BAUHAUS Järfälla

Ring 070-261 72 77 www.bauhaus.se
2.8

10 omdömen om BAUHAUS Järfälla

Ann-Charlotte Birgitta Margareta H

Köpte matta till uterummet, Patrik är ett proffs, trevlig och noggrann, nöjd kund. Med vänlig hälsning, Ann-Charlotte

Anette L
Skrev om BAUHAUS Järfälla

Tusen tack Josefine för jättetrevligt bemötande och fin service, du är en stjärna!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Soliga hälsningar Anette (trätunna och medelhavsjord).

Ali Kobra O
Skrev om Bauhaus & Co KB

Tydligen är personalen mer upptagen med att sätta upp sina skyltar än att hjälpa sina kunder i butik. Otroligt dåligt bemötande på VVS avdelning. Konstigt att företaget inte gör något åt den dåliga service som kunder får i butiken.

Markus E
Skrev om Bauhaus & Co KB

Beställde gran som det visade sig vid leveransbokning inte kunde levereras på andra tider än kl 10 på arbetsdag och endast vid två dagar, tis och ons. Det var omöjligt att resonera med bokningen och kundservice åberopade finstilthet och att vi var tvungen att betala returfrakt. Detta orsakade att vi bestred BAUHAUS krav samt stod utan gran eftersom kundservice inte gick med på att häva köpet. Efter en veckas debacle så häver man köpet, men den långsamma hanteringen ger då att skadan i stort sett ett faktum. Dåligt bemötande av BAUHAUS!

Per G
Skrev om Bauhaus & Co KB

Väldigt dålig service när det gäller reklamationer. Var där den 12 november för att reklamera en felaktig maskin. Till min förvåning fick jag inga pengar tillbaka utan jag måste vänta i 5 veckor på att den skall repareras. Så jag fick gå till konkurrenten Jula istället och KÖPA en ny! Jag kommer aldrig mer att köpa maskiner på Bauhaus!!!

Elisabeth E
Skrev om Bauhaus & Co KB

Bra utbud men det tar alltid väldigt lång tid innan man får hjälp av personalen.

Johnn W
Skrev om Bauhaus & Co KB

Bra kvalitet och utbud men sövande långsamma i kassorna och för det mesta väldigt få kassor öppna. Jag har varit där massor av gånger och det är i stort sätt alltid långsamt i kassorna. Summerat: bra men inte för dig som har bråttom.

Kristoffer C
Skrev om Bauhaus & Co KB

Väldigt bra sortiment och faktiskt även bra priser. Däremot kunde stora delar av personalen bytas ut, har flertalet gånger fått fel information. Dessutom är dem helt ointresserade av kunder och har väldigt dåliga kunskaper. Synd eftersomjag gillar varuhuset och besöker det ofta dp man oftast finner det man söker...

CARL ANDERS L
Skrev om Bauhaus & Co KB

Jag tycker vanliga varuhuset är okej även om de ofta säljer återlämnade produkter som nya även om de är slitna och inte kompletta. Däremot tycker jag brädgården är katastrof! Den är utformad på ett sätt som gör det nästan hopplöst att köra in med släp. Både övriga kunder, särskilt hantverkare, och personal är mycket otrevliga. Att få personalen att lyfta ned mer virke med truck är nästan hopplöst. Ofta är virket som går att nå skadat och undermåligt. Jag tycker det är häpnadsväckande att personalen kan vara så dryg när kunderna...

Elina E
Skrev om Bauhaus & Co KB

Jag handlar rätt så mycket på bauhaus. Älskar deras lampor och även alla deras blommor. Köpte alla mina uteplantor och frön på Bauhaus förra året och de höll jättebra kvalitét. Dessutom har de lite då och då specialpris på varor till hemmet. Har bland annat köpt innerdörrar och duschhörna kanonbilligt här. Bra service både i kassorna och personalen på golvet.

Emma K gillar detta