Ballingslöv Jönköping

Ballingslöv Jönköping

www.ballingslov.se
  • BadgeFourYears

BALLINGLÖV | JÖNKÖPING Med 40 års samlad erfarenhet har vi inspirerat människor till att hitta just deras drömkök, bad eller förvaring i en av Sveriges största Ballingslövs-utställningar. Vi jobbar individuellt med varje kund för att kunna säkerställa att vi lägger den tiden som krävs på varje enskilt projekt. Våra köksarkitekter...

117 omdömen om Ballingslöv Jönköping

Sedan starten hos Reco 2020

Ola A
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Väldigt hjälpsamma! Bra bärhjälp och service!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ola, Så roligt att höra att du är nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig att bära! Önskar dig en fin helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Lars E
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vi fick ett mycket proffsigt intryck av Balingslöv Jönköping. De lyssnade in oss, våra önskemål och tankar. Återkopplade och bollade sina ideér, tankar och erfarenheter och kombinerade det med miljön runt sommarstugan. Faktum är att de lyckades träffa mitt i prick layout/setupmässigt med några mindre justeringar/omplaceringar. Våra förväntningar var ganska höga då vi har Ballingslöv i vårt hemmakök. Ballingslöv motsvarade våra förväntningar. Vi köpte ett kök inklusive vitvaror till vår nybyggdda sommarstuga. Köket...

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lars, Stort tack för dessa fina ord! Hör bara av er om det är några frågor kopplat till montaget så ska vi hjälpa er med detta. Önskar er en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Anna-Sara L

Trevligt bemötande!

Hej Anna-Sara, Tack för det! :) Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Johan

Annica A
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Behövde en ny kökskran - började sökandet på Ikeas köksavdelning - mycket att välja på! Sen blev det en tur till Solåsen och Tomas - alltid professionellt bemötande, sen den dag mitt Ballingslövkök monterades för 11 år sedan - och ff högaktuellt - får alltid beröm för det. Det blev en dyr TapWell på studs - snabbt levererat - jättenöjd med kranen - so far!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Annica, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med den hjälp du fått och den produkt vi levererat. Återkom gärna om du skulle ha några frågor. Önskar dig en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning, Johan

Linnea G

Jättebra bemötande och service

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Linnéa, Tack för den fina recensionen! Kul att du är nöjd med vår service! Hör gärna av dig om du har några fler frågor. Ha en fin dag! :) Mvh Johan

Jakob A
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Fantastisk service och i synnerhet en professionalitet som med pedagogik och visualisering gjorde att det var busenkelt för mig att se och förstå vad jag beställt och hur resultatet skall blir! Tomas Franzén Jönköping rekommenderar jag starkt !!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Jakob, Tusen tack för den fantastiska recensionen! Det gläder oss verkligen att du är så nöjd med den service du fått. Trevlig helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Marie &
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Snyggt, dyrt men väldigt bra 👍

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Marie, Tack för den fina recensionen! Kul att du gillar våra produkter. Hör gärna av dig om du har några frågor. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Åsa A
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Är jättenöjd med proffsigt bemötande och olika förslag på lösning till vårt nya kök i sommarstuga. Valde Bistro i varmgrått

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Åsa, Så roligt att du är nöjd med ditt nya kök och din upplevelse. Tack för den fina recensionen. God fortsättning! :) Med vänlig hälsning, Johan

Siv R
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Mycket bra bemötande och hjälp att välja en kompositskiva. Glad och positiv personal.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Siv, Vad roligt att du upplever att du har fått bra hjälp och ett trevligt bemötande! :) Tack för det fina omdömet! God Jul & Gott Nytt År! :) Med vänlig hälsning, Johan

Dan F
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt bemötande av kunnig personal. Mycket noggrann med detaljer. Mycket nöjd med helheten. Vi köpte förvaring sen har vi haft möten ang. kök och tvätt i vårt nybyggda hus.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Dan, Så roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse och tack för din fina recension. Hör gärna av er om ni har några frågor. Trevlig helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Anita K
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Tack för snabb och bra service.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Anita, Varsågod! Kul att kunna hjälpa till! :) Trevlig helg! Med vänlig hälsning, Johan

Mariette M
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Bra. Engagerad..Informativt. Fin utställning.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Mariette, Tack för din recension! Hör gärna av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Christer H
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Kök. Bra och överskådlig ritning. Fått hjälp med förvaring av vitvaror, kanon!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Christer, Tack för din fina recension! Roligt att vi kunde hjälpa till med förvaringen av era vitvaror och att ni är nöjda med de ritningar vi gör! Hör gärna av er om ni har några andra funderingar. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Olof Arne Lennart E
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Mycket nöjda med bemötandet och engagemanget för vårt ärende. /Lennart och Marianne Edlund,, Månsarp

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lennart & Marianne, Tack för den fina recensionen! Önskar er en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Ann-Marie K
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Utmärkt, Tomas är toppen. Fixade en motor till min låda på bara ett par dagar.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ann-Marie, Tack för din fina recension! Kul att vi kunde lösa det smidigt till dig. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Lars L
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Snabb. Kontakt gick lite fel i beställningen men ny beställning ordnades och jag blev nöjd

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lars, Jag beklagar att det gick fel vid den första beställningen, men skönt att vi kunde ordna det på ett tillfredställande sätt. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Michael E
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vi har fått mycket god service av Johan på Ballingslöv.

Hej Michael, Tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag! :) Mvh, Johan

Jan M
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Bra kvalite och Bra personal Bra timing vi har köpt kök

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Jan, Så roligt att ni verkar nöjda med er helhetsupplevelse. Tack för denna fina recension. Önskar er en fin dag! :) Mvh, Johan

Bertil P

Blev bra bemött av personalen.100%. Snabbt o profsigt. Kan i te önska .mer

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Bertil, Så roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och tack för den fina recensionen. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Lina H
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Jättebra service, hjälpsamt och kunnigt!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lina, Tack för din fina recension! Trevlig helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Marie H
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Är nöjd med min upplevelse och service.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Marie, Tack för din fina recension! Trevlig helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Jenny W
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Snabb och vänlig kommunikation, smidigt att beställa via dem. Tack!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Jenny, Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med kommunikationen och att du upplever det som smidigt att beställa av oss. Tack för din order! Med önskan om en fin sommar! :) Mvh, Johan

Elinor L
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevliga, kunniga och serviceminded allihop!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Elinor, Tack för din fin recension! :) Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Johan

Lennart S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Mycket bra, trevligt bemötande, snabb leverans

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lennart, Tack för din fina recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med hela din process. Hör gärna av dig om du har några övriga frågor. Trevlig helg! :) Med vänlig hälsning, Johan

Christina T
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Allt har fungerat bra och vi är nöjda med de varor vi beställt.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Christina, Stort tack för din fina recension! Verkligen kul att ni är nöjda med processen och de varor ni beställt. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Karin S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Duktig och kompetent personal. Leverans enligt tid och allt enligt överenskommelse.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Karin, Stort tack för din fina recension! Det gläder oss att du är nöjd med vår personals bemötande samt att allt levererades enl. överenskommet. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Ingvor K
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vi är mer än nöjda, allt så perfekt.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ingvor, Stort tack för din fina recension och verkligen så kul att höra att du är nöjd med resultatet. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Torbjörn P
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Positivt och professionellt bemötande från start till mål vid köp av komplett kök.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Torbjörn, Tack för en fin recension! Så roligt att höra att du är nöjd med din köksresa hos oss! Hör gärna av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med? Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Johan

Ulrika Z
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Världens bästa säljare! Köpte badrumsinredning som vi är mycket nöjda med.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ulrika, Tusen tack för de fina orden! Så kul att höra att ni är nöjda. Hör gärna av er om det är något ni undrar. Önskar dig en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Veronica W
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Bästa kundmottagningen vi haft. Återkopplar snabbt och ser till att man blir nöjd! Mycket bra kvalitet på köket och enkelt att montera. Stor guldstjärna till Ballingslöv i Jönköping.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Veronica, Tack för det superfina omdömet! Fantastiskt att höra att ni är så nöjda med vårt bemötande och kvaliteten i produkterna. Hör gärna av er om det är något mer vi kan hjälpa till med. Önskar er en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Marie &

Bra bra bra 👍 bra 👍 👍 👍 bra bra bra bra bra

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Marie, Tack! Jag tolkar det som att du tyckte att upplevelsen var bra! ;) Önskar dig en fin dag! :) Mvh, Johan

Ulrika T
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt bemötande och fin service!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ulrika, Tack för din fina recension och det gläder oss att du är nöjd med vårt bemötande och service! Ha en fin dag! :) Mvh, Johan

Margareta H
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Fick utmärkt hjälp av Thomas Fran´zen i Jönköping. Vi är mycket nöjda och köket är snyggt. Ett litet missförstånd uppstod om fläkten som inte blev beställd men det berodde troligen på vår byggherre och försäljaren erbjöd sig lösa problemet men då hade vi redan fixat det själva. Fick även hjälp med en efterbeställning av en annan detalj i sent skede. / Margareta Hildingsdotter

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Margareta, Tack för din recension och ditt fina betyg! Så kul att höra att ni är nöjda med ert nya kök och att det gick att lösa de utmaningar som uppkom under projektet. Hör gärna av er till oss om det är något mer ni skulle behöva hjälp med. Önskar er en trevlig helg och en God Jul & Gott Nytt År! :) Med vänlig hälsning, Johan

Anja &
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Nytt kök. Vi är så nöjda. Absolut inget att klaga på!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Anja, Vad roligt att höra att ni är nöjda med ert nya kök, det gläder oss! Önskar dig en riktigt bra vecka! :) Mvh, Johan

Linnea G
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt bemötande. Jag hade kontaktat flera köksleverantörer inför totalrenovering av mitt kök, men det var Ballingslöv som levde upp tillmina förväntningar.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Linnea, Tack för din fina recension! Vi är väldigt glada att du valde oss och att du är nöjd med vårt bemötande samt att vi kunde leva upp till dina förväntningar. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Nina U
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Bra service. Snabbt och smidigt.

Hej Nina, Tack för fin recension! :) Ha en fin dag! Mvh, Johan

Ove S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Mycket Bra service och trevligt bemötande

Hej Ove, Tack för denna fina recension! Ha en fin dag! :) Mvh, Johan

Lars M
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Ett bra och personligt vis! Mycket trevlig säljare, han var lyhörd för våra önskemål och ändringar under resans gång! Hjälpsam med mina frågor eftersom jag är en gammal snickare så frågade jag mycket! Vi hade inga andra än att avtalet skulle följas och vi blev nöjda med köket.Eftersom jag varit snickare så monterade jag köket själv och allt fungerade bra, hittade monteringsanvisningen när jag var färdig, hade vänt tillbehörslådan på fel håll! Köket blev bättre än väntat, så vi är mycket nöjda!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Lars, Tack för det fina omdömet! :) Kul att höra att du är nöjd med din köksresa och att vi kunde vara tillgängliga och svara på dina frågor. Roligt att köket överträffade era förväntningar. Ha en fin dag! :) Mvh, Johan

Amanda B
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Beställde skjutdörrar till vår hall. Väldigt bra service! Snabb återkoppling & snabb leverans.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Amanda, Vad härligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och leverans. Hör gärna av er om ni har några frågor! Trevlig helg! :) Mvh, Johan

Linda H
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Linda, Tack för ditt fina omdöme! Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Markus S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vi har fått superfin hjälp och service av Johan på Ballingslöv Jönköping! Vi hade höga förväntningar och mycket idéer som vi känner att vi fick bra hjälp med att förverkliga. Vi beställde ett kök med vitvaror och har inte hunnit komma till slutmonteringen i vårat köksprojekt ännu men vi ser verkligen fram emot när vi kan landa i vårat nyinstallerade kök. Vi tror att det kommer att bli toppen!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Markus, Tack för den fina recensionen! Det är väldigt roligt att höra att ni är nöjda med er köksresa såhär långt. Vi ser fram emot att få vara med på er fortsatta resa fram tills ert nya kök är installerat och klart. Hör gärna av er om det är något vi kan hjälpa till med. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Ida B
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vi har fått bra respons på våra frågor och hjälp med att ta hand om leveranser inför. Nöjda med ritningen och resultatet

