Best Transport Uppsala

1.0

4 omdömen om Best Transport Uppsala

PETER A
Skrev om Best Transport Uppsala

Best fick fel telefonnummer från leverantören och därav levererar de inte paketet. Det går inte att logga in och ändra nummret hos best. Det går heller inte att ringa dem. Du kan lägga ett ärende och då svarar de efter 3 ARBETSDAGAR. Så lägger man på en helg där svarar de på MAILET efter 5 dagar!!! därefter kan de boka om leveransen. Varför ska man betala extra för en sådan här värdelös tjänst. ANVÄND INTE DESSA SKOJARE!

MIKAELA D
Skrev om Best Transport Uppsala

Är det här ett skämt? Beställer expressleverans med best via webbhallen, dom är snabba med att packa ordern och best tar över. Ska få leverans mellan 18-22. Kartan angående min leverans funkar första timmen, står då att det är 33 leveranser före mig, precis innan den lägger av 23 leveranser och förväntad leveranstid 21.15. Vid 20.11 får jag ett sms om att leveransen misslyckats!? Inte ett samtal och jag satt dessutom precis utanför porten och gjort hela eftermiddagen och det har inte varit en bil ifrån er här!!!!!!!...

HENRIK S
Skrev om Best Transport Uppsala

Så dåligt så man storknar. Första gången jag beställde kom paketet efter 2 veckor. Otrevlig person som kom förbi. Provade beställa med "best" igen, denna gången bara 2 timmar sent. Och en arg snubbe som ringer säger porten är låst, jag ska gå öppna porten. Men han ringer igen efter 2 min och gormar "skynda fan, jag har inte hela kvällen fan, många paket att lämna ut fan" . Då bor jag ändå högst upp och ingen hiss, med stukad fot. Riktigt stolpskott, att det får finnas såna här otrevliga anställda är ett mysterium.

FREDRIK S
Skrev om Best Transport Uppsala

Om det räcker att få fram hälften av dina varor sen total tystnad så är det här företaget för dig. Verkar ha slarvat bort viktiga receptbelagda mediciner för oss. Går inte att nå nu.