. Vi beklagar verkligen om ditt kvalitetsdokument inte kommit fram till dig. Hör av dig igen till mig, Josef eller Mattias så löser vi detta direkt. Mvh Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
  • Marie Christine Lindström R
    2019-12-12
    Jag har ett nytt badrum och allt har fungerat över förväntan! I tid, inget slarv, inget stök och alltid god kontakt. Ska ni anlita ett seröst och proffsigt företag för er renovering så anlita Badrumsfixaren
    Hej Marie Tack för de orden och vi känner likadant, det har varit väldigt roligt att få arbeta hemma hos dig och få göra det bästa för att du ska få det badrum du önskat. Bara njut! Mvh Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
    2019-09-08
    Komplett badrumsrenovering som utfördes på bästa sätt och inom de överenskomna ramarna för såväl tid som budget.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera företaget.
    Tack Erika! Det är alltid ett stort förtroende vi får när vi ska bygga upp ett nytt badrum till en kund som ofta gått och planerat och funderat länge på hur det ska bli. Du har fått ett riktigt fint badrum att njuta av i många år framöver. Stort tack och på återhörande! Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
    2019-09-04
    Vi har fått ett helt nytt fantastiskt badrum!

Vi fick en fuktskada och det i sig är en katastrof. Vi insåg snabbt att med de offerter vi fick in (en del helt vansinnigt dyra), att vi inte skulle kunna nå vad vi skulle vilja ha, det tills vi kontaktade Badrumsfixaren. De möte upp oss och vi har fått ett badrum som överträffar allt vi drömt om och bortom det.
    - vi fick ALLT!
    Allt är utfört med 100% ren perfektion och ett riktigt high-end badrum.
    Vi kan varmt rekommendera Badrumsfixaren till ALLA om ni vill ha ett grymt badrum till ett mycket bra pris!

Mikael Forslund
    Tack Mikael för det du skrev. Fuktskador är inte roliga och det blir ofta en utdragen process.. Arbetet med upptorkning och återställandet gick fantastiskt bra i samarbete med er. Och det är alltid kul för oss som har arbetat med detta att få känna hur man i slutänden kan få glädja en familj. Sköt om er så hörs vi vidare! Mvh Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
    2019-09-04
    Helrenovering av badrum. Överlag väldigt nöjd med både bemötande och slutresultatet.
    Strålande Lars, så ska det kännas efter en badrumsrenovering. Vi vill önska dig det bästa! Hör av dig om det är något vi kan hjälpa till med framöver. Mvh Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
  • Jonas W
    2019-09-03
    Moderna Bad hjälpte oss med att sätta kakel i kök. Hantverkaren var otroligt noggrann och duktig, och resultatet blev perfekt, trots svåra förutsättningar. 5 getingar!
    Jonas va trevligt och få lite feedback från er. Ja, plattsättning i förband med kantsågade plattor kräver noggrannhet, men vi tycker det blev fantastiskt fint, njut! Mvh // Mikael, Kundansvarig Moderna bad / Badrumsfixaren
    2019-09-02
    Moderna bad lade klinkers i vår hall. Det är utmärkt utfört och vi är mycket nöjda! Kunde inte bli bättre!
    Anethe
    2019-09-02
    Tydlig offert, som höll hela vägen. Tydliga och bra tips råd i uppstarten av projektet. Bra uppföljning och snabba svar när det uppstod frågor under vägen. Arbetet sköttes dessutom väldigt snyggt under tiden. Det städades alltid inne och utanför lägenheten efter varje arbetsdag. Jag kände mig väldigt trygg som kund med Badrumsfixaren. Kan verkligen rekommendera dom.
  • Merethe H
    2019-08-07
    Killarna från Badrumsfixaren gjorde ett snyggt och noggrant jobb med mitt badrum, jag är väldigt nöjd med resultatet. Småsaker som uppstod undervägs löstes hjälpsamt och snabbt av projektledaren.
    2019-05-30
    Great job guys. On time. On budget fab quality. Love getting up in the morning for a shower. Well done
    Tack för din recension John Det vart kul att samarbeta med dig. Säger bara att du får njuta av ditt nya badrum många år framöver. Hör bara av dig om det är några frågor eller funderingar Bästa hälsningar Josef Badrumsfixaren Moderna bad / Badrumsfixaren
  • Liza Birgitta M
    2019-05-02
    Mycket hög kvalitet på jobbet. Vi har ett mycket snyggt badrum nu. Så länge man vet hur man vill ha det och ger tydliga instruktioner så kan de fixa det mesta. Alla inblandade har varit trevliga och service minded.
