Alla kategorier Kök Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Ballingslöv Bromma

Ballingslöv Bromma

Ranhammarsvägen 20, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Ballingslöv i Bromma!

Drömmer du om ett ordentligt kök? Sluta drömma och besök vår hemsida för inspiration. Vi på Ballingslöv i Bromma har en rad olika tjänster som gör din väg mot ett nytt kök lite lättare.

- Hembesök -> Vi optimerar ditt kök kostnadsfritt i ert hem.
- Offert -> Vi utför en CAD-ritning efter ditt önskemål. När du är nöjd skickas offert - Kostnadsfritt.
- Finansiering -> Vi erbjuder ett bra finansieringsupplägg som kan justeras efter ditt önskemål.
- Nedmontering -> River, forslar bort och återvinner ditt kök.
- Leverans -> Våra chaufförer som är utbildade i ECO-driving kör säkert hem din beställning.
- Montering -> Våra erfarna montörer från Ballingslöv monterar med glädje upp ditt kök.
- Slutbesiktning -> Efter montering erbjuds kostnadsfri slutbesiktning.

För dig som företagare samarbetar vi även B2B med större projekt. Välkommen in till oss på Ballingslöv Bromma!
Lör: 10:00-16:00
Sön: 11:00-15:00

Läs vad 9 kunder tycker om Ballingslöv Bromma

• Peter A skrev om Ballingslöv Bromma
    Kök. Fungerade bra. Ja.

Tycker inte om sådana här enkäter. (>30 tecken) Läs mer
  • Jennie J skrev om Ballingslöv Bromma
    Bra service, fina luckor, trevligt bemötande! Läs mer
  • Ulla B skrev om Ballingslöv Bromma
    Ballingslövs kök med vitvaror från Electrolux.

Mycket bra bemötande.

Förväntningarna var ett komplett fungerande kök. Företaget levde inte helt upp till förväntningarna. Datorbaserat planeringsverktyg klarade inte räkna fram höjden på högskåp med ugnar, sockel och överskåp nytt överskåp behövde beställas. Vid leveransen saknades en spot och driver till bänkbelysningen. Dörrstängare saknades till samtliga skåp förutom lådorna. 2 sockel lådor kunde inte användas , mer sockel fick efterbeställas. Förhoppningsvis kommer köket att fungera som tänkt. Vi får se när vi nu flyttar in på måndag och tar köket i besittning.
    Med vänlig hälsning
    Ulla och Ulf Läs mer
  • Alexander skrev om Ballingslöv Bromma
    Ballingslöv i Bromma är i särklass den bästa kökbutiken i sthockholm, man blir alltid lika väll mött och personalen hjälper oftast till så gott det går. Nytänkande och en grym butik helt enkelt. Ett bra tips till alla där ute som är ute efter helplanslösningar samt badrum. Jag tycker att företaget har något bra på gång och det kommer säkert bara bli bättre med tiden. Läs mer
  • Anna-Lena skrev om Ballingslöv Bromma
    Perfekt ställe att gå till om man vill ha hjälp med allt son handlar om kök/badrum/förvaring. Trevligt bemötande och fräsch butik. Läs mer
  • AG A skrev om Ballingslöv Bromma
    Helt nytt kök!
    Mycket trevligt bemötande!
    Kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Kalle J skrev om Ballingslöv Bromma
    Vi renoverade vårat badrum genom Ballingslöv Bromma och använde oss även utav deras egna montörer som skötte hela renoveringen. Allt gick väldigt smidigt och vi blev jätte nöjda! Läs mer
  • Tova skrev om Ballingslöv Bromma
    Väldigt trevlig butik där allt som man vill se finns tillgängligt. Man få bra bemötande när man kommer in och blir alltid frågad om man behöver hjälp. Precis som en köksbutik ska vara! Läs mer
  • Oskar A skrev om Ballingslöv Bromma
    Blev väldigt bra bemött när jag besökte butiken och var supernöjd med hjälpen som jag fick och hur smidigt allt var. Rekommenderar starkt. Läs mer

Ranhammarsvägen 20, 168 67 Bromma