Betalguiden

Fågelviksvägen 9, 145 53 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Betalguiden!

Vi har ett mål: Att sänka kostnaden på kortbetalningar för små och medelstora företag. Tillsammans med våra partner levererar vi Sveriges smidigaste betallösningar.

Betalguiden är den enda prisjämförelsesidan inom kortbetalningar i Sverige för handlare och vi ger dig:

- Kostnadsfri prisjämförelse mellan de största aktörerna
- Omedelbara prisförslag utan väntetid
- Offert som möjliggör enkel jämförelse mellan leverantörer och full insyn i kostnaderna
- Ett bredare utbud av betallösningar att välja mellan

Varmt välkommen att kontakta oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Betalguiden

• 2019-11-05

Takis V skrev om Betalguiden
    Grym service med återkoppling som dessutom resulterade i en bra deal! Läs mer
  • 2019-10-28

Jonas W skrev om Betalguiden
    Snabb och korrekt hjälp genom hela processen och ett bra avtal. Läs mer
  • 2019-10-17

Leif N skrev om Betalguiden
    Inlösenavtal. Bra och trevlig kontakt. Allt gick väldigt smidigt.... Läs mer
  • 2019-10-11

Anna Karin L skrev om Betalguiden
    Jag ingick ett Kortinlösen avtal.
    Fick ett utmärkt bemötande och fick svar på allt jag ville veta + andra upplysningar som var viktiga.
    Hade inga förväntningar alls men blev mycket positivt överaskad vad dom åstadkom.
    Talade med två personer som båda var trevliga och kunde förklara så att allt gick smidigt. och var lyhörda och ringde upp mig när jag hade tid. Läs mer
  • 2019-10-10

Ingeborg J skrev om Betalguiden
    Nytt inlösenavtal till nets. Enormt trevlig personal och perfekt med supporten när jag skulle fylla i blanketten.
    Fortsätt så så kommer ni aldrig att bli arbetslösa.
    Tack för mycket fin service Läs mer
  • Amir S

2019-10-08

Amir S skrev om Betalguiden
    Fantastiskt riktigt proffsigt. Läs mer
  • Eliane R

2019-10-01

Eliane R skrev om Betalguiden
    Jag vill börja med att säga att jag har aldrig känt en sån trygghet och bra service. Jag är mycket imponerad.

Jag har fått hjälp med något jag har burit i tankarna ganska länge nu, nämligen ett bra inlösenavtal. Sen en tid tillbaka har jag upplevt att vi betalar för mycket i serviceavgift och betalguidens analys bekräftade min känsla snabbt och tydligt.

Jag trodde att processen mot ett bra inlösenavtal kommer kräva mycket tid och energi från mig men blev positivt överraskad när jag hittade betalguiden. Några samtal med betalguiden löste mitt stora problem. Lyckades teckna ett riktigt bra inlösenavtal och byta kortterminalen.

Jag vill vända ett stort tack till er Senior account manager Kristian Sanchez. Han var så behjälplig, tydlig och erbjöd oss en service värd all berömmelse. Vi som företag har alltid telefonsamtal om mycket som berör verksamheten men dessa samtal och service står på topplistan.

Tusen tusen tack! Läs mer
  • 2019-09-25

Kent B skrev om Betalguiden
    Kanon 👌 service och trevlig personal mycket nöjd med deras kundtjänst och supportcenter Läs mer
  • 2019-09-20

Pia S skrev om Betalguiden
    Mycket snabb och effektivt klargörande av Kristian om hur mycket vi kunde spara på detta så mycket bättre inlösenavtalet ! Och sen fixade han blixtsnabbt ny avtal så allt var klart på typ 24 timmar !! Läs mer
  • 2019-09-16

Daniel N skrev om Betalguiden
    Vart på jakt efter ett fullständigt kassasystem till mitt nyöppnade kafé. Letade efter en leverantör som kunde hjälpa mig omgående med alla detaljer kring inlösen avtal och utrustning eftersom att jag förväntas påbörja servering om tre dagar. Ingen av de företag jag pratat med innan trodde att det skulle vara en möjlighet samt att de försökte pracka på mig överdimensionerade produkter..

Här fick jag helt klart den bästa servicen jag upplevt! Fick hjälp hela vägen med alla bitar och det tog inte mer än 23 minuter. Om två dagar är mitt kassasystem uppe och redo att håva in pengar..

