Batteriexperten Europe AB

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Batteriexperten Europe AB

• 2020-05-25

SHAHIN S skrev om Batteriexperten Europe AB
    Är väldigt nöjd med Batteriexperten (https://www.batteriexperten.com). Smidig och enkel beställningsprocess. Väldigt bra och snabb hantering av ordern. Fick mina varor med bra kvalité levererade snabbare än lovat. Skulle absolut rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-07-04

Daniel L skrev om Batteriexperten Europe AB
    Levererar inkomplett set ersättningsbatteri. Påstår att det finns vissa modeller av Neato XV där man inte måste byta båda sidorna samtidigt (lögn/okunskap) och vägrar därför ta det som en reklamation. Drar ut på tiden med att skicka returinstruktioner. Efter upprepade uppmaningar från mig får jag till slut en trist och elak returinstruktion som går ut på att jag står för frakt och risk själv, radar upp ett antal fall då de ändå inte tänker betala tillbaka pengarna, bla om öppet köp-tiden gått ut vilket de redan sett till genom att inte skicka returinstruktioner/returnummer så som beskrivits. Välj annat företag. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte