Moderna bad / Badrumsfixaren

Ingemarsgatan 6, 113 54 Stockholm — Visa karta

Planerar ni att renovera ert badrum?

Vi på Moderna Hem har arbetat med badrumsrenoveringar under 15 år och har stor erfarenhet och kunnig personal. Vi vill hjälpa er från inspiration till färdigt badrum. Vi sätter kunden och era önskemål i centrum och arbetar med fasta priser och en tydlig styrning, allt för att underlätta för er. Vårt mål är att du som kund ska känna dig fullt trygg genom hela processen. Efter färdigt arbete går vi tillsammans igenom badrummet och ni mottar kvalitetsdokument och dokumentation över renoveringen.

Du är alltid välkommen till vårt showroom på Ingemarsgatan 6 i centrala Stockholm. Vi hjälper dig i din planering och utformning av badrummet. Vi vet hur man tar ideér till verklighet. Vi arbetar med de bästa kakel och inredningsbutikerna i Stockholm som hjälper dig med inköp och som gärna ritar upp ditt badrum i 3D.

Ring oss eller maila oss för att få en kostnadsfri offert. För dig som kund blir processen enkel vi tar hand om koordinering när det gäller renoveringen av badrummet och vi leder er genom hela byggprocessen.
Widget

Läs vad 58 kunder tycker om Moderna bad / Badrumsfixaren

• Niklas Kristoffer E

2020-11-10

Niklas Kristoffer E skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi har renoverat vårat badrum med hjälp av Moderna bad. Dessvärre har det varit mer problem än vad i alla fall vi hade räknad med för det priset. Moderna bad låg bland de med högst pris i offerterna, vi fick däremot ett väldigt bra förtroende för säljaren som besökte oss.

Däremot har problemen avlöst varandra under renoveringen. Med projektledare som inte svarar. Inte utför sina åtaganden vilket medförde en flera veckors försening.

Under rivningen av förra badrummet lämnades ytterdörren på vid gavel en fredagkväll när familjen åkt iväg vilket medförde att dörren stod öppen.

Kakel monterades inte enligt våra önskemål (detta åtgärdades dock)

Ommålning av tak hade vi valt bort då tidigare tak var i väldigt bra skick. Däremot löste hantverkarna det genom att rita och måla med pennor i taket så vi fick betala fullt pris för omålning av taket i slutänden ändå.

Den uppmonterade inredningen har fått flertalet repor under monteringen.

Dokumentation av badrummet har fortfarande inte kommit trots att arbetet slutfördes för åtminstone två veckor sedan. Projektledaren hos moderna bad har helt slutat svara.

Badrummet blev dock fint och till synes välgjort men utan dokumentation är det inte mycket värt.
    Kan dessvärre inte rekomendera moderna bad Läs mer
  • 2020-11-10

Annika L skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Först av allt ska det sägas: En mycket duktig hantverkare som gjorde ett utmärkt tätskikt, mycket väl utförd plattsättning och i stort sett perfekt montering av inredningen. Han var även väldigt trevlig. Trots detta kan jag absolut inte rekommendera den här firman.

Glöm att du får designhjälp. Jag valde tyvärr bort en annan billigare och tydligare offert från en annan firma som var ärliga på den punkten och av det skälet. Det du får av Badrumsfixaren är en kladdig skiss som du hade kunnat göra lika bra själv . I mitt fall ledde den otydliga skissen till att jag beställde en för stor handdukstork eftersom måtten på snedtaket inte framgick tydligt (Torken togs senare tillbaka men inte utan strid.) Du får hjälp att välja färg på fogen. Resten av hjälpen fick jag från kakelfirman, eller valde på egen hand. Ett av skåpen tar i snedtaket, vilket hade kunnat undvikas om det placerats en enda centimeter längre ned. Ingen stor sak, men kanske kunde jag ha fått det lilla tipset?

