Alla kategorier Lägga marksten Skåne Höganäs IVT Värmepumpar - Region Syd Behrens A-Energi IVT Center
Rekommenderat företag 2016 - Behrens A-Energi IVT Center

Behrens A-Energi IVT Center

Prästavägen 480 - 5, 260 40 Viken — Visa karta

Behrens A-Energi säljer, servar och installerar värmepumpar. Vi har över 25års erfarenhet och hjälper er gärna.

Läs vad 47 kunder tycker om Behrens A-Energi IVT Center

• Ann-charlotte R
    Ann-charlotte R skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer till de som funderar på att anlita Behrens för installation av bergvärme.Det utförde ett proffsigt jobb och en mycket snygg installation . Allt fungerade felfritt , snabbt och allt enligt plan . David och resten av hans gäng gav mig alltid ett vänligt bemötande och var alltid behjälpliga för frågor.
    Jag har en gammal trädgård och var orolig att arbetet skulle medföra att det blev åverkan på trädgården. Efter borrningen syntes knappast ett spår , allt i trädgård samt källare återställdes snyggt.
    Min IVT bergvärme installation är jag mycket nöjd med ,och om jag haft några frågor angående systemet har David genast gjort ett hembesök.. Att få god service är mycket värt .
    ( Bergvärmen installerades oktober 2015)
    Anne Charlotte Roderman
  • Mårten K
    Mårten K skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Trivs mkt bra med Behrens. Har köpt en luftvärmepump med tillhörande panna och poolstyrning. Fungerar mkt bra. God service.
  • Leif R
    Leif R skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Utmärkt bra på alla sett. Samt ett Hedervärt initativ.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    engagerat och med kunden avlyssnat önskemäl och därefter väl genomförd installation
  • Lars L
    Lars L skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Utmärkt kontakt från början. Utmärkt genomgång på plats av olika lösningar. Väldigt flexibel gällande leverans. Bra uppföljning under hela affären.
  • Lars J
    Lars J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    luft vatten värme pump - sido-jobbet är inte färdig med vvs gubbe.
    Bra bemötande med bekantskap sedan generationer.
    En del stul eftersom flera företag skulle samordna med drainering av byggnaden och ombyggnad av pannrummet.
    Tryggheten ligger i att David kommer att ställa upp om vi ringar och har problem oavsett vad.
  • Per T
    Per T skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Har fått ett mycket bra bemötande både före och efter leverans. Utrustningen har dessutom fungerat väldigt bra
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Fantastiskt smidigt och snabbt utfört arbete , bra efter service
  • Lars E
    Lars E skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Har köpt en avancerad IVT värmepump med avancerad installation som föranledde en del problem som IVT inte tog ansvar för, vilket dock Behrens själva gjorde vilket hedrar dem.
  • Inga J
    Inga J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Behrens A-energi har varit ett bra företag att ha och göra med. Bra kundmottagande och bra service. Kan rekommendera företaget.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Jag har köpt en komplett installation av luft-vatten värmepump. Installationen genomfördes snabbt enligt överenskommen tidplan. Anläggningen uppfyller de prestanda som gicks igenom före köpet
  • Flemming K
    Flemming K skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Fint bemötande från start til slut ved køb af luft-luft värmeväksler
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Väldigt nöjd med kontakten och montage av min luf/luft värmepump.
    Gediget arbete, lyhörd montör!
  • Magnus U
    Magnus U skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bra kontakt. Frågade utförligt och gav sedan alternativ. Väl utfört arbete. Bra kontakt efteråt.
  • Lillemoor N
    Lillemoor N skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Rekommenderas gärna till vänner o bekanta.
  • Svein D
    Svein D skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bergvarme - meget trivelig og positivt bemøtende!
  • Philip B
    Philip B skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bra produkt, luft-luft, riktigt bra service och duktig installatör
  • Bo Arne D
    Bo Arne D skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Mycket bra service och allt har fungerat som det ska.😀
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Vänligt och trevligt bemötande.
    Jämfört med andra så är jag imponerad.
    Nogrannheten kunde varit stråt vassare. Upplever att innomhusdelen är något sne, samt lämnades lite skräp kvar.
  • Bo V
    Bo V skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    köpt ny värmepump. bra pris och inga problem vid montering
  • Magdalene H
    Magdalene H skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    David från Behrens installerade en bergvärmepump 2015 det har blivit jättebra. Servicen har varit toppen, från början till slut.
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Barnsligt o oprofessionellt . Långsamt ,ofullständigt , anklagande och har svårt att lyssna på kunden.
  • Anita S
    Anita S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Behrens A-Energi IVT Center hjälpte mig med installation av luftvärmefläkt, alla kontakter samt arbete med installation var till stor belåtenhet
  • Björn S
