Basutbildarna

Basutbildarna

basutbildarna.se
  • BadgeThreeYears
4.2

Vi på Basutbildarna ger er den kunskap och de intyg som krävs inom arbetsmiljö för att kunna offerera, projektera och utföra olika arbeten enligt de krav och regler som gäller. Vi erbjuder kvalitetssäkrade arbetsmiljöutbildningar online där ni studerar självständigt i er egna takt i vår utbildningsportal och vi erbjuder även...

111 omdömen om Basutbildarna

Sedan starten hos Reco 2017

Hans K

Pedagogisk och lättlärd utbildning

Svar från Basutbildarna

Tack så mycket för ditt omdöme Hans och för att du valde Basutbildarna för din utbildning! Vi är glada att höra att du upplevde kursen som pedagogisk och lättlärd. Det är vår ambition att erbjuda utbildningar som är både lättillgängliga och effektiva för inlärning. Att våra kurser uppfattas som pedagogiska är en central del av vårt mål att erbjuda högkvalitativa utbildningar online. Vi strävar efter att använda en mix av olika undervisningsmetoder och material för att passa olika inlärningsstilar. Att kursen också uppfattades...

Heidi D
Skrev om Basutbildarna

Jag uppfattat bemötandet väldigt trevligt och hela programmet är smidigt och tillgängligt, anpassat efter olika livssituationer och arbeten. Dock var det en del felstavningar i materialet och en del meningar som var väldigt underligt formulerat. Det gav ett något oprofessionellt intryck, därav mitt något lägre betyg för kursen.

Svar från Basutbildarna

Tack för din ärliga feedback Heidi och för att du valde Basutbildarna för din kurs! Kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Att våra kurser är utformade för att passa olika livssituationer och arbeten är en viktig del av vår strävan att erbjuda flexibla och anpassningsbara utbildningar som passar alla verksamheter och branscher. Vi tar din feedback om felstavningar och underligt formulerade meningar på största allvar. Det är viktigt för oss att vårt kursmaterial håller hög kvalitet och ger ett professionellt intryck....

Anders L

Proffsig och snabb service. Jättebra med e.kurs !! Köpte tentamed BAS P/U

Svar från Basutbildarna

Tack så mycket för ditt omdöme Anders och för att du valde Basutbildarna! Det gläder oss att höra att du upplevde vår service som proffsig och snabb. Att erbjuda e-kurser är en del av vårt mål att göra utbildningarna tillgängliga och bekväma för våra kunder. Vi är glada att du fann det positivt att kursen var onlinebaserad, vilket ger flexibilitet och möjlighet att studera i din egen takt. Tack igen för att du valde Basutbildarna och välkommen åter. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Ove W
Skrev om Basutbildarna

Lätt och smidigt att köpa kursen Bra pris (billigast av dom jag kollade upp) Kursen gällde byggnation av ställning upp till 9 m

Svar från Basutbildarna

Tack så mycket för ditt omdöme Ove! Det är viktigt för oss att erbjuda våra kunder en enkel och smidig köpupplevelse samt kvalité till ett konkurrenskraftigt pris. Tack för att du valde Basutbildarna och varmt välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Jonas P
Skrev om Basutbildarna

Enkelt Funkade felfritt Köpt en distanskurs egenstudier och allt gick enligt plan Så kan varmt rekommendera Basutbildarna

Svar från Basutbildarna

Tack Jonas för de fina orden! Väldigt glädjande att höra att du är riktigt nöjd med vår självstudiekurs och att allting gick som det skulle. Att du kan rekommendera oss vidare betyder mycket för oss och är det bästa kvittot för vårt arbete! Välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Annika Ö
Skrev om Basutbildarna

Handla gick mkt bra. Sådär. APV 1.1-1.3. En hel del stavfel och dyl i texterna vilket sänker intrycket. Dålig info ang klasser på varselkläder.

Svar från Basutbildarna

Tack för din feedback Annika! Vi är glada att höra att köpet gick smidigt. Vi beklagar att du upplevde en del stavfel och andra språkliga fel i texterna, detta är något vi tar på största allvar och har redan sett över för att förbättra kvaliteten på vårt material. Angående informationen om klasser på varselkläder har vi förbättrat och förtydligat det avsnittet. Vi uppskattar din feedback och tar den med oss i vårt arbete med att förbättra våra kurser och material! Tack för att du hjälper oss att bli bättre, det uppskattar vi verkligen. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Oskar G
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra sida, bra formulerat och mycket information, nåt ni skulle tänka på att lägga till är en knappt som gör att man kan lyssna på texten så man inte behöver läsa allt själv annars var det jätte bra.