De är otroligt röriga i dokumentation, planering och kommunikation. Inte förrän en vecka in i projektet och en hel del tjat fick jag dokumentationen av uppstartsmötet. Det var svårt för dem att tänka ut att att golvbrunn behövde flyttas för att undvika en lång slang rätt över golvet. Frågan ställde inte ens. Jag fick motstridiga besked om det var svårt eller lätt att flytta den. Det blev till att själv läsa byggnormer och fråga runt Värst var väl ändå att jag beställt utanpåliggande rör eftersom jag ville ha det, inte för att det är billigare, men ändå drog de rör i vägg utan att fråga först. Oj, då har rörfirman gjort det på eget bevåg, men vi bjuder på det blev svaret. Efter viss tvekan accepterade jag den lösningen eftersom den redan var utförd och besiktigad. I ett senare skede blev jag ändå hotad med att tvingas betala för den.

En lösning med rörkopplingarna bröt mot normen och utfördes utan diskussion med mig innan. Den ändrades sedan men efter en plågsam konflikt om vem som skulle stå för kostnaden (det blev delad kostnad). Detta hade kunna lösas mycket smidigare med kommunikation i rätt tid.

Alla fakturor ska betalas dagen därpå. Detta bryter ingen lag men god sed är att en privatperson får skäligt rådrum att betala. Det brukar betyda minst 10 dagar. Notera att 67 procent av totalkostnaden vid kaklingen ska betalas. Det betyder i det här fallet inklusive ROT, alltså betydligt mer än 67 procent av kunddelen. Det var inte heller speciellt tydligt i offerten.

Kvalitetsdokumenten (våtrumsintyget) lämnar de ut "efter fullgjord bekräftelse". Bekräftelse betyder slutbetalning i deras värld. Enormt otydligt tycker jag. Min besiktningsman noterade avsaknaden av dokumentation som ett väsentligt fel i slutbesiktningen. Detta ignorerades fullständigt trots flera mejl från mig. Vid en direkt fråga på telefon fick jag svaret "Detta är inget konstigt. Besiktningsmannen verkar oseriös." Notera att detta var en auktoriserad besiktningsman.

I slutänden fick jag tjata flera gånger utan svar tills jag fick våtrumsintyg en månad efter slutbetalning. Några intyg om Säker vatten och elinstallation vägrade de ordna fram. Det borde de enligt reglerna, säger min besiktningsman.

Sammanfattningsvis är detta en firma som jag upplever sätter krokben för sig själva i kundkontakterna. Synd på så skicklig hantverkare. Läs mer
    Niklas Kristoffer E gillar detta
  • ANZHELA N

2020-07-29

ANZHELA N skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Det här är ett omdöme från min syster Inga som nyligen renoverat en toalett och ett badrum i sin lägenhet i Solna:

"Jag ville ha ett nytt och fräscht badrum. Mitt val föll på "Badrumsfixarna/Moderna Bad". När jobbet satte igång gick det lite knackigt och jag var långt ifrån nöjd med hur det gjordes. Jag är nog en rätt petig person och hade många åsikter på hur arbetet lades upp. Här skulle det kunna fortsätta åt fel håll. Men tack vare Mikael Overbring, hans lyhördhet och vilja att göra sina kunder nöjda, vände allt.
    Idag har jag ett nytt och fräscht badrum som jag är jättenöjd med. Jag är glad jag valde "Badrumsfixarna/Moderna Bad" och jag är verkligen glad att Mikael Overbring fanns med i processen till mitt nya badrum." Läs mer
  • Filipp U

2020-07-12

Filipp U skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    I had my bathroom completely renovated by Moderna bad / Badrumsfixaren during the May of 2020. The experience that I had with the company was outstanding. The manager(Josef) was very responsive pretty much 24/7. The works were done very professionally and on time. Läs mer
  • JOHN N

2020-07-06

JOHN N skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi anlitade Badrumsfixaren under 2016 och 2017 för två badrum. Båda arbetena genomfördes på ett väldigt smidigt och bra sätt utan komplikationer. Tydliga genomgångar innan med matnyttig information. Priserna helt i enlighet med offert och otrolig precision och återkoppling under arbetets gång, dessutom med en väldigt stor renlighet och respekt i stort. I samband med det första badrummet misstolkade kontaktpersonen oss vilket renderade en offert med något för låg summa (val av mindre vägg) men Badrumsfixaren vidhöll den lägre summan eftersom deras person varit "felande" länk vilket imponerade stort.

Inga problem med arbetet i efterhand, denna recension inkommer några år efteråt, utan verkligen gediget och korrekt. Det enda lilla problemet var lite kommunikationsmissar när de sista papperna skulle skickas men det löste sig snabbt och var inget som påverkade helheten alls. Kommer vi behöva göra badrum framöver kommer vi vända oss till Badrumsfixaren. De håller hög kvalitet, värnar integritet och håller sina ord. Läs mer
  • ABDELLAH A

2020-07-03

ABDELLAH A skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi anlitade Moderna Bad/Badrtumsfixaren för renovering av ett badrum. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera de. Mycket bra utfört arbete med mycket precision och noggrannhet och som följde bygg- och renoveringsbestämmelserna in i minsta detaj. Arbetet utfördes av kunniga hantverkare, slutfördes enligt avtalad tid och allting fungerar utmärkt. Läs mer
  • Paul G

2020-05-29

Paul G skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Renovering av badrum.
    Dålig kommunikation, arbetsledaren eller hantverkarna hörde inte av sig gällande hur saker skulle monteras vilket lett till konstigheter samt felaktigt återmonterad inredning.
    Flertal klagomål från grannar och förening på städning i trapphus. (tvingades städa trapphuset själv).
    Dålig ytfinish på snickerier.
    Ej åtgärdade skador utanför badrum, snickerier och annat.
    Undermålig städning i badrummet (inklusive en ospolad toalet) Jag förväntar mig att för de pengarna som ett badrum kostar få ett ren och fräscht badrum när jag går in i det första gången. Men även utanför badrummet, exempelvis ej avtorkad köksblandare där det finns kvarvarande kakelfix/fog. Läs mer
  • 2020-05-25

Elin Å skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi renoverade 1 badrum och 1 WC och är mycket nöjda med Moderna bad/Badrumsfixaren som leverantör. Lyhörda, arbetet följde tidplanen, tillmötesgående vid önskemål som vi haft under projektets gång. Snabb respons vid frågor och funderingar under projektets gång. Pålitliga kunniga hantverkare. Kan absolut rekommendera dem som leverantör för badrum/WC! Läs mer
  • 2020-05-19

Bernt O skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi hade bestämt oss för att renovera ett av våra badrum. Det blev nytt golv, nya väggar, ny duschkabin och handfat med armaturer. Samtidigt fick vi också golvvärme. Badrumsfixaren som gjorde jobbet höll både hög kvalitet och utlovad tidplan. Även kostnaden blev lägre än förväntat. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-05-19

Sanela A skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Rekommenderar varmt Badrumsfixaren/Moderna bad. Mycket proffsiga från start till slut. Fick hela badrummet renoverat helt efter önskemål. Haft mycket strul med hantverkare förr men detta företag överträffade mina förväntningar. Inget strul, inget krångel. Stort plus för snabb återkoppling och att dem är måna att man som kund ska vara nöjd. Skulle absolut anlita dem igen! Läs mer
  • Andrew Zoltan James K

2020-02-05

Andrew Zoltan James K skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG:

Har bett att få våtrumsintyget för deras renovering i över fem år nu, inget händer. De är inte behöriga och deras försäkringsbolag känner inte till dom! Har ringt VDn som vägrar att återkoppla, deras personal hänvisar till VDn.
    Om ni använder detta företag så får ni vara införstådda i att de tar inget ansvar. Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Andrew Zoltan James K
    Hej Andrew
    Jag tror du sökt på fel företag då vi varit behöriga och försäkrade i 14 år och och är en av de som arbetat längst i branschen.
    Vi beklagar verkligen om ditt kvalitetsdokument inte kommit fram till dig. Hör av dig igen till mig, Josef eller Mattias så löser vi detta direkt.

