Bestofbasic.se

1529 omdömen om Bestofbasic.se

Sedan starten hos Reco 2019

Birgitta A
Skrev om Bestofbasic.se

Jättenöjd med byxorna, bra passform , snygg färg som motsvarar beskrivning, samt snabb och bra service Birgitta

Lilian M
Skrev om Bestofbasic.se

Beställde en jeanskjol som levererades i postlådan dagen därpå. Toppen service. Utmärkt kvalitet som helt motsvarade förväntningarna.

Marianne K
Skrev om Bestofbasic.se

Har inte mottagit varan ännu!!!!

Britt B
Skrev om Bestofbasic.se

Jag fick bra hjälp från kundservice när jag frågade om storlek och längd på jeans ! Jag valde ett av alternativen som jag blivit rekommenderad. Snabb leverans ! Det kommer att bli fler köp från Best of Basic !

Berit S
Skrev om Bestofbasic.se

Allting mycket bra, problemet var att varan inte passade. Kommer att handla där igen

Irene N
Skrev om Bestofbasic.se

Tycker att företaget fungerar mycket bra och att varorna är av hög kvalitet. Dessutom snabb leverans och lätt att kommunicera med företaget. Är dock inte nöjd med Svea ekonomi!s betalningssystem, särskild när returer genomförts. Då påför de påminnelseavgifter snabbt innan man knappt hunnit få info om den nya betalsumman. Det är även komplicerat med att hantera deras info via appen. Tråkigt då det fungerade alldeles utmärkt tidigare då mina betalningar skedde direkt med er som företag. Rekommenderar Klarna som Bank!...

Annika G
Skrev om Bestofbasic.se

Bra kvalitet och bra priset. Snabb leverans

Kristina J
Skrev om Bestofbasic.se

Snabbt, enkelt, smidigt och korrekt

Louise L
Skrev om Bestofbasic.se

Snabbt och plagget precis det jag behövde!

Ulrika B
Skrev om Bestofbasic.se

Då jag beställt en vara nu när jag är bortrest så angav jag att jag önskade leverans en datum när jag kommit hem. Dessvärre gick leveransen iväg varpå jag kontakta de er om att jag i beställningen angivit att jag önskade en senare leverans. Fick till svar att ni inte kan hantera senare leveranser varför jag svarade att det vore bra om ni kontaktade mig innan ni expedierade ordern och informerade om att ni ej kan hantera senare leveranser. Enligt posten är försändelsen leveread till min ytterdörr så jag hoppas att ingen tagit den, eller signalerar till omgivningen att ingen är hemma.

Ulla B
Skrev om Bestofbasic.se

Utmärkta kläder! Lång leveranstid,. Svea betalning inte så bra! Klarna är bättre!

Eva-britt F
Skrev om Bestofbasic.se

Lätt att beställa, snabb leverans

Birgitta O
Skrev om Bestofbasic.se

Enkelt att beställa kläderna som presenteras i ”katalogen ” Motsvarar oftast förväntningarna. Lätt att returnera om så skulle behövas. Bra och snabb service.

Ninni S
Skrev om Bestofbasic.se

Har handlat där i många år. Alltid bra o proffsig personal

Gudrun L
Skrev om Bestofbasic.se

Jättefin och lagom stor M. Mycket nöjd.

Anita S
Skrev om Bestofbasic.se

Jag köpte en ljus lättviktsjacka! Blev precis så praktisk och snygg som jag ville! Gick snabbt och enkelt!

Catharina G
Skrev om Bestofbasic.se

Bra produkt , snabb leverans . Nöjd.

GUNILLA A
Skrev om Bestofbasic.se

Bra produktochsnabbleverans. Men tyvärr besked efter beställning om att det ena plagget var slutsålt.

Ingrid F
Skrev om Bestofbasic.se

Allt var bra. Skjortan jag beställt var över förväntan fin. Leveransen var utmärkt bra.

Towe W
Skrev om Bestofbasic.se

Korrekt hantering enligt deras beskrivningar.

Nina D
Skrev om Bestofbasic.se

Letade efter Braxbyxor och fann dem hos Bestofbasic. Är mycket nöjd med mitt köp, snabb leverans, bra pris på rean och mycket snygga byxor.

Karin S
Skrev om Bestofbasic.se

Besviken på den dåliga kvaliteten på plagget. Tunnt och sladdrigt. Så inga mer köp från Bestofbadic.

