Alla kategorier Bensin Östergötland Motala Preem Motala

Östermalmsgatan 119, 591 61 Motala — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Preem Motala

• Bengt G
    Bengt G skrev om Preem Motala
    fantastiskt bemötande! Hyrde släpkärra men hade oturen att få punktering senare under dagen. Då jag inte hade tecknat självriskeliminering så löste vi problemet genom att jag tog det trasiga däcket "hjulet" till en närliggande däckverkstad och fick ett nytt däck som jag återlämnade till Preem. Det var en riktig sur extrakostnad som jag oväntat åkte på!
    Dagen efter blev jag uppringd av "Jocke" som bla ansvara för uthyrningen på preem macken, han hade tagit kontakt med däckfirman och då fått klart för sig att jag inte kunde lastas för punkteringen varpå han återbetalade till mig kostnaden för däcket, Släpvagnshyran och som ytterligare kompensation bjöd han på ett antal biltvättar! Dett ser jag som ett kundbemötande av en som vet vad goodwill är värt. Jag bor i Stockholm och ett sådant bemötande i sammanhanget har jag aldrig varit i närheten av i Stockholm. Jag har tidigare rekomenderat denna mack till vänner i området och kommer gladligen fortsätta att rekommendera macken.

Mycket nöjd kund
    Bengt