• Marie Christine Lindström R

2019-12-12

Marie Christine Lindström R skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Jag har ett nytt badrum och allt har fungerat över förväntan! I tid, inget slarv, inget stök och alltid god kontakt. Ska ni anlita ett seröst och proffsigt företag för er renovering så anlita Badrumsfixaren Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Marie Christine Lindström R
    Hej Marie
    Tack för de orden och vi känner likadant, det har varit väldigt roligt att få arbeta hemma hos dig och få göra det bästa för att du ska få det badrum du önskat. Bara njut!
  • 2019-09-08

Erika E skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Komplett badrumsrenovering som utfördes på bästa sätt och inom de överenskomna ramarna för såväl tid som budget.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Erika E
    Tack Erika!
    Det är alltid ett stort förtroende vi får när vi ska bygga upp ett nytt badrum till en kund som ofta gått och planerat och funderat länge på hur det ska bli. Du har fått ett riktigt fint badrum att njuta av i många år framöver.
    Stort tack och på återhörande!
    Mikael, Kundansvarig
  • 2019-09-04

Mikael F skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi har fått ett helt nytt fantastiskt badrum!

Vi fick en fuktskada och det i sig är en katastrof. Vi insåg snabbt att med de offerter vi fick in (en del helt vansinnigt dyra), att vi inte skulle kunna nå vad vi skulle vilja ha, det tills vi kontaktade Badrumsfixaren. De möte upp oss och vi har fått ett badrum som överträffar allt vi drömt om och bortom det.
    - vi fick ALLT!
    Allt är utfört med 100% ren perfektion och ett riktigt high-end badrum.
    Vi kan varmt rekommendera Badrumsfixaren till ALLA om ni vill ha ett grymt badrum till ett mycket bra pris!

Mikael Forslund Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Mikael F
    Tack Mikael för det du skrev. Fuktskador är inte roliga och det blir ofta en utdragen process.. Arbetet med upptorkning och återställandet gick fantastiskt bra i samarbete med er. Och det är alltid kul för oss som har arbetat med detta att få känna hur man i slutänden kan få glädja en familj.
    Sköt om er så hörs vi vidare!
  • 2019-09-04

Lars F skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Helrenovering av badrum. Överlag väldigt nöjd med både bemötande och slutresultatet. Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Lars F
    Strålande Lars, så ska det kännas efter en badrumsrenovering.
    Vi vill önska dig det bästa! Hör av dig om det är något vi kan hjälpa till med framöver.
  • Jonas W

2019-09-03

Jonas W skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Moderna Bad hjälpte oss med att sätta kakel i kök. Hantverkaren var otroligt noggrann och duktig, och resultatet blev perfekt, trots svåra förutsättningar. 5 getingar! Läs mer
    2020-02-18 Moderna bad / Badrumsfixaren svarar Jonas W
    Jonas va trevligt och få lite feedback från er.
    Ja, plattsättning i förband med kantsågade plattor kräver noggrannhet, men vi tycker det blev fantastiskt fint, njut!
    Mvh // Mikael, Kundansvarig
    Jonas W gillar detta
  • 2019-09-02

Anethe C skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Moderna bad lade klinkers i vår hall. Det är utmärkt utfört och vi är mycket nöjda! Kunde inte bli bättre!
    Anethe Läs mer
  • 2019-09-02

Tanja L skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Tydlig offert, som höll hela vägen. Tydliga och bra tips råd i uppstarten av projektet. Bra uppföljning och snabba svar när det uppstod frågor under vägen. Arbetet sköttes dessutom väldigt snyggt under tiden. Det städades alltid inne och utanför lägenheten efter varje arbetsdag. Jag kände mig väldigt trygg som kund med Badrumsfixaren. Kan verkligen rekommendera dom. Läs mer
  • Merethe H

