Båtagent Sverige AB

Båtagent Sverige AB

www.batagent.se
  • Badge2022

På Båtagent AB Sverige sätter vi våra kunder i fokus och hjälper dig att sälja din båt och inget annat. Utan favorisering av märken, driftkostnader, marinor etc. kan vi se till att sälja din båt utan onödigt stora provisioner. Fördelarna med Båtagent Sverige - Full tillgång till båten under försäljning - Hjälp med avtal och...

121 omdömen om Båtagent Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2018

Urban F
Skrev om Båtagent Sverige AB

Gäller ett förmedlingsuppdrag som agenten Jonas i Sth inte fullföljde sitt uppdrag så som man förväntar sig av ett seriöst företag. Han ignorerade ytterligare budgivare till följd av att uppdragsgivaren förlorade en större summa pengar genom att anlita Båtagent/ Sth.

Karl-Magnus S
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpte en båt via Niklas Gustafsson på Båtagent, har bara gott att säga: tillgänglig, proffesionell, kundinriktad, förtroende ingivande och trevlig! Det blev en supersmidig affär från första kontakt till avslutad affär. Jag kan starkt rekommendera Niklas och Båtagent om ni i framtiden skall göra en båtaffär Tack! Magnus Sundling

Liene S
Skrev om Båtagent Sverige AB

My experience with Batagent was excellent. My contact person Dan was really open to all questions, helpful in sailing boat purchase procedure. Even more than expected from Dan- in terms of additional help and service which he offered on top of official procedure. Thank you, Dan and Batagent, I am happy about my new sailing boat Beneteau 36 cc. Will recommend for other friends who would like to buy or sell their boats.

Henrik S
Skrev om Båtagent Sverige AB

Jeg har købt en Dufour 40 E Performance gennem Båtagent, ved Niklas Gustafsson. Jeg var meget tilfreds med købet og Niklas' venlige, hjælpsomme og professionelle tilgang til salget.

Håkan Ragnar N
Skrev om Båtagent Sverige AB

Vi fick kontakt med Niklas.Gustafsson på Båtagent när vi skulle sälja vår segelbåt. När vi träffades blev vi väldigt seriöst bemötta och vi fick en väldigt bra uppfattning av Niklas och det var det som gjorde att vi valde Båtagent. Vi hade väldigt högt ställda förväntningar på Båtagent och vår uppfattning var att de överträffade våra förväntningar. Då vi bor utomlands så hjälpte Niklas oss genom hela processen på ett utomordentligt föredömligt sätt. Hela affären gick väldigt smidigt och vi blev också väldigt nöjda...

Asseus Sven A
Skrev om Båtagent Sverige AB

Jättebra bemötande från mäklaren ifråga. Hur andra personer i bolaget är har jag ingen aning om. proffsigt bemötande. Sålde min motorbåt efter 15 års innehav på en vikande marknad

Jan Krister O
Skrev om Båtagent Sverige AB

Artigt bemött. Höga förväntningar. Förbättringsområde feedback.

Sven-göran K
Skrev om Båtagent Sverige AB

Mycket väl bemött av Niklas Gustavson. Infriade mina förväntningar på en bra båtagent. Smidiga och bra verktyg för att lätt genomföra ett köp av begagnad segelbåt Linjett 35. Viss information om båten var dock inte helt korrekt.

Magnus J
Skrev om Båtagent Sverige AB

Bra bemötande. Dock uteblev löften om fotografering. Den upplevda känslan var att vi inte skulle behöva bry oss om försäljningen men tydligen så krävdes det ett engagemang från oss vid flertal tillfällen. Även den besiktning som ingick trodde vi var en fullskalig besiktning, men visade sig vara en sk. förbesiktning. Tydlighet är en förbättringspotential.

Tomas K
Skrev om Båtagent Sverige AB

Saknade ofta fortlöpande information.Säljaren erhöll aldrig sin del av handpenningen förrän vid slutuppgörelsen.Handpenningen var på 82500kr !!Ännu inget protokoll från besiktningen utförd för ca 3veckor sedan.

Peter V
Skrev om Båtagent Sverige AB

De hjälpte mig att sälja min ganska moderna 37 fots segelbåt. Jag fick ett trevligt, aktivt och serviceinriktad bemötande. Helt nöjd.

Hilding N
Skrev om Båtagent Sverige AB

Ett professionellt företag, bra för både säljare och köpare. Köpte min segelbåt där.

Martin R
Skrev om Båtagent Sverige AB

Vi blev mycket väl bemötta av Båtagent som hade ett professionellt förhållningssätt under hela köpeprocessen av vår segelbåt. Stort tack till Dan Göransson som med vänlighet, kompetens, och engagemang utöver det vanliga var med oss från första kontakt till åtgärdande av de få fel som kom fram under besiktningen. Vi kan varmt rekommendera honom till kommande uppdrag.

