Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Bahnhof AB

Bahnhof AB

Omdömen totalt
2
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

2 omdömen om Bahnhof AB

Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Andreas W
Skrev om Bahnhof AB

Håll er så långt borta från Bahnhof som det bara går är mitt tips. Har fortfarande inte fått något fungerande nät dvs sitter nu utan nät eftersom de inte lyckats beställa hem en tekniker i tid för att byta mitt uttag. Än värre är att deras kundtjänst är det absolut jävligaste jag någonsin pratat med. När jag blev förbannad och försökte förklara att det är jag som köper en tjänst av dem och det är mina pengar som betalar deras lön så svarade han "inte nu för din fakturor är pausade" Den typen av kaxig attityd hela samtalet igenom.-

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sirkku Hannele F

Nu är jag utan bredband igen igen, detta händer ca en gång i månaden, signalen försvinner på Wifi. Försökte att logga in på mina sidor på Bahnhof, det funkar inte felanmäla. Ringer, men telefonsamtalet bryts av att telefontiden är inte inne. Den är från kl 8. ringar 9:30. Dåligt dåligt. Tur att man har Comviq att surfa på, Bahnhof går inte att lita på.

Filtrera omdömen