Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

4.4

7 omdömen om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Christina V
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Bra och snabb service och supertrevliga hantverkare. Mycket bra genomfört jobb och dessutom betydligt fortare än vad som estimerades från början.

Roger B
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Fick en vattenläcka hemma och anlitade Beg Bygg för uppdraget. Fungerade toppen från start till klart. Tät kontakt via telefon och mail och allt flöt fint.

Lennart A
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Att få en vattenskada är aldrig roligt och för med sig ”en massa jobb”. Vi har haft tur i oturen att dels ha bra försäkring hos If-försäkringsbolag, dels att dom i sin tur valt som samarbetspartner Beg Bygg i Södertälje. Nu när allt är klart är det nästan så att vi saknar de hantverkare (rör/snickare/målare) som gjort jobb hos oss. Extra tack till Viktor på Beg Bygg som varit ”spindeln i nätet” Rätt man på rätt plats. Britt&Lennart Ahlström i Mariefred

Nils A
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Har anlitat BegBygg för två försäkringsärenden och vattenskador under våren. Båda projekten har rullat på smidigt. Projektledaren Viktor har återkopplat och hållit mig löpande uppdaterad kring åtgärder och kostnader och inte minst har alla inblandade dykt upp när det var sagt.

Karl Magnus B
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Jag hade en större vattenskada på nedervåningen som blev ett försäkringsärende. Både försäkringsbolaget men inte minst Beg Bygg har stöttat mig väldigt bra genom hela processen. Lång period från fuktmätning, rivning, torkning och återuppbyggnad men bra stöd hela vägen och jag är supernöjd med slutresultatet.

Karl Niklas Immanuel R
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Begbygg har supportat oss i ett försäkringsärende och hjälpt oss hela vägen, när försäkringsbolaget har strulat. Därefter har jobbet gjorts snabbt och bra. Rekommenderar!

Jan Martin J
Skrev om Beg Bygg Sanering i Södertälje AB

Anlita inte dessa! Kolla reviewsen på Eniro de säger alla samma sak. * Du kommer vara tvungen att jag dem. * Det kommer ta månader(!) innan du hör från dem. * De kommer inte utföra allt arbete enligt offerten men likväl fakturera för hela summan. * Du kommer få fakturan från ingen stans innan allt arbete är klart och du kommer ha 5 dagar på dig att betala den. Vår varmvattenberedare gick sönder och försäkringsbolaget anlitade detta företag för att sanera och fixa i ordning det lilla pannrummet på ca 2 kvm. Killarna...