Bestofbasic.se

Läs vad 369 kunder tycker om Bestofbasic.se

• 2020-11-28

Eva R skrev om Bestofbasic.se
    Snabb bra service och fina produkter. Läs mer
  • 2020-11-27

Greta N skrev om Bestofbasic.se
    2 tröjor, typ lite finare i viscose. Köpte p g a pandemin o min motvilja att gå i affärer. Behöver ha något fräscht på lut. Alldeles för dyrt. De är väl ok, absolut inte mer än så. Hoppas de kommer till användning. Läs mer
  • 2020-11-27

Gizella E skrev om Bestofbasic.se
    En In-Front blus. Beställning på måndag leverans på onsdag. Föredömlig leverans, i brevlådan, mycket bra eftersom jag hör till åldersriskgrupp nu i coronatider. Läs mer
  • 2020-11-26

Hedy S skrev om Bestofbasic.se
    Bra bemötande, snabb leverans.
    Ett par jeans Läs mer
  • 2020-11-26

Josephine W skrev om Bestofbasic.se
    - Köpte ett par svarta byxor
    - Köpte via hemsidan som var ok
    - Förväntade mig att få lika dana byxor som jag redan hade.
    - Fick lite för korta byxor men ok - bökigt att skicka tillbaka. Läs mer
  • 2020-11-25

Ann-britt C skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte svarta Toni jeans, snabb leverans, allt var toppen! Läs mer
  • 2020-11-24

Inger T skrev om Bestofbasic.se
    Beställde långbyxor på söndag em. De levererades till min bostad tisdag fm! Allt var till största belåtenhet. Bra returmaterial fanns med jag behövde inte använda det då mina byxor passade perfekt. Läs mer
  • 2020-11-22

Kerstin A skrev om Bestofbasic.se
    Köpte byxor, enkelt att beställa och snabb leverans. Läs mer

Margareta L skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte en cascmirtröja och en topp via nätet. Jag föredrar verkligen ett personligt besök i butik.
    Hälsningar från en 70+ Läs mer

Lena S skrev om Bestofbasic.se
    Bra service och trevlig kunnig personal i butiken. Snabb leverans vid beställning på nätet. Läs mer

Ann J skrev om Bestofbasic.se
    Riktigt bra kvalitet och stiliga kläder för oss som inte är trådsmala. Utmärkt passform!
    Bra leveranstider! jag köpte en Micha jacka! Köper alltid Rosner byxor också som är toppenbra! Läs mer
  • 2020-11-19

Cecilia E skrev om Bestofbasic.se
    Bra pris och snabb leverans av mina produkter. Läs mer
  • Ingrid B

2020-11-14

Ingrid B skrev om Bestofbasic.se
    Alltid vänligt och profesionellt bemötande.
    Jag fick inte ihop mina jeans över min nyopererade svullna mage. Erbjöds Toni elastiska byxor. Skeptisk men föll till föga och bestämde mig genast. Mycket nöjd även efter användning.
    Efter någon vecka beställde jag ett par till på weben. Dagen efter var det 20% på dessa byxor. Surt men det är ju så det är ibland. Läs mer
  • 2020-11-14

Ulla H skrev om Bestofbasic.se
    Långbyxor - som levererades till min postlåda dagen efter. Mkt imponerad!
    Ulla Läs mer
  • Agneta W

2020-11-12

Agneta W skrev om Bestofbasic.se
    Före beslut om köp behövde jag konsultera företaget om storlek och passform. Fick snabb respons och kunde därefter göra mitt inköp av Rosners veg mockajeans. Snabb service och en passform som visade sig vara som gjuten på mig. Byxorna är av en kvalitet så skön att jag mycket ogärna tar av mig dem. Bara när jag måste. Läs mer
  • 2020-11-12

Ingrid O skrev om Bestofbasic.se
    Byxor.
    De anställda uttrycker så fint att jag behöver stor storlek eftersom jag är tjock. De säger att jag är rundlagd. Läs mer
  • 2020-11-10

Eva H skrev om Bestofbasic.se
    Snabb respons och snabb leverans. Kan inte annat än vara mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-11-08

Gunilla A skrev om Bestofbasic.se
    Senaste beställningen var en poncho..Den var jättefin. Mycket nöjd med både varan och leveransen.
    Hälsningar Gunilla Läs mer
  • 2020-11-07

Susanne A skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte en dun kappa på nätet eftersom jag bor i en annan stad. Ville inte åka till butiken i Sollentuna p.g.a pandemin.
    Jag var väldigt osäker på vilken storlek som skulle passa mig. Jag ringde till kundtjänst och frågade om returfrakt skulle debiteras om plagget måste skickas tillbaka om den inte passade. Jag tyckte att texten om retur var lite luddig.
    Jag frågade även om det fanns en storleksguide för plagget. Det fanns tyvärr inte.
    Nu i efterhand tycker jag att kundtjänst kunde ha tipsat mig om att köpa två olika storlekar samtidigt. Då hade jag kunnat prova båda i lugn och ro och returnera en utan kostnad.
    Jag behöll kappan jag beställde men är fortfarande lite osäker på om jag skulle passat bättre i en mindre storlek.
    Jag gillar inte att returfrakt debiteras! Läs mer
    2020-11-08 Best of basic svarar Susanne A
    Hej Susanne.
    Tack för ditt omdöme.
    Jag förstår att du är besviken. Visst hade det kanske varit bättre att beställa bägge storlekarna på en gång eller frågat kundtjänst om måtten på de storlekarna som du var intresserad av.
    Anledningen till vår returavgift, som vi har för de som returnerar samtliga beställda varor - är för att undvika det vi kallar klädturism, dvs vi försöker minska kläder som åker runt om i Sverige utan någon egentlig anledning.

En resa till våra butiker skulle även det kosta pengar, och du kanske inte just vid vid ett besök hittat något som passar dig eller som faller dig i smaken.

Vänligen
    Kundtjänst
  • 2020-11-07

Eva C skrev om Bestofbasic.se
    Köpte en jacka, var lite osäker. Ringde kundtjänst och fick svar på mina frågor från en mkt trevlig person. Jättenöjd med köpet. Hälsn Eva Läs mer
  • 2020-11-05

Gunnel J skrev om Bestofbasic.se
    Köpte en täckjacka på nätet fick varan på 2 dagar Allt fungerade perfekt Läs mer
  • 2020-11-05

Dana T skrev om Bestofbasic.se
    Köpte 1 blus och 1 topp
    Båda var väl beskrivna och passade utmärkt
    Leveransen var supersnabb
    Mycket nöjd Läs mer
  • AnneMari K

2020-11-05

AnneMari K skrev om Bestofbasic.se
    Förväntningarna var hoppfulla då jag köpte 4 par byxor i storlekarna 38 och 40 från Lau Rie. Har länge tänkt prova det märket. Grace antracit byxa i storlek 38 behöll jag. Passformen va bra på mig. Kanske att storlek 36 skulle funka. Vet aldrig vilken storlek jag ska ha. Det är så olika. Spelar ingen roll vart jag köper ifrån, så från 36 till 44 är mina byxstorlekar beroende på modell och företag jag valt. Gjorde retur på 3 byxor en fredag. Pengarna va tillbaka på kontot onsdagen efter. Bra service! Handlar där igen. Läs mer
  • 2020-11-04

Gunilla R skrev om Bestofbasic.se
    Vara, pris och leverans är utmärkt
    Returfrakt något mindre bra. Läs mer
  • 2020-11-03

Ingrid N skrev om Bestofbasic.se
    Jeans Audrey snygga , välsittande! Motsvarade mina förväntningar! Snabb leverans! Läs mer
  • 2020-11-02

Ann-kristin P skrev om Bestofbasic.se
    Köpte Laurie byxor. Behövde byta storlek och modell. Bytet skedde snabbt och smidigt. Hade kontakt med kundtjänst via mail. Kommer att rekommendera Bestofbasic till min vänner. Läs mer
  • 2020-10-29

Maj-britt Z skrev om Bestofbasic.se
    2 Micha tröjor på nätet.Fick dem i brevlådan snabbt. Har handlat i butiken i Sollentuna. Alltid blivit kunnigt och vänligt bemött. Läs mer
  • 2020-10-28

Rose-marie R skrev om Bestofbasic.se
    2 st överdelar.
    Den person som hjälpte mig, helt otroligt bra. Hon "hittade" det som jag passade i. Något jag själv inte provat om hon inte visat mig.
    Jag vill ge absolut högsta betyg till det bemötande jag fick.
    Handlar nästan alla mina kläder hos Er tack vare den trevliga personalen.
    Vänigen
    Rose-Marie Rosenberg Läs mer
  • 2020-10-28

Ulla-britt L skrev om Bestofbasic.se
    Köpte en dunjacka. Returnerade i butik. Vänligt bemötande och pengarna tillbaks. Läs mer
  • Eva Q

2020-10-26

Eva Q skrev om Bestofbasic.se
    Köpte ett par långbyxor. Beställning dag 1 - de fanns hos mig dag 3! Helt fantastiskt. Provade. De satt som en smäck!
    Däremot är jag inte helt nöjd med färgen på byxorna. Enligt bilden var de grå. De jag har är mera brungrå. Men OK - det duger! Läs mer

Sigrid N skrev om Bestofbasic.se
    Jeans Tony be loved 40K. Fantastiskt att i coronatider kunna handla exakt vad man vill ha på nätet. Har inte sett försändelsen då jag är bortrest. (Vet att jeansen har kommit.)
    Tidigare har jag handlat i Sollentuna Centrum o alltid varit nöjd.
    Heder åt ett sånt företag/SN Läs mer

Agneta G skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte ett par byxor, exakt samma modell och storlek som jag redan hade men annan färg.
    Det visade sig att de byxor jag fick var mindre i stolek och dessutom betydligt trängre i byxbenet än de jag redan hade.
    Jag returnerade därför byxorna utan att be att få byta till en större stolek. Jag föredrar att istället pröva ut byxor i någon affär för att försäkra mig om att de passar. Läs mer

