Bestofbasic.se

Läs vad 271 kunder tycker om Bestofbasic.se

• 2020-08-06

Gunilla J skrev om Bestofbasic.se
    Nöjd med passformen. Jag hade förväntat mig kakifärg men byxorna var gråblå. Nöjd ändå. Läs mer
  • 2020-08-05

Monica J skrev om Bestofbasic.se
    Snabb leverans och varorna var precis som det stod i beskrivningen Läs mer
  • 2020-08-04

Linnea B skrev om Bestofbasic.se
    Fråga 1. En klänning och ett par byxor.
    Fråga 2. Blev bemött på ett glatt, vänligt och hjälpsamt sätt.
    Fråga 3. Har handlat några gånger tidigare på detta företag och alltid blivit mycket bra bemött!
    Fråga 4. Proffsigt genom kundfokuseringen. Läs mer
  • 2020-08-03

Annika E skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte ett par byxor. Allting funkade smidigt och bra. Läs mer

Marita J skrev om Bestofbasic.se
    Köpte ett par Capribyxor. Snabb leverans, trevligt bemötande vid telefonkontakt och bra passform på byxan gör att jag är helnöjd. Läs mer

Sonny O skrev om Bestofbasic.se
    Ett litet misstag det är inte Sonny som är kunden utan det är hans hustru Eivor Olofsson och jag är även medlem.
    Jag är jättenöjd med både med mina byxor och även snabb leverans.
    Jag är kund sen många år och har bara positiva saker att säga, både med köp i butik och nu även på internet. Läs mer

Anita P skrev om Bestofbasic.se
    Har fungerat mycket bra men är lite besviken på att en produkt som gick att beställa på nätet sedan inte kunde levereras. Lite dålig uppdatering av lagret när varan går att beställa men inte finns för leverans. Hade beställt en jumper och ett par shorts. Jumpern levererades och motsvarade helt mina förväntningar däremot lyckades inte Postnord leva upp till leverans till bostaden utan försändelsen fick hämtas hos deras utlämningsställe. Vet inte om det kostar extra för Best of Basic när paketet skulle levereras till bostaden för i så fall borde deras kostnad för leveransen justeras. Läs mer
  • 2020-07-30

KERSTIN S skrev om Bestofbasic.se
    Snabb och trevlig service samt varor med bra kvalité. Läs mer
  • 2020-07-29

Eva B skrev om Bestofbasic.se
    Trevligt bemötande och snabbt hanterande! Läs mer
  • 2020-07-29

Eva S skrev om Bestofbasic.se
    Snabb hantering av mitt ärende Läs mer
  • 2020-07-27

Annemarie L skrev om Bestofbasic.se
    Köpte capribyxor till reapris.
    Bra och utförlig beskrivning av varan. Nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2020-07-27

Kerstin L skrev om Bestofbasic.se
    Beskrivningen av varan stämmer bra med verkligheten. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-07-26

Inger M skrev om Bestofbasic.se
    Fin tröja på rea, jättenöjd och snabb leverans Läs mer
  • 2020-07-25

Christina L skrev om Bestofbasic.se
    Köpte två par byxor från Brax. Storleken var perfekt och byxorna levererades blixtsnabbt. Jag är mycket nöjd med hela processen. I sortimentet för klänningar, kjolar och överdelar ser jag trots mina 67 år, gärna att looken blir lite ungdomligare och inte fullt så damig framöver. Läs mer
  • 2020-07-25

Berit O skrev om Bestofbasic.se
    Bra och snabb återkoppling ang returer. Läs mer

Camilla R skrev om Bestofbasic.se
    Köpt byxor i butik och passade på att köpa ytterligare ett par i annan färg när de var nedsatta i pris, snabb leverans. Läs mer

Ann E skrev om Bestofbasic.se
    Jag sökte ett par svarta shorts och fann ett par jag blev väldigt nöjd med. Jag fick bra hjälp att hitta. Läs mer