Stort tack för ditt engagemang och bemötande, du e välkommen till oss på kaffe eller lunch alla dagar i veckan!! Läs mer
  • 2019-09-02

Mirsad C skrev om Betalguiden
    Kanon !
    Snabbt och enkelt
    Smidigt Läs mer

Tobias A skrev om Betalguiden
    Kortbetalningstjänst via Netz. Överlag nöjd med bemötandet och service. Läs mer

Carina R skrev om Betalguiden
    En betalterminal . Fick den service jag förväntade mig. Blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt ! Är mycket nöjd ! Läs mer

Christie B skrev om Betalguiden
    Nu minns jag inte riktigt vad jag använt denna tjänst till Läs mer
  • Pizzaria S

2019-08-01

Pizzaria S skrev om Betalguiden
    Jätte bra service
    Mycke nöjd tack så mycke Läs mer
  • Ida C

2019-08-01

Ida C skrev om Betalguiden
    Okomplicerat
    Snabb service när det varit några frågetecken Läs mer

Elia A skrev om Betalguiden
    Bytte inläsare allt gick smidigt o det gick fort tackar för att hjälp Läs mer

Carina J skrev om Betalguiden
    Byte kortterminal. Trevligt bemötande och bra service. Fick dock fel terminal men det löstes snabbt och smidigt. Läs mer

Fahim R skrev om Betalguiden
    Jättebra med olika tjänster och rekommenderas Läs mer
  • Fredrik H

2019-07-31

Fredrik H skrev om Betalguiden
    Engagerad, proffsig och trevlig Läs mer
  • 2019-07-31

Viktor N skrev om Betalguiden
    Betalguiden löste ett nytt avtal med lägre avgifter på ett mycket proffsigt sätt. Super nöjda! Läs mer

Helen S skrev om Betalguiden
    Hej!
    Hade ett trevligt bemötande där Nets personalen visade intresse för mitt problem med betallösningen. Läs mer

Christoffer W skrev om Betalguiden
    Snabbt och smidigt byte till ny kortinlösare.

Trevligt bemötande och inget krångel. Läs mer

Lotta H skrev om Betalguiden
    Jag har hyrt en betalterminal och jag är nöjd med den.
    Servicen är bra och man får snabbt hjälp om så behövs.
    Det uppfyller mina förväntningar av en betalterminal.
    Och rekommenderar gärna Betalguiden. Läs mer
  • Bilal C

2019-07-30

Bilal C skrev om Betalguiden
    Den bästa betala lösningen vi haft.
    Samt att jag vill påpeka att app'en är lika smidigt. Läs mer

Moein E skrev om Betalguiden
    Jättetrevlig försäljare super duktig och jsg ficka det bästa lösningen på kortaparaten 👌🏼👌🏼👌🏼 Läs mer

Norek A skrev om Betalguiden
    Fick hjälp med att byta betal terminalen.
    Nu kan jag ta betalt billigare är förut.
    Mycket bra. Mvh Adam. Frej bildelar Läs mer

Lizhong W skrev om Betalguiden
    Terminal har vi köpt. Bra bemötande. Vi fått vad vi ville ha. Bra upplevelse att jobba med. Läs mer

Omar W skrev om Betalguiden
    Grym service! Jätte bra bemötande! Läs mer
  • 2019-06-30

Adam A skrev om Betalguiden
    Har fått ett bra intryck av Betalguiden. Kristian som jag haft kontakt med verkar väldigt seriös och kundfokuserad. Läs mer
  • 2019-06-28

Peter W skrev om Betalguiden
    Har haft kontakt med Kristian på Betalguiden under flera dagar, angående en betalterminal och ett inlösenavtal. Mycket trevlig kille, informativ, kunnig, lugn och lagom på.
    Fast jag bara var en liten kund, (skulle bara ha 1 betalterminal), så blev jag bemött som en viktig kund, mycket proffsigt. Sen gjorde det inget heller att inlösenavtalet var cirka 50% billigare än Handelsbanken. Läs mer
  • 2019-06-17

Gabriel O skrev om Betalguiden
    Super smidig & enkel tjäns, prefekt för mig som liten företagare. Läs mer
  • 2019-06-13

Ann-Charlotte S skrev om Betalguiden
    Väldigt bra och duktig försäljare, faktiskt det som var avgörande för att jag valde betalguiden. Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Ann-Charlotte S
    Tack Ann-Charlotte för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att höra vad vi har lyckas åstadkomma med vara duktiga på det vi gör. Lycka till med er nystartade veterinärklinik.
  • Stevan A

2019-06-12

Stevan A skrev om Betalguiden
    Grymt bra och snabb service! Bra kundbemötande! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Stevan A
    Tack Stevan för ditt fina omdöme och toppbetyg.

Alexander G skrev om Betalguiden
    Mycket kunniga, serviceinriktade och hjälpsamma! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Alexander G
    Tack Alexander för ditt fina omdöme och toppbetyg. Lycka till med din nystartade verksamhet och betallösning.
  • Christian S

2019-06-11

Christian S skrev om Betalguiden
    Mycket nöjd med den servicen jag fått. Bytte betallösning snabbt och enkelt! Kan varmt rekommendera Kristian & Betalguiden till andra. //Christian Hansson Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Christian S
    Tack Christian för ditt fina omdöme. Vi är glada att vi kunde uppdatera er med en framtidssäkrad kortterminal och billigare kortavgifter.