Anita G skrev om Bestofbasic.se
    Bra byxor
    Jag hade svårt med att klara av beställningen fick bra hjälp
    Nöjd med byxorna Läs mer
  • 2020-10-20

Wolf P skrev om Bestofbasic.se
    Min beställda vara kom väldigt snabbt Läs mer
  • 2020-10-19

Agneta B skrev om Bestofbasic.se
    Bra produkt,snabb leverans ,bra passform Läs mer
  • 2020-10-16

Else-britt F skrev om Bestofbasic.se
    Bra och snabb leverans. Trevligt bemötande vid telefon frågor. Läs mer
  • 2020-10-15

Inger E skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte ett par byxor, de var förstora så sände tillbaks dem.
    Det tog bara några dagar innan jag fick mitt nya par.
    Snabb leverans! Läs mer
  • 2020-10-14

Eva D skrev om Bestofbasic.se
    Köpt byxa som inte var som jag trott .så jag returnerade den.
    Fick Mail dagen efter att dom mottagit byxorna och krediterat min faktura.
    Kunde inte fått bättre service. Läs mer

Kerstin S skrev om Bestofbasic.se
    Utmärkt, smidigt och snabbt levererat paket. Läs mer

Lena Å skrev om Bestofbasic.se
    Beställde ett par långbyxor som visade sig vara för stora. Ringde kundtjänst för jag hittade först inte hur jag skulle göra returen. Fick bra vägledning och info om att det fanns den storlek jag ville byta till. Förväntade mig först inte att komma fram eftersom jag såg att telefontiden gått ut. Glatt överraskad att jag kom fram. Nu nöjd med min vara. Läs mer

Susanne W skrev om Bestofbasic.se
    Jag tycker att informationen när en vara är slut kunde vara bättre. Om man får ett meddelande direkt när man beställer varan, så kanske det finns möjlighet att byta till en liknade vara i stället. Det vore dessutom bra med information vid stamkunds-rabatt vilka varor det gäller! Bättre service från kundtjänst när man kontaktar dem om frågor kring varor man beställt. Läs mer

Pia C skrev om Bestofbasic.se
    Snabb sevice, tydlig info och mycket bra produkt! Läs mer
  • 2020-10-11

Agneta W skrev om Bestofbasic.se
    Köpte byxor, märke som jag kände till. Varorna kom snabbt, enkel betalning gm Klarna. Upptäckte att jag valt fel typ (skulle haft slim) och tog kontakt med kundtjänst. De talade om hur jag skulle göra och nu hoppas jag att de nya kommer i veckan! Läs mer
  • 2020-10-08

Karin W skrev om Bestofbasic.se
    Braxbyxor

Stora eftersom jag brukar handla i er butik i Sollentuna där det är fantastisk service
    Litar på Best of basic Läs mer
  • 2020-10-06

Gunilla B skrev om Bestofbasic.se
    Jag tycker man alltid får bra hjälp med provning och det är trevlig personal.Köper nästan alla mina kläder där.

Mvh Gunilla Läs mer
  • 2020-10-05

Lise-lotte K skrev om Bestofbasic.se
    Det finns massor av modeller på byxor ,som jag tycker är toppen.
    Expediten var vänlig och bemötande. Läs mer
  • 2020-10-04

Susann E skrev om Bestofbasic.se
    allt fungerar mycket bra, snabb service o mycket bra kvalité Läs mer
  • 2020-10-04

Lillemor D skrev om Bestofbasic.se
    Byxa med bra passformJag är nöjd med köpet,mitt första. Läs mer
  • 2020-10-03

Magdalena A skrev om Bestofbasic.se
    Byxor. De passade perfekt, skönt när man är rund om stuss och ben som jag är. Läs mer
  • 2020-10-03

Penelope K skrev om Bestofbasic.se
    Jag har köpt många byxor under åren på Frölunda torg, på väg till/från familjen i Torslanda. Nu sedan 10 mars jag är under lockdown, (p.g.a. att min man är 76 år), går vi knappt ut överhuvudtaget. Superglad beställde jag on-line min absolut all-time sommar ÄLSKLINGSBYXOR "Micha Emma Capri". Jag köpte 2 par i min storlek - 36 regular - omedelbart. Men ack så otroligt besviken jag blev efter min snälla granne hämtade hem paketet som innehöll 2 par BREDA capri byxor, till mig. Samma underbara kvalitet, samma namn - men en helt ANNAN MODELL,- ingen slim fit, dessa var MYCKET bredare (jag har bild bevis). Jag tycker det är helt fel att dessa byxor har samma namn.Jag hade aldrig beställt byxorna om de hade haft ett annat namn och hade sluppit betala 65 kronor helt i onödan. Min snälla granne fick returnera byxorna till posten på ICA. Jag känner mig mycket besviken eftersom jag tycker mycket om Best of Basic produkter. Läs mer
    2020-10-04 Best of basic svarar Penelope K
    Hej Penelope K
    Tråkigt att du blev besviken.
    Det är så att det är leverantören som ger namnet åt byxan och ibland ändrar dom för att anpassa sig till modebilden.
    mvh
    kundtjänst

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte