Alla kategorier Webshop Beardshop.se

Beardshop.se

Beardshop.se är Sveriges största webbshop inom skäggvård. Vi erbjuder ett brett sortiment av svenska och internationella märken. Produkter för skägg, mustasch, klassiskt rakning samt pomador. Grundades 2014 av Grooming AB som står bakom Grooming.se.
Snabba leveranser, kundsupport via telefon, mail och live support.
Testpilotsrecensioner.
Lagerbutik på Ranhammarsvägen 20A i Bromma, öppet vardagar 10-17.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1677 kunder tycker om Beardshop.se

• David H
    David H skrev om Beardshop.se
    Sidan var lättnavigerad och information om min orderstatus var mycket god från beställning till det att leveransen hämtades ur. Mycket nöjd.
  • Martin A
    Martin A skrev om Beardshop.se
    Enormt snabbt expiderat och ännu snabbare frakt!
    Produkterna är även de utmärkta.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Beardshop.se
    Snabb levereras och bra produkter till ett bra pris.
  • David E
    David E skrev om Beardshop.se
    Alltid ett bra bemötande och snabb service. Bra sortiment och personalen har bra koll på produkterna. Aldrig varit missnöjd.
  • Christine G
    Christine G skrev om Beardshop.se
    Hej, jag tycker att Beardshop.se är mycket bra på att ta hand om sina kunder och man känner sig personligt uppmärksammad. Varje gång jag postar något med Beardshop i en tag eller hashtag så är de snabba att svara och tacka, det uppskattar jag mycket och deras service minded sätt att hantera sina kunder gör att jag blir en lojal kund som gärna rekommenderar Beardshop.se :)
  • Frida K
    Frida K skrev om Beardshop.se
    Bra företag med snabb leverans! Då det jag beställde är till mannen i födelsedagspresent så vet jah ju inte personligen hur bra produkterna är. Men vet att han gillar era produkter sen tidigare. :)
  • Lars-Gunnar F
    Lars-Gunnar F skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans till mycket bra priser!! Rekommenderas varmt!!
  • Lukas O
    Lukas O skrev om Beardshop.se
    Bra produkter och snabb frakt! Rekommenderas varmt!
  • Din elektriker i Stockholm
    Din elektriker i Stockholm skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans,lätt att handla, överskådlig butik , härligt utbud av bra grejer !!
  • linn k
    linn k skrev om Beardshop.se
    Köpte en skäggtvätt å olja till min kille i födelsedagspresent. Båda lukta helt amazing! Köpte ena från beard brothers å andra från mr beer tror jag. Båda i lukt citrus och ena skulle lukta cannabis, citrus luktar d defenitivt å ja cannabis har d väl nåra tendenser att lukta. Aja hur som helst så är jag mycket nöjd, fick paketet en dag efter till en kiosk fett nära mig å paketet va fint inslaget allt va helt å så kom d lite klistermärken å så med. 100% nöjd!
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Beardshop.se
    Bra och tydlig websida. Enkelt att beställa. Bra med tips och trix för oss som just har sållat oss till skäggänget!
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Beardshop.se
    Bra och pålitliga produkter, snabb leverans 10/10
  • Anna M
    Anna M skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans, bra produkter.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Beardshop.se
    Bra bemötande, billiga och bra produkter samt snabb leverans

Sebastian Andersson
  • John C
    John C skrev om Beardshop.se
    Hej!
    Tyvärr blev jag inte så nöjd då inte ens alla varor jag beställt och betalat för, kom med i leveransen. Det saknas Hermod Beard Brush Small (1st) och två stycken Dwarvendom Beard Bead -Xero. Jag har dock hört mycket gott om er så jag hoppas det här går att ordna? Mvh John Cederblad. Mitt ordernummer är 200035044, mitt tfn 0709289749
  • Martin L
    Martin L skrev om Beardshop.se
    Supernöjd. Snabb frakt och fina produkter.
  • Mårten K
    Mårten K skrev om Beardshop.se
    Verkar vara ett seriöst och växande företag som leverar ett stort utbud av olika tillbehör och produkter för både skägg och hår. Jag är mycket nöjd med mina produkter och dessutom den snabba leveransen.

Mvh, Mårten.
  • Sissel F
    Sissel F skrev om Beardshop.se
    Snygg sida, lätt & smidigt att beställa samt snabb leverans. Är mycket nöjd & min sambo är en trogen kund sedan länge!
  • Kim K
    Kim K skrev om Beardshop.se
    Det går tydligen inte att spåra sina odrar och dem verkar ha svårt att hålla sina "1-2" arbetsdagar till leverans som de säger på sidan.

