Båtsupport i Sverige AB

Båtsupport i Sverige AB

• Badge2023

Välkommen till Båtsupport i Sverige! Vår båtrekond ger din båt en strålande lyster inför varje säsong, med polering, rubbing och applicering av en långvarig sealer. Resultatet blir en båt som ser ut som ny och som behåller sin glans hela säsongen. Förutom båtrekond erbjuder vi även båtunderhåll och renovering av inredning och...

15 omdömen om Båtsupport i Sverige AB

Ulf E
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Toppenservice, alltid med härligt bemötande och leverans i tid

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme Ulf!

Linnea S
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

En professionell servicenivå. Ett trevligt bemötande i förfrågan och planering av slipning och bottenmålning på min Ryds 550VI sport. Har redan bokat in en båtrekond hos Båtsupport inför sommaren!

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Hej Linnéa! Vi känner oss glada över att du hittat tillbaka till Båtsupport. Det skall bli extrakul att kika på din båtbotten som vi gjorde för över tre år sedan. Tack för ditt omdömme!

Jenny L
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Jättenöjd! Enda att det är lite svårt att få kontakt ibland. Men bemötande och jobbet utmärkt! Rekommenderas.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Hej Jenny! Tack för ditt fina omdöme och återkoppling, vi ska se till att bli bättre på att svara snabbare nästa gång!

Mikael T
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Bra killar som gör ett kanon arbete. Rekomenderas om man vill ha hjälp med sin båtbotten.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tusen tack för ditt omdöme Micke!

All-Win A
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Svarar alltid i telefon och snabb respons på Mail. Kommer med kostnadsförslag som överensstämmer bra med slutresultatet, utför noggranna och super bra jobb! Kompetenta och professionella! //mathias

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Hej Mathias! Tack för ditt fina omdöme och möjligheten att få jobba på din fina Hydrolift!

Vertrieb A
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

En pålitlig och professionell samarbetspartner och branschkollega! /Marcus Henneberg Vertrieb Marine

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme Marcus! Vi är glada över att få ha er som vår samarbetspartner!

ROLF C
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Efter mycket om och men så svarade Båtsupport på ett Mail som jag hade skickat ang utvändig rengöring och polering av min båt. Jag hade dialog och planerade NÄR båten skulle köras till Åkersberga och vid vilket datum. Båten låg kvar på land i nästan en vecka och jag fick löpande uppdatering med bilder och samtal om progressen. Jobbet har utförts på en bra sätt och jag är nöjd med resultatet trots att båten är 34 år gammal och inte efterhållen de senaste 9 åren annat än utvändig tvätt med högtryck.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack Rolf för ditt omdöme och för att vi fick möjligheten att arbeta på din båt!

Sven J
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Allservice som företaget också heter har jag anlitat under ett antal år. Det har varit målning av mitt hus, bygge av trappor, uthus mm. Allt arbete har utförts mycket professionellt, kostnadseffektivt och jag är därför mycket nöjd. Det är därför jag med glädje kan rekommendera Båtsupport/Allservice. Sven Stephan Johansson

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Stort tack för ditt fina omdöme Sven, vi uppskattar det! Det är alltid lika trevligt att få arbeta för dig.

Elisabet H
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Mycket vänligt bemötande. Snabba att utföra de överenskomna tjänsterna.. Tjänster: Trädbeskärning, gräsklippning och trädgårdsskötsel.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme Elisabet!

Roy L
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Bliv bemött på ett öppet, vänlig och professionell sätt.. Jobbet blev utfört snabbt med förväntad resultat - ren plattor på uteplatsen.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

VI tackar ödmjukast för ditt omdöme Roy, hoppas att vi ses snart igen!

Rahul S
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Martin from Båtsupport was really kind and engaged with solving the problem I had on my boat. They were responsive and professional.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Thank you Rahul for your answer! We are glad your were satisfied with our work.

Tomas G

HELT OKEJ! Kom i tid lätt att få kontakt

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack för ditt omdöme Tomas!

Jens H
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Bra utförda arbeten och väldigt lyhörda. Vill alltid att kunden skall vara helt nöjd vid avslut.

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Tack för ditt fina omdöme Jens, nästa gång kommer vi göra ett ännu bättre arbete för att förtjäna 5/5. Vi önskar dig en fin båtsommar!

Ingemar J
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Helt nöjd, även om jag i efterhand haft ett drygt jobb med att ta bort färgrester från presseningen under vaggan/båten!

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Hej Ingemar! Tack för att vi fick arbeta på din båt. Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete och önskar till nästa gång att du säger till om det finns någonting du inte är nöjd med, gällande för-/efterarbetet, så kommer vi mer än gärna ut och rättar till. Vi önskar dig en superfin båt-sommar. Mvh Team Båtsupport

Petter H
Skrev om Båtsupport i Sverige AB

Sjukt bra service och kommunikation. Gpr alltid ett bra jobb!

Svar från Båtsupport i Sverige AB

Hej Petter! Tack för ditt fina omdöme, vi är tacksamma för att vi har fått arbeta med din båt och installerat ett nytt ankarspel. Vi önskar dig en härlig sommar i båten. Mvh Team Båtsupport