2019-08-07

Merethe H skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Killarna från Badrumsfixaren gjorde ett snyggt och noggrant jobb med mitt badrum, jag är väldigt nöjd med resultatet. Småsaker som uppstod undervägs löstes hjälpsamt och snabbt av projektledaren. Läs mer
  • 2019-05-30

Andrew John P skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Great job guys. On time. On budget fab quality. Love getting up in the morning for a shower. Well done Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Andrew John P
    Tack för din recension John

Det vart kul att samarbeta med dig. Säger bara att du får njuta av ditt nya badrum många år framöver.

Hör bara av dig om det är några frågor eller funderingar
    Bästa hälsningar
    Badrumsfixaren
  • Liza Birgitta M

2019-05-02

Liza Birgitta M skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Mycket hög kvalitet på jobbet. Vi har ett mycket snyggt badrum nu. Så länge man vet hur man vill ha det och ger tydliga instruktioner så kan de fixa det mesta. Alla inblandade har varit trevliga och service minded. Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Liza Birgitta M
    Tack för din omdöme Liza

Tack för förtroendet för att vi kunde renovera ditt badrum. Jag håller med dig, vet man vad man vill och önskar så blir det mycket enklare för alla att nå den där topp resultatet. Jag skall berömma er och säga att ni var duktiga. Ni hade bra tankar och idéer kring badrumsutformning, färgsättning och val av inredning. Lite input från vår sida kring tillvalen och där fick vi en riktigt snyggt badrum. Hoppas att ni njuter av den fräscha och fina badrummet.

Stora hälsningar från vår team
  • 2019-03-04

Johanna Åkesson skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Badrum hösten 2017.
    Bra dialog från start. Trevligt samanebete med moderna bad för möbler. Inlyssnande på mina önskemål och lösningsfokuserade. Josef är en bra och tillgänglig projektledare. Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Johanna Åkesson
    Tackar Johanna för att du tog tid och skrev om oss

Jag tycker själv att projektet har varit spännande att delta i. Du har varit duktig och tillgänglig om det var några frågor vi har haft. Och tack för din gästfrihet också - det uppskattade våra killa :)
    Nu tycker jag att du ska njuta av ditt nya fräscha och sköna badrum!

Årets största hälsningar får oss
  • Agneta W

2019-01-26

Agneta W skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Några komplikationer på vägen men löstes snabbt och resultatet blev över förväntan👍 Supernöjd🤗 Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Agneta W
    Hej

Tack för ett gott samarbete själv Agneta. Det var kul att få hjälpa dig med renoveringen och höra att du är glad och nöjd.

Hälsningar från oss
  • 2018-11-29

Tiina N skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi är väldigt nöjda, allt ifrån första kontakten till färdigt badrum har fungerat otroligt bra, och hantverkarupplevelsen är den bästa ever. Så duktig. Dessutom var han noggrann, effektiv och ordningsam - städade efter sig och ställde i ordning verktyg och annat snyggt och prydligt varje dag. Badrummet blev till och med bättre än vi hade vågat hoppas på, kvalitén i utförandet ger en lyxig känsla och nu är det plötsligt allas favoritrum ... Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Tiina N
    Hej på er Tiina

Tack så mycket för en trevlig beskrivning och din recension. Ni har fått definitivt årets bästa badrum hittills :) Jag har fortfarande bilder på det sparade för att skryta lite med våra andra kunder :).
    Mycket bra val och design på båda badrum. Jag vill berömma er för er engagemang och jag hälsar våra killar att de har gjort ett riktigt bra jobb. Det kommer de tycka om och höra :)
    Hälsa hem och vi hörs om det är några frågor eller funderingar

Bästa hälsningar
  • 2018-11-10

Elizabeth S skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Supernöjd!
    Lite strul med första projektledaren. Men när jag framförde mina synpunkter till Mikael var han lyhörd och tog själv över projektledarrollen och allt blev superbra! Bra råd, förslag och erfarenhetsutbyte. Mycket tillmötesmötegående och hjälpsam även i kontakter med bostadsrättföreningen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-10 Moderna Bad svarar Elizabeth S
    Hej och tack för din recension Elisabeth

Ja, det kanske blev lite strul från början, håller med dig. Inte alla bollar hade landat vid uppstarten då försäkringen och vi var inblandade som andra part i renoveringen.