Daniel K skrev om Betalguiden
    I en djungel av betallösningar så är betalguiden min machete!
    Grymt bra service och snabb återkoppling Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Daniel K
    Tack Daniel för ditt fina omdöme. Vi förstår utmaningen med att kunna göra en enkel jämförelse. Vi tackar dig för att vi fick möjligheten att plocka en bättre lösning mot vad ni hade sedan tidigare.
  • Kari T

2019-06-11

Kari T skrev om Betalguiden
    Profsigt hjälp som hittar den rätta lösning till just mig och mina behov. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Kari T
    Tack Kari för ditt fina omdöme. Vi hoppas du blir nöjd med din nya betallösning och hur du kan förbättra din kundlojalitet med tjänsten SMART kundklubb.

Evraz D skrev om Betalguiden
    Betalguiden erbjuder en helhetslösning som alltid ligger i framkant med nya digitala lösningar för alla företag som tar betalt av sina kunder på plats.

Rekomenderas starkt! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Evraz D
    Tack Evraz för ditt fina omdöme. Att digitalisera sitt företag med moderna betallösningar ligger helt rätt i tiden och tackar dig för att vi fick möjligheten att hjälpa till.
  • Stevan A

2019-06-10

Stevan A skrev om Betalguiden
    Proffsiga, grymt bra bemötande och mycket snabb service!! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Stevan A
    Tack Stevan för ditt fina omdöme och välkommen som kund hos oss.
  • 2019-06-10

Carl P skrev om Betalguiden
    Jag sparar 17 000 kr per år genom betalguiden. De räknar igenom alla kostnader för kortbetalningar och ger dig en bättre deal. Hade ingen aning om att jag betalade så mycket mer än nödvändigt. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Carl P
    Tack Carl för din rekommendation och toppbetyg. Det är inte alltid dom stora intäkterna man blir rik på utan dom små utgifterna. Tack för att vi fick möjlighet att se över dina kortavgifter och hjälpa dig med ett bättre avtal.
  • 2019-06-08

Alexander S skrev om Betalguiden
    Kristian och Betalguiden har hjälpt oss att sänka våra kostnader och uppdaterat våra betallösningar till en modern och framtidssäker lösning. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Alexander S
    Tack Alexander för din rekommendation och toppbetyg. Tack för att vi fick möjlighet att hjälpa dig med att uppdatera din betallösning.

Peter K skrev om Betalguiden
    Väldigt trevligt bemötande. Känns seriöst. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Peter K
    Tack Peter för din rekommendation och toppbetyg. Lycka till med din nya betallösning.

Lowe E skrev om Betalguiden
    Har höga förväntningar och än så länge fungerar allt perfekt. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Lowe E
    Tack Lowe för din rekommendation och toppbetyg. Vi gillar att våra kunder ställer höga krav och vi gillar när vi lyckats motsvara våra kunders förväntningar också. Lycka till med er nyöppnade restaurang.

Julia E skrev om Betalguiden
    Fick hjälp att sänka mina kortavgifter av Betalguiden. Enkelt, smidigt och bra service! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Julia E
    Tack Julia för din rekommendation och toppbetyg. Väldigt tur att vi kom i kontakt med varandra så vi kunde hjälpa dig med dina dyra kortavgifter. Önska dig lycka till med din frisersalong.

Soso Z skrev om Betalguiden
    Jag blev rekommenderad av grannbutiken att byta kortinlösenavtal via Betalguiden, fick nu en ny kortterminal som har mycket lägre avgift, skrev på ett papper enkelt och snabbt via BankID. Kan rekommendera varmt! Trevliga & seriösa. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Soso Z
    Tack Soso för din rekommendation och toppbetyg. Va kul att höra att ni båda är lika nöjda och att vår service sprider sig mellan företagen.

Simon M skrev om Betalguiden
    Bra bemötande, alltid fått svar på mina funderingar och frågor, min rådgivare Kristian har förklarat allt på ett mycket pedagogiskt sätt så att jag förstår vad han pratar om och hur jag kan sänka mina kortavgifter. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Simon M
    Tack Simon för din rekommendation och toppbetyg. Vi försöker göra det så okomplicerat att alla våra kunder förstår hur dom traditionella bankerna har debiterat sina kunder felaktigt.

Victor skrev om Betalguiden
    Hjälpte mig sänka kostnaderna i mitt företag, utmärkt service! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Victor
    Tack Victor vi uppskattar dina vänliga ord.
  • Felicia S

2019-06-06

Felicia S skrev om Betalguiden
    Har fått ett väldigt bra bemötande utav betalguiden. Trevligt bemötande och ett väldigt proffesionellt företag alla mina förväntningar har levts upp. Skulle rekommendera alla att använda betalguiden företaget får högsta betyg utav mig. Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Felicia S
    Tack Felicia, vår ambition är att alltid göra det lilla extra för våra kunder och överträffa deras förväntningar.
  • Micke K

2019-06-05

Micke K skrev om Betalguiden
    Otroligt bra service och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Micke K
    Tack Micke, vår ambition är att alltid göra det lilla extra för våra kunder med toppen service.

Fågelviksvägen 9, 145 53 Stockholm