Christina H skrev om Bestofbasic.se
    Snabb leverans och bra varor. Det bästa är den utförliga beskrivning av varje plagg med måttangivelser som lämnas på hemsidan. Läs mer

Eva W skrev om Bestofbasic.se
    Vet inte. Jag fick aldrig varan, den var slutsåld! Läs mer

Ingegärd S skrev om Bestofbasic.se
    Beställde en klänning som enligt hemsidan fanns i lager, vilket sen visade sig vara fel!
    Sedan låg den kvar på hemsidan tills jag påpekade det.
    Detta är inte första gången heller!
    Samma sak hände mig år 2018 då jag beställde en blus som sen inte fanns i storlek pga lagersaldot.
    Så hemsidan fungerar inte när det gäller lagersaldot, vilket inte är svårt att få fixat , det fungerar ju på andra sidor.
    Första mailet jag fick om att den inte fanns var trevligt, men när jag påpekade att den låg kvar på hemsidan fick jag ett kort svar.
    Man kunde ju också kollat om den fanns kvar i någon av butikerna och meddelat mig det.
    Synd för jag gillar utbudet i butiken, men kommer inte att handla igen för jag vet ju inte om det finns när det kommer till kritan. Och när man hittar något man gillar så blir man lite besviken när det blir så här!
    Med vänlig hälsning, Ingegärd Läs mer

Barbro Z skrev om Bestofbasic.se
    Fantastisk snabba leveranser, bra information via mejl vid returer och utskick och bra bemötande. Läs mer

Kerstin T skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte ett par sommarbyxor, som passade perfekt och som kom inom rimlig tid.
    Finns inget att klaga på, bara bra. Läs mer
  • Asta B

2020-07-21

Asta B skrev om Bestofbasic.se
    Fick fantastisk fin hjälp att avsluta mitt inköp korrekt på nätet. Tyvärr behövde jag mindre storlek och valde att lämna tillbaka till affären.Alla även där väldigt
    tillmötesgående. Feelgod känsla. Läs mer
  • 2020-07-20

Ulla H skrev om Bestofbasic.se
    Köpte en jacka som blev snabbt levererad till dörren. Betala skulle jag göra 14 dgr efter att jag fått varan vilket ör mycket nära. Dessvärre var jag inte glad för färgen på jackan varför jag skickade tillbaks den. Fick snabbt bekräftelse på att den kommit er tillhanda och fick då en faktura på transportkostnaden. Mycket smidigt och snabbt avklarat. Är mycket nöjd med hur allt fungerat. Mvh Ulla Du Hane Läs mer

Ann-christin H skrev om Bestofbasic.se
    Köpte en jacka men tyvärr var dragkedjan trasig så jag har skickat tillbaka jackan och väntar på en ny. Var i övrigt nöjd med hur den såg ut och passade så bara jag får tillbaka en likadan med fungerande dragkedja så kommer jag vara nöjd. Läs mer

Annelie B skrev om Bestofbasic.se
    Mkt god service. Trevligt bemötande. Personal med god smak, kan rekommendera klädesplagg och färg som passar kunden. Har köpt tröjor, långbyxor, blusar, klänning. Alltid nöjd! Läs mer

Ingrid K skrev om Bestofbasic.se
    Bra och stort sortiment. Bra service dvs fått snabba svar, hjälp med val av storlek och märke utifrån mina personliga mått. Tydlig info betr ev retur. Snabb leverans och snabb respons på retur.
    Allt bättre än förväntat, upplevdes personligt och gediget . Jag kommer att handlar vid flera tillfällen från dem Läs mer

Kerstin A skrev om Bestofbasic.se
    Köpte ett par långbyxor av ett märke som jag köpt tidigare.
    Beställning och leverans utan anmärkning och byxorna satt perfekt. Läs mer
  • 2020-07-17

Ann-mari P skrev om Bestofbasic.se
    Köpte caprimodell, LauRie Dora, passar utmärkt. Snabb leverans, helt nöjd Läs mer
  • 2020-07-17

