Betalguiden

Fågelviksvägen 9, 145 53 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Betalguiden!

Vi har ett mål: Att sänka kostnaden på kortbetalningar för små och medelstora företag. Tillsammans med våra partner levererar vi Sveriges smidigaste betallösningar.

Betalguiden är den enda prisjämförelsesidan inom kortbetalningar i Sverige för handlare och vi ger dig:

- Kostnadsfri prisjämförelse mellan de största aktörerna
- Omedelbara prisförslag utan väntetid
- Offert som möjliggör enkel jämförelse mellan leverantörer och full insyn i kostnaderna
- Ett bredare utbud av betallösningar att välja mellan

Varmt välkommen att kontakta oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Betalguiden

• 2019-06-30

Adam A skrev om Betalguiden
    Har fått ett bra intryck av Betalguiden. Kristian som jag haft kontakt med verkar väldigt seriös och kundfokuserad. Läs mer
  • 2019-06-28

Peter W skrev om Betalguiden
    Har haft kontakt med Kristian på Betalguiden under flera dagar, angående en betalterminal och ett inlösenavtal. Mycket trevlig kille, informativ, kunnig, lugn och lagom på.
    Fast jag bara var en liten kund, (skulle bara ha 1 betalterminal), så blev jag bemött som en viktig kund, mycket proffsigt. Sen gjorde det inget heller att inlösenavtalet var cirka 50% billigare än Handelsbanken. Läs mer
  • 2019-06-17

Gabriel O skrev om Betalguiden
    Super smidig & enkel tjäns, prefekt för mig som liten företagare. Läs mer
  • 2019-06-13

Ann-Charlotte S skrev om Betalguiden
    Väldigt bra och duktig försäljare, faktiskt det som var avgörande för att jag valde betalguiden. Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Ann-Charlotte S
    Tack Ann-Charlotte för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att höra vad vi har lyckas åstadkomma med vara duktiga på det vi gör. Lycka till med er nystartade veterinärklinik.
  • Stevan A

2019-06-12

Stevan A skrev om Betalguiden
    Grymt bra och snabb service! Bra kundbemötande! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Stevan A
    Tack Stevan för ditt fina omdöme och toppbetyg.

Alexander G skrev om Betalguiden
    Mycket kunniga, serviceinriktade och hjälpsamma! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Alexander G
    Tack Alexander för ditt fina omdöme och toppbetyg. Lycka till med din nystartade verksamhet och betallösning.
  • Christian S

2019-06-11

Christian S skrev om Betalguiden
    Mycket nöjd med den servicen jag fått. Bytte betallösning snabbt och enkelt! Kan varmt rekommendera Kristian & Betalguiden till andra. //Christian Hansson Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Christian S
    Tack Christian för ditt fina omdöme. Vi är glada att vi kunde uppdatera er med en framtidssäkrad kortterminal och billigare kortavgifter.

Daniel K skrev om Betalguiden
    I en djungel av betallösningar så är betalguiden min machete!
    Grymt bra service och snabb återkoppling Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Daniel K
    Tack Daniel för ditt fina omdöme. Vi förstår utmaningen med att kunna göra en enkel jämförelse. Vi tackar dig för att vi fick möjligheten att plocka en bättre lösning mot vad ni hade sedan tidigare.
  • Kari T

2019-06-11

Kari T skrev om Betalguiden
    Profsigt hjälp som hittar den rätta lösning till just mig och mina behov. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-14 Betalguiden svarar Kari T
    Tack Kari för ditt fina omdöme. Vi hoppas du blir nöjd med din nya betallösning och hur du kan förbättra din kundlojalitet med tjänsten SMART kundklubb.

Evraz D skrev om Betalguiden
    Betalguiden erbjuder en helhetslösning som alltid ligger i framkant med nya digitala lösningar för alla företag som tar betalt av sina kunder på plats.

Rekomenderas starkt! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Evraz D
    Tack Evraz för ditt fina omdöme. Att digitalisera sitt företag med moderna betallösningar ligger helt rätt i tiden och tackar dig för att vi fick möjligheten att hjälpa till.
  • Stevan A

2019-06-10

Stevan A skrev om Betalguiden
    Proffsiga, grymt bra bemötande och mycket snabb service!! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Stevan A
    Tack Stevan för ditt fina omdöme och välkommen som kund hos oss.
  • 2019-06-10

Carl P skrev om Betalguiden
    Jag sparar 17 000 kr per år genom betalguiden. De räknar igenom alla kostnader för kortbetalningar och ger dig en bättre deal. Hade ingen aning om att jag betalade så mycket mer än nödvändigt. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Carl P
    Tack Carl för din rekommendation och toppbetyg. Det är inte alltid dom stora intäkterna man blir rik på utan dom små utgifterna. Tack för att vi fick möjlighet att se över dina kortavgifter och hjälpa dig med ett bättre avtal.
  • 2019-06-08

Alexander S skrev om Betalguiden
    Kristian och Betalguiden har hjälpt oss att sänka våra kostnader och uppdaterat våra betallösningar till en modern och framtidssäker lösning. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Alexander S
    Tack Alexander för din rekommendation och toppbetyg. Tack för att vi fick möjlighet att hjälpa dig med att uppdatera din betallösning.

Peter K skrev om Betalguiden
    Väldigt trevligt bemötande. Känns seriöst. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Peter K
    Tack Peter för din rekommendation och toppbetyg. Lycka till med din nya betallösning.

Lowe E skrev om Betalguiden
    Har höga förväntningar och än så länge fungerar allt perfekt. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Lowe E
    Tack Lowe för din rekommendation och toppbetyg. Vi gillar att våra kunder ställer höga krav och vi gillar när vi lyckats motsvara våra kunders förväntningar också. Lycka till med er nyöppnade restaurang.

