Alla kategorier Cafe Västerbotten Umeå Barista Fair Trade Coffee

Barista Fair Trade Coffee

Kungsgatan 54, 903 26 Umeå — Visa karta

Flertalet loungegrupper med sköna fåtöljer mixat med barbord och vanliga bordsgrupper ger en levande känsla.
Vi är extra stolta över att blivit "Bäst i test" i Västerbotten Kurirens junigranskning av Umeås caféliv. Enda café med femma i betyg. Tackar!

Läs vad 6 kunder tycker om Barista Fair Trade Coffee

• Micaela E
    Micaela E skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Trevligt och mysigt! Kan varmt rekommenderas.
  • Nina F
    Nina F skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Bästa Kaffet!
  • Therese B
    Therese B skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Trevligaste cafépersonalen i Umeå. Jag gillar inredningen. Den känns modern.
    Kaffet är gudomligt gott. Både som vanligt svart eller som latte. De har bra utbud när det gäller mat. Något för alla, vare sig man är vegetarian eller köttätare. Har absolut ingenting att klaga på. Barista Fair Trade Coffee är ett café som ett café ska vara!
  • Fanny C
    Fanny C skrev om Barista Fair Trade Coffee
    God mat, gott kaffe och dessutom fairtrade! Inredningen är inte riktigt min stil (väldigt modern), men ändå mycket fräsch.
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Bra mat, gott kaffe och trevlig miljö. Alltid trevlig personal, helt klart Umeås bästa café.
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Barista Fair Trade Coffee
    Bästa kaffet jag har druckit sedan jag lärde mig dricka kaffe i Italien! Dock kan kaffekvalitén skilja väldigt mycket på vem som serverar. Jag fikade aldrig förrän de öppnade Barista. Nu är det standard!

Kungsgatan 54, 903 26 Umeå