Jesper S
Skrev om Båtagent Sverige AB

Positivt. Hurtige og præcise svar. Stor ærlighed om båd.

Einar O
Skrev om Båtagent Sverige AB

Veldig god service og ble fulgt opp gjennom hele kjøpsprosessen som varte nesten 5 måneder. Prosessen tok så lang tid fordi jeg kjøpte en seilbåt som stod innendørs om vinteren. Gode svar på spørsmål og gode råd ble gitt ifm valg av besiktningsmann og forsikringsselskap. Anbefales.

Jonas D
Skrev om Båtagent Sverige AB

Bra resurs under hela båtköpet

Jonas S
Skrev om Båtagent Sverige AB

En mycket smidig och snabb båtaffär. All heder till Aron som skötte det hela på en mycket bra sätt! Tack!!

Gert B
Skrev om Båtagent Sverige AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande av agenten. Våra förväntningar var att sälja vår båt med hjälp av Båtagent och de råden som agenten gav visade sig vara en fullträff för vår del och vad vi förstod så var köparen också mycket nöjd. Sammanfattnings vis kan vi varmt rekommendera Båtagent Sverige AB. Gullvor och Gert

Svar från Båtagent Sverige AB

Tack för ert mycket fina omdöme!

John L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Professionalitet och trevligt bemötande och har präglat vår upplevelse av Båtagent. Dagen med båtbesiktning, kontraktsskrivning och viss stuvning av båtprylar var ju en viktig och spänningsfylld dag för oss som köpare. Båtagents representant tog sig tid och skapade en trygg trevlig stämning och hjälpte dessutom till med att packa in våra båtprylar in den nyinköpta båten. Det var en Bavaria 37 Cr, 2007.

Tackar för detta, alltid kul med nöjda köpare. Mvh Anders Hultman Båtagent

Gunnar V
Skrev om Båtagent Sverige AB

Professionellt och trevligt bemötande. Smidig hantering vid försäljning av vår båt. Rekommenderas!

Per H
Skrev om Båtagent Sverige AB

Professionell hantering av försäljning av vår båt. Vi hade full tillgång till båten under försäljningsprocessen och Båtagent har ordnat med motorteknisk support trots semestertider. Snabb kommunikation med SMS och mail. Båtagent har skött försäljningen av vår båt på ett föredömligt sätt vilket ger våra starkaste rekommendationer och ett företag vi kommer kontakta igen vid framtida båtmäklanden.

Markus Gunneflo G
Skrev om Båtagent Sverige AB

Mycket god behandling. Kändes tryggare än att köpa båten privat. Säljaren var angelägen om att alla skulle vara nöjda.

Bernt E
Skrev om Båtagent Sverige AB

Proffesionellt och samtidigt smidigt för mig som kund gör att jag gärna rekommenderar Båtagent till andra som vill sälja båten.

Svar från Båtagent Sverige AB

Tack Bernt, och tack för gott samarbete. Nu får vi hoppas köparna får en fin seglats till Mallorca.

Michael Riise R
Skrev om Båtagent Sverige AB

Vi köpte en motorbåt och blev bemötta på ett sätt som ingav förtroende. Företaget levde upp till förväntningarna genom att ordna med besiktningsman och praktisk arrangemangen som upptagning och inläggning av båten etc. efter besiktning. En representant var med vid provkörning. Vi upplevde vår kontakt som behjälplig och seriös vid affärsuppgörelse och kontraktsskrivningen. Det kändes trevligt och tryggt att göra affär via Båtagent.

Per Lindell L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Proffsigt bemötande i alla steg av försäljning av min båt.

Stig Larsson L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Bra bemötande, snabbt och professionellt handlande och förtroendeskapande både för säljare och köpare.

Johannes Lantz L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Mycket trevligt bemötande. Snabba och tydliga svar på våra frågor och funderingar. Rekommenderas helt klart!

Kalle J
Skrev om Båtagent Sverige AB

Dygtig og professionelle. Tak for godt samarbejde med salg af min båd

Carl-johan S
Skrev om Båtagent Sverige AB

Båtagents bemötande har varit mycket positivt och proffsigt. Enkelt och smidigt skött från början till avslut av affären. Deras helhetskoncept har varit helt suveränt. Kan mycket väl rekommendera detta företag till andra som tänkt köpa eller sälja sin båt.

Börje E
Skrev om Båtagent Sverige AB

Är väldigt nöjd efter en snabb och väl genomförd affär. Mvh Börje

Staffan L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Båtagent sålde en segelbåt åt mig. Deras representant mycket kunnig , trevlig och seriös. Han gav inte upp trots motigheter på marknaden.

Katarina O
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpt en segelbåt. Väldigt bra, trevligt och proffsigt bemötta. Förväntningarna var att det skulle bli en smidig affär och det blev bättre än vad vi förväntat oss. Virrig mycket nöjda .

Henrik L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Bra och enkel kommunikation genom hela försäljningsprocessen. Kan rekommendera starkt att använda Båtagent om du skall sälja båten.

Jan E
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpte en segelbåt förmedlad av Båtagent. Kommunikation och bemötande var mycket proffsigt genom hela affären. Detta är ett bra och säkert sätt att köpa båt på.

Anders L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpte min Najad utav Aron. Blev bemött på ett proffsigt sätt, snabba svar och serviceminded. /Anders

Christoffer U
Skrev om Båtagent Sverige AB

Personliga, proffsiga och lätta att sälja med! Extra plus att de erbjuder annonsering på utländska marknader.

Trued H
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpte en segelbåt, Hanse 315. Superproffesionell, trevlig, kunnig och serviceminded båtmäklare. Går nog inte att hitta en bättre. Pga Coronatider, så gjordes hela köpet på distans. Allt gick som en dans, och vi fick ett enormt förtroende för mäklaren. Ordning och reda samt enormt trevligt bemötande genom hela processen.

Charlotta H
Skrev om Båtagent Sverige AB

Extremt seriös och professionell. Om det fanns tio stjärnor är Båtagent värda detta. Köpte båten i Finland, mäklaren mötte oss vid färjeterminalen, körde oss till mataffären och sedan varvet. Tyvärr gick vi sedan på grund i finska skärgården och ringde då mäklaren. Han hjälpte oss med att boka in på varv för reparation och seglar sedan själv ut båten till Mariehamn för att möta oss halvvägs till Sverige. Suverän kommunikation, otroligt kunnig och trevlig. Skulle varmt rekommendera Båtagent och anlita dem för alla båtköp och försäljningar!

Håkan K
Skrev om Båtagent Sverige AB

Båtagent sålde min Elan 37 Anders och Aron var mkt proffisionella och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas!

Peter E
Skrev om Båtagent Sverige AB

Bra service under hela säljprocessen. Bra uthållighet.

Erik L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Mycket Proffsigt bemötande och hanteringen av hela båtaffären. Bra exponeringsyta för båten och trevliga att göra affärer med. Med vänlig hälsning, Erik

Leif G
Skrev om Båtagent Sverige AB

Väl genomförd affär. Trevligt bemötande.

Ingemar B
Skrev om Båtagent Sverige AB

Min fru och jag köpte en 37-fots segelbåt där Emil Alm på Båtagent i Stockholm var ombud för säljaren. Jag är jättenöjd! Det man förväntar sig som köpare är seriös, saklig och bra information, framför allt om båtens brister, samt smidig hantering överlag. Där tycker jag Emil Alm motsvarade våra förväntningar på samtliga punkter. Emil hjälpte också till så att banken var snabb med finansieringen inför den stundande helgen, vilket innebar att vi fick en ljuvlig hösthelg i skärgården i bästa brittsommarvädret med vår nya pärla. Vi är väldigt nöjda både med båten och med servicen vi fått.

Lennart L
Skrev om Båtagent Sverige AB

Båtagent sålde min segelbåt och det gick snabbt samt problemfritt. Suverän service så de överträffade verklingen mina högt ställda förväntningar.

Markus E

Kunnig och påläst. Öppen med fel och brister. Rekommenderas

Johan K
Skrev om Båtagent Sverige AB

Sålde en Dufour åt mig, en enkel process utan några konstigheter.

Kenneth S
Skrev om Båtagent Sverige AB

Köpte segelbåt där Båtagenten hade ett mycket professionellt säljförfarande med krav både på säljare och köpare med snabb hantering av hela affären och hjälp med att hitta besiktningsman, långivare, försäkringsbolag etc Kenneth.S

Thomas F
Skrev om Båtagent Sverige AB

Sålde segelbåt Trevligt förtroende ingivande bemötande Snabb hantering och försäljningsprocessen gick snabbt Jag är väldigt nöjd med Båtagent / Aron

Roger H
Skrev om Båtagent Sverige AB

En segelbåt , mycket bra bemötande och genomförande av affären ,

Gilbert M
Skrev om Båtagent Sverige AB

Försäljnings uppdrag av segelbåt. Väl bemött. Båtagent levde upp till mina förväntningar. Jag är helt nöjd med deras service.