Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Tyresö Besiktningsteamet i Stockholm AB

Besiktningsteamet i Stockholm AB

Radiovägen 22, 135 48 Tyresö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Besiktningsteamet i Stockholm AB

• Andreas E skrev om Besiktningsteamet i Stockholm AB
    Riktigt oseriös besiktningsfirma! Varning! Om dessa kommer ut till er och ska besiktiga för att er granne ska spränga så släpp inte in dem! Anlita en egen seriös firma istället! De håller sina sprängare om ryggen och får alltid till "inga skador kunde påvisas" hur omöjligt det än verkar. Hos mig fick vi förbesiktning med flying colors, inga anmärkningar då huset var helt nyrenoverat. Efter sprängningen fanns omfattande skador som noterades på besiktningsprotokollet under "anmärkningar" t.ex. spräckt kakel, nedfallna skåp m.m. Trots detta lyckades de komma till den ofattbara slutsatsen att då detta inte var uppfört under rätt ruta på besiktningsprotkollet, en s k rumsbeskrivning, utan under anmärkningar, så kunde detta inte räknas som giltigt. Alltså friade de sprängaren från ansvar (något som i o f s inte kommer hålla i rätten, men deras agerande är helt klart anmärkningsvärt). På toppen av detta var de hånfulla och föreslog att jag skulle genomföra försäkringsbedrägeri och ta det som en olycka i hemmet på min hemförsäkring. Polisanmälan och anmälan till branschorganisation väntar dessa skojare! Läs mer

Spånlötsvägen 83, 18434, Åkersberga