Best of Basic - Frölunda Torg

63 omdömen om Best of Basic - Frölunda Torg

Sedan starten hos Reco 2019

Monica S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Första ggn i butiken trevligt bemötande och hjälpsam personal. Köpte byxor och en blus.

Christel J
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Bra utbud och trevligt bemötande.

Marita L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jeans, blus och en blusjacka. Mycket trevlig personal som presenterade olika alternativ som skulle passa min stil. Förväntade mig kläder i god kvalitet, vilket det oxå visade sig vara. Efter avslutat köp hade jag en fin känsla av att jag fått kläder som jag skulle trivas i.

Marianne D
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Sist köpte jag en klänning och ett par byxor. Klänningen har jag fått mycket beröm för av omgivningen! I butiken är man mycket hjälpsamma. Man får tips och råd om något inte passar etc. När man provar kommer man med andra storlekar eller annan färg på plagget. Det känns inte som att man är i en butik utan hemma hos en väninna där man har ett ”klädparty”. Jag gillar Best of Basic. För yngre kvinnor kan den nog upplevas som tantig.Tänker då på topparna. Hälsningar Marianne

Ingrid S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Har varit stamkund i många år men tycker inte längre sortimentet är lika intressant. Det är inte tillräckligt varierat för min smak. För många ”blommiga” toppar. Och för många koftor. Personalen är jag inte heller lika nöjd med-mer påträngande i stil med att ”oh det passar så bra och är så fint ” oavsett vad jag prover. Det gillar jag inte då jag oftast vet vad jag vill ha och vilka kläder främst byxor som passar mig. Köp gärna in lite tuffare kläder och fler kjolar

Birgitta J

Jag köpte Rosner byxor Bra bemött

Eva Å
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte en jacka på rea samt två tröjor. Trevlig och serviceinriktad personal som var uppmärksamma och hjälpsamma.

Ann J
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag har köpt tröjor och byxor. Enda stället i stan där man kan få service och som dessutom har kläder för oss med olika former. Kläder av god kvalitet!

Anne-marie C
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag hittade lite varor som jag gillade på rean! Som pensionär tycker jag att varorna är lite för dyra! Annars fin kollektion! Mycket stort klädintresse har jag! Handlar mycket numera i Spanien som jag vistas i på vintern

Birgitta W
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Mycket väl bemött! Köpte långbyxor som jag köpt flera gånger!

Lena L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte en tröja. Proffsig och trevlig expedit. Kommer gärna igen!

Margareta S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Hög kvalitet och lite personliga kläder. Mycket bra på byxor. Väldigt trevlig och hjälpsam personal.

Malin B
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Byxor, Brax Carola Positivt bemötande, med hjälpsam och rättfram personal som gav relevant hjälp och service

Anna-greta B
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Kunnig personal och trevligt bemötande. Bra sortiment och kvalitet.

Eira B
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Best of Basic är en affär som jag alltid besöker när jag är på Va Frölunda . Trevlig, hjälpsam personal. Mina långbyxor köper jag där, och på senaste rean hittade jag vackra toppar som jag använt flitigt och trivs med. En affär som har kläder för oss ”mogna” kvinnor.

Anne P
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Hittade, som alltid, snygga o bra sittande byxor o top o blus! Fantastisk personal som hittar rätt storlek snabbt o lätt o som springer o hämtar o byter färg o kommer med goda råd! Alltid leende o trevliga! Hittar alltid nåt jag vill ha!!

Gull-britt A
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Bra bemötande och kunnig personal.

Kerstin J
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jeans. Får alltid gott stöd vid köp vad gäller val av modell för bästa passform. Det gäller även andra typer av kläder. Återvänder gärna till denna butik isynnerhet för att köpa byxor.

Ingalill L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Trevligt välkomnande och bemötande. Goda råd och tips. Informerade om vårens nyheter .

Ivi-mai S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Gillar kläder som jag kan använda länge. Är mycket nöjd med den hjälp jag får i butiken.

Gunel S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

två par jeans och två jumpers de senare på rea. Jag vet att jag kan lita på expediterna : hjälp med storlekar längd bredd mm och denna gången tom överskred mina förväntningar. FANTASTISK BUTIK I V Frölunda

Monica E
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Sökte långbyxor och fick ett bra bemötande. Mitt önskemål av märket fanns inte i lager men andra alternativ presenterades och jag hittade ett annat märke som uppfyllde mitt önskemål av färg, storlek och passform. Kommer att söka upp företaget i framtiden när aktuella behov uppstår. Vänliga hälsningar från Monica Dahlström Enyck, nöld kund

Inga- L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Två par jeans, Toni. Proffsigt och omtänksamt. Precis vad jag behövde.

Britt-inger L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte byxor som jag var där för att handla. Positivt att man kan prova i lugn o ro utan att bli störd av personal.

Eva R
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Hade tänkt köpa en topp som jag sett på nätet. Blev helt nonchalerad av försäljaren, trots att det bara var några få kunder i affären.

Lamija S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Kunnig och trevlig personal, bar utbud, bra kvalitet

Gunilla E
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag köpte ett par byxor, jag behöver den modell: Carola, som ni saluför. Har annars svårt att hitta byxor som passar min figur. Har köpt flera byxor hos er i denna modell och är nöjd med dem. Ni har många snygga plagg, men jag saknar de som är mer basplagg som ni hade förut: T-shirts etc. Ibland är ni lite väl dyra. Personalen är annars kunnig och man blir väl bemött.

Eva J
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Bra pris på två par byxor på rean

Ulla U
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag köpte ett par gröna manchester-byxor. De har ett bra utbud av byxor. Jag fick bra hjälp av biträdet. Kläderna är snygga och välsydda men tyvärr dyra.

Neonilla N
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Bra bemötande, stort urval av varor i olika märke och storlekar som passar till lite fylligare kvinnor. Sista gången köpte jag en fin kofta.

Gull-britt O
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte byxor blev bra bemött eftersom det var inte så ungt biträde

Birgit J
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Bra service av personal! Kvalitetskläder!

Liselotte L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Senast handlade jag fyra tröjor/jumper. Blir alltid bemött personligt, på ett trevligt sätt. Det finns oftast något i butiken som passar mig, stil och färgmässigt.

Tarja G
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Spelar ingen roll vilket plagg du är ute efter, bara åka till Best of basic på Frölunda Torg och du hittar vad du behöver! Man känner sig alltid välkommen, får proffsig,personlig och ärlig hjälp med storlek, modell och färg för personalen kan verkligen sitt jobb och är mycket trevliga i sitt bemötande. Man känner sig nöjd när man går därifrån!

Christina M
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Trevligt bemötande och god service. Kanske lite mycket ”sälj” för min smak - kom därifrån med en väldigt bra kjol men med en tröja på rea som jag egentligen inte ville ha och inte borde ha köpt. Generellt tycker jag Best of Basic är en bra butik med bra produkter.

Ingrid K
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Långbyxor på rea.Mycket bra bemött.Återkommer gärna,

Silvana L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Har bra saker och får alltid bra hjälp

Birgit A
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte svarta långbyxor och "fintopp". Fick bra och kunnig hjälp med storlekar och passform. Uppskattar att man säljer bra kvaliteter.

Iah H
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag köpte en tröja och en topp och fick goda råd och många bra förslag om vad som skulle passa. Det är en trevlig och överskådlig butik med stort urval.

Ann K
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Tycker ibland att dom säljer in varor som inte riktigt passar mig.

Katrin Å
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Jag köpte jeans och cashmerekofta och fick väldigt bra service

Elisabeth A
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte en vinterjacka och fick tydliga instruktioner hur den skulle skötas. Blev mycket vänligt bemött och kände mig uppskattad som kund.

Jeanette R
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Tror att det var när köpte en blå kaschmirtröja. Fick ett trevligt bemötande och bra förslag på vad jag skulle kunna bli nöjd med. Jag hade en tanke på att köpa en kofta men det blev som sagt en tröja istället. Den är både snygg och varm och lätt att bära. Det var en positiv upplevelse och jag kommer naturligtvis tillbaka när jag behöver en ny kofta....

Branka V
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte jeans och fick fin hjälp med detta. Trevlig personal och det kändes fint att handla där.

Ingmarie M
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Mitt sista köp var ett par blå manchesterjeans av märket Toni samt en blå långärmad klänning m typ giraffmönster. Jag blev väl bemött av båda expediterna. Min upplevelse var positiv. Kul hitta kläder som sitter bra. Jag handlar mest byxor i er butik men även annat såsom en dunjacka i höstas. Blusar och tröjor har ofta för mkt mönster/detaljer för min klädstil men ser ju att de också är av god kvalité och alla äro vi olika. Tycker att BoB är en bra och trevlig affär. Är mest på Frölunda torg. Önskar er en God Jul!/IM

Katrin B
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Alltid trevligt bemötande och engagerad personal.

Ingela L
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Handlade byxor, blus och kofta. Fick trevligt bemötande och bra hjälp vid provning.

Anita W
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Byxor med bra passform. Hjälpsam personal.

Ingela S
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Köpte långbyxor och trikåskjorta. Jag blev mycket vänligt och hjälpsamt bemött. Jag förväntade mig kunnig och hjälpsam personal och det infriades. Jag kände mig nöjd.

Ann R
Skrev om Best of Basic - Frölunda Torg

Fick hjälp att hitta en julröd blus i min färg proffsig hjäp toppen