Britt J skrev om Bestofbasic.se
    Snabb återbetalning vid retur. Läs mer
  • 2020-07-15

Lena B skrev om Bestofbasic.se
    Mycket nöjd med mitt köp, snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2020-07-11

Rose-marie B skrev om Bestofbasic.se
    Byxor. Snabb leverans och bra vara. Läs mer
  • 2020-07-09

Marianne B skrev om Bestofbasic.se
    Jag är inte aĺls nöjd med att betala för returen. Det framgick inte när jag gjorde beställningen. Jag är van vid att returen är gratis när man handlar online. Det är surt att ha en kostnad för att inte ha köpt ngt. Kommer inte att anlita er vidare! Läs mer
  • 2020-07-08

Agneta Ö skrev om Bestofbasic.se
    Köpt många byxor och shorts där. Alltid rätt och snabbt. Läs mer
  • 2020-07-08

Britta N skrev om Bestofbasic.se
    Byxor. Ing problem allt fungerade Läs mer
  • 2020-07-07

Birgitta S skrev om Bestofbasic.se
    En vacker i olika röda och orange färger. Inga inköp mer inför sommaren på grund av Coronan. Har länge köpt byxor och jumprar på Bestofbasic. Jätte brs modeller och fin service. Saknar verkligen kontakt med affären. Läs mer
  • 2020-07-07

Towe W skrev om Bestofbasic.se
    Jacka+byxor
    Inga anmärkningar, allt fungerade enl vad som utlovats Läs mer
  • 2020-07-04

Margaret M skrev om Bestofbasic.se
    Köpet gick väldigt smidigt till men Micha byxorna var inte lika bra kvalité som tidigare. Läs mer
  • 2020-07-02

Birgitta B skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte ett par byxor och en topp. Beställde på nätet och hade ingen kontakt med företaget. Jag hade önskat att det funnits fler bilder av varorna från olika vinklar och en mer utförlig beskrivning. Varorna var som jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2020-07-01

Gullbritt E skrev om Bestofbasic.se
    Köpte ett psr byxor och det var första gången jag beställde ngt fr er och jag är helt och hållet nöjd med både varan och bemötandet.
    Britt Eklöf Läs mer
  • 2020-06-30

Yvonne B skrev om Bestofbasic.se
    Shorts
    Snabb leverans och bra vara. Läs mer
  • 2020-06-29

Anita O skrev om Bestofbasic.se
    Jag beställde ett par byxor av märket Toni och fick rätt vara snabbt levererad. Mycket tillfredsställande! Läs mer
  • 2020-06-26

Laila B skrev om Bestofbasic.se
    Bra service. Kvalite på kläder👍 Läs mer
  • 2020-06-26

Marianne L skrev om Bestofbasic.se
    2 blusar
    Handlat i butik Frölunda tidigare
    Trevligt o bra service Läs mer
  • 2020-06-25

Ann-kristin Ö skrev om Bestofbasic.se
    Snabb leverens av den beställda vara. Läs mer
  • 2020-06-25

Karin P skrev om Bestofbasic.se
    Mycket bra urval av kläder med bra kvalite.har handlat nästan alla byxor hos er.
    Att hitta rätt passform på nätet är omojligt
    Önskar att det fanns fler byxor. med hög midja för oss äldre kvinnor. Läs mer
  • 2020-06-24

Stina E skrev om Bestofbasic.se
    Alltid kunnig hjälp och omdöme vid inköp av kläder! Läs mer
  • 2020-06-24

Marianne T skrev om Bestofbasic.se
    Köpte shorts på postorder. Snabb leverans av perfekt vara! Allt stämde: passform, färg och kvalitet! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-22

Siv E skrev om Bestofbasic.se
    Jeans som jag bytte pga de var för stora. Bytet gick smidigt. Mycket snabbt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-22

Maud S skrev om Bestofbasic.se
    Jag köpte capribyxor via nätet. Mycket snabb leverans. Har tidigare handlat i butiken i Sollentuna och alltid fått mycket bra hjälp med urval och service Läs mer