Svar från Basutbildarna

Tack så mycket för din feedback Oskar! Vi är glada att höra att du tyckte om vår kurs och att informationen var välformulerad och informativ. Vi uppskattar din idé om att lägga till en funktion för att lyssna på texten, och vi kommer att lägga detta i kön för framtida förbättringar. Vi hoppas kunna implementera detta med hjälp av AI på ett smidigt sätt i en kommande uppdatering för vår utbildningsportal. Tack för att du valde Basutbildarna och välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Stefan O
Skrev om Basutbildarna

Väldigt bra mycket smidigt att sitta göra på jobbet

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Stefan! Det är en stor fördel med våra självstudiekurser som gör att man kan göra dom var och när man får möjlighet och övriga verksamheten tillåter. Välkommen åter och tack för att du valde oss på Basutbildarna för din utbildning. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Jörgen L
Skrev om Basutbildarna

Bra utbildning och lätt att logga in för att kunna göra kurserna när man får tid. Kursen var bra men jag upplevde att frågorna var gjorde med annorlunda böjning vilket gjordes att det var lite svårt ibland.

Svar från Basutbildarna

Stort tack för din feedback Jörgen som hjälper oss att bli bättre! Vi är glada att du fann utbildningen bra och att det var smidigt att logga in och göra kurserna när det passade dig. Flexibilitet är en viktig del av vår service och en viktig anledning varför många väljer våra självstudiekurser. Vi tar också din feedback om frågeformuleringen på största allvar och kommer att se över detta och korrigera där det behövs! Välkommen åter och tack för att du valde oss på Basutbildarna för din utbildning. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Patrik N
Skrev om Basutbildarna

väldigt väldigt bra smidig utbildning där dom verkligen lyckades få fram allt tydligt på ett väldigt bra sätt för inlärning.

Svar från Basutbildarna

Tack Patrik för de fina orden! Verkligen glädjande att höra att du är så nöjd och att vi lyckats med enkelheten, tydligheten och pedagogiken. Det är på något sätt grunden till en bra utbildning och det är våra grundstenar som vi alltid har i bakhuvudet när vi gör våra utbildningar. Varmt välkommen åter och tack för ditt förtroende! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Daniel E
Skrev om Basutbildarna

Överlag väldigt bra, enkel och tydlig utbildning

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Daniel! Det är vår ambition att erbjuda högkvalitativa och lättförståeliga kurser så det var kul att höra att vi mötte dina förväntningar. Tack för att du valde Basutbildarna och välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Leif S

Det var smidigt. Det var bra att man får det på mitt ID06. Så tack

Svar från Basutbildarna

Stort tack själv för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Leif! Vi är glada att du tyckte att processen var smidig då det är ett viktigt mål i allt vi gör. Att erbjuda gratis registrering på ditt ID06 ser vi som en självklarhet då det är viktigt för både individen och företagen där ID06 kort används dagligen i deras verksamhet. Tack för att du valde Basutbildarna och välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Mikael J
Skrev om Basutbildarna

Jag tycker att studiematerialet var väldigt bra och informativt

Svar från Basutbildarna

Tack Mikael för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du fann vårt studiematerial mycket bra och informativt. Att tillhandahålla högkvalitativt och informativt material är en av våra främsta prioriteringar när det gäller våra självstudiekurser. Tack för att du valde Basutbildarna och välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Martin N
Skrev om Basutbildarna

-Smidigt och enkelt - Ville få en uppfräschning i utbildningen och det levererades av er. - Jag fick en väldigt bra upplevelse av kursen och enkelheten, tydlig och inte tillkrånglad som det kan vara i bland. Gick uppdatering i BAS P/U

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du fann utbildningen smidig och enkel samt att den levererade den uppfräschning du sökte. Vi strävar ständigt efter att erbjuda kurser som är tydliga och okomplicerade med en bra pedagogik. Om du har några specifika förslag eller kommentarer om hur vi kan förbättra ytterligare, tveka inte att låta oss veta. Vi är glada att du valde Basutbildarna för din uppdatering i BAS P/U och välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Johan L
Skrev om Basutbildarna

Fungerade bra. gott komplement till en fysisk kurs Tydliga bilder lätta länkar att följa Man får tid att notera och nyttja bra delar av kurs materiall med en gång

Svar från Basutbildarna

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att vår onlineutbildning har fungerat som ett bra komplement till en fysisk kurs! Detta är ett av våra viktigaste mål när det gäller självstudieutbildningarna och väldigt glädjande att höra att du är nöjd och att den mötte dina förväntningar. Tack för att du valde Basutbildarna, välkommen åter! Adrian, Utbildningsansvarig

Alessandro C
Skrev om Basutbildarna

Basutbildarna var ett smidigt sätt att tillskansa sig certifikat för Bas-P och Bas-U Det var enkelt att köpa tjänsten.

Svar från Basutbildarna

Tack Alessandro för ditt omdöme! Vi strävar efter att ha en tydlig, enkel och smidig resa från köp - genomföra kursen - intyg. Vi jobbar ständigt med att försöka förbättra detta och kul att du uppskattar det. Välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Kenneth B
Skrev om Basutbildarna

Snabbt att komma igång och väldigt informativ kurs.

Svar från Basutbildarna

Tack Kenneth för ditt omdöme! Kul att höra att du upplever det snabbt och enkelt att komma igång med kursen. Vi jobbar även nu med en uppdatering av vår utbildningsportal som ska göra det ännu enklare och tydligare framöver. Välkommen åter! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Susan B
Skrev om Basutbildarna

Kursen hade bra innehåll och struktur. Lätt att studera och lära sig utefter lektionerna. Jag är mycket nöjd med kursen!

Svar från Basutbildarna

Tack Susan för ditt omdöme! Härligt att höra att du uppskattade och är nöjd med vår självstudiekurs. Det ska vara lätt att förstå vad varje del handlar om och även att man förstår den "röda tråden" igenom kursen är väldigt viktiga målsättningar för oss när vi skapar våra utbildningar. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Gabriel J
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra utbildning, text som var ytterst bra att läsa ifrån. Lättförståelig också för den delen. Skulle absolut rekommendera att gå utbildning via Basutbildarna.

Svar från Basutbildarna

Tack Gabriel för ditt omdöme! Väldigt fina ord och vi tolkar det som ett fint kvitto på vårt arbete och målsättning med att ha pedagogiska och kvalitativa självstudieutbildningar. Extra kul att du även kan rekommendera oss vidare, det betyder mycket för oss. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Andreas Å
Skrev om Basutbildarna

Bra utbildning för att var online!

Svar från Basutbildarna

Tack Andreas för ditt omdöme! Jag tolkar det du skriver att du är mycket nöjd trots att du kanske velat gå en lärarledd kurs. Vi jobbar mycket med våra självstudiekurser för att göra dom pedagogiska och med hög kvalité. Detta gör vi för att det ska vara ett bra och lämpligt alternativ att gå en självstudiekurs när man inte har möjlighet att gå en lärarledd kurs som är på en specifik dag. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Peter L
Skrev om Basutbildarna

Jag gjorde "Säkra lyft", rent allmänt och utbildningsmässigt bra och pedagogiskt. Tyvärr upptäckte jag några felstavningar på några ställen i texterna t.ex "skullr" istället för "skulle". Ett par av frågorna gav ett felaktigt svar. t.ex "Om jag ska göra ett snarat lyft med en röd bandsling, hur mycket får jag max lyfta då?" rätt svar borde vara 4000 kg men vid rättning ville den ha 3000 kg som svar. MVH Peter

Svar från Basutbildarna

Tack Peter för ditt omdöme! Kul att du upplevde kursen och innehållet bra och pedagogiskt. Tusen tack för att du påtalar bristerna du upptäckt och hjälper oss att bli bättre! Vi ska titta på detta omgående och korrigera det. Ibland blir det fel av mänskliga faktorn och ibland är det tekniken som strular. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Roger A
Skrev om Basutbildarna

Bra grundutbildning, kan göras på tider som passade mig och min verksamhet!

Svar från Basutbildarna

Tack Roger för ditt omdöme! Det är en stor anledning till varför många av våra kunder väljer våra självstudiekurser. Beroende på vilket företag, verksamhet och belastning man har för tillfället kan det vara svårt att boka in en viss dag eller få flera personer lediga samma dag för att kunna gå en lärarledd utbildning. Därför har vi jobbat mycket med våra självstudiekurser så att man ändå ska kunna få en kvalitativ utbildning, i sin egen takt, under sina egna förutsättningar utan att behöva ta hänsyn till några andra faktorer. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Anna K
Skrev om Basutbildarna

SAM/BAM utbildningen kändes relevant och dagsaktuell.

