Alla kategorier Båttillbehör Västra Götaland Göteborg Båtagent Sverige AB

Båtagent Sverige AB

Liedbergsgatan 5, 412 70 Göteborg — Visa karta

På Båtagent AB Sverige sätter vi våra kunder i fokus och hjälper dig att sälja din båt och inget annat. Utan favorisering av märken, driftkostnader, marinor etc. kan vi se till att sälja din båt utan onödigt stora provisioner.

Fördelarna med Båtagent Sverige
- Full tillgång till båten under försäljning
- Hjälp med avtal och kontraktskrivning
- Erfarna och välutbildade mäklare inom båtliv och sjöfart
- Brett kontaktnät samt hjälp med finansiering och besiktning

Vi på Båtagent Sverige genomför bara schemalagda visningar med seriösa köpare. Allt för att du ska slippa spring på din båt och undvika onödigt slitage. Vi kan på så vis erbjuda en mer effektiv och billigare tjänst. Vill du ha tips och råd om hur du på bästa sätt säljer din båt? Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig. Vi ser till att din försäljning blir så lyckad som möjligt och maximerar resultatet.

Läs vad 9 kunder tycker om Båtagent Sverige AB

• Tomie E
    Tomie E skrev om Båtagent Sverige AB
    Köpte en Bavaria 30 CR i Stenungsund.
    Allt klaffade till belåtenhet, mäklaren var trevlig o engagerad.
    Även vid överlämnandet av båten fungerade allt enligt önskan.
    En liten reklamation vid hemkomsten behandlades bra av Båtagent.
    Nöjd med både mäklare o Båtagent. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Båtagent Sverige AB
    Sålde min båt. Jättebra o proffsig agerande! Läs mer
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Båtagent Sverige AB
    Försäljningen av vår Bavaria gick snabbt och var effektiv. Trevligt bemötande och god marknadsföring var det som gav resultat. Gör alltid lite bättre än vad kunden förväntar sig det ger resultat. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Båtagent Sverige AB
    Jag delade en segelbåt ihop med en av mina närmaste vänner som tyvärr gick bort plötsligt. Under vårrustningen av båten insåg jag att det blir för mycket arbete att ha hand om den själv, särskilt med tanke på att jag bor på östkusten och båten på västkusten.

Jag behövde komma i kontakt med en båtmäkare som tog hand om allt från fotografering, annonsering, visninga mm för att sälja båten inför säsongen eftersom jag själv inte bor där båten befann sig.

Redan från första sekund kändes det väldigt bra. Det blev en snabb och trygg affär som anpassdes efter mig som kund, alltid med ett positivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Båtagent Sverige AB
    Vi köpte en hanse320 av Aron och vi blev mycket bra bemött både på båtmässan och vid visning så båtagent kan vi rekommendera Läs mer
  • Knut E
    Knut E skrev om Båtagent Sverige AB
    Kundorienterat med god professionalism och snabba besked. Avtalshanteringen lä'mnar en del övrigt att önska. Läs mer
  • Anders R
    Ingvar H skrev om Båtagent Sverige AB
    Alltid snabba med svar. Trevliga, bra hemsida. Läs mer
  • Einar L
    Einar L skrev om Båtagent Sverige AB
    Trasslar med visningar, går ej att lita på när det gäller uppgjord affär. Läs mer

Liedbergsgatan 5, 412 70 Göteborg