Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Järfälla Bauhaus & Co KB

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden
Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Läs vad 6 kunder tycker om Bauhaus & Co KB

• Per G
    Per G skrev om Bauhaus & Co KB
    Väldigt dålig service när det gäller reklamationer. Var där den 12 november för att reklamera en felaktig maskin. Till min förvåning fick jag inga pengar tillbaka utan jag måste vänta i 5 veckor på att den skall repareras. Så jag fick gå till konkurrenten Jula istället och KÖPA en ny! Jag kommer aldrig mer att köpa maskiner på Bauhaus!!!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Bauhaus & Co KB
    Bra utbud men det tar alltid väldigt lång tid innan man får hjälp av personalen.
  • Johnn W
    Johnn W skrev om Bauhaus & Co KB
    Bra kvalitet och utbud men sövande långsamma i kassorna och för det mesta väldigt få kassor öppna. Jag har varit där massor av gånger och det är i stort sätt alltid långsamt i kassorna. Summerat: bra men inte för dig som har bråttom.
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Bauhaus & Co KB
    Väldigt bra sortiment och faktiskt även bra priser. Däremot kunde stora delar av personalen bytas ut, har flertalet gånger fått fel information. Dessutom är dem helt ointresserade av kunder och har väldigt dåliga kunskaper. Synd eftersomjag gillar varuhuset och besöker det ofta dp man oftast finner det man söker...
  • Carl L
    Carl L skrev om Bauhaus & Co KB
    Jag tycker vanliga varuhuset är okej även om de ofta säljer återlämnade produkter som nya även om de är slitna och inte kompletta. Däremot tycker jag brädgården är katastrof! Den är utformad på ett sätt som gör det nästan hopplöst att köra in med släp. Både övriga kunder, särskilt hantverkare, och personal är mycket otrevliga. Att få personalen att lyfta ned mer virke med truck är nästan hopplöst. Ofta är virket som går att nå skadat och undermåligt. Jag tycker det är häpnadsväckande att personalen kan vara så dryg när kunderna handlar virke för mycket pengar. Jag tycker Bauhaus inte alls verkar vara lika måna om att erbjuda bra service för att upprätthålla varumärket som till exempel Ikea lyckats med. Badrumsrenoveringstjänsten hos Bauhaus har jag ingen personlig erfarenhet av, men upplägget verkar inte seriöst.
    Det positiva med Bauhaus är annars att utbudet är bra och att priserna, speciellt på kampanjvaror, är ganska låga.
  • Elina E
    Elina E skrev om Bauhaus & Co KB
    Jag handlar rätt så mycket på bauhaus. Älskar deras lampor och även alla deras blommor. Köpte alla mina uteplantor och frön på Bauhaus förra året och de höll jättebra kvalitét. Dessutom har de lite då och då specialpris på varor till hemmet. Har bland annat köpt innerdörrar och duschhörna kanonbilligt här. Bra service både i kassorna och personalen på golvet.
    Emma K gillar detta

Enköpingsvägen 41, 177 38 Järfälla