Alla kategorier Hotell Stockholms län Lidingö Scandic Foresta

Herserudsvägen 22, 181 34 Lidingö — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 5 kunder tycker om Scandic Foresta

• Stefan J
    Stefan J skrev om Scandic Foresta
    Bra hotell, bra restaurang och bra konferensavd. och till det en mycket trevlig utsikt.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Scandic Foresta
    Vi hade två konferenser på Hotel Foresta med mitt förra bolag. Fantastisk miljö, härlig och engagerad personal. Jag har haft turen att vara där under sommarhalvåret. Då kan man njuta av deras härliga terrass, med kanon utsikt. Kvalitet rakt igenom. Rekommenderas varmt!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Scandic Foresta
    Vill man unna sig lite lyx så måste man sova över minst en natt på Hotell Foresta på Lidingö. När jag och min sambo sov över där förra sommaren så njöt vi för fullt ska ni veta, med den vackra utsikten över bron, fluffiga sängarna, väggtv i varje rum och en välfylld minibar. Helt fantastiskt....vi har ju en riktigt fin svit också så det är ju de man ska unna sig när man är där. Fin frukost hade de på morgonen också. Vi kommer definitvt åka tillbaka, och det blir nog snart hoppas jag.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Scandic Foresta
    Foresta är ett riktigt trevligt hotell där grillen på somrarna är riktigt riktigt god! Här finns även en skön uteservering kvällstid där man sitter och avnjuter sommarkvällen med ett par goda drinkar och skön stämning. Servicen är alltid trevlig och välkomnande så jag rekommenderar varmt ett besök./Jonas
  • Malin H
    Malin H skrev om Scandic Foresta
    I deras restaurang hade jag och mitt jobb julbord. Jag hade aldrig varit där tidigare, men tyckte att läget såg fint ut. Men jag blev besviken, det var riktigt trångt vid buffen, vilket gjorde att vi i sällskapet aldrig kunde sitta samtidigt pgr av köerna till maten. Det förstörde stämmningen!! Det plus de kan få var faktiskt för den fantastiska utsikten.

Herserudsvägen 22, 181 34 Lidingö