Dock i övrigt så är det en bra webshopp och något ja rekommenderar så länge du kan stå ut med det ovansagda
    2017-08-08 Jimmy S svarar Kim K
    Hej Kim,

Tråkigt att höra att ditt paket är på villovägar. Maila ordernumret till oss så ska vi ta reda på vad som har hänt med ditt paket. Vill du hellre ringa så är du välkommen att göra det.
  • Pär Å
    Pär Å skrev om Beardshop.se
    Brett sortiment och snabb leverans.
    Kommer även framöver beställa från beardshop.se.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Beardshop.se
    Jag tyckte att allting var var snyggt och professionellt. En mycket bra sida jag kommer köpa ifrån mer.
  • Tim F
    Tim F skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans och bra webshop
  • Karl N
    Karl N skrev om Beardshop.se
    Första gången jag handlar. Grymt snabb leverans och kanonprodukter. Kommer köpa mer i fortsättningen.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Beardshop.se
    Informativ hemsida. Bra produkter. Leverans enligt löfte. Kanon!
  • Robin W
    Robin W skrev om Beardshop.se
    Otroligt tillmötesgående kundtjänst. Jag upptäckte att jag skrivit fel postort när jag beställde mitt paket och ringde upp för att få hjälp. Mitt paket gick MIA då Schenker slarvade bort mitt paket, vilket Beardshop upptäckte. De skickade genast ett nytt paket som kom fram dagen efter mitt samtal!
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Beardshop.se
    handlade skäggolja, skäggwax och en kam allt från big red beard, kanonprodukter.
    Ångrade mig ang kammen (ville ha en större)
    slog en signal och det löste sig hur enkelt som helst, trevligt bemötande verkligen serviceinriktade.
    dagen efter samtalet fanns produkterna att hämta.
  • Helena B
    Helena B skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans och bra produkter!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans. Snygg hemsida. Bra urval av produkter.
  • patrick p
    patrick p skrev om Beardshop.se
    Snabb leverans och bra vara. Bra priser. Kan rekommendera butiken. Allt perfekt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Beardshop.se
    Bra utbud. Har köpt både skäggborstar, skäggolja och skäggwax.
  • Kristofer M
    Kristofer M skrev om Beardshop.se
    Super! Bra produkter, otrolig leverans! Helt kanon+++++
  • Antoine D
    Antoine D skrev om Beardshop.se
    Uppriktigt så kan jag inte skriva mycket om vad jag har för uppskattning om företaget. Jag har bara handlat där en gång online. Men det kanske räcker att skriva något här. Det lilla jag kan säga är att det gick snabbt att få hem paketet, och att det var väldigt fint nerpackat. Dessutom så fick man extra prylar med beställningen. Det var generöst och trevligt. Det är inget man lär glömma. Framförallt vill jag notera att produkten "Muhler rakhyvel set" jag köpte var utmärkt! Har aldrig tidigare njutit av en rakning förrän nu. Det säger jag med handen på hjärtat!
  • Roland F
    Roland F skrev om Beardshop.se
    Jag fick ett mycket vänligt bemötande av en man som var mycket kunnig inom sitt område.

Dessvärre valde jag fel produkt, men det är en annan historia.
  • Thommy L
    Thommy L skrev om Beardshop.se
    grymt! Tack Jimmy för ett par extra klistermärken till en glad systerson.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Beardshop.se
    Allt helt rätt och supersnabb leverans
    Jag är mycket nöjd o återkommer gärna
  • Sofia V
    Sofia V skrev om Beardshop.se
    Snabb service & bra produkter är super nöjd!
  • Anders L
    Anders L skrev om Beardshop.se
    Allt fungerade jättebra, snabbt och smidigt!
    Bra produkter!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Beardshop.se
    Bra sida, enkelt att hitta det jag behövde, väldigt snabb leverans! Mycket nöjd!
  • Johan D
    Johan D skrev om Beardshop.se
    Funkade fint. Visste vad jag letade efter och det var inga problem med leverans efter köp.
  • Jens W
    Jens W skrev om Beardshop.se
    Utomordentligt enkelt och bra service.
    Även om man var ny i skägg-världen så var det lätt att förstå vilka produkter man skulle ha. Det fanns mycket bra guider att läsa och ta del av.

Fick produkterna supersnabbt och beardshop ändrade ombud efter mina önskemål. Det kunde inte bli bättre och naturligtvis så kommer jag fortsätta att handla hos beardshop.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Beardshop.se
    Bra grejer, snabb leverans redan dagen efter så fick man grejerna
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Beardshop.se
    Hej. Beställde skäggolja och balm ifrån Beard Brother. Snabb leverans och helt ok pris.
  • Johan A
    Johan A skrev om Beardshop.se
    Köpte kam och mustaschvax. Tycker inte om att det är priser exkl moms på sidan.
    2017-07-17 Jimmy S svarar Johan A
    Hej Johan, alla priser visas inklusive moms. Har du något exempel på någon produkt som visas exklusive moms får du gärna meddela mig det så undersöker jag det. Mvh Jimmy
  • Robert E
    Robert E skrev om Beardshop.se
    Smidig affär, snabb leverans.
    Härliga produkter!!
  • Stig A
    Stig A skrev om Beardshop.se
    skickade efter rakhyvel och rakblad på e handel varorna kom snabbt som ögat .Dessutom var mina varor väldigt välpacketerade fungerade perfekt allting
  • Björn N
    Björn N skrev om Beardshop.se
    Ok hemsida. Ärligt bemötande i butik. Köpte ett paket med olja balm och borste. Nöjd med alla produkter.
  • Georgi S
    Georgi S skrev om Beardshop.se
    Grymt bra bemötande ,är jättenöjd
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Beardshop.se
    Mycket att välja på och snabb leverans.
  • Dan F
    Dan F skrev om Beardshop.se
    Topnotch!! Superprylar o snabb leverans!
  • Björn W
    Björn W skrev om Beardshop.se
    Jag fick upp ett felmeddelande när jag skulle skapa ett konto på sidan. Jag fick respons direkt via facebookchatten, trots att klockan va sent på kvällen. Klockrent!
    Jag fyllde upp förrådet så det blev inga överraskningar. mycket nöjd med affären