Big Bowl Sverige AB

Big Bowl Sverige AB

Ring 040-680 32 80 www.bigbowl.se
3.2

Bowling, meny, måndag-onsdag, specialmeny, spara

5 omdömen om Big Bowl Sverige AB

Bea N
Skrev om Big Bowl Sverige AB

Fun, yet noisy and no charm factor whatsoever. The place would need a major remake. Beer was good though and the bowling went ok.

Qpaqex
Skrev om Big Bowl Sverige AB

Ok, 1990-talet vill ha tillbaka sitt koncept. Bowling i europeisk version av den amerikanska. Öl. Många medelsvensson. Du känner direkt när du kommer in att du blir blåst. Det är dyrt. Ölen och maten är fantasilös och trist. Har du tur drabbas du av magsjuka till på kuppen. Du märker med att här är det helt ok att fortfarande visa sin raggarskåra. Så innan du ens kommit till maten har du tappat matlusten. När sen folk highfivar som det inte finns något slut, ja då vet du var du landat. Medelsvensson trivs säkert. Fast de flesta andra längtar bara bort. Långt bort.

elisabet g
Skrev om Big Bowl Sverige AB

big bowl är sjysst att gå till och förfesta. Det är alltid skön stämning med bra musik och discokänsla.Maten är bra och utbudet i baren helt ok.

Lina L
Skrev om Big Bowl Sverige AB

perfekt för företagsmiddan, födelsedagen eller bara häng med vänner innan utgång. julbordet de har är fräscht och innehåller allt men kan tänka sig plus lite till! det roliga med big bowl är att man tar bowlingen till en mer festlig nivå. med disco musik och blinkande lampor i alla dess färger kan det inte bli mer partystämning. efter en förhoppningsvis lyckad bowlingrunda kan man avnjuta en god buffe med gott samvete. man får träning, party och middag i ett och samma paket.

Kerstin A
Skrev om Big Bowl Sverige AB

Här har jag bowlat med arbetskamrater och ätit efteråt, bowlat med vänner etc. Ett ställe jag kan rekommendera för att ha en kul kväll ute. Trevlig service och god mat så jag har inget att klaga på gällande de 2 bitarna. Rekommenderas varmt för den bowlingsugne. Så, ring och boka. Så 4/5 recos ger jag.