Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Batteriexperten Europe AB

Batteriexperten Europe AB

Omdömen totalt
10
Snittbetyg
1.8
Skriv ett omdöme

10 omdömen om Batteriexperten Europe AB

Visar 10 omdömen med 1.8 i snittbetyg
Conny J
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Jag har inte fått min beställning och de inte ens svarar på e-post. Så bara stulna pengar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Henrik G
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Helt usel kundbehandling. På batteriexperten.se anger de att ersättningsbatteriet jag köpte ska passa med min datamus vilket det inte gör och eftersom jag inte hade tagit ut originalbatteriet så var det svårt för mig att verifiera uppgifterna. Ersättningsbatteriet kom och det visar sig att INGEN av egenskaperna på ersättningsbatteriet matchar originalbatteriet. Varken storlek, strömstyrka eller kontakten. Gott så tänkte jag, får väl kontakt bolaget och returnera batteriet. Batteriexperten.se hävdar att jag som kund gjort... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pierre tommy rené A
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Helt suveräna! Mycket bra service

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Andreas Å
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Jag beställde ett batteri från Batteriexperten.com enligt deras produktbeskrivning, vilken skulle vara kompatibel med min enhet. Vid mottagandet upptäckte jag att batteriets mått var felaktiga och det passade inte alls. När jag kontaktade Batteriexperten för att adressera problemet fick jag till svar att "Det är så med alla enheter att det sitter olika batterier i dem", vilket inte stämmer. Samma batterityp används i alla enheter av min modell. Denna felaktiga information och företagets vägran att erkänna sitt misstag har... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anders E
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Ljuger om egen lagerstatus, ljuger om leverantörers lagerstatus, kommunicerar inte kring leveransförseningar. Snabb kundtjänst dock.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MATTIAS L
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Undvik detta företaget. Trots korrekt inmatade uppgifter i kundprofilen ändrades samtliga uppgifter från företaget jag beställde åt, till min personliga adress, eftersom jag fick identifiera mig via BankId. I efterhand har de berättat att de hämtar adressuppgifterna från Skatteverket, så oavsett vad man matar in så skrivs uppgifterna över. Jag meddelade Batteriexperten omedelbart när jag fått orderbekräftelsen och informerade om rätt fakturaaadress, men Batteriexperten vägrar korrigera uppgifterna, så jag har varit tvungen... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Clas Olof G
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Beställer ett batteri som det klart å tydligt står på hemsidan att det ska passa telefonen, vilket det sedan inte gör. Reklamerar eftersom hemsidan lurat mig, men dom hävdar att det är ett felköp och att jag måste betala returfrakt. Lågt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
DAN S
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Har beställt två ersättningsbatterier för Black & Decker. Det ena fungerade inte, och det fick jag faktiskt utbytt. Båda batterierna helt döda efter ett år och ganska lite användning, så deras ersättningsbatterier är inget att rekommendera. Inget svar alls från kundtjänst denna gång.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
SHAHIN S
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Är väldigt nöjd med Batteriexperten (https://www.batteriexperten.com). Smidig och enkel beställningsprocess. Väldigt bra och snabb hantering av ordern. Fick mina varor med bra kvalité levererade snabbare än lovat. Skulle absolut rekommendera till andra.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel L
Skrev om Batteriexperten Europe AB

Levererar inkomplett set ersättningsbatteri. Påstår att det finns vissa modeller av Neato XV där man inte måste byta båda sidorna samtidigt (lögn/okunskap) och vägrar därför ta det som en reklamation. Drar ut på tiden med att skicka returinstruktioner. Efter upprepade uppmaningar från mig får jag till slut en trist och elak returinstruktion som går ut på att jag står för frakt och risk själv, radar upp ett antal fall då de ändå inte tänker betala tillbaka pengarna, bla om öppet köp-tiden gått ut vilket de redan sett till... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen