barafilter.se

barafilter.se

• BadgeSevenYears
3 131

Hos oss hittar du filter och tillbehör till köksfläktar. Vår enkla vision är du som kund utan trassel och besvär ska hitta rätt filter till din fläkt. Hur gör vi då det, kan man undra. Ja, efter mer än 10 års erfarenhet av det så har vi samlat på oss en hel del kunskap, så att du som kund inte ska behöva den kunskapen. Vi...

3131 omdömen om barafilter.se

Sedan starten hos Reco 2018

Linus L
Skrev om barafilter.se

Snabb bra leverand med rätt grejer. Hade en orolig tanke med att jag hade beställt fel filter men var rätt 😅

Ulf E
Skrev om barafilter.se

Snabb och bra leverans, lätt att hitta rätt filter. Och det bästa var att det stämde

Julie S
Skrev om barafilter.se

Frågade om filtret jag hade hittat var rätt för min fläkt och fick proffsig hjälp inom en dag. Beställningen kom inom någon vecka mitt på sommaren. Rekommenderas!

Nils B
Skrev om barafilter.se

Bra respons och snabb leverans

Bo R
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans,bra jobbat.rätt produkt.

Filip S
Skrev om barafilter.se

Snabb hjälp och snabb leverans.

Mona E
Skrev om barafilter.se

Lång leveranstid. Men filtret passade bra.

Susanne A
Skrev om barafilter.se

Bra produkter till ett bra pris!

Aina J
Skrev om barafilter.se

Fantastiskt bra snabb leverans.

Eva P
Skrev om barafilter.se

Jag fick svar ganska omgående efter att ha varit i kontakt med Peter.

Pia Å
Skrev om barafilter.se

Snabbt och enkelt att beställa Fick snabb proffshjälp

Kerstin T
Skrev om barafilter.se

Perfekt till min köksfläkt snabb leverans efter ett par dagar i postlådan

Ing-britt I
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans, passade perfekt. Mycket nöjd!

Anne L
Skrev om barafilter.se

Filter till Ikea fläkten! Slut hos Ikea Dep dem rekommenderade” Bara filter” Passade utmärkt!

Yvonne I
Skrev om barafilter.se

Lätt att beställa, snabb leverans

Per K
Skrev om barafilter.se

Det var inget särskilt, jag fick varan jag betalde för.

Ingvar W
Skrev om barafilter.se

För min del så var det enkelt och hitta vad jag skulle ha och det levererades snabbt.

Roine S
Skrev om barafilter.se

Lite dyra men helt ok tog lite tid att komma men det kom till slut borde gå lite fortare

Gunilla T
Skrev om barafilter.se

Mycket bra och snabb leverans, köpte filter till köksfläkt!

Panagiota G
Skrev om barafilter.se

Bra.....................................................................................

Kielo B
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans ,toppenbra . Smidigt i brevlådan.

Berit J
Skrev om barafilter.se

Min vara fanns inte i lager vilket gjorde att jag fick vänta på leverans. Jag skickade en fråga och fick svar samma dag vilket jag tyckte var bra. Sedan hörde jag inget förrän efter ca 2 veckor till men samma då, när jag frågade fick jag tydligt och snabbt svar. Har nu packat upp varan och den är till belåtenhet.

Denise H
Skrev om barafilter.se

Mycket bra och snabb service. Lätt att få kontakt och stöd i sina frågor.

Ulla-britt O
Skrev om barafilter.se

Jag tyckte det funka jättebraKan verkligen rekommendera dom.

Tommy S
Skrev om barafilter.se

Lätt att beställa på Brafilter. Brafilter levde upp till snabb leverans mycket bra. Köpte filter till spisfläkten, och tack vare snabb leverans så kunde vi byta ut ett gammalt filter mot ett nytt från Brafilter, mycket nöjd med Brafilter.

Simon B
Skrev om barafilter.se

Väldigt bra och trevlig service. Fick direkt hjälp att hitta rätt filter och blixtsnabb leverans vid beställning. Mycket nöjd.

Eva-Marie B
Skrev om barafilter.se

Jag köpte filter till min Dyson med luftrening. Riktigt snabbleverans så jag är riktigt nöjd!

Ann Å
Skrev om barafilter.se

Mycket nöjd. Kunde enkelt hitta de filter jag sökte till bår fläkt via beskrivning på hemsidan.. Leveranstiden var ok men inte exceptionell..

Göran C

Klart och tydligt hanterat. Bara bra, bra leverans. Mkt nöjd Göran

Johannes L
Skrev om barafilter.se

Bra och snabb leverans av rätt produkter

Roland K
Skrev om barafilter.se

Köpte alufilter till min Frankefläkt och tyckte priset var överkomligt och fick det ganska snabbt.Är nöjd på alla vis.Roland

Lena S
Skrev om barafilter.se

Kom det jag beställt. Men lång leveranstid

Laila H
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans +++++ mycket nöjd!

Magnus E
Skrev om barafilter.se

Lätt att hitta mitt filter på hemsidan, snabb leverans och enkel betalning. Mycket bra!

Irene A
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans köpt tidigare ingen toppkvalitet

Liselotte M
Skrev om barafilter.se

jag ställde en fråga på ett reklammail. Om barafilter kunde se vad vi tidigare beställt. Och fick snabbt svar när och vad (fläktfilter). Och då var det bara att beställa.

Anne L
Skrev om barafilter.se

Lite för lång leveranstid men helt okej då det inte riktigt framgick när det skulle skickas till mig

Elin S
Skrev om barafilter.se

Bra, prisvärd och snabb leverans

Susanne R
Skrev om barafilter.se

Detta var andra gången jag köpte vattenfilter till mitt kylskåp

Inger C
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans, lätt att fixa till formen på filtret.

Olof H
Skrev om barafilter.se

Bra service och snabb leverans !

Jon W
Skrev om barafilter.se

Så bra att det går att köpa delar till IKEA-köksfläkt som IKEA själva inte längre tillhandahåller. Leveransen dröjde något, och det var svårt att få tag på någon på barafilter via telefon, men de svarade snabbt på e-post.

Lennart V
Skrev om barafilter.se

snabb leverans och bra passform, lätt att montera

Ylva J
Skrev om barafilter.se

Snabb och bra service. Inget krångel.

Dawn B
Skrev om barafilter.se

Lätt att använda man bara skära till i rätt storlek . Vi är mycket nöjda med produkten.

Thomas K
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans. Inga konstigheter utan bara bra.

Per A
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans inga problem , alldeles utmärkt

Anders K
Skrev om barafilter.se

Jättebra att det fortfarande finns filter som passar 👍

Muhammad U
Skrev om barafilter.se

Completely useless, I think they are fraud. I ordered filters and it's been more than 3 weeks since the order and there no update about the order. I have no idea if they are going to send it but my assumption so far about them is that they are scam and fraud.

Svar från barafilter.se

Hi Muhammad, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with your order. Your order has been delayed due to an unexpected back-order issue from our supplier. We understand how important timely updates are, and we regret that we did not communicate this to you sooner. The filter you ordered are expected to arrive in our warehouse by the end of this week, and we will ship your order immediately upon receipt. We assure you that we are not a fraudulent...

Monica E
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans och filtret sitter på plats. Helt nöjd