Svar från Basutbildarna

Tack Anna för ditt omdöme, kul att vi levde upp till dina förväntningar! Vi försöker hålla våra utbildningar uppdaterade och följa med i aktuella ämnen och händelser som påverkar ämnet "arbetsmiljö". Vi vill även försöka förmedla vad som är viktigt här och nu i vår arbetsmiljö och även visa vad som kommer vara viktigt i framtiden då samhället och synen på arbetsmiljö konstant utvecklas och förändras. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Johan A
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra. självstudierna var väl utarbetade och lätt att förstå. kan lätt beställa fler kurser av Basutbildarna.

Svar från Basutbildarna

Tack Johan för ditt omdöme! Härligt att höra att du är nöjd och kan tänka dig att beställa mer kurser från oss, det ser vi som ett utmärkt betyg på vårt arbete och det är den känslan vi vill att våra kunder ska ha! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Patric P
Skrev om Basutbildarna

Köpet av utbildningen var mycket smidigt och förväntningarna på utbildningen var höga och de levdu upp till förväntningarna. Jag köpte SAM & BAM Utbildning.

Svar från Basutbildarna

Tack Patric för ditt omdöme! Fina ord som värmer och extra kul att vi möter dina höga förväntningar på utbildningen. Vi jobbar aktivt och kontinuerligt med att ha en hög kvalité på våra självstudieutbildningar till ett bra pris som ska möta våra kunders höga förväntningar på en bra självstudieutbildning. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Hans Fredrik J
Skrev om Basutbildarna

Bra och pedagogisk utbildning.

Svar från Basutbildarna

Tack Hans för ditt omdöme! Glädjande att hör att din upplevelse är positiv och att du uppskattar pedagogiken och upplägget i våra kurser. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Daniel B

Enkelt och smidigt att göra kursen hos er . Tack

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Daniel! Enkelhet och smidighet är två saker vi ständigt arbetar med för att det ska bli en bra kundupplevelse. Kul att du upplevde detta positivt! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Thorsten S
Skrev om Basutbildarna

Jag har jobbat som BAS P/U i mer än 20 år i Tyskland. Med denna kursen ville jag se om det finns stora skillnader mellan Tyskland och Sverige. Det finns inga. Kursen var välstukturerad och tydlig upplaeg. Tentamen var lite för lätt. Men jag fick ingen intyg, det är en nackdel.

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Thorsten! Intressant jämförelse du har gjort mellan Sverige och Tyskland och glädjande att höra att du tycker om strukturen och tydligheten. Du hämtar ut ditt intyg direkt efter avklarad tentamen i utbildningsportalen. När man fått godkänd tentamen flyttas kursen till fliken "min historik", där hittar du ditt intyg/diplom. Jag mailar även dig ditt personliga intyg. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Boa S
Skrev om Basutbildarna

Bra utbildning som tar upp det mesta inom fallsäkerhet. Mycket nöjd och glad att firman jag jobbar åt gav mig denna kurs.

Svar från Basutbildarna

Tack Boa för ditt omdöme! För att ha en bra och säker arbetsmiljö är kunskap och utbildning en stor pusselbit för att lyckas med detta. Tvivelaktigt ska varje arbetsgivare se till att sin personal får rätt utbildning för att utföra sitt arbete på ett säkert sätt och motverka arbetsplatsolyckor. Vi är glada att ni valde oss att hjälpa er med detta och att kursen levde upp till dina förväntningar samt gav dig nyttiga kunskaper både för dig själv och din arbetsgivare. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Peter A
Skrev om Basutbildarna

Utbildningen var nyttig och givande.

Svar från Basutbildarna

Tack Peter för ditt omdöme! Alltid kul att veta att vi levde upp till dina förväntningar om en bra utbildning där du känner att du får med dig någonting konkret och inget som bara genomförs för att få ett intyg. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Juha T
Skrev om Basutbildarna

Vad som sänker betyget: Stavfel, videon som länkas har för musik så ma hör inte vad som sägs,

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Juha! Vi uppdaterar och korrekturläser våra kurser kontinuerligt, men ibland när vi gör uppdateringar kan det ändå ha kommit med något stavfel. Vi ska kolla igenom kursen du har gått igen och tack för att du uppmärksammar detta. Beklagar att du inte hörde allt som sades i filmen, men det är här Arbetsmiljöverkets film som det länkas till och vi kan då tyvärr inte påverka ljudkvalitén i den. I övrigt hoppas vi du var nöjd och vi skall åtgärda det du anmärker på. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Ingrid L
Skrev om Basutbildarna

Viktigt att man känner att det man gör är genomförbart, hanterbart och förståeligt för att man ska känna att det fungerar att ta till sig ny kunskap i den hetsiga vardag man ändå har, där man måste lägga undan allting annat för att genomföra en utbildning. Denna utbildning var lätt att ta till sig och väl balanserad i informationen. Bekräftelse kan man aldrig få för mycket av, och det känns väldigt bra när man får diplomet direkt efter tentan på slutet.

Svar från Basutbildarna

Tack Ingrid för ditt omdöme! Verkligen glädjande att läsa hur du upplever kursen och att du tycker att den är lätt att ta till dig och att den pedagogiska strukturen och formatet som självstudiekurs fungerar. Det är en stor utmaning att göra en självstudiekurs som möter allt det du nämner och vi jobbar aktivt med detta samt uppdaterar våra kurser kontinuerligt för att kunna hålla en hög kvalité. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Fredrik O
Skrev om Basutbildarna

Mycket givande ! Har givit en väl god kunskapsbank gällande Arbetsmiljöarbetet.

Svar från Basutbildarna

Tack Fredrik för ditt omdöme! Glädjande att höra att du är nöjd med kursen och fyllt på din "verktygslåda" med nya arbetsmiljöverktyg. Vi hoppas kursen gett dig en stabil grund och bra förutsättningar att ta ansvar och bidra till arbetsmiljöarbetet på ett värdefullt sätt för er verksamhet. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Emelie B
Skrev om Basutbildarna

Köpte SAM & BAM online utbildning. Bra och och välinformerande utbildning som jag kan rekommendera. Den va lätt att förstå, många bra länkar med info som man kan ha nytta av i framtiden. Man behöver inte stressa sig igenom utbildningen då man har ett helt år på sig.

Svar från Basutbildarna

Tack Emelie för ditt omdöme! Alltid kul att höra att utbildningen var lätt att hänga med i och att du känner att kunskapen är värdefull och kommer dig till nytta. Vi har utökat tiden man har på sig i upp till ett år för att precis som du säger inte ska behöva stressa och även ha möjlighet att gå tillbaka i utbildningsmaterialet. När man väl börjat med sitt arbetsmiljöarbete ser vi det som en självklarhet att man ska kunna förfriska minnet och få vägledning i rätt riktning. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Richard J
Skrev om Basutbildarna

Pedagogisk och bra utbildning och ett snabbt resultat efter genomgånget prov.

Svar från Basutbildarna

Tack Richard för ditt omdöme! Tolkar ditt svar som att du är mer än nöjd och allt mötte dina förväntningar. Det känns som ett kvitto på att vi håller bra kvalité och att vårt arbete med att skapa bra och pedagogiska självstudiekurser online fungerar. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Henriikka S
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra upplägg av utbildning

Svar från Basutbildarna

Tack Henriikka för ditt omdöme! Glädjande att du uppskattar vårt upplägg på våra utbildningar som vi ständigt arbetar med och försöker förbättra. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Mats L
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra och pedagogisk kurs

Svar från Basutbildarna

Tack Mats för ditt omdöme! Pedagogiken är något vi ständigt arbetar med när det gäller våra kurser. Det arbetet slutar aldrig för oss och vi letar ständigt efter nya sätt att utveckla pedagogiken och hålla kurserna uppdaterade. Verkligen glädjande att läsa dina ord och att arbetet vi lägger ner ger effekt. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Anders O
Skrev om Basutbildarna

Bra med ett tydligt material och bra upplagd kurs.

Svar från Basutbildarna

Tack Anders för ditt omdöme! Väldigt kul att höra att du tycker om hur kursen är upplagd och att det blir tydligt. Detta är viktiga saker för oss som vi ständigt jobbar för i vårt kontinuerliga arbete med att förbättra och utveckla våra kurser. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Sofia L
Skrev om Basutbildarna

Lätt att förstå. Bra med lite olika videoklipp

Svar från Basutbildarna

Tack Sofia för ditt omdöme! Videoklipp upplever vi som ett bra och pedagogiskt sätt att komplettera vissa texter och för att ge en annan synvinkel samt en paus i läsandet. Vi arbetar ständigt med att försöka få till en bra blandning av texter, bilder, symboler och videos på vårt material då vi alla lär oss olika och för att få till en bra pedagogik. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Oscar B
Skrev om Basutbildarna

Bra bemötande. Upplevde mina förväntningar. Tydligt, informativt och överlag en bra utbildning.

Svar från Basutbildarna

Tack Oscar för ditt omdöme! Extra kul att höra att vi mötte dina förväntningar vilket ibland kan vara svårt med en självstudiekurs online. Vi jobbar extra hårt med att få till tydlighet och en röd tråd genom utbildningen. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Roger W
Skrev om Basutbildarna

Bra utbildningsmaterial Bra upplägg och det var lätt att förstå.

Svar från Basutbildarna

Tack Roger för ditt omdöme och de fina orden! Hoppas du har bra nytta av dina nya kunskaper. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Marcus P
Skrev om Basutbildarna

En tydlig interaktiv utbildning som gjorde det lätta att ta in materialet. Fick göra utbildningen som en del i att jag blivit utsedd till skyddsombud på min arbetsplats så det var företaget som valde utbildningen och hade kontakt med Basutbildarna. Men en tydlig och lätta navigerad hemsida för att komma till utbildningen.

Svar från Basutbildarna

Tack Marcus för ditt omdöme! Kul att höra att du uppskattar tydligheten och att du upplever det lätt att navigera i vår digitala plattform. Att göra våra utbildningar interaktiva är något vi kontinuerligt jobbar med och extra kul att höra att du uppskattar just detta. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Alma C
Skrev om Basutbildarna

Bra service, lätt att följa utbildningen

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Alma! Vi har nyligen uppdaterat våra utbildningar för att göra strukturen ännu bättre och det är glädjande att höra att du upplever den lätt att följa. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Johanna Ö
Skrev om Basutbildarna

Väldigt trevliga och serviceminded!

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Johanna! Alltid kul att höra detta då vi verkligen vill erbjuda ett personligt bemötande med bra service och hög kundnöjdhet. Lycka till med dina nya kunskaper och kompetens! Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Magnus D
Skrev om Basutbildarna

Mycket bra kursinnehåll. Jag är hel nöjd!!

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Magnus! Väldigt glädjande att höra att du har gått en av våra utbildningar som mött dina förväntningar och gjort dig mer än nöjd. Hoppas utbildningen ger dig nya kompetenser och möjligheter i yrkeslivet till att bidra och skapa en bra och säker arbetsmiljö. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Cecilia W
Skrev om Basutbildarna

Bra att kunna göra kursen på distans.

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Cecilia! Vi upplever att många företag ofta har svårt att samla alla sin medarbetare vid samma tidpunkt för att gå utbildningar och höja kompetensen för att möta alla de krav som finns från exempelvis arbetsmiljöverket. Det är en av de stora fördelarna med självstudiekurser och onlinekurser att skapa möjligheter för företag att på ett bra och smidigt sätt öka kompetensen hos sin personal då kursdeltagaren kan studera under sina egna förutsättningar när tid finns. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Henry L
Skrev om Basutbildarna

Bra utb.portal. Kursens material var tydlig och höll sig jättebra inom ramarna. Toppen.

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme Henry! Kul att höra att du upplever detta då vi kontinuerligt lägger tid och kraft för att utveckla våra kurser och lyckas med detta. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

August A
Skrev om Basutbildarna

Ett mycket enkelt och smidigt bemötande. Där jag snabbt kunde komma igång med mina utbildningar. Positivt överraskade och var över mina förväntningar. Jag utförde Bas P/U utbildning.

Svar från Basutbildarna

Tack för ditt omdöme August! Enkelhet och smidighet är när något vi värderar högt och jobbar aktivt med hela tiden. Väldigt glädjande att höra att vi levererade positivt över dina förväntningar och hoppas utbildningen kommer dig till nytta i yrkeslivet. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Maurice M
Skrev om Basutbildarna

Lärorik och bra välförmulerad utbildning.

Svar från Basutbildarna

Tack Maurice för ditt omdöme! Vi jobbar aktivt med att se över utbildningen för att säkerställa en pedagogisk upplevelse med bearbetade texter och tydlig presentation vilket gör det extra kul att läsa det du skriver. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig

Pär Å
Skrev om Basutbildarna

Tog kursen Fallskydd. Mycket bra och pedagogisk kurs som är ett krav av min arbetsgivare.

Svar från Basutbildarna

Tack Pär för ditt omdöme! Glädjande att höra att du är nöjd och att ni arbetar aktivt på företaget för en säker arbetsmiljö. Vänligen, Adrian, Utbildningsansvarig