Julia E skrev om Betalguiden
    Fick hjälp att sänka mina kortavgifter av Betalguiden. Enkelt, smidigt och bra service! Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Julia E
    Tack Julia för din rekommendation och toppbetyg. Väldigt tur att vi kom i kontakt med varandra så vi kunde hjälpa dig med dina dyra kortavgifter. Önska dig lycka till med din frisersalong.

Soso Z skrev om Betalguiden
    Jag blev rekommenderad av grannbutiken att byta kortinlösenavtal via Betalguiden, fick nu en ny kortterminal som har mycket lägre avgift, skrev på ett papper enkelt och snabbt via BankID. Kan rekommendera varmt! Trevliga & seriösa. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Soso Z
    Tack Soso för din rekommendation och toppbetyg. Va kul att höra att ni båda är lika nöjda och att vår service sprider sig mellan företagen.

Simon M skrev om Betalguiden
    Bra bemötande, alltid fått svar på mina funderingar och frågor, min rådgivare Kristian har förklarat allt på ett mycket pedagogiskt sätt så att jag förstår vad han pratar om och hur jag kan sänka mina kortavgifter. Läs mer
    2019-06-11 Betalguiden svarar Simon M
    Tack Simon för din rekommendation och toppbetyg. Vi försöker göra det så okomplicerat att alla våra kunder förstår hur dom traditionella bankerna har debiterat sina kunder felaktigt.

Victor skrev om Betalguiden
    Hjälpte mig sänka kostnaderna i mitt företag, utmärkt service! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Victor
    Tack Victor vi uppskattar dina vänliga ord.
  • Felicia S

2019-06-06

Felicia S skrev om Betalguiden
    Har fått ett väldigt bra bemötande utav betalguiden. Trevligt bemötande och ett väldigt proffesionellt företag alla mina förväntningar har levts upp. Skulle rekommendera alla att använda betalguiden företaget får högsta betyg utav mig. Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Felicia S
    Tack Felicia, vår ambition är att alltid göra det lilla extra för våra kunder och överträffa deras förväntningar.
  • Micke K

Micke K skrev om Betalguiden
    Otroligt bra service och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Micke K
    Tack Micke, vår ambition är att alltid göra det lilla extra för våra kunder med toppen service.

Ilona t skrev om Betalguiden
    Mycket Positivt bemött och har verkligen levt upp till mina förväntningar. Kompetent förklarat och strategiskt skicklig kille. Har bara positiva upplevelser att meddela. Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Ilona t
    Tack Ilona, vad glada vi blir när vi lyckas leva upp till våra kunders förväntningar
  • Malek Z

Malek Z skrev om Betalguiden
    Hjälpte mig o spara sååå mycket pengar, för inga pengar alls!! Kristian & co är så proffsiga och helt underbara! Rekommenderar starkt verkligen!!! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Malek Z
    Tack Malek. Det var tur att vi såg över ditt avtal och hitta dom höga avgifterna.

Sandra S skrev om Betalguiden
    Det bästa jag har gjort är att ta hjälp av betalguiden! Mycket bra service, personalen får en att känna sig trygg och säker. Rekommenderar alla! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Sandra S
    Tack Sandra för rekommendationen och toppbetyget. Vi uppskattar verkligen dina fina ord.
  • Sara G

Sara G skrev om Betalguiden
    Min rådgivare på Betalguiden har hjälpt mig hitta en bättre och mer effektiv betallösning. Trevligt bemötande och bra service. Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Sara G
    Tack Sara, alltid lika kul när vi lyckas förbättra våra kunders betallösningar och framförallt till ett billigare pris.

Mulle A skrev om Betalguiden
    2019-06-06 Betalguiden svarar Mulle A
    Tack Mulle för dina fina ord. Vi hade självklart hoppats på toppbetyg men nu ser vi att det finns saker vi kan fortsätta förbättra för att göra alla våra kunder exceptionellt nöjda :)

Nazek J skrev om Betalguiden
    Betalguiden hjälpte mig att spara mycket pengar och fick över förväntat bra resultat. Jag rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Nazek J
    Tack Nazek, med små medel kan vi göra mycket för småföretagare. Kortavgifter är tyvärr inget frisörer lägger mest fokus på. Därför känns det skönt att vi fått vara en del i att hjälpa dig med din betallösning i er salong.

Dina E skrev om Betalguiden
    Jag blev rekommenderad att byta kortinlösenavtal via Betalguiden, fick nu en ny kortterminal som har mycket lägre avgift, skrev på ett papper enkelt och snabbt. Toppservice! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Dina E
    Tack Dina. Härligt att det redan har spridit sig mun till mun om vår fantastiska tjänst. Tack för din fina recension.
  • Daniel O

Daniel O skrev om Betalguiden
    Jag är jättenöjd med ett trevligt och proffsigt bemötandet :-) Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Daniel O
    Tack Daniel för ditt toppbetyg och att du är nöjd med den hjälp du fått från vår betalexpert.

Daniel Z skrev om Betalguiden
    Allt vara enkelt, hela vägen. Tack! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Daniel Z
    Tack Daniel för ditt betyg. Vi hade självklart hoppats på ett toppbetyg. Men även solen har sina fläckar och det betyder att vi kommer kämpa ännu hårdare för att få toppbetyg i fortsättningen från våra kunder.

Rickard A skrev om Betalguiden
    Magiskt bra! Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-06-06 Betalguiden svarar Rickard A
    Tack Rickard, vi är nöjda när våra kunder är nöjda. Svårare än så behöver de inte bli :)

Fågelviksvägen 9, 145 53 Stockholm