    Tack för din omdöme Liza Tack för förtroendet för att vi kunde renovera ditt badrum. Jag håller med dig, vet man vad man vill och önskar så blir det mycket enklare för alla att nå den där topp resultatet. Jag skall berömma er och säga att ni var duktiga. Ni hade bra tankar och idéer kring badrumsutformning, färgsättning och val av inredning. Lite input från vår sida kring tillvalen och där fick vi en riktigt snyggt badrum. Hoppas att ni njuter av den fräscha och fina badrummet. Stora hälsningar från vår team Josef K Projektledaren Moderna bad / Badrumsfixaren
    2019-03-04
    Badrum hösten 2017.
    Bra dialog från start. Trevligt samanebete med moderna bad för möbler. Inlyssnande på mina önskemål och lösningsfokuserade. Josef är en bra och tillgänglig projektledare.
    Tackar Johanna för att du tog tid och skrev om oss Jag tycker själv att projektet har varit spännande att delta i. Du har varit duktig och tillgänglig om det var några frågor vi har haft. Och tack för din gästfrihet också - det uppskattade våra killa :) Nu tycker jag att du ska njuta av ditt nya fräscha och sköna badrum! Årets största hälsningar får oss Josef K Projektledaren Moderna bad / Badrumsfixaren
  • Agneta W
    2019-01-26
    Några komplikationer på vägen men löstes snabbt och resultatet blev över förväntan👍 Supernöjd🤗
    Hej Tack för ett gott samarbete själv Agneta. Det var kul att få hjälpa dig med renoveringen och höra att du är glad och nöjd. Hälsningar från oss Josef K Projektledaren Moderna bad / Badrumsfixaren
    2018-11-29
    Vi är väldigt nöjda, allt ifrån första kontakten till färdigt badrum har fungerat otroligt bra, och hantverkarupplevelsen är den bästa ever. Så duktig. Dessutom var han noggrann, effektiv och ordningsam - städade efter sig och ställde i ordning verktyg och annat snyggt och prydligt varje dag. Badrummet blev till och med bättre än vi hade vågat hoppas på, kvalitén i utförandet ger en lyxig känsla och nu är det plötsligt allas favoritrum ...
    Hej på er Tiina Tack så mycket för en trevlig beskrivning och din recension. Ni har fått definitivt årets bästa badrum hittills :) Jag har fortfarande bilder på det sparade för att skryta lite med våra andra kunder :). Mycket bra val och design på båda badrum. Jag vill berömma er för er engagemang och jag hälsar våra killar att de har gjort ett riktigt bra jobb. Det kommer de tycka om och höra :) Hälsa hem och vi hörs om det är några frågor eller funderingar Bästa hälsningar Josef Projektledaren Moderna bad / Badrumsfixaren
    2018-11-10
    Supernöjd!
    Lite strul med första projektledaren. Men när jag framförde mina synpunkter till Mikael var han lyhörd och tog själv över projektledarrollen och allt blev superbra! Bra råd, förslag och erfarenhetsutbyte. Mycket tillmötesmötegående och hjälpsam även i kontakter med bostadsrättföreningen.
    Rekommenderas varmt!
    Hej och tack för din recension Elisabeth Ja, det kanske blev lite strul från början, håller med dig. Inte alla bollar hade landat vid uppstarten då försäkringen och vi var inblandade som andra part i renoveringen. Men efter andra genomgången var det mesta avklarat och alla visste nu vad vi skulle göra. Även design och utformning spikades klart och nu var vi plötsligt igång. Tack för ditt samarbete och hoppas att du trivs nu i ditt sprillans nya badrum :) Glöm inte att vi finns alltid tillgängliga för dina frågor eller funderingar Hälsningar från Teamet på Badrumsfixaren Josef Moderna bad / Badrumsfixaren
    2018-11-05
    Vi har använt Badrumsfixaren att göra två badrum, och vi är så nöjda med resultatet och genomförandet. Det är jobbigt att leva i den här typen av byggprojekt, men dom genomförde det på bästa möjliga sätt för att vi skulle kunna bo kvar under värdiga förhållanden. Badrummen gjordes 2016 och vi är fortfarande så oerhört nöjda med badrummen. Det är riktig vardagslyx, för det är inte bara snyggt utan också lättstädat. Hittade Badrumsfixaren via referens, och vi lämnar gärna denna stafettpinne vidare.
    2018-11-02
    Med god framförhållning, planritning samt återkoppling så blir alltid resultatet toppen. Arbetarna var jätte duktiga och vi är super nöjda med vårt badrum.
    2018-10-09
    Slutresultatet blev jättefint, men det var några missförstånd på vägen. Dock rättade de till allting utan problem och Mikael var alltid lösningsorienterad och lugnande när jag själv jagade upp mig. Jag har renoverat både kök och bytt tak och i jämförelse med tidigare firmor jag anlitat så håller Badrumsfixaren hög kvalité.
  • Ulrika S
    2018-10-06
    Slutresultatet blev bra med ett snyggt och fint badrum.
  • Isabella R
    2018-10-05
    Jag tycker om mycket bra om företager.
    Dem gjorde sitt jobb utmärkt och jag är nöjd med eras arbete.
    Arbetarna som jobbade hos mig var jätte trevliga , ärliga och kom alltid i tid och jobbade extra på helgen.
    Dem har fixat perfekt mitt bad rum och jag kommer anställa dem mer.

Jag hittade badfixaren på nätet och hade kontakt med dem och dem tog kontakt med mig på en gång.
  • Daniel B
    2018-10-04
    Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, konsultativa och seriösa. Plattsättaren/och övriga arbetade mycket noggrant och de höll tidsplanen. Dialogen gick med projektledaren som var bra i återkopplingarna. Jag kan varmt rekommendera Badrumsfixaren.

Resultatet - grymt snyggt!
    2018-10-04
    Total renovering av badrum snabb kontakt trevliga o kunniga härligt bemötande o mycket fint resultat
  • Lucila H
    2018-09-26
    Mycket nöjd. Lätta att ha att göra med. Effektiva medarbetare och god kommunikation med projektledaren.
    2018-05-10
    Vi är väldigt nöjda med den servicen och resultatet Det var alltid snabb och glad återkoppling på olika frågor. .
    Vi fick bra valuta för priset och huset har nu fått en ny standard. Badrumsrenovering är ett stort projekt och Josef och hans team gjorde det helt enkelt.
    2018-01-22
    Under all kritik! Helt omöjliga att få tag på och återkopplar heller inte som utlovat. De har utfört ett jobb som inte blev bra och jag har därför bett dem åtgärda felet, vilket inte verkat vara prioriterat. Jag behöver jaga dem för att få till en tid där de kan fixa problemet... Rekommenderar dem inte då de inte alls verkar samarbetsvilliga!
  • Gertrud S
    2017-09-15
    Tack Badrumsfixaren!
    Jag har fått ett nytt fint badrum med tid och pris, som vi kom överens om.
    Dessutom väldigt trevlig personal.
    Gertrud
  • Bo G
    2017-09-06
    Dom har gjort badrumsrenovering och vi är mer än nöjda. Alla har varit hjälpsamma och trevliga. Badrummet blev klart före utsatt tid. Rekommenderar varmt.
  • Stefan L
    2017-08-18
    Renoverade mitt badrum under våren - 17. Jag är mycket nöjd, både med slutresultatet och med kontakterna under arbetets gång. Mycket trevliga och proffsiga hantverkare. Särskilt imponerad är jag över att de arbetade snabbt och också var noga med att städa efter sig. Jag skulle anlita företaget igen!
  • Theo A
    2017-06-21
    Vi renoverade vårt badrum inte så länge sen och tänkte betygsätta detta. Seriös bemötande, bra offert och inga konstigheter på fakturan. Arbetet klarades av efter 3 veckor - innan deadline planerat. Det är man inte vann vid!!
    Vi fick riktigt snygg badrum och ett stort tack till byggledaren som skötte det suveränt. Vi fick alla våra frågor besvarade och inga långa väntetider på kontakt.
    Rekommenderas absolut
    2017-05-17
    Det har funkat riktigt bra med vårt samarbete angående badrumsrenovering på övre plan. Vi var nöjda med renoveringen, framför allt att de blev klara 4-5 dagar innan deadline.
    Rekommenderar varmt
  • Rebecca G
    2017-05-15
    Badrumsfixaren har nu renoverat tre badrum åt oss och vid alla tillfällen har vi varit jättenöjda. Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb, snyggt resultat och bra priser. Rekommenderas!
    2017-05-15
    Tack till plattorna för ett riktigt snyggt jobb. De var i tid, höll rent och alltid trevliga och tillmötesgående. Det var en del ändringar i badrummet med mosaik och golvet men fint att vi kunde snacka genom allt med Josef och priset fick vi för tilläggen samma dag vilket gjorde att slutfakturan stämde exakt med överenskomna budget.
    Rekommenderas 100%!
    2017-05-14
    Vi fick hjälp av Josef att renovera vårt badrum på Östermalm innan vi skulle flytta in. Offerten var inte den billigaste men bemötandet och helhetslösningen de erbjöd gjorde att vi tackade ja till jobbet.
    Efter 4 veckor fick vi en fantastiskt badrum. Snickarna har varit trevliga och kommunikativa och arbetsledningen var alltid tillgängliga.
    De fick vårt förtroende och vi är tacksamma att vi valde rätt.
    Så vill ni ha en ordentlig firma som jobbar samvetsgrant ska ni ringa just de!!)
  • Mia K
    2017-04-24
    De bästa hantverkarna jag haft att göra med någonsin. De gjorde två badrumsrenoveringar och fick sedan förtroendet att även lägga klinker i min hall och byta kakel samt bygga ny innervägg i kök. Jag är väldigt näjd med både deras professionella bemötande och det färdiga resultatet.