Scandic Foresta

3.5

4 omdömen om Scandic Foresta

Stefan J
Skrev om Scandic Foresta

Bra hotell, bra restaurang och bra konferensavd. och till det en mycket trevlig utsikt.

Cecilia K
Skrev om Scandic Foresta

Vill man unna sig lite lyx så måste man sova över minst en natt på Hotell Foresta på Lidingö. När jag och min sambo sov över där förra sommaren så njöt vi för fullt ska ni veta, med den vackra utsikten över bron, fluffiga sängarna, väggtv i varje rum och en välfylld minibar. Helt fantastiskt....vi har ju en riktigt fin svit också så det är ju de man ska unna sig när man är där. Fin frukost hade de på morgonen också. Vi kommer definitvt åka tillbaka, och det blir nog snart hoppas jag.

Jonas F
Skrev om Scandic Foresta

Foresta är ett riktigt trevligt hotell där grillen på somrarna är riktigt riktigt god! Här finns även en skön uteservering kvällstid där man sitter och avnjuter sommarkvällen med ett par goda drinkar och skön stämning. Servicen är alltid trevlig och välkomnande så jag rekommenderar varmt ett besök./Jonas

Malin H
Skrev om Scandic Foresta

I deras restaurang hade jag och mitt jobb julbord. Jag hade aldrig varit där tidigare, men tyckte att läget såg fint ut. Men jag blev besviken, det var riktigt trångt vid buffen, vilket gjorde att vi i sällskapet aldrig kunde sitta samtidigt pgr av köerna till maten. Det förstörde stämmningen!! Det plus de kan få var faktiskt för den fantastiska utsikten.