Alla kategorier Webshop Barafilter.se

Barafilter.se

Läs vad 101 kunder tycker om Barafilter.se

• Mikael N skrev om Barafilter.se
    Köpte ett filter till köksfläkten, köpte fel o fick byta utan problem.Fick bra service o ett utmärkt bemötande. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Barafilter.se
    Har köpt vattenfilter till mitt kylskåp till otroligt bra pris. Fick ett som var defekt, ringde och fick, utöver ett jättefint bemötande, ett nytt filter på ett litet kick. Väldigt proffesionellt! Läs mer
  • Emelie B skrev om Barafilter.se
    Lätt att hitta det man sökte, bra priser och supersnabb leverans! Läs mer
  • Eva Birgitta L skrev om Barafilter.se
    Köpte ett fläktfilter till köksfläkten från deras hemsida. Lätt att hitta vad jag sökte och gick snabbt att beställa. Snabb leverans. Kommer att handla där igen vid behov!
    Eva Läs mer
  • Rafael V
    Rafael V skrev om Barafilter.se
    Två sorters kolfilter. Snabb leverans. Troligen lägsta priserna på marknaden. Läs mer
  • Hugh C skrev om Barafilter.se
    Lev av plast köksfläktfilterduk
    Prisvärt, snabb leverans Läs mer
  • Lena M skrev om Barafilter.se
    Köpte filter till vår köksfläkt. Snabb leverans och inget krångel alls. Kommer handla här igen. Läs mer
  • Per A skrev om Barafilter.se
    Filterinsats till köksfläkten, snabb leverans o helt enligt önskemål. Läs mer
  • Jan L skrev om Barafilter.se
    Filter till Siemens köksfläkt.
    Stabil leverans, men tog ganska lång tid, vilket iofs inte spelar så stor roll i att sånt fall. Läs mer
  • Kerstin L skrev om Barafilter.se
    Jag frågade om och blev rekommenderad fläktfilter. Servicen var mkt god och omtänksam Läs mer
  • Maaria C skrev om Barafilter.se
    Har beställt kolfilter till köksfläkten från IKEA flera gånger och är jättenöjd! Lätt att hitta rätt artikel, flera smidiga betalningsalternativ, snabb orderhantering och leverans. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Barafilter.se
    Jag beställde kolfilter till min luftrenare och tycker jag blev bemöt på ett bra vis av företaget och alla förväntningar var som jag tänkt mig och är nöjd med varan jag köpte. Läs mer
  • Ernst Albert Å skrev om Barafilter.se
    Jag har köpt ett filter till en köksfläkt. Jag beställde via nätet och det var en bra service eftersom filtret kom i god tid. Läs mer
  • Tony D
    Tony D skrev om Barafilter.se
    Jag köpte kolfilter till min köksfläkt.
    Allt bara funkade. Lätt att hitta på sidan o snabb leverans.
    Tyvärr hamnade dom på ett utlämningsställe långt härifrån, men det är ju postens fel o inte företagets. Läs mer
  • Niklas O skrev om Barafilter.se
    Missade att diametern på filtret var mycket större än utgångsröret på fläkten trots att jag valt modellen jag har. Läs mer
  • Anne S skrev om Barafilter.se
    Jag köpte kolfilter till köksfläkten. Lätt och smidigt att beställa dem från er. Läs mer
  • Maj N
    Maj N skrev om Barafilter.se
    Detta var första gången jag beställde här. Det var lätt snabbt och enkelt att beställa och dessutom snabb leverans. Jag är nöjd. Läs mer
  • Sofia J skrev om Barafilter.se
    Mejlade en fråga och fick snabbt och bra svar. Läs mer
  • Liselott G skrev om Barafilter.se
    Toppen så länge som vi sökt efter filtret
    Och att det fans 👍🏻 Läs mer
  • Petra H skrev om Barafilter.se
    Köpte ett aluminiumfilter till köksfläkt. Snabbt & smidigt att beställa från er! Mycket nöjd! Läs mer
  • Beatrice W
    Beatrice W skrev om Barafilter.se
    Råkade köpa fel filter men fick otrolig bra hjälp att hitta rätt och skicka tillbaka de som blev fel. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Tony N skrev om Barafilter.se
    Vattenfilter till en ismaskin
    Lätt att hitta vad jag skulle ha på hemsidan
    Snabb leverans Läs mer
  • Åsa L skrev om Barafilter.se
    Jag köpte kolfilter. Snabb leverans. Däremot tyckte jag att passformen inte var så bra jämfört med orginalfiltren. Läs mer
  • Johnny B skrev om Barafilter.se
    Filter till köksfläkt.
    Snabb service, inget att klaga på! Läs mer
  • Anders E skrev om Barafilter.se
    Köksfläktfilter. Beställde på nätet så ingen kontakt. Allt funkade bra. Läs mer
  • Bodil R skrev om Barafilter.se
