Alla kategorier Badrum Stockholms län Ekerö Bellmansro Montage & Bygg AB

Bellmansro Montage & Bygg AB

Gläntstigen 3, 179 65 Stenhamra — Visa karta

Går du i tankar att bygga om? Eller kanske bygga nytt? Vi är ett team som jobbar fokuserat och noggrant inom montage och bygg.
Stockholmsvägen 35D, 19461, Upplands Väsby
Ballingslöv InfraCity
Maria S:
Helt nöjd. Engagerade, kunniga, intresserade och måna om att deras kunder ska vara nöjda. Bra rekommendationer till företag som utför badrum...

Badrumsinredare nära Bellmansro Montage & Bygg AB:

Klyvarestigen 14, STENHAMRA
Oavsett om du bor i lägenhet eller hus erbjuder vi dig alla former av snickeritj... Läs mer ›
Victor A:
Bra och enkla att ha att göra med!

Älghagsstigen 20, HÄSSELBY
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Henrik N:
Kompetenta och proffsiga. Trevliga och lätta att kommunicera med. Levererar det de lovar

Läs vad 21 kunder tycker om Bellmansro Montage & Bygg AB

• Stefan W
    Stefan W skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bellmansro Renoverade vårt kök och vi är jätte nöjda med resultatet.
    Ett proffsigt företag med bra bemötande och väl utfört jobb.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bellmansro har just avslutat ett badrums -och sovrumsbygge i mitt hus. Jag är mycket nöjd med deras arbete som präglas av proffsighet. Därutöver är Bellmans ro gänget lyhörda och lätta att samarbeta med som kund. Nästa gång jag behöver bygghjälp blir det utan tvekan Bellmansro jag frågar

Tusen tack till Bellmans ro !
  • Robert S
    Robert S skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Kanon bra och mycket väl genomfört uppdrag
  • Ann-mari C
    Ann-mari C skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    De två byggnadsarbetarna från Bellmansro montage & bygg gjorde
    ett snabbt och effektivt arbete. De kunde inte ha blivit bättre.

Anne-Marie Carnheden
    STENHAMRA
  • Bo N
    Bo N skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bra bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderas!
  • Anna-Lena A
    Anna-Lena A skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Vi anlitade Bellmansro på rekommendation, de byggde ut vårt hus med 90kvm. Vi är helnöjda med resultatet, de är proffsiga, trevliga killar som kommer med smarta lösningar och väldigt hjälpsamma.
    Rekommenderas varmt av oss!

//Anna-Lena & Nicklas
  • Johan S
    Johan S skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Vårt hus är en gammal dam, byggt 1867. Här krävs känsla, kunskap och försiktighet. Det var därför vi anlitade företaget. Hade tidigare mycket goda referenser på/om företaget och dess medarbetare. Är personalen dessutom trevlig, höjer det givetvis totalintrycket. vi rekommenderar företaget varmt vidare.
    Med vänlig hälsning

Cajsa & Johan Strömstedt
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Vi har varit jättenöjda med Bellmansro Montage och Bygg. Dom har hållit tider som dom lovat och alltid kommit på avtalad tid.
    Våtr tak som dom lagt ser nu jättefint ut.
  • Emma W
    Emma W skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Mycket proffsigt företag som vi varmt rekommenderar. Trevliga och kunniga. Tryggt och kundvänligt bemötande genom hela processen från offert till slutfaktura.
  • Per Anders R
    Per Anders R skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Jag är väldigt nöjd med arbetet och resultatet.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bellmansro har med synnerligen gott resultat, i enlighet med estimerat pris samt inom överenskommen tidsperiod planerat och byggt till vårt hus. Mina varmaste rekommendationer!
  • Robert A
    Robert A skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Utmärkt arbete. Proffsigt utförande.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Jag har upprepade gånger tagit in offerter från flertalet aktörer och i slutändan valt Bellmansro Montage & Bygg AB, många gånger pga priset och deras proffsiga bemötande likväl som deras stora intresse att alltid lämna en helnöjd kund. För att sammanfatta mina upplevelser med Bellmansro, "Det är inte sista gången dom grabbarna gjort jobb hemma hos mig"
    Med vänlig hälsning,
    Tomas Falk , Stenhamra
  • Peter B
    Peter B skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bellmansro hjälpte oss med en större utbyggnad av vår villa.
    Offert , kontrakt mm sköttes oklanderligt.
    Arbetet är utföres på ett allt igenom professionellt sätt. Duktiga yrkesmän med väl genomtänkta arbetsmetoder gjorde att arbetet löpte på snabbt och vi informerades kontinuerligt om hur bygget fortskred. Dialogen under bygget var alltid enkel, konstruktiv och trevlig. Bellmansro har även bra samarbetspartners så som plåtslagare, elektriker m.fl.

Vi är väldigt nöjda med detta seriösa, hederliga och duktiga företag och kan varmt rekommendera dem.
    Peter med familj i en fin utbyggd villa på Ekerö.
    Linda K gillar detta
  • Fia S
    Fia S skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Har bara bra saker att säga om Bellmansro Montage AB som byggde ut vårt hus, leverar i tid, bra smak, går att kommunicera med utan problem och trevliga.
  • Janne P
    Janne P skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Mycket bra och tillförlitligt byggföretag som ofta kommer med egna kreativa och snygga förslag på lösningar. Vi har använt Bellmansro vid flera tillfällen och kommer götra det även framöver.
  • YLWA B
    YLWA B skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Mycket bra service!! Duktiga!!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Trevligt bemötande.
    Levde upp till förväntan.
    Trevlig personal, hög service.
    Vettig prissättning.
    Bra totalupplevelse.
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bra!
    Bra killar som gör ett bra jobb. Anstränger sig för att komma fram till bra lösningar för kunden!
  • Sven J
    Sven J skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Bemötandet var toppen och företaget levde verkligen upp till våra förväntningar. Stämningen var mycket god. Vi tycker att vi fick mycket för det vi betalade. Mycket prisvärt. Samarbetet och allt kring projektet var perfekt.
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Bellmansro Montage & Bygg AB
    Min erfarehet av Belmansro är att dom har mycket bra kompetens dom är duktiga och är väldigt bra att ha med att göra, mycket seriösa. Jag skulle anlita dom ingen när jag har behov, har även rekomenderat dom till andra. Bertil logstedt.

Gläntstigen 3, 179 65 Stenhamra