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Ida, Tack för den fina recensionen och kul att ni är nöjda med er köksresa samt slutresultatet. Trevlig helg! :) Mvh, Johan

Robert L
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt bemött därför köpte jag köket av dom. Sen gav dom mig bra förslag hur jag kunde göra om mitt kök.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Robbert, Tack för din fina recension! Det är verkligen kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande samt att de förslag vi gjort har känts intressanta. Hör gärna av dig om du har några frågor. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Inge-Gerd O
Skrev om Ballingslöv Jönköping

På det stora hela bra men saknar återkopling från säljaren käns som snickaren som sätter in köket får fixa allt släpper man kunden när köpet är klart!!!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Inge-Gerd, Tack för din återkoppling! Tack för ett trevligt samtal och avstämning på telefon. Bra att vi fick reda ut de frågetecken som fanns. Vi ber om ursäkt för att vi har brustit i vår kommunikation. Vi har haft daglig kontakt med montören som har monterat köket och stämt av montaget löpande. Men vi förstår om du skulle önskat att vi hade mer direkt kontakt med dig som kund. Vi tar till oss av detta och kommer att justera i våra rutiner så att detta blir bättre i framtiden. Vi hoppas verkligen att produkten...

Anita G
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Jag köpte skåpshandtag. Jag fick bra hjälp famför allt med en snabb beställning. Det gjorde att vi fick handtagen levererade i tid, trots att vi var sent ute.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Anita Härligt att du är nöjd med vårt bemötande samt den snabba leveransen. Ha en fortsatt skön sommar /Tomas

Clemens S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Trevligt bemötande av säljaren vid beställning. Usel leverans. Både tidsmässigt och dessutom felleveranser. Fortfarande, efter 16 veckors väntan har vi inte fått allt. Hopplöst att inte kunna färdigställa köket. Ingen info från Ballingslöv, utan vi har själva fått stöta på via säljaren.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Clemens, Tack för din recension! Vi tycker att det är kul att du är nöjd med vårt bemötande men beklagar verkligen hur detta har hanterats i leveransskedet, det är verkligen under alla kritik. Vi kommer att framföra detta till berörda parter och försöka se till att rutinerna förändras och förbättras framöver. Vi kommer såklart se till att allt material levereras och släpper inte detta innan ert kök är komplett. Hoppas ni får en fin dag och en skön sommar! ☀️😄 Med vänlig hälsning, Johan

Curt N
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Är mycket nöjd med Ballingslöv Jönköping! Bra och proffsigt bemötande från början! Personliga råd och tips gjorde valet av kök säkrare och enklare ! Planering av köksbytet har pågått under en längre tid ! Därför har det varit viktigt att slutresultatet blivit bra! Våra förväntningar har verkligen uppfyllts ! Vi valde ett kök som heter Line faner ! Vi kan rekommendera Ballingslöv i Jönköping på det varmaste ! Snickaren och Elektriken har varit fantastiska! Curt och Inger Nyberg Bergbackagatan.2 Jönköping

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Curt, Tack för din fina recension! Så kul att höra att ni är nöjda med de process och att slutresultatet blev som ni tänkt. Vi kommer även att framföra till hantverkarna att ni är nöjda med deras jobb. Ha en fin sommar! 😄☀️ Med vänlig hälsning, Johan

Margareta S
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Köpte besticklådor och fick bra hjälp!

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Margareta, Tack för din fina recension och kul att höra att du är nöjd med den hjälp du fått. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Carina V
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Vänligt bemötande, hjälpsamma och serviceminded.

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Carina, Tack för ditt fina omdöme! Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan

Stefan C
Skrev om Ballingslöv Jönköping

Bra service i Jönköping med kompetent säljare Johan Molinder och även Thomas har varit suverän. Köket är ännu inte klart. Fredag är allt på plats. Vi är så här långt mycket nöjda med chaufförer, säljare och service Köket Gastro blir toppen. // Stefan Claesson Jönköping

Svar från Ballingslöv Jönköping

Hej Stefan, Tack för ditt fina omdöme och det värmer verkligen att höra att du är nöjd med vårt bemötande i alla led! Hör gärna av er om det dyker upp några frågor framöver. Ha en fin dag! :) Med vänlig hälsning, Johan