    Bra nätbutik, okej leveranstid Läs mer
  • Peter N skrev om Barafilter.se
    Snabb leverans. Men skriver lite extra eftersom man måste ha 30 tecken. Läs mer
  • Henrik G skrev om Barafilter.se
    Jag beställde ett kolfilter och fick hem det några dagar senare på posten. Tummen upp Läs mer
  • Gunnar G skrev om Barafilter.se
    Fläktfilter. Mycket nöjd med leveransen Läs mer
  • Ann-charlotte A skrev om Barafilter.se
    Har letat efter ett filter i två år utan framgång. Ringde till Bara filter och mannen jag talade med löste mitt problem direkt. Snabb leverans. Rekommenderar Bara filter varmt! Läs mer
  • Sofia L skrev om Barafilter.se
    Filter till köksfläkt. Bra bemötande, utmärkt upplevelse. Läs mer
  • Lisbeth K skrev om Barafilter.se
    Jag köpte ett filter till köksfläkten och blev väldigt nöjd med det. Köpte först fel storlek men var inga problem att byta. Blev lite besviken när jag fick betala frakt på det filtret som skickades tillbaka då jag bytte till ett större och dyrare filter, så det blev mycket pengar i slutänden tyckte jag Läs mer
  • Hans B skrev om Barafilter.se
    Ja köpte fläktfilter i metall och dom var enligt förväntningarna, passar perfekt. Läs mer
  • Marcus S skrev om Barafilter.se
    Billigast filter vid prisjämförelse. Snabb och smidig leverans. Full pott! Läs mer
  • Elisabet A skrev om Barafilter.se
    Jag har fortfarande inte fått själva produkten, bara faktura och enkät. Uselt! Läs mer
    2018-11-30 Peter D svarar Elisabet A
    Hej Elisabet. Det låter ju inte bra. Hör av dig till oss på info@barafilter.se. Då ska vi hjälpa dig att söka reda på din beställning. Fakturan ska du givetvis inte betala förrän du fått din beställning.
  • Conny E
    Conny E skrev om Barafilter.se
    Filter till köksfläkt
    Hade ingen personlig kontakt med bolaget, köpte på nätet.
    Mycket snabb leverans och bra lagerhållning med lättförstålig hemsida där det var lätt att beställa Läs mer
  • Lars Å skrev om Barafilter.se
    Allt fungerade som förväntat!
    Bra Läs mer
  • Marianne S skrev om Barafilter.se
    Bra service, snabb leverans. Tydlig hemsida. Läs mer
  • Carina H skrev om Barafilter.se
    Snabb leverans och tydligt hemsida Läs mer
  • Mats N skrev om Barafilter.se
    Jag fick vad jag beställde, i tid och till ett bra pris! Hit kommer jag fler gånger, kan klart rekommenderas vidare! Läs mer
  • Karin G skrev om Barafilter.se
    Köpte filter till min köksfläkt.
    Har ingenting att anmärka på.
    Beställer alltid på nätet.
    De gånger jag beställt har jag haft paketet i min brevlåda dagen efter. Läs mer
  • Maria L skrev om Barafilter.se
    Enkelt att beställa, bra service och snabb leverans! Läs mer
  • Håkan A skrev om Barafilter.se
    + Bra produkt, lätt att hitta.
    - Lång leveranstid, dålig förpackning Läs mer
    2018-11-29 Peter D svarar Håkan A
    Hej Håkan, vad bra att du lätt hittade rätt. Men leveranstiden och förpackningen lät inte så trevligt. Hör gärna av dig till oss på info@barafilter.se så kan vi kika på det.
  • Ulrika L skrev om Barafilter.se
    Tyvärr fick jag inte mina produkter i tid för min besiktning, och har inte fått än. Men det är en fråga för post nord antar jag.
    Order 20/11 inte kommit, levererades dock från er 28/11, extra orden för att ha rätt filter för besiktningen den 26/11 är oxå fortfarande på väg 🤷🏻‍♀️. Läs mer
  • Eva-Britt P skrev om Barafilter.se
    Snabbt, enkelt och okrångligt att beställa och få hem just det filter jag behövde till min gamla fläkt. Läs mer
  • Agneta M skrev om Barafilter.se
    Köpte filter till köksfläkt, fick utmärkt hjälp per telefon för att hitta rätt artikelnr. Läs mer
  • Dan H skrev om Barafilter.se
    Köpte fel filter och fick snabb och bra hjälp när jag insåg min miss. Seriöst - leverans direkt och fin service. Läs mer
  • Miriam E skrev om Barafilter.se
    Filter till luftrenare. Snabb leverans, uppskattas. Läs mer
  • Lillemor N skrev om Barafilter.se
    Spisfläkt-filter
    Bra bemötande
    Ganska lång leveranstid Läs mer
  • Anders G skrev om Barafilter.se
    Jag köpte ett filter till vår köksfläkt via nätet. Allt fungerade bra. Paketet med fläkten kom i normal tid.
    Mycket nöjd Läs mer