Men efter andra genomgången var det mesta avklarat och alla visste nu vad vi skulle göra. Även design och utformning spikades klart och nu var vi plötsligt igång. Tack för ditt samarbete och hoppas att du trivs nu i ditt sprillans nya badrum :)

Glöm inte att vi finns alltid tillgängliga för dina frågor eller funderingar

Hälsningar från Teamet på
    Badrumsfixaren
  • 2018-11-05

Henrik E skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi har använt Badrumsfixaren att göra två badrum, och vi är så nöjda med resultatet och genomförandet. Det är jobbigt att leva i den här typen av byggprojekt, men dom genomförde det på bästa möjliga sätt för att vi skulle kunna bo kvar under värdiga förhållanden. Badrummen gjordes 2016 och vi är fortfarande så oerhört nöjda med badrummen. Det är riktig vardagslyx, för det är inte bara snyggt utan också lättstädat. Hittade Badrumsfixaren via referens, och vi lämnar gärna denna stafettpinne vidare. Läs mer
  • 2018-11-02

Anna B skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Med god framförhållning, planritning samt återkoppling så blir alltid resultatet toppen. Arbetarna var jätte duktiga och vi är super nöjda med vårt badrum. Läs mer
  • 2018-10-09

Malin W skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Slutresultatet blev jättefint, men det var några missförstånd på vägen. Dock rättade de till allting utan problem och Mikael var alltid lösningsorienterad och lugnande när jag själv jagade upp mig. Jag har renoverat både kök och bytt tak och i jämförelse med tidigare firmor jag anlitat så håller Badrumsfixaren hög kvalité. Läs mer
  • Ulrika S

2018-10-06

Ulrika S skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Slutresultatet blev bra med ett snyggt och fint badrum. Läs mer
  • Isabella R

2018-10-05

Isabella R skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Jag tycker om mycket bra om företager.
    Dem gjorde sitt jobb utmärkt och jag är nöjd med eras arbete.
    Arbetarna som jobbade hos mig var jätte trevliga , ärliga och kom alltid i tid och jobbade extra på helgen.
    Dem har fixat perfekt mitt bad rum och jag kommer anställa dem mer.

Jag hittade badfixaren på nätet och hade kontakt med dem och dem tog kontakt med mig på en gång. Läs mer
  • Daniel B

2018-10-04

Daniel B skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, konsultativa och seriösa. Plattsättaren/och övriga arbetade mycket noggrant och de höll tidsplanen. Dialogen gick med projektledaren som var bra i återkopplingarna. Jag kan varmt rekommendera Badrumsfixaren.

Resultatet - grymt snyggt! Läs mer
  • 2018-10-04

Christina F skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Total renovering av badrum snabb kontakt trevliga o kunniga härligt bemötande o mycket fint resultat Läs mer
  • Lucila H

2018-09-26

Lucila H skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Mycket nöjd. Lätta att ha att göra med. Effektiva medarbetare och god kommunikation med projektledaren. Läs mer
  • 2018-05-10

Alain D skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi är väldigt nöjda med den servicen och resultatet Det var alltid snabb och glad återkoppling på olika frågor. .
    Vi fick bra valuta för priset och huset har nu fått en ny standard. Badrumsrenovering är ett stort projekt och Josef och hans team gjorde det helt enkelt. Läs mer
  • 2018-01-22

