Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Sigtuna Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Stålgatan 11, 195 72 Rosersberg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

• Mira S
    Mira S skrev om Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
    Arbetsgivarna ger ett intryck av att bry sig om dig, men under ytan döljer sig en girighet för att tjäna så mycket det går på dig. Om du är sjuk någon gång för mycket, eller vill trappa ned och deltidsjobba av olika skäl, så blir du avskedad med förklaringen "Arbetsbrist". I själva verket är det brist på arbetare dom har, inte arbete. De anställer därmed en ny person i din plats som de inte behöver kompromissa för. Du kanske är studerande eller har barn som måste mättas, men det struntar dom fullständigt i. Läs mer
  • jonas h
    jonas h skrev om Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
    Jobab som underkonsult åt dom och fixade in folk till deras uthyrning, nu betalar dom inte ut min faktura visserligen på bara 2900 kr men rätt ska vara rätt, lovar guld o gröna skogar men är bara träskmark i slutändan nu har jag sent fakturan till kronofogden för indrivning, så lågt av dom att hålal inne småpotatis, dom bad om kläder av mig vilket dom fått (allt jag hade) nu ber dom om kläder som aldrig existerat, hur skall jag kunna lämna tillbaka kläder jag aldrig fått??? Nej fy fan så rutten stil men betalar dom inte till kronokalle så går jag då vidare till rätten och lägger in om konkurs för deras del då 2900 kr tycks vara mer en dom har att betala ut Läs mer