Best of Basic - Sollentuna Centrum

102 omdömen om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Sedan starten hos Reco 2019

Carol N
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag köpt ett par jeans som jag är mycket nöjd med. Det passer mycket bra. Jag fick bra service i affären och var helt nöjd med mitt besök. Best of Basic har altid ett bred utbud av varor och jag har handlat där flera gånger tidigare. Jag är särskild nöjd med en Smashed Lemon klänning som jag köpt 2019.

Maria S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte flera pat jeans i olika material, bra kvalitet, vissa på rea andra till vanligt pris , ganska dyrt men förhoppningsvis håller de lite längre. Bra service, fick mycket hjälp att hitta rätt.

Christina V
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte byxor och jeans. Utbudet av byxor fantastiskt. Bra hjälp att hitta rätt modell. Köper alltid mina byxor här och även toppar. Bra affär.

Ann-christin M
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jeans och blus på rea. Mycket väl bemött. Personalen är uppmärksam och ser kunden.

Karin H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Har genom åren köpt många byxor där, säkert 15 par. Alltid hittat några som passat och fått kunnig och trevlig hjälp av personalen. Inte köpt så många blusar/topar - känns lite för brokiga och ibland tantiga. Mera stilrena önskas!

Birgitta H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

köpte en kappa på rea. Ingen hjälp i provrummet men blev ok bemött vid betalning.

Boel H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte ett par svarta jeans, fick bra hjälp och råd.

Birgitta A
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Alltid trevligt bemötande. Personalen duktig på att se vilken typ av byxor som passar, mkt bra sortiment. Mkt bra kvalitet rakt igenom. Köpte senast en vinterjacka när det var rea. Mycket nöjd!

Eva Å
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte en blus. Är nöjd. Personalen var trevlig och hämtade ny storlek åt mig då den första inte passade. Rent och fint i provrummet!

Eva S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bra utbud, vänliga försäljare. Lugn miljö i butiken

Lena S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Byxor. Bra hjälp av expedit. Mycket bra bemötande.

Inger W
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Ett par byxor samma som jag haft tidigare mycket bra. Mycket trevlig personal.

Marianne J
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte jeans och tröjor trevlig personal handlar alla mina byxor där förväntningarna och bemötandet är bra

Georgette A
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

en elegant byxa och en vår jacka . det var en otrolig bemötte av en rolig tjej som har hjälpte mig och mina vänner .Det var som vi ville .

Berit A
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bra varor och trevligt bemötande.

Marie-louise I
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Man får vänlig o proffsig hjälp. Butiken andas kvalité .

Lena W
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Trevligt bemötande. Bra produkter med bra kvalité. Besöker affären ganska ofta, beror på att jag inte bor i Sollentuna.

Stina K
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag uppskattar mycket att få hjälp med mina inköp. Har de senaste åren helst köpt kläder på Best of Basic av den anledningen. Att på egen hand hitta ett par byxor i en affär med ett så stort utbud känns omöjligt. Jag fick utmärkt hjälp.

Solveig H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag har de senaste åren passat på vid Sthlms-besök att köpa byxor hos er och alltid blivit mycket nöjd. Särskilt nöjd är jag över att personalen är så kunnig och alltid ansträngt sig att hitta rätt byxa till mig. Mina förväntningar har alltid uppfyllts. Jag har aldrig gått ifrån affären utan att ha köpt något. Jag skulle bara önska att jag hade närmare är mina 45 mil till affären.

Maj T
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bra kvalitet och snygg design på jumprar och blusar.Är färgstarka o välkordinersde på ett smakfullt sätt med både mönster o motiv. Byxor finns i olika passformer som är viktigt för oss lite rundare. Personalen är hjälpsamma så det är trevligt att handla där.

Ulla F

Trevligt och personligt bemötande

Inger M
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Fantastisk personal och service. Utmärkt sortiment och bra ordning

Lena P
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bästa klädaffären och bästa personalen! Enda affären man kan köpa byxor som passar perfekt direkt!

Kerstin K
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Man får hjälp med allt. Personalen plockar fram det de tror att jag letar efter. Personalen är mycket hjälpsam i Sollentuna.

Åsa R
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Best of Basic har alltid byxor som passar mig. Mycket bra upplägg med byxor till alla olika kroppsformer.

Gunilla B

Trevligt bemötande Hittar alltid vad jag söker Bra kvalitet

Lise-lotte B
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag handlar ofta på Best of Basic!Jättebra affär med trevlig personal och fina märkeskläder! Personalen håller lagom avstånd mellan hjälpsamhet och att låta kunden titta själv bland varorna! Jag köpte en fin kappa från Hettemarks! Höga förväntningar som infriades! Affären är jättebra!

Monica J
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Byxor. Väldigt välkomnande. Glada positiva, hjälpsamma och ärlig pers. Sammanfattning: återkommer.

Marianne S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte långbyxor. Fick den hjälp jag begärde utan att biträdet var påträngande. Mina förväntningar var att hitta en annan typ av byxor, som man dock inte kunde erbjuda i min storlek. Det blev en besvikelse, men hittade sedan det andra par som jag också köpte. Denna gång gick jag glad därifrån.

Yvonne Ö
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag känner mig alltid välkommen , personalen är trevliga/kunniga bra på att ge förslag/tips . Utbudet i butiken passar mig bra samt priserna är helt ok . Det senaste jag har köpt är överdelar , de har mkt att välja på .

Ulla M
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag handlar oftast mina kläder hos Best of Basic - både för att jag tycker om deras sortiment och för att de har kunnig och trevlig personal som alltid hjälper till och hittar rätt storlek och/eller modell. Under åren har jag köpt allt från byxor, toppar, klänningar och jackor/kappor, och kläderna har haft bra kvalitet. Hoppas verkligen att affären stannar kvar i Sollentuna Centrum!

Mare S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte en klänning, möttes av engagerad personal som lyssnade och hade trevliga synpunkter.

Ingegärd E
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag köpte en blus, blev bra bemött, som alltid när jag tittar in då och då. Best of Basic har ett bra sortiment av god kvalitet, som motsvarar mina förväntningar, vilket denna gång ledde till ett inköp. Alltid trevligt kolla om det kommit in något nytt hos Best of Basic.

Inger M
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

köpte ett par långbyxor , Rosner, utan att prova. Har haft märket tidigare, passade bra. Personalen är mkt trevlig. Jag köper ofta där. Butiken är lugn och luftig, inte så packat med kläder som i många andra butiker, samt att det mesta är hänger i färger som stämmer med varandra. Jag rekommenderar verkligen Best of Basic!!

Ellen L
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Alltid utmärkt service, jag köper alltid mina byxor där för att de är så duktiga på att hitta rätt stil och storlek.

Lena R
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bra personal som hjälper mig hitta byxor,tröjor,skjorta,jackor,koftor,klänningar då jag drar lite större storlek. Mycket bra hjälp och bemötande, tålamod,hjälpsamma.

Ann-sofi H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte byxor, där personal tipsade och beskrev byxkvaliten på ett enkelt och profsigt sätt. Blir alltid trevligt bemött, utan att personal ” tränger” sig på.

Christina E
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Superservice. Byxor i rätt storlek, med smala ben plockades fram av den trevliga personalen. Inte så mycket folk utan man kunde i lugn och ro prova. Jag blev bemött på bästa sätt: engagerat och kunnigt! Köpte två par långbyxor,en gul tröja och en mörkblå polo i behaglig merinoullkvalitet. Åkte hem med pendeln på gott humör! Hälsningar Christina

Kerstin Å
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Den butik som har det bästa urvalet av byxor i Stockholm. Alltid trevligt bemötande.

Christina E
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Bra varor. Bra kvalitet. Personalen är påstridig ibland. Jag vill ha ärligt svar inte bara att de ska sälja.

Eva S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte byxor i en annan färg än de jag redan har. Fick hjälp och tips på fler byxor som skulle kunna passa mig. Era byxor är de enda jag använder. Får oftast bra bemötande i butiken. Köper även byxor i er webshop.

Birgitta A
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

När jag åker till butiken har jag alltid för avsikt att köpa byxor men kommer nästan alltid hem med både byxor och annat. Deras byxsortiment med alla typer av storlekar överträffar alla andra butiker, vilket gör att det alltid finns byxor att köpa. Det övriga sortimentet är också mycket bra med bra märken och överkomliga priser. Blir alltid trevligt bemött och då blir man ännu mer lockad att handla. Jag är alltså väldigt nöjd både med sortiment och bemötande.

Linda L
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Varierande sortiment, speciellt byxor. Mycket hjälpsam och kunnig personal. Senast köpte jag klänning och tunika från Bitte Kai Rand.

Märta H
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Tittar in ganska ofta, alltid vänligt och kunnigt bemötande där! Bra mix på utbudet. Har under åren köpt tröjor, kofta, blus o dyl.

Melika S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag har köpt en blus och skjorta och är jätte nöjd. Jätte trevligt och hjälpsam bemötande av personalen. Fresh och ordningsam butik.

Theresa G
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Lite för med mycket vardag! Butiken har bra sortiment och trevlig personal men lite trist profilering Känns tantigt och statiskt. Ganska dyra priser för att vara så okända märken . Dock finns det guldkorn i affären! Snyggare presentation skulle lyfta butiken mer!

Margaretha D
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag köpte ett par långbyxor och fick hjälp med urval av de trevliga och tillmötesgående försäljare som finns på Best of Basic. Min förväntan var att finna ett par långbyxor, och det gjorde jag. Väldigt nöjd med köpet.

Agneta S
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Köpte en dunkappa. Fick ingen hjälp. Trevlig personal i kassan.

Ellinor E
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Min mamma köpte jeans och fick mycket bra hjälp av engagerad personal

Marianne Z
Skrev om Best of Basic - Sollentuna Centrum

Jag har köpt mest blusar men även byxor och kjolar. Saknar enfärgade överdelar. Personalen är trevliga. Jag går alltid in på Best of Basic när jag är i Sollentuna.