barafilter.se

Snittbetyg
4.6
Ring 0910-21 50 19 Dela

Om företaget

Hos oss hittar du filter och tillbehör till köksfläktar. Vår enkla vision är du som kund utan trassel och besvär ska hitta rätt filter till din fläkt. Hur gör vi då det, kan man undra. Ja, efter mer än 10 års erfarenhet av det så har vi samlat på oss en hel del kunskap, så att du som kund inte ska behöva den kunskapen. Vi...

3103 omdömen om barafilter.se

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 3103 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Göran C

Klart och tydligt hanterat. Bara bra, bra leverans. Mkt nöjd Göran

Johannes L
Skrev om barafilter.se

Bra och snabb leverans av rätt produkter

Roland K
Skrev om barafilter.se

Köpte alufilter till min Frankefläkt och tyckte priset var överkomligt och fick det ganska snabbt.Är nöjd på alla vis.Roland

Lena S
Skrev om barafilter.se

Kom det jag beställt. Men lång leveranstid

Laila H
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans +++++ mycket nöjd!

Magnus E
Skrev om barafilter.se

Lätt att hitta mitt filter på hemsidan, snabb leverans och enkel betalning. Mycket bra!

Irene A
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans köpt tidigare ingen toppkvalitet

Liselotte M
Skrev om barafilter.se

jag ställde en fråga på ett reklammail. Om barafilter kunde se vad vi tidigare beställt. Och fick snabbt svar när och vad (fläktfilter). Och då var det bara att beställa.

Anne L
Skrev om barafilter.se

Lite för lång leveranstid men helt okej då det inte riktigt framgick när det skulle skickas till mig

Elin S
Skrev om barafilter.se

Bra, prisvärd och snabb leverans

Susanne R
Skrev om barafilter.se

Detta var andra gången jag köpte vattenfilter till mitt kylskåp

Inger C
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans, lätt att fixa till formen på filtret.

Olof H
Skrev om barafilter.se

Bra service och snabb leverans !

Jon W
Skrev om barafilter.se

Så bra att det går att köpa delar till IKEA-köksfläkt som IKEA själva inte längre tillhandahåller. Leveransen dröjde något, och det var svårt att få tag på någon på barafilter via telefon, men de svarade snabbt på e-post.

Lennart V
Skrev om barafilter.se

snabb leverans och bra passform, lätt att montera

Ylva J
Skrev om barafilter.se

Snabb och bra service. Inget krångel.

Dawn B
Skrev om barafilter.se

Lätt att använda man bara skära till i rätt storlek . Vi är mycket nöjda med produkten.

Thomas K
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans. Inga konstigheter utan bara bra.

Per A
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans inga problem , alldeles utmärkt

Anders K
Skrev om barafilter.se

Jättebra att det fortfarande finns filter som passar 👍

Muhammad U
Skrev om barafilter.se

Completely useless, I think they are fraud. I ordered filters and it's been more than 3 weeks since the order and there no update about the order. I have no idea if they are going to send it but my assumption so far about them is that they are scam and fraud.

Svar från barafilter.se

Hi Muhammad, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with your order. Your order has been delayed due to an unexpected back-order issue from our supplier. We understand how important timely updates are, and we regret that we did not communicate this to you sooner. The filter you ordered are expected to arrive in our warehouse by the end of this week, and we will ship your order immediately upon receipt. We assure you that we are not a fraudulent...

Monica E
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans och filtret sitter på plats. Helt nöjd

Rolf M
Skrev om barafilter.se

Det fungerar bra och är lätt att hitta det man söker. Snabb leverans.

Nils H
Skrev om barafilter.se

Enkelt och smärtfritt. Mina förväntningar var att få hem mitt beställda filter och det fick jag snabbt.

Jacob D
Skrev om barafilter.se

Tog lite längre tid att få hem produkterna men för övrigt bra.

Lars H
Skrev om barafilter.se

Enkelt och bra. Snabb leverans. Jag är mycket nöjd.

Bengt S
Skrev om barafilter.se

Bara bra snabba leveranser enkel betalning

Viljo H
Skrev om barafilter.se

Bra och enkel beställning, rekommenderas!

Martin D
Skrev om barafilter.se

Snabbt leverans bra produkt.

Ann O
Skrev om barafilter.se

Snabb och bra service, kom direkt som utlovat

Eric I
Skrev om barafilter.se

Det fungerade perfekt allt! från dörr till dörr!

Jan Göte B
Skrev om barafilter.se

1. För dyrt! 2. Leveransen tog 2 veckor. Efter 1 vecka frågade jag efter leveransbesked och fick information om att filtret var slut i lager och skulle komma in nästkommande vecka. Om jag fått detta leveransbesked utan uppmaning hade det blivit en 4:a i betyg.

Svar från barafilter.se

Hej Jan Göte, Tack för din feedback. Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med din upplevelse hos oss. Vi förstår din frustration över både priset och leveranstiden. När det gäller leveranstiden beklagar vi verkligen att du inte fick information om den beräknade leveransen av filtret. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder snabb och tydlig kommunikation och kommer att använda din feedback för att förbättra våra processer. När det gäller priset på våra produkter försöker vi alltid erbjuda konkurrenskraftiga...

Magnus N
Skrev om barafilter.se

Snabbt handlagt. Inget att erinra.

Irene H
Skrev om barafilter.se

Allt funkade perfekt. Det jag köpte funkade som det skulle och leveransen skedde som utlovat utan några problem. Mycket trevligt bemötande då ringde Till Barafilter eftersom jag trodde att jag köpt fel vara.

Jan H

Hej. Gick lätt o bra att handla på bara filter.se. Bra priser. Mvh Jan

Taina S
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans fick det jag hade beställt

Jan N
Skrev om barafilter.se

Hög servicenivå vid telefonkontakt. Snabb leverans och lätt att montera. Värd 5 stjärnor

Iva A

Mycket bra hemsida Enkelt att beställa 100% pålitlig leverans Ingen krångel

Magnus F
Skrev om barafilter.se

Det jag köpte var ett metallfilter till en köksfläkt och det fungerar över förväntan. Leveransen var snabb och det är ju bra men i övrigt har jag ingen erfarenhet av företaget.

Mensur N
Skrev om barafilter.se

Hittade inte fläktfilter i ordinarieutbud men fick

Lars L
Skrev om barafilter.se

Fick rätt produkt ganska snabbt.

Conny O
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans bra pris super nöjd

Pernilla S
Skrev om barafilter.se

Fick bra och snabb hjälp med vilken typ av kolfilter som passade till min fläkt. Snabb leverans och OK bra pris även om filtret var sjukt dyrt så är det dyrt även på andra ställen.

Ann-Kristin N
Skrev om barafilter.se

Enkelt att hitta varan. Förväntningar var snabb leverans. Barafilter.se levde upp till det. Snabb leverans, varan var kolfilter till köksfläkt.

Peter P
Skrev om barafilter.se

Otroligt snabbt! Beställde det jag villa ha och fick exakt rätt mycket snabbare än jag förväntat.

Madeleine S
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans, bra kvalitet! Toppen att förtaget finns i Västerbotten. Lätt att finna sort man behöver.

Lennart W
Skrev om barafilter.se

Snabb leverans Samma filter som jag efterfrågade..

Ingela H
Skrev om barafilter.se

Snabb service, snabb leverans, köpte filter till köksfläkten och fick rätt varor. Nöjd

Per Ö
Skrev om barafilter.se

Tänker inte skriva något men är tyvär tvingad till detta. Det tar bort det positiva av köpet

Christina W
Skrev om barafilter.se

Jag är nöjd, fick svar på min fråga och sedan levererades filtret snabbt.

Filtrera omdömen