Alla kategorier Cafe Stockholms län Nacka Barista Fair Trade Coffee

Barista Fair Trade Coffee

Vikdalsvägen 4, 131 40 Nacka — Visa karta

Nya Forum Nacka är nu bland de största och definitivt fräschaste galleriorna i landet. På plan 4 hittar du det godaste kaffet. Vi ligger mitt emot Media Markt. Kryp upp i vår mysiga fönsterbädd, häng i korgstolarna eller sitt vid björkskogen.

Läs vad 6 kunder tycker om Barista Fair Trade Coffee

• Nina F
    Nina F skrev om Barista Fair Trade Coffee
  • Sara R
    Sara R skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Kanske godaste kaffet i stan? Urmysig personal, goda pajer och så om man vill äta - annars är fikat förträffligt! Finns möjligheter till "kontantkort" som ger lite bättre priser osv. Miljön man sitter i är trevlig, härlig inredning och ett lugnt ställe. Priser i dyrare prisklass - men det är det värt! Gå hit!
  • anna h
    anna h skrev om Barista Fair Trade Coffee
    kan man hitta bättre kaffe eller bättre service? underbart ställe med hög mysfaktor och supertrevlig personal. tror faktiskt aldrig jag har varit på ett bättre cafe!!!!!
  • Jennie k
    Jennie k skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Är en hel del i Uppsala på Barista och fikar så när jag nu var i nacka forum så testade jag även det barista. Lika bra cappuchino, lika bra service, väldigt trevligt inrett med mycket soffor och till och med en liggsoffa längst inne vid det stora fönstret! En liten (dock gömd) pärla på plan 4a.
  • Simon O
    Simon O skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Helrätt koncept som också finns på Götgatan. Duktiga på kaffet. Spana liggplatsen längst in vid fönstret!
  • Linda B
    Linda B skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Mycket gott kaffe med rättvisetänk, dock minus för att deras takeawaymuggar inte är miljövänliga... Smarrigt go´fika i en miljö som låter en glömma mastodontgallerian cafét ligger i!

Vikdalsvägen 4, 131 40 Nacka