Karin F skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Under all kritik! Helt omöjliga att få tag på och återkopplar heller inte som utlovat. De har utfört ett jobb som inte blev bra och jag har därför bett dem åtgärda felet, vilket inte verkat vara prioriterat. Jag behöver jaga dem för att få till en tid där de kan fixa problemet... Rekommenderar dem inte då de inte alls verkar samarbetsvilliga! Läs mer
    Daniel J gillar detta
  • Gertrud S

2017-09-15

Gertrud S skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Tack Badrumsfixaren!
    Jag har fått ett nytt fint badrum med tid och pris, som vi kom överens om.
    Dessutom väldigt trevlig personal.
    Gertrud Läs mer
  • Bo G

2017-09-06

Bo G skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Dom har gjort badrumsrenovering och vi är mer än nöjda. Alla har varit hjälpsamma och trevliga. Badrummet blev klart före utsatt tid. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Stefan L

2017-08-18

Stefan L skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Renoverade mitt badrum under våren - 17. Jag är mycket nöjd, både med slutresultatet och med kontakterna under arbetets gång. Mycket trevliga och proffsiga hantverkare. Särskilt imponerad är jag över att de arbetade snabbt och också var noga med att städa efter sig. Jag skulle anlita företaget igen! Läs mer
  • Theo A

2017-06-21

Theo A skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi renoverade vårt badrum inte så länge sen och tänkte betygsätta detta. Seriös bemötande, bra offert och inga konstigheter på fakturan. Arbetet klarades av efter 3 veckor - innan deadline planerat. Det är man inte vann vid!!
    Vi fick riktigt snygg badrum och ett stort tack till byggledaren som skötte det suveränt. Vi fick alla våra frågor besvarade och inga långa väntetider på kontakt.
    Rekommenderas absolut Läs mer
  • 2017-05-17

Mia H skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Det har funkat riktigt bra med vårt samarbete angående badrumsrenovering på övre plan. Vi var nöjda med renoveringen, framför allt att de blev klara 4-5 dagar innan deadline.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Rebecca G

2017-05-15

Rebecca G skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren har nu renoverat tre badrum åt oss och vid alla tillfällen har vi varit jättenöjda. Trevligt bemötande, snabbt utfört jobb, snyggt resultat och bra priser. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-05-15

Artur M skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Tack till plattorna för ett riktigt snyggt jobb. De var i tid, höll rent och alltid trevliga och tillmötesgående. Det var en del ändringar i badrummet med mosaik och golvet men fint att vi kunde snacka genom allt med Josef och priset fick vi för tilläggen samma dag vilket gjorde att slutfakturan stämde exakt med överenskomna budget.
    Rekommenderas 100%! Läs mer
  • 2017-05-14

Maria I skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi fick hjälp av Josef att renovera vårt badrum på Östermalm innan vi skulle flytta in. Offerten var inte den billigaste men bemötandet och helhetslösningen de erbjöd gjorde att vi tackade ja till jobbet.
    Efter 4 veckor fick vi en fantastiskt badrum. Snickarna har varit trevliga och kommunikativa och arbetsledningen var alltid tillgängliga.
    De fick vårt förtroende och vi är tacksamma att vi valde rätt.
    Så vill ni ha en ordentlig firma som jobbar samvetsgrant ska ni ringa just de!!) Läs mer
  • Mia K

2017-04-24

Mia K skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    De bästa hantverkarna jag haft att göra med någonsin. De gjorde två badrumsrenoveringar och fick sedan förtroendet att även lägga klinker i min hall och byta kakel samt bygga ny innervägg i kök. Jag är väldigt näjd med både deras professionella bemötande och det färdiga resultatet. Läs mer
  • 2017-03-25

Robert B skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Renoverade mitt badrum. Väldigt trevliga att ha att göra med! Kände stort förtroende för hantverkarna som arbetade i mitt hem när jag var bortrest. De gav mig mycket bra rådgivning vid planeringen som avsevärt förbättrade slutresultat. De levererade oxå inom tidsramen och till ett bra pris. Kan inte bli annat än full pott. Läs mer
  • Lena C

