Best of Basic - Korsgatan

81 omdömen om Best of Basic - Korsgatan

Sedan starten hos Reco 2019

Chris B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

En jacka. Fint bemötande och hjälpsamhet

Anna-bella J
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Byxor, toppar och tröjor Blev hjälpt med att hitta rätt storlek Inga direkta förväntningar blir alltid hjälpt Lätt tillgänglig affär lätt att ”bara” titta in Kan vara en vara som jag tycker om

Birgitta C
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte topp och jeans. Bra pris på toppen eftersom det var rea. Jeansen köptes tidigare, bra hjälp med provning och val av storlek.

Maria L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köper alla mina byxor på denna butik. Jag köper för det mesta toppar, någon tröja, blus, enstaka klänning. Alltid bra service och trevlig personal. Personlig hjälp med att välja rätt storlek vad gäller byxor är det bästa jag vet samt servicen med att nåla och fålla upp i samma butik uppskattas verkligen.

Åsa B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag brukar köpa mest byxor på Best of Basics. Sköna byxor, anpassade för nordiska kvinnors figur. Ärligt talat trista tantiga tröjor för det mesta. Varje gång får jag ett vänligt, professionellt bemötande. Ärliga köpråd om bad som passar mig får jag! Braxbyxorna håller inte superbra och ibland har expediten litet dålig koll på det, liksom om byxor torrfäller.

Birgitta A
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köper alltid mina byxor hos Best of Basic. Man får proffsig hjälp och hittar snabbt det som passar.

Ellinor L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

En T-shirt. Hjälpsam och trevlig säljare. Motsvarade mina förväntningar. Har en Best of Basic affär på närmare håll men föredrar att åka till affären på Korsgatan just pga att jag alltid upplever att jag får ett bra bemötande där.

Margareta B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag har bara köpt byxor som finns för alla kroppar oavsett längd, bredd o kurvor. Jag uppskattar att den vänliga personalen tittar på mig o vet direkt i vilken hög de skall plocka. Senaste gången var det dessutom rea! Jag hittar alltid något! Nöjd!

Ewa B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Byxor som passar min kropp Önskar mer tröjor och att det är glesare mellan plaggen i affären. Ny och variera utbudet i butiken mer

Karin C
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Blus, byxor och kofta. Bra, kunnigt bemötande. Riktigt bra reapriser och trevlig kunnig personal. Karin c

Kerstin K
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Här finns alltid byxor som passar mig och jag får alltid ba hjälp från personalen

Lisbeth H
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte en tröja ! Är mycket nöjd med bemötandet ! Personalen är hjälpsam och det finns alltid något man vill köpa , det finns ett stort utbud av både vardags och fest/kläder i bra storlekar , som passar allas kroppar !

Birgitta M
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag handlade kofta och tröja och blev väl bemött.

Ellenor L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

köpte ett par jeans där jag fick bra hjälp att hitta en byxa som passade min kropp perfekt. Snabb service också

Ulla P
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag heter Ulla... inte Lena... Köpte två par byxor o två tröjor. Fick bra hjälp o stöd m storlekar mm. Bra inköpsupplevelse!

Berit A
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte byxor, kavaj och kofta på rea i februari. Man blir alltid bra bemött och får hjälp att hitta rätt storlekar. Finns det inte rätt storlek hemma kan de skicka med posten från lager eller annan butik.

Malin B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Bra jeans och andra byxor. Bra hjälp att hitta rätt modell av expediterna.

Marianne L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

jeans väldigt bra hittar det jag söker hos er

Britt-marie R
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Hej! Jag köpte en kofta. Jag blev väl bemött. Räknade med god service och är nöjd. Mvh Britt-Marie

Lena N
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Ett par byxor på rean. Bra och trovärdig hjälp. Jag hade inga förväntningar. Det var ju i slutet av rean, så det fanns inte så intressanta varor för min del. Vårens kläder inkomna. Intressant att se.

Margrethehe K
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte en T-shirt av märket Rabe. Det var på rea. Jag är mycket nöjd med den hjälp och service jag fick.

Marie-louise K
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Skulle köpa känd byxmodell i känd storlek men som inte fanns hemma. Man kollade upp att modellen fanns på annat lager, den togs hem och jag kunde hämta den dagen därpå. Duktiga försäljare som kan titta på ens kropp och säga: - Du ska storlek den och den. Inte alltid så lätt när det gäller byxor!

Mona B
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte en cardigan som jag fick syn på i skyltfönstret. Blev trevligt bemött av personalen. Handlar för det mesta på B o B på Frölunda Torg så jag har inte så stor erfarenhet av personalen på Korsgatan

Pia N
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte flera plagg, mycket trevligt bemött, alltid lika trevliga när man kommer, därför går jag mycket gärna dit.

Anna L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Alltid trevligt bemötande. Kunniga försäljare. Hjälpsamma utöver det vanliga.

Elisabet L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte två par byxor. Blev vänligt och kunnigt bemött. Visste vad jag ville ha så det var enkelt. Kunde önskat mig fler förslag. men kort sagt är detta en affär jag gärna återkommer till.

Ann E
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Gick därifrån med ett par byxor som jag blivit väldigt nöjd med, trots att det blev något annat än vad jag hade tänkt från början!

Eva A
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Min frisör ligger i närheten och det brukar bli ett besök i butiken när jag promenerar förbi. Ibland köper jag någon blus eller ett par byxor. Jag brukar få bra hjälp med att hitta rätt plagg och storlek. Jag gillar att butiken har ett bra utbud av bra märken.

Märtha N
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte en fin tröja och fick fin hjälp och bemötande.

Birgitta J
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Har alltid blivit bra bemött hos Best of Basic, handlar en stor del av mina kläder där.

Ewa K
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte byxor tack vare mycket trävlig och proffsig personal.

Tina W
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Trevligt bemötande ❣️Köpt en vårblus, tycker ni övar på olika leverantörer och för mycket plagg med polyester ...... vilket minskat mitt intresse

Monica S
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag upptäckte Best of Basic för ca 10 år sedan genom deras annonser om byxor för alla, och har varit en väldigt nöjd stamkund sedan dess. Stort urval, snygga kläder och bra kvalitet. Alltid trevligt och hjälpsamt bemött av personal och kundtjänst.

Christina E
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Bra och trevlig affär. Jag handlar Brax Carola byxor. Saknar dock i sammetstyg som finns på NK i Stockholm. Fint bemötande.

Karin P
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte långbyksa.Ni har bra kvalite påkläderna.Jag får alltid mycket bra hjälp.men jag saknar en byksa med tillräckligt hög midjaTrevlig affär med fint urval av kläder

Ulla J
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köper alltid mina byxor där, de har bra modeller som passar mig utan ändringar. Alltid trevligt och hjälpsamt bemötande. Hittar nästan alltid det jag tycker om då det gäller byxor, toppar, koftor och även ytterplagg. För mig en toppenbutik!

Eva L
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Mycket bra köp av byxor som vanligt

Ulrika H

Köpte 2 par byxor som är snygga och bekväma. Blev trevligt bemött av personalen

Monica E
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte en jumper och är väldigt nöjd med den, precis som jag är nöjd med bemötandet. Det är alltid trevligt att handla hos Best of Basic.

Annika P
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Bra hjälp med storlekar vid inköp av byxor. Trevlig personal.

Mari A
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte flera par byxor. Jätte bra bemötande med mycket hjälp att hitta rätt storlek. Bra med byxor med olika längd. Det gör mina inköp betydligt lättare och mer positiva.

Kersti S
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Handlar ofta på Best of Basic för att de vet vilka byxor som passar mig. Personalen är trevlig, kunnig och hjälpsam. Hjälper till att söka i andra Best of Basic-butiker om varan saknas.

Ulla-britt E
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Jag köpte byxor. Fick bra hjälp av personalen.

Barbro Å
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte en kappa.Fick hjälp vid provningen bl.a med foto,fick möjlighet att hänga undan ett tag.När jag kom tillbaka tittade jag på en jumper och expediten gick och hämtade en i en färg som hon visste passade mig så jag köpte den också. Mina förväntningar infriades och jag är jättenöjd

Karin S
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Mycket trevligt bemötande. Är så glad att det finns en butik som har tillräckligt långa byxor till oss fullvuxna kvinnor.

Ann E
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Byxor. Fick bra hjälp av expedit som visade intresse för att jag skulle bli nöjd. Jag hittade det jag sökte.

Irma S
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte byxor, blev vänligt och kunnigt bemött. Köper nästan alltid byxor hos Er.

Gunilla S
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte byxor senast. Fick bra hjälp att hitta rätt storlek. Är nöjd med bemötandet. De har ett stort sortiment av byxor. Därför handlar jag där.

Eva J
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Köpte två toppar, fick bra service vid provning.

Barbro C
Skrev om Best of Basic - Korsgatan

Alltid vänligt bemötande och proffsig vägledning. Bra sortiment av byxor, som är det plagg jag köper hos Best of Basic. Ø