Bauhaus Uppsala

2.1

7 omdömen om Bauhaus Uppsala

Karl L
Skrev om Bauhaus Uppsala

Deras byggavdelning kan ha den sämsta servicen i Sverige.

Esther
Skrev om Bauhaus Uppsala

Butiken är väl ok men toaletterna är alltid skitsnuskiga! Jag har sagt till dem åtminstone vid 3 tillfällen och bett dem skicka dit en städare. Men kundservicepersonalen tycks helt ointresserade och säger att de ska göra det. När jag sedan kollat någon knapp timme senare när jag varit på väg ut så är fortfarande inget gjort. Usch!

loffe c
Skrev om Bauhaus Uppsala

oengagerad personal som inte vet vad de hade för sortiment och inte bryr sig om att kolla.

Nils T
Skrev om Bauhaus Uppsala

Mycket bra affär med stort sortiment och trevlig och ganska kunnig personal. Läget i Boländerna är givetvis fantastiskt. Telefonservicen lämnar dock en del i övrigt att önska.

Johan
Skrev om Bauhaus Uppsala

Kasst bemötande och dyrare priser än fackhandeln på många saker. Mycket konstigt tycker jag. Ett plus för det stora sortimentet dock.

lars k
Skrev om Bauhaus Uppsala

En riktig skitbutik. Skulle köpa en byggnadsställning som dom annonserat i sitt senaste reklamblad. För att få hem den behövde jag hyra släpkärra. Därför ringde jag först och frågade om ställningen skulle få plats på en släpkärra. Han som svarade skulle kolla upp detta och försvann några minuter. När han kom tillbaka svarade han glatt att det var inga problem. Jag hyrde då ett släp för att inhandla denna. När jag kommer fram visar det sig att det inte finns några ställningar hemma. Jag blir förbannad och frågar naturligtvis...

Karin S
Skrev om Bauhaus Uppsala

skitstort utbud på snygga lampor! har det mesta av inredning och hemmafix. bra prylar som inspirerar till att göra om hemma. hade inte skadat om de utökat sitt utbud av skoställ med en billigare variant.