    Björn S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Mycket trevligt benötande. Det var något som strulade då kom de och fixa direkt.
  • Anna N
    Anna N skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Var lite svåra att få kontakt med. Men när de kontaktade oss var servicen bra. Snabb installation
  • Sture H
    Sture H skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Köpt frånluftvärmepump. Bra bemötande och snabb leverans som jag är mycket nöjd med.
  • Johan T
    Johan T skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Snabb service, proffsig installation och pedagogisk vägledning i en värme djungel.
    Helt enkelt bäst
  • Roland J
    Roland J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    hur bra som helst högta betyg
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Ett mycket proffsigt bemötande där säljaren lyssnade på vad vi hade för förutsättningar och vad vår framtida tanke med huset var. Han lyssnade och anpassade offerten till våra förutsättningar och förklarade installationsförfarandet på ett lätt och överskådligt sätt. När sen installationen påbörjades så gjordes allt mycket proffsigt och alla inblandade höll sina tidsfönster och gjorde ett mer än väl utfört arbete. Kan inte tänka mig en bättre leverantör där även pumpen överträffade ALLA förväntningar. 5 tummar upp!
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Utmärkt service, professionellt genomfört.
    Motsvarat ställda förväntningar.
    Installation av bergvärme.
  • Claes K
    Claes K skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Mkt bra installation utav luftvärmepump. Alla tummar upp
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    När han väl svarade så var det ok Men när det gäller att ringa tillbaks vet han inte hur man gör.har köpt 2 st värmepumpar av han en för mycket den senaste för ca:1,5 år sedan har anmält ett service fel på den i april han har inte hört av sig ännu Min son håller på att ta in offert på en pump men han kommer inte höra sig till han eller IVT (Ingen ordning å reda)
  • Eva J
    Eva J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    luftvätmepump, mycket bra bemötande.
  • Bruno K
    Bruno K skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bra. Snabba, professionella. Smidig montering.
    Värmepump
  • Ann-marie J
    Ann-marie J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Jag köpte en värmepump och fick ett bemötande som var helt OK..
    Produkten och dess funktion har hitintills varit mycket gbra.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Snabba på att installera! Nöjd med produkten. Vid husesyn och förklaring på ett specifikt önskemål från mig (utöver värmepumpen) berättades det att det antagligen gick att lösa, när värmepumpen var installerad och jag hade brutit upp en bit av golvet förklarades det att deras värmepump fungerade bäst om man inte kopplade på något annat på den.
    Hade jag bara fått den informationen innan hade det varit mer ok.
    Hade behövt en genomgång på systemet.
  • Anders I
    Anders I skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Vi har investerat i detta system, som har fungerat prickfritt i två års tid. Installationen gjordes på en dag och vår gamla oljetank flraktades bort. Allt skedde smidigt och smärtfritt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Behrens A-Energi. IVT
  • Bo O
    Bo O skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Ett service inriktat företag.
    Vi ser fram emot att deras produkter kan "fjärr" övervakas via nätet och att Behrens erbjuder denna tjänst.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Innan kontrakt var allt väldigt bra och väldigt anträffbar, efter kontrakt inte alls lika anträffbar. IVT jordvärme anläggning. Produkten fungerar bra. Kan tycka om man säljer något för nästan 200 000:- så kunde man återkoppla och komma och själv kontrollera om produkten fungerar bra, detta är inte utfört.
    IVT kan jag nog rekomendrera men inte säker på Behrens
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Mycket bra bemötande. Hög kompetens och snabb återkoppling vid servicebehov. Har erfarenhet av dem med en luft/luft värmeväxlare och en luft/vatten värme"panna".
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Trevlig personal
    Levererat vad som utlovats, nästan.
    Leverans på utlovad tid
  • Göran N
    Göran N skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Vi är mycket nöjda med Behrens A-Energi IVT.
  • Jim J
    Jim J skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Fick mycket bra bemötande när vi köpte Värmepanna till vårt frånluftsystem.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Ni vill verkligen inte ha min åsikt om detta företaget och speciellt inte på Facebook .

En enda stor besvikelse!!! /Stefan
  • Jenni N
    Jenni N skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bra bemötande, ärliga besked, höll sitt pris och den tid som angetts. När mindre problem uppstod, som det gör ibland, så löste de dem.
  • Nils A
    Nils A skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Bra bemötande, bra installation, bra service, men felaktig upplysning angånde ljudnivån. Vi hade valt ett annat alternativ om vi hade fått rätt information. Svalt intresse att lösa efter installationen.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Behrens A-Energi IVT Center
    Köpte luft/vatten värmepump samt ny panna.
    Mycket nöjda med allt.

Mer från IVT Värmepumpar - Region Syd