Alla kategorier Båttillbehör Västra Götaland Göteborg Båtagent Sverige AB

Båtagent Sverige AB

Liedbergsgatan 5, 412 70 Göteborg — Visa karta

På Båtagent AB Sverige sätter vi våra kunder i fokus och hjälper dig att sälja din båt och inget annat. Utan favorisering av märken, driftkostnader, marinor etc. kan vi se till att sälja din båt utan onödigt stora provisioner.

Fördelarna med Båtagent Sverige
- Full tillgång till båten under försäljning
- Hjälp med avtal och kontraktskrivning
- Erfarna och välutbildade mäklare inom båtliv och sjöfart
- Brett kontaktnät samt hjälp med finansiering och besiktning

Vi på Båtagent Sverige genomför bara schemalagda visningar med seriösa köpare. Allt för att du ska slippa spring på din båt och undvika onödigt slitage. Vi kan på så vis erbjuda en mer effektiv och billigare tjänst. Vill du ha tips och råd om hur du på bästa sätt säljer din båt? Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig. Vi ser till att din försäljning blir så lyckad som möjligt och maximerar resultatet.

Läs vad 31 kunder tycker om Båtagent Sverige AB

• Owe W
    Owe W skrev om Båtagent Sverige AB
    Jag sålde min segelbåt, en Hallberg Rassy 31via Båtagent. Träffade mäklaren Anders Hultman, som också är företagets VD för att gå igenom villkoren i ett uppdragsavtal. Mitt intryck av mötet var mycket positivt och hela upplägget kändes proffisionellt, så jag lämnade uppdraget till Båtagent och Anders Hultman. Ett av de första åtgärderna från Båtagents sida var att ställa ut båten på Öppet Varv någon vecka senare. Eftersom jag sjäv var förhindrad att segla upp båten från Göteborg till Ellös så fixade Anders transportseglingarna och även en uppfräschning av båtens teakdäck som verkligen blev nästan i nyskick.

Under hela säljprocessen hade jag en tät kontakt med Anders och alla beslut gjordes i samförstånd.

Båtagent drev affären på ett effektivt och proffesionellt sätt från början till slut och Anders var personligt engagerad i alla steg, såsom affärsupplägg, förhandlingar med köpare, besiktning, slutförhandlingar, mm. Jag som säljare kände mig trygg och välinformerad. Och det vi kommit överens om både i uppdragsavtalet och senare under affärens gång uppfylldes till fullo.

Jag är mycket nöjd med samarbetet med Båtagent och Anders Hultman och vill varmt rekommendera Båtagent som en kunnig, personligt engagerad och proffesionell partner. Läs mer
  • Ola Å skrev om Båtagent Sverige AB
    Försäljning av båt.
    På samma gång ett såväl professionellt, som personligt bemötande av mäklaren.
    Affär på en förväntad nivå.
    Arvodet var rimligt. Läs mer
  • Kjell A skrev om Båtagent Sverige AB
    Jag har sålt en Bavaria 46
    Jag upplever att de personer som jag har varit i kontakt på båtagent har ett stort kunnande och engagemang.
    Min uppfattning är att de är lösning fokuserade och vill att både säljare och köpare känner att de har fått/gjort en bra affär. Läs mer
  • - S skrev om Båtagent Sverige AB
    Ni sålde min båt,allt var väldigt proffsigt.mitt förtroende var helt från min sida. Jag som säljare kände att ni hade hade gjort en proffsig bild på den båt som ni sålde för mig. Läs mer
  • Åke E skrev om Båtagent Sverige AB
    Försäljning segelbåt.
    Trevligt bemötande sakliga o kunniga.
    Hade inga stora förhoppningar men BA överträffade dessa med råge. Snabbt och proffsigt.
    Känns tryggt med BA. Trots att jag var bortrest ordnades det med visning besiktning och transport. Ingen prutning. Mycket nöjd. Valuta för arvodet. Läs mer
  • - Å skrev om Båtagent Sverige AB
    Använde Båtagent både för köp och försäljning. Hjälpen vid köpet var lysande. Försäljningen inte lika engagerad. Läs mer
    2018-11-14 Anders H svarar - Å
    Hej Å,
    då vi alltid strävar efter att försöka bli lite bättre får du gärna kontakta mig för mer detaljerad feedback på vad du inte kände dig nöjd med.
    Anders Hultman
    Vd Båtagent
  • Anne-Marie H skrev om Båtagent Sverige AB
    Fik en fantastisk god behandling. Vi følte at vi var i gode hænder hele vejen. Läs mer
  • Jan J
    Jan J skrev om Båtagent Sverige AB
    Mycket proffsigt hanterat min båtförsäljning har tidigare god erfarenhet av tidigare försäljning kan inte vara annat än nöjd mycket nöjd 😀 Läs mer
  • Thorbjörn G skrev om Båtagent Sverige AB
    Jätte nöjd. Läs mer
  • Håkan S skrev om Båtagent Sverige AB
    Mycket nöjd då jag sålde vår båt genom båtagent.
    Håkan Stewen Läs mer
  • Kent H skrev om Båtagent Sverige AB
    Köp o försäljning av båt.

Mkt bra service o bemötande.