2017-03-11

Lena C skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Byggde om bastu till badrum, Nov 2016. På 6 veckor.
    Vi kände förtoende för alla som kom in i vårt hus. De visade att de ville göra ett bra jobb & var mycket tillmötesgående vid ändringar & annat små fix. Resultatet blev ett badrum att njuta i , med en spa- känsla , det mysigaste rummet i hela huset. Vi förbereder oss nu för totalrenovering av befintligt badrum & Badrumsfixaren är ett självklart val. Projektledaren Mikael var vår kontakt person. Han svarade snabbt, lugnade när det blev stressigt & organiserade när det blev virrigt. Ett stort tack till ALLA på Badrumsfixaren för ett trevligt bemötande & fint hantverk från oss i Trollbäcken. Läs mer
  • Jagannath T

2017-03-09

Jagannath T skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Bemötandet var trevligt och seriöst, fick bra rådgivning om byggande och materialval.

Företaget levererade helt klart mot förväntan, första gången vi renoverade badrum och allt gick väldigt smidigt.

God service, inget att anmärka på här. Bra stämning, Väldigt duktig och noggrann hantverkare.

Prisvärda tjänster vi fick två mycket fina badrum som kändes perfekt.

Överlag väldigt positivt, allt flöt på bra, inga stop eller vänttider i arbetet. Läs mer
  • 2016-09-29

Michael T skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Väldigt trevligt och proffsigt personal. Byggandet gick väldigt fort och vi var positiv överraskat med båda slut resultat och slut fakturan. Rekommenderas högt! Läs mer
  • 2016-09-28

Janne B skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Badrumsfixaren gav ett professionellt bemötande från start med mycket tips och råd för att få vår preliminära plan att fungera så bra som möjligt. Vi köpte det mesta genom dem eftersom de har mycket fina saker att välja på och man får ta del av rabatter som man annars inte har. Säljaren lämnar över till en projektledare inför byggstart, kommunikationen mellan dem kunde ha varit bättre då alla detaljer inte kom med, men har man bara koll själv på vad som bestämts så är det inga problem. För oss som var tvungna att bo kvar i lägenheten under renoveringen trots att vi bara har ett badrum/toalett, var hantverkarens servicenivå av största betydelse. Han såg till att städa undan så mycket som möjligt efter varje arbetsdag, staplade undan maskiner och material utmed väggarna så vi kunde ta oss fram och lyfte tillbaka toaletten så att vi kunde använda den (dock ej möjligt alla dagar). Otroligt värdefullt för oss för att få vårt vardagsliv att fungera även om det är en arbetsplats (att det blir skitigt går ju aldrig att undkomma). Efter färdigställandet hittar man alltid någon småsak som behöver åtgärdas, någon fog som behöver fyllas i, lite silikon som ska kompletteras... även det funkade smärtfritt då samma hantverkare kom tillbaka och löste det sista. Vi har fått det badrum vi drömde om på bästa möjliga sätt, även om det kostar en del tycker jag att det är värt varenda krona. Att vi kommer få tillbaka investeringen vid en eventuell försäljning är ganska klart, men mitt råd är att göra det för att njuta av själva och inte inför en försäljning.

Janne Bäckman, Solna Läs mer
  • 2016-09-18

Sebastian S skrev om Moderna bad / Badrumsfixaren
    Vi har använt oss Badrumsfixaren tre gånger. Samtliga tillfällen har vi blivit bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt, från första säljmötet till sista fogningen.

Andra badrumsrenovering använde sig dom av en extern firma. Resultat blev bra, dock inte lika bra som renoveringen innan och den efter då dom använde sig av sin egna personal.

Första och och tredje renoveringen är vi riktigt nöjda med. Bra ordning på arbetsplats, projektledare som är tillgänglig och medgörliga hantverkare som utför ett mycket bra arbete!

Hade alla tre renoveringarna haft samma nivå så hade jag gett betyget 5. Tyvärr drar andra ner betyget till en 4:a Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte