Best Transport AB

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Best Transport AB

• 2020-06-24

MIKAELA D skrev om Best Transport AB
    Är det här ett skämt? Beställer expressleverans med best via webbhallen, dom är snabba med att packa ordern och best tar över. Ska få leverans mellan 18-22. Kartan angående min leverans funkar första timmen, står då att det är 33 leveranser före mig, precis innan den lägger av 23 leveranser och förväntad leveranstid 21.15. Vid 20.11 får jag ett sms om att leveransen misslyckats!? Inte ett samtal och jag satt dessutom precis utanför porten och gjort hela eftermiddagen och det har inte varit en bil ifrån er här!!!!!!! det är ett svart foto av ”transport misslyckad”.

Har väntat i telefon för kundservice i 52(!) minuter och har i 40 av dom stått som nummer 1 i kön. Ni är ett skämt, så otroligt proffsiga och jag hoppas innerligt att ni får näringsförbud av alla kommentarer att dömma är ni totalt värdelösa.

PS. BRING levererade vid 19.18 utan konstigheter (leverans mellan 18-22 även det expressleverans) och hade exakt samma uppgifter till mig som ni har. Lustigt va? Läs mer
  • 2020-02-23

HENRIK S skrev om Best Transport AB
    Så dåligt så man storknar. Första gången jag beställde kom paketet efter 2 veckor. Otrevlig person som kom förbi. Provade beställa med "best" igen, denna gången bara 2 timmar sent. Och en arg snubbe som ringer säger porten är låst, jag ska gå öppna porten. Men han ringer igen efter 2 min och gormar "skynda fan, jag har inte hela kvällen fan, många paket att lämna ut fan" . Då bor jag ändå högst upp och ingen hiss, med stukad fot. Riktigt stolpskott, att det får finnas såna här otrevliga anställda är ett mysterium. Läs mer
  • 2020-02-09

FREDRIK S skrev om Best Transport AB
    Om det räcker att få fram hälften av dina varor sen total tystnad så är det här företaget för dig. Verkar ha slarvat bort viktiga receptbelagda mediciner för oss. Går inte att nå nu. Läs mer