Emma M
Skrev om Bestofbasic.se

Beställde ett par jeans och allt fungerade som förväntat

Marie L
Skrev om Bestofbasic.se

Fina kvalitetskläder och smidigt att beställa

Susanne J
Skrev om Bestofbasic.se

Snabba leveranser, god kvalitet i byxor jag köpt

Gunilla S
Skrev om Bestofbasic.se

Ett. par byxor.. helt ok handel utan anmärkning

Helene A
Skrev om Bestofbasic.se

Varorna fanns inte, lång leveranstid. Har inte fått några varor ännu.. Så jag kan inte bedöma kvalitet och passform.

Astrid E
Skrev om Bestofbasic.se

Starkt positiv till att kunna handla mycket kvalitativa varor online. Detta då man inte alltid har möjlighet att besöka er trivsamma butik i Sollentuna centrum. Oavsett vägval är ni snabba, smidiga och proffsiga och varvad en kund är 👍🏼😊🌸♥️♥️

Lena R
Skrev om Bestofbasic.se

Enkelt och överskådligt. Köpte en poncho i Kashmir. Bra information om leverans.

Friederike O
Skrev om Bestofbasic.se

Att det var så enkel att betalar med Swish! Och jag blev så glad att plagget var så perfekt!

Liza D
Skrev om Bestofbasic.se

Köpte en blus på rea den är fin och passar men det tog väldigt lång tid att leverera den.

Agneta W
Skrev om Bestofbasic.se

Tydlig info på nätet, snabb expediering och dito leverans ända hem till brevlådan. Toppen! Kunde inte bli mer nöjd!

Malin E
Skrev om Bestofbasic.se

Att handla på hemsidan var enkelt, men tyvärr fick jag ett meddelande om att ett par av de två byxorna som jag beställt inte fanns att skicka ut. Lite tråkigt att det gick att lägga beställningen då. Jag gillar bättre att gå till den fysiska butiken. Personalen i de butiker jag besökt i Göteborg har alla varit serviceminded och mycket kunniga. Men så länge jag vet modeller och storlekar som jag ska ha, så är det bekvämt att kunna beställa via nätet. Prisklassen är lite dyrare än vad jag brukar hålla mig till, men jag...

Christina R
Skrev om Bestofbasic.se

Jag har fortfarande inte fått mina varor, så vet inte vad jag tycker än. Märkligt att de begär kreditupplysning när man köper en hslsduk

Dorothy M
Skrev om Bestofbasic.se

Motsvarade helt förväntan. Snabb leverans.

Yvonne N
Skrev om Bestofbasic.se

Bra kvalitet på kläderna och sköna att bära

Annkatrin V
Skrev om Bestofbasic.se

Jag har inte fått mina varor än, trots att jag beställde för över en vecka sedan. Ingen information heller så min upplevelse av Best of basic är inte speciellt postiv..

Inez L
Skrev om Bestofbasic.se

Hittar alltid snygga, klassiska plagg som är lätta att kombinera med det som redan finns i min garderob. Mycket passar till både mindre fest och vardag. Välsytt, välsittande, klarar många tvättar. Skulle dock vilja se fler klänningar från danska Elton.

Rose-marie D
Skrev om Bestofbasic.se

Snabb leverans. Informationen på nätet om kvalitet mm stämmer väl med verkligheten.

Eve V

Snabb leverans. Mina varor var perfekta. Mkt nöjd

Inga-Lill Carlberg C
Skrev om Bestofbasic.se

Så snabbt och toppenkvalitet!

Kerstin D
Skrev om Bestofbasic.se

Carola byxan passar mig precis!

Ulla H
Skrev om Bestofbasic.se

Den vara som jag skulle beställa saknades i rätt storlek

Yvonne A
Skrev om Bestofbasic.se

Lätt att beställa, leverans inom 3 dgr, supernöjd med varan!

Eva S
Skrev om Bestofbasic.se

Första gången jag besökte Best of Basics butik i Sollentuna imponerades jag av era byxor och har därefter upptäckt era klänningar. Jag köper inte kläder ofta och när jag gör det vill jag ha hög kvalitet, bra passform och tidlös design. Nu när jag bor på Öland vet jag att jag lugnt kan handla online och få det jag söker.

Annette W
Skrev om Bestofbasic.se

Handlade på nätet o det fungerade bra o snabbt!

Karin A
Skrev om Bestofbasic.se

Köpte Tröja och en halsduk , fick leveransen mycket snabbt hem med posten och Klarna faktura , uppskattar det enkla förfarandet.. Handlar gärna on line på Bestofbasik.

Inga-Lill P
Skrev om Bestofbasic.se

Blir alltid nöjd såväl med varan som med leveransen.

Kerstin R
Skrev om Bestofbasic.se

Bara bra! Och snabbt! Jag är nöjd, räcker inte det?

Marianne L
Skrev om Bestofbasic.se

Det gick snabbt att beställa och få varan, utan krångel.