Anlitar dem gärna igen. Läs mer
  • Hans H skrev om Båtagent Sverige AB
    Niklas är kunnig, seriös och vi hade en trevlig gemenskap! Läs mer
  • Mattias skrev om Båtagent Sverige AB
    En begagnad båt.
    Snabb på återkoppling o smidigt att göra affär. Läs mer
  • Alexander H skrev om Båtagent Sverige AB
    Jeg skrev kontrakt vedrørende seilbåt i februar/mars 2018. Dessverre viste det seg at båten var vanskelig å få inn til Norge da jeg kjøpte den i mitt bolag. Historikken kunne ikke dokumenteres, og eierne tok nok litt lett på det hele og var for eksempel utrolig langsomme med å fremskaffe alt i saken. Hele tiden hadde jeg utmerket kommunikasjon med Niklas Lindgren, han var positiv hele veien - og var lett å få kontakt med når norske myndigheter kranglet. Til slutt løste saken seg, og båten ligger nå trygt her hjemme klar til charter-sesongen 2019! Läs mer
  • Christer skrev om Båtagent Sverige AB
    Sålde min båt.
    De fick sålt den ganska snabbt. Läs mer
  • Roger O skrev om Båtagent Sverige AB
    Båtförsäljning.
    Utmärkt bemötande.
    Korrekt hantering av ärendet.
    Trevlig och pålitlig personal.
    Rekommenderar gärna företaget till andra kunder, skulle själv anlita företaget igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Oskar F skrev om Båtagent Sverige AB
    Salde min bat via Batagent. Fick mycket bra bemötande och dialog med utsedd mäklare. Hade sedan en ganska besvärlig inspektion och slut uppgörelse med koparen. Detta berodde delvis pa att jag ej kunde närvara och en osäker kopare. Upplevde att Batagent hanterade affären val aven om tiden blev delvis forlangd. Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Båtagent Sverige AB
    Bra bemötande
    Bra beskrivning av köpprocess
    Höll vad som kom överens
    Stort förtroende för Aron Läs mer
  • Björn S skrev om Båtagent Sverige AB
    Trevlig o tillmötesgående mäklare .Lite brist på alternativ när de gör trögt i försäljningen!! Komma med alternativ i marknadsföring, inte så lätt men de är de ni har bet för. Läs mer
  • Petur G
    Petur G skrev om Båtagent Sverige AB
    Jeg modtog en ualmindelig høj service fra Båtagent.se
    Jeg giver mine højeste anbefalinger! Läs mer
  • Carl Gunnar A skrev om Båtagent Sverige AB
    Motorbåt 33fot. Mycket vänligt och professionellt bemötande, snabba svar och visning av objektet. Läs mer
  • Per N skrev om Båtagent Sverige AB
    Gav i uppdrag till Båtagent Sverige AB att sälja min båt.
    Fick en mycket bra och snabb respons.
    Bemötandet var affärsmässigt bra.
    Är mer än nöjd med kontakten med Båtagent Sverige AB. Läs mer
  • Tomie E skrev om Båtagent Sverige AB
    Köpte en Bavaria 30 CR i Stenungsund.
    Allt klaffade till belåtenhet, mäklaren var trevlig o engagerad.
    Även vid överlämnandet av båten fungerade allt enligt önskan.
    En liten reklamation vid hemkomsten behandlades bra av Båtagent.
    Nöjd med både mäklare o Båtagent. Läs mer
  • Anders P skrev om Båtagent Sverige AB
    Sålde min båt. Jättebra o proffsig agerande! Läs mer
  • Gösta H skrev om Båtagent Sverige AB
    Försäljningen av vår Bavaria gick snabbt och var effektiv. Trevligt bemötande och god marknadsföring var det som gav resultat. Gör alltid lite bättre än vad kunden förväntar sig det ger resultat. Läs mer
  • Maria S skrev om Båtagent Sverige AB
    Jag delade en segelbåt ihop med en av mina närmaste vänner som tyvärr gick bort plötsligt. Under vårrustningen av båten insåg jag att det blir för mycket arbete att ha hand om den själv, särskilt med tanke på att jag bor på östkusten och båten på västkusten.

Jag behövde komma i kontakt med en båtmäkare som tog hand om allt från fotografering, annonsering, visninga mm för att sälja båten inför säsongen eftersom jag själv inte bor där båten befann sig.

Redan från första sekund kändes det väldigt bra. Det blev en snabb och trygg affär som anpassdes efter mig som kund, alltid med ett positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Båtagent Sverige AB
    Vi köpte en hanse320 av Aron och vi blev mycket bra bemött både på båtmässan och vid visning så båtagent kan vi rekommendera Läs mer
  • Knut E skrev om Båtagent Sverige AB
    Kundorienterat med god professionalism och snabba besked. Avtalshanteringen lä'mnar en del övrigt att önska. Läs mer
  • Anders R skrev om Båtagent Sverige AB
    Båt
    Mycket bra
    Dom levde upp till dom
    Upptäckte att företagets VD gillar kalops. Läs mer
  • Ingvar H skrev om Båtagent Sverige AB
    Alltid snabba med svar. Trevliga, bra hemsida. Läs mer
  • Einar L skrev om Båtagent Sverige AB
    Trasslar med visningar, går ej att lita på när det gäller uppgjord affär. Läs mer

Liedbergsgatan 5, 412 70 Göteborg